Bij die more info staat connected services expiration, datum 2029-01-29, dus ik ga er vanuit dat de SIM wel moet werken. Spotify zelf geeft "no media available to browse" zo lang ik wifi niet aanzet. Kan ook nergens door bladeren.E-Vix schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 11:25:
Jouw monthly data pack staat op 0 bytes. Daarom werkt het niet. Deze zou voor de EU op 1GB moeten staan. De eerste 3 jaar heb je 1GB per maand.
Ik zou inderdaad naar de dealer gaan en dit aangeven, en aangeven dat het systeem aangeeft dat deze op versie v2.1.0 staat terwijl er v1.3.1 op staat.
Data voor de navigatie valt buiten de databundel en werkt altijd. Dus ook als je geen datategoed meer hebt.
Ik weet niet of dit al in v1.3.1 zat, maar in de navigatie bij 'more info' helemaal onderaan in de opties wordt weergegeven tot wanneer je kostenloos recht hebt op navigatie updates. Trek hier 3 jaar van af, en je weet op welke datum het geactiveerd is. Dit zou, omdat jouw auto nieuw is, in de afgelopen 30 dagen gebeurd moeten zijn.
Staat hier géén einddatum, dan zijn ze jouw auto inderdaad vergeten te activeren.
Ik bel zo de dealer eens.
[ Voor 5% gewijzigd door deSenna24 op 30-01-2026 11:47 ]