Thanks iedereen voor de info, tips en het meedenken!
@
_eLMo_, thanks ik moet dus op een zware afrijden. Zou ik dat niet doen dan mag ik pas na 2 jaar op een zware motor rijden als ik het goed begrijp.
@
nehal3m, er zit een MKC om de hoek, daar ga ik morgen heen. Ik zal voornamelijk wat woon-werk of voor de lol wat rijden. Geen bizarre kou en regen, ik wil motor rijden voor de lol, het is geen noodzaak.
@
TweakerVincent, yes heb ik van de instructeur gekregen, toch mooi meegenomen.
@
DrivinUCrazy, thanks, de instructeur raadde het ook aan aangezien de proefles best goed ging zou hij het zonde vinden niet meteen voor zwaar te gaan.
@
jeroenathome, ik verwacht niet in bizarre koud / regen te gaan rijden, wat niet wil zeggen dat ik nooit nat zal worden

. Een bandana heb ik opgeschreven. Heb 2 jaar geleden een electrische scooter gereden en toen een prul gekocht, maar iets was beter dan niets, toen ook eens een steentje tegen mijn nek gekregen. Proefrit wordt lastig aangezien ik nog geen rijbewijs heb...ofja lastig, ik kan het gewoon doen maar lijkt me niet verstandig.
@
Bommes, ik snap je punt. Voor nu is het rustig wat commuten en af en toe een ritje voor de lol. dan val ik denk ik in de urban / classic rijder al vind ik zo snel geen 'omschrijving' van wat dat precies mag inhouden.
Mbt je thermo, je kunt het ook aantrekken en als het te warm is uittrekken, afkoelen gaat vaak beter dan warm worden inderdaad.
EDIT: Even een helm die me wel leuk leek op MKC in Google gogooit... ipv (€190 - 10% =) €170 voor €132, dat vind ik dan toch relatief grof als ik eerlijk ben. Op een andere site weer €210 .. prijzen liggen wel beetje all over the place zo. De jas scheelt maar 10 euro en de broek niets.. Ook nagenoeg niets tov Duitsland.. Gemak is ook wat waard en koop op mijn eenmanszaak dus wellicht toch maar een one stop shop nemen en voor het advies betalen.
[
Voor 18% gewijzigd door
Card Nox op 06-01-2024 20:57
]