blijkbaar zijn er toch wat problemen met de cameras
https://www.androidpolice...-galaxy-s24-ultra-review/
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Nog maar een paar keer gemeld: Zoeken naar "update" in [Samsung Galaxy S24-serie] Ervaringen & DiscussieVincent91 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:30:
blijkbaar zijn er toch wat problemen met de cameras
Deze update is nog niet geweest om wat voor reden dan ook (of het moet die zijn die op alle telefoons draait en op 29 december gemaakt is) dus ehh... tsja, even geduld dus.g86 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:16:
https://www.facebook.com/...rmalink/1305051043517015/
A software update will be available for all #GalaxyS24 units on Tuesday, January 23rd. This update will enhance performance and improve camera functionalities.
It’s advisable to refrain from watching device reviews until after the software update is released.
Ik ben misschien heel raar, maar die imperfecties zorgen er wel voor dat er een soort gevoel van 'uitkijken' is naar de volgende update.hollabizack12 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:52:
Wacht gewoon ff de 1e update af. We zitten op de eerste release. Het zou niet zo moeten zijn, maar het is tegenwoordig gewoon zo dat er zeker in het begin allerlei imperfecties zijn. Het komt vast wel goed.
Kan je circle to search al gebruiken? Ik dacht dat die functie pas op 29 januari geactiveerd ging worden.mr_star schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:49:
Net de S24 in gebruik genomen, komende van de S20. De achtergrondfoto is inderdaad minder fleurig, maar naar mijn mening wel natuurlijker. Als ik ze naast elkaar leg is er een duidelijk verschil, maar ik ben er na een paar uur al aan gewend. Voor mij is het helemaal ok zo, de kleuren op de s20 waren eigenlijk te onnatuurlijk.
De AI zoekfunctie vind ik helemaal geweldig: eender in welke app je bent: lange druk op de home-button, object omcirkelen en je krijgt echt wel goede zoekresultaten.
Een paar testen met de uitwisfunctie bij foto's geeft gemixte resultaten. Soms is het resultaat echt super, soms wordt de lege ruimte echt niet goed ingevuld.
De S24 voelt wel iets lomper aan in mijn hand dan de S20. Ik vond het wel fijn dat de S20 afgeronde randen heeft, daardoor lijkt die toch wel iets dunner en ligt die beter in de hand. Maar dat zal ook wel wennen.
Voor de rest: super snel en fantastisch scherm. Foto's heb ik nog niet echt kunnen vergelijken, dat zal voor dit weekend zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door mr_star op 26-01-2024 14:03 ]
Is helaas weggehaald... Als ik het goed heb sinds OneUI 6.0.Cloclo100 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:24:
Ik wou eens kijken naar mijn batterij-verbruik, maar kan alleen SOT per dag zien. Voorheen kon je toch de SOT vanaf laatste laadbeurt zien?
Werkt bij mij al sinds ik de telefoon heb (dus al 2 hele dagen! haha). Ik werd er zelfs op geattendeerd toen ik de telefoon aan het instellen was met een soort van tutorial.SamSid schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:57:
[...]
Kan je circle to search al gebruiken? Ik dacht dat die functie pas op 29 januari geactiveerd ging worden.
Verwijderd
Je moet sowieso de andere spreker altijd melden dat het gesprek wordt opgenomen. Anders heeft het geen juridische werking.pimjai schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 06:47:
[...]
Zover ik weet is die optie gewoon niet beschikbaar in de EU firmware. Om die optie te activeren zou je dus een andere firmware moeten flashen. Meen dat sinds de s21 in elk geval de India firmware die optie wel heeft, maar controleer dat vooral even voordat je aan de gang gaat.
De app accubattery gebruik ik al jaren. Veel info over de batterij. Laat alleen niet zien welke apps wat gebruikenJustRickvD schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:35:
[...]
Is helaas weggehaald... Als ik het goed heb sinds OneUI 6.0.
Echt balen, want aan de huidige grafiek heb je vrij weinig.
Als iemand een goed alternatief heeft, let me know!
In Nederland is het voldoende als één van de gesprekspartners op de hoogte is van de opname. Dat ben je in dat geval zelf. Dus als je het aan jezelf meldt is het prima, geen noodzaak om dat de ander te laten weten.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:08:
[...]
Je moet sowieso de andere spreker altijd melden dat het gesprek wordt opgenomen. Anders heeft het geen juridische werking.
Dit is zwaar off-topic, maar dit statement klopt niet. Er zijn heel wat situaties mogelijk waarin je een gesprek (heimelijk) mag opnemen en ook nog toelaatbaar kan zijn in een rechtszaal. Afhankelijk van de omstandigheden van het geval enzo.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:08:
[...]
Je moet sowieso de andere spreker altijd melden dat het gesprek wordt opgenomen. Anders heeft het geen juridische werking.
Verwijderd
Maar dat geldt alleen voor particulieren. Bedrijven en zzp-ers mogen daar geen gebruik van maken.marcelmg2 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:48:
Elk gesprek waar jij zelf aan deel neemt mag je opnemen.
Het internetzegt:
Stiekem een gesprek opnemen, mag dat?
Het antwoordt is eigenlijk heel simpel: Ja, het is toegestaan om een gesprek op te nemen zonder toestemming van de andere partij. Voorwaarde is wel dat je deelnemer bent aan het gesprek. Op grond van artikel 139a lid 1 van het Wetboek van Strafrecht
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
[ Voor 55% gewijzigd door 13art op 26-01-2024 16:56 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Misschien mogen de grote sites pas na de officiële launch publiceren oid?Gerwin89 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:53:
Wanneer volgen eigenlijk de reviews van de S24 serie? Vreemd dat sommige mensen de telefoon al hebben maar de reviews er nog niet zijn..
was niet van plan hem te gaan gebruiken, maar heb de S24 gewoon in gebruik nu ( de Ultra komt nog) en heb opname van gesprekken aan staan (native).HellStorm666 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 06:43:
[...]
Iemand die mij hierbij kan helpen?
Krijg het niet gevonden/voor elkaar.
[ Voor 25% gewijzigd door robbvdb op 26-01-2024 18:10 ]
Ik zeg altijd maar, "misschien geen dingen roepen als je niet echt 'van de hoed en de rand weet'."Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:08:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door robbvdb op 26-01-2024 18:22 ]
Als je op de tabel tikt, zie je gewoon nog de SOT.JustRickvD schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:35:
[...]
Is helaas weggehaald... Als ik het goed heb sinds OneUI 6.0.
Echt balen, want aan de huidige grafiek heb je vrij weinig.
Als iemand een goed alternatief heeft, let me know!
@CLB Kan ons hier wat meer over vertellen, toch?Rio schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:13:
[...]
Misschien mogen de grote sites pas na de officiële launch publiceren oid?
[ Voor 12% gewijzigd door DM89 op 26-01-2024 20:14 ]
Ach, iedere gek heeft zijn gebrek.DM89 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:08:
Elk jaar zeg ik het wel weer, ik sla 'm over deze keer want ben tevreden. Nou komt morgen toch de S24 Ultra binnen 🤣 echt een tik in m'n hoofd wat betreft telefoons maar goed, zeer tevreden met de S23 Ultra nu maar een plat scherm zoals ik had bij 14 Pro Max had vind ik uiteindelijk toch fijner dus daar gaan we weer 😅 gelukkig wel met snapdragon anders had ik het niet gedaan, S22U accu was echt ruk tov de S23U.
[ Voor 61% gewijzigd door Peatsmoke op 26-01-2024 20:19 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Unrealiac op 26-01-2024 21:20 ]
Here's to you Nicola and Bart
De S24 Ultra is wel heel mooi hoor. Ik heb de S23 Ultra ook maar de S24 Ultra voelt toch meer premium en ziet er naar mijn mening veel luxer uit met het matte titanium frame. Het vlakke scherm is ook prachtig.DM89 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:08:
Elk jaar zeg ik het wel weer, ik sla 'm over deze keer want ben tevreden. Nou komt morgen toch de S24 Ultra binnen 🤣 echt een tik in m'n hoofd wat betreft telefoons maar goed, zeer tevreden met de S23 Ultra nu maar een plat scherm zoals ik had bij 14 Pro Max had vind ik uiteindelijk toch fijner dus daar gaan we weer 😅 gelukkig wel met snapdragon anders had ik het niet gedaan, S22U accu was echt ruk tov de S23U.
"When you grow up your heart dies"
Dat is juist de marketingstrategie waarmee ze er jaarlijks weer veel verkopen direct bij introductie. Want laten we eerlijk zijn, zelfs met de 'kortingen' blijft het steeds een klap geld voor een telefoontje. Maar er wordt druk achter gezet door 3 of 4 stapelbare kortingen aan te bieden. Wat uitermate aantrekkelijk lijkt, maar waarmee wel je binnen een week moet bestellen, omdat je anders de belachelijk hoge prijs moet gaan betalen. Waardoor het een beetje als een 'nu of nooit deal' wordt voorgeschoteld, je noemt het zelf ook al onweerstaanbaar. Veel mensen zijn daar blijkbaar gevoelig voor.Rio schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:20:
Klopt, ik was ook niet van plan 'm aan te schaffen, maar die openings-aanbiedingen zijn telkens onweerstaanbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Het Fantoom op 26-01-2024 21:30 ]
Moet je wel een koper vinden die zo gek is om 850 euro te betalen voor een 2dehands S23U, terwijl je voor 130 euro meer een gloednieuwe S24U hebt.Unrealiac schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:19:
Was ook niet van plan te upgraden, maar heb mijn S24u voor 980 eur gekocht, mijn S23U voor 850 verkocht
Dat gaat dan over die dag, niet sinds laatste full charge.Peatsmoke schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:22:
[...]
Als je op de tabel tikt, zie je gewoon nog de SOT.
Je moet natuurlijk niets, ik maak gewoon zelf een keuze heHet Fantoom schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 21:23:
[...]
Dat is juist de marketingstrategie waarmee ze er jaarlijks weer veel verkopen direct bij introductie. Want laten we eerlijk zijn, zelfs met de 'kortingen' blijft het steeds een klap geld voor een telefoontje. Maar er wordt druk achter gezet door 3 of 4 stapelbare kortingen aan te bieden. Wat uitermate aantrekkelijk lijkt, maar waarmee wel je binnen een week moet bestellen, omdat je anders de belachelijk hoge prijs moet gaan betalen. Waardoor het een beetje als een 'nu of nooit deal' wordt voorgeschoteld, je noemt het zelf ook al onweerstaanbaar. Veel mensen zijn daar blijkbaar gevoelig voor.
Vandaag van 100% naar 15% in 15:30u. Hiervan 8:45 SOT.german8 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:41:
[...]
Na 1 dag lastig te zeggen, zonet bij 15% aan de lader gehangen, na 6:20 SOT en 13 uur geleden uit de lader gehaald, valt me toch een beetje tegen.
Dat is wel extreem weinig voor een s23u, ik heb 2 dagen geleden mijn gewone s23 nog voor 500 verkocht hier op v&a.khalbour schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 23:23:
Heb mijn S24U 1TB 3 dagen geleden binnen gekregen.
Krijg voor mijn S23U €440 terug en ik betaal bij €580 voor de 1TB
Moet mijn oude S23U nog opsturen, maar begin te twijfelen, want het trilmotortje is een stuk luider dan bij mijn S23U, weet niet wat handig is, terug sturen en bestelling annuleren of naar de Samsung experience store in Utrecht gaan
[ Voor 53% gewijzigd door danda op 26-01-2024 23:52 ]
Is het niet de bedoeling dat hij een klein beetje uitsteekt? Volgensmij is dit zodat je hem makkelijk er uit kan klikken. Als het vlak is zou dat moeilijker in te drukken zijn.danda schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 23:42:
Na paar dagen gebruik vind ik hem kwalitatief , qua uiterlijk en display echt minder dan de S23 Ultra... dit exemplaar gaat trouwens retour, mijn pennetje loopt niet mooi glad met de onderkant van de behuizing.... made in Vietnam
Ik vind de trilmotor uit de S24U ook te luid, lijkt mindere kwaliteit. Maar heb de intensiteit wat lager gezet in de instellingen, dus prima nu.khalbour schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 23:23:
Heb mijn S24U 1TB 3 dagen geleden binnen gekregen.
Krijg voor mijn S23U €440 terug en ik betaal bij €580 voor de 1TB
Moet mijn oude S23U nog opsturen, maar begin te twijfelen, want het trilmotortje is een stuk luider dan bij mijn S23U, weet niet wat handig is, terug sturen en bestelling annuleren of naar de Samsung experience store in Utrecht gaan
Dat hebben alle S24U, is een aanpassing tov de S23U.danda schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 23:42:
Na paar dagen gebruik vind ik hem kwalitatief , qua uiterlijk en display echt minder dan de S23 Ultra... dit exemplaar gaat trouwens retour, mijn pennetje loopt niet mooi glad met de onderkant van de behuizing.... made in Vietnam
[Afbeelding]
Bij de Samsung shop dit vond ik wel slecht van Samsung aangezien het een nieuw uit de doos product was.Knamix schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:10:
[...]
Waar heb je het gekocht? Grote kans dat de verkopende partij het toestel ook met een zaklamp gaat controleren en dan is het "gebruikersschade"
Wil hem ook opsturen naar Rebuy maar ik ben een beetje huiverig want ik heb geen ervaring met ze.stin00 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 23:50:
[...]
Ik vind de trilmotor uit de S24U ook te luid, lijkt mindere kwaliteit. Maar heb de intensiteit wat lager gezet in de instellingen, dus prima nu.
Mijn S23U is richting Rebuy voor €850 + 80 bonus = 930. Maar dat zullen ze vast wel flink afdingen nog
Check het rebuy topic voor ervaringen. Vorig jaar heb ik daar mijn s22 ultra verkocht en gisteren heb ik mijn Pixel 8 pro opgestuurd naar ze. Beide wel in vrijwel nieuwstaat, wellicht dat dat wel helpt. Geld van de s22 ultra had ik enkele dagen nadat mijn telefoon bij ze aangekomen was.MeanDz schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 05:37:
[...]
Wil hem ook opsturen naar Rebuy maar ik ben een beetje huiverig want ik heb geen ervaring met ze.
Ik heb wel even gekeken wat mijn S23 Ultra 1TB volgens hun waard is en kreeg een vergelijkbaar aanbod, 928 euro. 858 voor de telefoon en een tegoedbon van 70 euro.
Heb jij misschien al vaker zaken met ze gedaan?
Zoja, zijn ze een beetje betrouwbaar en hoe lang duurt het ongeveer voordat je je geld hebt?
En zelfs als de telefoon in de staat is zoals beschreven moet ik er toch van uitgaan dat ze zullen proberen af te dingen?
Hoor graag van je hoe het is gegaan en wat jou ervaring is met Rebuy want ik lees toch wel heel veel horrorverhalen over ze trustpilot.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Welk Rebuy topic?m0nk schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:52:
[...]
Check het rebuy topic voor ervaringen. Vorig jaar heb ik daar mijn s22 ultra verkocht en gisteren heb ik mijn Pixel 8 pro opgestuurd naar ze. Beide wel in vrijwel nieuwstaat, wellicht dat dat wel helpt. Geld van de s22 ultra had ik enkele dagen nadat mijn telefoon bij ze aangekomen was.
[ Voor 12% gewijzigd door Reetkeverke op 27-01-2024 12:23 ]
Bijzonder, waar heb je die dan gekocht? Volgens mij is dat de eerste 256.Reetkeverke schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:23:
Dinsdag ontvang ik de mijne. Grijs kleur genomen, zwart njah.
S24 ultra 256GB
[ Voor 6% gewijzigd door Peatsmoke op 27-01-2024 14:25 ]
Ja, is er misschien een linkje naar dit topic? Ik kan het niet vinden.
Bovenin, 'Dit topic' veranderen naar 'Alle forums' --> rebuy intypen, eerste hit:MeanDz schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:24:
[...]
Ja, is er misschien een linkje naar dit topic? Ik kan het niet vinden.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 27-01-2024 15:21 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Van der Berg op 27-01-2024 15:57 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Dat lukt zo idd niet. Je moet even een nieuwe esim aanvragen en deze installeren op je s24. Daarna activeren. Dan werkt de oude daarna niet meer.TheBoneCollector schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:05:
Ik probeer de Esim van mijn S23U over te zetten naar S24U, maar krijg steeds foutmelding op de S24U dat land geen serviceprovider heeft. Kan daarna maar 4 landen selecteren. Iemand gelukt om de Esim te installeren?
Via app provider nieuwe Esim kunnen downloaden, tnx!cpootjes schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:10:
Dat lukt zo idd niet. Je moet even een nieuwe esim aanvragen en deze installeren op je s24. Daarna activeren. Dan werkt de oude daarna niet meer.
Hoe is bij jou de migratie verlopen?elaho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:42:
Ik krijg mijne ook donderdag. Ik denk dat ik het via smartswitch met kabel ga doen. En dan kijken en volgens mij kan je dan kiezen welke gegevens je over wilt zetten. 👍
[ Voor 9% gewijzigd door elaho op 27-01-2024 17:31 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bij mij werkte het prima. e-sim van Vodafone, verwijderd op mijn vorige toestel en vervolgens toegevoegd aan de nieuwe.cpootjes schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:10:
[...]
Dat lukt zo idd niet. Je moet even een nieuwe esim aanvragen en deze installeren op je s24. Daarna activeren. Dan werkt de oude daarna niet meer.
Dezeg0tanks schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:58:
Hebben jullie al een werkende oplossing voor het opnemen van telefoongesprekken?
Cube ACR neemt bij de 'andere kant' niet op, maar alleen mijzelf.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ook al is native opname te prefereren, vind ik deze posts wel volledig voorbij gaan aan de eventuele negatieve aspecten aan het aanpassen van de CSC. Net als het unlocken van features kan dit ook als gevolg hebben dat andere features juist verdwijnen of bepaalde dingen niet meer lekker werken hier in NL, zoals VoLTE op een van m'n vorige telefoons met DBT als CSC. Dus dat zou ik eerst even goed uitzoeken. Ik blijf in ieder geval nog bij de app die ik gebruik, daarmee worden in ieder geval beide gesprekspartners opgenomen. Geen wereldkwaliteit maar zeker bruikbaar genoeg.alesandro_46 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:03:
[...]
Deze
HellStorm666 in "[Samsung Galaxy S24-serie] Ervaringen & Discussie"
Of deze gelijkaardige optie:
robbvdb in "[Samsung Galaxy S24-serie] Ervaringen & Discussie"
Proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 27-01-2024 18:12 ]
deze al geprobeerd?: galaxy store - "call record automatic" app downloaden - installeren en vooral alle rechten waarom gevraagd wordt toestaan.g0tanks schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:58:
Hebben jullie al een werkende oplossing voor het opnemen van telefoongesprekken?
Cube ACR neemt bij de 'andere kant' niet op, maar alleen mijzelf.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Ik heb het gewoon via wifi gedaan en dat ging prima. Het enige dat niet overgezet was was mijn muziekbibliotheek. Waarom dat zo was weer ik zo niet. Ik denk dat ik wat vergeten had aan te vinken.Freaky Max schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:23:
[...]
Hoe is bij jou de migratie verlopen?
Ik heb het ook met een kabeltje moeten doen want via iCloud en Wireless kun je blijkbaar toch geen Apps of Apps data overzetten.
Overzetten ging redelijk vlekkenloos. Er was wel een spontane reboot, denk vanwege updates maar weet dat niet zeker. Had de migratie gestart en was andere dingen gaan doen omdat het ongeveer twee uur nodig zou hebben (42GB aan data). Migratietool opnieuw gestart en ging zonder problemen verder. Heel fijn dat de iOS apps die ook voor Android beschikbaar zijn automatisch geinstalleerd worden.
Tip: als je de migratie start zorg ervoor dat de iPhone helemaal opgeladen is, hij laadt namelijk niet op via de Samsung en ook magsafe charging werkt niet.
Hier hetzelfde: alles overgezet, behalve de muziekbieb. Later nog een keer alleen de bibliotheek overgezet: weer melding dat het niet is gelukt, maar het is wel degelijk overgezet.sjaool schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:31:
[...]
Het enige dat niet overgezet was was mijn muziekbibliotheek. Waarom dat zo was weer ik zo niet. Ik denk dat ik wat vergeten had aan te vinken.
Ik heb voor mijn muziek een extra map Muziek aangemaakt aangezien het bestandje .nodata iedere keer gewist wordt in de Music map waardoor ik iedere keer vervuiling had met covers in de galerij.CygnumNL schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:32:
[...]
Hier hetzelfde: alles overgezet, behalve de muziekbieb. Later nog een keer alleen de bibliotheek overgezet: weer melding dat het niet is gelukt, maar het is wel degelijk overgezet.
[ Voor 32% gewijzigd door elaho op 27-01-2024 20:08 ]
edit fout gelezenKnamix schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:35:
Jammer... Exynos blijkt toch een energiesluper te zijn op 4G/5G
Tweakers review:
Helaas voor Samsung zien de cijfers er in de tweede browsetest die we op de mobiele verbinding hebben gedraaid, er voor de S24-toestellen minder gunstig uit. Waar de S23 en S23+ in deze test een dertien tot achttien procent kortere looptijd noteren dan in de wifitest, zakt de score bij de S24+ met bijna dertig procent, en bij de S24 zelfs nog iets meer. Voor de zekerheid hebben we de test op de S24 nog eens uitgevoerd, met hetzelfde resultaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Kees_frl op 27-01-2024 20:26 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Muziek die in je library van iTunes staat (als je het ook via iTunes gekocht heb) kan je niet zo los op je telefoon zetten volgens mijelaho schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:06:
@CygnumNL en @sjaool komen jullie van een iphone af? Wat is de beste optie om je muziek in te plaatsen. Ik gebruik nu uiteraard de itunes muziek app.
Ik twijfel ook nog of ik voor 512gb moet gaan of voor de 1tb. Ik heb nu 256gb en nog op zich voldoende ruimte. (Iphone en veel in de cloud)
Ik heb altijd Android gehad na een paar Windows Mobile telefoons. iPhones kan ik niet mee overweg vanwege de vele beperkingen die Apple oplegt.elaho schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:06:
@CygnumNL en @sjaool komen jullie van een iphone af? Wat is de beste optie om je muziek in te plaatsen. Ik gebruik nu uiteraard de itunes muziek app.
Ik twijfel ook nog of ik voor 512gb moet gaan of voor de 1tb. Ik heb nu 256gb en nog op zich voldoende ruimte. (Iphone en veel in de cloud)
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 27-01-2024 22:24 ]
Van het web. Geen idee of het helpt.indofk schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:22:
Ik krijg Google maps maar niet in full screen
Ook al gekeken in de goodluck app . Via instellingen/display/apps op volledig scherm. Daar staat ie ook niet bij. Iemand een idee ?
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 27-01-2024 22:44 ]
Heb je toevallig een oud reserve toestel liggen? Misschien daar eens proberen of de restore daar wel lukt? Weet je in ieder geval of de backup de boosdoener is 😉g86 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:08:
Daarnet Whatsapp geïnstalleerd op S24U, maar Whatsapp wil mijn backup niet restoren vanuit mijn Google Drive account. Als ik naar instellingen ga in Whatsapp dan zie ik wel mijn backup vermeld staan in MB. Maar ik kreeg dus niet de vraag om deze te restoren. Kan ik dit alsnog forceren of ben ik nu alles kwijt?
Dit lijkt inderdaad het geval te zijn. Ik vind de kleuren juist natuurlijk. Nu hou ik sowieso niet van die oververzadigde plaatjes en had mijn Samsung telefoon altijd al op natuurlijk staan.olson schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:05:
Of zijn we inmiddels gewend aan de oververzadiging van Samsung kleurtjes?
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 28-01-2024 09:16 ]
https://eshop.orange.be/n.../samsung-galaxy-s24-ultraPeatsmoke schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:29:
[...]
Bijzonder, waar heb je die dan gekocht? Volgens mij is dat de eerste 256.
Gaat al rond dat het een bug is die gereport is, en ze bezig zijn met een fix vanuit samsung.sjaool schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:11:
[...]
Dit lijkt inderdaad het geval te zijn. Ik vind de kleuren juist natuurlijk. Nu hou ik sowieso niet van die oververzadigde plaatjes en had mijn Samsung telefoon altijd al op natuurlijk staan.
Je ziet het ook vaak bij mensen op hun televisie. De kleuren spatten van het scherm en de huidskleur van mensen wordt vaak ingesteld op kleurtje tomaat.
Ik denk dat veel mensen niet weten wat natuurlijke kleuren inhouden.
Nu lijkt het er sowieso op dat de functie scherm-modus niet werkt dus het zou zomaar ook een bug in de eerste software kunnen zijn. Ik denk dat dit laatste dan ook het geval is. Dus voor die mensen die hem terug willen sturen zou ik zeggen, wacht nog even tot de al aangekondigde software-update er is. Deze zou veel dingen moeten fiksen.
[ Voor 4% gewijzigd door Soullancer op 28-01-2024 11:58 ]
Ah dankje voor het uitzoeken. Het was alleen niet wat ik bedoelde . Was ook niet duidelijk in mijn uitleg zie ik nu. Bedoelde eigelijk dat in horizontale modus er een zwarte balk te zien is waar de camera zit zeg maar . Zie foto. Voorheen was dit of via instellingen menu te forceren of via goodluck. Maar kan het nu niet voor elkaar krijgen.sjaool schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:40:
[...]
Van het web. Geen idee of het helpt.
"I figured it out! Swipe up on the search bar. It's a bit awkward and it didnt work until I left beta mode, uninstalled and reinstalled and restarted my phone. I also hate the dropping pin thing. I hope it works for you."
Bij mij werkt dit. Het is even oefenen om het voor elkaar te krijgen. Maar swipe van onderaf de search bar deze omhoog dan krijg je Google Maps in full screen.
Dit fix je door het volgende te doen:indofk schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:40:
[...]
Ah dankje voor het uitzoeken. Het was alleen niet wat ik bedoelde . Was ook niet duidelijk in mijn uitleg zie ik nu. Bedoelde eigelijk dat in horizontale modus er een zwarte balk te zien is waar de camera zit zeg maar . Zie foto. Voorheen was dit of via instellingen menu te forceren of via goodluck. Maar kan het nu niet voor elkaar krijgen. [Afbeelding]
[ Voor 49% gewijzigd door Garrett op 28-01-2024 13:53 ]
I love watercooling
Hier hetzelfde probleem. Nog geen oplossing gevonden. Via google kwam ik uit bij iemand die dat vroeg aan Samsung en daar kwam het antwoord dat onderaan de pagina je onderwerpen zou moeten kunnen zien waar je op kan klikken maar die is niet te zien en ook de vraagsteller melde dat aan Samsung maar toen bleef het stil. Ik vermoed een bug.xon schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:47:
Ik heb iets weirds...
Ondanks ik vaak in hun clickbait trapte, ben ik toch wel een beetje gewend geraakt aan die swipe naar rechts van het homescreen en het nieuws te kijken op Samsung Free op mijn S22+. Ik krijg dit nu met geen mogelijkheid meer voor elkaar op mijn S24+. Wel Samsung free maar dan alleen instant games en geen 'Read' meer.
Nog meer mensen last van en/of een oplossing?
Ik heb dezelfde ervaring. De kleuren zijn erg mooi. Het scherm is zelfs prachtig. De foto's die ik maak zijn beter dan die ik met mijn S23 Ultra maakte. Ik heb voor de S24 Ultra met 1TB zelfs minder betaald dan voor mijn S23 Ultra met 512GB. Al met al ben ik zeer tevreden met de telefoon en de door Samsung gedane verbeteringen.Garret1410 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:16:
Wat mij betreft hoeft er geen update te komen wat kleuren betreft tenzij er een bug is waardoor het bij sommigen een probleem is.
Vind het scherm heel mooi en nog steeds verzadigder dan een iPhone en die anti reflectie coating werkt heel goed in de zon.
Een update voor de camera is mij best zolang de oversharpening maar niet terug komt. Vind de kleuren en contrast ook beter dan de S23U. De snelheid is ook iets wat opvalt en ik zag dat de sluitertijd een stuk sneller is geworden maar daarentegen gaat de iso ook omhoog wat meestal voor meer ruis zorgt maar kennelijk poetsen ze dat weer weg met ruis reductie.
Voor de rest merk ik dat de S24U erg snel is en luidspreker en haptics lijken ook iets verbeterd
Al met al ben ik tevreden met de S24U maar zou geen 1450,- neerleggen als ik al een S23U zou hebben. Het is dat ik een mooie deal heb kunnen maken.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 28-01-2024 16:07 ]
Ja exact. de kleurgetrouwe kleuren komen wat fletser over maar is geen bug. het laatste wat jij noemt betreft de instellingen is wel een bug.sjaool schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:05:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring. De kleuren zijn erg mooi. Het scherm is zelfs prachtig. De foto's die ik maak zijn beter dan die ik met mijn S23 Ultra maakte. Ik heb voor de S24 Ultra met 1TB zelfs minder betaald dan voor mijn S23 Ultra met 512GB. Al met al ben ik zeer tevreden met de telefoon en de door Samsung gedane verbeteringen.
Bovenstaande is mijn subjectieve mening.
P.s. ik ga ervan uit dat de instellingen voor Levendig en Natuurlijk een bug zijn aangezien de RGB regelaars bij geavanceerd ook geen invloed hebben op het beeld.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq