"When you grow up your heart dies"
Ja whatsapp werkt wel goed verder. Backups duren soms wel iets langer ja. Dank voor de tip.sjaool schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 10:24:
[...]
Doet je Whatsapp het wel goed? De backup duurt door een bug namelijk verschrikkelijk lang. De methode om het op te lossen is om voorlopig end to end encryptie uit te zetten.
Wat me ook opvalt: gisteren de telefoon op het nachtkastje gezet om 00.00u met 84% batterij. Vanochtend opgestaan om 06.00u en de batterij had nog 62% (dus 22% drain). Is dit normaal?
-edit- 5G en wifi staan gewoon aan in de nacht overigens
[ Voor 5% gewijzigd door jpg97 op 29-07-2026 11:25 ]
Heeft mijn S24U ook last van, accu wordt hier aardig warm door.sjaool schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 10:24:
[...]
Doet je Whatsapp het wel goed? De backup duurt door een bug namelijk verschrikkelijk lang. De methode om het op te lossen is om voorlopig end to end encryptie uit te zetten.
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Ik had laatst dat playstore bleef hangen of zo.
Telefoon zeer warm en uccu zo hoed als leeg. Bij apparaat onderhoud gekeken en playstore had toen 25% of zo iets.
Zag trouwens dat vandaag de nieuwe 'Google play systeem' update er is van Juli (S24 u)
Telefoon zeer warm en uccu zo hoed als leeg. Bij apparaat onderhoud gekeken en playstore had toen 25% of zo iets.
Zag trouwens dat vandaag de nieuwe 'Google play systeem' update er is van Juli (S24 u)
"When you grow up your heart dies"
Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen