Swappie / Sobby / Rebuy ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:48
Ik ook meerdere positieve ervaringen bij rebuy maar nu een samsung flip 6 naar hun opgestuurd. Had eerst bij samsung zelf een nieuwe screenprotector laten plaatsen telefoon weer als nieuw.
Telefoon naar Rebuy opgestuurd krijg ik een foto dat de screenprotector beschadigd is en loslaat. Heb alles weer terug gekregen en weer door samsung nieuwe screenprotector laten plaatsen en toen maar op marktplaats verkocht.

Heb het idee dat ze screen protector express hebben losgehaald om de prijs te drukken.

• Smile
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 20-01 18:41
Barbapapa852 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 08:39:
Na meerdere positieve ervaringen met rebuy nu ook een negatieve.

Telefoon opgestuurd nieuw sealed in de verpakking. Krijg ik bericht terug dat de order niet kan doorgaan vanwege een Samsung Knox lock. Telefoon gisteren retour ontvangen en de verzegeling is niet eens verbroken.
Hier precies dezelfde negatieve ervaring. Een verzegelde Samsung telefoon opgestuurd en retour ontvangen met als reden dat de verkoop niet kan doorgaan vanwege een Samsung Knox Lock en dat ze daardoor de verzegelde telefoon niet kunnen testen. Met de telefoon was niets mis en deze is inmiddels verzegeld retour ontvangen en gewoon in gebruik genomen. Begrijp niet echt wat het probleem is geweest. Ik had verwacht dat een verzegelde telefoon nooit problemen zou opleveren. Als ze dit niet kunnen testen bij Samsung, dan zouden ze dit ook niet moeten aankopen. Ik heb nog contact met Samsung zelf gehad. Zij geven aan dat er niets bijzonders met mijn telefoon aan de hand is.

[ Voor 15% gewijzigd door Smile op 20-01-2026 17:55 ]

• Smile
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 20-01 18:41
Nog een negatieve ervaring met ReBuy. Ik had een telefoon opgestuurd en deze is netjes ontvangen op het adres van het verzendlabel. Hiervoor is ook getekend. Nu blijkt dit een tussenmagazijn te zijn van de vervoerder. Vervolgens is het pakket nooit aangekomen bij het magazijn van ReBuy zelf. Dit is inmiddels ruim 2 maanden geleden. Er loopt nog steeds een onderzoek naar het verdwijnen van de telefoon en hiervoor heb ik allerlei gegevens moeten aanleveren (een verklaring, kopie paspoort, factuur, IMEI telefoon etc.). Pas als dit onderzoek is afgerond en de verzekeraar het vergoed heeft, ontvang ik mijn geld. Ik neem aan dat dit binnenkort goed komt, maar het duurt allemaal wel erg lang.

Voorlopig ben ik even klaar met ReBuy, dus ik ga mijn account sluiten als alles is afgerond.

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:18
Smile schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 17:50:
Nog een negatieve ervaring met ReBuy. Ik had een telefoon opgestuurd en deze is netjes ontvangen op het adres van het verzendlabel. Hiervoor is ook getekend. Nu blijkt dit een tussenmagazijn te zijn van de vervoerder. Vervolgens is het pakket nooit aangekomen bij het magazijn van ReBuy zelf. Dit is inmiddels ruim 2 maanden geleden. Er loopt nog steeds een onderzoek naar het verdwijnen van de telefoon en hiervoor heb ik allerlei gegevens moeten aanleveren (een verklaring, kopie paspoort, factuur, IMEI telefoon etc.). Pas als dit onderzoek is afgerond en de verzekeraar het vergoed heeft, ontvang ik mijn geld. Ik neem aan dat dit binnenkort goed komt, maar het duurt allemaal wel erg lang.

Voorlopig ben ik even klaar met ReBuy, dus ik ga mijn account sluiten als alles is afgerond.
Ik zou als alles is afgehandeld ook een verzoek doen om je privacy gevoelige informatie te verwijderen uit hun systemen en de systemen van hun leverancier(verzekeraar), die mogen helemaal geen kopie van jouw ID hebben!

• FerryHidden
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-02 16:08
Ik ontvang spam in mijn mailbox:
Dearest in the Lord

I am Patricia Lycop, an officer of Belgian origin, hospitalized in Paris, France, for health reasons. I have a brain tumor. After the medical examinations, my days on earth are numbered. Unfortunately, I have no family or children who need this money. The Church Father and my spiritual director advised me to make a donation to an honest and wholehearted stranger who truly believes in God so that the Lord will forgive my sins so that I can receive God's blessing after my death. You get 1.2 million euros, I offer it to you with all my heart. Please accept it and use it for good deeds. I only pray that my surgery goes well.

May God bless you
Patricia Lycop
Op een 'iCloud verberg mijn e-mail adres' dat alleen door Swappie wordt gebruikt. Tip: gebruik dus niet je eigen e-mail adres bij Swappie.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste