Ik zal even op deze manier reageren met een kleine uitleg, er zijn wel wat vragen over zo te lezen
1. De Dashcam heb ik via Aliexpress besteld via deze link
Vehicle Mounted Camera
/f/image/SslwC5B9VHgJ5Bk4hn64Lw9r.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb hem besteld voor +/- €63 en uiteindelijk slechts €52,- betaald.. maar zie dat dat een december actie is geweest, dus even wachten tot aliexpress weer met kortingsacties komen kan een hoop geld schelen.
2. De kabel/harnas zit gewoon in de auto, je hebt dus niets extra's nodig.
3. Overigens heb je wel een SD Card nodig, ik heb er nu een
256gb Samsung EVO inzitten, ondanks dat de auto zegt maximaal 128gb te kunnen behappen werkt dit dus prima.
4. De interne camera's nemen
niet op qua beeldmateriaal en dit is dus ook niet terug te bekijken. Je kunt wel tijdens het rijden de 360 camera's aanzetten maar deze slaan niets op. Dat doet de ingebouwde dashcam nu bij mij dus wel. Er is ook een aparte 'app' nu bijgekomen na het opnieuw opstarten van het systeem.
5. Met een plastic spudge tool is het relatief simpel om de spiegelkap unit op de voorruit los te klikken, daarna zit die harnas kabel met een tapeje vast. Met een schaar was die zo los. Er zit in een plastic dopje in de opening die je er uit moet drukken, dan kan de dashcam er zo ingeklikt worden. Simpel zat.
6. Voor zover ik weet zitten er geen camera's in de auto naar binnen toe gericht, dat mag volgens mij vanwege de europese wet niet. In de chinese versie zat er op de A-stijl een camera maar die ontbreekt in mijn versie in ieder geval wel.
Mochten jullie meer willen weten/zien. Let me know
[
Voor 14% gewijzigd door
MichaelJ op 10-04-2024 14:08
]