Ik mis LiTo BV
Dat is al een tijdje zo. Maar voorheen schoten dan tenminste nog vaakTristan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:11:
Schieten kunnen ze in ieder geval niet meer bij Feyenoord.
Kokcu terughalen
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Als Groningen supporter word ik echt doodnerveus van Mäatta
Die coëfficiënten is op de lange termijn helemaal niet houdbaar. Die punten heb je ook gehaald door met name winst in Europa League wedstrijden.1 goed seizoen Ajax valt weg op termijn. Het is voor de korte termijn leuk als NL club met die miljoenen.Bao_mi1 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:11:
[...]
Alleen voor het Nederlands voetbal minder in dat scenario, als NEC/Groningen groepsfase EL speelt en een ander team zoals Sparta/GAE de voorronde in moet. Net op het moment dat we ons puntenaantal niet door 5 maar door 6 moeten gaan delen. Maar zover is het nog niet.
Beter is een constructie waarbij een miljoenen inkomsten verplicht een klein gedeelte wordt afgestaan aan de Nederlandse competitie om elke club hun faciliteiten te verbeteren.
Daarmee sterker worden en volle bak Europa League ploegen kweken. T.o.v. de top 5 competities zul je altijd stuivertje wisselen met frankrijk en portugal..
Maar goed. Het is ook wishful thinking. De vergoedingen in CL en EL zijn heel erg scheef.
[ Voor 4% gewijzigd door Millie-ano op 29-02-2024 21:18 ]
Het duurt allemaal veel te lang bij die Feyenoorders in de 16. En dat eeuwige vertrouwen in Ueda snap ik ook echt niet. Hij heeft werkelijk nog niks laten zien in al die wedstrijden.
per aspera ad astra
Als Feyenoord supporter word ik momenteel nerveus van het hele teamHarribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:14:
Als Groningen supporter word ik echt doodnerveus van Mäatta
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mäatta heeft nog steeds niet door dat Minteh steeds binnen door gaat
Och wat mis ik daar Wouter Prins
Och wat mis ik daar Wouter Prins
Die keep kan ook wel een waarschuwing gebruiken
Jezus wat sprelt Feyenoord slecht, dat word gro/nec
Maar wie wil je er nu neer zetten? Gimenez is geschorst en er loopt niet nog een spits rond.LAD93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:15:
Het duurt allemaal veel te lang bij die Feyenoorders in de 16. En dat eeuwige vertrouwen in Ueda snap ik ook echt niet. Hij heeft werkelijk nog niks laten zien in al die wedstrijden.
Feyenoord speelt wel sterker, maar mist echt scorend vermogen voorin. Eerste helft was Lopez de zwakke schakel en Paixão verdedigd niet genoeg mee dus zwakker op middenveld want die moeten meer belopen.
Ik hoop nog steeds op winst Feyenoord maar het spelbeeld zegt mij dat Groningen gaat winnen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
HANNNNCKKKOOOOOO
[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 29-02-2024 21:25 ]
En BAM! net na mijn betoog
jaaaaaaaa
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Nou hoezee
De rest wordt steeds goed gedektLAD93 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:22:
Toch wel triest dat een verdediger die bal erin moet raggen…
Dikke koker maat. Feyenoord en penalties.. heb al genoeg gestresst vorige weeksNielz123 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:23:
Hopen op verlenging en penals.
Dat je hier nog bent na de reeks tegen Roma.Agent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:24:
[...]
Dikke koker maat. Feyenoord en penalties.. heb al genoeg gestresst vorige week
Wat een drama was dat
Zeker in de EL league wil je een ploeg die zich ook een beetje kam reddenBao_mi1 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:11:
[...]
Alleen voor het Nederlands voetbal minder in dat scenario, als NEC/Groningen groepsfase EL speelt en een ander team zoals Sparta/GAE de voorronde in moet. Net op het moment dat we ons puntenaantal niet door 5 maar door 6 moeten gaan delen. Maar zover is het nog niet.
Gaan zien hoe deze rijpt ...Millie-ano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 20:52:
Groningen is niet perse beter. Kansen zijn gevaarlijker, dat wel. Feyenoord heeft de druk erop, laatste fase is slordig. Als ze voor de 70e minuut gelijk maken, pakken ze hem nog. Na de 75e minuut wellicht in de verlenging.. en dan lekker met moeite poten naar PSV
*knip*
Nu weten we het wel, een keer is het niet meer leuk.
Nu weten we het wel, een keer is het niet meer leuk.
[ Voor 71% gewijzigd door tweakduke op 29-02-2024 22:41 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je bent niet voor de grap FeyenoorderRubman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:24:
[...]
Dat je hier nog bent na de reeks tegen Roma.
Wat een drama was dat
Ja inderdaad.
Vind het wel frappant wie er allemaal scoren bij Feyenoord.
Wij hebben geen scorende middenvelders, maar scorende verdedigers. En niet scorende aanvallers.
Touche!toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:26:
[...]
Nee fan van Ajax zijn is dit seizoen een feestje?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Groningen zit er wat minder fel op.
Dat is niet nodig
Dat is niet nodig
Dit seizoen?toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:26:
[...]
Nee fan van Ajax zijn is dit seizoen een feestje?
DIe Minteh zit er zowaar een keer lekker in zeg! Mag ook een keer gezegd worden.
Leuke speler die Minteh.
Die opmerking had ik van zowat iedereen behalve een mede-Ajaxfan verwacht
Die zullen wel moe worden nuHarribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:27:
Groningen zit er wat minder fel op.
Dat is niet nodig
Tegen MäattaTristan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:28:
DIe Minteh zit er zowaar een keer lekker in zeg! Mag ook een keer gezegd worden.
Dat zegt dan niks
Hancko de gevaarlijkste aanvaller van Feyenoord
Nou ... To be fair. Het is al paar seizoenen ruktoolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:28:
[...]
Dat snap ik, en dat is prima. Laat die jongen lekker groeien in zijn spel.
Hij blijft wel vaak blindTristan schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:28:
Ik doel ook op o.a. vorig seizoen. En de nog komende tijd.toolkist schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:28:
[...]

Ik vind het altijd zo raar dat die gasten zo moe worden.
Als dat je werk is kun je toch wel 90 minuten voetballen zonder al te moe te worden.
Als dat je werk is kun je toch wel 90 minuten voetballen zonder al te moe te worden.
T.o.v. KKD zal het tempo tegen de nummer 2 van de ERE toch wat hoger liggen. 90 minuten piepjes test.. geef het je te doen.sNielz123 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:36:
Ik vind het altijd zo raar dat die gasten zo moe worden.
Zerrouki zo voor Wieffer, die laatste lijkt er behoorlijk doorheen te zitten
Oke timber, die speelde ook mee blijkbaar.
Ueda eraf voor Lingr, dan is het wel einde verhaal voor onze Japanner denk ik.
Ik zou graag meer van Sauer zien, die speelde de paar keer dat hij erin stond erg sterk.
Oke timber, die speelde ook mee blijkbaar.
Ueda eraf voor Lingr, dan is het wel einde verhaal voor onze Japanner denk ik.
Ik zou graag meer van Sauer zien, die speelde de paar keer dat hij erin stond erg sterk.
[ Voor 63% gewijzigd door Rubman op 29-02-2024 21:41 ]
Groningen pakt hem nog wel. Timber is je sleutel speler
Feyenoord wel overwicht nuAgent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:41:
Groningen pakt hem nog wel. Timber is je sleutel speler
Maar ben wel eens dat Feyenoord er nu wel minder op wordt
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 29-02-2024 21:43 ]
Verwijderd
Ik zal blij zijn als het nog verlengen wordt. Momenteel zie ik eerder de 2-1 dan 1-2 vallen.
Lingr altijd op de goede plek. De klaasen van Feyenoord
Balen
Maar ja als Groningen geen druk meer zet
BAM! Lingr!
Die mag vaker ipv Ueda spelen
Die mag vaker ipv Ueda spelen
Waarom heeft die een BH?
Slim zo geel pakken
Slim zo geel pakken
10 miljoen door de plee tot nu toe hè …
Pfff Slot met die reactie.. eerst is het groeps knuffelen en dan dit. Eigenlijk ook maar een bal gehakt die gozer.
Datashirt. Sensoren met GPS, hartslag etc.sNielz123 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:44:
Waarom heeft die een BH?
Slim zo geel pakken
Idd, maar ik had ook niet verwacht dat Groningen zo lang in de wedstrijd zou blijven.Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:44:
Balen
De 2-1 is in ieder geval net op tijd om naar vi te switchen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lingr heeft wel vaker bewezen vaak op de goede plek te staan.
Ja ipv Stengs. Die presteert ook weinig atm.
Hebben ze tegenwoordig allemaal, daar worden de vitale prestaties mee geregistreerd.sNielz123 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:44:
Waarom heeft die een BH?
Oww dat valt nog meeAgent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:45:
[...]
Yep. Ze moeten hem nog duidelijk maken wie zijn salaris betaald.Agent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:45:
[...]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Groningen zette geen druk meer de tweede helft.Bossie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:46:
[...]
Idd, maar ik had ook niet verwacht dat Groningen zo lang in de wedstrijd zou blijven.
De 2-1 is in ieder geval net op tijd om naar vi te switchen
Waarom weet ik niet
Toen ze wel druk zetten had Feyenoord het heel moeilijk
Groningen deed het zeker boven verwachting goed
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-02-2024 21:47 ]
En wie gaat er dan iets creëren?Rubman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:46:
[...]
Ja ipv Stengs. Die presteert ook weinig atm.
Mendes is niet zo best meer sinds die aanslag van die PSVer. Jammer, was leuke speler.Verwijderd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:46:
Lukkien geeft het op, Mendes en Emeran erin
Ik moet bekennen dat de TV voornamelijk dienst deed als radio, oftewel wel geluisterd maar niet echt gekeken.Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:47:
[...]
Groningen zette geen druk meer de tweede helft.
Waarom weet ik niet
Toen ze wel druk zetten had Feyenoord het heel moeilijk
Groningen deed het zeker boven verwachting goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik snap niet dat hij niet meer kansen krijgt. Volgens mij worden de spitsen ook beter als ze fatsoenlijke aansluiting uit het middenveld krijgen.Agent47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:46:
Lingr heeft wel vaker bewezen vaak op de goede plek te staan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hancko, Invanusec en Lingr volgende wedstrijden gewoon in de basis neem ik aan?
Verwijderd
Meestal werkt Groningen andersom de laatste jaren. Dan halen ze spelers die slecht zijn, maar hopen ze dat ze opbloeien. Wat meestal niet gebeurtVos schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Mendes is niet zo best meer sinds die aanslag van die PSVer. Jammer, was leuke speler.
Hoe kan dat mis zijn 2 maal
Ik hoorde hem huilen...Millie-ano schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:51:
Oei stengs... Weer die knie. Net als toen in zijn AZ tijd...
Je moet echt meer je bent doen om zo'n kans te missen dan in te schieten. Hoe dan. Wat een zwak 'schot' zeg.
Stengs valt fysiek zwaar tegen moet ik zeggen. Lingr kan prima op zijn plek
Waarom is dat geen rood? Je kan zo een carrière verneuken
Gewoon nonchalant. Je zou hem eigenlijk moeten wisselen.HollovVpo1nt schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:52:
Je moet echt meer je bent doen om zo'n kans te missen dan in te schieten. Hoe dan. Wat een zwak 'schot' zeg.
Och maar 3 minuten
Gefeliciteerd Feyenoord
Minteh moet je gewoon houden en werken aan meer rust in zijn koppie etc dan heb je er steeds meer aan denk ik
Gefeliciteerd Feyenoord
Minteh moet je gewoon houden en werken aan meer rust in zijn koppie etc dan heb je er steeds meer aan denk ik
Dat dacht ik dus ook. En er is een var.D-e-n schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:52:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Die gaat terug naar Newcastle.Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:53:
Och maar 3 minuten
Gefeliciteerd Feyenoord
Blijft een blinde
Dat waren bochten die een been niet hoort te maken
Waarom staat die gast nog op het veld?
Per direct rood en lange tijd geschorst wat een nade overtreding
Waarom staat die gast nog op het veld?
Per direct rood en lange tijd geschorst wat een nade overtreding
Meer rust? Rustiger dan dat kon haast niet xD.Harribo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:53:
Och maar 3 minuten
Gefeliciteerd Feyenoord
Zware overtredingD-e-n schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:52:
Dit is toch donker rood
Nou snap ik. Als het weer de kruisband is. Ben je gewoon de sjaak. Stond al 14 maanden aan de kant destijds ...
Was smerig van peersman. Niet eens een harde inkomende tackle, maar wordt gewoon geklemd en je been kan nergens heen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024