Vanochtend mijn eerste werkdag na mijn vakantie en meteen maar eens gevraagd waarom mijn bestelde Seal na ruim 1 maand nog steeds op een handtekening van mijn werkgever staat te wachten. Wat blijkt nou, mijn werkgever schijnt niet helemaal gelukkig te zijn met de huidige leasemaatschappij en daarom is de handtekening nog niet onder het contract gezet. Later deze week hoop ik meer te horen te krijgen. Het zou echter wel fijn geweest zijn als ze mij hier eerder over hadden geinformeerd aangezien ik nu tijdens mijn vakantie bijna dagelijks de status van de bestelling op aan het vragen was en mij al af begon te vragen waar het probleem zat. Uiteindelijk begon ik zelfs aan mijzelf te twijfelen...
Ik denk niet dat 'mijn' Seal dus nog voor het aflopen van mijn huidige leasecontract geleverd zal gaan worden aangezien ik van BYD te horen had gekregen dat de levertijd 3 maanden was, en mijn huidige contract al eerder af loopt (1 november).
Ik hoop nu alleen niet dat als mijn werkgever opeens besluit over te gaan naar een andere leasemaatsachappij dat ik ook opeens een stuk duurder in de lease uit ga komen.
Tijdens mijn vakantie ook nog een reactie gehad van BYD op een aantal vragen die ik na de proefrit had:
- De nieuwe versie van de Seal die zij als Seal Y aanduiden zou eind dit jaar op de markt moeten gaan komen. Waarschijnlijk zal dat pas begin 2025 zijn.
- Voor een trekhaak en dakdrager gaf BYD aan dat ze nog met berekeningen en de leverancier bezig waren en dat ze in september hier meer over zouden kunnen vertellen.
Ik denk niet dat 'mijn' Seal dus nog voor het aflopen van mijn huidige leasecontract geleverd zal gaan worden aangezien ik van BYD te horen had gekregen dat de levertijd 3 maanden was, en mijn huidige contract al eerder af loopt (1 november).
Ik hoop nu alleen niet dat als mijn werkgever opeens besluit over te gaan naar een andere leasemaatsachappij dat ik ook opeens een stuk duurder in de lease uit ga komen.
Tijdens mijn vakantie ook nog een reactie gehad van BYD op een aantal vragen die ik na de proefrit had:
- De nieuwe versie van de Seal die zij als Seal Y aanduiden zou eind dit jaar op de markt moeten gaan komen. Waarschijnlijk zal dat pas begin 2025 zijn.
- Voor een trekhaak en dakdrager gaf BYD aan dat ze nog met berekeningen en de leverancier bezig waren en dat ze in september hier meer over zouden kunnen vertellen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25