ChefRopes schreef op zondag 13 april 2025 @ 07:11:
[...]
Heb je een printscreen? Ik heb zelf geen zoekbalk namelijk
:strip_exif()/f/image/rRBA7yYXLpX3MWAmvvQQfdnc.jpg?f=fotoalbum_large)
ChefRopes schreef op zondag 13 april 2025 @ 07:11:
[...]
Heb je een printscreen? Ik heb zelf geen zoekbalk namelijk
Ik heb dit ook. Van mij mag hij ook weg, dus als iemand het weet hoor ik het graag.
Ah ok, ik gebruik bijna nooit de app drawer, dus dacht dat je op t homescreen bedoelde
Net geprobeerd, ik wel.Nougat schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:28:
Ik zie nu ook geen icoontje van een wekker/klok als je een alarm hebt ingesteld.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Dit is bij mij alleen zichtbaar als ik het meldingscherm of scherm snelle instellingen open (vanaf boven veeg).Nougat schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:28:
Ik zie nu ook geen icoontje van een wekker/klok als je een alarm hebt ingesteld.
Nou, dat kon met Android 14 / OneUI 6 ook al op de procent nauwkeurig middels Routines in te richten met bijvoorbeeld https://www.androidauthor...-battery-routine-3472834/sympa schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:33:
Wat een luie berichten boevn met alleen maar linkjes.
In ieder geval een nieuwe feature: bij batterijbescherming kan je nu het maximale oplaadpercentage instellen.
Naast 80% in stappen van 5% tot 95%.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Uitrol gaat weer verder; geen idee wat nu de exacte oorzaak of oplossing was maar op de Koreaanse forums heeft men aangekondigd OneUI 7.0 weer door te duwen naar de S24-series.
[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 15-04-2025 17:55 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
One ui 7 is één van de grootste upgrades dus one 8 gaat maar een kleine upgrade zijnChocoball schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:08:
Eerste indrukken van One UI 8 (Android 16), misschien al volgend kwartaal de uitrol maar wel dit jaar volgens eerdere berichten.
https://www.sammobile.com...-ui-8-hands-on-exclusive/
Toch jammer dat we nog steeds niet de optie hebben om de gezondheid percentage te kunnen zien in de instellingen van Android zoals Apple (ios) het heeft.KingSizeBas schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:57:
ik draai nu een week (?) op UI7, maar ik moet zeggen dat de batterij er bij mij niet op voorruit is gegaan. Ik had al last van de bug met Odido en 5G. Maar nu moet ik de telefoon soms 2 keer per dag laden. 1x 's ochtends en aan het einde van de dag vaak nog een keer.
Via AccuBattery Pro zie ik geen apps voorbij komen die die veroorzaken. Wellicht dat de telefoon opnieuw aan het leren is, maar echt super is het niet.
Kalm wachten op de volgende update
PSN : Geraedus
Helaas niet, maar als ik AccuBattery Pro mag geloven dan heb ik nog 89% over. Voor de update stond dit nog op 95%Geraedus schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:41:
[...]
Toch jammer dat we nog steeds niet de optie hebben om de gezondheid percentage te kunnen zien in de instellingen van Android zoals Apple (ios) het heeft.
Oneui 7sympa schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 08:58:
Een gezondheidspercentage is er niet, maar Samsung Members heeft een diagnose-optie waarbij bij mij wel een "goed" verschijnt bij de gezondheidsstatus van de batterij.
Vreemd, S25+ hier.Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:18:
[...]
Hoe krijg jij dingen als batterijcyclus te zien? Bij mij staat dit er niet tussen. Ook OneUI7.
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Bassbounce op 18-04-2025 13:42 ]
Je zit in het verkeerde topic te flexen.Bassbounce schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 13:41:
[...]
Vreemd, S25+ hier.
Ik dacht dat er weinig verschil in de software tussen de S24 en de S25 serie zou zitten
Heb hier ook last van met Odido. Vreemd genoeg alleen 's nachts. Ik verlies dan 20 tot 30%. Heb het sterke vermoeden dat 5G in de nacht de batterij leeg trekt. Vraag me niet waarom wel 's nachts en niet overdag. Bij UI6 was dat perfect te managen met Stand Slaap met 5G uit in de nacht. Nu zit ik weer te klooien. Wellicht omdat de stand nu is aangepast in 'voorkeur voor 5G' versus 'voorkeur voor 4G'.KingSizeBas schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:57:
ik draai nu een week (?) op UI7, maar ik moet zeggen dat de batterij er bij mij niet op voorruit is gegaan. Ik had al last van de bug met Odido en 5G. Maar nu moet ik de telefoon soms 2 keer per dag laden. 1x 's ochtends en aan het einde van de dag vaak nog een keer.
Via AccuBattery Pro zie ik geen apps voorbij komen die die veroorzaken. Wellicht dat de telefoon opnieuw aan het leren is, maar echt super is het niet.
Kalm wachten op de volgende update
Dan kan je beter een routine aanmaken om op een bepaalde tijdstip 5G om te zetten naar 4G en dan weer op een bepaalde tijdstip weer aan te zetten.iexip66 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 08:00:
[...]
Heb hier ook last van met Odido. Vreemd genoeg alleen 's nachts. Ik verlies dan 20 tot 30%. Heb het sterke vermoeden dat 5G in de nacht de batterij leeg trekt. Vraag me niet waarom wel 's nachts en niet overdag. Bij UI6 was dat perfect te managen met Stand Slaap met 5G uit in de nacht. Nu zit ik weer te klooien. Wellicht omdat de stand nu is aangepast in 'voorkeur voor 5G' versus 'voorkeur voor 4G'.
Mijn S24 geeft dezelfde (uitgebreide) info weer.Gismo1979 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:56:
Ik vermoed dat BassBounce een telefoon uit de S25 serie heeft. Daar geeft Samsung nu ook een uitgebreidere informatie weer.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Apart. Heb je een volledige reset gedaan na de update of heb je de nieuwere versie (BYD9)?TTLCrazy schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:12:
[...]
Mijn S24 geeft dezelfde (uitgebreide) info weer.
dat kan niet want deze is globaal (nog) niet beschikbaar ,enkel koreaGismo1979 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:37:
[...]
Apart. Heb je een volledige reset gedaan na de update of heb je de nieuwere versie (BYD9)?
Waarom is dat een beter optie dan de Stand slaap met 4G en slaapstand aan? Met One UI 6 verloor ik dan 3% in een uur of zeven.Geraedus schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 09:05:
[...]
Dan kan je beter een routine aanmaken om op een bepaalde tijdstip 5G om te zetten naar 4G en dan weer op een bepaalde tijdstip weer aan te zetten.
Wat ik heb ingesteld is
- 5G om 20:30 omgezet wordt naar 4G.
- Alle apps worden gesloten die in de achtergrond draaien
- Geheugen optimalisatie
Het eerst genoemde wordt om 7:00 sochtends weer terug gezet naar 5G.
[ Voor 22% gewijzigd door iexip66 op 19-04-2025 11:52 ]
ik heb ergens gelezen volgende week voor degene die ze nog niet ontvangen hebben ,ik kan ook mis zijnGismo1979 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 11:41:
Ik dacht dat de nieuwe versie al beschikbaar was voor Europa, maar niet voor diegene die al geüpdate waren.
[ Voor 26% gewijzigd door Geraedus op 20-04-2025 06:43 ]
Even vraagje, krijgt de 22 Serie dat dan ook binnenkort? Heb nog steeds geen beveiliging update gehadVincent91 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:38:
Samsung s24 fe krijgt one 7 in Korea 🇰🇷
Andere landen gaan snel volgen
Ik dacht de update te ontvangen in mei maar blijkbaar is Samsung er sneller aan begonnen![]()
![]()
![]()
dat zal vermoedelijk pas in mei zijn volgend de time line van samsungWhiteHwk schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:11:
[...]
Even vraagje, krijgt de 22 Serie dat dan ook binnenkort? Heb nog steeds geen beveiliging update gehad
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Idd, geïnstalleerd, top, dank!Edgenumber schreef op woensdag 23 april 2025 @ 12:22:
Ui7 eux begint nu op mijn s24u binnen te komen.
Stay safe
"When you grow up your heart dies"
We do what we must because we can.
Settings - About Phone - Software Information - Google Play System Update.heval schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:05:
Hoe check je of google play update beschikbaar is?
De manier hierboven kan ook, ik doe het zelf altijd via Google Play zelf: User icon -> Instellingen -> Over -> Play Store-versie -> Play Store updaten.heval schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:05:
Hoe check je of google play update beschikbaar is?
Deze manier doet bij mij toch een andere check.Martinspire schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:51:
[...]
De manier hierboven kan ook, ik doe het zelf altijd via Google Play zelf: User icon -> Instellingen -> Over -> Play Store-versie -> Play Store updaten.
Die van mij zit nog op februari (48.8.21-31). Ben wel benieuwd naar de batterij fix, maar heb nog geen updates hier.
HKS-Skyline schreef op donderdag 24 april 2025 @ 23:21:
Heeft iemand enig idee waarom ik na de update naar android 15 ineens instagram op mijn telefoon heb staan, instagram automatisch alle toestemmingen krijgt voor notificaties en toegang tot telefoon en opslag en ik die troep niet kan verwijderen? Ik kan er niets over vinden, maar ik vind het ronduit belachelijk dat ik dit soort rommel ongevraagd door mijn strot krijg geduwd.
[ Voor 23% gewijzigd door MartNL op 25-04-2025 00:08 ]
Tsja als het zo simpel was dan zou ik het hier niet posten. Ik had geen instagram, na de android 15 update heb ik wel instagram en verwijderen is niet mogelijk zonder root access.MartNL schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 00:05:
[...]
[Afbeelding]
Instagram heeft leuke filmpjes kun je naar kijken. 😜 Anders verwijder je toch gewoon Instagram.👍🏻
Facebook en Instagram zat er bij mij ook ingebakken. Deze heb ik verwijderd door de telefoon aan te sluiten op de PC en deze met een speciaal programmaatje te verwijderen.HKS-Skyline schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 01:20:
[...]
Tsja als het zo simpel was dan zou ik het hier niet posten. Ik had geen instagram, na de android 15 update heb ik wel instagram en verwijderen is niet mogelijk zonder root access.
[Afbeelding]
omdat je dan de updates sneller ontvangt ? omdat de updates eerst in korea worden uitgeroldGismo1979 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 12:41:
Die update komt binnenkort dan deze kant op. Waarom zou je dan moeite doen om een andere csc te flashen?
Is het zo ideaal dan om als eerste de updates te krijgen? Ik ben graag altijd up-to-date en installeer updates zodra de OTA er is. Maar ga daarvoor niet rotzooien aan mijn telefoon om zo'n update misschien een paar dagen eerder te krijgen. Daarnaast is het volgens mij niet altijd Korea die de updates als eerste krijgt.Vincent91 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:35:
[...]
omdat je dan de updates sneller ontvangt ? omdat de updates eerst in korea worden uitgerold
ik zie op andere sociale mediakanalen die het ook doen dus daarmee de vraag
ik wou graag een poging wagen maar als er teveel risicos aan verbonden zijn riskeer ik het niet
Updates eerder krijgen lijkt leuk maar vaak zijn de updates niet zo levensveranderend dat die FOMO het niet waard is. Als het nu om extra functies zou gaan die je belangrijk vindt en die wij hier niet krijgen dan is het misschien wat anders. Maar het zou mij de moeite niet waard zijn.Vincent91 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:35:
[...]
omdat je dan de updates sneller ontvangt ? omdat de updates eerst in korea worden uitgerold
ik zie op andere sociale mediakanalen die het ook doen dus daarmee de vraag
ik wou graag een poging wagen maar als er teveel risicos aan verbonden zijn riskeer ik het niet
Yub daarom is bij mij ieder jaar om te upgraden ook wel voorbij. Die WhatsApp berichtjes worden echt niet sneller verzonden met die 1% extra reken kracht.sjaool schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:32:
[...]
Updates eerder krijgen lijkt leuk maar vaak zijn de updates niet zo levensveranderend dat die FOMO het niet waard is. Als het nu om extra functies zou gaan die je belangrijk vindt en die wij hier niet krijgen dan is het misschien wat anders. Maar het zou mij de moeite niet waard zijn.
FOMO is vaak de belangrijkste reden om de CSC te willen veranderen. Net zoals een tweakers elk procentje extra processorkracht uit zijn pc wil halen. Als je wat ouder wordt kom je erachter dat al die moeite het vaak niet waard is omdat je die paar procent bij normaal gebruik uiteindelijk helemaal niet nodig hebt.
Word op dit moment op mijn S24FE gedownload. Verder nog niets bekeken aan filmpjes etc van oneui7 en Android 15 dus ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.Vincent91 schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 10:21:
Voor de s24fe begint de uitrol volgende week
https://www.sammyfans.com...eries-to-begin-next-week/
Je kunt nu in ieder geval kiezen. Ik hou ervan om pagina's te geven dus heb hem gewoon op oneindig (via GoodLock ingesteld) horizontaal bladeren staan.pjlgt schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:38:
1 irritatiepuntje is in ieder geval aangepast, het scrollen in de appdrawer is nu verticaal ipv horizontaal.
Bij stock android was dit al jaren dacht ik ? En nu heeft Samsung dit ook overgenomensjaool schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:17:
[...]
Je kunt nu in ieder geval kiezen. Ik hou ervan om pagina's te geven dus heb hem gewoon op oneindig (via GoodLock ingesteld) horizontaal bladeren staan.
Ik ben in ieder geval blij dat je kunt kiezen.
Oke, en wat is je punt?Vincent91 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 09:22:
[...]
Bij stock android was dit al jaren dacht ik ? En nu heeft Samsung dit ook overgenomen
Grappig voor mij is dit dus juist nu een irritatiepuntje.pjlgt schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:38:
1 irritatiepuntje is in ieder geval aangepast, het scrollen in de appdrawer is nu verticaal ipv horizontaal.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 29-04-2025 20:28 ]
Ik hang ook nog in februari, S24Uknakworst schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:27:
Wat is de laatste google play update op de S24U
Ik kom niet verder dan feb, normaal loop ik niet achter.
[Afbeelding]
Schiedam | 4050 Wp ZZO
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Dan zou je toch minstens kunnen vermelden welke versie? Hier heeft niemand wat aan. Het is waarschijnlijk dezelfde versie die iedereen ondertussen vorige week al heeft kunnen installeren. Er staat namelijk niks nieuws klaar voor zover ik op de verschillende manieren kan zien.Jenzo schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:17:
Er kwam bij mij net een update voorbij op de S24 Ultra, de eerste na One UI 7 - iets van 460 MB.
Ik denk dat dit de DYB9 versie is. Deze was bij mij ook 460 mb.DataGhost schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:29:
[...]
Dan zou je toch minstens kunnen vermelden welke versie? Hier heeft niemand wat aan. Het is waarschijnlijk dezelfde versie die iedereen ondertussen vorige week al heeft kunnen installeren. Er staat namelijk niks nieuws klaar voor zover ik op de verschillende manieren kan zien.
Ik zit op 1 maart 2025 op mijn Samsung S24 Ultra (EUX).knakworst schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 20:27:
Wat is de laatste google play update op de S24U
Ik kom niet verder dan feb, normaal loop ik niet achter.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 30-04-2025 09:03 ]
Mijn beveiligingspatch is ook van april.Von Henkel schreef op woensdag 30 april 2025 @ 02:36:
Update information
One UI version: 7.0
Android version: 15
Current version: S928BXXU4BYD9 / S928BOXM4BYD9 / S928BXXU4BYD9
Security patch level: April 1, 2025
[ Voor 14% gewijzigd door Gismo1979 op 30-04-2025 10:06 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 30-04-2025 10:40 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik zou dan eerder naar de S25 kijken, daar krijg je een gratis chromebook bij die je weer kan verkopen. Dan is het prijsverschil met de S24FE zeer beperkt en heb je wel 12 GB.avotar schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 07:59:
Ik kom vanaf de Pixel 7 en hiervoor de S22FE. Is de S24FE een mooie upgrade? Ik hik een beetje aan tegen het geheugen als ik hem vergelijk met de Pixel 9.
Over batterij is veel gezegd de afgelopen honderden posts; meten is weten dus begin daar eens mee. De rest van jouw issues klinken (nadruk) als een keer "wipe cache partition" uitvoeren; sowieso geen slecht idee als je een volledig nieuw OS op een telefoon hebt gekregen.HKS-Skyline schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:27:
Zijn dit bekende problemen?
Men kan ook Good guardians via de Galaxy Store downloaden om de telefoon te optimaliseren en te monitoren.MAX3400 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:35:
[...]
Over batterij is veel gezegd de afgelopen honderden posts; meten is weten dus begin daar eens mee. De rest van jouw issues klinken (nadruk) als een keer "wipe cache partition" uitvoeren; sowieso geen slecht idee als je een volledig nieuw OS op een telefoon hebt gekregen.
Geen last van, want dan gooide ik het ding direct aan de kant!HKS-Skyline schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:27:
meest irritante is dat de telefoon vaak na een telefoongesprek het scherm aan en uit blijft doen, alle inputs worden genegeerd en uiteindelijk na dit een tijd te doen crashed de telefoon en start hij opnieuw op. Zijn dit bekende problemen?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq