Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb nu een aantal dagen Microsoft Launcher draaien. Die heb ik vroeger ook een tijdje gehad. Je kunt die wel enigszins gelijk instellen als Nova. Ik heb nu een dock van 3 rijen (uitklapbaar) en gestures zoals ik ze bij Nova ook had ingesteld. One-handed is deze wel prettig te gebruiken.
Een andere optie is
Kvaesitso (via APK). Ik vind het "search first" wel leuk. Het doet bijv. automatische berekeningen/conversies, geeft directe links naar contacten binnen Whatsapp (e.d.). Nadelen zijn dat het een single-page launcher is, en alle widgets in een drawer zet. Ook de dock staat maar X aantal toe. De app drawer is one-handed nogal onhandig.
Ik heb MS launcher nu als een best-of-both-worlds (Nova x Kvaesitso) ingesteld, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Het went allemaal sneller dan gedacht.
Geraedus schreef op woensdag 17 september 2025 @ 06:06:
Al eens de Telefoon in recovery modes gezet en daar clear cache uitgevoerd?.
PS: Jammer dat je een veel voorkomende oplossing uitsluit, dan heeft contact opnemen met Samsung ook geen zin meer als je de meeste zaken al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen.
Welke cache moet ik legen? Ik heb wel al meermaals de cache partitie weggegooid.
Ik vind factory reset niet echt een oplossing. Dit wordt veelal door support geopperd, maar het is natuurlijk een paardenmiddel. Mensen zetten hun hele hebben en houden op een telefoon en een reset is niet heel eenvoudig. Zeker icm authentication, als je telefoon daar de enige sleutel toe is.
[
Voor 4% gewijzigd door
vpm op 17-09-2025 15:12
]