O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze hebben een punt, daar blijft het helaas bij.carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:18:
Nog 1 doelpunt nodig GAE!
Op naar Ajax!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik wacht even tot de top 3 in actie komtQuad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:19:
[...]
Ze hebben een punt, daar blijft het helaas bij.
Op naar Ajax!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je bedoelt nr 1,2 & 5carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:20:
[...]
Ik wacht even tot de top 3 in actie komt

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
En vooral de nummer 2 wordt weer bevoordeeld, want die spelen weer THUIS!
Alweer?! Ik heb vernomen dat ze elk seizoen maar liefst 17 thuiswedstrijden hebbencarpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:35:
[...]

En niet te vergeten alle bekerwedstrijden ....carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:35:
[...]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Edit: o dit leek mij ook buitenspel, maar blijkbaar toch niet.
Ruperti zit niet in het VAR hokje, die had dit in 3 seconden al gezien.
[ Voor 70% gewijzigd door carpebios op 11-02-2024 14:44 ]
Altijd dus?964C2 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:44:
Never nooit offside
[ Voor 105% gewijzigd door Terranova op 11-02-2024 14:47 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 12-02-2024 12:00 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gefeliciteerd kerel!HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:45:
pffff Ajax ik verwacht als traktatie 3 punten vandaag
Dit is pas z'n 2e wedstrijd toch?DutchOwnage schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:47:
Wat voegt die Henderson nou eigenlijk toe als ik vragen mag? Ik zie niets anders dan balletjes breed over 3 meter, en overdreven in ze handjes klappen. Krijg er een Van Dijk gevoel bij, ook geen fan van.
Ook niet, want Wålemark stond niet buitenspel, enkel als hij er aan zat stond van Amersfoort buitenspel. Dus had het een schot op doel geweest was het ook 'gewoon' een doelpunt.Terranova schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:45:
Wel dubieus, had die bal direct op goal gegaan en die heerenveen speler zo de bal ontweek, dan was het altijd hinderlijk buitenspel geweest.
Maar hij heeft een behoorlijk indrukwekkende staat van dienst, naar ik heb begrepen? Zie jij daar al iets van terug?
Nee, want ik ken die staat van dienst niet zo. Kijk voornamelijk ED voetbal, voor de rest weinig tijd.DutchOwnage schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Maar hij heeft een behoorlijk indrukwekkende staat van dienst, naar ik heb begrepen? Zie jij daar al iets van terug?
Maar is niet alles wat bij Ajax komt geweldig, super en andere superlatieven? Om daarna bij NOS voetbal 50% over Ajax te praten met hun nieuwe aankoop?
Wil niet zeggen dat hij ook dan slecht is hoor, maar ik zou de beste man wel meer credits willen geven dan na 1,1 wedstrijd al een conclusie te trekken.
Ja, op zijn CV.DutchOwnage schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Maar net als elke andere speler zal hij toch wat tijd moeten krijgen om zichzelf in te laten passen in het elftal. Na 110 minuten afvragen wat hij nu eigenlijk toevoegt is veel te vroeg.
Daar heb je gelijk in. Misschien niet helemaal fair na net 1 en een kwart wedstrijdje. We gaan 't zien.carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:51:
[...]
Nee, want ik ken die staat van dienst niet zo. Kijk voornamelijk ED voetbal, voor de rest weinig tijd.
Maar is niet alles wat bij Ajax komt geweldig, super en andere superlatieven? Om daarna bij NOS voetbal 50% over Ajax te praten met hun nieuwe aankoop?
Wil niet zeggen dat hij ook dan slecht is hoor, maar ik zou de beste man wel meer credits willen geven dan na 1,1 wedstrijd al een conclusie te trekken.
Volgens mij gewoon een paniekaankoop. Doet me denken aan het halen van Hofland/Landzaat/De Cler/Mols/Makaay/V.Bronckhorst bij Feyenoord.DutchOwnage schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Uit een volledig onterechte vrije trap.carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:53:
Wat een vrije trap zeg! Heerenveen heeft een opleving?
Verwijderd
Over het Feyenoord altijd thuis in de KNVB beker?
https://twitter.com/dickh...ord-speelt-het-vaakst-uit
Sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1954
224 Wedstrijden
13 keer op neutrall terrein.
102 keer thuis
109 keer uit.

Henderson staat gelijk aan die 6? WowBroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:52:
[...]
Volgens mij gewoon een paniekaankoop. Doet me denken aan het halen van Hofland/Landzaat/De Cler/Mols/Makaay/V.Bronckhorst bij Feyenoord.
Ja, maar de kuip is neutraal terrein in de finaleVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:54:
By the way,
224 Wedstrijden
102 keer thuis
109 keer uit.
![]()
![]()
Denk dat ze bij de KNVB pas vanaf de jaren 90 een magnetron hebben aangeschaft om de balletjes op te warmenVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:54:
By the way,
224 Wedstrijden
102 keer thuis
109 keer uit.
![]()
![]()
En nu de laatste 10 jaar.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:54:
By the way,
224 Wedstrijden
102 keer thuis
109 keer uit.
![]()
![]()
Verwijderd
Ja, laten we dan meteen de jaren eruit pakken waar Feyenoord uitspeelde zodat eruit komt dat Feyenoord 100% van de wedstrijden thuis speelt.

Als je de wedstrijden weg laat waar Ajax punten heeft verspeeld dit seizoen, staan ze eerste!!!
Statistieken zijn feiten.
Deze kan je niet verdraaien om je eigen waanideeën leven te geven.
Feit is dat het 50/50 is kwa uit en thuis wedstrijden.
Net zoals het bij Ajax is, en bij PSV en bij elke club.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:22
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hij probeert anderen ook op hun positie te wijzen. Het is juist die ervaring die hij meebrengt. Hij zal geen doelpuntenmachine zijn, maar vooral in de organisatie wat toe moeten voegen.DutchOwnage schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:47:
Wat voegt die Henderson nou eigenlijk toe als ik vragen mag? Ik zie niets anders dan balletjes breed over 3 meter, en overdreven in ze handjes klappen. Krijg er een Van Dijk gevoel bij, ook geen fan van.
Maar dat heeft tijd nodig, zoals de hele selectie. Dat men bij studio voetbal hem al af liepen te kraken, vond ik veel te voorbarig. Ook al is het een dure aankoop.
Dat dus, daar komt het sentiment vandaan @Verwijderd en steekt men er de draak mee. Meer zit er niet achter.
Verwijderd
Sommige wel ja, mee eens.tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:02:
[...]
Hij probeert anderen ook op hun positie te wijzen. Het is juist die ervaring die hij meebrengt. Hij zal geen doelpuntenmachine zijn, maar vooral in de organisatie wat toe moeten voegen.
Maar dat heeft tijd nodig, zoals de hele selectie. Dat men bij studio voetbal hem al af liepen te kraken, vond ik veel te voorbarig. Ook al is het een dure aankoop.
[...]
Dat dus, daar komt het sentiment vandaan @Verwijderd en steekt men er de draak mee. Meer zit er niet achter.
Maar U heeft vast ook wel gelezen dat er mensen zijn die hier meer achter zoeken. (ook op dit forum.)
Wou simpelweg laten zien dat uiteindelijk deze statistieken allemaal 50/50 zijn.
Tjah, heb ik al eens over een bekerwedstrijd verteld waar de VAR op de wc zat?
Heel het seizoen is het al een drama met de arbitrage.
In het dik gedrukte ga je de fout in over statistiekenVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:01:
[...]
Ja, laten we dan meteen de jaren eruit pakken waar Feyenoord uitspeelde zodat eruit komt dat Feyenoord 100% van de wedstrijden thuis speelt.![]()
Als je de wedstrijden weg laat waar Ajax punten heeft verspeeld dit seizoen, staan ze eerste!!!![]()
![]()
![]()
Statistieken zijn feiten.
Deze kan je niet verdraaien om je eigen waanideeën leven te geven.
Feit is dat het 50/50 is kwa uit en thuis wedstrijden.
Net zoals het bij Ajax is, en bij PSV en bij elke club.
Ging het loten 40 jaar geleden ook op deze manier? Of hadden andere factoren eventueel invloed?Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:03:
[...]
Sommige wel ja, mee eens.
Maar U heeft vast ook wel gelezen dat er mensen zijn die hier meer achter zoeken. (ook op dit forum.)
Wou simpelweg laten zien dat uiteindelijk deze statistieken allemaal 50/50 zijn.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 7% gewijzigd door BroWohsEdis op 11-02-2024 15:10 ]
- tweakduke
Kun je weinig aan veranderen. Wat wel erbij zou mogen, is dat ze loten waar de finale wordt gespeeld.Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:06:
[...]
Ging het loten 40 jaar geleden ook op deze manier? Of hadden andere factoren eventueel invloed?
En de VAR mogen ze van mij ook loten.tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:10:
[...]
Kun je weinig aan veranderen. Wat wel erbij zou mogen, is dat ze loten waar de finale wordt gespeeld.
Stadion is toch al voor start van het toernooi bekend?tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:10:
[...]
Kun je weinig aan veranderen. Wat wel erbij zou mogen, is dat ze loten waar de finale wordt gespeeld.
Daarnaast is kaartverkoop ook gereguleerd op een max aantal per club.
De twee finalisten krijgen ieder 17.500 kaarten voor de finale. Dit komt neer op ieder 37,5 procent van de totale stadioncapaciteit. De overige toegangsbewijzen voor de eindstrijd gaan naar sponsoracties, de KNVB en Stadion Feijenoord. De kaarten voor supporters van de twee teams worden verkocht via de clubs.
[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 11-02-2024 15:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Ajax draait dit nog wel om.Wertha schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:12:
We feliciteren FC Twente met voorronde Champions League.
1-4 had ik in de poule
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 11-02-2024 15:12 ]
- tweakduke
Ja en die is altijd hetzelfde, mag wel eens variatie in komenQuad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:11:
[...]
Stadion is toch al voor start van het toernooi bekend?
Verwijderd
Geen idee,Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:06:
[...]
Ging het loten 40 jaar geleden ook op deze manier? Of hadden andere factoren eventueel invloed?
Maar als je er vanuit gaat dat er bij een loting gesjoemeld is in het verleden, dan zou de eerste verdachte de club zijn die deze beker het vaakst heeft gewonnen.
Is het in het verleden gesjoemeld? Ongetwijfeld.
Waar mensen zijn is corruptie, punt.
Maar dit zal voor Ajax, Feyenoord en PSV hetzelfde zijn geweest.
Of zullen we anders eventjes een statistiek maken over hoe vaak Ajax de afgelopen 15 jaar een amateurclub heeft geloot? (Ok, dit seizoen was dat al uitdaging genoeg.
Uiteindelijk, net zoals met scheidsrechterlijke dwalingen (Waar je ook corruptie achter kan zoeken.)
Word alles uiteindelijk een soort van gelijk getrokken.
Wat betreft dit beker jaar?
FC Utrecht, PSV, AZ...
Dan kan je thuis loten maar dan heb je nog steeds geen geluk met de loting...
Ja leuk, dan alle stadions meenemen in de loting die geschikt zijn, dus ook amateurs.tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:13:
[...]
Ja en die is altijd hetzelfde, mag wel eens variatie in komen
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja, gaan we een Conference League scenario krijgen...Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Ja leuk, dan alle stadions meenemen in de loting die geschikt zijn, dus ook amateurs.
Finale in een klein k*t stadion van 10.000 man... (of zelfs minder.
Liever niet...
Meer variatie? Prima.
Bijvoorbeeld thuis bij de winnaar van het vorige seizoen (als mogelijk.)
LolVerwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Geen idee,
Maar als je er vanuit gaat dat er bij een loting gesjoemeld is in het verleden, dan zou de eerste verdachte de club zijn die deze beker het vaakst heeft gewonnen.![]()
Is het in het verleden gesjoemeld? Ongetwijfeld.
Waar mensen zijn is corruptie, punt.
Maar dit zal voor Ajax, Feyenoord en PSV hetzelfde zijn geweest.
Of zullen we anders eventjes een statistiek maken over hoe vaak Ajax de afgelopen 15 jaar een amateurclub heeft geloot? (Ok, dit seizoen was dat al uitdaging genoeg.)
Uiteindelijk, net zoals met scheidsrechterlijke dwalingen (Waar je ook corruptie achter kan zoeken.)
Word alles uiteindelijk een soort van gelijk getrokken.
Wat betreft dit beker jaar?
FC Utrecht, PSV, AZ...
Dan kan je thuis loten maar dan heb je nog steeds geen geluk met de loting...
PSV-twente
Ruperti uit
En waren ze doorgegaan ook AZ
Nee dat is makkelijk! Feyenoord heeft het zo zwaar gehad
Er zullen weinig stadions van amateurs geschikt zijn voor een bekerfinaleQuad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Ja leuk, dan alle stadions meenemen in de loting die geschikt zijn, dus ook amateurs.
Uiteindelijk is de grens die je waarschijnlijk nekt de capaciteit:
Ajax en Feyenoord boven de 50.000
PSV en FC Twente komen erbij met meer dan 30.000
SC Heerenveen en Vitesse komen erbij met meer dan 25.000
FC Utrecht en FC Groningen komen erbij met meer dan 20.000
Zoveel smaken heb je niet.
⏩ PVOutput☀️
De historie leert dat wij de beste zijn. Niemand anders. Historie = feiten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kleine correctie, jullie waren de besteSuperkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:18:
Zo'n ophef over al dan niet thuis loten, de hele geschiedenis erbij halen maar als wij één keer "wij zijn de beste" roepen zijn de rapen gaar
Haha ik moest ff grinniken.Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:18:
Zo'n ophef over al dan niet thuis loten, de hele geschiedenis erbij halen maar als wij één keer "wij zijn de beste" roepen zijn de rapen gaar
Dan speel je al op een beter veld dan bij bv UtrechtQuad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Het liefst 5.carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:20:
Ajax drinkt zometeen wonderthee, en scoort er 4 in de 2e helft.
⏩ PVOutput☀️
Nu pak je alleen de laatste 5 jaar. Doe eens niet, dat is niet hoe dit werkt
Dan de vraag, in welk doel?BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:21:
Van Beek Airlines ramt de bal in minuut 69 zo met 120 km/u door het net heen.
Zal wel weer in De Kuip uitkomen of een of andere manier
Allemaal statistiek, dus FEIT!Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:21:
[...]
Nu pak je alleen de laatste 5 jaar. Doe eens niet, dat is niet hoe dit werkt
Gewoon de subjectiviteit vervangen voor onweerlegbare feiten; "wij zijn het meest succesvol*"Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:18:
* = binnen Nederland
- tweakduke
Als ik naar de bank kijk dan zie ik weinig opties om te wisselen. Medic is nu niet beter of Gaaei. Benieuwd wat van 't Schip gaat doen.
Wareneric.1 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:24:
[...]
Gewoon de subjectiviteit vervangen voor onweerlegbare feiten; "wij zijn het meest succesvol*"
* = binnen Nederland
Gooijer ook niet, maakt veel fouten vandaag. Het is dat anderen het oplossen.tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:25:
Sosa en Sutalo zijn niet best. De aanval is niet dreigend, maar dat is ook ter verdienste van Heerenveen die goed staat.
Als ik naar de bank kijk dan zie ik weinig opties om te wisselen. Medic is nu niet beter of Gaaei. Benieuwd wat van 't Schip gaat doen.
Dit gaat Ajax niet omdraaien meer denk ik. Daar is de staf te tactisch onkundig voor. Van 't Schip had met Tahirovic i.p.v. Taylor moeten starten bv. Maar ja, iets met zaakwaarnemers, vinger in de pap, eigen jeugd blabla.
Onze 'waren' zijn nog steeds het meest waard op de markt
Leuk spelletje dit, heb je er nog één?
ChatGPT, verzin een reactie op Superkiwi, iets met statistieken* bzzzz bzzzzz bzzzzz crash.Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:33:
[...]
https://www.transfermarkt...startseite/wettbewerb/NL1Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:33:
[...]
Al lang niet meer
Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:33:
[...]

Al is er niets zo subjectief als 'marktwaarde' van een speler.
XXXVI
Niet te bekijken zonder te betalen
Nou, wat voor thee was het...carpebios schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:20:
Ajax drinkt zometeen wonderthee, en scoort er 4 in de 2e helft.
Schaam je kapot Ajax.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 11-02-2024 15:37 ]
- tweakduke
Wat is de grootste uitslag van Heerenveen dit seizoen? Die scoren toch niet heel vaak.
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 11-02-2024 15:37 ]
Oh echt? Heb nog nooit paywall gehad op deze site, heb wel een adblocker.
[ Voor 55% gewijzigd door BroWohsEdis op 11-02-2024 15:38 ]
Dit is net zo arbitrair als sinds afgelopen tien jaar...Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:54:
Hopelijk kunnen jullie hem verkopen in de zomer, maar dat geld wel voor meerdere spelers.tweakduke schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:36:
Van 't Schip vergeet Sutalo te wisselen, die geeft goals echt weg.
Gelukkig kijk ik met een schuin oog naar de wedstrijd, want het niveau wat Ajax haalt, is erg laag.
En wat een hosanna toen ie werd binnen gehaald.BroWohsEdis schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:37:
Die Sutalo zou zelfs bij RBC Roosendaal zijn weggejaagd, ongeloofelijk dat die bij Ajax speelt.
[...]
Oh echt? Heb nog nooit paywall gehad op deze site, heb wel een adblocker.
Plus een beter doelgemiddelde.
Dat geeft de Tukkers moed

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024