Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• elcapon
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Cybje schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:03:
[...]

Bij mij waren ze af fabriek geblindeerd, nog met een aardig donkere tint ook. Ik dacht eigenlijk dat dat standaard was. Maar moet zeggen dat geblindeerd er wel veel mooier uit ziet, als ik jouw foto's vergelijk met mijn groene Seal.
Helaas heeft de Comfort editie met het kleinere accupakket dit niet. Vind het eigenlijk ook altijd wel mooier staan geblindeerde ramen.
vassago schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:11:
[...]

Kijk eens naar ABRP (A better routeplanner) i.c.m. een ODB2 dongle.
Voor het plannen van laadmomenten bevalt deze mij echt prima en ABRP weet ook of er nog plek is op het laadstation.
Heb het geprobeerd om de ODB2 dongle te verbinden met ABRP maar kreeg steeds geen live informatie door. Dus daar moet ik nog naar kijken, heb je een abonnement afgesloten bij ABRP?

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:07
elcapon schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 21:00:
Ik heb dit ook ervaren tijdens mijn reis naar Zuid-Frankrijk. Dat was behoorlijk irritant, hierdoor was het moeilijk om de lange reizen goed in te plannen en had ik geen idee met hoeveel percentage accu ik aan zou komen. Automatisch plannen van tussenstops voor laden werd soms ook niet geladen of deed de meest rare plekken aankaarten/ onlogische tussenstops. Ook de GPS viel regelmatig weg. Zelfs wanneer ik verbonden was met mijn hotspot van de telefoon werkte de navigatie niet goed. Herstarten van het systeem was ook niet voldoende.

Sinds ik in Nederland ben gaat het wel weer goed. Ben benieuwd wat nou echt de oorzaak is. Zou gek zijn als het alleen in Nederland goed werkt.

Heb de auto pas twee weken in bezit (BYD Seal Comfort Shadow Green). Dit is tot nu toe het enige echt grote minpunt geweest, verder echt onwijs blij met de auto. Rijd echt heerlijk, ook behoorlijk wat bekijks op en langs de weg :D

Nog een paar foto's die in Zuid-Frankrijk gemaakt zijn. Twijfel nog om de achterruiten te laten blinderen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb geen problemen gehad met data of GPS, maar die onlogische tussenstops vind ik wel een ding. Een laadplek kiezen met 4 bezette snelladers terwijl er 3km verder een laadplein met 12 Ionity en 24 Tesla laders zit? Wel vaker dat de autonavigatie kiest voor in mijn ogen bijzondere laadstops eerder op de route dan de ingestelde minimale aankomst SoC terwijl er betere opties zijn binnen range. Soms zelfs van de snelweg af terwijl je even verderop aan de snelweg kan laden.

Niet dat Google Maps heilig is, die verwijderde opeens een laadstop van de route omdat alle plekken (even) bezet waren. 8)7 Met nog 3% range en 60 km tot de volgende laadplek die wel getoond wordt, wordt het dan toch even spannend in de auto :+
Cybje schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:03:
[...]

Bij mij waren ze af fabriek geblindeerd, nog met een aardig donkere tint ook. Ik dacht eigenlijk dat dat standaard was. Maar moet zeggen dat geblindeerd er wel veel mooier uit ziet, als ik jouw foto's vergelijk met mijn groene Seal.
Tot de Comfort kwam was dat ook standaard ;) De Comfort heeft geen blindering en iets kleinere wielen met smallere banden. Verder scheelt de uitrusting niet enorm veel.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15
elcapon schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:54:
[...]
Heb het geprobeerd om de ODB2 dongle te verbinden met ABRP maar kreeg steeds geen live informatie door. Dus daar moet ik nog naar kijken, heb je een abonnement afgesloten bij ABRP?
Zonder abonnement heb je geen Android Auto, op het moment dat ik het nodig heb (vakantie b.v.) sluit ik een abonnement af voor die paar euro.

Regulier gebruik ik Sygic, eigenlijk alleen omdat ik deze altijd al gebruik en de verkeersinformatie en omleidingen zijn top.

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:20
Iemand enig idee waarom het laadvermogen van mijn laadpal afwijkt, met wat de auto aangeeft?

Ik heb een ZapTecGo laadpaal.
Deze geeft nu aan met 10,56 kw te laden.
Echter geeft de BYD app aan met 9,9 kw te laden.

Kan er, of zit er ergens een instelling in de auto, waardoor dit vermogen wellicht beperkt word?
Ik heb op de laadpaal geen cap staan (is wel in te stellen)

Als die 9,9kw klopt van de BYD app, waar blijf het verschil tussen de laadpaal en de auto?
Ik heb ook een thuisbatterij met omvormer.

Die geeft een belasting van 11kw aan.. dus lijkt alsof er wel degelijk met 11 kw (afgerond geladen word)
Er staan tevens ook geen zware aparaten te draaien (bv geen kookplaat/vaatwasser/wasmachine of zo)
Er brand alleen verlichting op het moment

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Juan schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 13:08:
Iemand enig idee waarom het laadvermogen van mijn laadpal afwijkt, met wat de auto aangeeft?

Ik heb een ZapTecGo laadpaal.
Deze geeft nu aan met 10,56 kw te laden.
Echter geeft de BYD app aan met 9,9 kw te laden.

Kan er, of zit er ergens een instelling in de auto, waardoor dit vermogen wellicht beperkt word?
Ik heb op de laadpaal geen cap staan (is wel in te stellen)

Als die 9,9kw klopt van de BYD app, waar blijf het verschil tussen de laadpaal en de auto?
Ik heb ook een thuisbatterij met omvormer.

Die geeft een belasting van 11kw aan.. dus lijkt alsof er wel degelijk met 11 kw (afgerond geladen word)
Er staan tevens ook geen zware aparaten te draaien (bv geen kookplaat/vaatwasser/wasmachine of zo)
Er brand alleen verlichting op het moment
Dat verschil van 6% is volgens mij het laadverlies. De auto zegt gewoon wat hij echt binnenkrijgt.
https://www.anwb.nl/auto/...uisladen-elektrische-auto

• Marcelmagic
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 18-11 21:35
Marcelmagic schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:13:
BYD Seal – instabiele internetverbinding?

Afgelopen week een paar dagen door Zuid-Duitsland en Oostenrijk gereden. Een heerlijke rit, maar na een paar dagen begon de navigatie vreemd te doen.
Plotseling werd niet meer weergegeven hoeveel procent acculading er bij aankomst over zou zijn. Op de terugweg naar huis viel ook de weergave van laadstops voor de optimale route weg, en zelfs file-informatie werd niet meer getoond.

Telkens verscheen de melding: “Instabiele internetverbinding.”

Kan dit komen doordat de 1 GB data van de auto op is?
Denk toch dat het met een data limiet te maken heeft gehad? Nieuwe maand en alles werkt weer!

Melding “instabiele netwerkverbinding, online service niet beschikbaar” popt nu niet meer op.

En de navigatie berekend alles weer netjes, laad tussen stops en hoeveel procent batterij er op de eindbestemming over blijft.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

E-Vix

Nu met sneeuw!

Marcelmagic schreef op maandag 3 november 2025 @ 09:50:
[...]

Denk toch dat het met een data limiet te maken heeft gehad? Nieuwe maand en alles werkt weer!

Melding “instabiele netwerkverbinding, online service niet beschikbaar” popt nu niet meer op.

En de navigatie berekend alles weer netjes, laad tussen stops en hoeveel procent batterij er op de eindbestemming over blijft.
Maar.... wat gaf jouw network monitor dan aan qua dataverbruik? Daar staat in hoeveel GB data je hebt verbruikt, en hoeveel je er voor de rest van de maand nog over hebt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Marcelmagic
E-Vix schreef op maandag 3 november 2025 @ 11:14:
[...]

Maar.... wat gaf jouw network monitor dan aan qua dataverbruik? Daar staat in hoeveel GB data je hebt verbruikt, en hoeveel je er voor de rest van de maand nog over hebt.
Geen idee, nu helaas ook niet meer te achterhalen vrees ik. Waar kan ik netwerk monitor vinden in het menu?

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Uit mijn hoofd: Je hebt bij al je applicaties een mapje staan met hulprogramma's. In dat mapje staan 3 applicaties. Bestandsbeheer, automatisch opstarten en gegevensmonitor. Je moet de gegevensmonitor hebben. Als je die opent dan krijg je meteen te zien hoeveel data je deze maand in totaal hebt gebruikt, hoeveel je over hebt. In gegevensmonito kan je ook bij gegevensverbruikhet individuele verbruik van de applicaties zien. Handig voor als je op zoek bent naar de boosdoener.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Juan
Weer app problemen. Uit de app gegooid en de verbinding is er niet (blijkbaar)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jNEKb6v_4Ezl52mhbl_80DzSRpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TqaO5pYo33muKyA891NffdR4.jpg?f=fotoalbum_large

Meer mensen last van?

• vanadium
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:54
Juan schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:36:
Weer app problemen. Uit de app gegooid en de verbinding is er niet (blijkbaar)
[Afbeelding]

Meer mensen last van?
+1

• Marcelmagic

• Juan
app lijkt weer te werken, wel erg langzaam, en krijg signaal errors
locatie voortuig werkt weer wel.

verbinding met de auto is er ook weer.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Die app problemen: komt dat niet doordat de app nog geüpdatet moest worden, al dan niet op de achtergrond?
Er was kortgeleden nog een update van de app beschikbaar.
Bij Android tonen sommige apps bij openen dat een update nodig is, maar bij andere apps niet en dan is het gissen waarom de app niks doet.

• Juan
Hier iPhone, de app lijkt weer redelijk normaal te werken, bij de eerste keer, doet het draaiende wieltje er wel iets langer over als normaal. De rest werkt weer normaal

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23

Cybje

First Post!

Ik heb met de app sowieso dat ik iedere +/- 2 weken wordt uitgelogd. Erg irritant. Maar vanochtend had hij inderdaad wat problemen.

BYD mag echt wel eens op een wat hoger niveau komen qua software.

Wat ruist er door het struikgewas

• Juan
Elke 2 weken niet, paar keer per jaar denk ik. Maar irritant is het zeker, en altijd op het verkeerde moment.
Je dan weer inloggen, en je WW weer zien te achterhalen, want dat slaat die app niet op.

• DeGroteMuis
Cybje schreef op woensdag 5 november 2025 @ 17:53:
Ik heb met de app sowieso dat ik iedere +/- 2 weken wordt uitgelogd. Erg irritant. Maar vanochtend had hij inderdaad wat problemen.

BYD mag echt wel eens op een wat hoger niveau komen qua software.
Gisterochtend met Android echt nul problemen. En de laatste keer dat ik in moest loggen is toch alweer maanden terug. Volgens mij dit jaar niet meer dan 1-2 keer tot nu toe? Misschien geluk dat ik het net tref en niet in probeer te loggen als er een hikje is, maar tot nu toe echt enorm veel beter dan de rampenplan software van VW, die standaard 2-3 keer in de week faalde en altijd traag was.

• vassago
  • Laatst online: 22:15
Met Android vrijwel nooit problemen en ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in moest loggen.

Wat ik wel heb is dat ik zo'n 2x per jaar het batterijtje van de AB/sleutel moet vervangen omdat de auto moeite begint te krijgen met het detecteren van de AB. (b.v. bij het sluiten van de achterklep)
Met de vorige auto's deed ik de hele 4 jaar met 2 sleutels en die hadden ook keyless entry.

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23

Cybje

First Post!

Ik heb een iPhone 14, misschien dat daar meer problemen mee zijn. Aan de andere kant is er ook niks aan te tweaken, want het is Apple en zit dus potdicht. Dus dat betekent wat mij betreft wel dat BYD hun app moet aanpassen aan hoe een iPhone / iOS werkt

Wat ruist er door het struikgewas

• DeGroteMuis
vassago schreef op donderdag 6 november 2025 @ 12:49:
Met Android vrijwel nooit problemen en ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in moest loggen.

Wat ik wel heb is dat ik zo'n 2x per jaar het batterijtje van de AB/sleutel moet vervangen omdat de auto moeite begint te krijgen met het detecteren van de AB. (b.v. bij het sluiten van de achterklep)
Met de vorige auto's deed ik de hele 4 jaar met 2 sleutels en die hadden ook keyless entry.
Twee keer per jaar is best veel. De mijne sinds juni 2024 nog geen batterij hoeven wisselen. Ik vergrendel de auto wel vaak met de microswitch op de deur of knopje binnenkant kofferbak, misschien daardoor betere batterijduur?

• satyriasis
  • Laatst online: 10:25
Ik heb het idee dat de android app de laatste weken ook sneller inlogt en reageert op commando's :-D

Inloggen moet ik minder vaak doen dan verwisselen van telefoon (of het wipen van mijn tel) >:) Dat was in de eerste 2 maanden wel anders, toen moest ik iedere week inloggen...

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Marcelmagic schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:13:
BYD Seal – instabiele internetverbinding?

Afgelopen week een paar dagen door Zuid-Duitsland en Oostenrijk gereden. Een heerlijke rit, maar na een paar dagen begon de navigatie vreemd te doen.
Plotseling werd niet meer weergegeven hoeveel procent acculading er bij aankomst over zou zijn. Op de terugweg naar huis viel ook de weergave van laadstops voor de optimale route weg, en zelfs file-informatie werd niet meer getoond.

Telkens verscheen de melding: “Instabiele internetverbinding.”

Kan dit komen doordat de 1 GB data van de auto op is?
Even terugkomen op dit data topic in de Seal.
Het dataverbruik van de BYD nav app is best gortig. Je raakt zo door je 1 GB heen, dus ik probeerde de mobiele hotspot van mijn telefoon te gebruiken daarvoor. Ik wou dan de BYD navigatie of Spotify apps gebruiken, maar daarbij viel de WiFi verbinding steeds uit.
Het was voor mij even een hersenkraker waarom de WiFi verbinding van de Seal steeds uitviel. Ik heb nu ontdekt (?) dat als je telefoon via BT verbonden is met de auto (om Android Auto te gebruiken) dat hij de WiFi hotspot niet kan gebruiken. Zet ik BT in de Seal uit (verbinding met mobiel verbroken) dan kan de Seal wel de WiFi mobiele hotspot van mijn telefoon gebruiken. Maw, voor BYD apps met data-verbruik kan je geen Android Auto gebruiken, en vice-versa.
Klopt dit met jullie ervaringen?

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

deSenna24 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:25:
[...]

Damn wat blijf ik toch jaloers op die kleur! Echt zonde dat die niet meer te bestellen is, ice blue ondertussen ook niet meer. Ik wacht nu 3 maand, dealer heeft nog geen zicht op levering. Wordt een volledige blackout, space black met zwart interieur :)
Geheel zwart, met zwarte velgen etc? :)
https://www.tiktok.com/@ntn.tatae/video/7492727117352815879
https://www.tiktok.com/@ntn.tatae/video/7468889547716185362
Met extra frontlip, ziet er beestachtig uit _/-\o_
Ik begrijp alleen niet hoe die onze openbare wegen overleeft. Ik moet met de standaard lip al aardig opletten.

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 10-11-2025 17:22 ]

• satyriasis
  • Laatst online: 10:25
Fireshade schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:14:
[...]

Het dataverbruik van de BYD nav app is best gortig. Je raakt zo door je 1 GB heen, dus ik probeerde de mobiele hotspot van mijn telefoon te gebruiken daarvoor. Ik wou dan de BYD navigatie of Spotify apps gebruiken, maar daarbij viel de WiFi verbinding steeds uit.
Het was voor mij even een hersenkraker waarom de WiFi verbinding van de Seal steeds uitviel. Ik heb nu ontdekt (?) dat als je telefoon via BT verbonden is met de auto (om Android Auto te gebruiken) dat hij de WiFi hotspot niet kan gebruiken. Zet ik BT in de Seal uit (verbinding met mobiel verbroken) dan kan de Seal wel de WiFi mobiele hotspot van mijn telefoon gebruiken. Maw, voor BYD apps met data-verbruik kan je geen Android Auto gebruiken, en vice-versa.
Helaas wel (op het android auto / hotspot gedeelte) ;(

• MichaelJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:44
Fireshade schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:20:
[...]

Geheel zwart, met zwarte velgen etc? :)
https://www.tiktok.com/@ntn.tatae/video/7492727117352815879
https://www.tiktok.com/@ntn.tatae/video/7468889547716185362
Met extra frontlip, ziet er beestachtig uit _/-\o_
Ik begrijp alleen niet hoe die onze openbare wegen overleeft. Ik moet met de standaard lip al aardig opletten.
Die frontlip is wel aardig laag ja, dwingt je wel om rustiger te rijden kan ik je vertellen. :+

iRacing Profiel

• iggimeister
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:00
MichaelJ schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:03:
[...]

Die frontlip is wel aardig laag ja, dwingt je wel om rustiger te rijden kan ik je vertellen. :+
Kan je vertellen dat het niet te doen is... Al twee kapot gereden. Ik laat het voor wat het is ondanks de dikke look

• DeGroteMuis
Fireshade schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:14:
[...]

Ja, wireless Android Auto gebruikt ook je WiFi omdat Bluetooth te weinig bandbreedte zou kunnen hebben. Daardoor gaat je WiFi hotspot niet ermee samen. Je kan wel Android Auto uitzetten en misschien dat bekabelde AA wel werkt met een hotspot, nog niet geprobeerd op de Seal.

Qua dataverbruik: Bij mij leek de spraakassistent juist nogal ijverig door de data te gaan, de navigatie en laadplanning viel wel mee de laatste autovakantie. Gebruikte je misschien spraakcommando's tijdens het navigeren?

• BYD LR MSS
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21:03
Goedemiddag, ik wil nog even terugkomen op mijn bericht van 4 sep trilling in de auto 3 weken geleden zijn we gaan rijden met een monteur van BYD Rotterdam en hij constateerde dat het trilling was van de aandrijving. Op de brug gezet en idd speling op de aandrijf assen achter deze zijn nu vorige week vervangen en de trilling is verdwenen. Dus ik begreep dat er meer mensen waren met trilling in hun Seal AWD misschien is dit de oplossing.

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

DeGroteMuis schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 15:30:
[...]

Ja, wireless Android Auto gebruikt ook je WiFi omdat Bluetooth te weinig bandbreedte zou kunnen hebben. Daardoor gaat je WiFi hotspot niet ermee samen. Je kan wel Android Auto uitzetten en misschien dat bekabelde AA wel werkt met een hotspot, nog niet geprobeerd op de Seal.

Qua dataverbruik: Bij mij leek de spraakassistent juist nogal ijverig door de data te gaan, de navigatie en laadplanning viel wel mee de laatste autovakantie. Gebruikte je misschien spraakcommando's tijdens het navigeren?
Ik ben hier een aantal maanden geleden nog mee aan het experimenteren geweest, en de uitkomst was dat het simpelweg niet wilde lukken. Ook met een AAwireless adapter geprobeerd, maar dat lukte ook niet.
Wat mogelijk nog wel en optie is, is om bluetooth tethering te gebruiken. Als je deze op je telefoon aan zet en je gaat in de Seal naar de bluetooth verbinding dan kan je als je in dat menu op jouw telefoon tikt er voor kiezen om data via bluetooth in te schakelen. Het enige nadeel is dat je dit volgens mij wel iedere rit opnieuw in moet schakelen. Mijn telefoon (S25) onthoudt de setting niet, en de Seal lijkt het weer uit te schakelen als het niet op de telefoon ingeschakeld staat...

• MichaelJ
iggimeister schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:07:
[...]

Kan je vertellen dat het niet te doen is... Al twee kapot gereden. Ik laat het voor wat het is ondanks de dikke look
Zo erg is het bij mij ook weer niet, ja ik rijd hem wel eens tegen een drempel aan (of bij het af rijden) en hij heeft wat schaafplekjes maar kapot is die nog lang niet. Standaard rijd ik drempels nu wat schuiner op/af en dwingt me ook wat rustiger aan te doen.

Al vraag ik me af of dat met een keer onoplettendheid wel gaat gebeuren natuurlijk, dan gaat die er ook weer vanaf.

iRacing Profiel

• DeGroteMuis
E-Vix schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:54:
[...]

Ik ben hier een aantal maanden geleden nog mee aan het experimenteren geweest, en de uitkomst was dat het simpelweg niet wilde lukken. Ook met een AAwireless adapter geprobeerd, maar dat lukte ook niet.
Wat mogelijk nog wel en optie is, is om bluetooth tethering te gebruiken. Als je deze op je telefoon aan zet en je gaat in de Seal naar de bluetooth verbinding dan kan je als je in dat menu op jouw telefoon tikt er voor kiezen om data via bluetooth in te schakelen. Het enige nadeel is dat je dit volgens mij wel iedere rit opnieuw in moet schakelen. Mijn telefoon (S25) onthoudt de setting niet, en de Seal lijkt het weer uit te schakelen als het niet op de telefoon ingeschakeld staat...
Duidelijk meer getest dan ik, nuttige info voor wie hier last van heeft! _/-\o_

• BYD LR MSS
E-Vix schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:54:
[...]

Ik zit even mee te lezen maar ik heb het zelfde probleem gehad. Opgelost met een dongel met simkaart die opstart als ik de auto opstart. Dit is in 10 sec klaar daarna gaat hij over naar de Wifi verbinding met de auto en gebruik hij de data van de dongel. Als je CarPlay opstart dan schakelt hij uit omdat deze verbinding ( CarPlay) via Wifi gaat dus gebruik alleen de eerste paar seconde via de sim van BYD.

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:48
Wat was bij jullie Seal de levertermijn? Ik had vandaag nog eens gebeld naar de dealer en er is nog geen chassisnummer en nog niet op transport dus zal waarschijnlijk januari worden. Seal Excellence besteld in juli.

Ik moet mijn huidige Polestar ook nog verkopen en als het dit jaar nog was liet ik de zomerbanden staan voor testritten, dus even een afspraak gepland voor de winterbanden op velg :)

• higgs93
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-11 20:53
Wil ff wat foto’s van m’n Seal met jullie delen 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_1PcSBoDzbqpaBI5iCR0KXpUog=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8iisjh9Bs0Z4ZVTs64rqUefa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PDnYUc7GxdcsAnciW2WvL4gjgkE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h1kDp6oOx0MuA9bND1uzTuOJ.png?f=fotoalbum_large

Echt verliefd op de auto

• MichaelJ
higgs93 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 14:10:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Echt verliefd op de auto
M'n eerste reactie was wel even om na te denken wat ik nou zag en vooral wat ik er van vond, ik snap wel dat je hier verliefd op zou kunnen zijn. Maar het heeft wel een hoog Need For Speed Underground 2 gehalte. Ben wel benieuwd hoe het in het echt eruit ziet, dat wel 8)

iRacing Profiel

• higgs93
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-11 20:53
MichaelJ schreef op donderdag 13 november 2025 @ 15:08:
[...]

M'n eerste reactie was wel even om na te denken wat ik nou zag en vooral wat ik er van vond, ik snap wel dat je hier verliefd op zou kunnen zijn. Maar het heeft wel een hoog Need For Speed Underground 2 gehalte. Ben wel benieuwd hoe het in het echt eruit ziet, dat wel 8)
Grappig, dat is juist een van m’n favoriete games ooit! Leuk dat het je die vibe geeft 😄

• MichaelJ
higgs93 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:27:
[...]

Grappig, dat is juist een van m’n favoriete games ooit! Leuk dat het je die vibe geeft 😄
Vroegahh, toen de games nog goed waren!

iRacing Profiel

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

higgs93 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 14:10:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Echt verliefd op de auto
Volgens mij is het wel een indrukwekkende verschijning in het echt.
Ik zie dat je gele brake calipers hebt gemonteerd. Nog bijpassende gele rim protectors erbij doen? :P

• DeGroteMuis
@higgs93 Leuke nummerplaathouders, weer eens wat anders dan zo'n intussen redelijk standaard raamsticker! :+

• BYD LR MSS
Let op Seal rijders dat je bij dit vochtig weer als je de auto verlaat hem en op slot en weer van slot en dan weer afsluit dan heb je geen last van beslagen ramen. Ik was het vergeten 🥲Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CCgyOSZl7sizNmpjCX2yOT3GG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VB1ElNl5Lga72miFwXORtQJw.jpg?f=fotoalbum_large

• Juan
Dus dicht -> open -> dicht? kan dat niet in 1x bij afsluiten? wat is het verschil? (bepaalde airco instellingen?)

Wij staan in de garage, maar op het werk buiten.

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je hem op slot zet nadat je hebt gereden, dan gebruikt hij nog heel even de airco om te ontvochtigen. Als je hem tijdens dat proces van slot haalt en weer opnieuw op slot zet zonder dat de auto aan is geweest, dan stop je dat proces en beslaan je ramen.

Het beslaan van de ramen was een probleem dat ik meen in versie 1.4.0 opgelost werd. Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar ik had dan ook al begin februari, 2 weken nadat ik de auto in ontvangst had genomen, de eerste versie van v1.4.0 al geïnstalleerd staan.

• Juan
Ik heb dit probleem eigenlijk niet.. was alleen de voorraam gisteren op het werk. Maar dank voor de tip!

• DeGroteMuis
E-Vix schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:25:
Als je hem op slot zet nadat je hebt gereden, dan gebruikt hij nog heel even de airco om te ontvochtigen. Als je hem tijdens dat proces van slot haalt en weer opnieuw op slot zet zonder dat de auto aan is geweest, dan stop je dat proces en beslaan je ramen.

Het beslaan van de ramen was een probleem dat ik meen in versie 1.4.0 opgelost werd. Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar ik had dan ook al begin februari, 2 weken nadat ik de auto in ontvangst had genomen, de eerste versie van v1.4.0 al geïnstalleerd staan.
Je zegt precies het tegenovergestelde van @BYD LR MSS volgens mij? Maar hoe dan ook, zelf nooit zo erg last van gehad, hooguit de voorruit een beetje. Ook niet met oudere softwareversies. Moet ik wel zeggen dat ik de recirculatie standaard op buitenlucht zet.
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste