Die PM vind ik ook wel interessantIphonevannick schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:20:
Ik zal je een PM sturen voor meer info. Je kunt al starten vanaf €150 met 3D printen als je maar weet welke je koopt, dan zit je goed!
ON-topic: ik herken de berichten echt niet over de LKA die niet goed zou functioneren. Echt top wat mij betreft. Tijdens de proefritten heb ik een Tesla met FSD gereden en de Seal met de vorm van autonoom rijden zoals vandaag de dag en die van de Seal beviel me veel beter.
Ben er ook nog steeds heel blij mee, ik hoef niks meer te doen in combinatie met ICC. 😌
Ik ben het met je eens dat de ICC over het algemeen beter werkt dan Tesla AP qua phantom braking en rare ingrepen, maar vooral in wat scherpere bochten haakt de ICC me toch nog te snel af. En dat zonder waarschuwing. Dat zou nog wat beter mogen.
Online sowieso wel, in dit topic:Gremen schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:55:
Zijn er al echte foto's van de Seal in de kleuren "Ice blue" en "Atlantis grey"?
Ben wel benieuwd naar het verschil
Ice Blue:
afgelopen in "Het grote BYD Seal topic"
Atlantis Grey in ieder geval:
woutdr in "Het grote BYD Seal topic"
M0untainD3w in "Het grote BYD Seal topic"
En allebei bij minder fijn weer onderin deze post:
boblelie in "Het grote BYD Seal topic"
Hahaha, on point met de afbeeldingen hoor! Dank je! Komt helemaal goed met die foto's. Dan is er ook meteen een nieuwe Ice Blue foto.MichaelJ schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:02:
[Afbeelding]
Zonder gekheid, vanmorgen dacht ik nog wanneer zou jij je Seal in ontvangst mogen nemen.. maar dat is dus al gebeurd![]()
Gefeliciteerd, eindelijk! Ben benieuwd naar je ervaringen en mocht je wat willen weten laat het maar weten!
Vanmiddag zal ik ook weer een leuke foto gaan posten
Ah ja, bij lease natuurlijk idd wat gemakkelijker.boblelie schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:31:
Thx voor de tip. Ben echter niet zo bang voor die discussies. Is leaseauto dus "vervang maar wat nodig is", is doorgaans mijn ervaring.
Had de LKA met de Kia standaard aan staan en werkte echt gwn fijn. Ben met de Seal als de dood dat ie weer gaat ingrijpen op de snelweg dus laat het maar uit tot de dealer er naar gaat kijken.
Zal mijn ervaring met de audio en stoelventilatie dan ook met ze delen.
Vanmorgen trouwens eens de FM en DAB geprobeerd. Niet dat ik dat ooit echt ga gebruiken, maar gezien de andere forumleden hier toch maar ff gekeken.
Nou met FM krijg ik geen stabiele zender die tijdens rijden NIET stoort.
Met DAB zie ik alleen een rits duitse zenders op mn scherm die het allemaal vervolgens niet doen. Kan geen andere DAB zenders vinden.
Weet niet of dit normaal is?![]()
Krijg je bij FM meerdere zenders?!?