Ok dan, gefeliciteerd man, dat is prettig om te horen.
Hebben ze je dat vanochtend laten weten?
Die van mij staat nog steeds op Product controle en dat zou vandaag afgerond moeten zijn volgens de status pagina dus ik wacht het nog even in spanning af.
Maar goed om te horen dat er vordering wordt gemaakt, geeft de burger weer een beetje moed.
Update: Ze hebben er bij mij ook een klap op gegeven!
Flipte heel even want ik kreeg een mailtje met als titel "Bekijk ons nieuwe bod" dus ik zag het alweer gebeuren.
Wat blijkt, ze hebben er 5 euro afgehaald vanwege het ontbrekende USB kabeltje, 922 ipv 927.
Kan ik goed mee leven hahaha!
Nu staat er: Samsung Galaxy S23 Ultra Dual SIM 1TB sky blue
Met succes verkocht op 01-02-2024 € 922,65
Kudos to Rebuy, ga ze op basis hiervan zeker een positieve review geven.
Al met al absoluut een betere ervaring dan ik vooraf verwachtte op basis van de vele shitty reviews.
Die hadden dan ook vooral betrekking op de verzending en ontvangst en dat ging gelukkig goed bij mij.
UPS heeft niks fout gedaan in deze maar het lijkt toch alsof in het bedrijf een kleine crisis verkeert.
Het is geen toeval dat 4 UPS access points in mijn buurt ineens gesloten zijn omdat ze niet in staat zijn om aan hun verplichtingen to voldoen.
Dus mijn enige verzoek aan Rebuy is, maak het aub mogelijk om te kiezen met welk bedrijf het pakketje verzonden wordt. Geef de klant wat meer opties qua verzenders aub. UPS is k*t.
Verder is dit helemaal perfect, een veel betere inruilprijs (bijna 2x zoveel) en een veel snellere afhandeling.
Kunnen die andere inruil platformen nog wel wat van leren, uitzonderingen daargelaten.
[
Voor 55% gewijzigd door
MeanDz op 01-02-2024 12:51
]