Deze heb ik vorige week daar nog zien staan nadat ik mijn proefrit daar had gemaakt.bblikman schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 16:25:
De voorpret is begonnen. BYD had mijn auto al naar Utrecht laten komen. Terwijl mijn lease pas op 9/9/24 begint :-)
Vandaag al even in de auto gezeten. Zwart met licht blauwe bekleding. Aparte en mooie combi.
De auto stond nog in “aflever modus” met de oude software. Deze wordt tzt geupdate.
Auto uiteraard nog vies en met hoezen om de stoelen. Maar juist leuk om de seal alvast nu te zien en dan later helemaal gepoetst :-))
Oh ja, de letters op de achterklep halen ze er ook af
Ik vroeg of ze ook een Seal hadden staan met het blauwe interieur om zo een goede afweging te kunnen maken. Hele garage door gelopen en via een deur naar een terrein achter de garage en helemaal achterin de hoek stond jouw auto. Door de ramen heen heb ik even naar binnen gekeken want ze mochten de auto niet open maken omdat deze van een klant was... Inderdaad een bijzondere combi!
Jouw auto heeft mij doen besluiten om toch voor een zwart interieur te gaan.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25