Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-06 11:53
Iemand chinees alternatief van deze gevonden voor Model 3 Uberturbine?
https://magbak.com/products/magbak-rim-protector
Ik zie op ali veel van soortgelijk maar dan voor de 20 inch Model Y (induction) of 21 inch Model Y (uberturbine)
maar net niet voor 20 inch Model 3.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:34
Rogar schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:30:
[...]

Heb je gezocht op ali? Daar ben ik ze al wel tegen gekomen.

Kijkt u eens:
https://nl.aliexpress.com...herSeller%7Cquery_from%3A

En anders deze bestellen, vind ik persoonlijk mooier.

https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A
Ah top! Die eerste kwam ik overal tegen, heb ik nu ook op m’n 2019 model 3, maar die onderste kon ik maar niet vinden! Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:45
Ik kan nergens vinden welke controllers werken in de Model 3; heb nog een Google Stadia-controller liggen volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
Rogar schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:21:
Ik kan nergens vinden welke controllers werken in de Model 3; heb nog een Google Stadia-controller liggen volgens mij.
Deze heb ik, en die werken prima:
https://a.aliexpress.com/_EIjim65
Enige nadeel is dat Tesla de Xbox indeling hanteert en dit switch controllers zijn, dus XYAB zit verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
turkeyhakan schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:44:
Vraagje: ik ben absoluut niet van accessoires.. maar ik mis toch iets in het interieur en dat is namelijk LED verlichting.

Ik zat aan deze te denken: https://nl.aliexpress.com/item/1005005250102700.html (uitstraalkleur "B"). Iemand ervaring mee? Die van de middenconsole werk je heel makkelijk weg. Maar hoe werk je die andere weg en waar bevestig je die?

Hoor graag van je experts!!

En is dit trouwens makkelijk te verwijderen indien het toch tegenvalt?
Denk dat dit al iets fraaier is qua type verlichting (egaal) en zit een 'lichaamssensor' bij waardoor auto aan en uit gaat:

https://a.aliexpress.com/_EJhtgnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:58
Allewijn schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:18:
[...]

Denk dat dit al iets fraaier is qua type verlichting (egaal) en zit een 'lichaamssensor' bij waardoor auto aan en uit gaat:

https://a.aliexpress.com/_EJhtgnX
Erg mooi! Bedankt. En nu nog iemand met ervaringen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
Hier mensen ervaring met de Carlinkit T2C voor apple carplay?

https://www.carlinkit.com/t2c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
RAJ_B schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:34:
Hier mensen ervaring met de Carlinkit T2C voor apple carplay?

https://www.carlinkit.com/t2c
Nee, en als ik de site en 'screenshots' zo zie zou ik er vooral ook geen ervaring mee gaan opdoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Not sure of dit het juiste topic is maar iemand ervaring met tyre repair kits voor M3 AWD? Door de isolatie schuim beter voor een plug setje gaan dan voor schuim repair kits? Andere suggesties? Is voornamelijk uit voorzorg voor lange trips en om naar een herstel punt te kunnen rijden (Leasewagen). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 19:09

World Citizen

FreeReef.nl

Wellicht interessant voor de Tweakers hier,

Google eens op Tesla HDMI box en Tesla Mirror app.

Het werkt voor een S, en op de sites zie ik dat het ook voor andere Tesla's werkt.
(een review zal Tweakers niet helemaal tof vinden denk ik)

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Boempatat schreef op zondag 10 maart 2024 @ 02:06:
Not sure of dit het juiste topic is maar iemand ervaring met tyre repair kits voor M3 AWD? Door de isolatie schuim beter voor een plug setje gaan dan voor schuim repair kits? Andere suggesties? Is voornamelijk uit voorzorg voor lange trips en om naar een herstel punt te kunnen rijden (Leasewagen). Alvast bedankt!
Voor het mooie wil je dan ook en 2T krik meehebben, krikpad, wielsleutel en compressor. Dan kun je namelijk het wiel demonteren en er goed bij om een prop te zetten.
Met het wiel op de auto kun je er niet goed bij laat staan als je een noodreparatie moet uitvoeren op binnenkant van de wang om weg te komen. Wang? De band is dan toch al verloren en kan het verschil maken tussen een dag(en) wachten in the middle of nowhere of rustig naar een reparateur/bewoonde wereld te rijden.

Zelf heb ik proppen, compressor, reparatievloeistof en een spuitbuis bij me. Ga ik het gebruiken? Waarschijnlijk niet en ik wacht wel onder het genot van een Netniks film op hulp.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-05 21:47
RaRo74 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:01:
[...]

Voor het mooie wil je dan ook en 2T krik meehebben, krikpad, wielsleutel en compressor. Dan kun je namelijk het wiel demonteren en er goed bij om een prop te zetten.
Met het wiel op de auto kun je er niet goed bij laat staan als je een noodreparatie moet uitvoeren op binnenkant van de wang om weg te komen. Wang? De band is dan toch al verloren en kan het verschil maken tussen een dag(en) wachten in the middle of nowhere of rustig naar een reparateur/bewoonde wereld te rijden.

Zelf heb ik proppen, compressor, reparatievloeistof en een spuitbuis bij me. Ga ik het gebruiken? Waarschijnlijk niet en ik wacht wel onder het genot van een Netniks film op hulp.
Ik had 3 weken geleden een schroef in het loopvlak. Ben gewoon nog naar huis gegaan en heb auto wel iets opgekrikt, maar wiel er niet afgehaald. Was in 5 minuten gepiept. Schroef eruit, prop erin en weer lucht bijvullen.

e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Nu online
Dat zijn de eenvoudigste reparaties ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Nu op aliexpress ook symetrische doppen te vinden voor de model 3 2024.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPjG8dvp-ry9lEu7DJvQQOJnFys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/slE5HrIxdonUCPRhQT4PNkgx.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ILdOMMYVZH5rRmTIEORIM_Xg2Lg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R2LWlhnrRciTn7QeHjaIUdMd.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2024 10:32 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Gekke vraag!
Ik krijg met een maandje (of 2...) mijn model 3 2024.
Nu heb ik de sexy buttons met de gen 2 commander in mijn 2019 model 3, om die mee te nemen heb ik een andere kabel nodig.

Die kabel kan ik uiteraard 'gewoon' bij enhauto.com bestellen, maar dan betaal 19€ voor de kabel en 18€ verzendkosten :o ...
Is er iemand die binnenkort een grote(re) bestelling bij enhauto.com wil gaan doen en die misschien voor mij de kabel mee wil bestellen? Dan kom ik hem graag afhalen of betaal ik voor het versturen binnen Nederland (y) . Dat zou toch zeker 15€ schelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:10
spartacusNLD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:15:
Ik heb deze voor mijn nieuwe Y besteld en inmiddels ook binnen.

Ze zien er echt heel mooi uit..

Nu mijn Y nog ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xe2Ot4Mqj6FVX55gDZ1TcUjL4o8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WlCbnqxMeNS6CxDmlQqEvR6v.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Blommie01 op 11-03-2024 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Smobbo schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:25:
Gekke vraag!
Ik krijg met een maandje (of 2...) mijn model 3 2024.
Nu heb ik de sexy buttons met de gen 2 commander in mijn 2019 model 3, om die mee te nemen heb ik een andere kabel nodig.

Die kabel kan ik uiteraard 'gewoon' bij enhauto.com bestellen, maar dan betaal 19€ voor de kabel en 18€ verzendkosten :o ...
Is er iemand die binnenkort een grote(re) bestelling bij enhauto.com wil gaan doen en die misschien voor mij de kabel mee wil bestellen? Dan kom ik hem graag afhalen of betaal ik voor het versturen binnen Nederland (y) . Dat zou toch zeker 15€ schelen :)
Je kan ze even een mailtje sturen en vragen if ze de kabel met gewone post in bubbel enveloppe willen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
mjvdzwet schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:57:
[...]

Je kan ze even een mailtje sturen en vragen if ze de kabel met gewone post in bubbel enveloppe willen sturen.
Had ik inderdaad al even gedaan, eerder ook al goed contact gehad over continuous autopilot bij HW2.5 auto's.
Ze leveren echter alleen met GLS en DHL, hij gaf wel een aantal andere partijen die doorverkopen.
In Nederland is dat tesland, maar die hebben ze niet op voorraad, dus dat zou net zo duur zijn als direct bestellen.
De partijen in Duitsland en Denemarken die hij ook nog opnoemde waren grofweg net zo duur als direct bestellen bij enhauto (prijs hoog, leverkosten laag...). Dan bestel ik het liever gewoon bij de bron :) .

Dus mocht iemand een bestelling gaan doen, dan hoor ik dat graag! Anders bestel ik eind maart gewoon zelf voor 35€ een kabeltje :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
En Spigen heeft ook screenprotectors geintroduceerd voor de model 3 2024:

Voor: https://www.amazon.nl/Spi...WP2C?ref_=ast_sto_dp&th=1

Achter: https://www.amazon.nl/Spi...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1

De versie voor het voorste scherm besteld, je weet maar nooit. Voor mensen met kinderen lijkt de achter versie een slimme investering! :)

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2024 11:31 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Contact gehad met de verkoper. De fabriek maakt nu alleen nog samples van deze nieuwe L/R versie. Wordt binnen 2-3 dagen verzonden en eind maart binnen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

bert pit

asdasd

spartacusNLD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:20:
[...]

Contact gehad met de verkoper. De fabriek maakt nu alleen nog samples van deze nieuwe L/R versie. Wordt binnen 2-3 dagen verzonden en eind maart binnen. Ik ben benieuwd.
Let wel op met screenprotectors.

In het M3/MY topic was iemand met een beeldschermprobleem. De garantie verviel omdat er een screenprotector was geinstalleerd.

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
bert pit schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:33:
[...]

In het M3/MY topic was iemand met een beeldschermprobleem. De garantie verviel omdat er een screenprotector was geinstalleerd.
De garantie van het scherm? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
spartacusNLD schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:33:
[...]

De garantie van het scherm? :o
Ja, die kan door de screenprotectors kapot gaan door spanningsverschillen ofzo...
Klinkt een beetje broodje aap achtig, maar eerder had iemand dit wel in het grote topic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Smobbo schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:15:
[...]

Ja, die kan door de screenprotectors kapot gaan door spanningsverschillen ofzo...
Klinkt een beetje broodje aap achtig, maar eerder had iemand dit wel in het grote topic :+
Je zou verwachten dat een bedrijf als Spigen dit afstemd met Tesla bij de productie?

Een aliexpress protector zou ik daarintegen ook niet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
bert pit schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:33:
[...]

Oh crap ik heb ook die Spigen protector besteld.. Toch maar vreemd van Tesla als hierdoor de garantie zou vervallen.. Systeem paraplu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Ik zit er over te denken om de zijruiten van de achterdeuren en de achterruit te laten tinten.
Om dit ‘egaal’ te maken met het dak.

Wie heeft een goede ervaring met een partij in de regio Utrecht-Amersfoort?

Wat kost dit zo ongeveer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Smobbo schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:53:
Ik zit er over te denken om de zijruiten van de achterdeuren en de achterruit te laten tinten.
Om dit ‘egaal’ te maken met het dak.

Wie heeft een goede ervaring met een partij in de regio Utrecht-Amersfoort?

Wat kost dit zo ongeveer?
Ik heb dit ook laten doen! Dan wel in Den Bosch. Kosten zijn rond de 250 euro. Hij was er zo'n 4 uur mee bezig.

https://tintexclusive.nl

Deze is hier al een paar keer voorbij gekomen. Aanrader! Op zijn instagram pagina zie je verschillende Tesla's staan als je voorbeelden zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 22:35
Iemand ervaring hoe flexibel Tesla is met het omzetten van een order?
Op 27/2 een MY RWD uit voorraad besteld in Tilburg (woon zelf in Bussum) om 'm snel geleverd te krijgen. Door vervoers problemen staat de levering nu op 29 maart. Nu zie ik precies dezelfde configuratie op voorraad in Utrecht. Maak ik kans te proberen deze order om te zetten?

Oeps verkeerde O-) topic....

[ Voor 5% gewijzigd door connos op 12-03-2024 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
connos schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:27:
Iemand ervaring hoe flexibel Tesla is met het omzetten van een order?
Op 27/2 een MY RWD uit voorraad besteld in Tilburg (woon zelf in Bussum) om 'm snel geleverd te krijgen. Door vervoers problemen staat de levering nu op 29 maart. Nu zie ik precies dezelfde configuratie op voorraad in Utrecht. Maak ik kans te proberen deze order om te zetten?
Gewoon even bellen. Meestal kan er wel wat geregeld worden, de auto’s worden per slot van rekening niet gemaakt op bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:25
Sinds een recente update van de sexy buttons lijkt er qua functionaliteit wat veranderd te zijn, hebben anderen dit ook :?

- continuous AP: gaat zo nu en dan niet weer automatisch op AP als de richtingaanwijzer uitgaat
- ruitenwisser: ik heb een knop om de ruitenwissers uit te zetten. Druk ik op deze knop, zie ik op het scherm ook terugkoppeling dat de ruitenwisser uitgaat (was eerst niet) maar toch gaat de ruitenwisser dan soms toch wissen :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
ybos schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:33:
Sinds een recente update van de sexy buttons lijkt er qua functionaliteit wat veranderd te zijn, hebben anderen dit ook :?

- continuous AP: gaat zo nu en dan niet weer automatisch op AP als de richtingaanwijzer uitgaat
- ruitenwisser: ik heb een knop om de ruitenwissers uit te zetten. Druk ik op deze knop, zie ik op het scherm ook terugkoppeling dat de ruitenwisser uitgaat (was eerst niet) maar toch gaat de ruitenwisser dan soms toch wissen :?
Ik ben betatester bij Enhance Auto... er wordt aan gewerkt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

bert pit

asdasd

ybos schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:33:

- continuous AP: gaat zo nu en dan niet weer automatisch op AP als de richtingaanwijzer
Had ik ook. Aanvankelijk dacht ik dat ik het stuur door de weerstand had getrokken. Maar nu jij er ook mee komt lijkt het een bug.
Ik heb het een keer of twee gehad van de circa 25 gevallen. Misschien even melden bij enhauto.

Edit: oeps lees nu de post van mjvdzwet

[ Voor 3% gewijzigd door bert pit op 13-03-2024 08:58 ]

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 13:09
Ik zag in de starter post https://tesla-protect.nl/ staan. Nu ik mijn nieuwe model 3 heb wil ik eigenlijk wel iets met ppf doen. Laten doen is zover ik kan zien extreem duur dus vroeg me af of er hier al mensen tesla-protect zelf geïnstalleerd hebben en hoe de kwaliteit bevalt.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Zijn hier mensen bekend met oplossingen om de laadkabel van de grond te houden?

Ik kwam zelf de volgende tegen: https://evcablehook.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32
Rogar schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:28:

Die werkt prima an sich, maar dan nog is het wel een beetje gepiel. Ik ben veel blijer met mijn gekrulde laadkabel die ik extra heb gekocht, die hangt mooi in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
maharens schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:49:
[...]

Die werkt prima an sich, maar dan nog is het wel een beetje gepiel. Ik ben veel blijer met mijn gekrulde laadkabel die ik extra heb gekocht, die hangt mooi in de lucht.
Ow, wat moet ik me daar bij voor stellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• koekjeh

Ik heb er zelf een geprint / designed. Is nog niet perfect moet ik zeggen maar werk prima. Ik ga dit weekend even het design verbeteren en dan zal ik de STL file hier even delen. Dan kunnen mensen met een 3d-printer hem zelf printen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNSSnj7DuoGSJEjMT1FTWy5Gc_k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lv3qcrOb0ObTeS8Zf67rBFFE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLUy4by1USTTdrsGnj3AVawauQ0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9dC0lLQujRKyJM7Ri2AH1BCU.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35

Ik heb die en de haak werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asbes
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-05 17:52
Vraag; Onder welke kopje moet ik de commander v2/ S3XY buttons v2 hier aanbieden?

Krijg alleen autoradio’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denniswkok
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-04 19:20
Asbes schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:28:
Vraag; Onder welke kopje moet ik de commander v2/ S3XY buttons v2 hier aanbieden?

Krijg alleen autoradio’s.
Moi, Kokkie hier. Mocht je er vanaf willen ben ik wel serieus geïnteresseerd. Laat maar weten. Groet vanuit Groningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-06 01:15

TwOkkie

Tweakin' Okkie

Asbes schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:28:
Geen idee. Ik kan die Gen1 + 4 buttons van mij ook nergens kwijt.

[J|O|R] <- .signature.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 18:33

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Ik vind de zwarte deurhendels op mijn witte Model 3 (Highland) wat ontsierend. Ik zou ze liever parelmoer wit hebben. Iemand ervaring met het wrappen van deze dingen? Is het goed zelf te doen of bekend met een goed bedrijf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaRo74
  • Nu online
Dan gelijk in witte glow in the dark wrappen?
Bij mYn zwarte hebben passagiers altijd moeite om de hendels te vinden in het donker.

Ali heeft daar stickers voor,
https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A

Ook verkrijgbaar in wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stetho
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 10:04
ChromeFR schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:53:
Ik vind de zwarte deurhendels op mijn witte Model 3 (Highland) wat ontsierend. Ik zou ze liever parelmoer wit hebben. Iemand ervaring met het wrappen van deze dingen? Is het goed zelf te doen of bekend met een goed bedrijf?
ik heb ook moeite om mijn deurhendels te vinden in het donker. (M3H in blauw)

De Ali express vond ik er niet zo goed uitzien en ook vaak matige reviews.

Nu heb ik via Amazon folie besteld dat om de klink wrapped.
Ik moet het nog plakken dus of het werkt en of het er netjes uitziet weet ik nog niet.
Ik zal foto's plaatsen als 't zit.

https://www.amazon.com/dp/B08KVPJWHD
Ik heb er in totaal € 43,36 voor betaald.

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Deze lijken mij perfect, maar volgens de verkoper niet passend op de Highland. Misschien voor iemand anders wel een goede tip: https://www.greendrive-ac...-and-y-3701388103648.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Stetho schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:11:
[...]

ik heb ook moeite om mijn deurhendels te vinden in het donker. (M3H in blauw)

De Ali express vond ik er niet zo goed uitzien en ook vaak matige reviews.

Nu heb ik via Amazon folie besteld dat om de klink wrapped.
Ik moet het nog plakken dus of het werkt en of het er netjes uitziet weet ik nog niet.
Ik zal foto's plaatsen als 't zit.

https://www.amazon.com/dp/B08KVPJWHD
Ik heb er in totaal € 43,36 voor betaald.
Deze lijken mij perfect! Alleen passen ze ook op de Highland? Ik zie dat nergens staan in de omschrijving..Heb jij dat toevallig nagevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Nu online
Dat is flink aan de prijs voor 4 stukjes plakfolie.
Even langs een wraper voor wat afvalstukjes?
Bij full wrap ga je toch om het randje dus je hebt wat ruimte wanneer jezelf een sjabloon maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
ChromeFR schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:42:
[...]

Deze lijken mij perfect! Alleen passen ze ook op de Highland? Ik zie dat nergens staan in de omschrijving..Heb jij dat toevallig nagevraagd?
Hmm, dat is een goeie. Ik heb dat niet nagevraagd. Ik zal vh weekend eens passen.
RaRo74 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:31:
[...]

Dat is flink aan de prijs voor 4 stukjes plakfolie.
Even langs een wraper voor wat afvalstukjes?
Bij full wrap ga je toch om het randje dus je hebt wat ruimte wanneer jezelf een sjabloon maakt.
ja, klopt. Je betaalt vooral voor het snijden en versturen van de folie.

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Iemand ervaring met het tinten van de ramen met folie? Vanuit de LM zou het geen probleem zijn op voorwaarde dat de tint verwijderbaar is. Ik zie dat Carglass dit aanbiedt, iemand een idee van de prijs?
Zou om de achteruit en zijramen zijn van een model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Nagevraagd @Stetho, zie hieronder: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1eFu0BRrMcml1jGv3Jc0NGQB8s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JOm8hSIfbQFjwNr05OEI6Lsa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stetho
Top :-)
Ik heb hier net ook gepast. Ik schrok wel even want ik ging er vanuit dat ze gelijk waren.
Maar niet gevraagd.

Ik ga vh weekend plakken

ik heb ze erop zitten.
Best wel gepruts om het net te krijgen. (zoals meestal met folie)
Wel een föhn gebruikt en best tevreden met het resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKuXP288wVakm0wOV-ZDWMebfrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IaYksCjZtFt6pmUC612Rdy5Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSIuSKWlrUjolrXTBZL-b3aPynE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tyiAQDqCMujGRg152aPSQ9cU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUNgLVur3XVffw0RGJTmUmqGwa8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2czMdzVwsILrHgznUd3GNL3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Stetho op 16-03-2024 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Ziet er goed uit!! Heb het ook besteld nu :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asbes
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-05 17:52
Heeft iemand de naafkappen al binnen voor de Photon velgen? Lees op bovenstaande link over kleurverschil of iemand een goede linkje? (Als iemand het al binnen heeft) :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smobbo
Stetho schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 18:28:
[...]

Ik heb hier net ook gepast. Ik schrok wel even want ik ging er vanuit dat ze gelijk waren.
Maar niet gevraagd.

Ik ga vh weekend plakken

ik heb ze erop zitten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oef, wat lelijk met die zwarte omlijsting erboven :o !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Nu online
Over smaak valt niet te twisten.............

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
koekjeh schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:16:
[...]

Ik heb er zelf een geprint / designed. Is nog niet perfect moet ik zeggen maar werk prima. Ik ga dit weekend even het design verbeteren en dan zal ik de STL file hier even delen. Dan kunnen mensen met een 3d-printer hem zelf printen. :)

[Afbeelding][Afbeelding]
Hierbij dan de STL. Voor mij werkt die zowel thuis als bij publieke laadpalen. Ik schuif hem er van achter op dan word die ook extra door het klepje tegengehouden mocht die terug schuiven.

https://www.dropbox.com/s...1q7mbjrn2j1eh7xz4nx8&dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosch
  • Laatst online: 06-04 20:21

Nosch

MYLR Blue

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmYCdtY4KpXQMjl4DC8olqR9V0w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3O3mOmVuIk64P5b2X14lVK6d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bVAV1GXmrl9v9aGruC87ZAvdNw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BSaWPZeFKqElzgERUlcapu4W.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn aliexpress naafdoppen die meekwamen met de wieldoppen, hebben de winter niet goed doorstaan... Meer mensen last van? En zouden deze los te krijgen zijn, in een betere kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35
Komende week krijg ik voor het eerst een Tesla (Model Y).
In mijn huidige auto, een Ford Focus Wagon heb ik in de kofferbak een beschermmat met een extra beschermflap voor de bumper welke goed van pas komt als mijn hond in de kofferbak wilt springen.
Afbeeldingslocatie: https://ford.sklep.pl/pol_pl_mata-2-stronna-do-bagaznika-Ford-Focus-NOWY-R-2269101-20545_5.jpg

Nu zoek ik iets wat de achterbumper van de Model Y ook kan beschermen tegen krassen door de hond.

Zijn er vergelijkbare beschermmatten te krijgen?

Of zou een beschermfolie zoals dit ook voldoende zijn?
https://www.greendrive-ac...ardigd_tegen_oktober_2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Asbes schreef op zondag 17 maart 2024 @ 15:34:
Heeft iemand de naafkappen al binnen voor de Photon velgen? Lees op bovenstaande link over kleurverschil of iemand een goede linkje? (Als iemand het al binnen heeft) :9
Ja ik! Als je de geverfde variant neemt, zou de kleur moeten matchen.

Ik heb alleen nog de hele wheelcover erover heen zitten. Nog geen tijd gehad die eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Nosch schreef op zondag 17 maart 2024 @ 18:27:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mijn aliexpress naafdoppen die meekwamen met de wieldoppen, hebben de winter niet goed doorstaan... Meer mensen last van? En zouden deze los te krijgen zijn, in een betere kwaliteit?
Oei! Is dit niet meer schoon te maken? Kan je die Tesla logo sticker er niet overeen plakken? Of anders een zwarte sticker op maat snijden oid.

En de opening van het ventiel zien er ook niet echt goed uit? Waar heb je deze vandaan? De meeste doppen van aliexpress zijn van betere kwaliteit.

Anders zou ik deze aanraden: linkje

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 17-03-2024 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosch
  • Laatst online: 06-04 20:21

Nosch

MYLR Blue

spartacusNLD schreef op zondag 17 maart 2024 @ 19:36:
[...]

Oei! Is dit niet meer schoon te maken? Kan je die Tesla logo sticker er niet overeen plakken? Of anders een zwarte sticker op maat snijden oid.

En de opening van het ventiel zien er ook niet echt goed uit? Waar heb je deze vandaan? De meeste doppen van aliexpress zijn van betere kwaliteit.

Andere zou ik deze aanraden: linkje
Nee, dat was echt niet meer schoon te krijgen, helemaal aangevreten door zout. Dank voor je suggesties, ik ga eens kijken.

Deze heb ik via ali, vorig jaar ergens, geen link meer van. Ze vallen wat verder naar binnen, waardoor je minder aluminium ziet. Maar daardoor valt het ventielgat wel weer meer op... Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-05 10:34
Heeft iemand al zoiets gevonden voor de Model Y?

https://mijn-tesla.com/co...s/fietsendrager-achterbak

Ik be hier al enige tijd naar op zoek omdat op het dak lang niet altijd even praktisch is (parkeergarage op werk bv).

[ Voor 26% gewijzigd door sanger1981 op 18-03-2024 09:58 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36xevxcDx-W8ejmhLgV-28NHPrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qzopqx1mikEC4ZFiAIh8LFUO.jpg?f=fotoalbum_large
Groen kan 'ie goed hebben! 😍 (via Green Drive)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Boempatat schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 17:13:
Iemand ervaring met het tinten van de ramen met folie? Vanuit de LM zou het geen probleem zijn op voorwaarde dat de tint verwijderbaar is. Ik zie dat Carglass dit aanbiedt, iemand een idee van de prijs?
Zou om de achteruit en zijramen zijn van een model 3
Ik heb mijn nieuwe Model 3 afgelopen week laten tinten. Dat ging prima. Uurtje en ik stond weer buiten. €220,- voor betaald, had ook een offerte can €295,- gehad. Dus iets in die richting lijkt me normaal voor hetgeen jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
Randeazy schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:44:
[...]

Ik heb mijn nieuwe Model 3 afgelopen week laten tinten. Dat ging prima. Uurtje en ik stond weer buiten. €220,- voor betaald, had ook een offerte can €295,- gehad. Dus iets in die richting lijkt me normaal voor hetgeen jij aangeeft.
Wow dat is de helft goedkoper dan bij Carglass, net een offerte voor 495EUR gekregen 8)7
Bedankt voor de info, ik ga nog wat verder kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Ik ben op zoek naar een beeldscherm voor de achterpassagiers waarbij ik er 2 bluetooth headsets (of bedraad) aan kan koppelen. Dit voor "mijn" model Y.

Er zijn vrij veel beeldschermen op de markt maar vele hebben niet de mogelijkheid voor 2 koptelefoons. Is er iemand die zo'n scherm heeft / heeft gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:10
Jos84 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:35:
Ik ben op zoek naar een beeldscherm voor de achterpassagiers waarbij ik er 2 bluetooth headsets (of bedraad) aan kan koppelen. Dit voor "mijn" model Y.

Er zijn vrij veel beeldschermen op de markt maar vele hebben niet de mogelijkheid voor 2 koptelefoons. Is er iemand die zo'n scherm heeft / heeft gezien?
Wat bedoel je precies met "beeldscherm" ?

iOS devices vanaf een bepaalde versie ondersteunen twee sets AirPods.

Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Blommie01 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:43:
[...]

Wat bedoel je precies met "beeldscherm" ?

iOS devices vanaf een bepaalde versie ondersteunen twee sets AirPods.

Werkt prima.
Sorry, was inderdaad geen duidelijk bericht. Ik bedoel meer iets als het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ey_kJrLIZxJhZhcqA9mHLHlmcso=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BqpXBXLs3KzOptm69nRnBcyX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
Jos84 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:54:
[...]

Sorry, was inderdaad geen duidelijk bericht. Ik bedoel meer iets als het volgende:
[Afbeelding]
Als je ook wil dat kinderen hier naar kijken zonder misselijk te worden zou ik voor een model kiezen wat niet op zo'n onhandig lage plek zit ;) .
Onze M3H moet nog binnen komen, maar we hebben tegen de kinderen al gezegd dat het achterste scherm alleen bij stilstand gebruikt gaat worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Heeft iemand al een koptelefoon weten te connecten in de nieuwe Model 3? Ik heb een JBL voor de kleine man gekocht (JBL 310), maar de Tesla ziet hem niet. Terwijl hij geschikt is voor Bluetooth (en BLE).

Mijn iPhone ziet de JBL wel, het lijkt erop dat je dus een hele specifieke Bluetooth-versie moet hebben. Of komt het door BLE (dat wordt schijnbaar alleen voor de sleutel gebruikt).

Edit: gewoon koppelen via het achterste scherm en het werkt wel… 🙈

[ Voor 8% gewijzigd door Rogar op 18-03-2024 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
Jos84 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:35:

Bedraad lukt het altijd wel met een splitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
De Sexy Knob moet een fix krijgen waardoor de levering vertraagd is.
Ik kreeg onderstaande mail om alvast met korting buttons bij mijn commander te bestellen.
Deze leveren ze dan alvast uit en als de Knob V2 er is dan sturen ze die na.
Hi all.

If you get this message, this means that you have placed an order with us for the S3XY Knob for the Model 3 Highland.

We know you were expecting to receive it by March/April this year, but we had to wait to see the feedback of the current users of the standard S3XY Knob and try to make yours even better.

The good news is we have a lot of great ideas on what changes to make so you can enjoy it even more on your brand-new cars.

But for that reason, we had to push back the production by 3-4 months so that a brand new body for the Knob was made, which will be even more premium.

We know these are not great news for all of you, but that is why we have decided to go that extra mile and ship your Commanders separately from the Knob so that you can enjoy all the great Smart Actions such as Continuous Autopilot, Autopilot Wipers Off, and of course all the features via the S3XY App, including the Dashboard.

And if you have purchased S3XY Buttons along your Knob, we will ship them together with the Commander so that you can use them for numerous actions such as Turn Signals.

If you want to add some extra buttons to your Commander that will be shipped now, you can click the button below and place an order for as many as you want. We have created a special price for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Stetho schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:41:
Ik kreeg onderstaande mail om alvast met korting buttons bij mijn commander te bestellen.

[...]
Sow en als je nu pre-ordered krijg je hem pas in augustus... Plus de code van teslabjorn doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Stetho schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:41:

[...]
Sow en als je nu pre-ordered krijg je hem pas in augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
Iemand ervaring met after market voetverlichting voor de M3 RWD? Door het niet-premium interieur is het 's avonds echt een donker hok. De lampjes zitten er wel maar branden niet, is te omzeilen met een extra kabel en plug in de blauwe plug maar daar heb ik de S3XY commander al.

Online vind ik hoofdzakelijk RGB plaklampjes met sigarettenplug. Dat moet beter kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 08:23
Knip, daarvoor is V&A

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 22-03-2024 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Maurice- schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 13:38:
Iemand ervaring met after market voetverlichting voor de M3 RWD? Door het niet-premium interieur is het 's avonds echt een donker hok. De lampjes zitten er wel maar branden niet, is te omzeilen met een extra kabel en plug in de blauwe plug maar daar heb ik de S3XY commander al.

Online vind ik hoofdzakelijk RGB plaklampjes met sigarettenplug. Dat moet beter kunnen..
Op Ali staan ook alleen fellere lampjes die je simpel omwisselt met de bestaande voetverlichting. Of heb je die niet ingeschakelt, want standaard staat de voetverlichting uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
Rogar schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 18:46:
[...]

Op Ali staan ook alleen fellere lampjes die je simpel omwisselt met de bestaande voetverlichting. Of heb je die niet ingeschakelt, want standaard staat de voetverlichting uit.
Bij een 3 RWD zijn (naast een aantal speakers) ook de lampjes niet geactiveerd. Een work-around is dus helaas wel nodig. Spijtig, ben best bereid om voor activatie te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
Maurice- schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 19:24:
[...]

Bij een 3 RWD zijn (naast een aantal speakers) ook de lampjes niet geactiveerd. Een work-around is dus helaas wel nodig. Spijtig, ben best bereid om voor activatie te betalen.
Ik heb zelf een Model 3 RWD 2024 en daar werkt de voetverlichting gewoon en ook de lampjes in de deurvakken. Maar je moet de voetverlichting aanzetten in de instellingen en als de auto geen passagier opmerkt blijft t licht uit bij de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
Rogar schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:07:
[...]

Ik heb zelf een Model 3 RWD 2024 en daar werkt de voetverlichting gewoon en ook de lampjes in de deurvakken. Maar je moet de voetverlichting aanzetten in de instellingen en als de auto geen passagier opmerkt blijft t licht uit bij de voeten.
Bij de pre-Highland niet. De instellingen hebben de optie dus ook niet.

https://teslamotorsclub.c...e-footwell-lights.308439/
:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/klBgpQIfwulVr9bCFq4RcmJfgVo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fWowoHMYQkGza0O9mNMiVkvl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McQkv1oije43Vj8bIh440YT-rn4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHPEcYvOgzVMS5JfidUXAmb2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Maurice- op 22-03-2024 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Aaahhhh vandaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ik zoek spatlappen voor mijn nieuwe Y.
Welke zijn het 'mooiste'?
De originele van Tesla zelf vindt ik te plat. Van die grote platte flappen...
Andere merken hebben mooie rondere gevormde. Maar ik zie op sommige bestelsites dat je moet kiezen voor China of Grunheide(Berlijn) versie.
Mijn komt uit Berlijn.
Ik zie ook dat sommigen wel beugeltjes hebben voor de schroef onderop en anderen niet.
Wie heeft ervaring?
Mag gewoon een Chinees achtige site zijn... Als ik maar de juiste vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
  • Nu online
Deze heb ik en vind ze het mooiste.
Maar hoe effectief ze zijn weet ik nog niet en vorige week pas opgezet.

Op het filmpje kun je goed zien hoe ze er uitzien en hoe te bevestigen.

https://www.temu.com/nl/4..._1711143787309_9c7wbcuz14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:03
Heel bed voor in je MY. Blijft toch fascinerend hoeveel accessoires er voor die auto's gemaakt wordt.

https://newatlas.com/outd...sla-extender-camping-bed/

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
Oekol schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:02:
Heel bed voor in je MY. Blijft toch fascinerend hoeveel accessoires er voor die auto's gemaakt wordt.

https://newatlas.com/outd...sla-extender-camping-bed/
Mooi, maar...
Daktent lijkt mij dan toch simpeler (en ruimer) https://daktent.nl/tesla/

of een Tentsla natuurlijk: https://www.autovisie.nl/...-hoeft-niet-duur-te-zijn/

[ Voor 14% gewijzigd door eltron op 23-03-2024 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:03
eltron schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 17:52:
[...]

Mooi, maar...
Daktent lijkt mij dan toch simpeler (en ruimer) https://daktent.nl/tesla/

of een Tentsla natuurlijk: https://www.autovisie.nl/...-hoeft-niet-duur-te-zijn/
Zou ik beide teveel moeite vinden. Hier kan je mee rijden, spullen onder bed opruimen en slapen / netflixen in de auto. Heerlijk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChromeFR

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Stetho schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 18:28:
[...]

Maar niet gevraagd.

Ik ga vh weekend plakken

ik heb ze erop zitten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben er ook mee aan de slag gegaan! Ben tevreden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhSd7-PWLZZurWOpVu3n81J6bKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RvEJ5EyDGiulZMocAAUSBHDD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TJawgnk5WEWXduKmVNOempHzfg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bYP1hIbgGZf6GqGRdbaNey5Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1Bkbl_JyKqr0h4ehk_TDq1EEhA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I89bPqJv9FVOkhS9BmWI2JLC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YOknG79zrHpVU_6TAVsHY-Xn8DE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8jWXH8vok5rbeqpsxFLiQsGL.jpg?f=fotoalbum_large

Oude situatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRPa2VNlXv_3qoRNzrKOmBdjOzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oNHIx31v9muf3WFYoNwmXpvP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door ChromeFR op 25-03-2024 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
ChromeFR schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:31:
[...]

Ik ben er ook mee aan de slag gegaan! Ben tevreden:

[Afbeelding]
nice!
Nu zie je ze alleen niet meer :+
Ik wou precies het omgekeerde.

Fijn dat het op deze manier naar wens aan te passen is.
Staat ook erg net zo :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice-
mjvdzwet schreef op maandag 25 maart 2024 @ 16:37:
[...]

Ik heb even een video gemaakt: https://youtu.be/slYoNSVR6Dk?si=MnF2DaVvSpA60mnq

Je hebt een model dat is 1 unit die je op het huidige slot plaatst, die zijn nieuw.

Mijn model is een unit op het slot en dan zit er een kabel (net als de handrem op een fiets) naar een losse motor unit die je rechts voor monteert.
Iets meer werk, maar zelfde resultaat.
Vond zojuist ook een leuke installatievideo, leuk klusje. Ga er gelijk een bestellen. Nogmaals dank voor de tip!

YouTube: Tesla Soft Close Frunk | Install Guide & Review | HUGE Upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
Iemand die weet waar ik onder welke kopje de commander v2/ S3XY knob hier aanbiedt? Ik zie alleen gadgets als mogelijke optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

Topicstarter
ronjon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:42:
Iemand die weet waar ik onder welke kopje de commander v2/ S3XY knob hier aanbiedt? Ik zie alleen gadgets als mogelijke optie
3e 'knopje' in de openingspost

https://enhauto.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Ik denk dat hij ze in de V&A kwijt wil :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
Rogar schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:14:
[...]

Ik denk dat hij ze in de V&A kwijt wil :P ;)
Klopt, ik wil ze te koop aanbieden, niet (opnieuw 😉 ) kopen.
de set die ik een tijdje terug gekocht heb, blijkt voor een pre-highland te zijn, de knob past daarom niet in mijn highland en enhauto wil m helaas niet terugnemen :'(

[ Voor 27% gewijzigd door ronjon op 26-03-2024 09:20 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En ze zitten erop! Heel blij mee.

Als je ze wil bestellen via bovenstaande link.. kies de versie van 126 euro. Die goedkopere is de oude versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_biVB11TDZq3TdR7GtFTxZxTEU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZvDk6FUOK6wnpqTL1LjYajmM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7G9xNhcYxz4SXaPXxL6T0ROOK0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sppoxIOVzpskttKwMKoiGmvC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 26-03-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
spartacusNLD schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:52:
[...]

Ik gebruik zelf deze Spigen magsafe autohouder: https://www.amazon.nl/Spi...09JV6W1TC?ref_=ast_sto_dp

Blijft perfect zitten en de telefoon zit ook zeer goed vast. Niet over twijfelen dus :)
Zit 'ie nog steeds vast? Ik lees wisselende verhalen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rogar schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Zit 'ie nog steeds vast? Ik lees wisselende verhalen helaas.
Nou.. voor de screneprotector eraf proberen te krijgen.. met geen mogelijkheid eraf te krijgen :+ Dus de screenprotector maar terug gestuurd.

Dus ja.. die zit vast!

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 26-03-2024 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
spartacusNLD schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Nou.. voor de screneprotector eraf proberen te krijgen.. met geen mogelijkheid eraf te krijgen :+ Dus de screenprotector maar terug gestuurd.

Dus ja.. die zit vast!
Hahaha, dus dat zit wel goed! Hoe heb je de kabel lopen? Kan je die nog een beetje mooi uit het zicht krijgen?

En nog iets speciaals gedaan (behalve 24u laten drogen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Rogar schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:59:
[...]

Hahaha, dus dat zit wel goed! Hoe heb je de kabel lopen? Kan je die nog een beetje mooi uit het zicht krijgen?

En nog iets speciaals gedaan (behalve 24u laten drogen)?
Ik gebruik geen kabel. Dus daar kan ik je niet mee helpen, niks speciaals gedaan verder.

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.