Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:03
ChefRopes schreef op zondag 13 april 2025 @ 07:11:
[...]

Heb je een printscreen? Ik heb zelf geen zoekbalk namelijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7E323gxp-Sfe87LMz2HykEi-giA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rRBA7yYXLpX3MWAmvvQQfdnc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:41
Ik heb dit ook. Van mij mag hij ook weg, dus als iemand het weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:31
Ah ok, ik gebruik bijna nooit de app drawer, dus dacht dat je op t homescreen bedoelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:53

MartNL

Wat een fijne update is dit zeg. Het werkt nog wat smoother dan hiervoor. Leuke opfrisbeurt.👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonRJC
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-05 14:53
Hier gelukkig ook nergens last van en echt heel blij met de update! Voelt als een nieuwe telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nougat
Ik zie nu ook geen icoontje van een wekker/klok als je een alarm hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:55

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Nougat schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:28:
Ik zie nu ook geen icoontje van een wekker/klok als je een alarm hebt ingesteld.
Net geprobeerd, ik wel.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nougat schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:28:
Dit is bij mij alleen zichtbaar als ik het meldingscherm of scherm snelle instellingen open (vanaf boven veeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
Ik zie dat mn standen ook niet meer veranderen.... morgen even verder naar kijken..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-05 14:29
Wat een luie berichten boevn met alleen maar linkjes.
In ieder geval een nieuwe feature: bij batterijbescherming kan je nu het maximale oplaadpercentage instellen.
Naast 80% in stappen van 5% tot 95%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

sympa schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:33:
Wat een luie berichten boevn met alleen maar linkjes.
In ieder geval een nieuwe feature: bij batterijbescherming kan je nu het maximale oplaadpercentage instellen.
Naast 80% in stappen van 5% tot 95%.
Nou, dat kon met Android 14 / OneUI 6 ook al op de procent nauwkeurig middels Routines in te richten met bijvoorbeeld https://www.androidauthor...-battery-routine-3472834/

Weet dus niet precies wat je allemaal verwachtte of bedoelde met luie berichten; er is de laatste weken voldoende gepost (niet alleen hier overigens) over de releases voor de S24-serie dus als je meer info hebt, gave dingen, opvallende tips of aanvullende bugs; laat je vooral horen en bijdragen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Uitrol gaat weer verder; geen idee wat nu de exacte oorzaak of oplossing was maar op de Koreaanse forums heeft men aangekondigd OneUI 7.0 weer door te duwen naar de S24-series.

Overigens denk ik er persoonlijk over om binnenkort toch maar eens een andere skin/launcher te installeren. OneUI 7.0 voelt voor mij net niet fijn genoeg aan. Ja, ik snap dat men steeds meeeeer features en AI pusht maar mogelijk dat ik dus de telefoon voor te weinig dingen gebruik (en nu belemmerd wordt door de aanpassingen).

Heb vroeger al eens met Microsoft Launcher gespeeld; voelt voor mij iets meer thuis en ik hoop dat ik daar iets meer focus kan leggen op wat ik wel met mijn telefoon wil doen ipv dat Samsung / Gemini / AI zaken voor me indeelt of steeds suggereert.

[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 15-04-2025 17:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sympa
Met de luie berichten bedoelde ik de links naar "als je een password hebt in plaats van een pin, en je gebruikt swiftkey, dan kom je na de upgrade je telefoon niet in" filmpjes. Was dat nou zo moeilijk typen voor die mensen?

Wat betreft de batterij: als je een PPS-lader van voldoende vermogen gebruikt wordt de batterij losgekoppeld als het ingestelde maximum bereikt is. Dat is beter voor de batterij. Maar dan laad je wel snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 21:52
Ik heb geüpdate naar ui7 en heb wel een bug te pakken.
Hij schiet elke keer uit z'n donkere stand.
En dat is dan systeem breed.
Het vinkje inschakelen als gepland staat uit.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
Hier niks gemerkt aan de donkere stand.
Een groter verbetering is bij de vingerafdruksensor. Die werkt nu heel snel en betrouwbaar. Voor de update vond ik die slechter dan die van de S20FE. Nu is ie heel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:42

Chocoball

瞧好吧!

Eerste indrukken van One UI 8 (Android 16), misschien al volgend kwartaal de uitrol maar wel dit jaar volgens eerdere berichten.

https://www.sammobile.com...-ui-8-hands-on-exclusive/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:44
Chocoball schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:08:
Eerste indrukken van One UI 8 (Android 16), misschien al volgend kwartaal de uitrol maar wel dit jaar volgens eerdere berichten.

https://www.sammobile.com...-ui-8-hands-on-exclusive/
One ui 7 is één van de grootste upgrades dus one 8 gaat maar een kleine upgrade zijn

Ik ben nog steeds aan het wachten op one ui 7 :*) misschien volgende week ,wie weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
krijgt iedereen deze versie of enkel die de update nog niet ontvangen hebben ??

https://www.sammyfans.com...em_-RTkRiP12jcZ0FmG_82rzA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@Vincent91 Zoals ik het artikel lees zullen degene die op UI 7 zitten deze update ook gaan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34
ik draai nu een week (?) op UI7, maar ik moet zeggen dat de batterij er bij mij niet op voorruit is gegaan. Ik had al last van de bug met Odido en 5G. Maar nu moet ik de telefoon soms 2 keer per dag laden. 1x 's ochtends en aan het einde van de dag vaak nog een keer.

Via AccuBattery Pro zie ik geen apps voorbij komen die die veroorzaken. Wellicht dat de telefoon opnieuw aan het leren is, maar echt super is het niet.
Kalm wachten op de volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
Hier geen extra batterijverbruik gemerkt na de update. Het het idee dat het zelfs ietsje beter is. Maar goed ik zit op KPN/Lebara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:45
KingSizeBas schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:57:
ik draai nu een week (?) op UI7, maar ik moet zeggen dat de batterij er bij mij niet op voorruit is gegaan. Ik had al last van de bug met Odido en 5G. Maar nu moet ik de telefoon soms 2 keer per dag laden. 1x 's ochtends en aan het einde van de dag vaak nog een keer.

Via AccuBattery Pro zie ik geen apps voorbij komen die die veroorzaken. Wellicht dat de telefoon opnieuw aan het leren is, maar echt super is het niet.
Toch jammer dat we nog steeds niet de optie hebben om de gezondheid percentage te kunnen zien in de instellingen van Android zoals Apple (ios) het heeft.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34
Geraedus schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:41:
[...]

Toch jammer dat we nog steeds niet de optie hebben om de gezondheid percentage te kunnen zien in de instellingen van Android zoals Apple (ios) het heeft.
Helaas niet, maar als ik AccuBattery Pro mag geloven dan heb ik nog 89% over. Voor de update stond dit nog op 95% :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlbkoBuUbO1A1CCzWg57AP-5D14=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VlWie6mkSClTu6Ek8R2xQ88x.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
Een gezondheidspercentage is er niet, maar Samsung Members heeft een diagnose-optie waarbij bij mij wel een "goed" verschijnt bij de gezondheidsstatus van de batterij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 21:41
sympa schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:58:
Een gezondheidspercentage is er niet, maar Samsung Members heeft een diagnose-optie waarbij bij mij wel een "goed" verschijnt bij de gezondheidsstatus van de batterij.
Oneui 7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aghsUnjTcYa8yD4-FC8x1KCBr04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tI9J7lz38VmuN7akGh1i70hs.jpg?f=fotoalbum_large

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:53
Hoe krijg jij dingen als batterijcyclus te zien? Bij mij staat dit er niet tussen. Ook OneUI7.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ul8o3GW8px03PI7k-OiWaokvStA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rmAROpp5CXRdNz1CYOubCyYt.jpg?f=fotoalbum_large

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik vermoed dat BassBounce een telefoon uit de S25 serie heeft. Daar geeft Samsung nu ook een uitgebreidere informatie weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 21:41
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:18:
[...]

Hoe krijg jij dingen als batterijcyclus te zien? Bij mij staat dit er niet tussen. Ook OneUI7.
[Afbeelding]
Vreemd, S25+ hier.
Ik dacht dat er weinig verschil in de software tussen de S24 en de S25 serie zou zitten :?

[ Voor 9% gewijzigd door Bassbounce op 18-04-2025 13:42 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:15

Rio

Ik heb al een boek

Bassbounce schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:41:
[...]

Vreemd, S25+ hier.
Ik dacht dat er weinig verschil in de software tussen de S24 en de S25 serie zou zitten :?
Je zit in het verkeerde topic te flexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
KingSizeBas schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:57:

Heb hier ook last van met Odido. Vreemd genoeg alleen 's nachts. Ik verlies dan 20 tot 30%. Heb het sterke vermoeden dat 5G in de nacht de batterij leeg trekt. Vraag me niet waarom wel 's nachts en niet overdag. Bij UI6 was dat perfect te managen met Stand Slaap met 5G uit in de nacht. Nu zit ik weer te klooien. Wellicht omdat de stand nu is aangepast in 'voorkeur voor 5G' versus 'voorkeur voor 4G'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
iexip66 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 08:00:
[...]

Heb hier ook last van met Odido. Vreemd genoeg alleen 's nachts. Ik verlies dan 20 tot 30%. Heb het sterke vermoeden dat 5G in de nacht de batterij leeg trekt. Vraag me niet waarom wel 's nachts en niet overdag. Bij UI6 was dat perfect te managen met Stand Slaap met 5G uit in de nacht. Nu zit ik weer te klooien. Wellicht omdat de stand nu is aangepast in 'voorkeur voor 5G' versus 'voorkeur voor 4G'.
Dan kan je beter een routine aanmaken om op een bepaalde tijdstip 5G om te zetten naar 4G en dan weer op een bepaalde tijdstip weer aan te zetten.

Wat ik heb ingesteld is
- 5G om 20:30 omgezet wordt naar 4G.
- Alle apps worden gesloten die in de achtergrond draaien
- Geheugen optimalisatie

Het eerst genoemde wordt om 7:00 sochtends weer terug gezet naar 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gismo1979 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:56:
Ik vermoed dat BassBounce een telefoon uit de S25 serie heeft. Daar geeft Samsung nu ook een uitgebreidere informatie weer.
Mijn S24 geeft dezelfde (uitgebreide) info weer.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
TTLCrazy schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:12:
[...]

Mijn S24 geeft dezelfde (uitgebreide) info weer.
Apart. Heb je een volledige reset gedaan na de update of heb je de nieuwere versie (BYD9)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Gismo1979 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:37:
[...]

Apart. Heb je een volledige reset gedaan na de update of heb je de nieuwere versie (BYD9)?
dat kan niet want deze is globaal (nog) niet beschikbaar ,enkel korea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik dacht dat de nieuwe versie al beschikbaar was voor Europa, maar niet voor diegene die al geüpdate waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
Geraedus schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 09:05:
[...]

Dan kan je beter een routine aanmaken om op een bepaalde tijdstip 5G om te zetten naar 4G en dan weer op een bepaalde tijdstip weer aan te zetten.

Wat ik heb ingesteld is
- 5G om 20:30 omgezet wordt naar 4G.
- Alle apps worden gesloten die in de achtergrond draaien
- Geheugen optimalisatie

Het eerst genoemde wordt om 7:00 sochtends weer terug gezet naar 5G.
Waarom is dat een beter optie dan de Stand slaap met 4G en slaapstand aan? Met One UI 6 verloor ik dan 3% in een uur of zeven.

[ Voor 22% gewijzigd door iexip66 op 19-04-2025 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Gismo1979 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:41:
Ik dacht dat de nieuwe versie al beschikbaar was voor Europa, maar niet voor diegene die al geüpdate waren.
ik heb ergens gelezen volgende week voor degene die ze nog niet ontvangen hebben ,ik kan ook mis zijn
but only samsung knows it so

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Geraedus
voor de geïnteresseerden die van home screen aanpassing houden.

[ Voor 26% gewijzigd door Geraedus op 20-04-2025 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Samsung s24 fe krijgt one 7 in Korea 🇰🇷

Andere landen gaan snel volgen

Ik dacht de update te ontvangen in mei maar blijkbaar is Samsung er sneller aan begonnen :P :9 :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Vincent91 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:38:
Samsung s24 fe krijgt one 7 in Korea 🇰🇷

Andere landen gaan snel volgen

Ik dacht de update te ontvangen in mei maar blijkbaar is Samsung er sneller aan begonnen :P :9 :*) _/-\o_
Even vraagje, krijgt de 22 Serie dat dan ook binnenkort? Heb nog steeds geen beveiliging update gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
WhiteHwk schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:11:
[...]

Even vraagje, krijgt de 22 Serie dat dan ook binnenkort? Heb nog steeds geen beveiliging update gehad
dat zal vermoedelijk pas in mei zijn volgend de time line van samsung

de s23 serie is ook gestart in korea ,nog niet globaal dus zal nog even af wachten zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:29
Ui7 eux begint nu op mijn s24u binnen te komen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Edgenumber schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:22:
Ui7 eux begint nu op mijn s24u binnen te komen.
Idd, geïnstalleerd, top, dank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 14:02

Kryziek

bb || !bb

Eerste update na OneUI7 op m'n 24+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQXwET4RWT1bmoZfgkakTHRtRQE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8B0DcQLnGk1JiU5oTcxgGpvI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:47
Hij is er ook voor de S24 Ultra.
460MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonRJC
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-05 14:53
Ook binnen op de S24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40
Wat was nou ook al weer de noodzaak voor deze update? Zo vlak na de grote uitrol van OneUI 7? Wat waren de grote issues?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6ToI4YUXNejZxoH485mKYqe3mo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TKyIEXN1TZOVL8rsI9Gj6YgL.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de S24 Ultra was de update met Android 15 en UI 7 vanmorgen, voor mij, ook beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
nieuwe google play system update beschikbaar van april en deze doet ook iets aan de batterijduur

https://www.androidheadli...mproves-battery-life.html

ik twijfel om men csc te veranderen naar korean variant ,is dat mogelijk en zijn er risico's aan verbonden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Die update komt binnenkort dan deze kant op. Waarom zou je dan moeite doen om een andere csc te flashen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik doe in ieder geval geen moeite om mijn CSC aan te passen. De updates komen vanzelf wel binnen. Het enige dat ik nog wel eens doe is kijken of er een Google Play System Update is. Ik ga in ieder geval niets meer forceren omdat mijn telefoon het toch wel doet. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-05 13:31

ResuCigam

BOFH

Ik heb net handmatig op updates gecheckt en UI7 staat klaar voor mij.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Laatst online: 16:43
Hoe check je of google play update beschikbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

heval schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:05:
Settings - About Phone - Software Information - Google Play System Update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:05

Martinspire

Awesomeness

heval schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:05:
De manier hierboven kan ook, ik doe het zelf altijd via Google Play zelf: User icon -> Instellingen -> Over -> Play Store-versie -> Play Store updaten.

Die van mij zit nog op februari (48.8.21-31). Ben wel benieuwd naar de batterij fix, maar heb nog geen updates hier.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 22:11

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Martinspire schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:51:
[...]

De manier hierboven kan ook, ik doe het zelf altijd via Google Play zelf: User icon -> Instellingen -> Over -> Play Store-versie -> Play Store updaten.

Die van mij zit nog op februari (48.8.21-31). Ben wel benieuwd naar de batterij fix, maar heb nog geen updates hier.
Deze manier doet bij mij toch een andere check.
Via de Play Store - Over geen updates beschikbaar, via de Settings-manier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

Heeft iemand enig idee waarom ik na de update naar android 15 ineens instagram op mijn telefoon heb staan, instagram automatisch alle toestemmingen krijgt voor notificaties en toegang tot telefoon en opslag en ik die troep niet kan verwijderen? Ik kan er niets over vinden, maar ik vind het ronduit belachelijk dat ik dit soort rommel ongevraagd door mijn strot krijg geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:53

MartNL

HKS-Skyline schreef op donderdag 24 april 2025 @ 23:21:
Heeft iemand enig idee waarom ik na de update naar android 15 ineens instagram op mijn telefoon heb staan, instagram automatisch alle toestemmingen krijgt voor notificaties en toegang tot telefoon en opslag en ik die troep niet kan verwijderen? Ik kan er niets over vinden, maar ik vind het ronduit belachelijk dat ik dit soort rommel ongevraagd door mijn strot krijg geduwd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTazM_3wcpSQgPERAAbuwowx7_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rp61O13bESee1mEm0E3qnVYI.jpg?f=fotoalbum_large
Instagram heeft leuke filmpjes kun je naar kijken. 😜 Anders verwijder je toch gewoon Instagram.👍🏻

[ Voor 23% gewijzigd door MartNL op 25-04-2025 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

MartNL schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 00:05:
[...]

[Afbeelding]
Instagram heeft leuke filmpjes kun je naar kijken. 😜 Anders verwijder je toch gewoon Instagram.👍🏻
Tsja als het zo simpel was dan zou ik het hier niet posten. Ik had geen instagram, na de android 15 update heb ik wel instagram en verwijderen is niet mogelijk zonder root access.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BL2Bs9t4taG385FqDrYB2PhRjzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YhHV7PA9SFI3mUtntIbBtCZ8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
HKS-Skyline schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 01:20:
[...]

Tsja als het zo simpel was dan zou ik het hier niet posten. Ik had geen instagram, na de android 15 update heb ik wel instagram en verwijderen is niet mogelijk zonder root access.

[Afbeelding]
Facebook en Instagram zat er bij mij ook ingebakken. Deze heb ik verwijderd door de telefoon aan te sluiten op de PC en deze met een speciaal programmaatje te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Bij mij is instagram niet geïnstalleerd na de update naar Android 15. Kun je de updates van instagram niet deïnstaleren en daarna op uitschakelen drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Gismo1979 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:41:
Die update komt binnenkort dan deze kant op. Waarom zou je dan moeite doen om een andere csc te flashen?
omdat je dan de updates sneller ontvangt ? omdat de updates eerst in korea worden uitgerold

ik zie op andere sociale mediakanalen die het ook doen dus daarmee de vraag

ik wou graag een poging wagen maar als er teveel risicos aan verbonden zijn riskeer ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Vincent91 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:35:
[...]

omdat je dan de updates sneller ontvangt ? omdat de updates eerst in korea worden uitgerold

ik wou graag een poging wagen maar als er teveel risicos aan verbonden zijn riskeer ik het niet
Is het zo ideaal dan om als eerste de updates te krijgen? Ik ben graag altijd up-to-date en installeer updates zodra de OTA er is. Maar ga daarvoor niet rotzooien aan mijn telefoon om zo'n update misschien een paar dagen eerder te krijgen. Daarnaast is het volgens mij niet altijd Korea die de updates als eerste krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vincent91 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:35:
[...]

Updates eerder krijgen lijkt leuk maar vaak zijn de updates niet zo levensveranderend dat die FOMO het niet waard is. Als het nu om extra functies zou gaan die je belangrijk vindt en die wij hier niet krijgen dan is het misschien wat anders. Maar het zou mij de moeite niet waard zijn.

FOMO is vaak de belangrijkste reden om de CSC te willen veranderen. Net zoals een tweakers elk procentje extra processorkracht uit zijn pc wil halen. Als je wat ouder wordt kom je erachter dat al die moeite het vaak niet waard is omdat je die paar procent bij normaal gebruik uiteindelijk helemaal niet nodig hebt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
sjaool schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:32:
[...]

Updates eerder krijgen lijkt leuk maar vaak zijn de updates niet zo levensveranderend dat die FOMO het niet waard is. Als het nu om extra functies zou gaan die je belangrijk vindt en die wij hier niet krijgen dan is het misschien wat anders. Maar het zou mij de moeite niet waard zijn.

FOMO is vaak de belangrijkste reden om de CSC te willen veranderen. Net zoals een tweakers elk procentje extra processorkracht uit zijn pc wil halen. Als je wat ouder wordt kom je erachter dat al die moeite het vaak niet waard is omdat je die paar procent bij normaal gebruik uiteindelijk helemaal niet nodig hebt. ;)
Yub daarom is bij mij ieder jaar om te upgraden ook wel voorbij. Die WhatsApp berichtjes worden echt niet sneller verzonden met die 1% extra reken kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Vooral dat ook inderdaad, waar ik in het verre verleden zelfs wel eens meerdere telefoons per jaar had, omdat het super snel ging qua innovatie en releases, ging dat naar 1 per jaar, toen naar 1 per 2 jaar, en nu kan dat maar zo 3-4 jaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:24
Recent een S24 in gebruik omdat de camera van mijn Pixel 7 onbruikbaar is geworden na meerdere oeps momenten.

Bevalt mij tot nu toe uitstekend en is net wat sneller dan de P7. Camera vind ik ook erg prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Voor de s24fe begint de uitrol volgende week

https://www.sammyfans.com...eries-to-begin-next-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:29

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat ik al langere tijd vervelend vind en nu niet is opgelost/verbeterd lijkt is dat ik in de zon mijn S24plus scherm zeer slecht leesbaar kan houden. Ik ken de truuks van aanpasbare + extra helderheid, en als je binnen zit is het super helder en verlicht. Maar als je buiten bent in de zon zie je na een tijdje (~5min) de helderheid gewoon sterk teruglopen. Tot je na 10 min gewoon bijna niets meer kan lezen op je scherm.

heeft dit met de temp te maken? uiteraard loopt die op in de zon (~40 graden).

Wat zijn er nog voor mogelijjkheden/truuks om langer met je telefoon te kunnen werken in de zon? Naast gewoon vermaak is het heel lastig met navigatie op je fiets etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Word op dit moment op mijn S24FE gedownload. Verder nog niets bekeken aan filmpjes etc van oneui7 en Android 15 dus ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
1 irritatiepuntje is in ieder geval aangepast, het scrollen in de appdrawer is nu verticaal ipv horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pjlgt schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:38:
1 irritatiepuntje is in ieder geval aangepast, het scrollen in de appdrawer is nu verticaal ipv horizontaal.
Je kunt nu in ieder geval kiezen. Ik hou ervan om pagina's te geven dus heb hem gewoon op oneindig (via GoodLock ingesteld) horizontaal bladeren staan. :)

Ik ben in ieder geval blij dat je kunt kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
sjaool schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:17:
[...]

Je kunt nu in ieder geval kiezen. Ik hou ervan om pagina's te geven dus heb hem gewoon op oneindig (via GoodLock ingesteld) horizontaal bladeren staan. :)

Ik ben in ieder geval blij dat je kunt kiezen.
Bij stock android was dit al jaren dacht ik ? En nu heeft Samsung dit ook overgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Vincent91 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:22:
[...]

Bij stock android was dit al jaren dacht ik ? En nu heeft Samsung dit ook overgenomen
Oke, en wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
pjlgt schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:38:
Grappig voor mij is dit dus juist nu een irritatiepuntje.
Ja paginering kan nog, maar niet meer op alfabetische volgorde (tenzij je dit volledig handmatig bijhoud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Verticaal scrollen is een puntje waar ik in ieder geval snel aan gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:14

knakworst

Get more sats!

Wat is de laatste google play update op de S24U :?

Ik kom niet verder dan feb, normaal loop ik niet achter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1CSiY-IbXJBLMfvaRSRjAdf-f0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEhwApawJeZqiCOd3GQV8xVI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 29-04-2025 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Mijn S24U zit op 1 maart 2025.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:15

Matjan

:D

knakworst schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:27:

[Afbeelding]
Ik hang ook nog in februari, S24U

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Matjan schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:37:
[...]

Ik hang ook nog in februari, S24U
De mijne is april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-04 14:42
Er kwam bij mij net een update voorbij op de S24 Ultra, de eerste na One UI 7 - iets van 460 MB.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-05 13:27

DataGhost

iPL dev

Jenzo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:17:
Er kwam bij mij net een update voorbij op de S24 Ultra, de eerste na One UI 7 - iets van 460 MB.
Dan zou je toch minstens kunnen vermelden welke versie? Hier heeft niemand wat aan. Het is waarschijnlijk dezelfde versie die iedereen ondertussen vorige week al heeft kunnen installeren. Er staat namelijk niks nieuws klaar voor zover ik op de verschillende manieren kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
DataGhost schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:29:
[...]

Dan zou je toch minstens kunnen vermelden welke versie? Hier heeft niemand wat aan. Het is waarschijnlijk dezelfde versie die iedereen ondertussen vorige week al heeft kunnen installeren. Er staat namelijk niks nieuws klaar voor zover ik op de verschillende manieren kan zien.
Ik denk dat dit de DYB9 versie is. Deze was bij mij ook 460 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

knakworst schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:27:

[Afbeelding]
Ik zit op 1 maart 2025 op mijn Samsung S24 Ultra (EUX).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47
Update information
One UI version: 7.0
Android version: 15
Current version: S928BXXU4BYD9 / S928BOXM4BYD9 / S928BXXU4BYD9
Security patch level: April 1, 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-05 13:27

DataGhost

iPL dev

Dat is inderdaad de versie een week geleden al is uitgekomen voor iedereen:
Kryziek in "[Samsung Galaxy S24-serie] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 30-04-2025 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Von Henkel schreef op woensdag 30 april 2025 @ 02:36:
Update information
One UI version: 7.0
Android version: 15
Current version: S928BXXU4BYD9 / S928BOXM4BYD9 / S928BXXU4BYD9
Security patch level: April 1, 2025
Mijn beveiligingspatch is ook van april.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXTeTL4c99rjUfslUJDd5gk-unQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YntAMkkWknooHJAnRjB0B4UC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het over de google play systeemupdate.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1CSiY-IbXJBLMfvaRSRjAdf-f0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEhwApawJeZqiCOd3GQV8xVI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Wel appart dat je een andere Google Play-systeemupdate hebt. Dit staat er bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7uLkIhe43WcXeydX-AkofiGhyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vRVg2JgBuGq9RSm7GxfhnjHB.jpg?f=fotoalbum_large

Zou er weer eens iets buggy zijn bij de Google Play updates (dit is al eens eerder aan de hand geweest en is na verloop van tijd wel weer opgelost)?

[ Voor 14% gewijzigd door Gismo1979 op 30-04-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 23:21
Hier ook 1 Febr. Google Play op de 24U, OP de 25U wél 1 Apr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Hier Google Play ook op 1 maart 🤷🏽

[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 30-04-2025 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 13:04

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik kom vanaf de Pixel 7 en hiervoor de S22FE. Is de S24FE een mooie upgrade? Ik hik een beetje aan tegen het geheugen als ik hem vergelijk met de Pixel 9.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

avotar schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:59:
Ik kom vanaf de Pixel 7 en hiervoor de S22FE. Is de S24FE een mooie upgrade? Ik hik een beetje aan tegen het geheugen als ik hem vergelijk met de Pixel 9.
Ik zou dan eerder naar de S25 kijken, daar krijg je een gratis chromebook bij die je weer kan verkopen. Dan is het prijsverschil met de S24FE zeer beperkt en heb je wel 12 GB.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sympa
Wat betreft het helder houden van het scherm in de (warme) zon @superduper : Goodlock heeft een module "display assistant" waar je kan instellen dat het scherm langer helder moet blijven. Heet "brightness limit profile".
Heeft ook nog opties voor refresh rate, het sneller automatisch aanpassen van de helderheid en het dimmen van het scherm als je niet kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik heb sinds een week de android 15 update draaien op mijn s24, en ik loop tegen meerdere problemen aan. De accu loopt gigantisch snel leeg zonder duidelijke aanleiding, ik doe ~25% korter op een accu, opladen lijkt trager te gaan en het meest irritante is dat de telefoon vaak na een telefoongesprek het scherm aan en uit blijft doen, alle inputs worden genegeerd en uiteindelijk na dit een tijd te doen crashed de telefoon en start hij opnieuw op. Zijn dit bekende problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Over batterij is veel gezegd de afgelopen honderden posts; meten is weten dus begin daar eens mee. De rest van jouw issues klinken (nadruk) als een keer "wipe cache partition" uitvoeren; sowieso geen slecht idee als je een volledig nieuw OS op een telefoon hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
MAX3400 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:35:
[...]

Over batterij is veel gezegd de afgelopen honderden posts; meten is weten dus begin daar eens mee. De rest van jouw issues klinken (nadruk) als een keer "wipe cache partition" uitvoeren; sowieso geen slecht idee als je een volledig nieuw OS op een telefoon hebt gekregen.
Men kan ook Good guardians via de Galaxy Store downloaden om de telefoon te optimaliseren en te monitoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 23:21
HKS-Skyline schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:27:
meest irritante is dat de telefoon vaak na een telefoongesprek het scherm aan en uit blijft doen, alle inputs worden genegeerd en uiteindelijk na dit een tijd te doen crashed de telefoon en start hij opnieuw op. Zijn dit bekende problemen?
Geen last van, want dan gooide ik het ding direct aan de kant!

Cache legen zoals hiervoor al gezegd en opnieuw eens kijken! Dat doe ik sowieso na een major update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:59
Ik zit te twijfelen tussen de Pixel 8a en de S24. Nu is de S24 een stapje hoger/beter dan de Pixel 8a, maar ook een stapje prijziger.

Wat ik nou niet kan vinden/vergelijken is de kwaliteit van de microphone bij luide muziek. Mijn huidige Galaxy A41 kan ik op een festival prima filmen zonder krakend geluid, maar hoe zit dat bij de S24?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen