Voor de geïnteresseerden, ik heb gisteren contact gehad met EnhAuto over het uitschakelen van ISA (
Intelligent Speed Assistance) via hun Commander, en ze zijn aan het kijken wat er mogelijk is:
Thank you for the ISA suggestion, we already have it in our list of ideas and counted your vote toward it. A permanent disable will probably not be possible for security reasons, but we will explore a disable of the speed limit sound.
Na overleg met hun development team:
For ISA our reply was slightly modified upon discussion within the team: "A permanent disable is not possible for the moment. This is not an easy Smart Action for development, but we have it on our radar in case it can be made one day so keep following us to be notified in case it does."
De initiële reden dat ik ze mailde was eigenlijk om ondersteuning voor de rear window heater op de S3XY Knob, want dat wordt wel ondersteund op hun Buttons. Dit omdat ik het bij regen fijn vind om de spiegels sneller te kunnen drogen.
Nu blijkt het zo te zijn dat de rear window heater alleen tegelijk aan gaat met de windshield defroster die wel als optie te kiezen is voor de Knob.

Ik hoef eerlijk gezegd geen wind vol in m'n gezicht als ik alleen m'n spiegels droog wil maken.
Zijn er meer mensen die zich hierin kunnen vinden? Want blijkbaar nemen ze dit soort requests pas in behandeling als er 5 of meer zijn binnen gekomen. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat het niet al eerder gevraagd is.