Nog een bug gevonden. Kom net na 8 uur thuis en de batterij staat op 80%. Op zich netjes maar bij batterij gegeven staat "volledig opladen duurt circa 2 dagen en 2 uur" nu denk ik dat hij bedoelt dat de batterij 2 dagen en 2 uur mee kan als hij vol is. Want als ik hem ga opladen geeft hij aan dat het 29 min duurt voordat hij weer vol is ( heb nog niet de snel lader)
Heb ook nog een tip voor de gezichtsherkenning. Het is niet de beste en kan niet tippen aan die van Apple maar werkt bij mij toch behoorlijk goed, vooral overdag.
Maar als je gezicht scant doe het dan van redelijk dichtbij en als je nog een alternatief uiterlijk toevoegt doe dat dan van iets verder af.
Nadat ik deed werkte de gezichtsherkenning veel beter en hoef ik de telefoon niet erg dichtbij te houden of recht in de camera te kijken voordat het werkt.
Ook even een vraag, Ik krijg de instant slow motion niet aan de praat op video's die ik met de S24 maak. wel video's die ik al eens eerder heb gemaakt met een ander toestel. Kan maar niet vinden wat ik verkeert zou hebben ingesteld. Ik gebruik gewoon ful hd en 60 frames en dat zijn die video's waarop het wel werkt ook.
Bij nieuwe video's zie ik de AI knop ook niet in de galerij wel bij de oudere video's.
Edit, ik snap het niet meer. ik had HDR10+ aanstaan om te proberen, en toen ik die uitzette deed instant slowmo het weer.
Maar de AI knop die ik eerst zag bij de video's, is nu verdwenen. Als ik HDR1-+ weer aanzet maakt het opeens geen verschil en blijft instant slowmo het doen?
[
Voor 67% gewijzigd door
edtims op 29-01-2024 23:05
]