Mooie plaatjes daar uit Zwisterland. Ach, al zet je daar een Fiat Multipla neer dan is het al mooi.
Gisteren mocht ik ook mijn Seal AWD ophalen (volgens de lijst op de eerste pagina 1 van de 2 zwarte AWD's in NL!).
Leuke nette ontvangst, alle tijd voor me en een leuk presentje (toevallig ook iets wat ik nog graag wilde). De hele auto uitgelegd, niet dat het nodig was maar ik liet me even verwennen. Toen ik destijds de Tesla ging ophalen was het: Hier zijn uw pasjes, vak 324. Succes en veel plezier."
Wat een heerlijke wagen! De Model 3 voelt nu echt als een karige kart met een supercomputer. Dit is een echte auto! Krijg van iedereen ook complimenten over de looks, materialen, afwerking en "gevoel". Zelfs mijn wergever, autofanaat en eigenaar van Ferrari, Aston Martin, Porsches en Audi, was erg onder de indruk. Hij vond het beter dan Audi.
En het gaspedaal intrappen van de AWD...... alsof je voor het eerst in de Python zit! Brak bijna mijn nek door de harde acceleratie.
:strip_exif()/f/image/U3wWkpTNpD7byC5SFgxySi2v.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelijk maar een eerste tijd neergezet...
Ook direct maar wat accessoires geïnstalleerd: Brillenhouder, Stuurplaatje, organiser, dashcam (heel makkelijk trouwens), speaker grills en zwart logo aan de voorkant.
En natuurlijk, nog geen uur nadat ik de auto had, ben ik alweer getorpedeerd door die vliegende ratten!

Het dak en raam zitten ook onder.