Nou ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dan. Ik heb die van mij ook als nieuw opgestuurd en gewoon de afgesproken prijs gekregen op dat USB kabeltje na. Dus ze zijn best snel en fair met hun beoordeling volgens mij.stin00 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:00:
[...]
Volgens mij heb ik 1 jaar geleden netto 940 à 950 voor m'n S23 Ultra 512GB Groen betaald (na alle cashbacks en verkoop watch). Ik denk dat ik er op V&A realistisch nu zo'n €650 tot €700 voor zou kunnen krijgen omdat hij in volledige nieuwstaat is zonder gebruikssporen.
Vervolgens kwam ik op het forum Rebuy tegen. Ik vulde de verkoop wizard in er kwam aanvankelijk uit dat ik € 890 zou krijgen. Dat was ergens midden januari, nog voor de S24 release. Een paar dagen later keek ik weer en kwam er € 853,83 uit. Ongetwijfeld veel concurrentieDoor een 8% coupon te gebruiken willen ze het verhogen met € 68,31 naar € 922,14 in totaal. Dus maar gelijk de deal vastgezet en vrij rap opgestuurd.
Ik zit nu ook in de Rebuy stap 'Product controle' dus ik ben echt zeer benieuwd wat er uit rolt... naar mijn beleving is het toestel namelijk daadwerkelijk als nieuw en volledig compleet
Welke medetweaker heeft al eerder zaken met rebuy.nl gedaan? Hoelang duurt het ongeveer voordat het geld op je rekening staat? De website is niet helemaal duidelijk, Ik zie zowel 1 to 3 dagen als 1 tot 7 dagen staan. Waarom dan? Heel Europa gebruikt het SEPA systeem dus het zou er volgens Bartjens de volgende dag op kunnen staan, maar okay. Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 12% gewijzigd door MeanDz op 01-02-2024 16:53 ]