Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:11

Nitai

Live the life you love.

stimpyrulez schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:39:
[...]

Nou, kom er net achter dat het issue van 'niet focussen' aan mijn hoesje ligt.

Betreft een ESR flick case met magsafe en denk dat de nagsafe roet in het eten gooit...

Nu maar opzoek naar een andere case...

Hebben anderen met een magsafe case hier ook last van?

Resultaat als ik de case eraf hasl

[YouTube: focus issue with ESR flick stand case with halolock/magsafe]
Vreemd, ik heb de zwarte case, en net getest, ik heb jouw issue niet. Zowel niet in foto als video modus.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 19:40
Nitai schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:02:
[...]

Vreemd, ik heb de zwarte case, en net getest, ik heb jouw issue niet. Zowel niet in foto als video modus.
Zal dan wel aan die ESR case van mij liggen.

Heb nu sinds vandaag een spigen thin armor (ook met magsafe) en die daar heb ik ook geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:37
alesandro_46 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:28:
[...]

Dit lijkt mij het recents menu. Aan te passen via de 'home up' app te vinden in 'Good Lock':
Home Up -> Task Changer
Ik gebruik de onderse optie van de Task Changer: Slim List

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53
Grappig, bij mij is ie 85 mb groot. Samsung s24U ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
KingSizeBas schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:49:
[...]

Grappig, bij mij is ie 85 mb groot. Samsung s24U ultra
Nog grappiger?: Gisteren was die update bij mij 74 MB groot, en net kwam er weer een update van 11 MB, inderdaad samen 85 MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:24

Kryziek

bb || !bb

Ik was nieuwsgierig en klikte op die regel van de play system in het software menu bij about phone, toen kwam de update ervoor. Ik kan me zoiets niet herinneren van de S10+, is dit iets nieuws (voor mij) of gaat dit normaal op de achtergrond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:53

DataGhost

iPL dev

Als je op die regel klikt ga je normaal naar het scherm met de huidige versie en de melding "geen updates beschikbaar" dus dat lijkt me gewoon de manier waarop je op nieuwe updates controleert (buiten de automatische check). Dan is het vrij logisch dat je de update te zien krijgt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 19:08

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik hoop dat deze update een probleem oplost dat ik eigenlijk al sinds het begin heb met mijn S24U, namelijk dat de bluetooth-verbinding met mijn Buds2 Pro's soms wegvalt (soms een beetje, dan raken de buds even uit sync en herstellen ze zich daarna). Het is niet erg genoeg voor audio e.d. om op pauze te gaan, maar het is toch wel hinderlijk. Het lijkt zich extra vaak voor te doen als ik de telefoon lock en in mijn broekzak stop. Iemand anders toevallig ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05 15:57
Patriot schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:27:
Ik hoop dat deze update een probleem oplost dat ik eigenlijk al sinds het begin heb met mijn S24U, namelijk dat de bluetooth-verbinding met mijn Buds2 Pro's soms wegvalt (soms een beetje, dan raken de buds even uit sync en herstellen ze zich daarna). Het is niet erg genoeg voor audio e.d. om op pauze te gaan, maar het is toch wel hinderlijk. Het lijkt zich extra vaak voor te doen als ik de telefoon lock en in mijn broekzak stop. Iemand anders toevallig ook deze ervaring?
Ik heb dat met mijn bluetooth verbinding in de auto. Ik heb nog geen oplossing kunnen bedenken ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:35
Ik heb een fijn krasje op de onderste lens van mijn S24. Alsof er een heel fijn haartje op ligt. Het is de eerste keer dat ik zoiets voor heb. Ik spring altijd zeer zorgvuldig om met mijn toestellen dus ik zou niet weten hoe het daar komt. Ook nooit in een zak gestoken met andere zaken erbij ofzo. Bizar. Is het glas van de camera's dan zo fragiel?

Het is geen diep krasje ofzo want ik voel het niet met mijn nagel ofzo.

Soms iemand een suggestie hoe ik deze eruit kan krijgen?

Tx!

[ Voor 4% gewijzigd door Yargo op 28-02-2024 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 12:02
jpg97 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:48:
[...]

Zojuist ook besteld. Tot nu toe met alle kabels was het hit or miss. Zodra ik de kabel heb ga ik direct testen en zal mijn bevindingen hier neerzetten (S24+ icm Toyota C-HR 2020)
Met deze kabel (en waarschijnlijk icm de update) werkt Android Auto nu naar behoren. Ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:07
Yargo schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:51:
Ik heb een fijn krasje op de onderste lens van mijn S24. Alsof er een heel fijn haartje op ligt. Het is de eerste keer dat ik zoiets voor heb. Ik spring altijd zeer zorgvuldig om met mijn toestellen dus ik zou niet weten hoe het daar komt. Ook nooit in een zak gestoken met andere zaken erbij ofzo. Bizar. Is het glas van de camera's dan zo fragiel?

Het is geen diep krasje ofzo want ik voel het niet met mijn nagel ofzo.

Soms iemand een suggestie hoe ik deze eruit kan krijgen?

Tx!
Er is maar een zandkorreltje voor nodig, sleutel en dergelijk zullen bijna nooit krassen.
Maar ik zou kijken of je het ziet in je foto's en zo niet, gewoon niks aan doen. Polijsten van z'n glaasje leveren vaak meer vervormingen op.
Heb je er wel last van dan is een glaasje vervangen niet al te duur.
Bij mij was ie dus 87mb groot.
Zouden de verschillen te verklaren zijn door bepaalde apps of functionaliteiten die je toegevoegd hebt?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFGo1WQj7HRp9TEiaGOE4bJRRXA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fYsz9C7OVwOOoghBa9HlpYRK.png?f=fotoalbum_large

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53
Peatsmoke schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 05:57:
[...]

Bij mij was ie dus 87mb groot.
Zouden de verschillen te verklaren zijn door bepaalde apps of functionaliteiten die je toegevoegd hebt?[Afbeelding]
Ik had eerst 1 van 85mb en nu 1 van 1.6mb :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RovBRZO7dmXNjKHvzMP6B6JzycM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QbH7w4JaVIDVRWQhLUHHIq6M.png?f=fotoalbum_large

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:30
stimpyrulez schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:39:
[...]

Nou, kom er net achter dat het issue van 'niet focussen' aan mijn hoesje ligt.

Betreft een ESR flick case met magsafe en denk dat de nagsafe roet in het eten gooit...

Nu maar opzoek naar een andere case...

Hebben anderen met een magsafe case hier ook last van?

Resultaat als ik de case eraf hasl

[YouTube: focus issue with ESR flick stand case with halolock/magsafe]
Ik heb deze en nergens last van: https://www.esrgear.de/pr...ic-hybrid-hulle-halolock/

Vreemd.

De service van ESR is heel goed, ik zou het hen melden, grote kans dat je een refund krijgt.

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
BlackShadow schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:03:
[...]

Ik heb deze en nergens last van: https://www.esrgear.de/pr...ic-hybrid-hulle-halolock/

Vreemd.

De service van ESR is heel goed, ik zou het hen melden, grote kans dat je een refund krijgt.
Die heb ik ook en ook nergens last van.

• stimpyrulez
BlackShadow schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:03:
[...]

Vreemd.

Klopt refund is aangemaakt.

Heb nu een spigen light armor ook met magsafe en heb nu nergens last meer van (gelukkig).\

Dus wellicht ligt het specifiek aan mijn ESR case of zo (dat die magneet er niet lekker in zit).

Aan de andere kant heb ik natuurlijk wel niet een iets andere versie, dus misschien dat daar de magsafe magneet net iets anders zit...

[ Voor 36% gewijzigd door stimpyrulez op 29-02-2024 11:58 ]

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:18
Hier inderdaad net ook weer een nieuwe Play Store update op de S24+. Bij mij is deze 12mb, na een eerdere update van 75 mb. -> Datum blijft overigens staan op 1 januari 2024.

[ Voor 17% gewijzigd door Er!k op 29-02-2024 15:40 ]

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-04 09:13
Ik vind de video echt zo slecht van de ultra. Hdr10 overexposed te veel. Overdag kan je al zeggen dat de pixel en zeker iphone beter is, maar 's avonds of indoor vind ik het gewoon bedroevend. Vanaf er wat minder licht is loopt de 5x lens helemaal fout. Er lijkt een enorme gele filter te komen. Ik heb dit bij 3 verschillende ultras getest. Lijkt dus puur software te zijn. Is zowel in hdr formaat als niet.
Hieronder voorbeelden. Zijn screenshots van een video. Eerste foto is de gewone camera. 2de foto is als ik op de 5x knop duw net voordat hij overschakeld naar de andere lens. En als laatste de dedicated 5x lens.
Hierdoor worden huidtinten gewoon oranje en is de video onbruikbaar. Bij foto's heb ik dit ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sqknxMS6I6QozPr5qK5iJNtiEWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJLzVYqaEfjrIfZ7ADYLj97l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6UfXCn9JefyetuNmys5LTLecYfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EeJwTzdevQ65nQOycF1CZW7B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6GUkoBz05FO05To4htb-065NtI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O0e5KmUE2TNkWetcpxvxfPnX.jpg?f=fotoalbum_large "

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btGX0H5BHI1oKXIzuuxP1imnokc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YUIJz1fSLEtLBWF2b6m7NQr5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Pufster op 29-02-2024 22:26 ]

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-05 16:51
Pufster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:20:
Ik vind de video echt zo slecht van de ultra. Hdr10 overexposed te veel. Overdag kan je al zeggen dat de pixel en zeker iphone beter is, maar 's avonds of indoor vind ik het gewoon bedroevend. Vanaf er wat minder licht is loopt de 5x lens helemaal fout. Er lijkt een enorme gele filter te komen. Ik heb dit bij 3 verschillende ultras getest. Lijkt dus puur software te zijn. Is zowel in hdr formaat als niet.
Hieronder voorbeelden. Zijn screenshots van een video. Eerste foto is de gewone camera. 2de foto is als ik op de 5x knop duw net voordat hij overschakeld naar de andere lens. En als laatste de dedicated 5x lens.
Hierdoor worden huidtinten gewoon oranje en is de video onbruikbaar. Bij foto's heb ik dit ook.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding] "

[Afbeelding]
Onbruikbaar is geen groot woord. Je kan zeker nog wel mensen in herkennen. Ik kan niet zien of die persoon onder een zonnebank heeft gezeten of niet. Maar ik vind dat het beeld wel acceptabel is voor een nachtopname.

• Pufster
SamSid schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:43:
[...]

Onbruikbaar is geen groot woord. Je kan zeker nog wel mensen in herkennen. Ik kan niet zien of die persoon onder een zonnebank heeft gezeten of niet. Maar ik vind dat het beeld wel acceptabel is voor een nachtopname.
De huid is gewoon oranje terwijl ze net een bleke huid heeft. Het komt zo onnatuurlijk over. De jas is trouwens gebroken wit in het echt. Op mijn iphone zijn de kleuren zoals ik ze in het echt zie. Een nachtopname is het niet direct want alle lichten stonden aan en het was niet zo donker. Hieronder video van mijn iphone.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DjQ8st3x0ARJlzverfLpJ0uy_VY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R4hoeVXoqiOZTjo4HTXou4wu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door Pufster op 29-02-2024 22:57 ]

• SamSid
Pufster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:48:
[...]

De huid is gewoon oranje terwijl ze net een bleke huid heeft. Het komt zo onnatuurlijk over. De jas is trouwens gebroken wit in het echt. Op mijn iphone zijn de kleuren zoals ik ze in het echt zie. Een nachtopname is het niet direct want alle lichten stonden aan en het was niet zo donker. Hieronder video van mijn iphone.

[Afbeelding]
Is dit echt dezelfde opname? Op dezelfde plek? Lijkt wel of met de iPhone nog een licht er tegen aangehouden is.

• Pufster
SamSid schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:59:
[...]

Is dit echt dezelfde opname? Op dezelfde plek? Lijkt wel of met de iPhone nog een licht er tegen aangehouden is.
Exact zelfde tijdstip. Ik had beide telefoons vast naast elkaar tijdens het filmen. Er is echt een groot verschil in de white balance. Het lijkt idd dat bij de s24 de lichten uitstaan terwijl ze allemaal aanstonden. Dit was enkel op de 5x lens. Die kan zeer slecht overweg met artificieel licht. Je kan dit perfect zelf zien. Ga naar de 5x camera indoor ‘s avonds en je ziet het gegarandeerd dat de white balance verspringt tussen de lenzen.

[ Voor 29% gewijzigd door Pufster op 29-02-2024 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Pufster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:31:
[...]

Exact zelfde tijdstip. Ik had beide telefoons vast naast elkaar tijdens het filmen. Er is echt een groot verschil in de white balance. Het lijkt idd dat bij de s24 de lichten uitstaan terwijl ze allemaal aanstonden. Dit was enkel op de 5x lens. Die kan zeer slecht overweg met artificieel licht. Je kan dit perfect zelf zien. Ga naar de 5x camera indoor ‘s avonds en je ziet het gegarandeerd dat de white balance verspringt tussen de lenzen.
Ik heb net twee foto's gemaakt van een poster met gebroken wit en rood onderwerp in een ruimte die slecht verlicht is met een lamp in de ander hoek in de kamer. Ik zoem in met de s24 ultra 1tb en de 14 pro max. De foto van de max was heel erg gelig. Maar toen bedachte ik me dat nightstand nog aan stond. Die uitgezet en toen leek die net zo goed als die van de s24 ultra op 40% helderheid. Het gebroken wit was bij beide een tintje geliger. Maar ik moet wel zeggen dat de foto's aan elkaar gewaagd waren. Niet het verschil wat ik bij jou zie.

Heb je misschien een hoesje van ESR? Even kijken of je hetzelfde resultaat hebt, wanneer je je hoesje er af haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:31
Pufster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:31:
[...]

De hoofdcamera van de S24 Ultra is f/1.7, de 5x camera f/3.4. Uiteraard ga je dat verschil zien bij slecht licht. Bij de Iphone 15 Pro Max is de 5x camera f/2.4, dus al een stuk beter.
Sowieso is bij video de Iphone nog steeds iets beter dan de Samsung, zeggen de reviews. Ikzelf heb niet veel verschil gemerkt tussen mijn Iphone 15 Pro en Samsung S24 Ultra, maar ik maak ook niet heel veel video (ook omdat een beetje meer opslag bij de Iphone belachelijk duur is).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrankFe
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:08
Staat weer een nieuwe update klaar!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3TPW5EMpgcMWSSw_jLx3SPDRaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0CTOhbfQ31lknQWRL9NzKwWx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:35
Juist , 285 mb rolt binnen met patchlevel 1 maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Jemig, bijzonder !! Staat niet meer specifiek in wat er dan verandert, anders dan algemene opmerkingen ... Ben benieuwd ! Is hier nu ook bezig, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:40
Het staat hier: https://www.sammobile.com...update-rollout-worldwide/
The second update is all about security fixes: the only thing it is bringing to the Galaxy S24, S24+, and S24 Ultra is the March 2024 security patch.
Niet heel spannend dus. :)

[ Voor 40% gewijzigd door sn0x0r op 01-03-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Kan het zijn dat het niet bij iedereen aangeboden wordt? Ik zit nog op 1 feb en telefoon zegt is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:08
Nog steeds geen WiFi 7 informatie in het service menu.
Wel weer heel slecht dit. Maar uiteraard, prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
SamSid schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:59:
[...]

Kan het zijn dat het niet bij iedereen aangeboden wordt? Ik zit nog op 1 feb en telefoon zegt is up to date.
Uitrollen gaan gefaseerd, kan dus kloppen.

En mensen die hun toestel via een provider bij een abonnement aanschaffen krijgen updates vaak X dagen later. Dat komt doordat hun toestel een andere CSC code heeft dan 'los' verkochte toestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 01-03-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
stin00 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:16:
[...]

Uitrollen gaan gefaseerd, kan dus kloppen.

En mensen die hun toestel via een provider bij een abonnement aanschaffen krijgen updates vaak X dagen later. Dat komt doordat hun toestel een andere CSC code heeft dan 'los' verkochte toestellen.
Bedoel je vendorlock toestellen? of heeft dat daar niks mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
SamSid schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:20:
[...]

Bedoel je vendorlock toestellen? of heeft dat daar niks mee te maken?
Vendorlocks zijn er tegenwoordig niet meer, de welbekende 'simlocks'. Maar een toestel via bijv. Vodafone, Odido, KPN etc komen vaak met een andere CSC.

Kijk eens op je toestel onder Instellingen > About Phone > Software Information en dan kopje Service provider software version.

Bij mijn via Samsung gekochte S24U staat EUX/-/EUX/EUX.

Wat staat er bij jou? En waar is je telefoon aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
stin00 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:23:
[...]

Vendorlocks zijn er tegenwoordig niet meer, de welbekende 'simlocks'. Maar een toestel via bijv. Vodafone, Odido, KPN etc komen vaak met een andere CSC.

Kijk eens op je toestel onder Instellingen > About Phone > Software Information en dan kopje Service provider software version.

Bij mijn via Samsung gekochte S24U staat EUX/-/EUX/EUX.

Wat staat er bij jou? En waar is je telefoon aangeschaft?
aah...
[edit] aangepast ivm privacy

[ Voor 8% gewijzigd door SamSid op 05-03-2024 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brouwerchris
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-12-2024
Mijn door KPN geleverde S20U,S22U en S24U zijn allen EUX/-/EUX/EUX , volgens mij zijn alleen Vodafone en TMobile toestellen afwijkend en komen hierdoor updates een paar dagen later binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herpideperpi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-03 19:50
Cloclo100 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:21:
[...]

Heb het gevonden.

1. Je voegt de Google Widget "snel overzicht van de assistent toe"
2. Je tikt op het weericon , je komt dan eigenlijk al in de juiste app uit
3. Tik op je profiel rechtsboven
4. De "toevoegen aan startscherm" optie is meteen zichtbaar

Fin
Pfff dagen naar gezocht. Dacht echt dat Google ermee gestopt was. Die heerlijke weer app.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-05 08:27

g86

Wat als de vorige update nog niet is geïnstalleerd?
Installeert hij dan direct de nieuwste update (en zitten daar dan alle updates van verleden in)? Of eerst de vorige update en dan pas de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
g86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:12:
[...]

Installeert hij dan direct de nieuwste update (en zitten daar dan alle updates van verleden in)? Of eerst de vorige update en dan pas de nieuwste?
Volgens mij krijg je eerst de vorige update en als je dan weer zoekt krijg je de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

brouwerchris schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 18:42:
Mijn door KPN geleverde S20U,S22U en S24U zijn allen EUX/-/EUX/EUX , volgens mij zijn alleen Vodafone en TMobile toestellen afwijkend en komen hierdoor updates een paar dagen later binnen.
Tmob, odido, heeft de update ook al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardinova
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-05 21:00
Heeft iemand anders ook problemen met flitsmeister op de s24 ultra? Zodra ik met mijn prive auto verbonden ben via bluetooth, stopt het geluid van de muziek wanneer er een flitser nadert, maar er komt geen geluid uit de speaker. Zonder bluetooth verbinding werkt het wel en zodra ik met android auto verbonden ben in mijn zakelijke auto, dan speelt die de melding af op de telefoon ipv over de auto speakers via android auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:14
Guardinova schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:52:
Zonder bluetooth verbinding werkt het wel en zodra ik met android auto verbonden ben in mijn zakelijke auto, dan speelt die de melding af op de telefoon ipv over de auto speakers via android auto.
Ik had dit juist met mijn oude telefoon (S21), met de S24 Ultra (schone install) is juist alles wel in orde inb combinatie met Andriod auto.

Al moet ik nog wel even uitvogelen hoe ik er voor kan zorgen dat er maar 1x gewaarschuwd wordt voor wegwerkzaamheden en niet 18x in 200 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herpideperpi
satshow schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 07:03:
[...]

Heb ik gisteren inderdaad aangezet, ben benieuwd wat het is verschil is tussen licht en standaard.
En of ik het merk in de praktijk.
En? verschil? merk je het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Dennism schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 01:03:
[...]

Al moet ik nog wel even uitvogelen hoe ik er voor kan zorgen dat er maar 1x gewaarschuwd wordt voor wegwerkzaamheden en niet 18x in 200 meter.
Ik ben ook benieuwd hoe je dit doet... (mag ook via pm). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Guardinova schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 00:52:
Heeft iemand anders ook problemen met flitsmeister op de s24 ultra? Zodra ik met mijn prive auto verbonden ben via bluetooth, stopt het geluid van de muziek wanneer er een flitser nadert, maar er komt geen geluid uit de speaker. Zonder bluetooth verbinding werkt het wel en zodra ik met android auto verbonden ben in mijn zakelijke auto, dan speelt die de melding af op de telefoon ipv over de auto speakers via android auto.
Ik heb dat issue ook.
Ik forceer het altijd over de telefoonspeaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:43
Ik merk geen of weinig verschil. De telefoon is net zo smooth. Accu verbruik maakt niet zoveel uit heb ik de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herpideperpi
satshow schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:59:
[...]

Ik merk geen of weinig verschil. De telefoon is net zo smooth. Accu verbruik maakt niet zoveel uit heb ik de indruk.
Dus dan laat je het maar zo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g86 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:12:
[...]

Die haalt het toestel achterelkaar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Laatst online: 06:43
herpideperpi schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:14:
[...]

Dus dan laat je het maar zo......
Ik heb het een paar weken op licht gezet, ga het nu een paar weken standaard gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Laatst online: 01:24

W84

Vriendin heeft gister een S24+ gekocht en dat scherm is wel een stuk blauwer uit de doos dan mijn S23 zeg. Je hebt bijna een speciale zonnebril nodig. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:07
W84 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 20:08:
Vriendin heeft gister een S24+ gekocht en dat scherm is wel een stuk blauwer uit de doos dan mijn S23 zeg. Je hebt bijna een speciale zonnebril nodig. 8)7
Gelukkig kan je de kleurtemperatuur aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Amps schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 20:49:
[...]

Gelukkig kan je de kleurtemperatuur aanpassen :)
Ja weet ik, maar echt een bizar verschil zo out of the box. Weet niet of het toeval is of ander type display in de S24 en dat ze allemaal zo'n sterke blauwe tint hebben.

Ah, zie al op Reddit meer met deze constatering. Nja, misschien maar even beetje tweaken voor haar dan. :)

[ Voor 14% gewijzigd door W84 op 02-03-2024 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
W84 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:42:
[...]

Ja weet ik, maar echt een bizar verschil zo out of the box. Weet niet of het toeval is of ander type display in de S24 en dat ze allemaal zo'n sterke blauwe tint hebben.
Staat je S23 qua scherminstellingen ook op de standaard (fabrieks)instellingen? Anders is de vergelijking mank.

Een ietwat koele, blauwe tint wordt vaak gebruikt om wit echt onnatuurlijk spierwit te laten lijken. De witbalans slider moet eigenlijk vrijwel helemaal naar rechts ('warm'). Veel mensen vinden dat te geel, maar dat vergt wat gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

stin00 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:49:
[...]

Staat je S23 qua scherminstellingen ook op de standaard (fabrieks)instellingen? Anders is de vergelijking mank.

Een ietwat koele, blauwe tint wordt vaak gebruikt om wit echt onnatuurlijk spierwit te laten lijken. De witbalans slider moet eigenlijk vrijwel helemaal naar rechts ('warm'). Veel mensen vinden dat te geel, maar dat vergt wat gewenning.
Ja allebei, fabrieksinstellingen. Maar ik heb het in het verleden ook weleens gehad met een Galaxy zo uit de doos hoor. Het is maar net hoe die uit de fabriek rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 12:07
Heeft iemand hier al eens geprobeerd Linux Ubuntu te installeren op de S24 (ultra)? Heb ook tutorials gezien van Windows installaties, maar de apps zijn niet allemaal beschikbaar daarvoor voor de S24 series lijkt het.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Peatsmoke schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:59:
Waarom zou je dat willen doen?
Zit tegenwoordig veel met Samsung Dex te werken, maar dacht misschien ook wel handig om Ubuntu te hebben voor bepaalde applicaties.

Maar wil t liefst iets met Windows online of een emulator waarop ik Adobe Digital Editions kan gebruiken zodat ik ebooks op m'n ereader kan zetten via m'n telefoon. En dan van de online bibliotheek. Die vereist nu een Windows of Mac. Handig voor op reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardinova
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-05 21:00
stimpyrulez schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:53:
[...]

Ik heb dat issue ook.
Ik forceer het altijd over de telefoonspeaker.
Dat lukt me dus niet. Als ik op Android auto zit, gebeurt dat inderdaad met de instelling in de app, maar als ik alleen maar met de speaker van mijn priveauto via bluetooth verbonden ben, dan speelt ie niks af😥

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChefRopes schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:07:
[...]

Zit tegenwoordig veel met Samsung Dex te werken, maar dacht misschien ook wel handig om Ubuntu te hebben voor bepaalde applicaties.

Maar wil t liefst iets met Windows online of een emulator waarop ik Adobe Digital Editions kan gebruiken zodat ik ebooks op m'n ereader kan zetten via m'n telefoon. En dan van de online bibliotheek. Die vereist nu een Windows of Mac. Handig voor op reis.
Heb je deze tutorial al geprobeerd, dat lijkt bijna niet mis te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Peatsmoke schreef op maandag 4 maart 2024 @ 06:04:
[...]

Heb je deze tutorial al geprobeerd, dat lijkt bijna niet mis te kunnen gaan.
Dank, zal binnenkort even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:59
Wow zeg ben echt extreem ontevreden over de batterij. S24U.

Gisteren om 20u van de lader gehaald en nog paar uur wat browsen en soms forge of empires. Snachts alles gedimd, vliegtuigmodus, batterij besparing.. Vanmorgen naar het werk met AA en her en der nog wat bellen/surfen. In totaal 4u SOT en voornamelijk Wi-Fi..

Zit nog op 29% batterij om 13:30 🙄. Heb geen zin in een clean install omdat alles net zo mooi getweaked is etc. Iemand die dit ook had en nu beterschap kent, met dé gouden tip? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Cloclo100 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:41:

Gisteren om 20u van de lader gehaald en nog paar uur wat browsen en soms forge of empires. Snachts alles gedimd, vliegtuigmodus, batterij besparing.. Vanmorgen naar het werk met AA en her en der nog wat bellen/surfen. In totaal 4u SOT en voornamelijk Wi-Fi..

Zit nog op 29% batterij om 13:30 🙄. Heb geen zin in een clean install omdat alles net zo mooi getweaked is etc. Iemand die dit ook had en nu beterschap kent, met dé gouden tip? 😅
's Nachts je batterij opladen. Of als dat niet kan minder gamen en AA/navigatie gebruiken, dat zijn battery killers.
Overigens vind ik bijna 30% resterend na meer dan 17 uur gebruik sinds de laatste keer opladen heel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes

Ik vraag me af of dit met de laatste update te maken heeft. Mijn batterij gaat opeens ook veel sneller. Vanochtend om 8u opgeladen tot 80 en zit nu op 38%. Dat is 42% in 6u, vind dat aardig snel gaan, sneller dan vorige maand lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Of-Aaargh schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:56:
[...]

's Nachts je batterij opladen. Of als dat niet kan minder gamen en AA/navigatie gebruiken, dat zijn battery killers.
Overigens vind ik bijna 30% resterend na meer dan 17 uur gebruik sinds de laatste keer opladen heel netjes!
Ik moet met een +1400€ flagship minder AA gebruiken en niet meer gamen? Dat vind ik persoonlijk niet de juiste richting. Ik wil me net nada zorgen maken over de batterij. Dat die rond 17u op 30% staat vind ik allemaal ok, maar zo op de middag al bijna leeg.. Dramatisch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid

Zat je op 80% van de lader of 100%? Zelfs met 80% vind ik het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online

Wat is het verbruik 's nachts geweest? Je schrijft dat je hem om 20:00u van de lader hebt gehaald. Tot hoever had je hem opgeladen (gezien je opmerking verwacht ik tot 100%)? Welk percentage had de telefoon toen je hem hebt weggelegd toen je ging slapen en hoeveel had hij nog over toen je opstond?

Is de leegloop iedere avond ongeveer gelijk of is de leegloop eenmalig hoger geweest?
Als je van ca. 90% naar 29% in een ochtend bent gegaan met bellen, surfen en draadloos AA dan is dat in mijn ogen wel redelijk veel. Is dit van 50% naar 29% gegaan dan valt dit reuze mee.

Als je veel zware taken doet (bv. gamen) dan zou ik hem 's nachts opladen en dan moet je het eind van de dag toch wel goed moeten halen (tenzij je de hele dag gamed... ;) ;) ).
's Nachts zou je niet heel veel verval verwachten aangezien je zo goed als alles uitschakelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Gismo1979 op 04-03-2024 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Cloclo100 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:00:
[...]

Ik moet met een +1400€ flagship minder AA gebruiken en niet meer gamen? Dat vind ik persoonlijk niet de juiste richting. Ik wil me net nada zorgen maken over de batterij. Dat die rond 17u op 30% staat vind ik allemaal ok, maar zo op de middag al bijna leeg.. Dramatisch gewoon.
Nee, ook met een 1400 euro flagship moet je ervan uitgaan dat je hem dagelijks moet opladen om er een hele dag (van 's morgens vroeg tot 's avonds laat) mee te kunnen doen. Als je er zoals jij een keer 24 uur lang gebruik wil maken van je telefoon zul je inderdaad wat concessies in het gebruik moeten doen gedurende die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Of-Aaargh schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:31:
[...]

Nee, ook met een 1400 euro flagship moet je ervan uitgaan dat je hem dagelijks moet opladen om er een hele dag (van 's morgens vroeg tot 's avonds laat) mee te kunnen doen. Als je er zoals jij een keer 24 uur lang gebruik wil maken van je telefoon zul je inderdaad wat concessies in het gebruik moeten doen gedurende die tijd.
Heb jij wel gelezen? Het gaat over 4u SOT, grotendeels WiFi. Daar hoef ik niet meer concessies te gaan nemen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
SamSid schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:14:
[...]

Zat je op 80% van de lader of 100%? Zelfs met 80% vind ik het goed.
100% van de lader. Op 22u lag ik al in bed en zoals eerder gezegd staat alles van besparende opties aan s' nachts. De drain valt alleszins mee, niet meer dan een paar %. Van het moment dat ik het ding in mijn handen heb vliegen de procenten eraf..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Cloclo100 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:26:
[...]

Heb jij wel gelezen? Het gaat over 4u SOT, grotendeels WiFi. Daar hoef ik niet meer concessies te gaan nemen hoop ik.
Zeker heb ik gelezen, jij ook? Als ik mijn S24 Ultra 17 uur in gebruik zou hebben, met sessies van gaming en GPS, zou ik best tevreden zijn dat ik nog bijna 1/3e van de batterij vol heb. Los van de SOT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloclo100
Of-Aaargh schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:37:
[...]

Zeker heb ik gelezen, jij ook? Als ik mijn S24 Ultra 17 uur in gebruik zou hebben, met sessies van gaming en GPS, zou ik best tevreden zijn dat ik nog bijna 1/3e van de batterij vol heb. Los van de SOT.
Bij mijn s23U haalde ik vaak 8a9u SOT met hetzelfde gebruik dus nee, dan hebben we een totaal andere ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartfloris
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-01 17:22
Cloclo100 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:28:
[...]

100% van de lader. Op 22u lag ik al in bed en zoals eerder gezegd staat alles van besparende opties aan s' nachts. De drain valt alleszins mee, niet meer dan een paar %. Van het moment dat ik het ding in mijn handen heb vliegen de procenten eraf..
Wat gek, mijn S24U haalt 12+ uur screen on time zonder batterij besparende instellingen, en 8 uur screen on time met de hele dag navigatie en Spotify aan. Ik doe niet aan gamen op de telefoon dus misschien dat dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Bartfloris schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:50:
[...]

Wat gek, mijn S24U haalt 12+ uur screen on time zonder batterij besparende instellingen, en 8 uur screen on time met de hele dag navigatie en Spotify aan. Ik doe niet aan gamen op de telefoon dus misschien dat dat iets uitmaakt.
Voila dit bedoel ik, het verschil met sommigen is immens. Ik heb Idd gezegd dat ik ook game, maar dat is maar een paar % van het verbruik. Rap wat muntjes rapen en terug verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:54
Hier ook 'maar' 4-5h SOT max op de S24U bij erg gewoon gebruik (beetje mail, WA, browsen, YT, paar apps als ING/DeGiro etc)
Tevreden? Mwa, ik heb aan het eind vd dag nog 40-50% over want ik zit max 2-3h op mn telefoon.
Wel 2 sims erin en geen enkele besparing aan.
Mn vrouw heeft ook een S24U en vergeet gewoon te laden omdat ie zo lang meegaat. Zal eens checken wat haar SOT/verbruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaimon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:46
marcelmg2 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 17:30:
Hier ook 'maar' 4-5h SOT max op de S24U bij erg gewoon gebruik (beetje mail, WA, browsen, YT, paar apps als ING/DeGiro etc)
Tevreden? Mwa, ik heb aan het eind vd dag nog 40-50% over want ik zit max 2-3h op mn telefoon.
Wel 2 sims erin en geen enkele besparing aan.
Mn vrouw heeft ook een S24U en vergeet gewoon te laden omdat ie zo lang meegaat. Zal eens checken wat haar SOT/verbruik is.
Ik hoor graag of je verschil ziet. Ik kom met opladen tot 80% ook niet verder dan 4u SoT en doe alleen browsen (vooral Tweakers) , Whatsapp en Instagram. In het achtergrondverbruik zie ik niet welke apps een probleem vormen. Ik laad dagelijks op en soms 2x op een dag. Voorbeeld: vandaag om 07.15 van de lader gehaald bij 80% en met 2u en 12 minuten SoT nog 42% over.

Edit: ik heb er 1 actieve SIM kaart inzitten van Odido

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaimon op 05-03-2024 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05 13:03
Mijn s24 ultra is ook geen sot monster hoor, ik herken je verhaal wel. Ik heb hiervoor een iqoo 12 en s23+ en die waren bijna niet leeg te krijgen. Dat is met mijn 24 ultra wel anders. 7,5 sot op wifi hele dag binnenshuis is wel de max. Dat vind ik voor 2024 redelijk, maar niks bijzonders. 7,5 uur sot per dag is natuurlijk erg veel, maar das een andere discussie. Ook fotograferen van spelende kinderen/ bewegende objecten vind ik nog steeds erg slecht. Foto's zijn bijna altijd wazig. Ga maar eens de overstap naar iPhone wagen. Nog nooit gehad dus ben benieuwd of ik een beetje aan iOS kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Hier net mijn S24 Ultra 512gb grey uit de doos gehaald. Was na een omruiling van zwart naar grijs al geleverd op 6 februari en had dus nog 2 dagen de tijd om het toestel testen.
Gelukkig werkt alles, maar anders werd het een omruiling vlak voor einde retourrecht :-)
Vlotte installatie ... zeer vloeiend! Ik merk toch wel verschil met de S23 Ultra.
Maar dagdagelijks gebruik en de camera's moet ik nog testen. Hopelijk heb ik deze keer geen hot pixels in de sensor van mijn hoofdcamera ... voorlopig niet.
Tevreden met mijn switch naar S24 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Peatsmoke schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:17:
[...]

Die haalt het toestel achterelkaar binnen.
Het toestel heeft slechts 1 update gedaan. Was ca. 750 MB, dus vermoedelijk een combi update in 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
Na het lezen van alle discussies rondom SOT ben ik erg benieuwd naar of de SOT behaald wordt met 1 actieve SIM of 2 actieve SIMs. In mijn geval haal ik vaak tussen de 4-5 uur aan SOT in combinatie met 1 fysieke SIM en 1 eSIM. Zouden degenen daarom die hun SOT posten erbij kunnen vermelden hoeveel actieve SIMs zij gebruiken? Wellicht dat we daar ook interessante dingen uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05 13:03
Chinoto88 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 08:56:
Na het lezen van alle discussies rondom SOT ben ik erg benieuwd naar of de SOT behaald wordt met 1 actieve SIM of 2 actieve SIMs. In mijn geval haal ik vaak tussen de 4-5 uur aan SOT in combinatie met 1 fysieke SIM en 1 eSIM. Zouden degenen daarom die hun SOT posten erbij kunnen vermelden hoeveel actieve SIMs zij gebruiken? Wellicht dat we daar ook interessante dingen uit kunnen halen.
In mijn geval 1 fysieke sim van Vodafone. In de randstad. Woon op een paar honderd meter van verschillende masten, maar toch is mijn bereik niet heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
hollabizack12 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:00:
[...]

In mijn geval 1 fysieke sim van Vodafone. In de randstad. Woon op een paar honderd meter van verschillende masten, maar toch is mijn bereik niet heel sterk.
Met betrekking tot bereik heb ik eigenlijk nooit problemen. Nu ook op kantoor (buitengebied) vol bereik op beide SIMs. Heb gelezen dat meerdere mensen hier last van hebben. Het continu pingen naar zendmasten zal ook de nodige stroom kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 10:38
Ik heb het idee dat op de achtergrond toch iets is wat aan de batterij loopt te lurken. Als de telefoon een tijdje niet meer is reboot dan loopt de batterij aardig hard naar beneden.

Max gebruik tot volgende laadsessie is tot nu toe 3 dagen maar ook wel eens maar één dag.

Jammer dat er niet goed inzichtelijk is wat precies batterij kost. 10% batterij verlies als hij een hele nacht gewoon op een nachtkastje ligt vind ik niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
Akemi schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:51:
Ik heb het idee dat op de achtergrond toch iets is wat aan de batterij loopt te lurken. Als de telefoon een tijdje niet meer is reboot dan loopt de batterij aardig hard naar beneden.

Max gebruik tot volgende laadsessie is tot nu toe 3 dagen maar ook wel eens maar één dag.

Jammer dat er niet goed inzichtelijk is wat precies batterij kost. 10% batterij verlies als hij een hele nacht gewoon op een nachtkastje ligt vind ik niet normaal.
Misschien met Sensors OFF, vliegtuigmodus aan en alle apps afgesloten op nachtkastje overnacht laten liggen. Dan kijken wat het batterijverlies is. Als het nog steeds 10% is, dan lekt er gewoon capaciteit weg.

Mijn iPad Pro 12.9 is ook in twee weken leeg, zonder iets te doen en in vliegtuigmodus. Kennelijk is het normaal.

[ Voor 7% gewijzigd door SamSid op 05-03-2024 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:45

Muzzy

Aan het dieken

Akemi schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:51:

Kan je dat niet inzichtelijk maken met GSAM battery? Ik zal vanavond de tel eens koppelen aan ADB om te kijken of het werkt.
Jammer dat dit zo lang moet duren. Ik irriteer me hier mateloos aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Muzzy op 05-03-2024 17:30 ]

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Muzzy schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:27:
[...]

Jammer dat dit zo lang moet duren. Ik irriteer me hier mateloos aan.
Ik eigenlijk niet. Ik heb een paar pagina's met apps en weet precies op welke pagina ze staan. In vind een vertical app drawer dus juist niet lekker werken. Maar ik snap dat anderen dit wel prettig vinden. Bovendien kun je de apps natuurlijk ook op alfabetische volgorde zetten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-05 12:19
ChefRopes schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:56:
[...]

Ik vraag me af of dit met de laatste update te maken heeft. Mijn batterij gaat opeens ook veel sneller. Vanochtend om 8u opgeladen tot 80 en zit nu op 38%. Dat is 42% in 6u, vind dat aardig snel gaan, sneller dan vorige maand lijkt het.
Vreemd, vanochtend om 6:20 van e lader gehaald 1 uur SOT, met always on display aan en ik zit nog op 74%. Inclusief 25 minuten navigeren met google maps in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Rzarect0r schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:25:
[...]

Vreemd, vanochtend om 6:20 van e lader gehaald 1 uur SOT, met always on display aan en ik zit nog op 74%. Inclusief 25 minuten navigeren met google maps in de auto.
Het kan ook prima aan bepaalde apps liggen hoor. De ene dag gaat het beter dan de andere. Maar na de update ging ie opeens drastisch omlaag zonder dat de telefoon meer gebruikte dan voorheen. Nu lijkt het weer te stabiliseren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Wat ik vaak doe na een update, is via de recovery de cache legen. Of het hiervoor helpt durf ik niet te zeggen maar ik heb nooit gekke dingen na updates hiermee. Had zelf last van micro stutters na de update en na het legen van de cache waren ze weg. Het proberen waard als je het mij vraagt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
Ik moest even zoeken hoe je dat ook al weer deed, maar dit filmpje laat dat duidelijk zien:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kruila
Kryziek schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:39:
Wat ik vaak doe na een update, is via de recovery de cache legen. Of het hiervoor helpt durf ik niet te zeggen maar ik heb nooit gekke dingen na updates hiermee. Had zelf last van micro stutters na de update en na het legen van de cache waren ze weg. Het proberen waard als je het mij vraagt!
Na een update laat ik altijd de "Galaxy App Booster" draaien, scheelt echt. Deze app is onderdeel van "Good Guardians", te vinden in de galaxy app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
Witlof schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:58:
Ik moest even zoeken hoe je dat ook al weer deed, maar dit filmpje laat dat duidelijk zien:
[YouTube: How To Clear Cache on Samsung Galaxy S24 Ultra]
zijn dan alle login gegevens etc weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Cloclo100 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 15:14:
[...]

zijn dan alle login gegevens etc weg?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 13:36
A software update can include, but is not limited to:
- Device stability improvements, bug fixes.
- New and / or enhanced features.
- Further improvements to performance.
To get the best from your device, please keep your device up to date and regularly check for software updates.

One UI version: 6.1
Version: S928BXXS1AXBG / S928BOXM1AXBG / S928BXXS1AXBG
Size: 441.73 MB
Security patch level: March 1, 2024

Deze was wel heel snel voor deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 14:41
Von Henkel schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 17:01:
A software update can include, but is not limited to:
- Device stability improvements, bug fixes.
- New and / or enhanced features.
- Further improvements to performance.
To get the best from your device, please keep your device up to date and regularly check for software updates.

One UI version: 6.1
Version: S928BXXS1AXBG / S928BOXM1AXBG / S928BXXS1AXBG
Size: 441.73 MB
Security patch level: March 1, 2024

Deze was wel heel snel voor deze maand
Die was er vorig week al. Ook gemeld hier.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Ik heb ook een update, maar dan 285,51MB. Op de S24+

https://www.sammobile.com...4-security-update-europe/

[ Voor 43% gewijzigd door Kryziek op 06-03-2024 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Als ik mij niet vergis is de Netflix app pre-installed op de S24 Ultra?
Maar na reset naar fabrieksinstellingen blijkt die meer pre-installed te zijn.
Gewoon om te weten, maar iemand die dit ook opgemerkt heeft?
(kan mij niet herinneren dat ik die app gewist zou hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
g86 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:47:
Daar heb ik niks over gelezen. Bij mij is de app ook pas geïnstalleerd nadat ik mijn google account had ingegeven geloof ik.
Ehh klopt inderdaad:
https://www.ytechb.com/sa...-pre-installed-apps-list/

[ Voor 12% gewijzigd door Gismo1979 op 06-03-2024 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 22:46
Ik heb even getest hoelang het duurt op de S24 ultra van 0% naar 100% op te laden met het "fast charge 2.0" protocol dat mijn S24 ultra heeft. Hiervoor heb ik een Baseus 65 Watt oplader gebruikt en een Baseus 100watt kabel. De telefoon staat uit tijdens het opladen. Batterijbescherming staat ingesteld op Basis, dus dat ie wel gewoon naar 100% oplaad.
  • Na 30 min laden zit ik op 73%.
  • Na 40 min laden zit ik op 90%
  • Na 50 min laden zit ik op 98%
  • Na 55 min laden zit ik op 100%
Hoe kan het dat in de officiële review van de S24 Ultra op tweakers 30 min laden gelijk staat aan slechts 56% en volledig opladen 78 min duurt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

g86 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:47:
Geen idee of de S23 nog te vergelijken is, maar ik kon na een reset door de installatie zonder internet. De S23 was daardoor zowat stock en zelfs de Samsung apps waren niet aanwezig. Ja alleen de telefoon, berichten, galerij, file manager en agenda. En een mapje van Google. Verder niks. Dat is verdorie ook weleens lekker niet alles te hoeven verwijderen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Gismo1979 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 20:48:
[...]

Daar heb ik niks over gelezen. Bij mij is de app ook pas geïnstalleerd nadat ik mijn google account had ingegeven geloof ik.
Ehh klopt inderdaad:
https://www.ytechb.com/sa...-pre-installed-apps-list/
Thx, ik zie wel apps staan die in België niet standaard worden geïnstalleerd (zoals Samsung TV Plus, My Galaxy, ...). Vermoedelijk dus vooral regio afhankelijk.
Pagina: 1 ... 19 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic gaat alleen over ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Discussie over snapdragon VS exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
- Accessoires: [Samsung Galaxy S24-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen