Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Bobo221 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 12:31:
Is het met zo een commander ook mogelijk om bepaalde functies permanent uit te schakelen zoals:
  • Vermoeidheid waarschuwing (bij 1 keer gapen na 10 min in de auto om 09:40 na 8 uur slaap en 2 koffie 8)7)
  • stuur trillen bij het wisselen van een rijbaan zonder richtingaanwijzer te gebruiken
  • Wifi die automatisch uitschakelt (heb premium connecticity uitgezet en ben nu afhankelijk van hotspots maar moet elke keer handmatig verbinden
Nee, nee, nee.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr dragon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-09 12:27
trangelang schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:13:
[...]

Voor mij was het aanschaffen van de Commander: het permanent uitzetten van de ISA. Tijdens het rijden kom je altijd achteraf pas achter. Ik werd gek van het gepiep. Ja, je kunt het uitzetten. Echter niet altijd veilig, want je wordt toch even afgeleid.

Ook heb ik nu een knopje om de laadkabel te onlocken. Ik doe mijn klep open, druk op een knopje ergens in mijn kofferbak en trek dan mijn kabel eruit. Telkens mijn telefoon uit mijn broek halen, app openen en uplocken was ook niet altijd handig.

Tijdens Black Friday gehaald met 20% korting. Installeren is ook een makkie (voorinstal rechterdeur)
je bent op de hoogte van het trekkoordje in de kofferbak aan de laadkant waarmee je hem ook kan ontgrendelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:34
trangelang schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:13:
Ook heb ik nu een knopje om de laadkabel te onlocken. Ik doe mijn klep open, druk op een knopje ergens in mijn kofferbak en trek dan mijn kabel eruit.
Ik heb dat aan het vasthouden van de deurhendel gekoppeld, als ik die 3 seconden vasthoud ontgrendelt de laadpoort. Ik heb een vaste laadkabel, dus hoef niet in de kofferbak te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 16:43
mr dragon schreef op maandag 24 maart 2025 @ 13:35:
[...]

je bent op de hoogte van het trekkoordje in de kofferbak aan de laadkant waarmee je hem ook kan ontgrendelen?
Dat is de noodontgrendeling. Die is niet bedoeld om altijd te gebruiken.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:30
Bobo221 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 12:31:
  • stuur trillen bij het wisselen van een rijbaan zonder richtingaanwijzer te gebruiken
Waarom zou je dit willen? Lijkt me een stuk veilig om gewoon aan te leren om je richtingaanwijzer correct te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 12:06
mr dragon schreef op maandag 24 maart 2025 @ 13:35:
[...]

Voor een keer handig, maar niet ideaal om dit dagelijks te gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 22:55
Heeft iemand hier toevallig al een commander in de Juniper geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-09 17:14

GVR

Allewijn schreef op zondag 23 maart 2025 @ 09:54:
[...]

Goed om te horen. Ik heb in het verleden al twee sets model 'Storm' gekocht.
Eerste set had ik dag 1 na nieuwe levering op mijn Y gezet.
Paar weken later reed ik al mijn eerste stoeprand-schades. Was super blij dat enkel de wieldoppen schade hadden, omdat ze zo mooi óver de velgranden heen vallen (in tegenstelling tot originele doppen).
Dus toen direct weer een nieuwe set besteld en was veel tijd kwijt met demonteren. Kostte me mijn vingers. Deed gewoon pijn om bij al die stugge clips te kopen. Zat zo strak. Brak toen ook een clip (was niet erg want ik had dus al vier nieuwe).

Paar maandjes geleden met de nieuwe set wéér geklooi toen ik een voor-naar-achter wielen wissel deed op advies van Tesla na 15dkm. Om zo mooi gelijkmatig de banden te laten slijten.
Was weer veel werk. Die klemmetjes zitten allemaal zo strak en zijn bij model Storm amper bereikbaar. Zelfs met allerlei plastic wip-tooltjes die ik geprobeerd heb.

Zou dus fijn zijn als er nu een zachter materiaal abs is gekomen en je ze, net als de originele doppen, er hard af kan rukken zonder dat clips breken.
Kan dat nu?

Want de doppen blijven wel echt vééééél fraaier dan originele doppen. Wielen lijken ook groter omdat ze dus helemaal over de velgranden heen gaan.
Ze zitten erop, nog niet getest hoe makkelijk ze er vanaf gaan, auto staat momenteel bij tesla voor service. De klemmen lijken op het eerste gezicht wel soepeler. Zal hier later nog even op terugkomen.

Ben dit keer voor het (MOTENIO) blade model gegaan. Twee dingen die me opvallen t.o.v. de vorige ("XINLIN");
Kleurverschil, de nieuwe zijn wat grijzer, maar dat valt vooral op als ze naast elkaar liggen (de oude zijn ruim een half jaar oud dat kan ook schelen).
En formaat. De nieuwe hebben net een kleinere diameter waardoor je (alleen) vanaf de zijkant de rand van de velg een klein beetje ziet. Toch opvallend dat er verschillende varianten in omloop zijn.

Links is oud, rechts is nieuw:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5dpv2Iv4BHRF0IJn2uTjO4p-3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1w4PFxdzM6UTaMXJPc4w1raX.jpg?f=fotoalbum_large
Klem van nieuwe dop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdhQXF60182tSWxBxdd9VBikVEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHGXHg2juAFbQ72A8xl07SJD.jpg?f=fotoalbum_large

En de oude:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Db9xSzu8mamL1_ajd2UvurKJdP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myLpdId4y3gK54U2IvLcFHZB.jpg?f=fotoalbum_large

Iets andere diameter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbMtUPsTRHEYCgkOKMsvypqGYso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9CCrP1JdFJOm8K1ZyyhGcm4u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dankjewel voor je bericht en fotos. Erg gewaardeerd!
Benieuwd 'hoe' ze gaan passen, gezien hun iets kleinere diameter. Hoop dat ze net zo mooi over de rand gaan vallen als de oude.

Die nieuwe clips lijken wel circa hetzelfde, maar dan exclusief de stalen extra klemmen...
Terwijl de constructie er wel zit, voor die stalen klemmen. Misschien zijn die gewoon niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 18:32
The-Doctor schreef op maandag 24 maart 2025 @ 14:36:
Dat kan nog niet. De Juniper heeft schijnbaar een andere aansluiting en dus past de huidige commander bekabeling niet. In ongeveer 2 weken is de nieuwe kabel beschikbaar. Op de socials van Enhauto zijn al wel video’s te zien waarin ze er mee testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:31
The-Doctor schreef op maandag 24 maart 2025 @ 14:36:
Ik had hem begin vorige week besteld. Op de website stond 'Order now' terwijl er bij de Know 'Preorder' stond.
Na een week was er nog niks verzonden dus had ik een berichtje gestuurd.
Blijkbaar is de nieuwe kabel nog in productie, vanaf half April zouden ze hopelijk verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKPI
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-09 16:34
Fire69 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 20:33:
Zo, vandaag de race-pedalen geïnstalleerd op de Juniper :P
(ze passen ook op de Highland)
https://www.amazon.de/dp/B0D9GWPM4V

[Afbeelding]

Super eenvoudig om te installeren, ze schuiven over de originele pedalen en zitten vast met een handig clip-on systeem.
Ik schrok wel even van het originele stroompedaal, dat is belachelijk eenvoudig en plastiekerig!
Hoe bevallen ze ten opzichte van de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruggero
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 07:01
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor een Tesla Model Y uit 2024. Hoeft niet perse draadloos op te laden, maar moet vooral goed vastzitten en niet rammelen.

Op ali kwam ik deze tegen;

https://a.aliexpress.com/_EGfwFDm

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
Fire69 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 21:23:
[...]

Ik had hem begin vorige week besteld. Op de website stond 'Order now' terwijl er bij de Know 'Preorder' stond.
Na een week was er nog niks verzonden dus had ik een berichtje gestuurd.
Blijkbaar is de nieuwe kabel nog in productie, vanaf half April zouden ze hopelijk verstuurd worden.
Goed om te weten. Mijn Y komt ook pas in Mei-Juni en wil wel eigenlijk meteen de commander om de ISA uit te zetten. Je zal vast wat tegen die tijd posten als jij hem hebt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-09 11:48
Ruggero schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:43:
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder voor een Tesla Model Y uit 2024. Hoeft niet perse draadloos op te laden, maar moet vooral goed vastzitten en niet rammelen.

Op ali kwam ik deze tegen;

https://a.aliexpress.com/_EGfwFDm

Iemand hier ervaring mee?
als nieuwe klant koop je die voor €5.96. Gewoon proberen voor dat geld. Lijkt me stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Hongy schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 09:50:
[...]

als nieuwe klant koop je die voor €5.96. Gewoon proberen voor dat geld. Lijkt me stevig.
94 cent nu :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
krijg je alleen de base en niet de magnetische houder. typisch Ali hoe ze je lokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 06:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog een vraagje voor de s3xy commander gebruikers.

Mijn MY die gaat vaak op de snelweg ineens terug naar 100km/u, soms ineens naar 90km/u. Om daarna weer terug naar de ingestelde snelheid te gaan (vaak 110). Kan de commander dit overrulen? (Soms is het ook gewoon gevaarlijk dat hij ineens zo afremt)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Ethirty

Who...me?

Mad-Matt schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:42:
Nog een vraagje voor de s3xy commander gebruikers.

Mijn MY die gaat vaak op de snelweg ineens terug naar 100km/u, soms ineens naar 90km/u. Om daarna weer terug naar de ingestelde snelheid te gaan (vaak 110). Kan de commander dit overrulen? (Soms is het ook gewoon gevaarlijk dat hij ineens zo afremt)
Nee, volgens mij moet je TACC gewoon instellen op huidige snelheid ipv maximumsnelheid. Beetje vervelende keuze aangezien ze geen normale resume hebben.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
DKPI schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 06:53:
[...]

Hoe bevallen ze ten opzichte van de originele?
Ik merk geen verschil tijdens het rijden, het is puur esthetisch een upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Allewijn schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:49:
Dankjewel voor je bericht en fotos. Erg gewaardeerd!
Benieuwd 'hoe' ze gaan passen, gezien hun iets kleinere diameter. Hoop dat ze net zo mooi over de rand gaan vallen als de oude.

Die nieuwe clips lijken wel circa hetzelfde, maar dan exclusief de stalen extra klemmen...
Terwijl de constructie er wel zit, voor die stalen klemmen. Misschien zijn die gewoon niet nodig.
Nou, niet bestellen! 1 dop is al gebroken bij het demonteren door een Tesla monteur. Uit coulance hebben ze me een set tesla doppen gegeven dus dat is wel netjes. Kan het ze ook niet kwalijk nemen, ze moeten die doppen in china eens anders gaan produceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
GVR schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 15:23:
[...]

Nou, niet bestellen! 1 dop is al gebroken bij het demonteren door een Tesla monteur. Uit coulance hebben ze me een set tesla doppen gegeven dus dat is wel netjes. Kan het ze ook niet kwalijk nemen, ze moeten die doppen in china eens anders gaan produceren...
Hè getsie. Geen verbetering die die 'nieuwere' versies.
Hopelijk komen de Chinezen nog een keer met soepel plastic/zelfde als origineel. Want ze zien er iig zo veel fraaier uit.
Voor nu blijf ik dus even priegelen met pijn aan vingers elke keer als ik mijn Ali doppen er af moet halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
SpikeHome schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 16:41:
[...]

Ik heb de action controller gekocht na €19,-
Die werkt
Ik ben ook op zoek naar een goedkope controller (ik ga hem zelden gebruiken waarschijnlijk).

Op Reddit zag ik dat je moet opletten omdat Tesla de Xbox-layout voor de ABXY knoppen gebruikt.
Het is op de site van Action moeilijk te zien maar ik denk dat de layout anders is. Zorgt dat voor problemen bij het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Allewijn schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 18:26:
[...]

Hè getsie. Geen verbetering die die 'nieuwere' versies.
Hopelijk komen de Chinezen nog een keer met soepel plastic/zelfde als origineel. Want ze zien er iig zo veel fraaier uit.
Voor nu blijf ik dus even priegelen met pijn aan vingers elke keer als ik mijn Ali doppen er af moet halen...
met blote handen of met handschoenen? Voor de winterwissel heb ik het met hardloop winter handschoenen gedaan namelijk. 31-03 ga ik weer voor de zomerwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Hongy schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 11:12:
[...]

met blote handen of met handschoenen? Voor de winterwissel heb ik het met hardloop winter handschoenen gedaan namelijk. 31-03 ga ik weer voor de zomerwissel.
Handschoenen noodzakelijk, en eigenlijk nog iets van een schroevendraaier, pijn aan je vingers gegarandeerd!(waar ondertussen ook de Kwikfit en Tesla monteur achter zijn gekomen).

Ga proberen de 'nieuwe' set ali doppen terug te sturen voor een refund. Tesla had me een set 'originele' zwarte doppen gegeven uit coulance. Daarbij zie je dus helaas wel de velgrand, maar he, ze gaan er soepeler op en af... rij vooralsnog daar dus maar mee rond. Leken gebruikt dus ze zullen ze overgehouden hebben van een andere auto.

Die 'originele' doppen komen overigens ook gewoon uit china, Guangzhou Jinzhong Auto Parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:09
Iemand die een tablet houder met zuignap voor het dakraam kan aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:05
Weet iemand of de Juniper dezelfde ruitenwissers gebruikt als de pre-Highland Model 3?
Ik heb namelijk nog twee setjes liggen. Mochten ze niet passen geef ik ze gewoon mee als m’n Model 3 is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattdice
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 11:26
mjvdzwet schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:43:
[...]

Plastidip of Motip plasti spray, heb ik zelf ook gedaan met het logo en de letters.

Advies, wacht tot het minimaal 15 graden is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb het zojuist ook geprobeerd, maar kreeg het niet netjes om de logos vandaan. Was dat de reden van het advies van minimaal 15 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:20
Sunri5e schreef op zondag 16 juni 2024 @ 08:51:
Wij hebben 3 kinderen in de leeftijd van 0, 2 en 3. Als we op pad gaan ligt de jongste in een Maxicosi, de middelste zit in een autostoeltje en de derde in het midden op de smalste stoelverhoger die verkrijgbaar is. Bij de middelste (met de stoelverhoger) komen we met de gordel niet bij de sluiting. Nu zijn we opzoek naar een verlengstuk dat er voor zorgt dat we er wel bij kunnen komen. We hebben verschillende universele gordelverlengers geprobeerd maar deze passen niet. Zijn er hier mensen die ook al tegen dit probleem zijn aangelopen? En hoe hebben jullie dit opgelost?
Heeft iemand een variant op een gordelverlenger die past in een MY ? zojuist weer tevergeefs een universele geprobeerd. |:(

zeg maar zoiets

[ Voor 19% gewijzigd door yourney op 29-03-2025 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
mattdice schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 15:47:
[...]

Ik heb het zojuist ook geprobeerd, maar kreeg het niet netjes om de logos vandaan. Was dat de reden van het advies van minimaal 15 graden?
De temperatuur is idd belangrijk voor de hechting, net als de 5 minuten tussen de lagen.

Daarnaast kan je met een houten prikker of als je heel voorzichtig bent met een mesje de randjes onder het logo lossnijden.

Maar temperatuur is belangrijk en het wachten nadat je klaar bent 12 tot 24 uur.
Wel eventueel afplakband na een uurtje of 2 verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fire69
Net de Commander ingebouwd in de MYJ.

Ik vond het nog niet zo evident want het ding wordt geleverd zonder enige instructies.
Op hun website staat geen uitleg voor de Juniper.
Dan maar op hoop van zegen gekeken hoe het in een Highland moet omdat de kabel daar het meeste op lijkt.
Dat vind ik persoonlijk toch maar een slechte service zo :/

Met moeite het paneel eraf gekregen, het is redelijk anders dan bij een Highland. Ook de plaats van de kabels.
Maar het is wel gelukt, al bij al niet zo moeilijk en in 10 minuten klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSQXQkxatQ0bdvKeEPMQnKe6UTc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rrExwqRPprX7vrv46WYps0Ke.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37
ik zit nu ook te denken aan zo'n knop/commander, of hoe het ook moge heten ;). Is er iemand die ooit wat problemen heeft gehad met die knop, dat de auto "raar" ging doen? je zit namelijk toch continu die CAN-bus van info te voorzien, geen idee of dat negatieve gevolgen kan hebben.

Heeft daarnaast ooit iemand bij een leasemaatschappij gevraagd of zij daar problemen mee hebben?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
Bint schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:57:
Heeft daarnaast ooit iemand bij een leasemaatschappij gevraagd of zij daar problemen mee hebben?
Zolang je niks vraagt hebben ze er geen problemen mee, als je officieel iets vraagt denk ik dat het officiële antwoord je niet aan zal staan. (ze hebben er 0 belang bij dus is afkeuren het makkelijkste) Dat is zoals ik het verwacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:57

RoofTurkey

PredatorKalkoen

RoofTurkey schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:53:
Het luchtmatras voor de Model Y was gisteren (eindelijk) op voorraad. Meteen besteld, hopelijk spoedig binnen. Was ook Snuuzu aan het volgen, maar die was met 899€ vs 235€ een stuk duurder. Binnenkort hopelijk binnen en dan eens testen hoe het bevalt. Mooi alternatief voor een gooitentje hopelijk :*)
Heeft even mogen duren, maar afgelopen weekend voor het eerst een nachtje geslapen in de Y met het luchtmatras. Helaas vergeten een foto te maken, maar de productfoto's zijn vrij duidelijk. Mijn bevindingen in het kort (ik ben 1.87m lang):

Plussen:
+ kwaliteit is top, zowel het matras zelf als de pomp en tas die erbij komen is allemaal dik in orde
+ pasvorm is perfect, kofferbak gaat nog netjes dicht en hij loopt mooi door tot alle randjes zonder ergens tegenaan te gaan duwen
+ ligcomfort is verrassend goed (vergeleken met een tweepersoons Decathlon/Quecha luchtbed van +/- 100€), lekker stevig maar wel zacht
+ opblazen/leegzuigen met de meegeleverde pomp is kinderspel
+ opslaan in de frunk is geen probleem en er blijft nog een beetje ruimte over voor wat klein spul, ook na het eerste gebruik

Minnetjes:
- na het leeglaten vult het matras zichzelf rap weer met lucht, waardoor oprollen een uitdaging is. Uiteindelijk heb ik dit gedaan door de pomp eraan te houden en na een stukje rollen steeds de pomp weer aan te zetten eventjes om hem weer leeg te zuigen
- pomp is afhankelijk van de 12V aansluiting, alleen als je achter de auto ermee bezig bent gaat deze vlot uit omdat de auto zelf gaat slapen. Workaround was even de deur opendoen en op de bestuurdersstoel gaan zitten, maar wel annoying natuurlijk

Verder, los van het matras zelf viel mij op dat het voor één persoon best ruim is in de breedte, maar twee personen is denk ik wel krap (niet getest). Op het breedste stuk is het volgens mij 1.35m. In de lengte is het ook niet fantastisch, zonder de voorstoelen extra naar voren te zetten. Ik moest hierdoor uiteindelijk diagonaal gaan liggen om mijn benen helemaal te kunnen strekken. Ik had natuurlijk de voorstoelen kunnen verplaatsen, maar als je eenmaal ligt zit je daar niet helemaal meer op te wachten.

Al met al blij dat ik dit matras nu permanent in de frunk heb zitten, ik verwacht dat een paar keer per jaar het goed van pas gaat komen als ik onverwacht niet meer terug naar huis kan of wil rijden. Ook voor onderweg van/naar vakantie wel lekker om even een dutje te doen en door de tijd die het kost (5 minuutjes max) om klaar te maken kan je zelfs tijdens een snellaad sessie even een powernap doen terwijl de auto hetzelfde doet.

Edit: Levertijd was trouwens 2 werkdagen, dat was niet hetgeen wat zo lang geduurd heeft :+

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdb0203
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23-09 13:52
Zijn er al Juniper rijders die een alternatief voor de 19 inch cross flow wheel caps hebben gevonden? Ben benieuwd!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tesla lettertjes van Ali op de kofferklep geplakt. Vanmiddag een zwart logo op de neus doen en dan ben ik af van al het chroom.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fzpHGhPc/0bdef028-37e7-4bdc-90d5-0a5efc5ea41d.jpg

Nu gaan we weer rustig verder zoeken naar een leuke set 18" voor de MY, we willen wat meer comfort en ik vind het ook wel tof staan, wat meer SUV look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 20:20
Dvdb0203 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:13:
Zijn er al Juniper rijders die een alternatief voor de 19 inch cross flow wheel caps hebben gevonden? Ben benieuwd!
Wat ik online tegenkwam is dat de oude alternatieve wheelcaps ook gewoon passen. Klopt dat niet?

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdb0203
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23-09 13:52
Louis schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:34:
[...]

Wat ik online tegenkwam is dat de oude alternatieve wheelcaps ook gewoon passen. Klopt dat niet?
Feitelijk weet ik het niet. Alleen als ik het vanaf afbeeldingen inschat, dan lijkt het alsof die 5 spaaks meer naar buiten geplaatst zijn dan de oude velg met gemini. Dat zou betekenen dat oude alternatieven niet passen. Althans, dat is mijn aanname. Op Ali etc geven ze bij alle alternatieven aan dat hij tot en met modeljaar 2024 is. Dus ik denk dat het niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 12:18
RoofTurkey schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:28:
[...]

Heeft even mogen duren, maar afgelopen weekend voor het eerst een nachtje geslapen in de Y met het luchtmatras. Helaas vergeten een foto te maken, maar de productfoto's zijn vrij duidelijk. Mijn bevindingen in het kort (ik ben 1.87m lang):

Plussen:
+ kwaliteit is top, zowel het matras zelf als de pomp en tas die erbij komen is allemaal dik in orde
+ pasvorm is perfect, kofferbak gaat nog netjes dicht en hij loopt mooi door tot alle randjes zonder ergens tegenaan te gaan duwen
+ ligcomfort is verrassend goed (vergeleken met een tweepersoons Decathlon/Quecha luchtbed van +/- 100€), lekker stevig maar wel zacht
+ opblazen/leegzuigen met de meegeleverde pomp is kinderspel
+ opslaan in de frunk is geen probleem en er blijft nog een beetje ruimte over voor wat klein spul, ook na het eerste gebruik

Minnetjes:
- na het leeglaten vult het matras zichzelf rap weer met lucht, waardoor oprollen een uitdaging is. Uiteindelijk heb ik dit gedaan door de pomp eraan te houden en na een stukje rollen steeds de pomp weer aan te zetten eventjes om hem weer leeg te zuigen
- pomp is afhankelijk van de 12V aansluiting, alleen als je achter de auto ermee bezig bent gaat deze vlot uit omdat de auto zelf gaat slapen. Workaround was even de deur opendoen en op de bestuurdersstoel gaan zitten, maar wel annoying natuurlijk

Verder, los van het matras zelf viel mij op dat het voor één persoon best ruim is in de breedte, maar twee personen is denk ik wel krap (niet getest). Op het breedste stuk is het volgens mij 1.35m. In de lengte is het ook niet fantastisch, zonder de voorstoelen extra naar voren te zetten. Ik moest hierdoor uiteindelijk diagonaal gaan liggen om mijn benen helemaal te kunnen strekken. Ik had natuurlijk de voorstoelen kunnen verplaatsen, maar als je eenmaal ligt zit je daar niet helemaal meer op te wachten.

Al met al blij dat ik dit matras nu permanent in de frunk heb zitten, ik verwacht dat een paar keer per jaar het goed van pas gaat komen als ik onverwacht niet meer terug naar huis kan of wil rijden. Ook voor onderweg van/naar vakantie wel lekker om even een dutje te doen en door de tijd die het kost (5 minuutjes max) om klaar te maken kan je zelfs tijdens een snellaad sessie even een powernap doen terwijl de auto hetzelfde doet.

Edit: Levertijd was trouwens 2 werkdagen, dat was niet hetgeen wat zo lang geduurd heeft :+
Heb je nog Shadowblinds oid gebruikt? Was het donker genoeg in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:57

RoofTurkey

PredatorKalkoen

BP14 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 16:24:
[...]

Heb je nog Shadowblinds oid gebruikt? Was het donker genoeg in de auto?
Verder niks hiervoor gebruikt, ik moest 8:00 opstaan en ongeveer een kwartiertje daarvoor kwam de zon pas op. Als de zon eenmaal goed en wel op is dan is het wel gewoon (te) licht in de auto. Van buiten kijk je niet makkelijk naar binnen door het geblindeerde glas dus qua privacy is het wel prima te doen zonder blinds. Om het gebruik laagdrempelig te houden zou ik denk ik eerder een slaapmasker op doen, dan scheelt het maar een paar seconden ipv heel de auto door te moeten kruipen om blinds goed op te hangen.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Laatst online: 08:11
Heeft iemand vergelijkbare covers voor het glazen dak als deze? https://www.greendrive-ac...d_2024_vanaf_oktober_2023

Ik wil graag die covers die ook het hele glas achter bedekken, maar als ik het goed zie heb je ook een tussen cover die de zon weerkaatst, maar je hebt ook gewoon die transparant covers die nog wel wat licht doorlaten. Het is mij niet duidelijk of ik die weerkaatsende cover die er tussen zit er ook uit kan halen.

Ik wil hoofdzakelijk het glas achter bedekken met nog een beetje transparantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Belecthor schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:21:
Heeft iemand vergelijkbare covers voor het glazen dak als deze? https://www.greendrive-ac...d_2024_vanaf_oktober_2023

Ik wil graag die covers die ook het hele glas achter bedekken, maar als ik het goed zie heb je ook een tussen cover die de zon weerkaatst, maar je hebt ook gewoon die transparant covers die nog wel wat licht doorlaten. Het is mij niet duidelijk of ik die weerkaatsende cover die er tussen zit er ook uit kan halen.

Ik wil hoofdzakelijk het glas achter bedekken met nog een beetje transparantie.
Op de video lijkt het of je niet meer door de achterruit kan kijken maar prijstechnisch wel voordelig. Ziet er ook uit dat die zilveren cover ertussen gedaan wordt en apart is van de transparante covers. Transparante covers lijken op sonniboys en daar kan ik van binnen wel door de achterruit van mijn Audi kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54
Nieuwe dopjes erop gedaan, blij mee! Vind ze mooier dan de originele.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMt49WmOafcGRfvcjF547yZuX3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdxFw2Yit8I53fyviWhUFnyB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door ChromeFR op 03-04-2025 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Laatst online: 08:11
Hongy schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:17:
[...]

Op de video lijkt het of je niet meer door de achterruit kan kijken maar prijstechnisch wel voordelig. Ziet er ook uit dat die zilveren cover ertussen gedaan wordt en apart is van de transparante covers. Transparante covers lijken op sonniboys en daar kan ik van binnen wel door de achterruit van mijn Audi kijken.
Ja, op de video lijkt het idd alsof dat hitteschild er niet tussen zit en je er doorheen kunt kijken. Het lijkt op de foto's ook alsof je die zilveren cover er tussenuit kunt halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Belecthor schreef op donderdag 3 april 2025 @ 07:18:
[...]

Ja, op de video lijkt het idd alsof dat hitteschild er niet tussen zit en je er doorheen kunt kijken. Het lijkt op de foto's ook alsof je die zilveren cover er tussenuit kunt halen.
Bij mijn Ali versie voor mijn M3H kan je de zilveren laag met klittenband op de andere laag zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

ChromeFR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 00:09:
Nieuwe dopjes erop gedaan, blij mee! Vind ze mooier dan de originele.

[Afbeelding]
welke zijn dit? Heb je een link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR
Tuurlijk, zijn deze! En de wheelcaps zijn deze.

[ Voor 34% gewijzigd door ChromeFR op 03-04-2025 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empie69
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:37
ChromeFR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:19:
Tuurlijk, zijn deze! En de wheelcaps zijn deze.
Weet je of dit effect heeft op het verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Vandaag nog een mooi verbruik gehaald, dus denk het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfMMDpr9PlVqcmCKMd3xxKj1v1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yziSxayuRzraS7ndyfjQjE2O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:18

sphere

Debian abuser

ChromeFR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:40:

[Afbeelding]
Is dit achter een vrachtwagen ofzo? Als ik in chill normaal rij (gewoon de limiet), 25km, 18km snelweg, kom ik nauwelijks onder de 150.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusterror
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 15:06
ChromeFR schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:40:

[Afbeelding]
Hoe haal je zo'n laag verbruik? Als ik echt met mooi weer, wind mee en max 100km/h rij zit het gemiddelde op 135 ofzo.. heb je op een auto trein gestaan :9 , of ergens alleen maar bergafwaarts gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Het is een route van Uithoorn naar Amsterdam, klein stukje snelweg, meeste is 80km/u. Wel met een fluwelen voetje gereden hoor en het was ideaal weer natuurlijk gisteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 17:18

bert pit

asdasd

tinusterror schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:42:
[...]

Hoe haal je zo'n laag verbruik? Als ik echt met mooi weer, wind mee en max 100km/h rij zit het gemiddelde op 135 ofzo.. heb je op een auto trein gestaan :9 , of ergens alleen maar bergafwaarts gereden :)
Heel simpel: als je een gemiddelde haalt van 47 kmh dan is elke auto zuinig en maakt het praktisch niet uit welke wheelcaps er onder zitten.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Gemiddelde snelheid is vaak veel lager dan je denkt hoor, reken maar eens uit bij je eigen verbruik. En dit lage verbruik is inderdaad zeker niet te danken aan de wieldoppen :). Gemiddeld over 22000 km zit ik overigens op 130 Wh/km, dus dat is gewoon normaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-09 19:57
Zijn er mensen hier die een set wheel covers via AliExpress heeft besteld? En deze ook binnen hebben gekregen?

Ik heb nu al voor de 2e keer dat ik een set Arachnid covers heb besteld maar dat het pakket, zodra het in Nederland is aangekomen, wordt teruggestuurd. De reden is ‘undeliverable item, has been returned to shipper.’

Nu heb ik achteraf toch liever de glossy variant dus dat scheelt, maar het is wel vervelend dat ze niet geleverd worden vanuit China. Heb ook geen zin om 4x de prijs aan een dropshipper in de EU te betalen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

ZXRY schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:54:
Zijn er mensen hier die een set wheel covers via AliExpress heeft besteld? En deze ook binnen hebben gekregen?

Ik heb nu al voor de 2e keer dat ik een set Arachnid covers heb besteld maar dat het pakket, zodra het in Nederland is aangekomen, wordt teruggestuurd. De reden is ‘undeliverable item, has been returned to shipper.’

Nu heb ik achteraf toch liever de glossy variant dus dat scheelt, maar het is wel vervelend dat ze niet geleverd worden vanuit China. Heb ook geen zin om 4x de prijs aan een dropshipper in de EU te betalen namelijk.
Ja al twee keer, laatste keer zelfs binnen een week binnen. Kloppen je adresgegevens wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR
ZXRY schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:54:

Ja, zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
GVR schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 19:05:
[...]

Ja al twee keer, laatste keer zelfs binnen een week binnen. Kloppen je adresgegevens wel?
Dank voor je reactie.

Adresgegevens kloppen. Zowel in het account als in het orderoverzicht. Bestel regelmatig wat bij AliExpress, vooral dingen voor de Tesla, en heb nog nooit gezeik er mee gehad.
Nu dus al 2x, beide bij een set matte Arachnid wheel covers. Heb de tweede keer ook een andere verkoper gebruikt, maar dat mocht niet baten dus. Heel vreemd.

Ga nu maar een setje in het glanzend zwart kopen. Wel met achteraf betalen, scheelt weer mogelijk refund gedoe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
RoofTurkey schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:28:
[...]
Minnetjes:
Paar manieren om dat op te lossen:
- Bestuurdersportier ontgrendelen en op een kiertje laten staan,
- Sentry mode actief laten,
- Kampeermodus inschakelen.

Dan blijven de 12V aansluitingen actief. Ik heb zelf regelmatig een compressor koelbox achterin aangesloten op de 12V. Deze blijft draaien als Sentry Mode actief is. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
ZXRY schreef op zondag 6 april 2025 @ 01:49:
[...]

Dank voor je reactie.

Adresgegevens kloppen. Zowel in het account als in het orderoverzicht. Bestel regelmatig wat bij AliExpress, vooral dingen voor de Tesla, en heb nog nooit gezeik er mee gehad.
Nu dus al 2x, beide bij een set matte Arachnid wheel covers. Heb de tweede keer ook een andere verkoper gebruikt, maar dat mocht niet baten dus. Heel vreemd.

Ga nu maar een setje in het glanzend zwart kopen. Wel met achteraf betalen, scheelt weer mogelijk refund gedoe :+
Ik kreeg toevallig wel laatst mail van ome ali dat ik 2 items gekocht had waar wat mee is:
We have identified a potential non-compliance issue with a recent product you have purchased.
Cause for the potential problem:Intellectual Property Infringements
Dus wellicht is dat een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
gjcvro schreef op zondag 6 april 2025 @ 11:01:
[...]

Ik kreeg toevallig wel laatst mail van ome ali dat ik 2 items gekocht had waar wat mee is:

[...]

Dus wellicht is dat een reden.
Interessant. Het vreemde is dat het pakket wel netjes langs de douane komt. Het gaat fout in het laatste gedeelte, voorafgaand aan de levering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/os8QQg6vEZpz0rmjtDtq30fX2kI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G7YVqLx51bpl4pQfZqQnseWo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:02

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Spring Sale bij Enhauto.
Op diverse items 20% korting, mocht er nog iemand een Commander, knob of buttons willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Doctor
WishmasterNL schreef op maandag 7 april 2025 @ 12:45:
Spring Sale bij Enhauto.
Op diverse items 20% korting, mocht er nog iemand een Commander, knob of buttons willen kopen.
Ik dacht te wachten tot ik m'n Y echt heb, maar bestel maar alvast. Twijfel of ik er buttons bij neem of alleen de commander. Iemand die de buttons kan aanraden en zo ja welke functie ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 19:42
The-Doctor schreef op maandag 7 april 2025 @ 13:56:
[...]

Ik dacht te wachten tot ik m'n Y echt heb, maar bestel maar alvast. Twijfel of ik er buttons bij neem of alleen de commander. Iemand die de buttons kan aanraden en zo ja welke functie ervoor?
Ik heb nog wel een paar buttons over. 4 stuks. Ik kan nu de knob gaan nemen omdat ik mijn mid-console van mijn 2019 model geupgrade heb naar de nieuwe versie. Dus dit is een mooi moment om voor mij de knob te bestellen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empie69
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:37
Daniel. schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:06:
[...]

Ik heb nog wel een paar buttons over. 4 stuks. Ik kan nu de knob gaan nemen omdat ik mijn mid-console van mijn 2019 model geupgrade heb naar de nieuwe versie. Dus dit is een mooi moment om voor mij de knob te bestellen.
Heeft de knob vooral ethisch meerwaarde ten opzichte van de buttons of ook qua functionaliteit?

[ Voor 3% gewijzigd door Empie69 op 07-04-2025 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Empie69 schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:28:
[...]
Heeft de knob vooral ethisch meerwaarde ten opzichte van de buttons of ook qua functionaliteit?
Ik vind de knob vooral handig omdat je kunt zien wat je doet. Ik kijk er bijv. mee wat de batterij temperatuur is, zie meteen welke stoelen aan het verwarmen zijn (en op welke stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 19:42
jongetje schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:51:
[...]

Ik vind de knob vooral handig omdat je kunt zien wat je doet. Ik kijk er bijv. mee wat de batterij temperatuur is, zie meteen welke stoelen aan het verwarmen zijn (en op welke stand).
En de knob past niet in de mid console van de 2019 variant met die klepjes. Die nieuwe hebben zo'n schuif systeem.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
  • Laatst online: 24-09 16:43
jongetje schreef op maandag 7 april 2025 @ 14:51:
[...]

Hoe doe je die batterij temperatuur dan bekijken? Ik kan niet vinden hoe ik dat kan toevoegen op de knob.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
adjego schreef op maandag 7 april 2025 @ 15:07:
[...]

Hoe doe je die batterij temperatuur dan bekijken? Ik kan niet vinden hoe ik dat kan toevoegen op de knob.
Als je de "Battery Preconditioning (beta)" toevoegt dan zie je als je die selecteert de temperatuur (hij gaat niet meteen verwarmen, dat is pas als je ook draait/drukt).

[ Voor 4% gewijzigd door jongetje op 07-04-2025 15:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07:46
Zoek de verschillen. Net even bij my de wissel gedaan :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujw6FYSS1PwG9gDTdTINAEwdzBk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJlNdHHGVKaz4xZuX204Pdmz.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RHCloseSGKNveJT2B1JQwY_n11k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q80CpErMZUQuML7uLk30jp7y.jpg?f=fotoalbum_large

De "originele" zwart geblakerde Gemini doppen vervangen door AliExpress Gemini doppen die wel over de velgrand vallen.

Weer eens wat anders na 1 jaar en 4 maanden 8)

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik vind de Photon wieldoppen wel mooi op mijn M3H, maar ze beschermen de velgrand niet. Heeft er iemand een link met 'lookalikes' maar dan met velgrandbescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
RigolleM schreef op maandag 7 april 2025 @ 18:20:
Ik vind de Photon wieldoppen wel mooi op mijn M3H, maar ze beschermen de velgrand niet. Heeft er iemand een link met 'lookalikes' maar dan met velgrandbescherming?
Wat vind je van deze?

https://gathering.tweaker...message/80316754#80316754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Laatst online: 24-09 20:20
Die vind ik ook wel gaaf. Heb je een linkje?

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinDH1
  • Laatst online: 21:23
RaRo74 schreef op maandag 7 april 2025 @ 17:28:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

De "originele" zwart geblakerde Gemini doppen vervangen door AliExpress Gemini doppen die wel over de velgrand vallen.

Netjes! Zit dus met hetzelfde probleem, het wintersetje is grijs. De vriendin vindt het leuk, mij doet het iets teveel denken aan te brede sjonniebak velgen. Toevallig een linkje naar dit Ali setje wat over de velgrand valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik zoek echt de 18" Photon 'lookalike' wieldop maar dan met velgrand. Als het niet bestaat, bestel ik gewoon die velgrand afzonderlijk. Blijft die zitten bij een bandelwissel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hongy
RigolleM schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:11:
[...]

Ik zoek echt de 18" Photon 'lookalike' wieldop maar dan met velgrand. Als het niet bestaat, bestel ik gewoon die velgrand afzonderlijk. Blijft die zitten bij een bandelwissel?
Deze zijn de lookalikes denk ik

https://nl.aliexpress.com/item/1005007785845534.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voltswagen
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 19-07 20:18
Ik ben vandaag losgegaan met het inslaan van accessoires voor mijn aankomende model y juniper!

WatBedrag
Screen protector spigen41
Console organisers + cup holder + secret storage52
S3XY knob + commander270
Taptes all weather Vloermatten134

Totale schade 500 euro, maar dan kunnen we er tegenaan, ik zal wat foto's delen als ik alles binnen heb!

Het enige wat ik nu graag nog wil toevoegen zijn mud flaps, heeft iemand hier al ervaringen mee voor de juniper?

Model Y Juniper LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
Voltswagen schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:58:
Ik ben vandaag losgegaan met het inslaan van accessoires voor mijn aankomende model y juniper!

WatBedrag
S3XY knob + commander270

Totale schade 500 euro, maar dan kunnen we er tegenaan, ik zal wat foto's delen als ik alles binnen heb!

Het enige wat ik nu graag nog wil toevoegen zijn mud flaps, heeft iemand hier al ervaringen mee voor de juniper?
Mocht je hier nieuw zijn: een screenprotector is niet nodig en als je problemen krijgt met het scherm; verwijderen voor service want anders is het voor eigen rekening. Als het weloverwogen is heb ik niets gezegd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Maurice- schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:54:
[...]

Mocht je hier nieuw zijn: een screenprotector is niet nodig en als je problemen krijgt met het scherm; verwijderen voor service want anders is het voor eigen rekening. Als het weloverwogen is heb ik niets gezegd O-)
Ik heb na 4 maanden nog de meegeleverde screenprotector er nog niet afgehaald. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

[...]

Ik ben net 5min geleden klaar met de installatie van mijn mudflaps :)
Gekocht bij EVBase, set voor en achter. Ik vind het wel mooi, het uiterlijk wordt er iets stoerder door.
De kwaliteit is OK maar ik denk dat ze gewoon dropshippen vanuit China, dus op Ali ben je veel goedkoper uit voor hetzelfde volgens mij.

Wat ik je zeker kan aanraden is PPF voor op de achterdeuren. Ik heb de PPF na twee weken geplakt, had ik blijkbaar eerder moeten doen, want ik had links al een putje door steenslag :(

https://www.amazon.de/dp/B09JBFP7XM: 35€ ipv 61€ bij Tesla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 20:04
Heb je hier ook een link van ?
RaRo74 schreef op maandag 7 april 2025 @ 17:28:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaRo74
kalmma schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:09:
Heb je hier ook een link van ?
[...]
RobinDH1 schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:05:
[...]

Netjes! Zit dus met hetzelfde probleem, het wintersetje is grijs. De vriendin vindt het leuk, mij doet het iets teveel denken aan te brede sjonniebak velgen. Toevallig een linkje naar dit Ali setje wat over de velgrand valt?
Ik zie net dat ik ze bij de neef van Ali heb besteld :*)

https://www.temu.com/nl/4..._1744138348708_tde8pyu8q6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 20:04
Ok Dankje voor de link zijn ze voor de gemini velgen wel. Zie dat ze tot model 2023 zijn namelijk en ik heb een model y uit 2024
RaRo74 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:53:
[...]

[...]

Ik zie net dat ik ze bij de neef van Ali heb besteld :*)

https://www.temu.com/nl/4..._1744138348708_tde8pyu8q6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
kalmma schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:48:
Zie dat ze tot model 2023 zijn namelijk en ik heb een model y uit 2024
[...]
Ik ook en daar passen ze perfect op :*)
Eenzelfde kliksysteem tussen de spaken.

Het materiaal lijkt op ABS.
Of ze net zo stevig zijn als de originele Gemini doppen moet nog blijken en dat zie ik dan aankomende winter wel wanneer ze eraf gaan voor winterschoeisel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

RaRo74 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:53:
[...]

Ik ook en daar passen ze perfect op :*)
Eenzelfde kliksysteem tussen de spaken.

Het materiaal lijkt op ABS.
Of ze net zo stevig zijn als de originele Gemini doppen moet nog blijken en dat zie ik dan aankomende winter wel wanneer ze eraf gaan voor winterschoeisel.
Ik wilde net vragen, hoe makkelijk gaan ze er weer vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
GVR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 21:54:
[...]

Ik wilde net vragen, hoe makkelijk gaan ze er weer vanaf?
Ze gingen er pittig strak op en per spaak telkens aanduwen. Onderweg verliezen zal niet spontaan gebeuren.

Dus ik vermoed, bij warme buitentemperaturen het wel gaat, maar bij winterkou ga ik ze toch eerst maar even aanstralen met warmte om te voorkomen dat ze er in delen af gaan komen.

Tegen die tijd laat ik het hier wel weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

De S3xy producten zijn in de aanbieding 20% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:48
Mad-Matt schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:12:
De S3xy producten zijn in de aanbieding 20% korting
Verkoop van Tesla's valt tegen en dus mogelijk ook hun producten? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:25
Hier ook maar de knoop doorgehakt en een bestelling geplaatst voor de commander + 4 knoppen.
Online zijn er genoeg kortingcodes te vinden voor nog eens 10% extra korting.

Ik heb in totaal 211 euro betaald inclusief express shipment.

Ik zal me wel melden in dit topic na installatie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bobo221 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:23:
Hier ook maar de knoop doorgehakt en een bestelling geplaatst voor de commander + 4 knoppen.
Online zijn er genoeg kortingcodes te vinden voor nog eens 10% extra korting.

Ik heb in totaal 211 euro betaald inclusief express shipment.

Ik zal me wel melden in dit topic na installatie :D
Dank voor de link. Hier ook een commander gekocht (knoppen heb ik niet gedaan, zie op het moment geen enorme meerwaarde).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hongy
Mad-Matt schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:31:
[...]

Dank voor de link. Hier ook een commander gekocht (knoppen heb ik niet gedaan, zie op het moment geen enorme meerwaarde).
Inderdaad. En je kan zoveel met voice command doen zoals in deze lijst te vinden is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cqwoyaod9egP8yP_8SmOw6L0mY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2MuhzxxNynKkBZezFY8vQtHc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hongy schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:59:
[...]

Inderdaad. En je kan zoveel met voice command doen zoals in deze lijst te vinden is

[Afbeelding]
Ik heb me al gek gezocht naar zo'n volledige lijst in het Nederlands. Iemand zo'n lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Fire69 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:25:
[...]

Ik heb me al gek gezocht naar zo'n volledige lijst in het Nederlands. Iemand zo'n lijstje?
Hoopte ook dat iemand die had want ik heb nu mijn voice command op engels staan om al die commands te doen.

Probleem hiermee is dat nederlandse straatnamen via voice command naar navigatie niet herkend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-Doctor

WatBedrag
S3XY knob + commander270

Oeh, ik ben wel benieuwd naar de matten! Laat even weten hoe ze zijn als ze in je Y liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Bij Ali zonneschermen bestel voor het dak van mijn Y (december 2024) en is echt prima en houdt de zon goed tegen. En dat voor 22 euro.

https://nl.aliexpress.com...DuIu&gatewayAdapt=glo2nld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9CApFH7ulI-riMPVNos-E1RVqs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYiyjt4UavCPXvlH83C5yDCS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:48
jongetje schreef op woensdag 9 april 2025 @ 17:50:
Bij Ali zonneschermen bestel voor het dak van mijn Y (december 2024) en is echt prima en houdt de zon goed tegen. En dat voor 22 euro.

[Afbeelding]
Het ziet er alleen niet uit maar goed. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

WatBedrag
S3XY knob + commander270

Kleine kinderen? Ik heb deze destijds gekocht, nog steeds blij mee (let op weet niet of die op nieuwe model past)

https://a.aliexpress.com/_EIJz2XE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupp
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08:13
jongetje schreef op woensdag 9 april 2025 @ 17:50:

[Afbeelding]
Had je dan last van de zon? Elk zijn ding, maar die 22€ had ik in mijn zakken laten zitten, om eerlijk te zijn.

Model 3 LR (model 2023)

Pagina: 1 ... 33 ... 41 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.