Maar in ieder geval 2 punten minder schandalig grootMalfunctions schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:01:
[...]
Het gat is nog steeds schandalig groot.
Het begin is er
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar in ieder geval 2 punten minder schandalig grootMalfunctions schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:01:
[...]
Het gat is nog steeds schandalig groot.
10 zelfs, ook nog op PSV
Van Nistelrooy was aan het raaskallen over de geweldige kracht van RKC ergens begin vorig jaar of het jaar ervoor. Grote klets natuurlijk.Quad schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:06:
[...]
T is ook wel buiten de verslagen gemeldt. Maar waar komt die opmerking eigenlijk vandaan?
Nee, hij heeft Ajax zeker geen kampioen gemaakt, maar presteerde wel een heel stuk beter dan de azijnbrigade van de T vooraf inschatte. Ik dacht de vergelijking vaker gezien te hebben, dus was daarom wel benieuwd waar hij vandaan komt.ZieMaar! schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:44:
Ik noem Pantelic omdat hij, in mijn gebrekkige geheugen, ook in de winterstop kwam en ondanks alle scepsis Ajax volgens mij kampioen maakte?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoals gister eerder gezegd, zo van de Galgenwaard doorgeschoven naar Arnhem. In Utrecht was ook totaal niet te voetballen wat flink nadelig werkt voor PSV. Snel de bal rondspelen is amper mogelijk omdat de bal niet rolt maar stuitert.Grudgie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:42:
Wat was dat veld enorm slecht bij Vitesse. Niet normaal.
Mee eens, vond in beide wedstrijden (Utrecht aan de ene kant, Vitesse aan de andere kant) best wel 'hard' spelen, natuurlijk, knokken voor wat je waard bent, maar dat type spel en zo'n grasmat is (erg) nadelig voor voetballende ploegen.ElPaco schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:45:
[...]
Zoals gister eerder gezegd, zo van de Galgenwaard doorgeschoven naar Arnhem. In Utrecht was ook totaal niet te voetballen wat flink nadelig werkt voor PSV. Snel de bal rondspelen is amper mogelijk omdat de bal niet rolt maar stuitert.
Utrecht speelt hun pot van het seizoen, PSV speelt de slechtste van het seizoen en dan helpt zo'n grasmat absoluut niet mee.
En ook een dosis pech. Feyenoord domineert de eerste helft, krijgt de ene na de andere kans( Maarja, Gimenez is uit vorm en de vleugels en het middenveld renderen niet) en krijgt té vaak uit die ene kans die een ploeg wel krijgt direct een goal tegen. Maak je je kansen niet af geef je die tegenstanders toch ook het idee dat er wat te halen valt.jbdeiman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:57:
[...]
Mee eens, vond in beide wedstrijden (Utrecht aan de ene kant, Vitesse aan de andere kant) best wel 'hard' spelen, natuurlijk, knokken voor wat je waard bent, maar dat type spel en zo'n grasmat is (erg) nadelig voor voetballende ploegen.
Bij Feyenoord is het vooral zand in de scoringsmotor, voetballend spelen ze er vaak prima onderuit, komen (bijna) tot een kans, maar in de 16 en het afronden zelf is gewoon niet goed genoeg. Ik zag ook dat Vitesse 0,4 Exp. Goals en Feyenoord (ik weet het, dit zegt niet alles) bij 0,32 versus 2,48 was. Vorige week 2,39 versus 0,52. Heracles een week eerder scoorde niet, maar daarvoor Volendam met 0,48 Exp. Goals weer wel. PSV zat op 1,68 (Feyenoord daar op 1,37) in die onderlinge wedstrijd, maar daarvoor ook weer, 1,28 Expected waar er 2 werden gescoord.
Simpel gesteld kan je denk ik redelijk veilllig concluderen dat Feyenoord ze té gemakkelijk tegenkrijgt (ik heb ook best wel een aantal andere clubs/ wedstrijden bekeken t.a..v die statistiek, maar zie dat Feyenoord wel één van de weinigen is die er echt meer tegenkrijgt dan je zou mogen verwachten.
Dit is m.i. deels te wijten aan de manier van spelen, maar ook het wat meer 'gelatene' dat er verdedigend in is geslopen, wat minder het 'over mijn lijk' qua mentaliteit bij het verdedigen.
Je mist op dit moment twee middenvelders ( Veerman & Saibari ) die in voorgaande wedstrijden het verschil hebben gemaakt. Je kan wel spelers blijven halen maar dan krijg je ook een situatie die niet te beheersen is.sNielz123 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:49:
Bij PSV is het ook armoede als je van Aanholt op het middenveld moet laten voetballen. Je zou daar in de breedte van de selectie nog wel een leuke middenvelder bij kunnen gebruiken.
Ook in de verdediging mis je nog wel een echte Jaap Stam achtige.
Veldman had gisteren het verschil gemaakt als die erbij geweest was.
Oh, zeker zit er ook wel pech bij, maar als ik kijk hoe de goals tegen vallen, zijn dat ook vaak goals die vorig seizoen met alle verbetenheid nooit een kans waren geworden zeg maar. Er zijn genoeg momenten waarop ingegrepen had kunnen/ moeten worden, of gewoon slimmere/ betere keuzes maken opbouwend gezien. Het is niet zo dat het allemaal goals zijn omdat de tegenstander dat goed deed, maar juist omdat je zelf op een aantal fronten iets niet goed doet.LZ86 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:31:
[...]
En ook een dosis pech. Feyenoord domineert de eerste helft, krijgt de ene na de andere kans( Maarja, Gimenez is uit vorm en de vleugels en het middenveld renderen niet) en krijgt té vaak uit die ene kans die een ploeg wel krijgt direct een goal tegen. Maak je je kansen niet af geef je die tegenstanders toch ook het idee dat er wat te halen valt.
Ze doen er goed aan de vleugels te versterken en een scorende middenvelder toe te voegen komende transferperiode. Daar mankeert het vooral aan. Paixao vind ik dit seizoen maar erg matig, en Ivanusec is niets meer sinds zijn blessure.
En grappig genoeg dan weer 2x een enorme dosis geluk bij de goals die je wel maakt. Goede kansen gaan verloren, maar je moet het dan hebben van een van richting veranderd schot en een verdediger die een mispeer van jewelste heeft.LZ86 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:31:
[...]
En ook een dosis pech. Feyenoord domineert de eerste helft, krijgt de ene na de andere kans( Maarja, Gimenez is uit vorm en de vleugels en het middenveld renderen niet) en krijgt té vaak uit die ene kans die een ploeg wel krijgt direct een goal tegen. Maak je je kansen niet af geef je die tegenstanders toch ook het idee dat er wat te halen valt.
Ze doen er goed aan de vleugels te versterken en een scorende middenvelder toe te voegen komende transferperiode. Daar mankeert het vooral aan. Paixao vind ik dit seizoen maar erg matig, en Ivanusec is niets meer sinds zijn blessure.
Voor zover ik weet zijn ze niet op zoek naar een scorende middenvelder. En wilde je Stengs er dan uit halen? Dan mis je weer creativiteit. Kunnen ze Lingr of Ivanusec niet eens achter de spits proberen? En dan Stengs weer naar rechts.LZ86 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:31:
[...]
Om hier even op terug te komen. Er is meermaals wetenschappelijk onderzoek gedaan naar penalty's. Penalty's die met redelijke snelheid in een bovenhoek worden geschoten zijn voor keepers vrijwel onmogelijk te pakken. Bijkomend nadeel is dat die moeilijker zijn voor de nemer. Maar bij ballen over de grond heeft de keeper altijd een kans. Vandaar dat je in zulke gevallen de keeper moet 'sturen'. Maar dat lukt lang niet altijd.JoteW schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:22:
[...]
Zijn genoeg lange keepers voor wie dat juist lastig is, dus weet niet waar deze redenatie vandaan komt maar het slaat als een lul op een drumstel.. Hard en laag in het hoekje is 9 van de 10 keer juist onhoudbaar
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bij FM24 sta ik met Ivanusec op 10 en Stengs rechts dik bovenaan..D-e-n schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:32:
[...]
Kunnen ze Lingr of Ivanusec niet eens achter de spits proberen? En dan Stengs weer naar rechts.
Het gemakkelijkste voor de keeper is halfhoog, daarna laag en daarna zo hoog in de kruising omdat dan de afstand te groot wordt om dat (in de korte tijd die je hebt) te overbruggen. Halfhoog heeft als voordeel dat je dan gemakkelijker wat harder kan schieten, immers het gras/ de ondergrond remt je schot altijd als die eroverheen moet rollen en dan heeft de keeper meer tijd daar te komen. Je hebt dan minder controle nodig (in de hoogte is minder controle nodig) je moet alleen de richting links/ rechts goed hebben afgesteld.Malfunctions schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:35:
[...]
Om hier even op terug te komen. Er is meermaals wetenschappelijk onderzoek gedaan naar penalty's. Penalty's die met redelijke snelheid in een bovenhoek worden geschoten zijn voor keepers vrijwel onmogelijk te pakken. Bijkomend nadeel is dat die moeilijker zijn voor de nemer. Maar bij ballen over de grond heeft de keeper altijd een kans. Vandaar dat je in zulke gevallen de keeper moet 'sturen'. Maar dat lukt lang niet altijd.
Bovenstaande klopt allemaal, en toch ben ik van mening dat profvoetballers dit zodanig zouden moeten kunnen trainen dat ze een succesratio van minimaal 80% moeten kunnen halen. Als je elke dag 5 penalty's neemt, moet je dat na een jaar blindelings kunnen.jbdeiman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:46:
[...]
Het gemakkelijkste voor de keeper is halfhoog, daarna laag en daarna zo hoog in de kruising omdat dan de afstand te groot wordt om dat (in de korte tijd die je hebt) te overbruggen. Halfhoog heeft als voordeel dat je dan gemakkelijker wat harder kan schieten, immers het gras/ de ondergrond remt je schot altijd als die eroverheen moet rollen en dan heeft de keeper meer tijd daar te komen. Je hebt dan minder controle nodig (in de hoogte is minder controle nodig) je moet alleen de richting links/ rechts goed hebben afgesteld.
Laag over de grond is na halfhoog het eenvoudigst, maar blijft lastig om er voldoende snelheid aan mee te geven om een keeper kansloos te laten. Bij het schieten in de kruising heb je zowel in de hoogte als breedte correcte sturing nodig, maar dat is lastig goed uit te voeren als de bal ook voldoende snelheid moet hebben, je hebt dan het risico van of de lat of de paal als je een kleine afwijking hebt (wanneer je over de grond, of halfhoog schiet is dit alleen de paal.
Het sturen van de keeper is overigens ook heel lastig, sommige keepers laten zich niet sturen (kiezen gewoon een kant op goed geluk, of doen precies het tegengestelde van waar een speler ze heen probeert te sturen), en ook de ene speler is de andere niet qua hoe goed ze 'kunnen doen alsof'. Het is gewoon een mentaal spel dat je speelt, en de ene persoon kan daar beter mee omgaan dan de ander.
Een keeper probeert een speler immers ook te verleiden tot een specifieke actie (door tijdens de aanloop ineens een stap in de ene richting te doen, kan een speler zo het hele eerder bedachte plan omgooien, omdat er meer ruimte aan de andere kant ligt om te schieten (óf omdat de speler denkt dat het een schijnbeweging van de keeper is schiet die m dus toch in de hoek waar de keeper eerst heenbewoog.
Er is in elk geval (vandaar dit lange betoog, sorry...) heel veel te analyseren en ook zeker wel aan te leren, maar het blijlft toch ook een spelletje 'blufpokeren' tussen de keeper en de penaltynemer.
En dan blijkt wedstrijddruk toch een factor te zijn. Die wedstrijddruk is zo goed als niet te simuleren.Malfunctions schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:51:
[...]
Bovenstaande klopt allemaal, en toch ben ik van mening dat profvoetballers dit zodanig zouden moeten kunnen trainen dat ze een succesratio van minimaal 80% moeten kunnen halen. Als je elke dag 5 penalty's neemt, moeten je dat na een jaar blindelings kunnen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad. En dan zie je dat ze ff kort wachten en inhouden, totdat de keeper duikt en dan pas schieten ze. Komt bij mij ook wat oneerlijk over. Gewoon een vloeiende beweging.Gonadan schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:37:
Gewoon lekker een lopende strafschop van maken, en dat de keeper dan van de lijn mag. Want met dat achterlijke gehuppel en inhouden is het toch geen fatsoenlijke aanloop meer te noemen.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 22-01-2024 17:12 ]
En is de keeper te vroeg van de lijn en stop hij de bal, opnieuw! Zit hij? telt hij wel gewoon.Harribo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:09:
[...]
Inderdaad. En dan zie je dat ze ff kort wachten en inhouden, totdat de keeper duikt en dan pas schieten ze. Komt bij mij ook wat oneerlijk over. Gewoon een vloeiende beweging.
Die lijn waar de keeper op moet blijven staan is wel duidelijk. Anders kan de keeper toch ook gaan staan waar hij wilt?
Enfin duidelijk dat hier dingen mogen veranderen.
Ook geen schakelkanaal, had gehoopt lekker avondje te schakelen. Dan maar film of serie kijken, 90 minuten Roda - FCE ga ik niet vrijwillig kijken.Harribo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:21:
Irritant dat espn.
Er zijn vandaag 5 wedstrijden in de kkd en geen wedstrijden in de eredivisie en ze zenden er maar 1 live uit.
De rest helemaal niks van terwijl ze genoeg kanalen hebben. Waardeloos
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bizar. Daarom baal ik zo van dat bod van Ziggo en Delta en zo, dat dat niet serieus genomen is, maar gelijk weer aan ESPN gegeven werd.Quad schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:15:
[...]
Ook geen schakelkanaal, had gehoopt lekker avondje te schakelen. Dan maar film of serie kijken, 90 minuten Roda - FCE ga ik niet vrijwillig kijken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou me niet verbazen als jaren later blijkt dat iemand of meerdere personen zijn omgekocht, als dan niet direct door ESPN.carpebios schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:41:
[...]
Bizar. Daarom baal ik zo van dat bod van Ziggo en Delta en zo, dat dat niet serieus genomen is, maar gelijk weer aan ESPN gegeven werd.
Stengs op rechts liep erg goed eerder. Dus scorende middenvelder, Paixao eruit voor Stengs.D-e-n schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:32:
[...]
Voor zover ik weet zijn ze niet op zoek naar een scorende middenvelder. En wilde je Stengs er dan uit halen? Dan mis je weer creativiteit. Kunnen ze Lingr of Ivanusec niet eens achter de spits proberen? En dan Stengs weer naar rechts.
Ik zat in het stadion en ik zag toch Mauro Junior op links achter spelen of ben ik nu gek?ElPaco schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:13:
En Babadi kon je niet meenemen door die disciplinaire maatregel. De armoe zit hem in dat je liever een middenvelder naar de verdediging haalt en een verdediger op het middenveld zet (Schouten en v Aanholt), dan mensen op hun 'echte' positie te kunnen gebruiken.
Wat je zag toen Schouten een linie naar achter ging, is dat hij een Schouten in de linie voor hem miste (kunnen we Schouten niet klonen en 2x opstellen?). Normaal kan Veerman die rol redelijk oppakken, maar die is er dus ook niet.
Jammer dat Obispo het blijkbaar niet laat zien, ondanks dat die weer fit zou moeten zijn. Mauro heeft in het verleden ook achterin gestaan, waar nu toch niet voor wordt gekozen.
Tenslotte snap ik niet zo goed dat er niet naar de jeugd wordt gekeken. Voor afgelopen weekend:
Sambo brengen, Teze naar het midden en Ramalho er uit. Dan kan je Schouten op het middenveld houden waar hij echt nodig was omdat je Veerman en Saibari niet hebt.
Andere optie, gewoon eindelijk eens Tygo Land brengen. Ik denk dat hij het verschil op het middenveld had kunnen maken. In ieder geval beter dan van Aanholt daar.
Denk het niet, er is gecommuniceerd dat ESPN een lening van 350 miljoen euro kwijt heeft gescholden bij de nieuwe deal. Clubs leenden dit tijdens de Corona pandemie.Trishul schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:35:
[...]
Zou me niet verbazen als jaren later blijkt dat iemand of meerdere personen zijn omgekocht, als dan niet direct door ESPN.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Precies, mensen lezen altijd bewust over dat stukje heen en zijn boos terwijl het gewoon een logische keuze is.On_E schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:16:
[...]
Denk het niet, er is gecommuniceerd dat ESPN een lening van 350 miljoen euro kwijt heeft gescholden bij de nieuwe deal. Clubs leenden dit tijdens de Corona pandemie.
De deal met de kabelaars had dus een flink stuk minder opgeleverd, logisch dat men voor ESPN ging.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ho, ho, ho, hij moet het nog maar laten zien het in de Eredivisie. Zonder ervaring in de Eredivisie slagen is maar weinigen gegeven. Of je nu speler bent of trainer, de Eredivisie in komen zonder ervaring, zonder Nederlands te spreken dat gaat niet zo maar. Want in de Eredivisie daar weten ze pas echt wat voetbal is.JanW schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:53:
Nog even over die nieuwe speler van Ajax. Ik hoor net in de Pak Schaal Podcast dat Henderson bij Liverpool vooral belangrijk was in de kleedkamer en 't zorgen dat spelers op tijd komenAldus Suleyman Ozturk
![]()
Waarom is de media toch zo zuur? Tenzij z'n niveau zover is gezakt daar in Arabië, dat ie 't nu niet meer aankan, maar dit is toch een mooie aankoop voor Ajax en ook een aanwinst voor de Eredivisie. Als hij 't goed doet, dan opent dit ook weer deuren voor andere spelers naar de Eredivisie. Net zoals Götze dat was voor PSV.
Weet je zeker dat het een lening was tijdens Corona periode? Het ging tot om een lening uit 2013 die de aanloopverliezen van Fox moesten dekken?On_E schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:16:
[...]
Denk het niet, er is gecommuniceerd dat ESPN een lening van 350 miljoen euro kwijt heeft gescholden bij de nieuwe deal. Clubs leenden dit tijdens de Corona pandemie.
Nee dat weet ik niet zeker, dus ik geloof je gelijk.PolarBear schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:17:
[...]
Weet je zeker dat het een lening was tijdens Corona periode? Het ging tot om een lening uit 2013 die de aanloopverliezen van Fox moesten dekken?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Welkom in Nederland, waar als je ook maar iets boven het maaiveld uitsteekt je kop eraf gaat.JanW schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:53:
Nog even over die nieuwe speler van Ajax. Ik hoor net in de Pak Schaal Podcast dat Henderson bij Liverpool vooral belangrijk was in de kleedkamer en 't zorgen dat spelers op tijd komenAldus Suleyman Ozturk
![]()
Waarom is de media toch zo zuur? Tenzij z'n niveau zover is gezakt daar in Arabië, dat ie 't nu niet meer aankan, maar dit is toch een mooie aankoop voor Ajax en ook een aanwinst voor de Eredivisie. Als hij 't goed doet, dan opent dit ook weer deuren voor andere spelers naar de Eredivisie. Net zoals Götze dat was voor PSV.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Makkie voor Feyenoord. Wederom thuis.Agent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:35:
Wordt een zware avond voor Feyenoord vanavond. We gaan er Maar weer eens voor zitten
Ging vorige keer ook goed idd
Hopelijk vermakelijk potjeAgent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:35:
Wordt een zware avond voor Feyenoord vanavond. We gaan er Maar weer eens voor zitten
Andere periode, met toch wat geblesseerde nu en na een lastige wedstrijd. Ergens is die beker ook wel een aanslag qua wedstrijden door die afgelaste wedstrijd.
Wie?
Goh, waar dan?Süleyman Öztürk (Zaandam [1]) is een voormalig voetballer en Nederlands sportjournalist.
Ah, nergens dus want hij heeft het profvoetbal niet gehaald.... Dan ben ik ook voormalig voetballer, tijd voor een wiki pagina.Öztürk heeft in de jeugd bij KFC (Koog aan de Zaan) en bij de jeugdopleiding van de Turkse profclub Trabzonspor gespeeld. Daarna behaalde hij nog het eerste van Zilvermeeuwen (Zaandam).
In de beginperiode kon ESPN de voor de clubs gegarandeerde bedragen niet ophoesten, daarvoor hebben ze moeten lenen en dat zou dan later verrekend gaan worden met de clubs.PolarBear schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:17:
[...]
Weet je zeker dat het een lening was tijdens Corona periode? Het ging tot om een lening uit 2013 die de aanloopverliezen van Fox moesten dekken?
Hij is natuurlijk al wel een aantal jaar redacteur van VI. Dat hij toevallig een balletje heeft getrapt moet je als bijzaak zien.toolkist schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:01:
[...]
Wie?
Weer zo'n figuur die aandacht probeert te krijgen...
Zn wiki ook...
[...]
Goh, waar dan?
[...]
Ah, nergens dus want hij heeft het profvoetbal niet gehaald.... Dan ben ik ook voormalig voetballer, tijd voor een wiki pagina.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat blad wat haast niemand meer leest?Quad schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:32:
[...]
Hij is natuurlijk al wel een aantal jaar redacteur van VI. Dat hij toevallig een balletje heeft getrapt moet je als bijzaak zien.
Pieter Zwart heeft nog wet goede content en échte analyses. Maar lui als Freek Jansen hebben echt nauwelijks toegevoegde waarde, een beetje kroegpraat en hun bronnen napraten.
En geen Veerman...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Geertruida naar het middenveld wellicht?carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:05:
Feyenoord met 5 man achterin op papier.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En wie is de nieuwe koop van Feyenoord?gws24 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:58:
Nieuwkoop als rechtsbuiten lees ik net. Apart en ben benieuwd of dat gaat werken.
Bartcarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 19:58:
[...]
En wie is de nieuwe koop van Feyenoord?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vond de hoge camera's betercarpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:06:
Sorry hoor, maar dat net voor die camera kan toch echt niet?
Ook dat ja, maar naast dat het geluid van de mensen. Lijken wel zombies op de achtergrond ofzo. Zo'n raar geschreeuw.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:06:
Sorry hoor, maar dat net voor die camera kan toch echt niet?
NEEEEEEEEEEdglavimans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:07:
Welke sukkel zit steeds ja te schreeuwen
Inderdaad zeg.Pelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:11:
Alsof ik op mijn ouwe tv uit 1984 zit te kijken.. net van die scanlines
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Koop een oude zwart wit kastPatrickC schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:18:
Verschrikkelijke beelden door die netten en palen. Met name de netten icm het gras vind mijn LG C2 OLED niet zo leuk… dit kan toch niet anno 2024…
77c3 weinig problemen. Misschien even upgraden…PatrickC schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:18:
Verschrikkelijke beelden door die netten en palen. Met name de netten icm het gras vind mijn LG C2 OLED niet zo leuk… dit kan toch niet anno 2024…
Nu vraag je iets van hem wat hij niet kanPelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:20:
Ramalho, ga gewoon voetballen. Het laatste wat je moet doen in de kuip is de boel opnaaien.
Aha… bij een 77” zijn de gaten in het net groter… dat zal het zijn!sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:20:
[...]
77c3 weinig problemen. Misschien even upgraden…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zouden ze iets doen met de kwaliteit i.v.m. dat net? Zodat het niet zo opvalt?Miki schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:23:
Het lijkt wel of de wedstrijd in 25P wordt uitgezonden, het beeld is verre van smooth.
Nee dan krijg je het publiek tegen je en gaan ze alleen maar beter spelen.carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:24:
Ik zou als PSV gaan etteren nu, daar reageren die Feyenoorders heel fel op.
Zero.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq