Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:42
Recci schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:51:
[...]

Ik heb mijn commander net binnen en wilde een passagierskant install doen in mijn november 2024 model Y, maar mijn de afwerking rechts is compleet anders. Ik heb geen plastic strip meer om te verwijderen en alles lijkt pot dicht te zitten.
ik heb het zelfde gehad. Dat is nu 1 volledig paneel. Je kunt vanaf de linkerkant het paneel rustig losthalen, en langzaam aan naar voren los maken.

Je moet niet vergeten om 1 pin los te maken uit de stijl, nadat je het kapje langs het dashboard kastje hebt losgemaakt.

Ik heb helaas geen foto's gemaakt, maar je kunt het gehele paneel er met een klein beetje trekken zo loshalen.

(edit)
wat @kaka hieronder wel laat zien met de foto's ;)

[ Voor 4% gewijzigd door corneej op 22-11-2024 11:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 10:43
[...]

Ik heb mijn commander net binnen en wilde een passagierskant install doen in mijn november 2024 model Y, maar mijn de afwerking rechts is compleet anders. Ik heb geen plastic strip meer om te verwijderen en alles lijkt pot dicht te zitten.
Ik heb mijn set maandag geinstalleerd en heb een model Y uit aug 2024. Mijne was ook anders dan wat ik in alle filmpjes zag maar komt grotendeels wel overeen:

Zwarte pin losmaken en vervolgens kan je het gehele stoffen stuk als geheel eruit halen. Let wel, ik moest mijn mat eruit halen want aan de zijkant is die vastgeklikt op twee punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Us070SNi9VpuQXI47eS6iNg6TnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lbZOZmjRiV2j10N7v0lzWWCi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spoetnik
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 27-05 17:04
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte.
Toen zag ik het inbouwen bij een Model 3 Highland op Youtube.
Dit lijkt heel veel op inbouwen bij een nieuwe MY, vooral het gedeelte bij de drempel welke bekleed is met tapijt.
Op deze manier heb ik ook de commander ingebouwd.
Hier de link van de video.
YouTube: Commander Gen2 Advanced/Front Installation [Model 3 Highland]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:06
kaka schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:31:
[...]

Ik heb mijn set maandag geinstalleerd en heb een model Y uit aug 2024. Mijne was ook anders dan wat ik in alle filmpjes zag maar komt grotendeels wel overeen:

Zwarte pin losmaken en vervolgens kan je het gehele stoffen stuk als geheel eruit halen. Let wel, ik moest mijn mat eruit halen want aan de zijkant is die vastgeklikt op twee punten

[Afbeelding]
Thanks! Ik zal nog een poging wagen. Er zat bij mij onder die zwarte pin ook nog een dikke zwarte klip die ik met wat pielen uit de beplating kreeg. Maar durfde het verder nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Laatst online: 00:06
Spoetnik schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:44:
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte.
Toen zag ik het inbouwen bij een Model 3 Highland op Youtube.
Dit lijkt heel veel op inbouwen bij een nieuwe MY, vooral het gedeelte bij de drempel welke bekleed is met tapijt.
Op deze manier heb ik ook de commander ingebouwd.
Hier de link van de video.
YouTube: Commander Gen2 Advanced/Front Installation [Model 3 Highland]
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:23
The_Haunted schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:41:
[...]

Yes, dat is hem...ook verkrijgbaar in wit. Kleurt beter bij de lak ;)
Hoe heb jij die controller werkend gekregen? Ik krijg hem wel met Bluetooth gekoppeld maar vervolgens wil hij niet verbinden?

De controller staat nu dus wel in de lijst van 'bekende apparaten' maar wil vervolgens niet verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidBelgium
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:00
pitchdown schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:27:
is er iemand die actief Android Auto gebruikt met een extra scherm?
hoe bevalt dit?
Kan je dit verduidelijken? Bedoel je zo’n scherm dat achter je stuur komt, of de losse schermen met zuignap dat je bijv op AliExpress kan kopen, zoals deze? https://www.aliexpress.com/item/1005007002128983.html?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:02
XboxFreak36 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:54:
[...]

Hoe heb jij die controller werkend gekregen? Ik krijg hem wel met Bluetooth gekoppeld maar vervolgens wil hij niet verbinden?

De controller staat nu dus wel in de lijst van 'bekende apparaten' maar wil vervolgens niet verbinden.
Welk model rij jij? Ik heb een M3 Highland van november 23 met de laatste 2024.38.7 software.
Ik heb de controller in herken modus gezet en probleemloos gekoppeld via het hoofdscherm. Daarna een paar spelletjes getest (Beach buggy en skyforce), daar werkte de controller probleemloos mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:23
The_Haunted schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:56:
[...]

Welk model rij jij? Ik heb een M3 Highland van november 23 met de laatste 2024.38.7 software.
Ik heb de controller in herken modus gezet en probleemloos gekoppeld via het hoofdscherm. Daarna een paar spelletjes getest (Beach buggy en skyforce), daar werkte de controller probleemloos mee.
Hmm raar. Ik heb een M3H van juni 24, vanochtend was de software nog 2024.38.7 toen had ik eerder benoemde problemen. De auto is nu aan het updaten naar 2024.44.3 - wellicht dat het helpt, ga het straks even proberen.

Mijn handelingen waren: de herken-modus activeren door de Share- & Home-knop 3 seconden ingedrukt te houden. Dan via scherm verbinden. Tesla zei bij mij 'Initialisatie van controller..' Kort hierna stond de controller bij 'bekende apparaten' maar wilde vervolgens niet meer verbinden en reageerde ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:57
Binnenkort S3XY stalks
(Vanaf 29-11-24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:31
Op Black Friday, dus misschien nog met een leuke launch korting! :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:54

Ethirty

Who...me?

Zo te zien aan de stuurkolom geplakt? :/

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Wij hebben drie kinderen en in de vorige auto kon ik met een paar tablethouders alle drie de kinderen van een scherm voorzien voor lange ritten. Nu met de MY lijkt dat toch wat lastiger. Welke tablethouders gebruiken jullie achterin?

En ook mensen met aftermarket schermen voor de achterbank met een usecase voor kinderen? Tijdens het rijden is kijken op het scherm voor de misselijkheid niet erg bevorderlijk lijkt mij, omdat hij vrij laag zit. Waar gebruik je het dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 12:43
Ethirty schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 16:52:
[...]

Zo te zien aan de stuurkolom geplakt? :/
Hier zie je de stalks ook een beetje:
YouTube: We are almost done with the development of our Tesla Stalks, and the...

Ik ben wel benieuwd en houd hun website in de gaten :-)

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Damocles.NL schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 17:00:
Wij hebben drie kinderen en in de vorige auto kon ik met een paar tablethouders alle drie de kinderen van een scherm voorzien voor lange ritten. Nu met de MY lijkt dat toch wat lastiger. Welke tablethouders gebruiken jullie achterin?

En ook mensen met aftermarket schermen voor de achterbank met een usecase voor kinderen? Tijdens het rijden is kijken op het scherm voor de misselijkheid niet erg bevorderlijk lijkt mij, omdat hij vrij laag zit. Waar gebruik je het dan voor?
Ik gebruik deze. Past onze iPad Pro zelfs in!
Werkt geweldig en perfecte hoogte.
Schermpje in midden zo super laag bij de highland is idd echt niet goed/wijs voor de kids op lange afstanden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YldY5_7h2QL1p9B72SsiXQ96Jng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fmjzbjE24srEfhM3c7H97nfm.jpg?f=fotoalbum_large

Dit type is oa op Ali en Amazon te vinden voor een paar centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekleijn
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 08-01 12:01
Wie heeft ervaring met het frunk auto/close systeem voor de M3H 2024?

Is het installeren te doen?
Werkt het echt altijd?

Zijn de aftermarket producten, zoals knob en frunk auto/close, nadelig voor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Dekleijn schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 05:00:
Wie heeft ervaring met het frunk auto/close systeem voor de M3H 2024?

Is het installeren te doen?
Werkt het echt altijd?

Zijn de aftermarket producten, zoals knob en frunk auto/close, nadelig voor de garantie?
Ik heb nog een soft close set liggen voor de M3H, ongebruikt. :)

Alles wat je aan een auto aanpast vervalt je garantie op. Niet de volledige garantie van je auto, maar alles wat gerelateerd kan worden aan de modificatie die je hebt gedaan.

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:02
XboxFreak36 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:21:
[...]

Hmm raar. Ik heb een M3H van juni 24, vanochtend was de software nog 2024.38.7 toen had ik eerder benoemde problemen. De auto is nu aan het updaten naar 2024.44.3 - wellicht dat het helpt, ga het straks even proberen.

Mijn handelingen waren: de herken-modus activeren door de Share- & Home-knop 3 seconden ingedrukt te houden. Dan via scherm verbinden. Tesla zei bij mij 'Initialisatie van controller..' Kort hierna stond de controller bij 'bekende apparaten' maar wilde vervolgens niet meer verbinden en reageerde ook niet.
Ik heb precies dezelfde handelingen gedaan…raar. Misschien helpt de update…anders toch even de controller verwijderen en opnieuw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeor
  • Laatst online: 19-06 23:56
Welke controller gebruiken jullie voor de M3H 2024? Ik lees iets terug de Action controller maar die werkt bij sommige wel/niet. Liefst zo goedkoop mogelijk en draadloos.

[ Voor 53% gewijzigd door Xeor op 23-11-2024 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cwegh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:56
Xeor schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:59:
Welke controller gebruiken jullie voor de M3H 2024? Ik lees iets terug de Action controller maar die werkt bij sommige wel/niet. Liefst zo goedkoop mogelijk en draadloos.
Ik heb ook de Action Playstation clone controller ook gekocht na melding hier in het forum dat die werkt. Bij mij werkt het ook op 2024.38.7

Als een side-note: er kunnen maar 2 bluetooth devices tegelijk verbonden zijn bij Tesla (20 in het lijstje van bekende devices)

[ Voor 10% gewijzigd door cwegh op 23-11-2024 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-06 15:10
Ik ben ook overstag gegaan met de Commander. Erg simpele en snelle installatie. Vooral de continuous autopilot is erg fijn, veel beter dan ik had verwacht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 21:43
cwegh schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:38:
[...]

Ik heb ook de Action Playstation clone controller ook gekocht na melding hier in het forum dat die werkt. Bij mij werkt het ook op 2024.38.7

Als een side-note: er kunnen maar 2 bluetooth devices tegelijk verbonden zijn bij Tesla (20 in het lijstje van bekende devices)
Ik ook en hij werkt hier op 38.7 ook in 1x goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 17:37

jefjef

learning by doing

verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door jefjef op 25-11-2024 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-06 09:48
Degenen met Ali wieldoppen die over de velg heen vallen op de 18" Photon velgen, halen jullie die doppen er zelf af voordat de winterwissel gebeurt of is een Euromaster er goed bekend mee ivm die klemmen die kunnen afbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
De optie Autopilot max in de Enhance commander versnelt naar 140 km/h terwijl snelheidbord 100 km aangeeft. Welke instelling staat verkeerd bij mij of is dit zoals het hoort?

M3H 2024.38.7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:14
Hongy schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:26:
Degenen met Ali wieldoppen die over de velg heen vallen op de 18" Photon velgen, halen jullie die doppen er zelf af voordat de winterwissel gebeurt of is een Euromaster er goed bekend mee ivm die klemmen die kunnen afbreken?
Ik laat ze zitten. Bij de wissel staat je auto op een brug en dan kunnen ze van binnenuit zo de klemmen losmaken en de doppen er zonder kracht vanaf trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerte
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 20-06 18:46
Moet ik de auto nog uitschakelen om de commander te installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Laatst online: 21-06 09:18
Schijnt niet nodig te zijn, maar kwaad kan het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:10

GVR

Hongy schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:26:
Heb ze er uit voorzorg zelf afgehaald (19 inch bij mij) omdat ik geen idee had hoe Kwikfit er mee om zou gaan bij de bandenwissel. Wel meteen gezien dat die doppen de velgen beschadigen, maargoed, tenslotte zitten er altijd wieldoppen op of het nu de zwarte Ali varianten zijn of de originele Gemini doppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:05
Mijn S3XY buttons en commander zijn ook aangekomen. Dit had ik al eerder moeten kopen als ik zie wat er allemaal mogelijk is.

Wat ik momenteel niet terug vind en volgens mij een keer over gelezen heb: automatisch lichten aan als de ruitenwissers actief zijn. Dat zou ik graag activeren want ik heb me al een paar keer betrapt dat de omstandigheden slecht zijn en je met de lichten aan moet rijden, maar de Tesla toch denk dat er voldoende licht is en de lichten uit laat.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 09:13
Mijn lampen gaan al heel snel aan. Er herken dat dus niet.
Qua timing had je misschien tot vrijdag moeten wachten. Dan schijnen de stalks in de verkoop te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Laatst online: 01:05
kwaazaar schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:49:
Qua timing had je misschien tot vrijdag moeten wachten. Dan schijnen de stalks in de verkoop te gaan.
Ik heb mezelf en andere Tesla rijders toch al een paar keer betrapt... Vooral in de zomer als de hemel nog vrij helder is terwijl het toch aan stevig regent.

Stalks heb ik al ;-) (2023 Model 3)

Via Google vind ik dit terug, maar als ik er klik, kom ik op de homepage uit.
Het lijkt alsof die functie niet meer bestaat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WEBlWj9ZN-Cim7N9k5NaIuYi2A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Qg5XcOw91Ccl7Ljd7fC1mW5d.png?f=user_large

EDIT: Nvm, staat onder coming soon features 8)7 Nog even geduld dus

[ Voor 27% gewijzigd door Broodro0ster op 25-11-2024 16:55 ]

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:20
kwaazaar schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:49:
Ik herken wel dat de verlichting al snel aangaat. Erg fijn dus :*)

Met deze weersomstandigheden zijn ze automatisch aan maar juiste vele andere merken om mij heen hebben daar moeite mee en rijden zonder (achter)verlichting door de stromende regen.
Hoe moeilijk kan het zijn om jezelf zichtbaar te maken in het verkeer al dan niet handmatig inschakelen |:(

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
@Dekleijn denk dat dit topic meer geschikt is voor jouw vraag. Dat was vooral de reden dat ik er naar linkte.
Dekleijn schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:12:
[...]

Thanks, en nog een domme vraag :)

Waarom een commander en geen knob?
Mij lijkt de knob iets onhandig omdat het weer een extra schermpje is. Ik heb de functionaliteiten bekeken en de meeste heb ik alleen de commander voor nodig. En dan is de knob weer net wat duurder.

Maar er zijn hier vast genoeg mensen die je juist kunnen vertellen waarom je wel voor een knob zou kiezen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Voor de mensen met het ISA systeem waarbij de Auto Mute nog niet werkte, de app/commander zijn zojuist geupdate. Ook op eerdere modellen zou de Auto Mute voor ISA nu moeten werken. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-06 21:36
Dekleijn schreef op maandag 25 november 2024 @ 20:12:
[...]

Thanks, en nog een domme vraag :)

Waarom een commander en geen knob?
commander heb je sowieso nodig, deze is oa nodig voor verbinding met oa :
App
Sexy buttons
Knob

Zelf wel ruime maand geleden pakket gekocht met commander, knob, en "vooruit" 2 buttons , ivm aanbiedingspakket, maar spul ligt nog achterin de auto om tzt te gaan monteren O-)

DUS nog geen praktijkervaring, maar de knob lijkt mij alleen al handig voor alternatieve richtingaanwijzers ( dus een dedicated links en rechts , altijd op vaste plek) , naast andere 'vaste" functies, oa AP, want stuurknop is vaker mis dan raak bij de AP.
Hele auto vol plakken met die sexy buttons vind ik ook weer snel "tacky" worden, dan liever de belangrijkste functies via zo'n knob , met ook nog eens handig display etc .

Wat ook helpt is dat ik uit een mazda 3 kom, welke altijd al een media bedien knop "a la bmw" op dezelfde plaats had .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njiwedu0b
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:34
Broodro0ster schreef op maandag 25 november 2024 @ 16:47:
Mijn S3XY buttons en commander zijn ook aangekomen. Dit had ik al eerder moeten kopen als ik zie wat er allemaal mogelijk is.

Wat ik momenteel niet terug vind en volgens mij een keer over gelezen heb: automatisch lichten aan als de ruitenwissers actief zijn. Dat zou ik graag activeren want ik heb me al een paar keer betrapt dat de omstandigheden slecht zijn en je met de lichten aan moet rijden, maar de Tesla toch denk dat er voldoende licht is en de lichten uit laat.
Eens, daarmee was de instalatie voorin echt binnen 10 minuten gedaan en betrapte ik mijzelf weer op te voorzichtig zijn. Meteen de preks zoals continue AP getest, enorm wennen na 1,5 jaar zonder te hebben gereden.. voelt net als sommige nieuwe updates als nieuw speelgoed.

Voor wat betretf de lampen aan bij ruitenwissers, heb ik het de laatste tijd wel gelijk. Daarvoor ervaarde ik het wel enorm vaak dat ik dacht van he, doe die lampen nu ook eens aan. Misschien dat Tesla zelf bezig is geweest (MY sinds juni '23 rijdende maar ik leerde nu dat deze geboren is op 14 april)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekleijn
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 08-01 12:01
Ted038 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:16:
[...]

commander heb je sowieso nodig, deze is oa nodig voor verbinding met oa :
App
Sexy buttons
Knob

Zelf wel ruime maand geleden pakket gekocht met commander, knob, en "vooruit" 2 buttons , ivm aanbiedingspakket, maar spul ligt nog achterin de auto om tzt te gaan monteren O-)

DUS nog geen praktijkervaring, maar de knob lijkt mij alleen al handig voor alternatieve richtingaanwijzers ( dus een dedicated links en rechts , altijd op vaste plek) , naast andere 'vaste" functies, oa AP, want stuurknop is vaker mis dan raak bij de AP.
Hele auto vol plakken met die sexy buttons vind ik ook weer snel "tacky" worden, dan liever de belangrijkste functies via zo'n knob , met ook nog eens handig display etc .

Wat ook helpt is dat ik uit een mazda 3 kom, welke altijd al een media bedien knop "a la bmw" op dezelfde plaats had .....
Het idee van de richtingsaanwijzers vind ik wel een goeie!

En AP na baan wissel ook!

Ga ik hem toch maar aanschaffen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Dekleijn schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:16:
[...]

Het idee van de richtingsaanwijzers vind ik wel een goeie!

En AP na baan wissel ook!

Ga ik hem toch maar aanschaffen denk ik
Nog een paar dagen dan komt de Stalk, die is ook fully customizable. Lijkt me fijner dan zo'n grote ronde knop of de kleinere plak knopjes. :)

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:44
Weer eentje in het kader van de kleine accessoires, een stukje wit TPU van Ali (zoek op ‘Tesla model Y white console’). Maakt het witte interieur wel meer af vind ik. :*) Oh en kijk nou, wat fijn zo’n all-weather mat als het regent O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZGCYmbejEyIULIk_-27i2nsjoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0UQxlQkFeGfySYITvfnv9Z0f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQ57MBvgCvaPEvUrHNAyUZquIDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cz6TEu5UA5BHNAa2BPGk7zXW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQ8DI2xL0Ko9eGDc_Wi-VlxeP0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8kUCGStmLA34Dla5e4JLH3cQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgfzAG39zwwHPjhFaJ2be-RS8R0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Mnh7i1PRVuy4iIcAyUvZSrD.jpg?f=fotoalbum_large

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:40
Radiodurans schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:56:
Weer eentje in het kader van de kleine accessoires, een stukje wit TPU van Ali (zoek op ‘Tesla model Y white console’). Maakt het witte interieur wel meer af vind ik. :*) Oh en kijk nou, wat fijn zo’n all-weather mat als het regent O-)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die witte console vind ik mooi, maar ik zal nooit begrijpen waarom mensen in een mooie auto van die rubberen matten gaan leggen.
Dat is iets voor bouwvakkers en schilders.
Ik vernaggel nog liever een stel matten elk jaar, en dan koop ik wel nieuwe, maar altijd in tapijt...

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
Tommie12 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:36:
[...]

Die witte console vind ik mooi, maar ik zal nooit begrijpen waarom mensen in een mooie auto van die rubberen matten gaan leggen.
Dat is iets voor bouwvakkers en schilders.
Ik vernaggel nog liever een stel matten elk jaar, en dan koop ik wel nieuwe, maar altijd in tapijt...
Zijn de matten niet in wit rubber verkrijgbaar? Met het witte interieur reis je dan als schilder helemaal zoals het hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:40
RaRo74 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:54:
[...]

Zijn de matten niet in wit rubber verkrijgbaar? Met het witte interieur reis je dan als schilder helemaal zoals het hoort.
Matten zijn uit stof, rubber is voor camionettes.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tommie12 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:03:
[...]

Matten zijn uit stof, rubber is voor camionettes.
Ik heb in mijn M3 geen rubber (taxi) matten, maar een iets nettere (semi rubber?) oplossing. Ik zou nooit meer terugwillen naar stof. Dit is 100x makkelijker schoon te maken en te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 21:28
Kurios schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:10:
[...]

Ik heb in mijn M3 geen rubber (taxi) matten, maar een iets nettere (semi rubber?) oplossing. Ik zou nooit meer terugwillen naar stof. Dit is 100x makkelijker schoon te maken en te houden.
Welke heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
Ik heb gezocht op wat steekwoorden maar heb deze nog niet voorbij zien komen. Wat vinden we van de Teslogic Screenmate?

Je kan switchen tussen Tesla UI en Screenmate door vier vingers tegelijk op je scherm te houden. Ziet er wel vet uit,

YouTube: Screenmate: Steam Deck Integration live video

YouTube: Screenmate: Split Screen feature

Early campaign op kickstarter is vorige week geëindigd. Kan nu nog een "late" meedoen voor $650 (100 meer tov de early bird).

Installatie ziet er vrij simpel uit, vergelijkbaar met de s3xy commander:

YouTube: Screenmate: Installation process

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik vind stoffe matten een stuk fijner dan rubber. In een stoffe mat zakt zand weg en wordt vocht opgezogen. Dan heb ik een stuk minder last van zooi dan bij een rubber-mat waar alles zichtbaar op blijft liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LacsapOV
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 20:25
Ook een hele berg aan accessoires besteld voor mijn nog te leveren Y:
- S3xy commander
- S3xy knob
- S3xy dashboard App
- Telefoonhouder/oplader achter het stuur
- Afdekking camera interieur
- Opbergvak achter het scherm (Openklapbaar)
- Organisers middenconsole en armleuning
- Bakken onder beide stoelen
- Bakken/afdekking zijkanten kofferbak
- Stayhold 2x voor in de kofferbak

Daarnaast wil ik de spiegels en stijlen nog zwart wrappen. (Witte auto) En heel misschien de trim lijsten zwart maken ipv hout.

Loria Duo 6008, 3300wp oost, 4290wp west, Tesla Model Y LR RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
van die Maxpider matten. Met stof is juist zand, takjes, bladeren, gravel super lastig schoon te maken. Dit is gewoon de stofzuiger erop en het is weg. Eventueel kan je ze nog met een nat doekje afnemen of zelfs met spons met water en als je lui bent de hogedrukspuit :P

Mocht je zelfs iets vloeibaars knoeien, blijft er gewoon instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
LacsapOV schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:49:

Daarnaast wil ik de spiegels en stijlen nog zwart wrappen. (Witte auto) En heel misschien de trim lijsten zwart maken ipv hout.
Welke houder heb je gehaald? Ik dacht dat het afdekken van de camera in conflict is met autopilot, of heb ik het mis? En die bakken onder de stoelen heb ik ook naar gekeken, maar twijfel of ze gaan glijden..

In plaats van de houten lijsten denk ik wellicht zoiets aan te schaffen:

*klik*

Wellicht ook te combineren met nog meer spul van hen:

*klik*

Zwarte spiegelkappen +1!

[ Voor 24% gewijzigd door dhelios op 27-11-2024 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
dhelios schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:05:
[...]

Welke houder heb je gehaald? Ik dacht dat het afdekken van de camera in conflict is met autopilot, of heb ik het mis? En die bakken onder de stoelen heb ik ook naar gekeken, maar twijfel of ze gaan glijden..

In plaats van de houten lijsten denk ik wellicht zoiets aan te schaffen:

*klik*

Wellicht ook te combineren met nog meer spul van hen:

*klik*

Zwarte spiegelkappen +1!
Die waar je de kap van de stuurkolom moet vervangen. Imho de meest geïntegreerde oplossing.

Ik word een beetje gek van de waarschuwingen dat ik op de weg moet letten. Ik wil wel eens mijn hoofd laten rusten op mijn hand. Dan begint de auto te zeuren. Deze is met een schuifje dus kan ook zo weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:52
- S3xy commander
- S3xy knob
- S3xy dashboard App

Welke afdekbakken zijkanten kofferbak heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
abbeyrules schreef op woensdag 27 november 2024 @ 20:44:
[...]

Welke afdekbakken zijkanten kofferbak heb je besteld?
Van Shop4Tesla. Bij de 3 heb ik er allemaal sjorbanden inliggen. Komt met de tijd toch een boel rommel in.
https://www.shop4tesla.co...-staufacher-tesla-model-y

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 22:24
- S3xy commander
- S3xy knob
- S3xy dashboard App

Die spiegelkappen kun je voor weinig in het zwart bestellen op AliExpress. Klik je er gewoon op i.p.v. je witte kappen. Misschien is dat nog wat makkelijker dan wrappen. Ik heb zelf deze:

https://nl.aliexpress.com...v8fE&gatewayAdapt=glo2nld

Misschien alleen nog een laagje blanke lak erover.

De houten lijsten ik heb zelf in carbonlook gewrapt met dit setje:

https://www.greendrive-ac..._tesla_model_y_vanaf_2021

Op zich prima te doen en je krijgt een tweede setje voor het geval het mislukt.

• LacsapOV
Timmetjuh schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:18:
[...]

Die spiegelkappen kun je voor weinig in het zwart bestellen op AliExpress. Klik je er gewoon op i.p.v. je witte kappen. Misschien is dat nog wat makkelijker dan wrappen. Ik heb zelf deze:

https://nl.aliexpress.com...v8fE&gatewayAdapt=glo2nld

Misschien alleen nog een laagje blanke lak erover.

De houten lijsten ik heb zelf in carbonlook gewrapt met dit setje:

https://www.greendrive-ac..._tesla_model_y_vanaf_2021

Op zich prima te doen en je krijgt een tweede setje voor het geval het mislukt.
Voor dat geld kun je het zelf niet wrappen. Alleen de folie kost al meer. 😅 Knife less tape etc... heb ik al. Ik wrap wel vaker onderdelen, meestal van motorfietsen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kaka
LacsapOV schreef op woensdag 27 november 2024 @ 20:18:
[...]

Die waar je de kap van de stuurkolom moet vervangen. Imho de meest geïntegreerde oplossing.

Ik word een beetje gek van de waarschuwingen dat ik op de weg moet letten. Ik wil wel eens mijn hoofd laten rusten op mijn hand. Dan begint de auto te zeuren. Deze is met een schuifje dus kan ook zo weer open.
Heb deze zojuist ook geïnstalleerd met wireless charging, goed te doen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71_7bS0k2FpZducflr3Y6D2kzXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dBZXeNDA1VKjjaXYEr3dCNLF.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht iemand installatie foto's willen let me know, heb hier en daar tussendoor wat foto's gemaakt.
Ik twijfelde eerst om de charger aan te sluiten omdat ik mijn telefoon niet constant wil opladen.Uiteindelijk toch maar wel gedaan. Als ik mijn telefoon ietsjes off-center plaats dan laadt ie niet op, prima workaround voor mij :)

[ Voor 11% gewijzigd door kaka op 29-11-2024 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
kaka schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 09:26:
[...]

[Afbeelding]

Mocht iemand installatie foto's willen let me know, heb hier en daar tussendoor wat foto's gemaakt.
Ik twijfelde eerst om de charger aan te sluiten omdat ik mijn telefoon niet constant wil opladen.Uiteindelijk toch maar wel gedaan. Als ik mijn telefoon ietsjes off-center plaats dan laadt ie niet op, prima workaround voor mij :)
Ik zoek dit, maar dan magsafe. Dus zonder dat je je telefoon er in hoeft te klemmen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dworkin74
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-06 07:27
[...]

[Afbeelding]

Weet iemand of deze er ook is voor de model 3 Highland dus zonder stalks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 15:52
Just saying...
https://enhauto.com/stalks

Helaas brengt de preorder je bij een damestas, maar dat fiksen ze vast snel...
Via de Shop lukt het trouwens wel en vragen ze €319,69 voor 2 stalks en een commander

[ Voor 24% gewijzigd door pimk op 29-11-2024 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:57
pimk schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:35:
Just saying...

Via de Shop lukt het trouwens wel en vragen ze €319,69 voor 2 stalks en een commander
Code BJORN of RCP0123 geeft nog eens 10% extra korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:43
pimk schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:35:
Just saying...

En levering ergens februari/maart? Tegen die tijd hoop ik er aan gewend te zijn dat er geen stalks zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Hebben ze weer handig bedacht het stick on ontwerp. Zeer vlugge en easy installatie!

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
150,- voor één stalk, 280,- voor beide. Helemaal niet zo verkeerd. Wel een reden waarvoor ik toch last minute voor de Y ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
[...]

[Afbeelding]

:w interested! welke heb je gehaald? Zit het niet "in de weg" als je geen telefoon erin hebt? ben benieuwd naar de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
LacsapOV schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:51:
150,- voor één stalk, 280,- voor beide. Helemaal niet zo verkeerd. Wel een reden waarvoor ik toch last minute voor de Y ben gegaan.
153,72 voor 1 stalk nu met blackfriday en bjorn korting. Dubbel en dwars waard.
En ik hoef er maar 1. Alleen de richtingaanwijzer stoort me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mackeessie
  • Laatst online: 19-06 17:49
dhelios schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:54:
[...]

:w interested! welke heb je gehaald? Zit het niet "in de weg" als je geen telefoon erin hebt? ben benieuwd naar de foto's.
Ik gebruik hem al jaren, eerst in een M3 nu in een MY. Werkt erg goed, en dat hij constant bijlaadt is prima, want ik gebruik mijn iPhone om het Teslogic dashboard, TomTom Go of Flitsmeister te kunnen zien en dat gebruikt best wel stroom. Zo kom ik met een goed geladen iPhone op mijn bestemming aan. iPhone wordt ook niet te warm.En zonder telefoon zit hij niet hinderlijk in beeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Mackeessie op 29-11-2024 19:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kaka
dhelios schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:54:
[...]

Ik had dezelfde foto's al naar iemand via DM gestuurd, hierbij alsnog :P. En nee zit absoluut niet in de weg vind ik als je er geen telefoon in hebt.

Openen ging het makkelijkst op deze manier bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gl0ExX7yqP-HmDB_HiDsDr5Ydzo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4OWrWvW2NqIu8uIQbhSV0kIy.jpg?f=fotoalbum_large

De binnenkant ziet er als volgt uit. Deze plastic pinnetjes moet je inknijpen en dan kan je ze eruit drukken. Vergeet de zijkanten ook niet,
die zitten ook vast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DbwHsT0k5IKT7jxsGGoit9LSRYg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2IEOdvLlCP9olwpIGSmpnqcB.png?f=fotoalbum_large

Andere hoek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ya11CuiD5qIk2raakEX9ruhAueM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rhcmwWld9w7YWgyRWiMMw6Iq.jpg?f=fotoalbum_large

Als je het stuur stuk eenmaal los hebt kan je met de zijkant beginnen. Die zijn vrij eenvoudig eraf te klikken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jehdaJqBsvc9LZtvSgb_xyPesEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4PkxFyAw3N5pdoCpFTjsSRix.jpg?f=fotoalbum_large

Bekabeling is als volgt. Origineel zit de blauwe kabel aangesloten. Die koppel je los en installeert de meegeleverde kabel op die plek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhjjALve6XeXvGVzmg4RofLtazg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZQfQUU02LIn8TBciErBu8IbH.png?f=fotoalbum_large

De andere kabel (om te chargen) die eraan vast zit trek je door naar je stuur, ik heb het via deze opening gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lgh0lSg4vcQR87IUQYI62_2pXVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAlsxOfzDUq6ZowxPAOwhojP.jpg?f=fotoalbum_large

Die komt dan hier uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXyC9YkZculk3bwQKcdE5EviO3A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GZ9EcpsCtybqsC4rNWhdP5w.jpg?f=fotoalbum_large

En vervolgens trek je hem zo naar je stuur:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8NY8iR6bu3ro8qOwlu_nlq3oW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/35fES4rJkoOoUpxme8ezMcTB.jpg?f=fotoalbum_large

Dan sluit je hem aan op je charger en klikt alles weer terug:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcfF9HuwuEERW0k2ibScrCukrrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hNOEPT3wkg4bXVgQqOXhFOjg.jpg?f=fotoalbum_large

Al met al denk ik zo'n 25-30 minuten bezig geweest. Ik heb m via Ali besteld voor 54,-.

Initieel gevonden op deze site voor $195. De foto's op Aliexpress zijn zowat identiek :P

*sorry voor de lange post*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
kaka schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:50:
[...]

Ik had dezelfde foto's al naar iemand via DM gestuurd, hierbij alsnog :P. En nee zit absoluut niet in de weg vind ik als je er geen telefoon in hebt.

*knip!*

Netjes! Super bedankt! :9 _/-\o_ alvast besteld!

Welke matten heb je er in liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:02
kaka schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:50:
[...]

Openen ging het makkelijkst op deze manier bij mij:
[Afbeelding]

De binnenkant ziet er als volgt uit. Deze plastic pinnetjes moet je inknijpen en dan kan je ze eruit drukken. Vergeet de zijkanten ook niet,
die zitten ook vast:
[Afbeelding]

Andere hoek:
[Afbeelding]

Als je het stuur stuk eenmaal los hebt kan je met de zijkant beginnen. Die zijn vrij eenvoudig eraf te klikken:
[Afbeelding]

Bekabeling is als volgt. Origineel zit de blauwe kabel aangesloten. Die koppel je los en installeert de meegeleverde kabel op die plek:
[Afbeelding]

De andere kabel (om te chargen) die eraan vast zit trek je door naar je stuur, ik heb het via deze opening gedaan:
[Afbeelding]

Die komt dan hier uit:

[Afbeelding]

En vervolgens trek je hem zo naar je stuur:[Afbeelding]

Dan sluit je hem aan op je charger en klikt alles weer terug:
[Afbeelding]

Al met al denk ik zo'n 25-30 minuten bezig geweest. Ik heb m via Ali besteld voor 54,-.

Initieel gevonden op deze site voor $195. De foto's op Aliexpress zijn zowat identiek :P

Welke led verlichting heb je en hoe werkt die? Vind ik een groot gemis in mijn M3!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaka
dhelios schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:49:
[...]

Netjes! Super bedankt! :9 _/-\o_ alvast besteld!

Welke matten heb je er in liggen?
Deze van Taptes
turkeyhakan schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:16:
[...]

Welke led verlichting heb je en hoe werkt die? Vind ik een groot gemis in mijn M3!
Deze. Deze sluit je aan via USB in je dashboard kastje. Zit een sensor bij die beweging detecteert en de ledstrip springt aan. Gaat automatisch uit na 30-40 sec als ik ben uitgestapt. Kleuren en verschillende modi in te stellen via een app/remote die je erbij krijgt.

[ Voor 53% gewijzigd door kaka op 29-11-2024 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
kaka schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 22:17:
[...]

Deze van Taptes

[...]

Deze. Deze sluit je aan via USB in je dashboard kastje. Zit een sensor bij die beweging detecteert en de ledstrip springt aan. Gaat automatisch uit na 30-40 sec als ik ben uitgestapt. Kleuren en verschillende modi in te stellen via een app/remote die je erbij krijgt.
Maar loop je hiermee niet het risico dat, zodra er buiten iemand langs loopt of sentry aan staat, de lichten dan aan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
turkeyhakan schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 05:27:
[...]

Maar loop je hiermee niet het risico dat, zodra er buiten iemand langs loopt of sentry aan staat, de lichten dan aan gaan?
Dat had ik in het begin inderdaad. Maar heb nu een microvezeldoek over de sensor gelegd (ligt in het dashboardkastje) die ik sowieso gebruik om het scherm/dashboard mee af te nemen. Nu springt het enkel aan als ik instap. De lichten gaan niet aan als sentry aan staat, is echt op beweging.

[ Voor 3% gewijzigd door kaka op 30-11-2024 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
Mocht iemand een keertje een S3XY button over hebben en er van af willen, stuur mij gerust een berichtje. Ik wil er graag eens een proberen, maar heb niet de behoefte aan 2 stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hongy
mistermol schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:24:
Mocht iemand een keertje een S3XY button over hebben en er van af willen, stuur mij gerust een berichtje. Ik wil er graag eens een proberen, maar heb niet de behoefte aan 2 stuks.
Of je doet het andersom. Je koopt er 2 en bied er een te koop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
Hongy schreef op maandag 2 december 2024 @ 07:12:
[...]

Of je doet het andersom. Je koopt er 2 en bied er een te koop aan.
Het is al geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Mijn model Y moet nog geleverd worden, maar ben aan het kijken naar wat accessoires.

Mij lijkt de kofferbak erg groot en onhandig als er weinig spullen in gezet worden. Bijvoorbeeld een enkele boodschappentas. Om te voorkomen dat die dan omvalt, hebben mensen hier ervaring met iets van bakken, ruimte verdelers of een netje in de kofferbak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
SirLenncelot schreef op maandag 2 december 2024 @ 07:35:
Mijn model Y moet nog geleverd worden, maar ben aan het kijken naar wat accessoires.

Mij lijkt de kofferbak erg groot en onhandig als er weinig spullen in gezet worden. Bijvoorbeeld een enkele boodschappentas. Om te voorkomen dat die dan omvalt, hebben mensen hier ervaring met iets van bakken, ruimte verdelers of een netje in de kofferbak?
Gewoon een boodschappenkrat uitgeklapt laten staan. Op de vloerbedekking glijdt die totaal niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaRo74
kwaazaar schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:05:
[...]

Gewoon een boodschappenkrat uitgeklapt laten staan. Op de vloerbedekking glijdt die totaal niet.
Daar is toch het onderste compartiment van de achterbak voor :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Of de onderste plank weg halen en dan heb je die énorm diepe bak er onder waar echt perfect een hele grote boodschappentas in past.

Dus even hier als voorbeeld waar alle stekkers in liggen.
Zelf heb ik mijn stekkers allemaal in de frunk liggen.
Gebruik die frunk nooit. Enkel op vakanties. Alle andere momenten hebben wij zonder frunk al zo bizar veel ruimte.
Gisteren nog een kerstboom van 2.60 meter met gesloten kofferklep makkelijk kunnen vervoeren.

Misschien ooit een volledig geautomatiseerde frunk lift installeren. Dan zou ik die frunk vaak gaan gebruiken voor een boodschappentas (blijven boodschappen ook langer koel). Maar dan moeten eerst die nood ontgrendelingen van die Aliexpress achtige sets beter worden, zodat ik zeker weet dat ik de frunk kan blijven openen als zo'n elektro motortje oid door vocht weigert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TAfSlToDUrVabM74hOrMra6VzH8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x83lBdSCsd6hZjbbqR1wzfwb.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-06 10:24

ChUcKiE

Dus........

Voor die enkele boodschappentas zijn er ook van die haken te koop die je op de aanwezige schroefdraad draait. Daar "hang" je dan de boodschappentas aan op en blijft deze netjes staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPi4nm1r-Cx29OeSBOZXEU5BONo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0nN6F7vQ3E0RFhx3BkxgvEZQ.webp?f=fotoalbum_large

Het kan zijn dat deze alleen voor de M3 beschikbaar is? :X

[ Voor 102% gewijzigd door ChUcKiE op 02-12-2024 10:11 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
ChUcKiE schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:19:
Voor die enkele boodschappentas zijn er ook van die haken te koop die je op de aanwezige schroefdraad draait. Daar "hang" je dan de boodschappentas aan op en blijft deze netjes staan.

[Afbeelding]

Het kan zijn dat deze alleen voor de M# beschikbaar is? :X
Die heb ik ook, maar totaal vergeten sinds ik die maanden geleden gemonteerd heb 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaka

Gebruik zelf dit spul van Ali.

Werkt prima. De twee knoppen om de bank in te klappen zijn nog steeds te bedienen en het heeft daar verder ook geen impact op (qua druk op de knoppen oid).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
ChUcKiE schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:19:

Het kan zijn dat deze alleen voor de M# beschikbaar is? :X
shift loslaten bij de 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:21

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb Smart Summon even geprobeerd, maar ik krijg er geen enkele beweging in.
Of ik sta te dichtbij, of ik sta te ver weg.
Lekker nutteloze functie.

Dumb Summon werkt wel, naar voor en naar achteren lukt. En kan in de praktijk wel handig zijn als iemand strak naast je staat geparkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CEteH
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 20-06 06:24

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€99,07 | Voor-En Achterkofferbak Opbergdoos Voor Tesla Model Y 2024 Dubbeldeks Bagage Frunk Organizer Box Stofdichte Lading Multifunctioneel
https://a.aliexpress.com/_EzuZHeo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
kaka schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:50:
[...]

Dat had ik in het begin inderdaad. Maar heb nu een microvezeldoek over de sensor gelegd (ligt in het dashboardkastje) die ik sowieso gebruik om het scherm/dashboard mee af te nemen. Nu springt het enkel aan als ik instap. De lichten gaan niet aan als sentry aan staat, is echt op beweging.
Dacht ik net, laat ik de set maar bestellen.. is die niet meer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-06 22:22
Ali staat er vol mee. Gewoon even zoeken op Tesla model Y ledstrip of ambient light

Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
RaRo74 schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:11:
[...]

Daar is toch het onderste compartiment van de achterbak voor :*)
Dit, gebruik die bak samen met die twee vakken links/rechts meer dan de kofferbak zelf :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerte
Ik heb vorige week de s3xy knop gekocht, maar de kleur van het plastic is niet hetzelfde als het dashboardluik. Sluit ook niet mooi aan.
Werkt wel naar behoren.

Anderen dezelfde ervaring ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0Gk1-LbIDpRhM1V0pTkesdyvvE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/acgZFuUrblMYhGa75alNMJbV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Kerte op 04-12-2024 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
Kerte schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:22:
Ik heb vorige week de s3xy knop gekocht, maar de kleur van het plastic is niet hetzelfde als het dashboardluik. Sluit ook niet mooi aan.
Werkt wel naar behoren.

[Afbeelding]
Ik heb de auto nog niet maar de knoppen leken mij ook lichter dan het interieur zo op het oog. Jouw foto maakt mijn zorgen er niet minder op. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:43
Werkt wel naar behoren.

[Afbeelding]
Zo te zien heb je ook niet de highland uitvoering? Of is dit een Y?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mackeessie
  • Laatst online: 19-06 17:49
Werkt wel naar behoren.

[Afbeelding]
Ik heb een van de eerste Knob's en die wijkt weinig af van het grijs van de middenconsole, Model Y AWD 2023. Bij mij stoort het niet.
Je kunt met rubber matjes die bijgeleverd zijn het hoogte verschil aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerte
Gaat idd om een 2023 model Y (Berlijn)
Kleurverschil hangt af van de lichtinval (minder bij daglicht) dus de foto is wat gedramatiseerd:)

Verder erg tevreden met de mogelijkheden

[ Voor 65% gewijzigd door Kerte op 04-12-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LacsapOV
Ga het zien, als het echt niet mooi is dan kijken of ik het kan bekleden met Alcantara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 12:52
Werkt wel naar behoren.

[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde inderdaad. Knob en model Y uit maart dit jaar. Ik heb ze hier ook een bericht over gestuurd.
Our Knob fits well in most vehicles, but it seems that Tesla has used a different color for models produced in specific timeframes at some specific factories. We have tested the Knob prior on many vehicles that are around us, and on most of them it fits close to perfect. But there were some that you could see a difference, especially when the sunlight hit it at a specific angle.
So, if we try to match your color, there will be hundreds/thousands of others who will say that it does not match their car.

We have released a file that people can use to print out a wrap for their knob since a lot of people wrap their center console, so if you want to do so, here is the link where to get it: https://drive.google.com/...yjKdvRehQQGJq?usp=sharing
Het is dus een color match maar niet met de 2024 Model Y uit Berlijn, wat gezien hun herkomst wel het meest voor de hand liggend had moeten zijn. Het is inderdaad vooral als de zon erop staat dus ik heb het maar geaccepteerd. Blijft wel jammer anders had het echt een strakke accessoire met OEM look geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
Dat is wel een makkelijk antwoord van ze. Ik heb zo'n unit met uittrekbare lightning en USB-C kabel (Amazon US) en die matcht perfect met de kleur van mijn MY 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinDH1
  • Laatst online: 21-06 13:53
Gommert69 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:48:
Dat is wel een makkelijk antwoord van ze. Ik heb zo'n unit met uittrekbare lightning en USB-C kabel (Amazon US) en die matcht perfect met de kleur van mijn MY 2024.
En je auto is ook Berlin made? Ik verwacht beiden maar ga dus zeker retourneren als de kleur niet matcht… Dan bestel ik ook maar op Amazon US

3060Wp Zuid (LG) | 2kW Sunny Boy (SMA), aanpassing gepland naar ZO/ZW 7kWp | Tesla Model Y RWD 2025 | Hyundai Ioniq Electric 38kWh 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
Ja uit Berlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 15:52
Benieuwd of dit ook enig invloed gaat hebben op de producten van enhauto?

https://techpulse.be/nieu...r-voor-alternatieve-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

ben idd ook benieuwd
net wat besteld voor de nieuwe auto. En idd vraag ik me af wat er dan gaat gebeuren met activeren van AP.
Of verzetten van stoel en alle functies die ze aanbieden...

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.