Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 11:28
vpm schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:50:

[...]

Heb je "wipe cache partition" al gedaan? Anders gewoon aanmelden voor reparatie bij winkel/Samsung.
Ik heb het dit keer niet gedaan en merk weinig verschil.
Ja dit ook al gedaan :) Dank in ieder geval voor het meedenken.

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:37
vpm schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:50:
[...]

Dat was al sinds de vorige update. Meldingen zijn sinds A15 gegroepeerd per app. Alhoewel ik er wel even aan moest wennen, ruimt het wel aardig op.
Wellicht bedoel je de settings + notification grouping. Dit kun je wel gemakkelijk terugzetten.

[...]

Heb je "wipe cache partition" al gedaan? Anders gewoon aanmelden voor reparatie bij winkel/Samsung.
Ik heb het dit keer niet gedaan en merk weinig verschil.
Ja klopt, had t de vorige keer zelf uitgezet, maar kan nu de instelling niet meer vinden. Zal dr even naar zoeken!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:58
ChefRopes schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 12:51:
[...]

Ja klopt, had t de vorige keer zelf uitgezet, maar kan nu de instelling niet meer vinden. Zal dr even naar zoeken!
Mocht je het vinden dan houd ik me aanbevolen :)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:37
Kan de instellingen wel vinden, maar de setting om te degrouperen zit dr niet bij nee

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:01
One UI version: 8.0
Android version: 16
Version: S928BXXS4CYJ7 / S928BOXM4CYJ7 / S928BXXS4CYJ7
Size: 452.09 MB
Security patch level: October 1, 2025

We mogen weer updaten
Leuk en hier is de update zojuist ook binnen 1 oktober 2025
Op mijn Tablet de Tab S10+ niks binnen. Waarom updates steeds om de 3 maanden? Niveau beveiligingsparch 1 september nog steeds

[ Voor 66% gewijzigd door Van der Berg op 29-10-2025 11:11 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 09:31
Ik merk dat mijn Samsung S24 plus steeds meer moeite heeft met bekabeld opladen.
Het begon in de auto, waar de verbinding snel uitvalt als ik bijvoorbeeld over een drempel rij. Nu merk ik het ook aan verschillende usb-c kabels en usb-c laders.

Meer mensen daar last van dat de usb-c aansluiting niet (goed) meer werkt?

Ik heb nog tot en met januari 2026 garantie dus ik twijfel of ik hem moet laten repareren.

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11 16:13

Kryziek

bb || !bb

jpg97 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:21:
Ik merk dat mijn Samsung S24 plus steeds meer moeite heeft met bekabeld opladen.
Het begon in de auto, waar de verbinding snel uitvalt als ik bijvoorbeeld over een drempel rij. Nu merk ik het ook aan verschillende usb-c kabels en usb-c laders.

Ik heb nog tot en met januari 2026 garantie dus ik twijfel of ik hem moet laten repareren.
Misschien zit er stof in je oplaadpoort. Heb ik vaker gehad en begin dit nu ook te merken bij mijzelf aan wiebelende usb stekkers

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
jpg97 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:21:

Elke paar maanden zet ik hem uit, pak een hele dunne tandenstoker en ga stof eruit pulken. De poort lijkt op het oog leeg, maar er komen alsnog aardige hopen stof uit.. daarna werkt opladen weer zoals vanouds.

• Gasman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:33
Usb poort van mijn s24+ is eigenlijk altijd nogal eenkennig geweest qua kabels. Sommige werken goed andere verliezen heel snel connectie. Ondanks stof verwijderen uit poort

• jpg97
Gasman schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 15:43:
Usb poort van mijn s24+ is eigenlijk altijd nogal eenkennig geweest qua kabels. Sommige werken goed andere verliezen heel snel connectie. Ondanks stof verwijderen uit poort
Dat begin ik nu ook te merken. Ik merk ook dat usb-c kabels er opeens ook spontaan uit beginnen te vallen, super irritant.

Even kijken of ik in de buurt van een Samsung Store kom, want opsturen is voor mij geen optie als ze mijn telefoon gaan wissen.

• jpg97
stin00 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 13:29:
[...]

Elke paar maanden zet ik hem uit, pak een hele dunne tandenstoker en ga stof eruit pulken. De poort lijkt op het oog leeg, maar er komen alsnog aardige hopen stof uit.. daarna werkt opladen weer zoals vanouds.
Helaas werkte dit niet voor mijn telefoon :(

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-11 10:06
jpg97 schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:23:
[...]

Met mijn S22Ultra heb ik di ook gehad. Ik dacht dat ik alle stof eruit gehaald had. Vermits in garantie ben ik naar een Samsung technische dienst in de buurt geweest.
Die man zette eerst het toestel uit en haalde er met een pincet (zoiets als bij de tandarts ) er toch nog een pak stof uit.
Nadien alles OK.
Nu doe ik het met een naald. Maar steeds eerst volledig uitzetten !

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
jpg97 schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:23:
[...]

Ik gebruik een naald/veiligheidsspeld, dan kan je veel beter vuil eruit krijgen. Tandenstokers zijn te zacht/slap/groot om echt goed de bodem van de poort schoon te 'krabben'.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:07

TTLCrazy

Listen to Frankie

Perslucht doet het bij mij het beste. Even op het werk doorspuiten en schoon.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen