Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:29
Dan krijg je eerst een ideal linkje voordat je opdracht wordt uitgevoerd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:42
pimk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:21:
Benieuwd of dit ook enig invloed gaat hebben op de producten van enhauto?

https://techpulse.be/nieu...r-voor-alternatieve-apps/
Denk dat het wel meevalt voor hen, ze zitten tenslotte rechtstreeks in de auto via de canbus met de commander.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-06 15:10
Inderdaad, dat soort functies worden gewoon direct aangestuurd via de auto. Dat gaat niet over een API.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
M3 '24 startpakket is binnen! De buttons van Gen1 werken ook op Gen2 dus die kan ik mooi hergebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwBayDEdPaMAnQA7-pJNIkjI5fo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9ff1Qs8XfrOTBvZfmNAqOLQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeor
  • Laatst online: 21:46
Hebben jullie nog tips voor een goede tas om de laadsnoer in op te bergen?

[ Voor 17% gewijzigd door Xeor op 05-12-2024 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
Maurice- schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:34:
M3 '24 startpakket is binnen! De buttons van Gen1 werken ook op Gen2 dus die kan ik mooi hergebruiken.
[Afbeelding]
Ik dacht dat ik de enige was die ook alles al binnen heeft behalve de auto :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LacsapOV
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21:15
RF1000 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7e4zZyFFKKEkcGNz_X5f3alRxCs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nyLdef917GfsltrcgaZtWKbQ.jpg?f=fotoalbum_large
Hoorde vandaag wel dat de nieuwe auto een kras op de bumper heeft. Dus al direct een afspraak om dit te laten repareren.

Loria Duo 6008, 3300wp oost, 4290wp west, Tesla Model Y LR RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:11
RF1000 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:27:
[...]

Nope. Hier ook al een halve schap vol liggen met spullen, en ali komt komende dagen nog veel meer spulletjes brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeor
  • Laatst online: 21:46
gjcvro schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:49:
[...]

Nope. Hier ook al een halve schap vol liggen met spullen, en ali komt komende dagen nog veel meer spulletjes brengen.
Wat heb jij zoal besteld? Ik ben niet verder gekomen dan wieldoppen, die ik overigens nog niet heb besteld, en een screenprotector voor zowel voor- als achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:45
Maurice- schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:34:
[Afbeelding]
Ziet er goed uit. Is het logo een cover of een sticker waarbij je de originele logo moet weghalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
Xeor schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:51:
[...]

Wat heb jij zoal besteld? Ik ben niet verder gekomen dan wieldoppen, die ik overigens nog niet heb besteld, en een screenprotector voor zowel voor- als achterin.
voor de M3:
Centre cover voor de proton velgen, knob + buttons, spatlappen, cente cap logo stickers, afdekroosters voor onder stoelen, centre console opbergbak, krikpunten pucks bakjes links rechts trunk.

Zit te denken over drempelbescherming kofferbak en pillardelete. Ohja, winterwielen en trekhaak moet ook nog.

Wat dingetjes dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Jmtpes schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:52:
[...]

Ziet er goed uit. Is het logo een cover of een sticker waarbij je de originele logo moet weghalen?
Het logo voor de voorkant is van metaal, de letters achter kunstof. Laat de originele logo's verwijderen en deze plakken. De combinatie quicksilver, matzwarte elementen en de originele hoogglans logo's vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
Xeor schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:51:
[...]

- haakse trekhaak adaptor (al vraag ik me af of dat nou zo handig is als je deze laat zitten. Is best laag)
- zwarte tesla letters
- zwart dual motor logo
- zwart tesla logo
- klitteband netjes voor over de ventilatieroosters onder de stoelen
- organizers
- mat zwarte spoler (onderweg)
- gen2 commander (buttons uit m'n huidige M3)
- trekhaak (afspraak gemaakt)
- tinten achterste ramen (afspraak gemaakt)

M3 LR AWD QS 19inch staat nu (hopelijk) op een boot. Nog geen VIN. Aflever indicatie december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Hebben mensen ervaring met zoeits als een kofferbak bumper beschermer?
https://nl.aliexpress.com/item/1005006311008987.html
Is het aan te raden voor een M3 2019?

Daarnaast die Commander Gen2, iedereen heeft het over de installatie bij de passagiers kant. Klopt het dat het bij het 2019 model alleen in de kofferbak kan? Als dat zo is dan weet ik welke ik ook nog ga bestellen.
Alvast bedankt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 10:53
Voor de winterbandenwissel heb ik de Aliexpress wieldoppen eraf gehaald, met veel moeite.

Bij twee is er een clip afgebroken. Ik moest daar echt flink aan gaan hangen om hem los te krijgen.
Op zich zijn ze wel weer terug te plaatsen en zitten stevig genoeg, maar als er nog 1 breekt, mogelijk bij de volgende wissel, dan is het einde verhaal voor wieldoppen.

Ze hebben wel al hun werk gedaan om velgschade te voorkomen, dat doen ze dan weer goed.
maar in iedergeval een aandachtspuntAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_iPFkSPUWQUxMXfo6EmCP8N7Js=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WBYxMNyvl7usCiiR09fCFETx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6_EFMRlZk1KDgvcNgiMzcEI4QE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yslljMt9313xstmQwgSRTaFO.jpg?f=fotoalbum_large

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:01
DarkHelmet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:52:
Voor de winterbandenwissel heb ik de Aliexpress wieldoppen eraf gehaald, met veel moeite.

Bij twee is er een clip afgebroken. Ik moest daar echt flink aan gaan hangen om hem los te krijgen.
Op zich zijn ze wel weer terug te plaatsen en zitten stevig genoeg, maar als er nog 1 breekt, mogelijk bij de volgende wissel, dan is het einde verhaal voor wieldoppen.

Ze hebben wel al hun werk gedaan om velgschade te voorkomen, dat doen ze dan weer goed.
maar in iedergeval een aandachtspunt[Afbeelding]

[Afbeelding]
Plastic kan breekbaarder zijn bij lagere temperaturen.
Verwarmen (fohn, heet water e.d.) en in een verwarmde omving demonteren helpt.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:07
gjcvro schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:02:
[...]

En levering ergens februari/maart? Tegen die tijd hoop ik er aan gewend te zijn dat er geen stalks zijn :P
Ik heb mijn M3H nu ruim een jaar, en ik kan nog steeds niet zeggen dat ik echt gewend ben. Het is puur bij rotondes, half of 3 kwart rond. Nu woon ik ook wel een een rotonde rijke omgeving ;)

Dus ik heb ook de stalks gelijk besteld, eigenlijk alleen voor de linker, maar 2 incl commander was vreemd genoeg goedkoper dan 1 commander en de linker stalk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:10
RickvdT schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:54:
[...]

Ik heb hetzelfde inderdaad. Knob en model Y uit maart dit jaar. Ik heb ze hier ook een bericht over gestuurd.

[...]

Het is dus een color match maar niet met de 2024 Model Y uit Berlijn, wat gezien hun herkomst wel het meest voor de hand liggend had moeten zijn. Het is inderdaad vooral als de zon erop staat dus ik heb het maar geaccepteerd. Blijft wel jammer anders had het echt een strakke accessoire met OEM look geweest.
Mijn Y uit Berlijn, vorige week geleverd, matcht wel qua kleur. Zullen dan inderdaad wel bepaalde batches zijn geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1Dwo-a9MgWcj2QHLorwAVbzAc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v709MVwbNkYi11Fivq3ORSRL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 10:53
RaRo74 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:29:
[...]

Plastic kan breekbaarder zijn bij lagere temperaturen.
Verwarmen (fohn, heet water e.d.) en in een verwarmde omving demonteren helpt.
op zich goede tip, ga ik volgende keer proberen. Al zal het wel lastig zijn een fohn te richten op de clip door de kleine openingen in de dop.

Maar nogsteeds een workaround voor matige kwaliteit.
Ik heb nooit met een fohn of verwamde ruiten wieldoppen eraf hoeven trekken

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
DarkHelmet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:41:
[...]

op zich goede tip, ga ik volgende keer proberen. Al zal het wel lastig zijn een fohn te richten op de clip door de kleine openingen in de dop.

Maar nogsteeds een workaround voor matige kwaliteit.
Ik heb nooit met een fohn of verwamde ruiten wieldoppen eraf hoeven trekken
Ook de standaard Gemini kan breken hoewel daar inmiddels 3 varianten van zijn.
Heeft meer met de manier van bevestigen te maken zoals om de spaak of tussen de spaak.
Spontaan verliezen tijdens het rijden zit er in ieder geval niet in.

Andere merken kiezen er dan weer voor om te klemmen op de velgrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie514
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:41
SiErRa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:37:
[...]

Ik heb mijn M3H nu ruim een jaar, en ik kan nog steeds niet zeggen dat ik echt gewend ben. Het is puur bij rotondes, half of 3 kwart rond. Nu woon ik ook wel een een rotonde rijke omgeving ;)

Dus ik heb ook de stalks gelijk besteld, eigenlijk alleen voor de linker, maar 2 incl commander was vreemd genoeg goedkoper dan 1 commander en de linker stalk.
Heb ze ook besteld. 98 van de 100 keer gaat het goed maar in complexe situaties gaat het toch nog wel eens fout. Lijkt me heel fijn om weer gewone richtingaanwijzer te hebben. Ook de bediening van de TACC zal vast beter zijn als de knop indrukken wat ook nog wel eens misgaat. Doe het hoofdzakelijk uit veiligheids oogpunt, verkeerd of niet tijdig richting aangeven kan echt wel tricky zijn voor medeweggebruikers.
Ben nieuwsgierig!

M3H RWD, Zappi 3 fase, 9,8kWp Zuid, Zehnder Q450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattdice
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 11:26
RF1000 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:10:
[...]

- haakse trekhaak adaptor (al vraag ik me af of dat nou zo handig is als je deze laat zitten. Is best laag)
- zwarte tesla letters
- zwart dual motor logo
- zwart tesla logo
- klitteband netjes voor over de ventilatieroosters onder de stoelen
- organizers
- mat zwarte spoler (onderweg)
- gen2 commander (buttons uit m'n huidige M3)
- trekhaak (afspraak gemaakt)
- tinten achterste ramen (afspraak gemaakt)

M3 LR AWD QS 19inch staat nu (hopelijk) op een boot. Nog geen VIN. Aflever indicatie december
Heb je een linkje naar de spoiler, de officiele vind ik te duur en er is veel keus op de aftermarket spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Net de commander ingebouwd. Het loskrijgen van het dashboard paneel ging wat lastiger dan in het filmpje, maar met iets meer geweld kwam het toch los. Verder geen problemen, dus max 15 minuten bezig geweest.
Ook handig dat je het instructie filmpje gewoon op het scherm kunt laten meelopen :)

Nu nog ff de buttons activeren en toekennen, maar het 1e ritje zonder het snelheidspiepje uit te hoeven zetten was heerlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-06 09:48
Daniel. schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:32:
Hebben mensen ervaring met zoeits als een kofferbak bumper beschermer?
https://nl.aliexpress.com/item/1005006311008987.html
Is het aan te raden voor een M3 2019?

Daarnaast die Commander Gen2, iedereen heeft het over de installatie bij de passagiers kant. Klopt het dat het bij het 2019 model alleen in de kofferbak kan? Als dat zo is dan weet ik welke ik ook nog ga bestellen.
Alvast bedankt.
Lijkt me dat de enhance site goed aangeeft wat je voor je modeljaar moet bestellen. Zou daarop vertrouwen bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
mattdice schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:14:
[...]

Heb je een linkje naar de spoiler, de officiele vind ik te duur en er is veel keus op de aftermarket spoilers.
https://teslaunch.net/nl/...8OS7tocpwJ4saAqhGEALw_wcB

Toevallig vandaag perfect ingepakt afgeleverd. Komt uit China. Geen douanekosten gehad.

Ziet er goed uit. Deze lijkt ook op de OEM met het "kuiltje" aan de linker en rechterkant.

[ Voor 5% gewijzigd door RF1000 op 07-12-2024 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattdice
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 11:26
RF1000 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:04:
[...]

https://teslaunch.net/nl/...8OS7tocpwJ4saAqhGEALw_wcB

Toevallig vandaag perfect ingepakt afgeleverd. Komt uit China. Geen douanekosten gehad.

Ziet er goed uit. Deze lijkt ook op de OEM met het "kuiltje" aan de linker en rechterkant.
Dankjewel! Fototje van eindresultaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
mattdice schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:09:
[...]

Dankjewel! Fototje van eindresultaat? :)
Het is nog even wachten op de auto helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
Even 2 newbie vragen:
Als ik de commander en de knob bestel (MY), kan ik dan alles wat ook met de losse knoppen kan? Of kun je daar nog extra/andere dingen aan koppelen?

Ik wil het oa. voor de continue autopilot, gaat de auto dan niet in de tijd van de baanwissel remmen als je je voet niet op het gas houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-06 15:10
jongetje schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:36:
Even 2 newbie vragen:
Als ik de commander en de knob bestel (MY), kan ik dan alles wat ook met de losse knoppen kan? Of kun je daar nog extra/andere dingen aan koppelen?

Ik wil het oa. voor de continue autopilot, gaat de auto dan niet in de tijd van de baanwissel remmen als je je voet niet op het gas houd?
Als je van baan wisselt blijft cruise control actief, dat is zowel nu als met de commander. Nu geef je geen gas, dan ook niet. Je verwisselt gewoon van strook en na een aantal seconden gaat AP weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:07
Even 2 newbie vragen:

Voor continue AP heb je de knob niet nodig, enkel de commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basto11
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
pimk schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:21:
Benieuwd of dit ook enig invloed gaat hebben op de producten van enhauto?

https://techpulse.be/nieu...r-voor-alternatieve-apps/
Ik ben ook benieuwd wat het doet met meer hobby-installaties, zoals TeslaMate. Dat heb ik hier nu op een raspberry pi draaien, weet niet of ik dat ga blijven doen als ik ervoor moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjcvro
basto11 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:59:
[...]

Ik ben ook benieuwd wat het doet met meer hobby-installaties, zoals TeslaMate. Dat heb ik hier nu op een raspberry pi draaien, weet niet of ik dat ga blijven doen als ik ervoor moet betalen.
Staat als je wat beter kijkt dat je 10$ tegoed krijgt voor persoonlijk gebruik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 21-06 13:31
S3XY gaat nu proberen de melding te dempen bij het in/uit schakelen van AP. 👌

Als je veel van baan aan het wisselen bent is dat echt bloedirritant. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
mistermol schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:43:
[...]

Als je van baan wisselt blijft cruise control actief, dat is zowel nu als met de commander. Nu geef je geen gas, dan ook niet. Je verwisselt gewoon van strook en na een aantal seconden gaat AP weer aan.
Dus als ik auto sturen uitzet is mijn irritatie ook opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:35

Double press i.p.v. single press om AP te activeren instellen lost dit al op. Dan gaat hij bij baanwissel wel van AutoSteer af, maar blijft TACC aan.
Single press is idd bloed irritant…

Overigens is met continue AP via de commander van enhauto het ook niet meer nodig om na de baanwissel handmatig AP weer aan te zetten. Ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 15:52
Durf te vragen, na mijn iPhone geüpdate te hebben en een update op de Tesla-app, ZOU het mogelijk zijn om een officiéle TEsla-app op mijn gen 5 Apllewatch te hebben.
Ik vind echter nergens iets terug.

Herkennen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:23
pimk schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:18:
Durf te vragen, na mijn iPhone geüpdate te hebben en een update op de Tesla-app, ZOU het mogelijk zijn om een officiéle TEsla-app op mijn gen 5 Apllewatch te hebben.

Herkennen jullie dat?
Ga eens naar jouw watch app, misschien moet je hem daar nog manueel installeren. Dat was bij mij het geval omdat ik automatisch van apps op de watch heb uitstaan.

Verder heb ik geen idee als ze een minimale watch versie vereisen. Zelf ik heb een series 9, dus vrij recent.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:09
pimk schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:18:

Herkennen jullie dat?
De series 5 is niet gesupport want je moet minimaal WatchOS 11 hebben.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik heb een trekhaak aangevraagd bij Tesla en ben verbaasd dat ze deze op locatie komen monteren. Ik dacht dat ze dat handiger op een brug oid doen. Hebben meer mensen dat zo laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
jongetje schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:42:
Ik heb een trekhaak aangevraagd bij Tesla en ben verbaasd dat ze deze op locatie komen monteren. Ik dacht dat ze dat handiger op een brug oid doen. Hebben meer mensen dat zo laten doen?
Heb het al wel vaker gelezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
jongetje schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:42:
Gewoon thuis voor de deur en een uurtje later is het klaar.

RaRo74 in "Tesla Model 3 & Y Accessoires"

[ Voor 9% gewijzigd door RaRo74 op 09-12-2024 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 19:57

Damian

Insane Obtrusion

Vissa66 schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:56:
S3XY gaat nu proberen de melding te dempen bij het in/uit schakelen van AP. 👌

Als je veel van baan aan het wisselen bent is dat echt bloedirritant. :)
Ik vraag me dan wel een beetje af hoe lang Tesla dit soort geintjes blijft "toestaan".

Denk dat ze zo een keer een grens overgaan en Tesla er een stokje voor gaat steken door het verkeer te encoden o.i.d. waar de commander van gebruik maakt.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Damian schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:15:
[...]

Ik vraag me dan wel een beetje af hoe lang Tesla dit soort geintjes blijft "toestaan".

Denk dat ze zo een keer een grens overgaan en Tesla er een stokje voor gaat steken door het verkeer te encoden o.i.d. waar de commander van gebruik maakt.
Tesla geeft 3rd party bedrijven zoals Enhance toegang en goedkeuring tot deze aanpassingen. Dus ik denk niet dat ze er een stokje voor gaan steken.

Echter gaan er nu wel geruchten dat Tesla geld gaat vragen aan bedrijven zoals Enhance voor het gebruik van hun API, wat vermoedelijk op kan lopen tot 10tallen miljoenen per jaar voor een bedrijf zoals Enhance.

M3P 24'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjcvro
Vissa66 schreef op maandag 9 december 2024 @ 15:40:
[...]

Tesla geeft 3rd party bedrijven zoals Enhance toegang en goedkeuring tot deze aanpassingen. Dus ik denk niet dat ze er een stokje voor gaan steken.

Echter gaan er nu wel geruchten dat Tesla geld gaat vragen aan bedrijven zoals Enhance voor het gebruik van hun API, wat vermoedelijk op kan lopen tot 10tallen miljoenen per jaar voor een bedrijf zoals Enhance.
De online API, niet de auto API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
OllieMongollie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:40:
[...]

Mijn Y uit Berlijn, vorige week geleverd, matcht wel qua kleur. Zullen dan inderdaad wel bepaalde batches zijn geweest.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1tKjyswEqotoaJRrGmBRgDQQqo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIXCKD38I3ckrfa6RSy6e0Ue.jpg?f=fotoalbum_large
Hier ook Y Berlijn, geen of niet waar te nemen kleurverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-06 10:04
Zojuist s3xy knob geïnstalleerd in model y rwd van sept dit jaar. Nu heb ik de commander aan de bestuurderskant geïnstalleerd bij de middenconsole. Nu wilde ik gelijk de Isa functie uitschakelen, maar nu geeft de app aan dat dit alleen mogelijk is bij "front installation". Heb ik de commander op de verkeerde plaats geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:17
waslijn schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:25:
Zojuist s3xy knob geïnstalleerd in model y rwd van sept dit jaar. Nu heb ik de commander aan de bestuurderskant geïnstalleerd bij de middenconsole. Nu wilde ik gelijk de Isa functie uitschakelen, maar nu geeft de app aan dat dit alleen mogelijk is bij "front installation". Heb ik de commander op de verkeerde plaats geïnstalleerd?
Klopt. Bij de middenconsole-installatie heb je minder functies. De front-installatie is lastiger, maar biedt wel meer functionaliteit.

Je hebt wel een andere kabelset nodig voor de front-installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-06 10:04
BounceCloud schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:43:
[...]

Klopt. Bij de middenconsole-installatie heb je minder functies. De front-installatie is lastiger, maar biedt wel meer functionaliteit.

Je hebt wel een andere kabelset nodig voor de front-installatie.
Er zit nog een kabelset bij. De front installatie is dan bij de deur van de bijrijder? Niet een hele handige naam want in mijn ogen zijn het allebei front installaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:03
waslijn schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:49:
[...]

Er zit nog een kabelset bij. De front installatie is dan bij de deur van de bijrijder? Niet een hele handige naam want in mijn ogen zijn het allebei front installaties :)
Yes de deur van de bijrijder moet je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
waslijn schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:49:
[...]

De middenconsole aansluiting was ooit echt aan de achterkant van de middenconsole, beetje afhankelijk van je model year. Dus de terminologie is inderdaad wat verwarrend.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:52
LacsapOV schreef op maandag 9 december 2024 @ 19:22:
[...]

[Afbeelding]
Hier ook Y Berlijn, geen of niet waar te nemen kleurverschil.
Ik moet eerlijk bekennen dat het ook vooral opvalt als de volle zon erop schijnt. Dan is het vrij duidelijk dat bij mij de blauwe ondertoon mist in de kleur. De cup holder insert is een Ali express ding van 5 euro, die macht dus wel 100%. Dat maakt het toch een beetje jammerlijk.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Dpd6NnWZSx6NgOEZobCXtMU1kg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQrVeXcceL6BODlMM5D2cYpB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 15:52
Broodro0ster schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:34:
[...]

Ga eens naar jouw watch app, misschien moet je hem daar nog manueel installeren. Dat was bij mij het geval omdat ik automatisch van apps op de watch heb uitstaan.

Verder heb ik geen idee als ze een minimale watch versie vereisen. Zelf ik heb een series 9, dus vrij recent.
Yep, dat had ik gedaan inderdaad, maar vergeten te melden, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
RickvdT schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 10:43:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat het ook vooral opvalt als de volle zon erop schijnt. Dan is het vrij duidelijk dat bij mij de blauwe ondertoon mist in de kleur. De cup holder insert is een Ali express ding van 5 euro, die macht dus wel 100%. Dat maakt het toch een beetje jammerlijk.[Afbeelding]
Ik ben toch geen fan van dat plastic. Je ziet er alles op, krast ook makkelijk, ik plak er Alcantara overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 17:37

jefjef

learning by doing

RickvdT schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 10:43:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat het ook vooral opvalt als de volle zon erop schijnt. Dan is het vrij duidelijk dat bij mij de blauwe ondertoon mist in de kleur. De cup holder insert is een Ali express ding van 5 euro, die macht dus wel 100%. Dat maakt het toch een beetje jammerlijk.[Afbeelding]
die cup holder insert heb je toevallig een link daarvan? dank alvast

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:21
Edit:

Ik had hier een leuk stuk staan met foto's over mijn ervaringen met sound proofing van onze Tesla, maar helaas werd het niet gewaardeerd.

[ Voor 100% gewijzigd door Devian op 11-12-2024 19:13 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:39

DjVe

Hatsaflats!

Devian schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:26:
Na alle aliexpress meuk hier maar weer eens een wat duurdere "accessoire".

Vorig jaar heb ik Sound Proofing laten plaatsen, dit zijn enkele foto's gemaakt door het bedrijf wat dit gedaan heeft.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mijn primaire reden om dit te doen was geluidskwaliteit/audiokwaliteit. Ik ga hier niet in allerlei wollige termen praten, het geluid klinkt gewoon beter dus die doelstelling is behaald.

Daarnaast was ik benieuwd wat het doet met perceptie van rijgeluid, en dat is gewoon erg afhankelijk van het soort rijgeluid en wat bvb de ondergrond is waar je op rijd. Ik kan in ieder geval dit erover zeggen:

Er is, zoals verwacht, geen impact op windgeruis.
Op bepaalde wegen is het verschil significant
Op andere wegen, ander luidruchtiger asfalt, is het verschil er bijna niet en hoor je nog steeds veel rijgeluiden. Het lijkt echter wel iets aangenamer geluid te zijn. Alsof de demping de tonen wat naar beneden brengt.

Al met al ben ik erg tevreden!

Bonusplaatje interieur:

[Afbeelding]
Mag ik vragen wat je hier ongeveer voor kwijt was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Daarnaast was ik benieuwd wat het doet met perceptie van rijgeluid, en dat is gewoon erg afhankelijk van het soort rijgeluid en wat bvb de ondergrond is waar je op rijd. Ik kan in ieder geval dit erover zeggen:

Er is, zoals verwacht, geen impact op windgeruis.
Op bepaalde wegen is het verschil significant
Op andere wegen, ander luidruchtiger asfalt, is het verschil er bijna niet en hoor je nog steeds veel rijgeluiden. Het lijkt echter wel iets aangenamer geluid te zijn. Alsof de demping de tonen wat naar beneden brengt.

Al met al ben ik erg tevreden!
Dit lijkt mij ook wat te schelen met o.a. koelen of verwarmen, merk je dat het ook aangenamer is geworden?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:52
jefjef schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 20:44:
[...]

die cup holder insert heb je toevallig een link daarvan? dank alvast
https://nl.aliexpress.com/item/1005006139651355.html

Alstu. Hij is wel een stukje duurder nu zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
DjVe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:40:
[...]

Mag ik vragen wat je hier ongeveer voor kwijt was?
Nee. Het is duur.
Daniel. schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:30:
[...]

Dit lijkt mij ook wat te schelen met o.a. koelen of verwarmen, merk je dat het ook aangenamer is geworden?
Kan ik niet echt wat over zeggen. Maar ik volg je gedachtengang, en logischerwijs zou je kunnen verwachten in de winter nu minder energie nodig te hebben om de auto te verwarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:08
kaka schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:17:
[...]
Deze. Deze sluit je aan via USB in je dashboard kastje. Zit een sensor bij die beweging detecteert en de ledstrip springt aan. Gaat automatisch uit na 30-40 sec als ik ben uitgestapt. Kleuren en verschillende modi in te stellen via een app/remote die je erbij krijgt.
En hij is weer beschikbaar! Ik heb de set op jouw aanraden maar besteld. Nog tips voor installatie?

Ook gelijk maar een USB hub besteld: https://www.amazon.nl/gp/product/B00Y211AFM

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Sorry hoor, maar waarom dit soort onvriendelijke antwoorden?

Je post iets met foto's opeen forum en vervolgens ga je een beetje moeilijk doen over vragen die er over gesteld worden. Ik zou in het vervolg dor soort dingen voor jezelf houden, dan stellen mensen ook geen lastige vragen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
turkeyhakan schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:38:
[...]

En hij is weer beschikbaar! Ik heb de set op jouw aanraden maar besteld. Nog tips voor installatie?

Ook gelijk maar een USB hub besteld: https://www.amazon.nl/gp/product/B00Y211AFM
Flink ding die hub, ik heb deze in de auto zitten: https://nl.aliexpress.com/item/1005006683918830.html
Heb er 2 sticks in zitten, de standaard Tesla stick en 1 stick met lightshows.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenV_ op 11-12-2024 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 07:35
DjVe schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:39:
[...]

Je post iets met foto's opeen forum en vervolgens ga je een beetje moeilijk doen over vragen die er over gesteld worden. Ik zou in het vervolg dor soort dingen voor jezelf houden, dan stellen mensen ook geen lastige vragen. :Y)
Dat dacht ik ook al ja. Ik ben ook wel benieuwd wat dat (ongeveer) zou kosten zodat je voor jezelf kan bepalen of het het 'waard' is. Ik hem wel bij een YouTube kanaal eens bedragen van ~2k voorbij horen komen, maar weet niet of dat vergelijkbaar is gedaan.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
JeroenV_ schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:43:
[...]

Flink ding die hub, ik heb deze in de auto zitten: https://nl.aliexpress.com/item/1005006683918830.html
Heb er 2 sticks in zitten, de standaard Tesla stick en 1 stick met lightshows.
Ik gebruik de glovebox niet dus ik koop dan liever een wat bekender merk die ik dan ook snel heb (morgen).

PS: als je je USB op de juiste wijze formatteert/partities aanmaakt kun je gewoon 1 USB gebruiken. Ik heb één SSD in de auto met muziek, custom horns, lightshows.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 08:41
[...]

Een voorbeeld

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2Ky7zzP/Tesla.png

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingSig op 11-12-2024 15:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Devian
[...]

Omdat ik geen behoefte heb aan discussie over de prijs. De kosten van zoiets is, zoals hierboven te zien, te vinden met eigen onderzoek.

Het is met een reden dat ik dit ook pas na een jaar post, heb het lang niet gedaan omdat ik geen zin heb in de prijsdiscussie. Toch besloten om het te posten, ik had de foto's nog, zodat anderen in ieder geval kunnen zien hoe het eruit ziet en wat mijn ervaringen zijn.

Ik heb overigens significant minder betaald dan het voorbeeld hierboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:38
[...]

Je krijgt toch antwoord op je vraag. Als je het wil weten, vraag je toch offertes op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
[...]

Helemaal mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Devian schreef op woensdag 11 december 2024 @ 16:25:
[...]

Omdat ik geen behoefte heb aan discussie over de prijs. De kosten van zoiets is, zoals hierboven te zien, te vinden met eigen onderzoek.

Het is met een reden dat ik dit ook pas na een jaar post, heb het lang niet gedaan omdat ik geen zin heb in de prijsdiscussie. Toch besloten om het te posten, ik had de foto's nog, zodat anderen in ieder geval kunnen zien hoe het eruit ziet en wat mijn ervaringen zijn.
Dan mag je dat nog steeds wel iets vriendelijker melden.
Ik heb overigens significant minder betaald dan het voorbeeld hierboven.
Goed om te weten 8)7

* DjVe gaat niet zo goed op onvriendelijke mensen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinDH1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-06 13:53
kaka schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:17:
[...]

Deze van Taptes

[...]

Deze. Deze sluit je aan via USB in je dashboard kastje. Zit een sensor bij die beweging detecteert en de ledstrip springt aan. Gaat automatisch uit na 30-40 sec als ik ben uitgestapt. Kleuren en verschillende modi in te stellen via een app/remote die je erbij krijgt.
Aansluiting in je handschoenenkastje staat er. Waar werk je dat kabeltje dan weg? Ziet er strak uit!

3060Wp Zuid (LG) | 2kW Sunny Boy (SMA), aanpassing gepland naar ZO/ZW 7kWp | Tesla Model Y RWD 2025 | Hyundai Ioniq Electric 38kWh 2020

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:56
[...]

Ik vind het nogal brutaal om iemand aan te spreken op het feit dat ie vóór zich wil houden wat ie ergens voor betaald heeft. En hij reageert keurig netjes. Het is volgens mij maar net hoe je het wil lezen. Of geef jij iedereen openheid over je uitgaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:56
Edit:

Ik had hier een leuk stuk staan met foto's over mijn ervaringen met sound proofing van onze Tesla, maar helaas werd het niet gewaardeerd.
Jammer! Ik zou het zelf nooit doen, maar wèl boeiend!

Afdekking aan de binnenkant van het glazen dak kan ook zéker bijdragen aan een betere akoestiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjcvro
Edit:

Het werd wel degelijk gewaardeerd, alleen niet door iedereen.
Niet iedereen kan er mee overweg als je een duidelijk antwoord geeft blijkbaar ;-)

Ik heb de foto's gezien, en het zag er toch echt uit als een flinke klus, dus ik kan me wel voorstellen dat men denkt dat het kostbaar was. Blijkbaar vond jij het de moeite waard. Ben wel nieuwsgierig: Zou je het bij je volgende auto weer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNDiP8WMJZXbEK5rK2_r91VjyNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a4aOjWNuz8eYorAZsChYPEsM.jpg?f=fotoalbum_large
In mijn jacht naar een Alcantara centre console kwam ik dit voorbeeld bij een review tegen. Ik heb eerst alleen de centre console besteld, als dat mooi is dan bestel ik denk ik ook de lichte trim stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:36

GVR

turkeyhakan schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:48:
[...]

Ik gebruik de glovebox niet dus ik koop dan liever een wat bekender merk die ik dan ook snel heb (morgen).

PS: als je je USB op de juiste wijze formatteert/partities aanmaakt kun je gewoon 1 USB gebruiken. Ik heb één SSD in de auto met muziek, custom horns, lightshows.
Custom horns als in meervoud? Je kan maar één lock sound tegelijk erop zetten en gebruiken toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
gjcvro schreef op woensdag 11 december 2024 @ 20:00:
[...]

Het werd wel degelijk gewaardeerd, alleen niet door iedereen.
Niet iedereen kan er mee overweg als je een duidelijk antwoord geeft blijkbaar ;-)

Ik heb de foto's gezien, en het zag er toch echt uit als een flinke klus, dus ik kan me wel voorstellen dat men denkt dat het kostbaar was. Blijkbaar vond jij het de moeite waard. Ben wel nieuwsgierig: Zou je het bij je volgende auto weer doen?
Ik had me vooraf al ingesteld op dat ik dit waarschijnlijk zou willen doen en altijd al rekening gehouden met de kosten, idem met de PPF die ik heb.

Of ik het nog een keer ga doen ligt aan de omstandigheden. De audio klinkt echt significant beter en we zitten vaak lange ritten in de auto. In hetzelfde scenario zou ik het zo weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
turkeyhakan schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:48:
Is bekend, maar thanks voor de tip ;)

• turkeyhakan
GVR schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:38:
[...]

Custom horns als in meervoud? Je kan maar één lock sound tegelijk erop zetten en gebruiken toch?
Volgens mij heb ik er meerdere. Ik gebruik het niet. Je kunt maar één lightshow erop zetten.

• JeroenV_
turkeyhakan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 07:55:
Je kunt maar één lightshow erop zetten.
Tegenwoordig kun je meerdere custom lightshows op je usb zetten. Werkt prima weet ik uit ervaring, heb er iets van 20 op staan.
YouTube: ONE USB FOR ALL CUSTOM TESLA LIGHT SHOWS

• turkeyhakan
JeroenV_ schreef op donderdag 12 december 2024 @ 07:58:
[...]

Tegenwoordig kun je meerdere custom lightshows op je usb zetten. Werkt prima weet ik uit ervaring, heb er iets van 20 op staan.
YouTube: ONE USB FOR ALL CUSTOM TESLA LIGHT SHOWS
Thanks! Goed om te weten.

• jefjef

jefjef

learning by doing

dank en heb hem besteld!

• Gommert69
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-06 22:22
LacsapOV schreef op woensdag 11 december 2024 @ 20:41:
[Afbeelding]
In mijn jacht naar een Alcantara centre console kwam ik dit voorbeeld bij een review tegen. Ik heb eerst alleen de centre console besteld, als dat mooi is dan bestel ik denk ik ook de lichte trim stukken.
Ik heb de mat zwarte dashboard- en deurcovers besteld. Ik heb ze nog niet geplakt, maar als ik ze strak ertegenaan hou, dan lijkt het erop dat de deurcover en dashboard cover elkaar in de hoek raken. Dit komt omdat de dashboard cover over de rand gaat om de zijkant af te dekken.
Iemand hier problemen mee gehad?

Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-

• Chrisiefke
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-06 14:31
Gommert69 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:10:
[...]

Ik heb de mat zwarte dashboard- en deurcovers besteld. Ik heb ze nog niet geplakt, maar als ik ze strak ertegenaan hou, dan lijkt het erop dat de deurcover en dashboard cover elkaar in de hoek raken. Dit komt omdat de dashboard cover over de rand gaat om de zijkant af te dekken.
Iemand hier problemen mee gehad?
Hi, ik heb een 2023 Model Y met deur en dashboard covers. Raken elkaar in mijn auto iig niet.

• Gommert69
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-06 22:22
Chrisiefke schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:05:
[...]
Hi, ik heb een 2023 Model Y met deur en dashboard covers. Raken elkaar in mijn auto iig niet.
En jouw dashboard covers 'gaan ook de hoek om' om de zijkant af te dekken?

Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:36

GVR

turkeyhakan schreef op donderdag 12 december 2024 @ 07:55:
[...]

Volgens mij heb ik er meerdere. Ik gebruik het niet. Je kunt maar één lightshow erop zetten.
Precies andersom dus, zoals JeroenV_ toelicht meerdere lightshows, en maar één custom locksound.

• jefjef

jefjef

learning by doing

nou ik heb dus met mijn velg de stoeprand geschaafd. stukje velg en een stukje wieldop geschaafd waar de velg de zwarte coating (heb zwarte velgen) een stukje van 1 cm weg is. weet iemand een oplossing voor een 19inch? als ik bij Alie kijk dan zie ik wel rim covers die je dus ook kunt gebruiken wanneer je de doppen op laat maar dan alleen voor 20 en 21 inch en geen 19. welk kleurnummer heeft de velg anders koop ik gewoon lakstift en ga zelf aan de slag

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
https://shop.tesla.com/product/model-3-sunshades
Zijn deze compatible met de Highland? Staat vanaf 2021 model…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeeef
  • Laatst online: 16-04 07:47

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:11
Voor degene die interesse hebben hoe de winter mattenset eruit ziet (m3 highland), hier even wat foto’s. Had nog eat referral credits over. Ze passen erg mooi vind ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtY2jOTgZkuV60oErqqHiDC6hNc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2a93ATXh2FTabYZlbBTTqv4A.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h6OjdEFX9PIoT9rrz-9AkMrWaRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuaIkpiYNyQ9mZLc451Axcaz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08:45
Siluro schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 21:40:
Voor degene die interesse hebben hoe de winter mattenset eruit ziet (m3 highland), hier even wat foto’s. Had nog eat referral credits over. Ze passen erg mooi vind ik.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is het een aanrader? Ik zit ook nog te kijken voor een mattenset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CEteH
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 20:29
Gommert69 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:53:
[...]

En jouw dashboard covers 'gaan ook de hoek om' om de zijkant af te dekken?
Ja precies zoals je omschrijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twu
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12:48

twu

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel mooi! Hoe heb jij je referral credits ervoor kunnen gebruiken? Ik zie deze opties niet in de Tesla Referral program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
Jmtpes schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 01:27:
[...]

Absoluut. Sluit mooi aan en kwaliteit lijkt goed.
twu schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 11:41:
[...]

Heel mooi! Hoe heb jij je referral credits ervoor kunnen gebruiken? Ik zie deze opties niet in de Tesla Referral program.
Gewoon afrekenen. Je moet wel het bedrag (of meer) aan credits hebben, anders werkt het niet. Ik had zelf nog 300 open staan. Dus ik heb nu ook een tesla joggingbroek en een cybertruck shirt :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Spoiler geïnstalleerd. van AliExpress, maar dan wel de vernieuwde versie gebaseerd op de vernieuwde model 3 performance spoiler.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWY3Imprt_epfi9JHTl_L2G-fuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uR9NdAS0LxtFdZznV79OJqNW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8K10Goif78miPwUjWgrG2T1DEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJTDYLDR01mbRFY78q19Idrl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFKeOz2KK_Muj2duxZEV9vU4aGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OQXUeK72paEwVrLqrDN0u8ml.jpg?f=fotoalbum_large

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altazar
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-06 11:40
Smobbo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:18:
[...]

Nog maar eens een update over game controllers op de model 3 Highland.
Ik kan bevestigen dat originele PlayStation 4 controllers (Dual Shock 4) werken. Dit moeten echter wel originele van Sony zijn. 3rd party controllers die wel door een PlayStation prima herkend worden als Dual Shock 4 werken toch niet op de tesla. Bizar hoe kieskeurig de auto is…
Hoi allemaal, ik ben benieuwd naar spellen spelen met een controller. Werken playstation dualshock 4 controllers draadloos of alleen bedraad voor Tesla? Zou het ook prima zijn met MY23? Ik heb specifiek de v2 versie van de dualshock. Is dat nog een punt dat zou uitmaken?

Was even aan het zoeken in dit topic en zag dat de originele ps4 controllers werken (zoals smobbo aangeeft in de quote) en mogelijk ook eentje van de action. Echter ik heb zo'n v2 nieuw in doos gekregen, dus nog even dubbelchecken of iemand hier iets meer over weet. Op internet word ik ook niet veel wijzer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 13:35
Altazar schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:29:
[...]

Hoi allemaal, ik ben benieuwd naar spellen spelen met een controller. Werken playstation dualshock 4 controllers draadloos of alleen bedraad voor Tesla? Zou het ook prima zijn met MY23? Ik heb specifiek de v2 versie van de dualshock. Is dat nog een punt dat zou uitmaken?

Was even aan het zoeken in dit topic en zag dat de originele ps4 controllers werken (zoals smobbo aangeeft in de quote) en mogelijk ook eentje van de action. Echter ik heb zo'n v2 nieuw in doos gekregen, dus nog even dubbelchecken of iemand hier iets meer over weet. Op internet word ik ook niet veel wijzer.
Ik weet niet of ik een v2 of v1 heb. Ik weet wel dat de Tesla’s vrij kieskeurig zijn ;)
Degene die ik heb werken gewoon draadloos (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:28
Altazar schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:29:
[...]

Ik heb de action controller gekocht na €19,-
Die werkt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je hebt er een bouwvakkersbus van gemaakt, dat klopt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Siluro
Tommie12 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 17:01:
[...]

Je hebt er een bouwvakkersbus van gemaakt, dat klopt.
Haha, heb je kinderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Jmtpes schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 01:27:
[...]

Als je geen credits hebt en een stuk goedkoper uit wilt zijn:

https://a.aliexpress.com/_EI5HRxW

Het is dat er geen Tesla op staat, anders zou je zeggen dat het dezelfde matten zijn. Heb ze al wat weken in de auto liggen. Passen perfect en prima kwaliteit.

M3P 24'

Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.