Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:12

[ Voor 43% gewijzigd door James Pond op 13-12-2024 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 23:23
Daan0s schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:58:
[...]

Jep ik speel m via GeForce Now, werkt prima. Enige gekke is dat ik het Performance pakket heb wat tot 1440p zou gaan maar Indiana Jones op 1080p blijft steken. Andere games speelt ie wel in 1440p, dus geen idee waar dit aan ligt. Op meerdere schermen en apparaten al geprobeerd, blijft max 1080.
Ik speel het ook op Geforce now omdat mijn 2060 niet meer meekan. Werkt perfect, maar ik heb sommige (ultra) settings iets naar beneden moeten schroeven omdat de framerate niet voldoende was. Ik speel op 1440P. standaard stond hij op 1080, maar heb het manueel aangepast in de game options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:05

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb 32GB ram, SSD, Ryzen 5950X GPU en 3080. Zou het toch haalbaar kunnen zijn op full raytracing modus te spelen met DLSS op 1440P of is dat te enthousiast gedacht?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
DeNachtwacht schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 15:41:
Ik heb 32GB ram, SSD, Ryzen 5950X GPU en 3080. Zou het toch haalbaar kunnen zijn op full raytracing modus te spelen met DLSS op 1440P of is dat te enthousiast gedacht?
nee, dat lukt niet, ik kreeg die game bij mijn 4070 kaart en die draait op een i7 9700k 32 gig en 4070 op 15 fps op ultra settings en full raytracing aan, ik heb raytracing gezet op medium (dat is alleen de shaduwen geraytraced en dan zit je met mijn configuratie rond de 70 fps. Maar die full raytracing mode heeft echt een enorme impact op fps.

Kwa cpu gebruik valt het wel mee, dat ligt rond de 40 procent op mijn systeem.

De game is overigens geweldig, enige dat me stoort is de screentearing in cutscenes, dat schijnt iets te zijn van de driver en het feit dat cutscenes op 30fps draaien als ik reddit mag geloven. De oplossing schijnt te zijn dat je vsync dan moet disablen, maar goed dat heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

@robinez Zo te zien hebben we andere, maar redelijk vergelijkbare systemen, maar welke resolutie speel je dan mee? En met DLSS aan of uit?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Drie uur in de game er op zitten, positie verrast! Van first person naar third person stoort ook niet, de locaties zien er top uit. Draait goed op een Lenovo laptop met AMD Ryzen 7 7840HS en een RTX 4070 Mobile. De ‘texture poolsize’ op maximaal Medium zetten als je GPU minder dan 12GB VRAM heeft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:41
Volgens de Xbox statistieken heb ik er bijna 6 uur opzitten. Het speelt prima en ziet er goed uit. Het weet mij nog niet helemaal te pakken. Met name de fascisten die telkens het pad doorkruisen, waardoor je ze de kop in moet slaan of er doorheen moet sluipen. Dat voelt niet heel realistisch en het voor mij is het in zekere zin een sta-in-de-weg om verder te ontdekken en te puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Meestal kan ik me niet helemaal vinden in Tweakers reviews van games, maar moet zeggen dat het nu na zo'n 5 uur spelen nog steeds wel de lading dekt. Op veel manieren vind ik het een mooie en sfeervolle game, maar de game verrast eigenlijk nergens qua gameplay tot nu toe. Hopen dat het gedurende verhaallijn nog net even mooier wordt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
DeNachtwacht schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 16:14:
@robinez Zo te zien hebben we andere, maar redelijk vergelijkbare systemen, maar welke resolutie speel je dan mee? En met DLSS aan of uit?
Ja systemen zijn vergelijkbaar, ik speel op 1440p met dlss en framegen aan, maar framegen schijnt het miet te doen als je hdr aanzet, dus of dat iets uitmaakt denk ik niet.

Maar zelfs met raytracing op medium ziet het er fantastisch uit. En 50 tot 70 fps speelt wel lekker voor zo’n game, dus daar offer ik die rt reflectie graag voor op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik kan in mijn settings nergens Raytracing settings vinden, waar zouden die moeten staan?

Ik speel op 1440P nu, met DLSS aan, alles op high behalve het water (low) tussen de 70-100FPS red ik dan zelfs.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
DeNachtwacht schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 22:38:
Ik kan in mijn settings nergens Raytracing settings vinden, waar zouden die moeten staan?

Ik speel op 1440P nu, met DLSS aan, alles op high behalve het water (low) tussen de 70-100FPS red ik dan zelfs.
Die kun je vinden in options en dan de video sectie en dan met de cursor naar beneden, staat niet bovenaan, denk dat ultrabij jou ook welk kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Ik vind het een leuke game maar hij is, vind ik, onnodig aangedikt met collectibles en sidequests. Alsof ze er niet helemaal zeker van waren of ie anders lang genoeg was in een wereld waar elke game nu 40+ uur moet zijn

Merk dat ik al in het tweede grote gebied een beetje afhaak van al die verzamel quests.

[ Voor 30% gewijzigd door Atmosfeer op 14-12-2024 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

robinez schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:19:
[...]

Die kun je vinden in options en dan de video sectie en dan met de cursor naar beneden, staat niet bovenaan, denk dat ultrabij jou ook welk kan
Nou dat vind ik dus het rare, het staat er gewoon helemaal niks tussen. Ook al gereboot en andere dingen geprobeerd. Ik zie wel dat er mooie raytracing plaatsvindt, maar onder advanced video settings begint hij bij mij met Vegetation settings. Ik kan nergen iets doen of zien met RT of Ray tracing. Op youtube filmpjes in de settings zie ik dingen die ik gewoon helemaal niet zie. Mijn 3080 heeft 10GB videogeheugen dus misschien is die setting dan gewoon niet zichtbaar, maar ik vind het gek dat ik geen enkele ray tracing setting kan aanpassen of zelfs maar zien?
Atmosfeer schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:45:
Ik vind het een leuke game maar hij is, vind ik, onnodig aangedikt met collectibles en sidequests. Alsof ze er niet helemaal zeker van waren of ie anders lang genoeg was in een wereld waar elke game nu 40+ uur moet zijn

Merk dat ik al in het tweede grote gebied een beetje afhaak van al die verzamel quests.
Ik ben er ook al mee gestopt, het is precies waarom de game niet verrassend is. Tegenwoordig zit in elk spel hetzelfde verslavingmechanisme ingebouwd ("verzamel X dingen van dit" in 100 varianten, "upgrade je karakter met X vaardigheden"). Sinds World of Warcraft is dat mechanisme helaas in veel te veel games overgenomen waardoor alles een soort eenheidsworst wordt, of je nou een strategiespel, shooter of adventuregame speelt.

Als ze nou gewoon hun tijd hadden gestoken in hele mooie puzzels en dialogen, dan hadden ze een pareltje gehad. Maar ik merk alweer dat ik wat af begin te haken op de saaheid van zoek plek A, spreek met persoon B, verzamel object C.

Ik heb vorig jaar Indiana Jones and the Fate of Atlantis weer eens uit te kast gehaald en heerlijk genoten, weer helemaal doorgespeeld. Zodra je zo'n game uit de kast trekt zie je helaas hoe eentonig de huidige generatie games allemaal zijn terwijl ze zo vreselijk veel potentie zouden hebben met de visuele kracht van tegenwoordig.

[ Voor 57% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-12-2024 00:06 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 18:26
DeNachtwacht schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:55:
[...]

Nou dat vind ik dus het rare, het staat er gewoon helemaal niks tussen. Ook al gereboot en andere dingen geprobeerd. Ik zie wel dat er mooie raytracing plaatsvindt, maar onder advanced video settings begint hij bij mij met Vegetation settings. Ik kan nergen iets doen of zien met RT of Ray tracing. Op youtube filmpjes in de settings zie ik dingen die ik gewoon helemaal niet zie. Mijn 3080 heeft 10GB videogeheugen dus misschien is die setting dan gewoon niet zichtbaar, maar ik vind het gek dat ik geen enkele ray tracing setting kan aanpassen of zelfs maar zien?

[...]

Ik ben er ook al mee gestopt, het is precies waarom de game niet verrassend is. Tegenwoordig zit in elk spel hetzelfde verslavingmechanisme ingebouwd ("verzamel X dingen van dit" in 100 varianten, "upgrade je karakter met X vaardigheden"). Sinds World of Warcraft is dat mechanisme helaas in veel te veel games overgenomen waardoor alles een soort eenheidsworst wordt, of je nou een strategiespel, shooter of adventuregame speelt.

Als ze nou gewoon hun tijd hadden gestoken in hele mooie puzzels en dialogen, dan hadden ze een pareltje gehad. Maar ik merk alweer dat ik wat af begin te haken op de saaheid van zoek plek A, spreek met persoon B, verzamel object C.

Ik heb vorig jaar Indiana Jones and the Fate of Atlantis weer eens uit te kast gehaald en heerlijk genoten, weer helemaal doorgespeeld. Zodra je zo'n game uit de kast trekt zie je helaas hoe eentonig de huidige generatie games allemaal zijn terwijl ze zo vreselijk veel potentie zouden hebben met de visuele kracht van tegenwoordig.
“Full RT” optie is niet beschikbaar op kaarten met minder dan 12 gb vram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49
[...]

Nou dat vind ik dus het rare, het staat er gewoon helemaal niks tussen. Ook al gereboot en andere dingen geprobeerd. Ik zie wel dat er mooie raytracing plaatsvindt, maar onder advanced video settings begint hij bij mij met Vegetation settings. Ik kan nergen iets doen of zien met RT of Ray tracing. Op youtube filmpjes in de settings zie ik dingen die ik gewoon helemaal niet zie. Mijn 3080 heeft 10GB videogeheugen dus misschien is die setting dan gewoon niet zichtbaar, maar ik vind het gek dat ik geen enkele ray tracing setting kan aanpassen of zelfs maar zien
Global Illumination RT zit standaard ingebakken in de game. Dat kun je niet in- of uitschakelen. Dat heeft zelfs de Xbox versie.

Path Tracing kun je wel in- of uitschakelen maar werkt dus enkel op NVIDIA kaarten met minimaal 12GB VRAM.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13:23
[...]

[...]

Dit is helaas waar, ik heb m half jaar geleden nog een keer helemaal doorgespeeld en kwam zelfs na al die jaren nog achter dat ik het ‘wits’-pad met Indy alleen nooit had uitgespeeld. Daar zitten dus gewoon 3 verhaallijnen in met verschillende puzzels. Je proeft de liefde die in zo’n game is gestopt. Ik proef bij the great circle ook wel iets van die liefde overigens hoor, maar misschien dat die visuele kracht ook juist zorgt dat die tijd die daarin zit niet naar de spelelementen zelf gaat. Ik speelde tijdje terug de recentere point en click game ‘the darkside detective’, dat doet enorm aan vroeger denken, dus een tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-06 12:10

sn0ww

Goet is niet goed.

Ik heb wel vaak als de game autosaved, dat er een hapering ontstaat.
vooral in het woestijngebied.
Heb een 4090 zou eigenlijk niet moeten kunnen toch?

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

sn0ww schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:35:
Saven is nou precies het moment waarop je processor en/of ssd de boel zouden kunnen vertragen ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-06 12:10

sn0ww

Goet is niet goed.

Saven is nou precies het moment waarop je processor en/of ssd de boel zouden kunnen vertragen ;)
[/quote]

Heb een I9 en een gen 4 nvme drive ruim voldoende dacht ik zo.

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

sn0ww schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:40:
Heb een I9 en een gen 4 nvme drive ruim voldoende dacht ik zo.
De eerste i9 processoren komen uit 2017 ;) dus het is wel relevant welke generatie je hebt. Maar idd alle gekheid op een stokje ik neem aan dat je een vrij recent model hebt en ook een degelijke pci-e 4.0 ssd, dan is dit wel gek.

Wat zijn precies de specificaties? En hoeveel ramgeheugen heb je?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 15:45
DeNachtwacht schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:56:
[...]

De eerste i9 processoren komen uit 2017 ;) dus het is wel relevant welke generatie je hebt. Maar idd alle gekheid op een stokje ik neem aan dat je een vrij recent model hebt en ook een degelijke pci-e 4.0 ssd, dan is dit wel gek.

Wat zijn precies de specificaties? En hoeveel ramgeheugen heb je?
En belangrijk is de ssd redelijk vol?, dan worden ze ook trager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Na 2 uurtjes verder puzzelen in de hoofdverhaallijn wordt ik toch alweer snel door het spel gepakt trouwens. Je ziet echt dat dat heel mooi en verhalend in elkaar is gezet. Mijn eerdere post kan dus wat genuanceerd worden; het is jammer dat ze gekozen hebben voor heel veel sidequests die al snel als grinden aan gaan voelen. Als ze in plaats daarvan gekozen hadden om de helft minder sidequests te doen, maar al die sidequests wél van hoge kwaliteit te maken, dan was de game op wat kleine patches et cetera na denk ik perfect geweest.

Maar voor nu; ik vermaak me prima met het hoofdverhaal en een sidequest links of rechts die toevallig op mijn pad komt en wel uitdagend is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DeNachtwacht schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:53:
Na 2 uurtjes verder puzzelen in de hoofdverhaallijn wordt ik toch alweer snel door het spel gepakt trouwens. Je ziet echt dat dat heel mooi en verhalend in elkaar is gezet. Mijn eerdere post kan dus wat genuanceerd worden; het is jammer dat ze gekozen hebben voor heel veel sidequests die al snel als grinden aan gaan voelen. Als ze in plaats daarvan gekozen hadden om de helft minder sidequests te doen, maar al die sidequests wél van hoge kwaliteit te maken, dan was de game op wat kleine patches et cetera na denk ik perfect geweest.

Maar voor nu; ik vermaak me prima met het hoofdverhaal en een sidequest links of rechts die toevallig op mijn pad komt en wel uitdagend is.
Voor mensen die niet uren lang willen zoeken naar collectibles etc zou ik het advies geven om je gewoon lekker aan de hoofdmissie vast te houden in combinatie met de fieldtrip missies en de mysteries. Dan heb je de meest verhalende missies te pakken en houd je nog steeds een prima tempo vast.

De discovery missies is vooral collectibles zoeken wat ik zelf persoonlijk wel leuk vind om te doen maar is zeker niet voor iedereen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Het spel draait lekker op 100+ fps, ook met PT vol aan. Maar de tussenfilmpjes zijn dan weer gecapped op 60fps.
Weet iemand of dit ook nog kan worden opgekrikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

M!chel schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:17:
Het spel draait lekker op 100+ fps, ook met PT vol aan. Maar de tussenfilmpjes zijn dan weer gecapped op 60fps.
Weet iemand of dit ook nog kan worden opgekrikt?
Hopelijk met een update, het is een bekend issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluginbaby
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
Zijn er hier toevallig nog meer mensen die hem op Game Pass niet aan de praat krijgen? Na de logo's crasht het spel consequent, geen error of iets dergelijks.
Ik kan her en der wel wat vinden op de steam forums en Reddit maar nog geen fix gevonden die werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Pluginbaby schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:52:
Zijn er hier toevallig nog meer mensen die hem op Game Pass niet aan de praat krijgen? Na de logo's crasht het spel consequent, geen error of iets dergelijks.
Ik kan her en der wel wat vinden op de steam forums en Reddit maar nog geen fix gevonden die werkt...
Op Xbox geen problemen gehad.
Speel je op PC? Ondersteunt je GPU raytracing

Misschien de game eens verwijderen en opnieuw installeren? Laatste drivers geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57411

sn0ww schreef op zondag 15 december 2024 @ 09:35:
Ik heb wel vaak als de game autosaved, dat er een hapering ontstaat.
vooral in het woestijngebied.
Heeft de videokaart niks mee te maken.

Het spel moet volledig stil worden gezet om een kopie te maken (ofwel in het geheugen, ofwel direct naar de ssd) van de toestand waar het zich in bevind. Afhankelijk van de implementatie met een rondje comprimeren erbij.

Als het kopieert terwijl het spel nog bezig is, dan heb je kans op rare situaties als het een en ander weer laadt.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 57411 op 16-12-2024 06:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:38
Ik heb verschillende gebieden door gespeeldz en ik zal wel in herhaling vallen, maar ik vind het een geweldige game, het balance in tempo en humor zit ook prima. Ik ben nu aangekomen in de Jungle, benieuwd wat ik daar weer ga tegenkomen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:24

-tom-562

Oliesjeik

Ik vind die sidequests juist wel tof. Ik zit nog steeds in het Vaticaan en ik merk eigenlijk dat ik mij meer bezig hou met de sidequests dan het hoofdverhaal.
Nu vind ik persoonlijk dat soort complottheorieën/mysteries/geheime genootschappen in het Christendom ook echt super vet :P Films als de DaVinci code vond ik ook super. Dus w.m.b. perfect die sidequests :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Heb hem nu uitgespeeld en zoveel mogelijk van de achievements gehaald (38/45). Alle collectibles sla ik over, ben er wel ver mee maar dat is me net iets teveel van het goede om die allemaal nog op te zoeken.

Ben echt positief verrast, had van tevoren niet verwacht dat ik deze game zo tof zou vinden.
Hopelijk is de DLC die uitkomt ook tof, dan ga ik die zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Sinds gister in de himalaya _O_

Al had ik nog wel wat dingen openstaan in Giza, jammer dat ik die gemist heb.Nu moet ik aan het einde van het spel weer terug maar beetje lame want ik moest nog terug naar Professor wat is zn naam nadat ik die kid weer had gered

[ Voor 78% gewijzigd door James Pond op 16-12-2024 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

-tom-562 schreef op maandag 16 december 2024 @ 09:11:
Ik vind die sidequests juist wel tof. Ik zit nog steeds in het Vaticaan en ik merk eigenlijk dat ik mij meer bezig hou met de sidequests dan het hoofdverhaal.
Nu vind ik persoonlijk dat soort complottheorieën/mysteries/geheime genootschappen in het Christendom ook echt super vet :P Films als de DaVinci code vond ik ook super. Dus w.m.b. perfect die sidequests :P
Sidequests vind ik ook wel tof. Gewoon een beetje op eigen tempo van alles verkennen, oplossen, zoeken etc. Helaas zaterdag de verkeerde story laten tracken waardoor ik in Africa terecht kwam terwijl ik sommige quests in het Vaticaan nog niet voltooid heb.

Zit nu te twijfelen wat te doen. Terug naar het Vaticaan om daar eerst alles te zoeken/op te lossen etc. of doorgaan in Africa en later terug komen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Iemand hier die ook op een laptop speelt met een RTX 4070 Mobile of een RTX 4060 Mobile? Ik ben wel benieuwd naar zijn haar ervaringen en/pf settings. Ik vind het verassend goed draaien, maar zie ook dat deze game echt het randje van de 8GB VRAM opzoekt (logisch, nVidia houdt deze GPU's expres laag in VRAM).

Ik heb nu de settings uit deze threads overgenomen: https://www.reddit.com/r/..._indiana_jones_the_great/ en https://pcoptimizedsettin...graphics-settings-for-pc/.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 16-12-2024 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluginbaby
kevlar01 schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:50:
[...]

Op Xbox geen problemen gehad.
Speel je op PC? Ondersteunt je GPU raytracing

Misschien de game eens verwijderen en opnieuw installeren? Laatste drivers geïnstalleerd?
Op PC, met een 6950XT. Drivers zijn up-to-date en ik heb zowel het verifiëren van de gamefiles (wat ik niet echt vertrouw want duurt maar een paar seconden...) en opnieuw installeren geprobeerd zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Pluginbaby schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:17:
[...]

Op PC, met een 6950XT. Drivers zijn up-to-date en ik heb zowel het verifiëren van de gamefiles (wat ik niet echt vertrouw want duurt maar een paar seconden...) en opnieuw installeren geprobeerd zonder resultaat.
Er zijn meer mensen met dit soort problemen: https://www.reddit.com/r/...e_great_circle_to_run_on/. Wellicht werkt de oplossing met Intel XTU ook voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:49
Wat zijn jullie meningen voor de minimum leeftijd van dit spel? Ik ben aan het overwegen dit als kerst kado te geven om samen met mijn 10 jarige zoon te spelen. Hij heeft op de switch Zelda Breath of Wild en Tears of Kingdom uit kunnen spelen en wil hem nu eens op de PC leren gamen.

Ik zie leeftijd-indicatie is officieel 16 maar de beelden die ik zie, zien er niet gruwelijk uit ofzo. Wat is jullie ervaring?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

TimDJ schreef op maandag 16 december 2024 @ 16:57:
Wat zijn jullie meningen voor de minimum leeftijd van dit spel? Ik ben aan het overwegen dit als kerst kado te geven om samen met mijn 10 jarige zoon te spelen. Hij heeft op de switch Zelda Breath of Wild en Tears of Kingdom uit kunnen spelen en wil hem nu eens op de PC leren gamen.

Ik zie leeftijd-indicatie is officieel 16 maar de beelden die ik zie, zien er niet gruwelijk uit ofzo. Wat is jullie ervaring?
Samen spelen is volgens mij prima te doen. Ik keek toen ik 10 was Temple of Doom… dat soort taferelen zit er hier niet in. Het geweld is net zoals in de films veelal komisch van aard. Wel zijn er een paar cutscenes die wat explicieter zijn en er zitten wel wat schrikmomenten in net zoals in de films. Verder zitten er verwijzingen in naar fascistische regimes etc. Vandaar dat ik denk dat de leeftijd 16 is. Alleen spelen is misschien wat teveel van het goede.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-12-2024 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
In de VS is de rating Teen (13+). Los van de verwijzingen naar het fascisme, is er zichtbaar bloed, zijn er referenties aan drugsgebruik, is het taalgebruik niet alleen maar netjes en is er ook geweld in de game (ook in cutscenes). De afweging in je 10-jarige niet alleen te laten spelen is denk ik een goed advies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:49
Wordt inderdaad een spel voor samen dus ik ga het gewoon doen!

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:48

AvK

Ready Set Go

Heb destijds (kinderen zijn allemaal de deur uit) heel veel samen met hun gespeeld. GEEN bloederige games of ledematen overal. Gewoon tikkertje met verlos. En met heel veel verschillende games. Ze hebben het er nog steeds over. Papa zullen we nog eens dit of dat. Dat kan niet meer helaas. Ergo: zoek de games goed uit. Indiana Jones lijkt mij uitermate geschikt om samen te spelen. 10 jaar is wel wat jong maar je krijgt direct feedback of hij het leuk vind of niet. Daar gewoon op reageren en doorgaan of een ander spel uitzoeken.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online

Prima spel om samen te spelen en samen te overleggen waarom de boeven de boeven zijn en wat de verwijzingen naar oudheden betekenen en waarom sommige dingen wel en niet grappig zijn. Gaat allemaal maar om hoe je samen speelt lijkt me. En bij dit spel zijn er juist veel aanknopingspunten om het en leuk en een klein beetje leerzaam te maken. :)

Qua gruwelijkheden. Er is geen enorm geweld in dit spel maar je klappen komen wel aan en je kunt mensen in hun gezicht schieten en slaan. Dan komt er bloed uit en gaan ze dood. Het is geen GTA met allelei morele dingen erin, enige dat erin zit is wat geweld tegen overduidelijke badguys (al loopt elke fascist, buiten de hoofdpersonen, ook maar wat dom op en neer te lullen over hun plannen voor de vakantie, wat alweer een volgende leermoment kan zijn.).

Mijn kinderen (11) mogen prima meekijken en mogen ook spelen. Vooral omdat het spel vooral draait om het (slechte, want Indy) verhaal en de puzzels. Het schieten is eigenlijk bijzaak. Ik zie mijn mannen ook eerder alle gedoe/vechtpartijen ontwijken omdat ze de puzzels enzo leuker vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door Exactor it op 16-12-2024 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:07
Ik heb het zelf nog niet gespeeld maar volgens mij is het spel als je wil prima zonder te schieten te spelen. De review hier op tweakers heeft het daar ook over (dat het niet veel toevoegt). Dan heb je in ieder geval al geen/veel minder bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Dementii schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 08:21:
Ik heb het zelf nog niet gespeeld maar volgens mij is het spel als je wil prima zonder te schieten te spelen. De review hier op tweakers heeft het daar ook over (dat het niet veel toevoegt). Dan heb je in ieder geval al geen/veel minder bloed.
Schieten is inderdaad geen belangrijk onderdeel van het spel. Alleen om daaraan de conclusie "geen/veel minder bloed" is niet juist. Het spel draait meer om stealth, maar zo nu en dan moet je wel fascisten uit de weg ruimen om verder te komen. Die actie is juist up-close, omdat je met je handen of een voorwerp iemand de kop inslaat. Dat is allemaal first-person dus veel meer in-your-face dan ook afstand schieten.

Desalniettemin valt het volgens mij reusachtig mee. Het is vooral op stealth gericht. Het is allemaal behapbaar en je kan er met je kind ook over praten. Dat lijkt mij in het kader van opvoeding ook vooral meerwaarde hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pluginbaby
Jumpman schreef op maandag 16 december 2024 @ 16:07:
[...]

Er zijn meer mensen met dit soort problemen: https://www.reddit.com/r/...e_great_circle_to_run_on/. Wellicht werkt de oplossing met Intel XTU ook voor jou?
Het probleem bleek gewoon in die gare AMD client te zitten. Die gaf aan dat mijn drivers up-to-date waren maar stiekem toch niet... Met de nieuweste drivers direct van de website start de game gelijk op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwe update. Flinke aanpassingen mbt licht/schaduw voor de Series X
Improvements to Global Illumination on Xbox, to fix issues where shadowed areas had appeared brighter than expected.
Afbeeldingen in onderstaande link.

https://bethesda.net/en/a...-great-circle-tm-update-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MRE-Inc schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:04:
Nieuwe update. Flinke aanpassingen mbt licht/schaduw voor de Series X
Helaas, de bug met betrekking tot de Wehrmacht Transmission code's in niet opgelost.

https://www.reddit.com/r/...sions_missing_radio_code/

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-06 00:21

Argarath

MasterBlaster

Ik vind het een geweldig spel, lang geleden dat ik zoveel "easy-going" plezier heb gehad. Zat overigens ineens ook in Gizeh, terwijl ik Vaticaan nog niet had afgerond, dus toen ben ik gewoon teruggevlogen. Zitten toch te leuke side-missies in om te missen.

Enige wat ik wel echt slordig vind is het clippen als je een neergetimmerde nazi oppakt om te verbergen, dan gaan die lichamen regelmatig volledig door muren/andere obstakels heen.

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:54
Goh wat zat ik verkeerd toen deze game werd aangekondigd. Trailers waren echt niet overtuigend en vond het gek dat er best weinig gameplay was op het begin in die trailers. Dacht echt dat t een flop zou worden. Maar het is echt een heerlijk spel. Vooral later in het spel als er wat meer actie in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Slasher schreef op woensdag 18 december 2024 @ 11:15:
[...]

Helaas, de bug met betrekking tot de Wehrmacht Transmission code's in niet opgelost.

https://www.reddit.com/r/...sions_missing_radio_code/
Ik had er gisteren toch echt 4 ingeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

DutchOwnage schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:52:
[...]

Ik had er gisteren toch echt 4 ingeleverd.
Ongetwijfeld zal niet iedereen er last van hebben, bij mij blijft hij op 3/4 staan terwijl ik er toch echt 4 heb opgehaald (via Youtube de locaties gechecked en weer langsgelopen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
Kom er na 8 uur spelen en bijna volledig door het Vaticaan heen achter dat je ook kan upgraden met de gevonden boeken (en de medicijnen) door ze te activeren in het menu. Misschien had ik iets beter moeten opletten bij de tutorial aan het begin van de game _O- . De conflicten zijn ineens een stuk simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gisteren was de laatste grote puzzel in Egypte bij mij wel "bugged". Hij ging niet verder zoals het hoorde. De moeilijkheidsgraad van het puzzelgedeelte in de options even veranderen en weer terugzetten deed de puzzel resetten en ik kon weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:54
Nooo, ik startte Geforce Now op en wilde de controller conntecten maar dat ging niet goed. Dus drukte paar keer op de knoppen van de controller en op één of andere manier heeft ie mijn savegame overschreven met een nieuwe game. Dus ik dacht, snel die save files van Steam op mijn laptop redden en daar stond ie inderdaad nog. Maar nu geeft ie steeds aan dat de savegame beschadigd is of niet compatible..kan dus niet verder, rollback ingame lukt ook niet.

Iemand een ander idee? Anders ben ik 13 uur aan gameplay kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 15:52

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik heb eigenlijk maar 1 groot probleem met dit spel.
Het is TE KORT!

:+

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

CrankyGamerOG schreef op woensdag 18 december 2024 @ 15:46:
Ik heb eigenlijk maar 1 groot probleem met dit spel.
Het is TE KORT!

:+
Ik ben nadat ik met de hoofdmissie klaar was in het vaticaan de fieldtrips en mysteries gaan doen zoals hier eerder werd aangeraden, dan ben je alleen daar alweer snel 2-3 uurtjes zoet mee. Het voegt behoorlijk veel aan het verhaal toe en in de volgende zone ga ik echt deze eerst afronden voordat ik met de hoofdmissie verder ga. Collectibles alleen wat ik toevallig tegen kom. Denk dat het op die manier al snel 2x zo lang spelen wordt?

Allleen de hoofdmissie kun je idd in sneltreinvaart doorheen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-06 18:16
En dat was het dan….
Voor mij toch wel goty
Hopelijk snel nieuwe DLC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rVPO85WZMPctkkGZ7Myh1-QhLJA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NiBE7GUWCulTDB86XwNVECKX.png?f=fotoalbum_large

• el1989
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:16
Gister geïnstalleerd en mee begonnen. Tot nu toe prachtige game met een sfeervolle setting en muziek

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik zag overigens gisteren weer op Youtube een filmpje: 10 dingen die ik voor het spelen had willen weten.

Blijkt dus dat je in gevechten dus ook kunt schoppen door omlaag te kijken richting de benen van degene met wie je vecht. Dit wist ik serieus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Iemand een idee hoe ik in Gizeh uit de Cave of Darkness komt na de storyline?
Ik kom dus niet meer in de locatie waar je de eindbaas hebt, en terug lijkt ook niet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Slasher schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:37:
Ik kom dus niet meer in de locatie waar je de eindbaas hebt, en terug lijkt ook niet te kunnen.
spoiler:
Als je de eindbaas verslagen hebt, dan moet je een medaille van zijn lijf pakken. Die medaille last in de zuil die middenin de ruimte staat. Kan zijn dat je eerst de lichten aan moet zetten door opnieuw op de drie drukplateaus te gaan staan. Na de cutscene die volgt, vind je de Idol of Ra. Nadat je die gepakt hebt, stijgt het zand in de ruimte. Je moet blijven springen om aan de linkerkant uiteindelijk een opening te bereiken, waardoor je naarbuiten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Slasher schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:37:
Haha herkenbaar. Deel de video anders ook hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

bazzemans schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 20:04:
[...]

spoiler:
Als je de eindbaas verslagen hebt, dan moet je een medaille van zijn lijf pakken. Die medaille last in de zuil die middenin de ruimte staat. Kan zijn dat je eerst de lichten aan moet zetten door opnieuw op de drie drukplateaus te gaan staan. Na de cutscene die volgt, vind je de Idol of Ra. Nadat je die gepakt hebt, stijgt het zand in de ruimte. Je moet blijven springen om aan de linkerkant uiteindelijk een opening te bereiken, waardoor je naarbuiten gaat.
Dat weet ik dat is in de storyline, maar ik bedoelde na de storyline als je wilt teruggaan voor de collectibles (Ancient Relic) in free-roam zeg maar.

Maar het is inmiddels gelukt, er is een ledge bij het begin van de cave, die je moeilijk ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb het verhaal gister avond uitgespeeld, ga nu nog die laatste sub-missies doen en laatste collectibels zoeken. En natuurlijk ook kijken om hem 100% te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb me keurig aan het advies gehouden en alle sidequests gedaan behalve de verzameldingen. Heb er 40 uur over gedaan, met zo'n geweldig verhaal heb ik er goed van genoten. Normaal hanteren wij altijd de "euro per uur regel" (een game is het waard als je per gespendeerde euro er een uur mee zoet bent), maar in dit geval vergelijk ik liever met een bioscoopfilm waar je voor 2 uur €10 betaalt. Dan is dit het geld dubbel en dwars waard.

Even een spoilervraagje voor de mensen die alle relics wél hebben verzameld:
spoiler:
Er is in de Ziggurat of Ur een grote kamer ('the Secret Vault') vlak voor je het eindfilmpje in gaat waar je alle artifacts in kan stoppen en dan steeds met twee mogelijkheden een boodschap in Adamic kan ingeven. Heeft iemand deze ook voltooid en weet wat dat oplevert? Ik ben wel benieuwd, maar ga er niet de moeite in steken alle relics te verzamelen ;).

[ Voor 1% gewijzigd door Linksquest op 23-12-2024 11:27 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
@DeNachtwacht Denk dat je mo tags hebt gebruikt in plaats van spoiler tags. Zou je dat aan willen passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

DeNachtwacht schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:48:
Ik heb me keurig aan het advies gehouden en alle sidequests gedaan behalve de verzameldingen. Heb er 40 uur over gedaan, met zo'n geweldig verhaal heb ik er goed van genoten. Normaal hanteren wij altijd de "euro per uur regel" (een game is het waard als je per gespendeerde euro er een uur mee zoet bent), maar in dit geval vergelijk ik liever met een bioscoopfilm waar je voor 2 uur €10 betaalt. Dan is dit het geld dubbel en dwars waard.

***members only***
Jep, heb die ook gehaald. Was een behoorlijk pittige puzzel, maar levert niet iets heel specifieks op. Volgens mij een heel korte cutscene, maar niet zo boeiend aangezien ik me niet meer kan herinneren wat het was. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
DeNachtwacht schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:48:

***members only***
Ik weet niet naar welke bioscoop jij gaat, maar een film is al geen 10 euro meer.
Gewone 2D film is ondertussen 14 euro, dat is dus zonder 3D/laser Ultra/Screen X weet ik het allemaal.
Ik heb even gekeken bij Pathe en Kinepolis met de film Vaiana 2, nu kan het misschien per tijd nog eens verschillen(Maar uit gegaan van een uur of 4 in de middag).
Dus laten we zeggen dat je voor 15 euro een kaartje heb afgerond :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iqcgubon
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-06 20:59
Linksquest schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:33:
Ik heb het verhaal gister avond uitgespeeld, ga nu nog die laatste sub-missies doen en laatste collectibels zoeken. En natuurlijk ook kijken om hem 100% te krijgen.
Idem hier. De credits zijn net aan het rollen. Wat heerlijk over the top was dat weer. Zat echt precies naar Indiana Jones 4 te kijken, een film die we jammer genoeg nooit gehad hebben :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben iig heel blij dat ik de Premium editie meteen genomen heb (online te vinden voor €75), met zo'n verhaallijn en grafische pracht en praal ben ik erg benieuwd naar de DLC die zich rondom het Romeinse Rijk af zou gaan spelen...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
iqcgubon schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:18:
[...]

Idem hier. De credits zijn net aan het rollen. Wat heerlijk over the top was dat weer. Zat echt precies naar Indiana Jones 4 te kijken, een film die we jammer genoeg nooit gehad hebben :7
Idem. Hier lopen nu ook de credits. Ik was er nog helemaal niet klaar mee. Nu eens kijken wat ik nog moet.

Kan ook wel uitzien naar DLC('s). Heb gespeeld via Game Pass dus die zal ik dan vast moeten aanschaffen. Dat gaat wel gebeuren :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik heb de game uit en bijna 100%, fantastische game! Helemaal in mijn straatje, liefst maken ze hier zoveel mogelijk van, de DLC komt er dus zeker.

Alleen ik heb wel twee super irritante bugs. Ik heb alles 100% maar twee Achievements unlocken niet, “Shadows of time” en “Archivist”

Voor de ene moet je alle Ancient Relics hebben, dat heb ik en ik heb ook het alternatieve einde unlocked. Toch geen achievement.

Tweede is de Archivist, daarvoor moet je alle notes pakken, alleen in Azië heb ik 1 note die er volgens de map ligt maar ik al opgepakt heb, ook bugged dus.

Best wel irritant dus 😡

Edit: Aah de Relics moeten allemaal in je tas zitten, anders popt de achievement niet.
Ik had ze al half in de muur, op Reddit ook veel mensen met hetzelfde probleem, wees dus gewaarschuwd :)

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 24-12-2024 12:09 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Slasher schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:58:
[...]

Ongetwijfeld zal niet iedereen er last van hebben, bij mij blijft hij op 3/4 staan terwijl ik er toch echt 4 heb opgehaald (via Youtube de locaties gechecked en weer langsgelopen)
Bij één van de codes viel mij op dat toen ik het oppakte, daar geen melding van in beeld kwam. Toen laatste checkpoint geladen en opnieuw gepakt, waarna het wel goed ging. Daar zit denk ik de bug. Als je dat dus hebt gehad dan is niet getriggerd dat je de code gepakt hebt. Kan je (behalve op het moment zelf) denk ik niet meer herstellen.

Wel jammer van dat soort bugs inderdaad.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:11
Dit lijkt mij een heel leuk spel.
Maar met mijn specs ga ik dit niet spelen.
5600/32gb/gtx970. Ik mis al Ray tracing.

En ik ga ook echt geen 700e besteden aan nieuwe componenten voor 1 spel.
De overige spellen die ik graag speel, draaien allemaal vlekkeloos. (fallout vnl). Pech gehad dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 26-12-2024 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Harribo schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:41:

De overige spellen die ik graag speel, draaien allemaal vlekkeloos. (fallout vnl). Pech gehad dan.
Je zou hem nog kunnen streamen via een streamingsdienst als je zou willen. Geforce now of Xbox ultimate is dan een mogelijkheid.

• Harribo
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:44:
[...]

Je zou hem nog kunnen streamen via een streamingsdienst als je zou willen. Geforce now of Xbox ultimate is dan een mogelijkheid.
Compleet nieuw voor mij dit. Grappig. Dank.
Heb zelf een Steam Link, dit is zeg maar de online versie ervan :)
Kun je daar betalen met Ideal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Harribo schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:01:
[...]

Compleet nieuw voor mij dit. Grappig. Dank.
Heb zelf een Steam Link, dit is zeg maar de online versie ervan :)
Kun je daar betalen met Ideal?
Dat weet ik zo niet :) Ik heb alleen Gamepass Ultimate en die betaal ik met CC. Weet niet of Geforce now iDeal accepteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0

Op zich niet zo gek van een kaart die 10,5 jaar oud is(September 2014), het gaat een keertje ophouden :).
Dan kan je nog zo recentelijke cpu hebben(Als ik het goed zie), maar je kaart 10 jaar oud al is. Dan ga je een keer nieuwe spellen niet meer kunnen spelen :).

Als je toch nog af en toe een beetje wil gamen, maar niet de nieuwste specs perse hoeft.

uitvoering: Microsoft Xbox Series S, 512GB Wit

Misschien de xbox series s een optie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Carlos0_0 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:26:
[...]

Op zich niet zo gek van een kaart die 10,5 jaar oud is(September 2014), het gaat een keertje ophouden :).
Dan kan je nog zo recentelijke cpu hebben(Als ik het goed zie), maar je kaart 10 jaar oud al is. Dan ga je een keer nieuwe spellen niet meer kunnen spelen :).

Als je toch nog af en toe een beetje wil gamen, maar niet de nieuwste specs perse hoeft.

uitvoering: Microsoft Xbox Series S, 512GB Wit

Misschien de xbox series s een optie ?
Dat zal kunnen kloppen ook want de laatste upgrade, een paar jaar geleden oid, heb ik de videokaart niet vervangen, alleen mobo/cpu/geheugen.

Ben ook niet meer zo'n gamer als lang geleden... Zal er aan denken als ik weer wil upgraden.

Dank maar een Xbox oid is aan mij niet besteed.
Ik heb een hele tijd een play station in mijn woonkamer gehad, staat mijn tv, maar ik vond dat op de een of andere manier storend. Het ding keek mij aan zeg maar en ik vind een game console niet leuk spelen. Vraag me niet waarom, heb het geprobeerd.

Heb nu voor fallout een Steam Link en een speciaal zelf gemaakte gaming board voor in mijn luie stoel voor de tv. Super.

Enfin ik hou mijn geld voorlopig in mijn zak, vakantie en auto zijn mij nu even meer lief maar dank voor de tips!
<end off topic> :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:37
Harribo schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:13:
[...]

Dat zal kunnen kloppen ook want de laatste upgrade, een paar jaar geleden oid, heb ik de videokaart niet vervangen, alleen mobo/cpu/geheugen.

Ben ook niet meer zo'n gamer als lang geleden... Zal er aan denken als ik weer wil upgraden.

Dank maar een Xbox oid is aan mij niet besteed.
Ik heb een hele tijd een play station in mijn woonkamer gehad, staat mijn tv, maar ik vond dat op de een of andere manier storend. Het ding keek mij aan zeg maar en ik vind een game console niet leuk spelen. Vraag me niet waarom, heb het geprobeerd.

Heb nu voor fallout een Steam Link en een speciaal zelf gemaakte gaming board voor in mijn luie stoel voor de tv. Super.

Enfin ik hou mijn geld voorlopig in mijn zak, vakantie en auto zijn mij nu even meer lief maar dank voor de tips!
<end off topic> :)
Misschien een beetje off-topic en ik begrijp je keuze helemaal hoor.
Maar ik moest lachen om je opmerking: "Het ding keek me aan"
Als je de PS5 bedoeld snap ik het helemaal want dat apparaat is hondslelijk in je woonkamer. De Series X een strakke console. Overigens je kan de game op een RTX 4080 streamen via Geforce Now (https://www.nvidia.com/en-us/geforce-now/)

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik doe het zelf behoorlijk rustig aan en ben in Giza beland. Dit is echt zo’n game die ik graag wil 100%en dus heb in het Vaticaan alles wat ik nog miste verzameld. Ik vind het echt ontzettend verfrissend om weer eens een game te spelen die vol zit met content i.p.v. filler content. Zelfs de te verzamelen notes zijn allemaal anders en bieden context. Het voelt zo allemaal veel echter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Thomas schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:41:
Ik doe het zelf behoorlijk rustig aan en ben in Giza beland. Dit is echt zo’n game die ik graag wil 100%en dus heb in het Vaticaan alles wat ik nog miste verzameld. Ik vind het echt ontzettend verfrissend om weer eens een game te spelen die vol zit met content i.p.v. filler content. Zelfs de te verzamelen notes zijn allemaal anders en bieden context. Het voelt zo allemaal veel echter aan.
Ja klinkt als een spel die het wachten waard is, ik bewaar hem voor mijn ps5.
Ik kan hem wel op mijn pc gaan spelen, maar ik wil dit gewoon lekker op de bank met een controller doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-06 21:19
Zo vreemd dit.
Heb altijd MSI afterburner lopen en zie altijd Vulkan staan wat prima is.
Maar ineens gisteren zie ik D3D12 staan.
Geen idee waarom dit is en waarom het alle vorige keren Vulkan was.

Vulkan liep beter vond ik zelf.
Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik weer Vulkan actief krijg ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Ik moet nog 2 gebieden en dan heb ik alles 100%

Ik had net eens tussen de achiefments gekeken en eentje moet ik nog gaan proberen, moet er nog een paar maar deze is wel apart.

spoiler:
een appel tegen iemand aangooien 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 00:36

MeNTaL_TO

The future is not set

Eerste echt grote bug ontdekt, na terugkeren in Gizeh zit ik vast in een tunnel, blijkbaar hebben meerderen dit issue ook.
https://www.reddit.com/r/...havent_finished_game_yet/
Kan nog verder spelen, maar het uniform wat ik gemist had, kan ik nu niet ophalen en heb deze wel nodig in Siam.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Die bug heb ik niet gehad, ik heb wel dat hij soms een item blijft aangeven die ik moet verzamelen, terwijl ik 20 van de 20 heb :P

En ik moet een Apple vinden voor een Achievement, maar de locaties die aangegeven worden, ligt bij mij geen meer, ik had gehoopt dat dit fruit ook weer terug zou komen, net als ander fruit dat op langer termijn doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Linksquest schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 10:31:
Die bug heb ik niet gehad, ik heb wel dat hij soms een item blijft aangeven die ik moet verzamelen, terwijl ik 20 van de 20 heb :P

En ik moet een Apple vinden voor een Achievement, maar de locaties die aangegeven worden, ligt bij mij geen meer, ik had gehoopt dat dit fruit ook weer terug zou komen, net als ander fruit dat op langer termijn doet.
Het eerste gedeelte van het Vaticaan had bij mij genoeg appels. Dus dat lineaire gedeelte als je voor het eerst bij het Vaticaan aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Dan hoop ik dat het fruit zich nog een keer reset, want zou zonde zijn als ik alleen voor die Achievement opnieuw moet beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Linksquest schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 15:53:
Dan hoop ik dat het fruit zich nog een keer reset, want zou zonde zijn als ik alleen voor die Achievement opnieuw moet beginnen :P
Liggen er op het kantoor in de bibliotheek niet standaard appels? Of zijn dat oranges?

[ Voor 3% gewijzigd door bazzemans op 31-12-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Tot nu toe vind ik voornamelijk sinaasappels inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:33
Ik heb nog geen appel gezien in het Vaticaan. Voornamelijk lemons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:23
Ik ben nu de jungle aan het voltooien, verhaal even op pauze gezet :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik heb vandaag die best wel makkelijke bossfight gehad tegen de

spoiler:
Grote Slang

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
G_Dragon schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:18:

spoiler:
Grote Slang
Je bent gewoon een echte boss fighter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:44:
[...]

Je bent gewoon een echte boss fighter :P
Haha is dat zo? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
G_Dragon schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:18:

spoiler:
Grote Slang
Eigenlijk zijn alle eindbazen makkelijk te verslaan. Dat heeft mij verder niet gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond

Zo'n pc en dan een 970 erin :') bro wat doe je.

Koop een 2e hands 3070, draait ie op 90+ fps zonder RT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
James Pond schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:33:
[...]

Zo'n pc en dan een 970 erin :') bro wat doe je.

Koop een 2e hands 3070, draait ie op 90+ fps zonder RT
Nou ik zit nu wel heel even te kijken naar een andere videokaart. Dit is wel mijn soort spel.
Maar wil dan eigenlijk wel 1 waar ik jaren mee vooruit kan en niet veel geld voor betaal (+-250). Kan ik vast door met dromen.
Radeon lijkt mij goedkoper dan nvidia als ik zo rondkijk.
Enfin heb geen haast, kan ook wel maanden wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-01-2025 20:01 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste