Cloclo100 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:41:
Wow zeg ben echt extreem ontevreden over de batterij. S24U.
Gisteren om 20u van de lader gehaald en nog paar uur wat browsen en soms forge of empires. Snachts alles gedimd, vliegtuigmodus, batterij besparing.. Vanmorgen naar het werk met AA en her en der nog wat bellen/surfen. In totaal 4u SOT en voornamelijk Wi-Fi..
Zit nog op 29% batterij om 13:30 🙄. Heb geen zin in een clean install omdat alles net zo mooi getweaked is etc. Iemand die dit ook had en nu beterschap kent, met dé gouden tip? 😅
Wat is het verbruik 's nachts geweest? Je schrijft dat je hem om 20:00u van de lader hebt gehaald. Tot hoever had je hem opgeladen (gezien je opmerking verwacht ik tot 100%)? Welk percentage had de telefoon toen je hem hebt weggelegd toen je ging slapen en hoeveel had hij nog over toen je opstond?
Is de leegloop iedere avond ongeveer gelijk of is de leegloop eenmalig hoger geweest?
Als je van ca. 90% naar 29% in een ochtend bent gegaan met bellen, surfen en draadloos AA dan is dat in mijn ogen wel redelijk veel. Is dit van 50% naar 29% gegaan dan valt dit reuze mee.
Als je veel zware taken doet (bv. gamen) dan zou ik hem 's nachts opladen en dan moet je het eind van de dag toch wel goed moeten halen (tenzij je de hele dag gamed...

).
's Nachts zou je niet heel veel verval verwachten aangezien je zo goed als alles uitschakelt.
[
Voor 3% gewijzigd door
Gismo1979 op 04-03-2024 14:31
]