Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.631 views

Onderwerpen

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Grotespeler schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:16:
[...]

Hato, mee eens die jongen heeft potentie. Henderson is een nuttige nr. 6, maar meer ook niet. De rest komt allemaal te kort.
Vd Boomen heeft nog een aardige trap. Tahirovic.. sorry, maar die kan er helemaal niets van.

Met je man meelopen is een basis regel. Als een trainer dat moet vertellen dan ga je er niet komen.
Spelers zijn geen robots die je vol opdrachten moet stoppen om iets voor elkaar te krijgen. Deze jongens komen gewoon te kort voor het niveau.
Voor Eredivisie begrippen zijn alle genoemde spelers gewoon uitstekend materiaal. Red je het om kampioen te worden ermee? Nee. Met de nodige aanvulling (en een goede coach) kun je in ieder geval volgend seizoen een mooie stap zetten om te kijken waar je volgend seizoen staat.

Het is een basisregel die dus niet goed opgevolgd wordt door de spelers, dus de coach (en eerder ook Steijn) heeft geen overwicht op de selectie. Ze doen maar wat.

Spelers kun je prima opdrachten meegeven, het zijn geen domme jongens en zij dienen hun taken uit te voeren. Zeker een trainer die je afstraft als je iets niet goed doet.
Als in een team 2 spelers hun taken en opdrachten niet uitvoeren is dat gedoemd om te mislukken. En een coach is er voor om een team te maken. Dit is zo lang los zand.

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:20:
[...]

Voor Eredivisie begrippen zijn alle genoemde spelers gewoon uitstekend materiaal. Red je het om kampioen te worden ermee? Nee.
Daarmee bevestig je toch wat ik zeg? Namelijk niet goed genoeg voor Ajax.
Je moet ieder jaar meedoen om het kampioenschap. Dat red je niet met dit materiaal.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is al lastig wanneer de trainers zich enerzijds willen richten op het goede gevoel en zelfvertrouwen maar ook streng moeten zijn. Maar dan helpt het zeker niet als je niet consequent kunt of wilt zijn omdat de selectie zo dun is. Wanneer sommige spelers keer op keer hun man laten lopen maar toch gewoon steeds in de basis blijven dan slaat dat vanzelf over op de rest, dan wordt het normaal. Elke trainer is echter doodsbang om helemaal kapot gemaakt te worden door de 'journalisten' of online fans dus die denken alleen aan korte termijn.

Veel van die jongens zouden flink wat stappen beter spelen als ze goede begeleiding gehad zouden hebben, in rust gebracht hadden kunnen worden, duidelijkheid zouden hebben over opdrachten en consequenties en daardoor gewoon met zelfvertrouwen kunnen spelen. Slecht beleid maakt slechte spelers. Puur wijzen naar Mislintat en zijn aankopen is veel te makkelijk, maar dat is slechts een gevolg van het echte probleem.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Dwight84
Grotespeler schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:37:
[...]

Daarmee bevestig je toch wat ik zeg? Namelijk niet goed genoeg voor Ajax.
Je moet ieder jaar meedoen om het kampioenschap. Dat red je niet met dit materiaal.
Je kunt toch niet met 5 spelers spelen of wel? Ik geef aan dat er spelers weg dienen te gaan en dat er goed gescout moet worden om het gat op te vullen. De genoemde spelers zijn prima materiaal om een volgende stap te zetten.

Je kunt niet kampioen worden met 5 spelers. lol.

Je haalt echt letterlijk de context van het verhaal eruit. Het begon dat een goede trainer spelers beter kan maken. en ja een Slot/Bosz kunnen de genoemde zeker beter maken. Maar met alleen die spelers ga je het niet redden.

Daarom aan de nieuwe td/trainer/scouting de taak om de juiste spelers op te pikken die wel hun taken uitoefenen (en dit keer een goede trainer halen)

[ Voor 27% gewijzigd door Dwight84 op 03-03-2024 10:48 ]

• D-e-n
  • Laatst online: 22:34
Trishul schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:05:
[...]

Heel mooi voor PSV en de eredivisie. Gaat PSV veel plezier van hebben. Benieuwd naar zijn prestaties volgend seizoen.
Voor de eredivisie maakt het niet uit of hij voor PSV, Feyenoord of Ajax speelt natuurlijk. Als hij maar speelt (wat we dus maar moeten gaan afwachten).

Ik heb het idee dat het in elk geval nooit de bedoeling is geweest om naar het buitenland te verkassen maar dat de zaakwaarnemer gewoon een smerig spelletje gespeeld heeft met de belangstelling van Feyenoord.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:33

Player1S

Probably out in the dark

Lees dat de MLS nieuwe regels invoert die de, IMHO, per direct overal wel ingevoerd mogen worden.

- speler die gewisseld word moet het veld binnen 10 seconden verlaten. Indien ze dat niet doen moet hun vervanger minuut wachten voor deze het veld op mag. Spel gaat dan wel door.

- als een speler langer dan 15 seconden op het veld ligt na een overtreding dient hij ten minste 2 minuten aan de kant te blijven voor verder onderzoek om vast te stellen of het geoorloofd is om verder te spelen.

Hooguit de tijden wat tweaken want 10 en 15 seconden is krap. Maar zou het tijdrekken flink minder maken

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:44:
[...]

Je kunt toch niet met 5 spelers spelen of wel? Ik geef aan dat er spelers weg dienen te gaan en dat er goed gescout moet worden om het gat op te vullen. De genoemde spelers zijn prima materiaal om een volgende stap te zetten.

Je kunt niet kampioen worden met 5 spelers. lol.

Je haalt echt letterlijk de context van het verhaal eruit. Het begon dat een goede trainer spelers beter kan maken. en ja een Slot/Bosz kunnen de genoemde zeker beter maken. Maar met alleen die spelers ga je het niet redden.

Daarom aan de nieuwe td/trainer/scouting de taak om de juiste spelers op te pikken die wel hun taken uitoefenen (en dit keer een goede trainer halen)
Ik vind het erg naïef om te denken dat een goede trainer een stuk meer uit deze selectie haalt. Slot/Bosz halen er misschien 5% meer uit. Doe je nog steeds niet mee om de titel.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

gws24

Thinking is hard!

De opstelling van Ajax wordt maar weer eens aangepast; op deze manier komen er natuurlijk nooit automatismen in het elftal. Wel blij met de basisplaats voor Kaplan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WY5wWYh1h0EomhHWG1-PVJSWVE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M94Hmaj3x3ItuK889pFlL5Ze.jpg?f=user_large

edit: tov van vorige week zondag tegen AZ geen Gaaei, Sutalo, vd Boomen en Tahirovic en de eerste twee zitten niet eens bij de selectie.

[ Voor 29% gewijzigd door gws24 op 03-03-2024 11:09 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Dwight84
Grotespeler schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:55:
[...]

Ik vind het erg naïef om te denken dat een goede trainer een stuk meer uit deze selectie haalt. Slot/Bosz halen er misschien 5% meer uit. Doe je nog steeds niet mee om de titel.
Ik zeg ook niet dat je direct om de titel mee kan doen met deze selectie. dit heb ik in de eerste post gezegd. een goede trainer ala Slot/Bosz had met deze selectie zeker om de 3de plek kunnen meedoen.

Er zijn in deze selectie 5 a 6 spelers die zeker in een kampioensteam kunnen spelen. het ligt eraan wat Ajax volgend jaar gaat doen met wat de aanvulling qua spelers zal zijn.

Een Schip/Steijn ga je de oorlog niet mee winnen en ik denk ook eerlijk gezegd dat Ajax nu ook 8ste wordt.
Ik begrijp ook werkelijk niet dat jij denkt dat ze er misschien 5% uit kunnen halen. Maar goed jouw mening uiteraard.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
gws24 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:03:
De opstelling van Ajax wordt maar weer eens aangepast; op deze manier komen er natuurlijk nooit automatismen in het elftal. Wel blij met de basisplaats voor Kaplan.

[Afbeelding]
Mmm zonder vleugelspitsen...

• Dwight84
De opstelling van Ajax wordt maar weer eens aangepast (tov van vorige week zondag tegen AZ geen Gaaei, Sutalo, vd Boomen en Tahirovic); op deze manier komen er natuurlijk nooit automatismen in het elftal. Wel blij met de basisplaats voor Kaplan.

[Afbeelding]

edit: tov van vorige week zondag tegen AZ geen Gaaei, Sutalo, vd Boomen en Tahirovic en de eerste twee zitten niet eens bij de selectie.
Sutalo is geblesseerd toch? (of ziek, zwak, misselijk. Altijd wat met die jongen)

Wordt weer top met Taylor en Hlynsson op het middenveld. Ach ze hebben er de hele week op getraind. Komt goed.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:07:
[...]

Mmm zonder vleugelspitsen...
Yup, Brobbey weer lekker op een eiland.
Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Sutalo is geblesseerd toch? (of ziek, zwak, misselijk. Altijd wat met die jongen)
Even opghezocht en je hebt gelijk: https://www.voetbalnieuws...-duel-met-fc-utrecht.html
Wordt weer top met Taylor en Hlynsson op het middenveld. Ach ze hebben er de hele week op getraind. Komt goed.
Inderdaad, moet goed komen na al die pittige trainingen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Gaaei niet bij selectie is dat een verrassing en sutalo is 'geblesseerd' al is een blessure en prima cover om even te zeggen pas op de plaats.

• Millie-ano
  • Niet online
Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Ja verschrikkelijk dat middenveld. Nee, John heeft bij mij afgedaan. Wordt hem niet en gaat hem niet worden.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:42

Agent47

I always close my contracts.

Holy shit wat verdedigend van Ajax. Van ‘T schip is echt puntjes aan het sprokkelen zo.

*Agent47 denkt dat Feyenoord daarentegen ook helemaal op is. Twente vol in de achtervolging

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Harribo
gws24 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:13:
[...]

Yup, Brobbey weer lekker op een eiland.
Brobbey voelt zich ook wel thuis op een eiland krijg ik het idee :)
Ik ben benieuwd wat de motivatie van van het Schip hiervoor is.
Het lijkt erop dat hij niet veel vertrouwen heeft in het verdedigen van het middenveld, niet onterecht, en dat daar de meeste spelers maar neer zet. Of dat fc Utrecht daar het kwetsbaarst is
Van de andere kant is het natuurlijk ook zo dat de vleugelspitsen ook niemand uit spelen, dus dan kun je ook zonder. Dan staan ze vnl daar om het spel breed te houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 03-03-2024 11:52 ]

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:48
Niet normaal meer om zo te beginnen als Ajax.
En dat tegen Utrecht met alle respect voor die club

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwM-NPmak3qGNJI6ud_jTArHXW8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qqvxkgEZfbDneLhxAljMYjgP.png?f=fotoalbum_large

Van Ajax ziet het er zo uit.
Maar dan alsnog...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_evkDATAZBTaGWdx7DDZo8zlVlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Oc9k7x8U7DT0PSTquNgybGZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door d-vine op 03-03-2024 11:56 ]

• Harribo
Om voor de wedstrijd van half 3 alvast in de stemming te komen :p
Exactly 𝟭𝟬 years ago: PSV - FEYENOORD 𝟭𝟬 - 𝟬

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11 11:09
Anton = Gaaei? Want die zit er dan niet bij omdat hij mentaal op is. Zegt van 't Schip net bij ESPN.

WoT stats

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[Afbeelding]

Ik zie hierin geen slot op de deur achterin…

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Een herhaling zou mooi zijn en realistisch.

Zero.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:41
D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:47:
[...]

Voor de eredivisie maakt het niet uit of hij voor PSV, Feyenoord of Ajax speelt natuurlijk. Als hij maar speelt (wat we dus maar moeten gaan afwachten).

Ik heb het idee dat het in elk geval nooit de bedoeling is geweest om naar het buitenland te verkassen maar dat de zaakwaarnemer gewoon een smerig spelletje gespeeld heeft met de belangstelling van Feyenoord.
Business as usual helaas. Natuurlijk had Babadi genoeg interesse vanuit Feyenoord, Ajax en buitenlandse clubs, hij is denk ik op dit moment het grootste talent op 10 in NL.

Zaakwaarnemer heeft het gewoon slim gespeeld, en zo realistisch was het niet dat een Feyenoord of Ajax hem wel even zouden kapen. Salaris was belangrijk en PSV betaald meer dan Feyenoord. PSV is ook de enige van de grootste 3 dat op dit moment een TD heeft, kan ook meespelen. Ze spelen ook nog CL dit seizoen en volgend seizoen al verzekerd.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:54

Vos

AFCA

Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:00:
[...]

Een herhaling zou mooi zijn en realistisch.
Waarom zou dat realistisch zijn?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:13:
Inderdaad, moet goed komen na al die pittige trainingen.
Ook zo fijn, zo lekker veel aanvallend ingestelde spelers.... Achterlijke opstelling, als van 't Schip echt denkt dat dit de oplossing is mag ie van mij vandaag nog ophoepelen.

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:56:
Anton = Gaaei? Want die zit er dan niet bij omdat hij mentaal op is. Zegt van 't Schip net bij ESPN.
Tja grote verrassing als je ik weet niet hoeveel spelers aan laat kloten maar alleen Gaaei tot 2x toe meteen wisselt na een fout. Tuurlijk krijgt die jongen daar een flinke mentale tik van.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47

Quad

Doof

Ik ben niet snel negatief over Ajax, maar ik denk dat het een enorme afgang wordt in eigen huis vanmiddag.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Quad schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:16:
Ik ben niet snel negatief over Ajax, maar ik denk dat het een enorme afgang wordt in eigen huis vanmiddag.
Ik denk dat het wel meevalt, de echte slachtpartij is pas vanmiddag als wij bij PSV op het veld gaan staan.

• ephymerous
  • Laatst online: 22:41
Quad schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:16:
Ron Jans weet vaak zijn ploegen sterk neer te zetten. Schip weet er vaak een tactisch zooitje van te maken. Ik vrees met je mee. Ajax kijken is tegenwoordig een soort van ramptoerisme geworden.
dr.lowtune schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat het wel meevalt, de echte slachtpartij is pas vanmiddag als wij bij PSV op het veld gaan staan.
Feyenoord gaat PSV de eerste nederlaag toebrengen.

[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 03-03-2024 12:22 ]

XXXVI

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-11 11:09
dr.lowtune schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:19:
[...]

PSV mist Veerman. Zal allemaal wel meevallen. Heb er nog niet bijzonder veel vertrouwen in.

WoT stats

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

ElPaco schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:21:
[...]

PSV mist Veerman. Zal allemaal wel meevallen. Heb er nog niet bijzonder veel vertrouwen in.
Wij hebben Ueda en Gimenez die geen pepernoot raken, Stengs die voorlopig weg is, en eigenlijk is het achterin ook niet op topsterkte. Misschien dat Ivanusec/Lingr kunnen verrassen, maar vooralsnog staat het bij jullie gewoon veel beter. En dat is ook prima, Bosz en PSV hebben het gewoon echt bizar goed op orde. En hoewel ik er flink de pest in zal hebben vanmiddag zodra we de eerste tegen krijgen, ik kan echt alleen maar respect opbrengen voor wat PSV laat zien dit seizoen, het is ongekend goed (dat betekent echter niet dat ik het leuk vind :P ).

• D-e-n
Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:03:
[...]

Zaakwaarnemer heeft het gewoon slim gespeeld, en zo realistisch was het niet dat een Feyenoord of Ajax hem wel even zouden kapen. Salaris was belangrijk en PSV betaald meer dan Feyenoord. PSV is ook de enige van de grootste 3 dat op dit moment een TD heeft, kan ook meespelen. Ze spelen ook nog CL dit seizoen en volgend seizoen al verzekerd.
Als hij bij PSV wil blijven had hij niet met Feyenoord moeten onderhandelen. Feyenoord speelt ook CL mag ik hopen overigens

• HollowGamer
  • Niet online
Ik begon mij al zorgen te maken of de man met de megaphone zich had verslapen.

• ephymerous
Dat was toch met de elleboog naar de bal toe bewegen?

XXXVI

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:25
ephymerous schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:31:
Leek mij ook, arm redelijk dicht langs lichaam maar hij maakt wel een beweging naar de bal

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:02
ephymerous schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:31:
Leek mij ook ja en dan is een tackle op de bal wel een overtreding

• toolkist
  • Niet online
Zuiver de bal spelen mag al niet meer....

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik vond het nou niet een overduidelijke handsbal, maar dat die sliding van Taylor dan als overtreding gezien wordt is raar, die was volledig op de bal.

• Dwight84
Azarkan moet eens op zijn beentjes blijven staan. Heeft ook de vallende ziekte te pakken.

• Trishul
D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:28:
[...]

Als hij bij PSV wil blijven had hij niet met Feyenoord moeten onderhandelen. Feyenoord speelt ook CL mag ik hopen overigens
Heeft hij wel echt onderhandeld met Feyenoord? Heb het idee dat het voornamelijk komt uit de hoek van de Feyenoord fansites zoals 1908.

• toolkist
  • Niet online
Wauw, het spel stilleggen voor iemand die z'n schoenen wil wisselen... Amateurscheids.

• Harribo
Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:35:
Azarkan moet eens op zijn beentjes blijven staan. Heeft ook de vallende ziekte te pakken.
Die valt elke wedstrijd.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

OMX2000

By any means necessary...

Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:36:
[...]

Heeft hij wel echt onderhandeld met Feyenoord? Heb het idee dat het voornamelijk komt uit de hoek van de Feyenoord fansites zoals 1908.
Hij zou zelfs gesproken hebben met Slot. Vind ik ook geloofwaardig. Leuke speler ook voor Feyenoord. Maar ach you lose some you win some.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• HollowGamer
  • Niet online
Dit is toch zo'n beetje het spel van UTR? Zeg niet alles op de counter, maar over het algemeen voorzichtig bij de uitwedstrijden. Vind het daarvoor nog wel wat vroeg om te zeggen dat Ajax goed speelt.

Verder mag Ron Jans zich blijven uitspreken, vind het erg mooi dat hij dat doet. Alleen hoop ik wel dat hij niet een van Gaal wordt, hij moet bij zichzelf blijven. Is hij niets voor Ajax btw., of is hij 'te net'?

• Gonadan

Gonadan

Bam! We staan voor. *O*

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:36:
[...]

Dat is echt niet alleen gemeld door fansites.

• toolkist
  • Niet online
Verkeerde topic :p

• toolkist
  • Niet online
Loopt er 1 weer een van Utrecht een heel eind te sjouwen met de bal terwijl er allang gefloten is.. Maar ingrijpen natuurlijk niet...

2 handen duwen in de rug, ook geen probleem...

Wat is dit voor scheids. Hebben ze die opgeduikeld in de 16e klasse zondag ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 03-03-2024 12:45 ]

• Gonadan

Gonadan

Oh ja da's waar ook, je mag het hier niet over vrouwen hebben. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:09

Superkiwi

Hoi doei

*schakelt in op ESPN.
Verdomme Gonadan, niet meer doen hoor -O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Trishul
D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:41:
[...]

Dat is echt niet alleen gemeld door fansites.
Dan heb ik dat gemist. Geloof best overigens dat zijn entourage even gepolst zal hebben bij Feyenoord.

• Harribo
Duidelijk te zien dat Sosa en Gooijer opkomende wingbacks zijn

• toolkist
  • Niet online
Geef nou eens geel scheids, volg die regels nou eens een keer.

• Trishul
Haller weer aanwezig, mooi man.

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:48:
Duidelijk te zien dat Sosa en Gooijer opkomende wingbacks zijn
Tja, het oogt nog allemaal erg statisch.

Het is wachten op de counter van UTR.

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:45:
[...]

*schakelt in op ESPN.
Verdomme Gonadan, niet meer doen hoor -O-
Tja, ESPN doet kinderachtig dus ik kijk de vrouwen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:49:
Haller weer aanwezig, mooi man.
https://www.transfermarkt...wettbewerb/L1/saison/2023

Zo te zien veel geblesseerd geweest dit seizoen?

Sympathieke gozer, fijn dat hij er weer bovenop is. :)

• Harribo
Zo'n actie van Toornstra, bal pakken buiten de lijnen terwijl hij duidelijk niet voor jou is en vervolgens dan ook dezelfde bal storend het veld in gooien...gewoon etteren dan
Dat mag wat mij betreft geel zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-03-2024 12:55 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gonadan schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:50:
[...]

Tjah neem dan gewoon een pakket tijdens het voetbal seizoen.

De wedstrijd is overigens geen fluit aan, Ajax krijgt de aanval zonder Berghuis niet goed op poten en Utrecht speelt nog heel behouden.

Tweakers Discord

• Vos

Vos

AFCA

Ik zag iets wat een gele kleur had, vreemd verschijnsel.

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:52:
Zo'n actie van Toornstra, bal pakken buiten de lijnen terwijl hij duidelijk niet voor jou is en vervolgens dan ook dezelfde bal storend het veld in gooien...gewoon etteren dan
Dan mag wat mij betreft geel zijn
Dat moet geel zijn, zo zijn de regels tegenwoordig...

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Is ESPN nieuw voor jou? Ze doen dit al jaren, zogenaamd een gratis* Ziggo Sport 2.0, maar vrijwel alle (top) wedstrijden zijn op ESPN2>=.

Vind het sowieso verschrikkelijk, want bij Europees voetbal, zenden ze de helft niet uit (enkel switch). Geen idee of het via de app wel kan? Voetbalpraat is wel een leuk programma, maar zo iemand als Borst vind ik weer verschrikkelijk, gelukkig is die nooit er de gast. Oh, en bij hun hoofdprogramma, kunnen ze enkel loops spelen, echt muziek maken lukt niet.

Achja, gelukkig heb ik het via mijn buurman, maar persoonlijk vind ik het bedrag dat ze vragen veel te duur.

• Harribo
[...]

Waar je maar zin in hebt
;)

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:53:
[...]

De wedstrijd is overigens geen fluit aan, Ajax krijgt de aanval zonder Berghuis niet goed op poten en Utrecht speelt nog heel behouden.
Dat komt niet door het gebrek aan Berghuis, maar doordat Brobbey op een eiland staat.
Schijtbakkenvoetbal

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:09

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:54:
[...]

Waar je maar zin in hebt
;)
2-0 voor tegen Twente. Ergens snap ik 'm wel :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Gonadan

Gonadan

@Superkiwi bam ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:16
Bam

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddte_iArYc3kZW45iNJz_xl-wJQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vAqu5zUcz2pm4SuwDshxHd7Q.gif?f=user_large

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:53:
[...]

Zonde van mijn geld, ik heb veel te weinig tijd om al die wedstrijden te kijken. Ik koop er af en toe gewoon los een wanneer ik er wel voor kan gaan zitten. :P
Jans weer. Ajax het gevoel van controle geven en dan straks een fase vol gas en mentaal geknakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

Toppertje hoor die Sosa ;)

• HollowGamer
  • Niet online
Utrecht wel erg slordig.

• ephymerous
Sosa raakt zowaar een bal goed en doelpunt :)

XXXVI

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:51
Lekker Brobbeast! Wat een saaie pot verder zeg pfffff.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:56:
[...]

2-0 voor tegen Twente. Ergens snap ik 'm wel :)
Tja jij poolt dan ook tegen Ajax... :p

• Dwight84
Geweldige spits hoor Brobbey.
Verder een uiterst saaie wedstrijd. Ik had echt verwacht dat Utrecht er keihard op zou knallen maar spelen lekker op de counter en wachten totdat Ajax wat fout doet.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:13

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Puike pass van Kaplan, ik dacht dat Sosa het zou vernaggelen :X Maar gelukkig kreeg ie m ook goed voor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:57:
[...]

Zonde van mijn geld, ik heb veel te weinig tijd om al die wedstrijden te kijken. Ik koop er af en toe gewoon los een wanneer ik er wel voor kan gaan zitten. :P
Zoals nu? Oh wacht 8)

• Harribo
Tactiek van van het Schip werkt tot nu toe wel

Hoewel de centrale verdedigers wel zonet Lammers lieten draaien

• Vos

Vos

AFCA

Scheids je vergat die eerste vasthouden, was ook geel.

• Trishul
Outerspace schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:57:
Puike pass van Kaplan, ik dacht dat Sosa het zou vernaggelen :X Maar gelukkig kreeg ie m ook goed voor.
Ik heb Sosa deze wedstrijd al meerdere goeie voorzetten zien geven. Deze is dan eindelijk een assist.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:54:
[...]

Is ESPN nieuw voor jou? Ze doen dit al jaren, zogenaamd een gratis* Ziggo Sport 2.0, maar vrijwel alle (top) wedstrijden zijn op ESPN2>=.
Neuh, maar na de eisen van Ajax dat ook alles van de vrouwen en eerste divisie uitgezonden moet worden is het wel opvallend dat de mannen op 3 gezet worden en de vrouwen openbaar.
Maar ik klaag niet hoor, ook dit is Ajax.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:02
Alleen voor zulk soort overtredingen ben ik blij dat met dat blauwe kaart plan. Voor de rest niet

• Gonadan

Gonadan

Nee ik moet zo naar de Ikea. :'(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Valt me op dat de passing van Ajax beter moet
Maar veel rondootjes doen op de training

Verder gaat het wel. Verdedigen mag wel wat getergder

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Neuh, maar na de eisen van Ajax dat ook alles van de vrouwen en eerste divisie uitgezonden moet worden is het wel opvallend dat de mannen op 3 gezet worden en de vrouwen openbaar.
Maar ik klaag niet hoor, ook dit is Ajax.
Tja, persoonlijk heb ik niet veel met het vrouwenvoetbal.

Het is alsof je Formule1 wilt kijken, maar ze verplichten je te kijken naar F3. Daarvoor neem je niet een abbonement op ESPN lijkt me, of betalen we allemaal mee, omdat Disney dat een fijne constructie vind.

• Trishul
Gonadan schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:01:
[...]

Nee ik moet zo naar de Ikea. :'(
Toch niet Ikea Zuidoost? Opzich zou je nu kunnen gaan, over een uur zou ik niet doen haha

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:56

tweakduke

Harribo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:59:
Tactiek van van het Schip werkt tot nu toe wel

Hoewel de centrale verdedigers wel zonet Lammers lieten draaien
Die tegengoal was denk ik niet de bedoeling van Jans :P

Utrecht zal toch wel wat meer gas moeten geven.

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Doof

HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:02:
[...]

Het is alsof je Formule1 wilt kijken, maar ze verplichten je te kijken naar F3. Daarvoor neem je niet een abbonement op ESPN lijkt me, of betalen we allemaal mee, omdat Disney dat een fijne constructie vind.
Sorry, ik vind dat je hier geen punt hebt. Er zijn genoeg mensen die blij zijn eindelijk vrouwen voetbal op tv te hebben. Wat jij niet leuk vindt hoeft voor de ander niet te gelden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:02:

Tja, ik vind het heel gezond. Als ze alleen de top 3 zouden uitzenden omdat de rest er niets van kan vinden we daar ook weer wat van. Ik heb ook geen zin om voor Feyenoord te betalen bijvoorbeeld. ;)

Mijn dochter ziet nu ook gewoon vrouwen op tv voetballen en dat kon je vroeger wel vergeten. Hierdoor zullen er meer meiden aangewakkerd raken en misschien idolen krijgen. Dat is gewoon goed voor de sport.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:04:
[...]

Sorry, ik vind dat je hier geen punt hebt. Er zijn genoeg mensen die blij zijn eindelijk vrouwen voetbal op tv te hebben. Wat jij niet leuk vindt hoeft voor de ander niet te gelden.
Ik bedoelde niet dat vrouwenvoetbal er niet mag zijn, dat argument wordt er altijd bijgehaald.

Maar als het grote publiek nu liever de mannen kijkt, dan lijkt me dat toch een logische keuze om op het hoofdkanaal uit te zenden?

Zoals gezegd doet Disney dit als kijk ons vrouwenvoetbal promoten, maar wij betalen allemaal aan deze zender mee, ook als je geen abonnement hebt bij hun.

Voor mij is ESPN3 voor vrouwenvoetbal, en dan ESPN1 voor de top wedstrijden. Vind hetzelfde bij KKD en Eredivisie, want die zenden ze ook zo uit, enkel om maar meer abonnementen te verkopen.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:12:
Ik bedoelde niet dat vrouwenvoetbal er niet mag zijn, dat argument wordt er altijd bijgehaald.

Maar als het grote publiek nu liever de mannen kijkt, dan lijkt me dat toch een logische keuze om op het hoofdkanaal uit te zenden?
Gratis kanaal, niet hoofdkanaal. En daar heb je al meteen de reden waarom Ajax Utrecht op 3 is. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:48
HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:12:
[...]

Zoals gezegd doet Disney dit als kijk ons vrouwenvoetbal promoten, maar wij betalen allemaal aan deze zender mee, ook als je geen abonnement hebt bij hun.

Voor mij is ESPN3 voor vrouwenvoetbal, en dan ESPN1 voor de top wedstrijden. Vind hetzelfde bij KKD en Eredivisie, want die zenden ze ook zo uit, enkel om maar meer abonnementen te verkopen.
Is niet meer dan logisch als je een business runt.
Als alle topwedstrijden op een gratis kanaal beschikbaar zijn kun je snel inpakken.

• Dwight84
Mannsverk valt me echt heel erg mee vandaag. speelt prima tot nu toe.
Hlynsson echt wederom weer pover.

[ Voor 29% gewijzigd door Dwight84 op 03-03-2024 13:27 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben nog niet weggeblazen door Henderson. Tot nu toe een gewone ED speler.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-11 16:59
Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:25:
Mannsverk valt me echt heel erg mee vandaag. speelt prima tot nu toe.
Hlynsson echt wederom weer pover.
Mannsverk liet afgelopen tijd bij Jong al zien over kwaliteit te beschikken. Los van die 45min tijdens zijn debuut, gewoon talentvolle speler. Duidelijk een van de beste aankopen dit seizoen.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 07:15

ZieMaar!

Moderator General Chat
PWM schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:34:
Eens. En erg irritant en opgefokt tegen de scheidsrechters, terwijl hij zelf de regels niet scherp heeft. Net weer, net als toen bij Heerenveen.

Zo’n Mannsverk laat in deze wedstrijd eigenlijk al meer toegevoegde waarde zien.

• Dwight84
Kist schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:35:
[...]

Mannsverk liet afgelopen tijd bij Jong al zien over kwaliteit te beschikken. Los van die 45min tijdens zijn debuut, gewoon talentvolle speler. Duidelijk een van de beste aankopen dit seizoen.
Ja precies. Begon wat ongelukkig maar laat leuke dingen zien, heel rustig aan de bal.
En dat is ook met Kaplan, ook heel rustig, sterk en goed.

Aii. dit had hij veel beter uit moeten spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dwight84 op 03-03-2024 13:38 ]

• Millie-ano
  • Niet online
PWM schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:34:
Soms is simpel en rustig wel nodig in een onrustig elftal. Ook een kwaliteit. Moet ie dat wel doen haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Millie-ano op 03-03-2024 13:38 ]

• D-e-n
ZieMaar! schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:37:
[...]

Eens. En erg irritant en opgefokt tegen de scheidsrechters, terwijl hij zelf de regels niet scherp heeft. Net weer, net als toen bij Heerenveen.

Zo’n Mannsverk laat in deze wedstrijd eigenlijk al meer toegevoegde waarde zien.
Was Henderson dan uiteindelijk niet meer dan een paniekaankoop? Want dan zou Mansverk de verdedigende middenvelder moeten worden van de komende jaren en niet Henderson.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-11 16:59
D-e-n schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:38:
[...]

Was Henderson dan uiteindelijk niet meer dan een paniekaankoop? Want dan zou Mansverk de verdedigende middenvelder moeten worden van de komende jaren en niet Henderson.
Kaplan, Mannsverk en Brobbey moeten gewoon het begin van het raamwerk van het Ajax van volgend seizoen zijn. Henderson misschien voorlopig posteren op 8.

• Millie-ano
  • Niet online
Lekker karouani. Je laatste wapenfeit zo inlossen. Ben voor ajax. Maar peun die bal toch op goal man.
Pagina: 1 ... 69 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024