[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.191 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Leuk zo'n KNVB die doellijntechnologie wegdoet want de VAR is er. Nou blijkbaar is dat minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:29

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:45:
pffff Ajax ik verwacht als traktatie 3 punten vandaag :(
Ajax haat mij vandaag :( ik ga mijn eerste sjaal van 25 Gulden maar pakken en balen :S

dan maar bier en carnaval :9B :9B :9B :9B :9B :9B :9B :9B :9B :9B :9B (11x zoveel )

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
toolkist schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:34:
[...]

Helaas wel de juiste beslissing. Alleen zo amateuristisch hoe het tot stand komt.
Ja het geeft wat mij betreft wel aan dat de techniek in alle stadions gewoon op orde moet zijn.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:17

gws24

Thinking is hard!

dglavimans schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:29:
[...]

Eens, dit kan geen miljoenen kosten om het te plaatsen
Sowieso was er volgens mij al doellijntechnologie maar waarom dat hier niet werkt geen idee. Daarnaast hadden er vanaf dit seizoen extra camera's moeten zijn maar dat is blijkbaar niet gebeurd:
De KNVB en de Eredivisie CV hebben de handen ineengeslagen en realiseren vanaf het seizoen 2023/2024 nieuwe doellijncamera’s. De zogeheten Goal Line Replay wordt in alle achttien stadions op het hoogste niveau geïnstalleerd.

Het nieuwe systeem, dat zowel geïnitieerd als gefinancierd wordt door de KNVB en de Eredivisie CV, beoordeelt het al dan niet volledig over de doellijn zijn van de bal. Maar wacht, daar was de Goal Line Technology (doellijntechnologie) toch al voor?

Het nieuwe systeem functioneert als extra hulpmiddel op de reeds bestaande doellijntechnologie, waarbij scheidsrechters op hun horloge kunnen zien of een bal al dan niet over de doellijn is. De vier extra high frame rate camera’s worden dan ook zowel links als rechts op de achterlijn gepositioneerd, waardoor alles wat er op de doellijn gebeurt waargenomen wordt. Hiernaast is de techniek ook bruikbaar voor andere VAR-relevante situaties in en om het zestienmetergebied, zoals rode kaartsituaties en mogelijke penalty’s.
bron: https://www.forzanec.nl/n...-alle-eredivisiestadions/

Afgezien hiervan heeft Ajax dit verlies geheel aan zichzelf te danken door weer dramatisch te verdedigen. Complimenten aan Heerenveen die de zwaktes van dit Ajax maximaal heeft uitgebuit.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:33
ephymerous schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:34:
Ja de VAR en Ajax zijn dit seizoen geen vrienden helaas :r
Je bedoelt PSV en de VAR?
Hier kijkt de VAR prima naar, en bevestigd dat hij niet anders kan adviseren, dus blijft de beslissing staan toch?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nee, want ook die laatste rand van de bal moet erover zijn. Nu krijg je dus net niet die 100% bevestiging wat de var wel moet hebben.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Mijn gevoel is dat hij er wel inzat, millimeter werk, maar hij zat volgens mij wel.

En dit is dus waarom je onderhand eens goede doellijn technologie nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:36:
[...]

Nee, want ook die laatste rand van de bal moet erover zijn. Nu krijg je dus net niet die 100% bevestiging wat de var wel moet hebben.
Ja, maar kijk naar de lijn. Die ligt voor de paal, dat betekent dat de lijn eerder stopt dan de paal. Dus over de lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zingo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:36:
Mijn gevoel is dat hij er wel inzat, millimeter werk, maar hij zat volgens mij wel.

En dit is dus waarom je onderhand eens goede doellijn technologie nodig hebt.
Ach ja, dat punt. We gaan het zien aan het einde van de competitie.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:23

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Gaat echt om 0,1mm maar terechte beslissing denk ik

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Ik zeg, maakt niet veel meer uit nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:36:
[...]

Ja, maar kijk naar de lijn. Die ligt voor de paal, dat betekent dat de lijn eerder stopt dan de paal. Dus over de lijn
Als ik een millimeter groen had gezien tussen de paal en de bal had ik het met je eens geweest, maar zo lang ik dat niet zie kan ik ook niet zeggen hoeveel centimeter of millimeter bal er achter de paal zit…

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Laatst online: 10:09
tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:36:
[...]

Dit beeld is natuurlijk 600x400 pixels, maar als je dit ziet en dit twijfel geeft en een bal zoals die van Zoet waar het systeem de bal minimaal kon zien maar wel besloot om een goal toe te kennen, dan maak je je als KNVB redelijk belachelijk door de beslissing afhankelijk te maken van het stadion waar iets aanwezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:37:
Op basis van de beelden wel. Op basis van beredeneren, nee. Alleen geldt dat laatste dus niet bij VAR beslissingen.

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 11-02-2024 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:22
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:37:
Ik denk dat het wel om een cm ging, maar door die niet perfecte hoek is het niet te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Dat zou ook mijn gevoel zijn, maar het jammere/spijtige is dat je niet kan uitsluiten hoe breed die lijn is en dus of hij er feitelijk overheen is.

Dat maakt dit soort beslissingen enigszins beperkt. Je kan aannemen dat hij er over is maar niet uitsluiten dat dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

[...]

Maar dat zie je dus niet op beeld, je draait de interpretatie ernaar. Dat is allemaal mierenneuken om regeltjes, maar zo gaat dat.

Goede kans dat die met een hawk eye wel zat.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen oordeel: waarom viert Heerenveen deze overwinning zo groot? Is er een reden voor?

Wel erg close, ik miste wel de doellijn technologie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

toolkist schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:38:
[...]

Op basis van de beelden wel. Op basis van beredeneren, nee. Alleen geldt dat laatste dus niet bij VAR beslissingen.
Want? Het is niet duidelijk dat de bal volledig over de lijn is dus geen doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:39:
[...]

Want? Het is niet duidelijk dat de bal volledig over de lijn is dus geen doelpunt.
Zes op rij niet gewonnen, zonder de overwinning had je net boven de streep gestaan.

Maar ik snap echt niet waarom er geen doellijntechnologie is…. Zo iets simpels. En anders op z’n minst de camera’s goed alignen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
HollowGamer schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:39:
Geen oordeel: waarom viert Heerenveen deze overwinning zo groot? Is er een reden voor?
Heerenveen stond op plek 13 met 22 punten, 18 punten is momenteel nacompetitie. Met deze overwinning sta je op 25 punten toch wel een stuk lekkerder te ballen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:39:
[...]

Zoals al gezegd, voor de var is het prima zo.
Maar 100% als je nu met een lineaal naar de goal van Heerenveen gaat dat je ziet dat er ruimte tussen de doelpalen en de doellijn zit.
Die groot genoeg is om af te leiden dat het een goal was.
Nogmaals, niet volgens de regels dus boeit uiteindelijk niks, maar goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Jongens, hij zat niet, duidelijk te zien hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:22
Napo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:39:
[...]

Dat zou ook mijn gevoel zijn, maar het jammere/spijtige is dat je niet kan uitsluiten hoe breed die lijn is en dus of hij er feitelijk overheen is.
Even googlen zegt me dat de lijn tussen de 10 en 12 cm moet zijn en de doelpaal ook. logischerwijs zou je verwachten dat ze dus even breed zijn, maar dat is geen garantie. alhoewel het dan, als de lijn breder is dan de paal, logisch zou zijn dat hij zowel vóór als achter evenveel uitsteekt, maar dat hoeft ook niet persé ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:39:
[...]

Maar dat zie je dus niet op beeld, je draait de interpretatie ernaar. Dat is allemaal mierenneuken om regeltjes, maar zo gaat dat.

Goede kans dat die met een hawk eye wel zat.
Ja en daarom is dit een goede reden om de persoon die besloten heeft de doellijntechnologie weg te doen want VAR, te ontslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Wel erg close, ik miste wel de doellijn technologie?
Als ze bij de andere wedstrijden hetzelfde kunnen geven als tegen 'dit' Ajax.. want ja dat is een bloedende proot. Makkelijk scoren. Dus elke ploeg ruikt kansen. Maar Heerenveen moet zichzelf eens achter de oren krabben waarom zij niet op de plek van Sparta of Go ahead staan. Maar tegen Ajax willen ze allemaal ineens een stukje harder lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

toolkist schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:42:
[...]

Zoals al gezegd, voor de var is het prima zo.
Maar 100% als je nu met een lineaal naar de goal van Heerenveen gaat dat je ziet dat er ruimte tussen de doelpalen en de doellijn zit.
Die groot genoeg is om af te leiden dat het een goal was.
Nogmaals, niet volgens de regels dus boeit uiteindelijk niks, maar goed
De KNVB moet is gaan handelen zodat dit soort zaken helemaal niet gebeuren, volledig incompetente organisatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:44:
[...]

De KNVB moet is gaan handelen zodat dit soort zaken helemaal niet gebeuren, volledig incompetente organisatie.
Nee joh, we gaan liever pilot spelen voor de blauwe kaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Benieuwd naar Veerman. Vaak is de 1ste wedstrijd na een tijdje weg te zijn nou geen hele lekkere wedstrijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:21
Volgens mij al sinds 1 December niet meer gewonnen. Dan is nu tegen Ajax een overwinning boeken toch wel mooi voor ze, denk ik. Ongeacht het twijfel-moment over dat doelpunt (of dus niet..).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Hahahaha PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Nu online
Bwhaha fockoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 20:15

Quad

Doof

BAM?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
PSV scheel spelen in 1 minuut :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

eric.1 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:46:
[...]

Volgens mij al sinds 1 December niet meer gewonnen. Dan is nu tegen Ajax een overwinning boeken toch wel mooi voor ze, denk ik. Ongeacht het twijfel-moment over dat doelpunt (of dus niet..).
Eerste winst thuis van Ajax sinds 2008, zegt ook wel wat.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Wie staat te dekken? Niemand staat te dekken!

My god, beschamend slecht begin, met dank aan onze sterke verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Anders schiet je hem er gewoon dik naast Dest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Hmm mn stream loopt wat achter geloof ik, maar lekker begin weer ja :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dest is letterlijk scheel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:49:
[...]

Dest is letterlijk scheel.
Hij zag het doel inderdaad een meter naar rechts staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Als PSV dit verliest wordt Feyenoord kampioen. Bosz z'n elftallen storten altijd in in de 2de seizoenshelft.
Wil best wedden voor een pak 1 liter wijn van de Aldi :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Hahaha, Ajax verliest van Heerenveen.
PSV *houd mijn bier vast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:20
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:50:
Als PSV dit verliest wordt Feyenoord kampioen. Bosz z'n elftallen storten altijd in in de 2de seizoenshelft.
Dat schijnt statistisch dus helemaal niet te kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:50:
Die zijn denk ik wel uniek, dacht dat ze enkel 3l hadden }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:51:
Nou zulke weekenden zijn er verrassend vaak geweest dat de topclubs allemaal in 1 weekend punten verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dik geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er is echt geen enkele manier hoe dit PSV hier gaat verliezen. Maar wel leuk begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
O god, Bakayoko staat er weer in. Bosz heeft echt een hekel aan de supporters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:44:
[...]

Compleet mee eens,

Nu iedereen verontwaardigt doen dat het 100% een goal was en een schande is.
Om maar eventjes voor het gemak te vergeten wat er in Eindhoven 2 jaar geleden gebeurde met Blind...

Weer een geval van "uiteindelijk word alles een keer gelijk getrokken."
Toen was de bal niet over de lijn vanwege de bolling van de bal en was de goal terecht, dus nu niet gaan zeuren dat de regels nu opeens anders zouden moeten zijn.

Maar het feit dat we dit gesprek weer hebben geeft aan dat de KNVB de eventuele problemen gewoon niet aanpakt en we blijven doormodderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2024 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Lijkt wel of rigor mortis is ingetreden bij dat Volendamse gras, dacht dat kunstgras niet meer mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:56:
O god, Bakayoko staat er weer in. Bosz heeft echt een hekel aan de supporters.
Wie wil je dan rechtsbuiten ( of linskbuiten met Lozano naar rechts ) zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Napo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:00:
[...]

Hirving Lozano op rechtsbuiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Nu online
Napo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:00:
[...]

Mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:01:
[...]

Hirving Lozano op rechtsbuiten.
Bakayoko zijn rendement op links is niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 15:43
Damn, Saibari mist ook wel aardig wat kansen, die had er al 3 moeten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Napo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:02:
[...]

Bakayoko zijn rendement op links is niet beter.
Nee klopt het is karig, maar dan liever een middenvelder erbij, want die gast laat het blijkbaar op de training wel zien, maar in het veld al een tijdje niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Pim van Foute Vrienden is de scheids

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:03:
[...]

Nee klopt het is karig, maar dan liever een middenvelder erbij, want die gast laat het blijkbaar op de training wel zien, maar in het veld al een tijdje niet meer.
Tillman die blijkbaar al een periode in het rood loopt, Van Aanholt wat geen overtuigend succes is ( als vervangen van Schouten, of dan toch Babadi de kans weer gunnen ondanks het wel of niet bijtekenen?

Het is niet alsof er legio opties zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:59:
[...]

Compleet mee eens,

Nu iedereen verontwaardigt doen dat het 100% een goal was en een schande is.
Om maar eventjes voor het gemak te vergeten wat er in Eindhoven 2 jaar geleden gebeurde met Blind...

Weer een geval van "uiteindelijk word alles een keer gelijk getrokken."
Toen was de bal niet over de lijn vanwege de bolling van de bal en was de goal terecht, dus nu niet gaan zeuren dat de regels nu opeens anders zouden moeten zijn.

Maar het feit dat we dit gesprek weer hebben geeft aan dat de KNVB de eventuele problemen gewoon niet aanpakt en we blijven doormodderen.
Er is nog *nooit* zijnlijn technologie geweest, waar die er wel was voor de doellijn. Dus erover klagen dat die doellijn technologie er nu niet meer is is gewoon 100% terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bakayoko kan alleen maar blind en wild vooruit lopen, dan tot de conclusie komen dat hij niets kan en speelt dan de bal terug. Waarom spelen mensen hem daar ook nog aan. Probeer eens iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/426216342_357866233803027_543922374419266902_n.jpg?stp=dst-jpg_e35_p1080x1080&_nc_ht=scontent.cdninstagram.com&_nc_cat=103&_nc_ohc=2Rr8SrIofCoAX8d2ql9&edm=APs17CUBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AfALV6Teb7wEiUZPGk64EQrTzQa9Z0smEWmKJI800SEA-A&oe=65CE5D66&_nc_sid=10d13b

Tja, Ajax deelt dit zelf op 't instagram account. Zo is het wel duidelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:18:
[Afbeelding]

Deze still geeft meer onduidelijkheid dan die ene met een resolution van 400x600 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
[Afbeelding]

Nog steeds niet toch, ik zie niet duidelijk dat hij over de lijn is als je een streep trekt van de buitenkant van de bal.

En Ajax deelt dit zelf? Dit is niet nodig

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 11-02-2024 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36

Superkiwi

Hoi doei

Op basis van deze foto zou ik het niet 100% durven zeggen. Het lijkt milimeterwerk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:20:
Op basis van deze foto zou ik het niet 100% durven zeggen. Het lijkt milimeterwerk.
Statistisch gezien dan he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:20
[Afbeelding]

Die is er toch niet helemaal overheen of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

[Afbeelding]

Klopt, niet duidelijk 100% over de lijn.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:35:
[...]

Je bedoelt PSV en de VAR?
Hier kijkt de VAR prima naar, en bevestigd dat hij niet anders kan adviseren, dus blijft de beslissing staan toch?
Gewoon een 100% doelpunt dat niet wordt toegekend. Net als dat fiasco tegen Pec waarbij een 100% overtreding wordt genegeerd. Gaat nergens over.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
ephymerous schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:21:
[...]

Gewoon een 100% doelpunt dat niet wordt toegekend. Net als dat fiasco tegen Pec waarbij een 100% overtreding wordt genegeerd. Gaat nergens over.
Je vindt dit een doelpunt, 100%? Welke kennis heb jij die wij hier niet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Pjottski schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:21:
[...]

Klopt, niet duidelijk 100% over de lijn.
trek zelf maar eens een lijntje, die bal is gewoon over de lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Vervelend he dat kunstgras, Volendam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Kan Jan niet ff een paar uurtjes dat kattengejank van 'm op de middenstip vertonen voor een nieuw veld? Je ziet de plaggen gewoon zitten over het hele veld, dat kan toch niet op het hoogste niveau?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Iemand die die foto van het Ajax account eens kan bewerken met een lijn die loodrecht naar beneden loopt (evenwijdig aan de paal)? Benieuwd of hij dan de lijn raakt…

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:23:
Kan Jan niet ff een paar uurtjes dat kattengejank van 'm op de middenstip vertonen voor een nieuw veld? Je ziet de plaggen gewoon zitten over het hele veld, dat kan toch niet op het hoogste niveau?
Die is afgezet he, die is niet meer betrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999

Wokschotel

Op 6 wielen

[Afbeelding]

Idd, duidelijk geen goal, mooi dat er nu duidelijkheid is.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LAD93 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:23:
Iemand die die foto van het Ajax account eens kan bewerken met een lijn die loodrecht naar beneden loopt (evenwijdig aan de paal)? Benieuwd of hij dan de lijn raakt…
Vanuit deze hoek is dat niet het stuk bal dat het dichtst bij de lijn zit. Het geeft dan alsnog geen uitsluitsel, tenzíj de getrokken lijn de doellijn raakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

[Afbeelding]

Zolang je geen beeld hebt wat loodrecht op de lijn staat, kun je het niet zeker zeggen.

Dat is hier toen mooi uitgelegd
Is deze bal in of uit? Optisch bedrog in Studio Voetbal - https://nos.nl/l/2414288

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Luuk jonge!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:26:
[...]

Vanuit deze hoek is dat niet het stuk bal dat het dichtst bij de lijn zit. Het geeft dan alsnog geen uitsluitsel, tenzíj de getrokken lijn de doellijn raakt.
Fair point, niet over nagedacht. Hoe dan ook, iedere fan van iedere club die dit overkomt schreeuwt om een doelpunt, de tegenstanders uiteraard niet. So be it… gelukkig is de loting van de beker voorspelbaarder dan de VAR!

per aspera ad astra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:51:
Je weet gewoon nu al dat Feyenoord dus ook punten gaat verspelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

LZ86 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:30:
[...]

Doe nou niet!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
LZ86 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:30:
[...]

Die gaan gemakkelijk winnen, want ze spelen weer thuis!
Zekerder dan je geld op een beleggingsrekening zetten! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Bakayoko speelt weer een echt zwakke pot zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:25
Als ik dat veld in Volendam zo zie, dan begin ik bijna te neigen naar liever kunstgras dan die matten in Utrecht of Arnhem.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Kom op Luuk, scoor eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zingo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:31:
Bakayoko speelt weer een echt zwakke pot zeg.
Niet te doen he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Lozano zat er dicht bij. Snap nu wel dat hij voor eigen succes ging.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

ElPaco schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:31:
Als ik dat veld in Volendam zo zie, dan begin ik bijna te neigen naar liever kunstgras dan die matten in Utrecht of Arnhem.
Neejoh, dat veld is zo hard als de neten. Utrecht moet zich kapot schamen dat ze niet een normaal grasveld kunnen neerleggen. ff Erwin Beltman inhuren en je hebt een topveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
ElPaco schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:32:
Lozano zat er dicht bij. Snap nu wel dat hij voor eigen succes ging.
Eens, toen ik die plek zag dacht ik meteen: schiet hier maar gewoon. Bakayoko is geen optie in deze vorm haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Terranova schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:23:
[...]

trek zelf maar eens een lijntje, die bal is gewoon over de lijn
Er zal wel een gunstige reden zijn dat Ajax voor de beeldvorming deze hoek pakt. Het bewijst nog steeds niks.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Bakayoko leverde de bal even af bij Volendam.... Bosz grijp eens in, in de rust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
maar goed, Ajax is volgende week wel 4e. AZ is echt helemaal niks meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Gimenez geblesseerd Ueda speelt

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Fresia <3 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LZ86 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:38:
maar goed, Ajax is volgende week wel 4e. AZ is echt helemaal niks meer
Fortuna-AZ
Ajax-NEC

Ik moet het nog maar zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:32:
[...]

Neejoh, dat veld is zo hard als de neten. Utrecht moet zich kapot schamen dat ze niet een normaal grasveld kunnen neerleggen. ff Erwin Beltman inhuren en je hebt een topveld.
Het is wel opvallend dat er zo veel ploegen zijn waar het gras echt waardeloos is nu. Balletje rolt hier wel een stuk lekkerder.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:43:
[...]

Het is wel opvallend dat er zo veel ploegen zijn waar het gras echt waardeloos is nu. Balletje rolt hier wel een stuk lekkerder.
De korte periode van vorst heeft de velden geen goed gedaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Babadi komt erin.

Pagina: 1 ... 36 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024