Swappie / Sobby / Rebuy ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:31
Om het iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max) en Android Ervaringen & Discussie topic wat schoner te houden, is hier het Swappie / Sobby / Rebuy topic aangemaakt.

Gelieve hier je ervaringen te delen en te discussiëren over het opsturen van je iPhone/Android telefoon voor een vergoeding.

Wat zijn Swappie / Sobby of Rebuy?
Dit zijn bedrijven die iPhones / MacBooks / Android telefoons van je overnemen. Je meld aan wat je wilt opsturen, geeft de status van je product door en krijgt een indicatie voor te verwachten bedrag. Vervolgens stuur je het product op. Deze wordt door het bedrijf nagekeken en vervolgens krijg je een tegenbod of wordt er gewoon uitbetaald.

https://swappie.com/nl/
https://www.sobby.nl/
https://www.rebuy.nl/

Het inruilen van Apple producten bij Apple zelf mag hier natuurlijk ook besproken worden. Inruilen van Android toestellen kan eveneens besproken worden. Gaat zich meer om de dienstverlening van en ervaringen met de betreffende partijen.

[ Voor 63% gewijzigd door TheKerremenke op 03-02-2024 17:20 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Ruimte voor aanvullingen

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 20:13

Honesty

kattenneus!

1x gebruikt omdat imac de regels veranderde(we hadden een iPhone 13 gekocht en wilde een 7 plus inruilen, toen we hem kochten geen probleem toen we later kwamen ophalen kregen we ipv korting op het toestel een bon voor assoires van de iPhone niet mee akkoord gegaan)
Toen uit neid hem opgestuurd naar swappie en we kregen iets meer en de afhandeling ging perfect.
Wel ff leegmaken de iPhone zoals het op de site staat.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Schaamteloze cross-post uit het iPhone 15 topic.
Mijn ervaring is helaas minder rooskleurig.

“Eerst ervaring met Swappie hier is er ook een om niet te vergeten. Opgegeven als iPhone 14 Pro met gebruikers sporen. Zou er € 945 voor krijgen, zojuist de e-mail gehad dat ze er niet mee kunnen bellen omdat het moederbord een defect zou hebben. Het bod is nu €5,-. Terwijl die gewoon goed werkte toen ik hem opstuurde.

Heb ze vriendelijk bedankt voor de inspectie en dat ze hem retour mogen sturen. Heb er nog Apple Care op actief. Dus dan mag die mooi naar Apple ter reparatie. Gaat die daarna maar op V&A of marktplaats.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-05 16:29

haagsepracht

One Man, Half Machine.

TheKerremenke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:27:
“Eerst ervaring met Swappie hier is er ook een om niet te vergeten. Opgegeven als iPhone 14 Pro met gebruikers sporen. Zou er € 945 voor krijgen, zojuist de e-mail gehad dat ze er niet mee kunnen bellen omdat het moederbord een defect zou hebben. Het bod is nu €5,-. Terwijl die gewoon goed werkte toen ik hem opstuurde.

Heb ze vriendelijk bedankt voor de inspectie en dat ze hem retour mogen sturen. Heb er nog Apple Care op actief. Dus dan mag die mooi naar Apple ter reparatie. Gaat die daarna maar op V&A of marktplaats.”
Dat is echt bizar. Hoop voor je dat ze de juiste telefoon terugsturen. Anders werkt Apple Care ook niet meer, indien het een ander toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-05 16:06
Eerder iPhones altijd naar Sobby opgestuurd, altijd zonder gedoe het geboden bedrag ontvangen binnen een paar dagen na ontvangst.

Dit jaar Swappie gedaan omdat zij behoorlijk hoger zaten dan Sobby. Na het lezen van een aantal posts hier op het forum was ik toch even huiverig, maar 2 dagen na ontvangst het geboden bedrag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Zojuist bij de drie verschillende sites gekeken wat ze bieden voor mijn oude iPhone 13 mini. Enkel Rebuy stelt de eis dat er een CE logo op de iPhone moet staan. Heb zojuist mijn iPhone gecheckt en blijkt dat er geen CE logo op te vinden is. Heb 'm tweedehands gekocht een tijdje terug. Wat betekent dit? Komt de telefoon van buiten de EU wellicht?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRiesje
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:34
haagsepracht schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:44:
Zojuist bij de drie verschillende sites gekeken wat ze bieden voor mijn oude iPhone 13 mini. Enkel Rebuy stelt de eis dat er een CE logo op de iPhone moet staan. Heb zojuist mijn iPhone gecheckt en blijkt dat er geen CE logo op te vinden is. Heb 'm tweedehands gekocht een tijdje terug. Wat betekent dit? Komt de telefoon van buiten de EU wellicht?
Heb je ook op de zijkant gekeken? de bezel van de phone. Als ik me niet vergis staat dat ook op mijn iPhone 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:41
Ik heb destijds mijn iPhone 12 Pro via Sobby verkocht. Zij zaten eigenlijk maar een paar tientjes onder de hoogste biedingen die ik op marktplaats kreeg dus dat was top. Telefoon opgestuurd en al vrij snel het geld ontvangen.

Recentelijk mijn iPad Pro daar ook willen verkopen, maar zodra je accessoires hebt die wat geld waard zijn (zoals een Apple Pencil) wordt een dienst als Sobby al minder interessant, omdat zij dat niet opkopen. Al was de prijs (voor de iPad alleen) die zij boden ongeveer gelijk aan de biedingen op marktplaats. Ik vraag me dus wel af waar hun winst dan zit, klinkt als veel werk voor een paar tientjes winst.

@tommy.the.spotter
Canon R6 - EF 100-400L ii - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:59
Ik heb goede ervaringen met Swappie. Vorig jaar 3 iPhone 12 (Pro's) verkocht en het geld netjes gestort gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wij (mijn vrouw en ik) doen al een paar jaar Sobby als we het toestel niet in de vrienden/bekende kring kwijt kunnen.

Altijd netjes het geboden bedrag gekregen, wel altijd naar eerlijkheid ingevuld en niet mooier voorgedaan dan het toestel eigenlijk is.

Echte aanrader wat ons betreft. Geen gedoe aan de deur of op de marktplaats/V&A chat is erg fijn. De iets lagere prijs nemen wij voor dit gemak met liefde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-04 12:54
Mijn Iphone 11 pro 256G aangeboden en een offerte gekregen van 345 euro. Na controle een definitief bod gekregen van 310 euro vanwege krassen op het scherm. Toegegeven dat het niet helemaal onterecht was dus die paar tientjes verschil vond ik een schappelijk tegenbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-04 11:19

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Kon Sobby nog niet, maar als ik die website zie blijf ik er ver van weg. Iemand Frontpage nog eens opgestart lijkt het wel man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haagsepracht

haagsepracht

One Man, Half Machine.

MRiesje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:02:
[...]

Heb je ook op de zijkant gekeken? de bezel van de phone. Als ik me niet vergis staat dat ook op mijn iPhone 12
Je hebt gelijkt inderdaad. Het CE logo staat op de zijkant van mijn telefoon. Kon het niet goed zien door mijn hoesje heen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:08
JustFogMaxi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:44:
Kon Sobby nog niet, maar als ik die website zie blijf ik er ver van weg. Iemand Frontpage nog eens opgestart lijkt het wel man man.
Ik vind het ook echt niet om aan te zien, lijkt mij dat dit toch wel een stuk beter kan.

Twijfel altijd nog om m’n iphone 12 op te sturen naar swappie. Heb een bod van 385,- maar het ziet er niet naar uit dat ik m’n iphone15 binnen een maand heb… dus ik moet +- 2 maanden zonder iphone doen en mn oude samsung telefoon gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shroud
  • Laatst online: 08-05 17:12
Voor de release van de iPhone 15 Pro heb ik rondgekeken bij dit soort websites. Ik had nog een oude iPhone 12 Pro en een iPad liggen die ik niet meer gebruikte.

De iPad heb ik naar Rebuy opgestuurd, het verzendlabel gaf een adres aan in Duitsland dus alles (verzending, beoordeling en uitbetaling) duurde een kleine 10 werkdagen.

De iPhone heb ik aangeboden bij Sobby, alles op de website naar waarheid ingevuld en krijg netjes het beloofde bedrag gestort. Het bedrag werd binnen drie werkdagen na verzending al overgemaakt, ik was erg te spreken over de snelheid waarmee alles verliep.

Met beide websites dus erg goede ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:02
Vorige week mijn 13 Pro 512 verkocht via Swappy:
  • Via de site een bod ontvangen a 750 euro en geaccepteerd
  • Op dinsdag pakketje aan koerier meegegeven
  • Dag later bevestiging van ontvangst
  • Op vrijdag een bod na inspectie a 710 euro ontvangen
  • Maandag stond het bedrag bijgeschreven op mijn rekening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-05 21:47
haagsepracht schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:44:
Geen zorgen, misschien heb je gewoon een slechte vervalsing als telefoon :-(

Op de zijkant moet je zijn.

Voorheen kon je 2e hands wel eens bijna als echt uitziende Iphones kopen, waarbij je 2 niveaus dieper in de software al in een android schil landde. Samsung vervalsingen zijn niet meer van echt te onderscheiden, hoe dat tegenwoordig bij Iphones zit? Ik weet het niet.

Edit: ik zie dat je de oplossing hierboven al gevonden hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door ucsdcom op 03-10-2023 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht

haagsepracht

One Man, Half Machine.

ucsdcom schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:21:
[...]

Geen zorgen, misschien heb je gewoon een slechte vervalsing als telefoon :-(
Lol, dat zou wat zijn hé. Heb 'm gelukkig al gevonden! Rebuy biedt het meeste geld voor mn 13 mini dus ga 'm tzt aan hen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:45

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb gisteren mijn iPhone 13 Pro met gebarsten achterkant opgestuurd naar swappie, op de site gaven ze nog 626 euro. Rebuy gaf er veel minder voor, gebarsten achterkant is no go voor ze blijkbaar maar bij swappie is het verschil tussen ja/nee op de vraag 'Zitten er barsten in de glazen onderdelen (achterglas, camera lens)?' slechts 84 euro. Het glas repareren kost echter veel meer (zeker bij Apple zelf) dus ik ben benieuwd naar het uiteindelijke bod als ze 'm hebben ontvangen. Ik kan het me bijna niet voorstellen maar hopelijk heb ik straks een positieve ervaring te delen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 18:32
Achey schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:38:
Mijn Iphone 11 pro 256G aangeboden en een offerte gekregen van 345 euro. Na controle een definitief bod gekregen van 310 euro vanwege krassen op het scherm. Toegegeven dat het niet helemaal onterecht was dus die paar tientjes verschil vond ik een schappelijk tegenbod.
waar? en hoe had je hem aangeprijsd?
ik heb namelijk een 11 pro die ik bij Sobby wil aanbieden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-04 12:54
JimmyJoness schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:04:
[...]

waar? en hoe had je hem aangeprijsd?
ik heb namelijk een 11 pro die ik bij Sobby wil aanbieden
Bij Swappie, dat was ik vergeten in de post te zetten. Staat van scherm en behuizing op goed, in orde zonder beschadigingen. Dat laatste was niet helemaal correct gezien wat diepe krassen. Het geld had ik binnen een paar dagen na accepteren op mijn rekening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:49
iPhone 12 Pro is opgestuurd naar Swappie met een bod van 400 euro. Had de staat op acceptabel gezet aangezien ik in de drie jaar geen hoesje heb gebruikt, dus heb wel wat krassen hier en daar. Hij is afgelopen vrijdag aangekomen dus ik verwacht een dezer dagen het definitieve bod. Keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:14
Tranquility schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:01:
[...]

Heb je mazzel.

Heb hier dus weer gezeik met DHL..
Afgelopen maandag is het pakketje opgehaald door DHL Express (in het oude doosje waar de iPhone 15 Pro Max door Apple in is verstuurd) en omdat ik nog niks heb gehoord van een ontvangstbevestiging van Swappie heb maar eens het verzendnummer op de DHL Express site ingevuld.

Zie ik het volgende staan:

Zending in de wacht geplaatst
september, 25 2023 20:24 Lokale tijd, AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Herkomst Service Area : AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Daaronder staat:

Verdere details
Er is vastgesteld dat de zending gevaarlijke goederen bevat.

Volgende stap
Neem contact met ons op voor meer informatie.

Nou lekker weer. Ik weet wel dat er op het doosje waar mijn 15 Pro Max in is verzonden iets met "bevat batterijen" stond. DHL heeft dit blijkbaar geïnterpreteerd dat het gevaarlijke stoffen betreft. Vreemd, want met diezelfde DHL Express is ook mijn 15 Pro Max verstuurd in hetzelfde doosje met dezelfde tekst vermeld, dus waarom ze nu opeens moeilijk doen?

En uiteraard is hun klantenservice na 18:00 uur dicht.. :(
toon volledige bericht
Al nieuws? Ik zat in hetzelfde schuitje, ook het omdoosje van het nieuwe toestel gebruikt. Gisteren pas aangekomen daar. Ooit 1075,- bod gekregen op mijn 14 Pro Max 256GB. Als je nu een bod aanvraagt ligt dat op een belachelijke 710,-. Ik hoop dat ze zich houden aan wat ze hebben geboden…

Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:10
Mijn positieve ervaring met Swappie:
- bod van 1000 euro voor paarse 256GB 14 Pro
- volgende dag het verzendpakket ontvangen
- op woensdag ingeleverd bij DHL
- op vrijdag uitslag inspectie en maandagochtend stond het volledig geschatte bedrag op de rekening.

Overigens had ik afgelopen jaren bij Rebuy dezelfde positieve ervaring, alleen boden die deze ronde 250 euro minder voor het toestel dan Swappie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27
bokkow schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:01:
Al nieuws? Ik zat in hetzelfde schuitje, ook het omdoosje van het nieuwe toestel gebruikt. Gisteren pas aangekomen daar. Ooit 1075,- bod gekregen op mijn 14 Pro Max 256GB. Als je nu een bod aanvraagt ligt dat op een belachelijke 710,-. Ik hoop dat ze zich houden aan wat ze hebben geboden…
Het is hier uitgelopen op een regelrecht drama.

Hat pakketje bleef maar "on hold" staan. Toen ik belde bleek dat geconstateerd was dat er gevaarlijke stoffen (batterijen) in zaten omdat het batterijenlabel van het doosje waar mijn nieuwe 15 Pro Max in heeft gezeten er nog op zat. Ik heb het doosje nadat ik mijn iPhone 12 er in had gestopt gewoon met bruine tape dichtgeplakt en daarna het DHL Express label er op geplakt.

Toen ik belde hoorde ik dat ik een ADR formulier moest invullen, tekenen en mailen naar DHL.

Omdat ik ook Swappie had geinformeerd hebben zij mij dat formulier gemaild waarna ik deze ingevuld en wel kon doormailen. De volgende dag stond het pakket echter nog steeds "on hold". Ik weer bellen en bleek dat het formulier niet volledig ingevuld te zijn en er nog de code van het batterijlabel er achter moest. Dat hebben ze nodig omdat ze anders het label niet mogen verwijderen, ook al is het het enige label op de doos. Dat stond dus niet duidelijk aangegeven.

Dus ik gisteren dat formulier opnieuw ingevuld met de code die zij me doorgven en weer gemaild. Ik verwacht dus dat mijn pakket nu vrijgegeven zou worden. Ik heb zojuist weer even gekeken en is het pakket wederom "on hold" gezet rond zeven uur vanmorgen. :(

Je krijgt echt een punthoofd van die incompetente club. Ik heb altijd al problemen met DHL gehad. Van hun kant is er ook totaal geen terugkoppeling of informatie. Je moet overal zelf achteraan en bellen. Zij zullen dus niet zelf even een mailtje of belletje sturen dat er iets niet goed is.

Dus die twee weken gaat het niet worden en zal ik waarschijnlijk het pakketje terug gestuurd krijgen en moet ik het denk ik opnieuw sturen. Ze werken echt op alle mogelijke manieren tegen. Straks maar weer bellen wat er nu niet goed is. GVD!

En dit alles vanwege een oud stickertje op de doos... Goede les voor de volgende keer als je weer iets via DHL verstuurt: alle stickers verwijderen!

[edit]
Net weer gebeld en de dame zei dat alles goed was maar dat het pakket pas vanavond rond vijf uur wordt vrijgegeven en dan morgen in Duitsland is. Dat wordt dan kiele-kiele met die twee weken...

[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 04-10-2023 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Onlangs mijn iPhone 12 mini 128GB van 3 jaar oud verkocht aan Swappie. Indicatiebedrag was €280,-. Ik heb zo'n verzendpakket laten komen (gratis) en opgestuurd. Na een paar dagen kreeg ik een definitieve offerte van €238,-.

De reden hiervoor was een klein krasje op het scherm, wat krasjes op de behuizing en met name de batterij. Hoewel die boven de 85% was (had ik vooraf gecontroleerd) bleek 'ie opgezwollen te zijn en/of meer dan 800 laadcycli te hebben. Dat heb ik vooraf niet gecontroleerd (werd ook niet om gevraagd).

Toch akkoord gegaan. Een paar dagen later stond het bedrag keurig op mijn rekening.

Ben eigenlijk heel tevreden over het hele proces! Die paar tientjes die het me op Marktplaats extra zou opleveren is mij de frustratie niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:49
Zojuist mail ontvangen van Swappie. De 12 pro 128gb welke ik had opgestuurd in ‘acceptabele’ staat zou 400 volgens de website opleveren (nooit in hoesje gebruikt, dus waren wel wat krasjes en kleine schrammen op de behuizing). Mail van zojuist bevestigd de 400 euro en dat het bedrag binnen vier dagen op mijn rekening staat.

Erg tevreden! Snel proces en bedrag gekregen welke ook als indicatie werd gegeven. Toch mooi geld. Op marktplaats had ik het niet gekregen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik heb twee ervaringen met Sobby:

Vorig jaar mijn 13 Pro Max bij hun ingeleverd.
Staat als nieuw aangegeven en na beoordeling vonden zij dat ook, heb dan ook het bedrag van de offerte mogen ontvangen.

Dit jaar mijn 14 Pro Max bij hun ingeleverd.
Staat als nieuw aangegeven en na beoordeling gaven ze aan dat ik licht gebruikt had moeten aangeven, gezien een krasje op het beeldscherm.
Ik betwijfel dit krasje, gezien ik de iPhone zelf heb beoordeeld en dit krasje niet heb gezien. Echter scheelt de prijs maar €40,- met de offerte, dus daar ga ik geen energie in steken.

Al met al meer dan tevreden met Sobby. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhydium
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01 23:36
Twee positieve verkoop ervaringen bij reBuy gehad. Kort gezegd: eerlijke en snelle partij.

- Verkoop AirPods Pro (1st gen)
Via de website de staat opgegeven als "Goed" maar uiteindelijk een bod gekregen voor "Zeer goed", erg netjes want ze hadden hier ook mooi op kunnen besparen en mee kunnen gaan in mijn eigen inschatting. Geld stond snel op mijn rekening.

- Verkoop Apple MacBook Air M1
Hierbij zijn ze gewoon akkoord gegaan met de online inschatting die ik zelf al had gemaakt. Geld stond snel op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05 22:31
Ik ben benieuwd heb nu met beide een traject lopen.

Swappie heeft vorige week vrijdag mijn iPhone 12 Pro ontvangen dus daar verwacht ik eigenlijk snel bericht van. Mijn oude MacBook Pro 2019 is nu onderweg naar Sobby.

Voor mij was het ook de keuze van gemak in vergelijking met het marktplaats gezeur (en ik doe daar best wel wat mee maar met Apple gerelateerde producten altijd lowballers e.d. had daar even geen zin in)

Update Swappie 4-10:
Iets lager aanbod ontvangen ivm wat diepere krassen in het scherm, op zich logische uitleg ontvangen en met het iets lagere bedrag akkoord gegaan.

[ Voor 16% gewijzigd door TR1969 op 04-10-2023 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:05
Tegen alle verbazing in toch nog een goede ervaring gehad met Swappie.
2 weken geleden had ik een iPhone 14 Pro al aangemeld en kreeg een bod van 840 euro, had er meer van kunnen krijgen blijkt achteraf want sjappie maakt nogal een raar onderscheid tussen 'als nieuw' en 'heel goed', maar dat is mijn fout.

Vorige week woensdag op de post gedaan en donderdag hadden ze het al ontvangen, vrijdag kreeg ik keurig een mail dat het mogelijks wat langer ging duren door de drukte.
Fast forward naar vandaag, het bod van 840 euro hebben ze geaccepteerd en het geld stond 4 uur later al op mijn rekening.

Het enige slechte dat ik er kan over zeggen is dat de overnametool wat raar is, ik kreeg voor de mijne 840 maar als ik vorige week donderdag keek voor een vriend kon ik ineens 860 krijgen voor exact dezelfde gsm en dezelfde gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Goedwerkende iPhone 11 opgestuurd naar swappie en kreeg een laag bod van 100€ omdat er vlekken in het scherm zouden zitten. Terug laten sturen en niet zelf kunnen constateren, hoe zou je dit moeten kunnen zien?

Anders gaat hij door naar sobby…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Tranquility schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:07:
[...]

Het is hier uitgelopen op een regelrecht drama.

Hat pakketje bleef maar "on hold" staan. Toen ik belde bleek dat geconstateerd was dat er gevaarlijke stoffen (batterijen) in zaten omdat het batterijenlabel van het doosje waar mijn nieuwe 15 Pro Max in heeft gezeten er nog op zat. Ik heb het doosje nadat ik mijn iPhone 12 er in had gestopt gewoon met bruine tape dichtgeplakt en daarna het DHL Express label er op geplakt.

Toen ik belde hoorde ik dat ik een ADR formulier moest invullen, tekenen en mailen naar DHL.

Omdat ik ook Swappie had geinformeerd hebben zij mij dat formulier gemaild waarna ik deze ingevuld en wel kon doormailen. De volgende dag stond het pakket echter nog steeds "on hold". Ik weer bellen en bleek dat het formulier niet volledig ingevuld te zijn en er nog de code van het batterijlabel er achter moest. Dat hebben ze nodig omdat ze anders het label niet mogen verwijderen, ook al is het het enige label op de doos. Dat stond dus niet duidelijk aangegeven.

Dus ik gisteren dat formulier opnieuw ingevuld met de code die zij me doorgven en weer gemaild. Ik verwacht dus dat mijn pakket nu vrijgegeven zou worden. Ik heb zojuist weer even gekeken en is het pakket wederom "on hold" gezet rond zeven uur vanmorgen. :(

Je krijgt echt een punthoofd van die incompetente club. Ik heb altijd al problemen met DHL gehad. Van hun kant is er ook totaal geen terugkoppeling of informatie. Je moet overal zelf achteraan en bellen. Zij zullen dus niet zelf even een mailtje of belletje sturen dat er iets niet goed is.

Dus die twee weken gaat het niet worden en zal ik waarschijnlijk het pakketje terug gestuurd krijgen en moet ik het denk ik opnieuw sturen. Ze werken echt op alle mogelijke manieren tegen. Straks maar weer bellen wat er nu niet goed is. GVD!

En dit alles vanwege een oud stickertje op de doos... Goede les voor de volgende keer als je weer iets via DHL verstuurt: alle stickers verwijderen!

[edit]
Net weer gebeld en de dame zei dat alles goed was maar dat het pakket pas vanavond rond vijf uur wordt vrijgegeven en dan morgen in Duitsland is. Dat wordt dan kiele-kiele met die twee weken...
toon volledige bericht
Ja wat een drama, heb zowel met de support van DHL als ook die van Swappie veelvuldig contact gehad afgelopen week. Ik moet daarover wel zeggen dat het contact met beide vlot verloopt en ze wel echt hulp proberen te bieden. Gewoon echt stom dat alles op tilt slaat wanneer ze die "bevat batterij" afbeelding zien bij DHL.

Over dat laatste heb ik wel wat geruststellends te melden, ik zit nu ook ruim over die twee weken heen maar:
Goedemorgen Jeroen,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dit onder onze aandacht hebt gebracht.

Maak je geen zorgen over de verzendtijd. Wij hanteren nog steeds dezelfde prijs. Wij kijken naar het moment dat het toestel verzonden is, niet het moment waarop het aankomt.

Ik zie inmiddels dat DHL Express het pakje om een bepaalde reden op 'on hold' heeft geplaatst. Het zou kunnen dat DHL meer informatie van je vereisen betreft deze zending. Ik raad je aan om even rechtstreeks contact op te nemen met hen.

Waybill XXXXXXXXX

DHL Express tel: +31880552000

Met vriendelijke groet,

Viggo - Swappie
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
bokkow schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:08:
Ja wat een drama, heb zowel met de support van DHL als ook die van Swappie veelvuldig contact gehad afgelopen week. Ik moet daarover wel zeggen dat het contact met beide vlot verloopt en ze wel echt hulp proberen te bieden. Gewoon echt stom dat alles op tilt slaat wanneer ze die "bevat batterij" afbeelding zien bij DHL.

Over dat laatste heb ik wel wat geruststellends te melden, ik zit nu ook ruim over die twee weken heen maar:
Maak je geen zorgen over de verzendtijd. Wij hanteren nog steeds dezelfde prijs. Wij kijken naar het moment dat het toestel verzonden is, niet het moment waarop het aankomt.
Dat is wel positief dat ze de verzendtijd hanteren als maatstaf.
Mijn pakketje is vanmorgen in Leipzig aangekomen, dus uiteindelijk zal het wel goedkomen.
Ik laat uiteraard het verdere verloop hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:49
@bokkow Dat bericht heb ik ook gehad van Swappie, maar als ze na beoordeling de gradatie wijzigen geldt dat niet.

Mijn 14 Pro 256GB had ik als nieuw opgegeven en het bod was €1000. Voor een gradatie lager was de prijs op dat moment €945.

Na beoordeling kreeg ik het volgende bericht:
Het toestel heeft lichte krassen en/of lichte tekenen van slijtage en komt niet overeen met de staat zoals aangegeven op het verkoopformulier.
Met een prijs van €845 die overeenkomt met de prijs op de website van dat moment. Scheelde dus €100.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 19:46
bokkow schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:08:
[...]

Goedemorgen Jeroen,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dit onder onze aandacht hebt gebracht.

Ik zie inmiddels dat DHL Express het pakje om een bepaalde reden op 'on hold' heeft geplaatst. Het zou kunnen dat DHL meer informatie van je vereisen betreft deze zending. Ik raad je aan om even rechtstreeks contact op te nemen met hen.

Waybill XXXXXXXXX

DHL Express tel: +31880552000

Met vriendelijke groet,

Viggo - Swappie

[...]
toon volledige bericht
Mooie praatjes van Swappie. Zo lang het toestel bij binnenkomst exact hetzelfde wordt beoordeeld als bij aanmelding aangegeven zullen ze ongetwijfeld het bedrag uitbetalen van de schatting.
Echter, als zij vinden dat het toestel 1 of meerdere gradaties lager is, dan hanteren ze de prijzen die gelden op het moment van binnenkomst.
Mijn iPhone werd bij binnenkomst 1 gradatie lager beoordeeld en ik ging van een schatting van €830,- naar een uiteindelijk bod van €550,- omdat tussen het moment van versturen en binnenkomst bij Swappie de prijzen van de iPhones gedaald waren.
Ik hoop uiteraard voor jou dat het beter verloopt, sowieso na het gedoe met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Laatst online: 10-05 14:49

Erw

Meerdere keren bij Swappie een iPhone verkocht, nooit issues of problemen gehad.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

alvani schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 07:41:
[...]
Echter, als zij vinden dat het toestel 1 of meerdere gradaties lager is, dan hanteren ze de prijzen die gelden op het moment van binnenkomst.
Mijn iPhone werd bij binnenkomst 1 gradatie lager beoordeeld en ik ging van een schatting van €830,- naar een uiteindelijk bod van €550,- omdat tussen het moment van versturen en binnenkomst bij Swappie de prijzen van de iPhones gedaald waren.
Ik hoop uiteraard voor jou dat het beter verloopt, sowieso na het gedoe met DHL.
En als ik na alle posts een samenvatting zou moeten maken lijkt dat, buiten een sporadisch probleem, eigenlijk de conclusie. Mensen die de staat van hun telefoon te hoog inschatten betalen daarvoor de prijs. Lijkt niet onlogisch.

Enige onlogische in het verhaal is de absurd hoge prijzen die ze bieden, alsof ze zelf een inruilgolf bij de intro van nieuwe toestellen niet zien aankomen. In essentie blijf ik het een slecht tot onzinnig business model vinden dat alleen kan bestaan door gratis geld van domme investeerders.

Maar zolang dat ze geld willen en kunnen verbranden is het natuurlijk een mooi kanaal om van je spullen af te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 05-10-2023 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Is het aan te raden om de screen protector eraf te halen en zonder hoesje op te sturen?

Ik kan me juist voorstellen dat dat net even wat extra bescherming geeft tijdens de verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
nDirect090 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:37:
Is het aan te raden om de screen protector eraf te halen en zonder hoesje op te sturen?

Ik kan me juist voorstellen dat dat net even wat extra bescherming geeft tijdens de verzending.
Je moet de telefoon helemaal naakt opsturen, dus zonder screenprotector, hoesjes, kabels en accessiores.
Omdat het "verzendpakket" van Swappie nogal dunnetjes is sturen sommigen hun oude iPhone ook met een steviger doosje, bijvoorbeeld de omdoos van de nieuwe iPhone.
Moet je alleen wel de batterijsticker eraf trekken... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Tranquility schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:45:
[...]

Je moet de telefoon helemaal naakt opsturen, dus zonder screenprotector, hoesjes, kabels en accessiores.
Omdat het "verzendpakket" van Swappie nogal dunnetjes is sturen sommigen hun oude iPhone ook met een steviger doosje, bijvoorbeeld de omdoos van de nieuwe iPhone.
Moet je alleen wel de batterijsticker eraf trekken... O-)
Haha las het ja.. oeps. Maar oke, hij moet dus zelfs naked. Hmmmm nja weinig andere keus. Had graag wat extra bescherming gewild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Gistermiddag is volgens track and trace het pakketje aangekomen in Leipzig en afgeleverd.
Helaas nog niks gehoord van Swappie.
[edit]
Ondertussen bericht gehad dat ze de telefoon hebben ontvangen maar dat het vanwege drukte wat langer kan duren voor de verwerking.

[ Voor 35% gewijzigd door Tranquility op 06-10-2023 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNThomas
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:03
Hopelijk mogen hier ook ervaringen worden gevraagd over de trade-in / inruil via Apple zelf. Het verbaasde me namelijk dat mijn iPhone X bij Apple meer waard bleek te zijn dan bij Swappie en ongeveer hetzelfde waard is als bij Rebuy / Sobby. Ik heb bij de bestelling van mijn 15 dus aangegeven mijn X terug te willen sturen. Na het lezen van enkele negatieve 'inruilervaringen' bij Swappie / Rebuy/ Sobby vraag ik me nu af of iemand ervaring heeft met het inruilen via Apple? Zo ja, hoe was deze ervaring? Kreeg je de vooraf gecommuniceerde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
Anoniem: 1986520 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:17:
[...]

En als ik na alle posts een samenvatting zou moeten maken lijkt dat, buiten een sporadisch probleem, eigenlijk de conclusie. Mensen die de staat van hun telefoon te hoog inschatten betalen daarvoor de prijs. Lijkt niet onlogisch.

Enige onlogische in het verhaal is de absurd hoge prijzen die ze bieden, alsof ze zelf een inruilgolf bij de intro van nieuwe toestellen niet zien aankomen. In essentie blijf ik het een slecht tot onzinnig business model vinden dat alleen kan bestaan door gratis geld van domme investeerders.

Maar zolang dat ze geld willen en kunnen verbranden is het natuurlijk een mooi kanaal om van je spullen af te komen.
Zullen ze niet een hele rits van die toestellen demonteren en deze onderdelen los doorverkopen aan reparatie shops ik kan mij voorstellen dat daar dan wel winst op te behalen is orginele onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steenw schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:58:
[...]
Zullen ze niet een hele rits van die toestellen demonteren en deze onderdelen los doorverkopen aan reparatie shops ik kan mij voorstellen dat daar dan wel winst op te behalen is orginele onderdelen
Dat lijkt me sterk….Apple heeft zoveel van de onderdelen gepersonaliseerd dat je die niet zomaar in een ander exemplaar kan zetten en gebruiken.

In mijn optiek is het gewoon allemaal luchtfietserij net zoals de van Moofs en de Lightyears….. gewoon geld verbranden van de investeerders en doorgaan tot het op is. En daarna tot de conclusie komen dat het business model nooit levensvatbaar is geweest.

Maar dat wil niet zeggen dat je er als consument niet van kan profiteren. Ook al loop je nog steeds het risico dat als ze een keer omvallen alles wat onderweg is gewoon kwijt raakt en je naar je geld kan fluiten.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 06-10-2023 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
TNThomas schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:57:
Hopelijk mogen hier ook ervaringen worden gevraagd over de trade-in / inruil via Apple zelf. Het verbaasde me namelijk dat mijn iPhone X bij Apple meer waard bleek te zijn dan bij Swappie en ongeveer hetzelfde waard is als bij Rebuy / Sobby. Ik heb bij de bestelling van mijn 15 dus aangegeven mijn X terug te willen sturen. Na het lezen van enkele negatieve 'inruilervaringen' bij Swappie / Rebuy/ Sobby vraag ik me nu af of iemand ervaring heeft met het inruilen via Apple? Zo ja, hoe was deze ervaring? Kreeg je de vooraf gecommuniceerde prijs?
Natuurlijk mag dat hier. *;
Zo heb ik zelf ook een oude iPhone X ingeruild bij Apple. Kreeg er 115,- euro voor. Kwestie van aan melden, krijg je een pakket toegezonden om de iPhone in te verpakken (een heel goede doos waar de iPhone precies in past. Kunnen de swappie’s iets van leren ipv bubbeltje folie). Vervolgens retour gezonden en een week later het geld ontvangen op de creditcard.

Heb de eerste post hierop aangepast.

[ Voor 1% gewijzigd door TheKerremenke op 06-10-2023 11:13 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNThomas
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:03
TheKerremenke schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
Natuurlijk mag dat hier. *;
Zo heb ik zelf ook een oude iPhone X ingeruild bij Apple. Kreeg er 115,- euro voor. Kwestie van aan melden, krijg je een pakket toegezonden om de iPhone in te verpakken (een heel goede doos waar de iPhone precies in past. Kunnen de swappie’s iets van leren ipv bubbeltje folie). Vervolgens retour gezonden en een week later het geld ontvangen op de creditcard.
Goed om te horen! Ik kreeg een bod van €120 voor mijn X en €150 voor de XS van mijn vriendin. We moeten nog een week wachten op onze 15's, dus fijn om te weten dat het waarschijnlijk prima zal lopen via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 11-05 13:06
Swappie gaf in theorie 200 EUR voor mijn Xr, heb het er maar niet op gewaagd en deze zelf verkocht voor 180 EUR.

"Schade door transport" en bla bla bla, had er niet zoveel zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
Het bod wat ik terugkreeg op mijn werkelijk nieuwstaat iPhone 14 Pro Max 256GB is €670,- van de geboden €1075,-. Dat was eens maar nooit meer, wat een ellende is dit hele proces. Voor dat bedrag geef ik m liever lokaal weg dan dat ze mij daarvoor mogen naaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

bokkow schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:42:
Het bod wat ik terugkreeg op mijn werkelijk nieuwstaat iPhone 14 Pro Max 256GB is €670,- van de geboden €1075,-.
Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat een gebruikte telefoon nooit beoordeeld kan worden als “nieuwstaat”? Er zullen gewoon altijd gebruikssporen zijn.

Het een leuke kreet in een gesprek, maar geen echt objectieve beoordeling.
Daar lijkt het hier allemaal mis te gaan. Iets wat ze natuurlijk wel in stand houden door je dit soort kwalificaties te laten geven en dan bij binnenkomst een nieuwe taxatie te geven tegen “actuele” lagere prijzen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 09-10-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ja precies. Achteraf had ik beter een klasse lager kunnen zitten.
Gepolijst RVS is vanuit de doos al bijna niet in nieuwstaat te houden.
Maar ja, prima les, ik had gewoon die 950,- via marktplaats moeten accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
bokkow schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:42:
Het bod wat ik terugkreeg op mijn werkelijk nieuwstaat iPhone 14 Pro Max 256GB is €670,- van de geboden €1075,-. Dat was eens maar nooit meer, wat een ellende is dit hele proces. Voor dat bedrag geef ik m liever lokaal weg dan dat ze mij daarvoor mogen naaien.
swappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emi83
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik heb €820 gekregen voor de iPhone 14 Pro 128gb, tevreden over Swappie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ja
Emi83 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:17:
Ik heb €820 gekregen voor de iPhone 14 Pro 128gb, tevreden over Swappie.
En wat was het originele bod? Als je nu gaat kijken levert een reguliere 14 Pro (niet Max) bij Swappie 800+ op en een Pro Max vanaf 610,- :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 11:55
Heb een 14 pro 256 gb zwart opgestuurd naar Swappie, eerste bod was 1000 euro. Ze vonden dat er op de rand wat haarkrasjes zaten waardoor deze een stap omlaag ging in de beoordeling van nieuw naar zo goed als nieuw oid. Alleen doen ze bij het herbeoordelen een nieuwe calculatie op de dan geldende marktwaarde, dat is ergens wel een rare stap voor consumenten maar ik snap het vanuit commercieel oogpunt wel.

De berekening was als volgt 1000 euro nieuwstaat, 945 zo goed als nieuwstaat. Maar door de dalende marktwaarde heb ik er nu 845 voor gekregen in plaats van 1000 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09-05 10:19
Goede ervaring met Sobby in het verleden maar dit jaar gaf Swappie het meest voor mijn iPhone 14PM 128GB, althans, volgens hun online tool.

Ze boden een week voor de lancering van de nieuwe iPhone € 930 wat natuurlijk een mooi bedrag is. Ik had aangegeven: Zo Goed als Nieuw. Altijd beschermd gebruikt. Toen ik mijn nieuwe iPhone 15PM had ontvangen heb ik mijn iPhone 14PM meteen opgestuurd naar Swappie.

Na een paar dagen kreeg ik het nieuwe bod via de mail van Swappie: € 600 (!!). Reden: toch 2/3 kleine haarkrasjes op het scherm van 2 tot 3 mm, foto erbij en er zaten inderdaad miniscule lijntjes op die je niet kan voelen met je nagel maar met een felle lampen erop zichtbaar - had ik zelf niet ontdekt. Kortom, van "Zo goed als nieuw" naar "Goed".

Maar het verschil van € 330 vond ik bizar. Ik snap dat het bod wat lager wordt maar bij de meeste aanbieders is dat wat tientjes werk. In dit geval zagen ze naar mijn mening duidelijk een escape voor het hoge bedrag wat ze hadden geboden. Maar dit ruikt wel naar bedrog, hoog bieden, vervolgens met een microscoop beoordelen en dan afdingen in de hoop dat je wel toegeeft want hij ligt toch al in Duitsland.

Inmiddels heb ik hem terug en naar een andere aanbieder gestuurd die hem voor iets meer dan €800 koopt.

Dankzij deze actie van Swappie is er veel tijd overheen gegaan en heb ik dus uiteindelijk minder gekregen voor mijn telefoon dan als ik hem direct naar een goede aanbieder had gestuurd.

Mijn advies: nooit in zee gaan met Swappie, zij zijn wat mij betreft een onbetrouwbare partij als het gaat om inkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
Zelf nooit gebruik gemaakt van deze 3, meestal ga ik wel naar een CeX en regel het daar (ze betalen iets minder, maar vaak weet je binnen uurtje waar je aan toe bent, bevalt het niet dan neem je je toestel weer mee)

Plus ze nemen ook andere merken aan dan iPhones.

Dat terzijde, kennis had recent gebruik gemaakt van swappie, maar kreeg een fors lager bod dan het eerst leek.

Reden waren krassen op scherm, krassen die er nooit waren en waar hij voor het versturen foto’s van het scherm had gemaakt.

Antwoord was dat het geen bewijs is dat het om hetzelfde telefoon ging.

Er kan altijd wat mis gaan, ik ken meerdere mensen die Swappie gebruiken en alleen hij had zo’n slechte ervaring.

Maar ik vraag mij wel af of dit wel niet vaker gebeurt met dit soort bedrijven, dat ze zelf schade toebrengen en het dan spelen op “het was al zo”.

Al denk ik (hoop ik) dat dit een zeldzaamheid is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mizgala28 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:17:
Maar ik vraag mij wel af of dit wel niet vaker gebeurt met dit soort bedrijven, dat ze zelf schade toebrengen en het dan spelen op “het was al zo”.

Al denk ik (hoop ik) dat dit een zeldzaamheid is.
Strakke redenatie zonder enig bewijs…. Dit soort bedrijven wil natuurlijk ook toestellen met schade verkopen ipv zonder krassen.

Of zou het wellicht voor de hand liggen dat mensen zelf hun toestel wat te optimistisch bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
Anoniem: 1986520 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:41:
[...]

Strakke redenatie zonder enig bewijs…. Dit soort bedrijven wil natuurlijk ook toestellen met schade verkopen ipv zonder krassen.
Ik zeg ook niet dat het gebeurt, ik vraag mij af of het zo is (immers ik heb in andere sectoren dat in het verleden wel gezien, maar dat terzijde)
Of zou het wellicht voor de hand liggen dat mensen zelf hun toestel wat te optimistisch bekijken?
In de meeste gevallen vrij zeker, als ik "zo goed al nieuw" zeg dan is dat ook zo, echter omdat ik zo streng ermee ben roep ik algauw "goede staat" of "gebruikt" omdat dat veiliger is, iedereen heeft immers een andere standaard, en ik heb weleens telefoons/andere elektronica die echt nieuw uit doos kwamen met krassen gezien... dus ook al zijn ze "nieuw" zien er niet zo uit (maar goed, je ruilt het dan gewoon om in de winkel want fabrieksfouten kunnen nou eenmaal gebeuren)

En niet zoals sommige mensen die hun toestel misschien zelfs als een snijplank hebben gebruikt en dat "zo goed als nieuw" durven te noemen.

Echter in het geval van die kennis was het scherm echt 100% krasloos, maar dat terzijde.

[ Voor 63% gewijzigd door Mizgala28 op 09-10-2023 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:27:
Schaamteloze cross-post uit het iPhone 15 topic.
Mijn ervaring is helaas minder rooskleurig.

Na een paar dagen het toestel vandaag weer retour kunnen ophalen bij een DHL express punt. Zojuist uitgetest en ik kan er gewoon mee bellen. Dus geen enkel probleem. Nu maar op marktplaats zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emi83
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-03-2024
bokkow schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:37:
[...]

En wat was het originele bod? Als je nu gaat kijken levert een reguliere 14 Pro (niet Max) bij Swappie 800+ op en een Pro Max vanaf 610,- :')
Het originele bod was €860. Ze hebben er wel met een microscoop naar gekeken, want er zaten volgens mij geen krasjes op. Ik ga niet zeuren over die veertig euro, ik had al rekening gehouden met een lager bod na wat ik hier allemaal gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:05
Emi83 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:19:
[...]

Het originele bod was €860. Ze hebben er wel met een microscoop naar gekeken, want er zaten volgens mij geen krasjes op. Ik ga niet zeuren over die veertig euro, ik had al rekening gehouden met een lager bod na wat ik hier allemaal gelezen had.
Ik vind het wel raar om al die ervaringen te lezen over een bod dat verminderd is door minuscule krasjes.
Mijn 14 pro had een kras op de achterkant (kras was al aanwezig toen ik hem nieuw kocht) en die was wel voelbaar als je er met je nagel over gaat, wel enkel zichtbaar onder bepaalde lichtomstandigheden.
Echter kreeg ik gewoon mijn bod van 'als nieuw'.
Het zal ook een beetje afhangen wie je gsm beoordeelt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glycerine00
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11-05 16:01
Weet iemand of er voor de Belgjes onder ons gelijkaardige sites zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:23
Eind vorige week mijn iPhone 13 Pro 256 Gb naar Sobby gestuurd en vandaag bericht gekregen dat ik het geschatte bedrag gestort krijg. Telefoon was qua uiterlijk zgan maar wel met een batterij van 87%. Inschatting was wel een paar tientjes lager dan Swappie, maar geen gedonder achteraf.

Overigens heb ik 2 jaar geleden een iPhone 11 Pro naar Swappie gestuurd en ook daar het volledige bedrag gekregen, maar achteraf had ik mijn twijfels of het transport via DHL wel voldoende verzekerd was. Dat werd destijds nergens vermeld geloof ik. Dat is ook de reden dat ik Swappie niet meer gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
Verleden week een Iphone 13 pro max in zeer goede staat (geen krasjes , batt 98%) verstuurd naar Swappie. Ik zou nog 840 krijgen voor dit toestel.

Vanmiddag mail dat ik maar 830 zou krijgen. Ik laat hem retour sturen.
En als ik hem terug heb laat ik een vriend op zijn naam hem versturen naar Swappie.
Gewoon omdat ik benieuwd ben of hij ook 830 zou krijgen of het geschatte bedrag van 840.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Azmodann schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:27:
Verleden week een Iphone 13 pro max in zeer goede staat (geen krasjes , batt 98%) verstuurd naar Swappie. Ik zou nog 840 krijgen voor dit toestel.

Vanmiddag mail dat ik maar 830 zou krijgen. Ik laat hem retour sturen.
En als ik hem terug heb laat ik een vriend op zijn naam hem versturen naar Swappie.
Gewoon omdat ik benieuwd ben of hij ook 830 zou krijgen of het geschatte bedrag van 840.
Sorry, maar ga je echt al die moeite doen voor een tientje minder waarde? Bovendien is er een kans dat je volgende week sowieso minder dan 840 euro gaat krijgen, omdat die prijs steeds lager wordt. Ik snap deze even niet.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
THE_BASE schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

Sorry, maar ga je echt al die moeite doen voor een tientje minder waarde? Bovendien is er een kans dat je volgende week sowieso minder dan 840 euro gaat krijgen, omdat die prijs steeds lager wordt. Ik snap deze even niet.
Is niet echt moeite hoor.
En ik doe dat eens om te 'testen' hoe ze aan die prijs komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Azmodann schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:18:
[...]
Is niet echt moeite hoor.
En ik doe dat eens om te 'testen' hoe ze aan die prijs komen.
Maar wat verwacht je dan precies te weten te komen? Dat de ene controleur misschien een tientje meer geeft dan een andere controleur die met het verkeerde been uit bed is gestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Zou me niets verbazen als die telefoon nu gewoon in het systeem staat en de eerste controle die ze doen of die eerder bij hen is geweest ;)

Maar hey, ik zeg vooral proberen. Leren we allemaal van. Maar ik zou het dom vinden als ze niets registreren van eerder ontvangen telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:06
THE_BASE schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

Dit is echt een van de domste dingen die ik gelezen heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:45:
[...]

Dit is echt een van de domste dingen die ik gelezen heb :p
Graag gedaan! 8)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:06
Het bericht waar je op reageerde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:51:
[...]

Het bericht waar je op reageerde.
Dan heb je verkeerd gequote. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 07:45

amphora

Websites & Fotografie

Vorige week maandag opgestuurd naar Swappie, vrijdag pas bezorgd volgens PostNL (iets te lang?), vandaag mailtje van swappie dat hij is aangekomen maar dat het door drukte nog wel een paar dagen kan duren...
Hoe snel ging het bij anderen?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
amphora schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:12:
Vorige week maandag opgestuurd naar Swappie, vrijdag pas bezorgd volgens PostNL (iets te lang?), vandaag mailtje van swappie dat hij is aangekomen maar dat het door drukte nog wel een paar dagen kan duren...
Hier precies hetzelfde. Donderdag aangekomen en mailtje gehad, maar nog niks gehoord.
Krijg je geen bericht als ze de telefoon accepteren (los van het ontvangstbevesigingsmailtje) en krijg je alleen bericht als ze een nieuwe aanbieding doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05 22:31
Tranquility schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:56:
[...]

Hier precies hetzelfde. Donderdag aangekomen en mailtje gehad, maar nog niks gehoord.
Krijg je geen bericht als ze de telefoon accepteren (los van het ontvangstbevesigingsmailtje) en krijg je alleen bericht als ze een nieuwe aanbieding doen?
Bij mij duurde het een dag of 3. Ging best redelijk vlot als je in het achterhoofd houd dat ze waarschijnlijk nu veel aanbod hebben.

Mijn ervaring met Sobby is ook positief.
Macbook opgestuurd en vlot een ontvangstbevestiging gehad (vrijdag).
Maandag is deze beoordeeld en ook hier direct een terugkoppeling van gehad.
Dinsdag het afgesproken bedrag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-05 08:18

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik vind het ook vrij lang duren als ik eerlijk ben. 2 oktober opgestuurd met het verzendpakket(ook aantal dagen op moeten wachten), 4 oktober afgeleverd. Op 6 oktober mailtje gehad dat de iPhone 12 is ontvangen en dat het druk is, verder niks meer. Hoop toch echt vandaag of morgen weer wat te horen.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
iemand ervaringen met retour laten sturen door sobby?

heb mn iphone opgestuurd, en ze hebben wss geen uiterlijk verschil kunnen ontdekken dus nu is opeens een intern conponent los.

heb nog om een second opinion gevraagd omdat het gewoon niet klopt wat ze zeggen en het verschil in bod te groot is, maar aangezien ik hier weinig van verwacht ga ik m retour laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
amphora schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:12:
Hier zat er nog geen 48u tussen inleveren en uitslag. Maar ik kreeg DHL als verzender dus wellicht gaan die iets sneller als PostNL omdat ze beter in Duitsland zijn georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-05 19:26
Vorig jaar 2x een 12 pro opgestuurd naar Sobby. Beide een prima ervaring. Kreeg tientje minder omdat ze vonden dat er meer krasjes op zaten dan dat ik vond ;). Helemaal prima 👌

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Nou ik heb eindelijk bericht van Swappie.

Helaas een nieuw bod, welke dus gebaseerd is op de huidige waarde minus de "nieuwe" staat. Dat betekent in mijn geval van het oorspronkelijke bod van € 420,- naar € 365,- euro. Dus € 55,- er af.
Het toestel heeft lichte krassen en/of lichte tekenen van slijtage en komt niet overeen met de staat zoals aangegeven op het verkoopformulier.
Dus wat ze zeggen dat ze het aanbod baseren per verzenddatun van de telefoon klopt dus niet.
De huidige waarde is nu € 380,- en dan is 365 inderdaad redelijk, maar die van het oorspronkelijke € 420,- niet en dan zou het nieuwe aanbod dus iets van 405 euro moeten zijn. Erg jammer..

Dikke onzin ook die nieuwe staat, want het toestel is gewoon echt in nieuwstaat en altijd gebruikt in een hoesje en met een scherpe LED lamp heb ik geen krasje kunnen ontdekken. Ook zit de batterij nog op 92%.
Wel zag ik op de Swappie site dat de rode versie van de iPhone de goedkoopste was, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Incourante kleur. Maar dat werd gekgenoeg niet gevraagd in het verkoopproces.

Maar goed, ik heb geen zin in gedoe van terugsturen en bij een andere aanbieder proberen en via Marktplaats verkopen heb ik al helemaal geen zin in dus ik acepteer het nieuwe aanbod maar.

Dit was dus één keer Swappie maar nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik heb ook eindelijk antwoord. Bod ook lager ivm meer dan 800 laadcycli, health was wel 85%. Nieuwe bod €244 voor een iPhone 12 128GB. Ik vind het wel prima, altijd in case gehad en screen protector, maar de case heeft de rand echt helemaal aan gort geschuurd. Scherm en glazen achterkant zijn wel als nieuw. Vind het wel prima, geen gedoe met Marktplaats gezeur...

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Tranquility schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:47:
Nou ik heb eindelijk bericht van Swappie.

Helaas een nieuw bod, welke dus gebaseerd is op de huidige waarde minus de "nieuwe" staat. Dat betekent in mijn geval van het oorspronkelijke bod van € 420,- naar € 365,- euro. Dus € 55,- er af.

[...]

Dus wat ze zeggen dat ze het aanbod baseren per verzenddatun van de telefoon klopt dus niet.
De huidige waarde is nu € 380,- en dan is 365 inderdaad redelijk, maar die van het oorspronkelijke € 420,- niet en dan zou het nieuwe aanbod dus iets van 405 euro moeten zijn. Erg jammer..

Dikke onzin ook die nieuwe staat, want het toestel is gewoon echt in nieuwstaat en altijd gebruikt in een hoesje en met een scherpe LED lamp heb ik geen krasje kunnen ontdekken. Ook zit de batterij nog op 92%.
Wel zag ik op de Swappie site dat de rode versie van de iPhone de goedkoopste was, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Incourante kleur. Maar dat werd gekgenoeg niet gevraagd in het verkoopproces.

Maar goed, ik heb geen zin in gedoe van terugsturen en bij een andere aanbieder proberen en via Marktplaats verkopen heb ik al helemaal geen zin in dus ik acepteer het nieuwe aanbod maar.

Dit was dus één keer Swappie maar nooit weer.
toon volledige bericht
Hier gokken ze ook op, als je m eenmaal hebt opgestuurd is de drempel m terug te nemen hoger. Heb zelf de retour van mijn iPhone van sobby aangevraagd, aangezien ze €76 minder boden omdat een intern component los zou zijn :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 10-05 10:00
Bod van €417 is hier door swappie geaccepteerd voor een 12 Pro Max (128GB). Had conditie ‘Heel goed’ doorgegeven met batterij < 85%.

[ Voor 9% gewijzigd door Safaci op 12-10-2023 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
jd1987 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:45:
Ik heb ook eindelijk antwoord. Bod ook lager ivm meer dan 800 laadcycli, health was wel 85%. Nieuwe bod €244 voor een iPhone 12 128GB. Ik vind het wel prima, altijd in case gehad en screen protector, maar de case heeft de rand echt helemaal aan gort geschuurd. Scherm en glazen achterkant zijn wel als nieuw. Vind het wel prima, geen gedoe met Marktplaats gezeur...
Wat was je originele/eerste bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987

jd1987

cliquefotografie.nl

nDirect090 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 19:11:
[...]

Wat was je originele/eerste bod?
Originele bod was €300,- Staat had ik acceptabel aangegeven. Vond €300 al hoog, dus vind het bod wel prima, had gedacht dat ze meer gingen piepen over alle dutsen en krassen aan de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Safaci schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 18:28:
Bod van €417 is hier geaccepteerd voor een 12 Pro Max (128GB). Had conditie ‘Heel goed’ doorgegeven met batterij < 85%.
Bij welke website?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 10-05 10:00
@JimmyJoness swappie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
jd1987 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 19:18:
[...]

Originele bod was €300,- Staat had ik acceptabel aangegeven. Vond €300 al hoog, dus vind het bod wel prima, had gedacht dat ze meer gingen piepen over alle dutsen en krassen aan de rand.
Ahá, als ik het zo hoor is dat best nog wel decent. Die 6 tientjes verschil bespaard je wel een hoop gedoe nu je het niet via mp meer hoeft te verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
jd1987 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:45:
Join the club! ;)
Marktplaats is sowieso geen optie. Door het enorme aanbod moet je eerst door alle handelaren heen worstelen voordat je bij de particuliere advertenties aankomt. Dat vind ik ook zo slecht van Marktplaats. Het is geen particuliere verkoopsite meer zoals het vroeger was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:31
Ik kreeg een beetje angst van jullie verhalen over Swappie en de staat van mijn toestel, maar zojuist heeft mijn 14 Pro Max gelukkig €930 opgebracht.

Voorkant en achterkant zagen er 100% goed uit, rand 99,9%. Op een volumeknop zaten twee speldenprikjes (vuil in de case gekomen) en naast de oplaadpoort ook een klein puntje. Dat bleek dus niet genoeg om hem van de ‘als nieuw’ af te halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

mijn oude X gaat vandaag naar die club :')

Ding is 3 dubbel ingepakt om te voorkomen dat ze straks met defecten aankomen die er niet waren toen ik hem verstuurde. Hij ziet er echt als nieuw uit (is pas in gebruik genomen toen er een hoesje en screenprotector op zat) en heb vorig jaar via Apple nog een nieuwe accu laten plaatsen. Bod was hoog (€ 180) dus ik houd mijn hart vast :X

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Net mijn S22 Ultra 512Gb aangemeld bij Rebuy. Via V&A had ik hem er voor €580 op gezet en kreeg een paar marktplaats biedingen van €400. Bij Rebuy een bod van €660. Dat maar gedaan.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
BobB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:31:
Ik kreeg een beetje angst van jullie verhalen over Swappie en de staat van mijn toestel, maar zojuist heeft mijn 14 Pro Max gelukkig €930 opgebracht.

Voorkant en achterkant zagen er 100% goed uit, rand 99,9%. Op een volumeknop zaten twee speldenprikjes (vuil in de case gekomen) en naast de oplaadpoort ook een klein puntje. Dat bleek dus niet genoeg om hem van de ‘als nieuw’ af te halen :)
Dan heb je mazzel gehad een controleur te treffen die hem soepel heeft beoordeeld. Mijn iPhone 12 was echt in nieuwstaat en had geen speldepuntjes, krasjes, o.i.d.. Dankzij het getreuzel van DHL heeft hij een nieuwe lagere beoordeling gekregen, die uiteraard is gebaseerd op de huidige waarde en niet op het initiele aanbod. Dus dat gedoe met DHL was een mooie escape voor Swappie.
Dankjewel DHL! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yucko schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:39:
mijn oude X gaat vandaag naar die club :')

Ding is 3 dubbel ingepakt om te voorkomen dat ze straks met defecten aankomen die er niet waren toen ik hem verstuurde. Hij ziet er echt als nieuw uit (is pas in gebruik genomen toen er een hoesje en screenprotector op zat) en heb vorig jaar via Apple nog een nieuwe accu laten plaatsen. Bod was hoog (€ 180) dus ik houd mijn hart vast :X
Klinkt wel een beetje alsof je jezelf voor de gek aan het houden bent…. Een telefoon 5-6jr gebruiken en dan de kwalificatie “als nieuw” eraan hangen. Het kan in theorie maar is niet erg aannemelijk, er zitten na zo’n periode gewoon altijd gebruikssporen aan de randen en knoppen. Ook met een hoesje.

Maar wie weet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

mag je vinden, maar hij zag er echt nog f#cking goed uit.

Ik ga ervan uit dat er nog wel iets vanaf gaat gezien het feit dat je op andere sites meestal rond de 130 krijgt voor het toestel, maar ik zou gek zijn als ik het niet zou proberen.

Hoog inzetten en kijken wat er gebeurd :)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:21
iPhone 11 Pro - bod was 255 euro, staat was 'acceptabel' (krassen e.d.). Ben ook 255 betaald, ongeveer anderhalve week later. Edit: swappie.

[ Voor 6% gewijzigd door BurrowedLurker op 15-10-2023 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-05 08:39
Maandagochtend mail gekregen van swappie dat ze mn iphone hadden ontvangen….
Ondertussen zijn we al vrijdagavond en nog steeds niks gehoord…
Duurt dit altijd zo lang? eerste keer dat ik swappie gebruik, dus geen idee hoe lang het zou moeten duren.

Iphone12 pro 512GB in perfecte staat met 88% batterij
Prijsopgave van hun was 560€
Ben eens benieuwd met welke prijs ze gaan komen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
BurrowedLurker schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:58:
iPhone 11 Pro - bod was 255 euro, staat was 'acceptabel' (krassen e.d.). Ben ook 255 betaald, ongeveer anderhalve week later.
Swappie?
Pagina: 1 2 3 Laatste