Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 14:29
Vakantie komt eraan, en ik vind de elektrische koelboxen eigenlijk wat de duur voor alleen de vakantie maar wilde wel van die koeltassen kopen voor in de frunk in de MY. Wie heeft er ervaring mee? en dan vooral de isolatie waarde?

Dan heb ik het over dit soort tassen: Ali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:11
The_Woesh schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:06:
Vakantie komt eraan, en ik vind de elektrische koelboxen eigenlijk wat de duur voor alleen de vakantie
Vanaf 30 euro heb je een elektrische en zolang je deze altijd maar onder spanning houdt blijft je bier heerlijk koel en ik spreek uit jaren lange ervaring met dit type box :*)

Zoiets?

https://www.action.com/nl-nl/p/2552720/elektrische-koelbox/

Maar zodra je deze uitzet is het snel voorbij en duurt het weer lang voordat de inhoud koel is. Ofwel, altijd onder spanning houden en in sommige gevallen heeft deze bij mij 4 weken achterelkaar 24/7 aangestaan.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:13
RaRo74 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:20:
[...]

Vanaf 30 euro heb je een elektrische en zolang je deze altijd maar onder spanning houdt blijft je bier heerlijk koel en ik spreek uit jaren lange ervaring met dit type box :*)

Zoiets?

Maar zodra je deze uitzet is het snel voorbij en duurt het weer lang voordat de inhoud koel is. Ofwel, altijd onder spanning houden en in sommige gevallen heeft deze bij mij 4 weken achterelkaar 24/7 aangestaan.
Dat werkt toch met een simpele ventilator? Gewoon goed ijspack erin gooien, daar heb je geen elektrische koelbox voor nodig. Tenzij je er een met een compressor koopt. Heb zo'n camping koelkast, ding koelt beter dan mijn koelkast thuis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
STIMPPYYY schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:22:
[...]
Dat werkt toch met een simpele ventilator?
Neen.
Daar zit een peltierelement in wat wel degelijk koude afgeeft aan het interne gedeelte.
De ventilator die je hoort is om de warme kant van het peltierelement te koelen en valt buiten het koelgedeelte.

Ja goedkoop.
Ja beperkt koelvermogen waardoor altijd aan laten staan.
Ja hoger stroomverbruik maar niet overdreven veel.
Ja werkt perfect :*)

Wil je er niet over nadenken en kun je het nog net opbrengen om er af en toe aan te denken ergens een stekker in te de steken adviseer ik iedereen om een Waeco compressor koelbox aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16
The_Woesh schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:06:
Vakantie komt eraan, en ik vind de elektrische koelboxen eigenlijk wat de duur voor alleen de vakantie maar wilde wel van die koeltassen kopen voor in de frunk in de MY. Wie heeft er ervaring mee? en dan vooral de isolatie waarde?

Dan heb ik het over dit soort tassen: Ali
Ik wil eigenlijk niet weten hoe warm het onder de frunk wordt (geen isolatie) als die een tijdje in de zon staat. Daar helpt een dunne isolatielaag niet tegen.
Je zal dan altijd moeten werken met ijsblokken om dat enigszins op temperatuur te houden.
En je drank zal er gekoeld in moeten gaan.

Ik heb net een 20l koelkast gekocht en even getest. Dat koelt in een paar minuten tot 4°C en kan bv een aantal waterflesjes ook afkoelen naar die temp.
Op vakantie slapen we wel eens in hotels, en dan kan je niet zo makkelijk van die ijsblokken maken, en onderweg kopen we frisdrank/water regelmatig in supermarkten en dan moet je dat zelf nog koel krijgen. Ook kopen we graag wat fruit of yoghurt en dat wil je niet laten opwarmen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Allewijn schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 06:44:
Dus hier een 5-traps Wiltec systeem in garage aangesloten.
Je gebruikte deze dus:
https://www.wiltec.de/nl/...e-285-l-dag-display/64430

Nooit aan gedacht, €145 valt best mee. Vraagt dat onderhoud, nieuwe filters e.d?

[ Voor 6% gewijzigd door bombadil op 14-06-2024 10:52 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bombadil schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:50:
[...]

Je gebruikte deze dus:

Nooit aan gedacht, €145 valt best mee. Vraagt dat onderhoud, nieuwe filters e.d?
Klinkt wel leuk, maar dat is 1 emmer water wat klaarstaat en elke emmer erna moet je ongeveer een uur wachten. Is dat echt genoeg om de auto mee te wassen/af te spoelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tommie12 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:41:
[...]

Ik wil eigenlijk niet weten hoe warm het onder de frunk wordt (geen isolatie) als die een tijdje in de zon staat. Daar helpt een dunne isolatielaag niet tegen.
Je zal dan altijd moeten werken met ijsblokken om dat enigszins op temperatuur te houden.

Ik heb net een 20l koelkast gekocht en even getest. Dat koelt in een paar minuten tot 4°C en kan bv een aantal waterflesjes ook afkoelen naar die temp.
Op vakantie slapen we wel eens in hotels, en dan kan je niet zo makkelijk van die ijsblokken maken, en onderweg kopen we frisdrank/water regelmatig in supermarkten en dan moet je dat zelf nog koel krijgen. Ook kopen we graag wat fruit of yoghurt en dat wil je niet laten opwarmen.
Kleine kampeertip: Als je flesjes water zo koud wil houden, doe er een aantal bevroren in een koeltas/-box. Ja dat dooit het wel, maar dat duurt echt super lang en de rest blijft daardoor ook koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
RaRo74 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:20:
[...]

Zoiets?

Past die in de frunk? Gezien achter vol met tassen zit, leek de frunk mij de meest handige plek om de picknick te pakken. Ik zocht daarom naar een custom frunk oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
[...]

Mijn ervaring is dat met koelelementen en inderdaad alleen koele spullen erin het best 2 dagen koud blijf in een goede koelbox/koeltas. Dus vandaar mijn vraag over de isolatie waarde.

Als ik zoek zie ik vooral oplossingen voor de sub-trunk, maar dat lijkt mij totaal niet handig. ik stop daar de spullen die je het minst nodig hebt ivm met bereikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Kurios schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:15:
Klinkt wel leuk, maar dat is 1 emmer water wat klaarstaat en elke emmer erna moet je ongeveer een uur wachten. Is dat echt genoeg om de auto mee te wassen/af te spoelen?
Zoals je kan lezen staat er een 100L vat naast met een vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
Meten is weten. Ga ik niet voor je doen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
[...]
Mijn eerst frunkgedachten ooit bij het zien van een Tesla frunk was vol storten met ijsblokken en blikken bier.
Daarna al snel een desillusie om te zien dat Elon niet in een smeltwateraftapplug heeft voorzien.
Om nu te gaan boren.............

Droogijs? Zal ik...........

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJNk56RFkpcPrX5uGi2GIS8PoVM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kosy5A0PcPSJX8C1UTexoEAT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stetho
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:39
wat je krijgt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NW0G5IVTHE5h9HkK3aY347mBRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l0EsleO5T1vMe2sOC6c0zcBH.jpg?f=fotoalbum_large

beide kanten van de auto voeten panelen weghalen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rxmyy81E0H_blY--jYAj4D-taD0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v4KnLSDEgqTLa1yrfz605rOz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/onLwMFMqqSU0AKobZj9G2rJe9H4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vlZb5WZbnXR3i0bGRrya1c9W.jpg?f=fotoalbum_large

stuur afwerking verwijderen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YRz7iUB3UTtqZ2jp3zkm4a1kpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2DLsMRcazX9mb58Xn0z1oWyv.jpg?f=fotoalbum_large

kabel getrokken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pUM-8fYobvk91E5FZanL06PfeE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K6R4wa4g6buz4quxXipevDN2.jpg?f=fotoalbum_large

airbag en stuur verwijderd (zonder stroom)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63NffjsPZ_NpJrbgog8-U6AnkU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EeF5Iejgh4iU6QGrWuKljmiV.jpg?f=fotoalbum_large

en klaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_PHlGiL1t2QoTZXDclr6KdbuTuA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSimuowxAh8lXO64caoSHkPK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ki93yJQnF0lZnAmxHnBcwq_vV1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n1vlJxqgqA5EhTrenLuUvZne.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGc7KD85SbEFnOSrAAnJ_2ssP00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RuA8TIPuHfS4e48z6Qpaw4hP.jpg?f=fotoalbum_large

nog maar 15 meter mee gereden. En dat beviel zeker.

Paar zaken die opvielen:

- knipperlicht is een courtesy flash, dus 3 x knipperen en niet permanent
- naar voren met de linkerpook is toeter; anders dan op de stok staat en imho ook niet nodig.
- de stalks ogen wat lomp, maar dit komt waarschijnlijk ook omdat het stuur slanker is. (me don't care)
- de stalks zitten met de schroeven van de originele onder behuizing vh stuur vast en kan iets draaien.
(hiervoor heb ik een lucifer houtje tussen de ring gestoken de ring goed vastgezet. Dit is niet de schuld vd stalks maar van Tesla.)

hier zie je de Tesla spie die de speling heeft:

hier heb ik dus een lucifertje tussen gedrukt en daarna is het een stuk minder. (bijna weg)
Ik heb de inbus vd stuurbus goed vastgezet. Tesla draait deze niet goed genoeg aan blijkbaar.
Nu zit het stevig vast!

[ Voor 3% gewijzigd door Stetho op 15-06-2024 12:12 . Reden: stuur behuizing goed vastgezet ]

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-06 13:22
Gedurfd project! Respect!

Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:24

World Citizen

FreeReef.nl

@Allewijn Als je een zeeaquarium hebt dan is 0PPM je leven ;)

Thanks voor de input. Ik snap dat het een rare accessoire is voor velen, maar het is echt heerlijk om Osmose water in huis te hebben.

- Je auto helemaal spat schoon zonder strepen of druppels. En inderdaad zonder doekjes.
- Je ramen
- Je planten nat spuiten in huis
- Strijken
- Schoonmaken in huis
- 1 kopje koffie per dag er mee maken (je moet het niet uitsluitend drinken, je hebt mineralen nodig)
- Accu's vullen
- Zeeaquarium water maken zonder Silicaten
- etc

Ik doe regelmatig ICP tests. Dan stuur je water naar een Laboratorium en dan krijg je een rapport terug met 36 stoffen en hoeveel er van in het water zit.
Je mag dan ook altijd een osmose sample mee sturen. Ik krijg dus waardes van mijn zeewater en van osmosewater.

Ik stuur dan soms een sample mee van het osmose water van locaties uit mijn buurt. Bijvoorbeeld van wasboxen en glazenwasser tap punten.

:+ Uhh, nee.... Wasbox osmose water is geen osmose water. Het laboratorium gaf regelmatig aan dat alle waardes buiten bereik lagen voor hun test apparatuur.

Vaak wel beter dan kraanwater. Ik zou er wel mee naspoelen als ik naar een wasbox ga. Het is wel de moeite waard denk ik.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:18
World Citizen schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:01:

Thanks voor de input. Ik snap dat het een rare accessoire is voor velen, maar het is echt heerlijk om Osmose water in huis te hebben.

- Je auto helemaal spat schoon zonder strepen of druppels. En inderdaad zonder doekjes.
- Je ramen
- Strijken
- Schoonmaken in huis
- 1 kopje koffie per dag er mee maken (je moet het niet uitsluitend drinken, je hebt mineralen nodig)
- Accu's vullen
- etc

Ik doe regelmatig ICP tests. Dan stuur je water naar een Laboratorium en dan krijg je een rapport terug met 36 stoffen en hoeveel er van in het water zit.
Je mag dan ook altijd een osmose sample mee sturen. Ik krijg dus waardes van mijn zeewater en van osmosewater.

Ik stuur dan soms een sample mee van het osmose water van locaties uit mijn buurt. Bijvoorbeeld van wasboxen en glazenwasser tap punten.

:+ Uhh, nee.... Wasbox osmose water is geen osmose water. Het laboratorium gaf regelmatig aan dat alle waardes buiten bereik lagen voor hun test apparatuur.

Vaak wel beter dan kraanwater. Ik zou er wel mee naspoelen als ik naar een wasbox ga. Het is wel de moeite waard denk ik.
Ik gebruik al een aantal jaar dit.

https://www.carclean.com/...nisatie-water-filter.html

Niet goedkoop maar werkt echt perfect!
Gewoon tussen de buitenkraan en slangenhaspel aansluiten en spoelen maarrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maurice- schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:53:
[...]

Het is geen eigendom hoor, water laat zich redelijk goed verplaatsen voor het gebruik op een locatie naar keuze. (Overigens geniet ik er ook van wekelijks met de hand en 2 emmers te wassen maar heb de zooi liever ergens anders dan m'n eigen oprit en het ontlast het milieu ook door het niet thuis te doen, dit ter zijde.)

Maar wellicht te vroeg geoordeeld als je afsluit met "niet duur". Nu ben ik benieuwd O-)
Systeem heeft me in totaal minder dan 300 euro gekost.
bombadil schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:50:
[...]

Je gebruikte deze dus:

Niet precies die, maar deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/va5ImeiUU8lku_vxuoUXDl0slXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/49bVN369CmkbKluSUtcDoIMy.webp?f=user_large

Die ingebouwd in keukenkastje in garage. Zit ook een mooi afleesbaar schermpje bij die eea verteld over aantal ppm, bedrijfs/foutcodes etc.

Op systeem zit er een kraantje bij die ik ook extra bij wasbak heb aangesloten. Daar zit een 10L drukvatje bij zodat de eerste 10 liter er met kracht uit komt en je dus ff makkelijk snel kan tappen (drinkwater, emmertje vullen om ramen woning te zemen etc).
Vervolgens heb ik op het systeem ook nog een zwart 100L buffervat met intern gemaakte vlotter aangesloten.
Onder op dat vat een kogelkraan met Gardena aansluiting.
Daar sluit ik mijn Kränzle hogedrukspuit op aan.
100 liter is in praktijk voldoende om riant twee auto's volledig te wassen, van voorspoelen tot naspoelen.
Vat vult zich vanzelf weer.

Onderhoud: 1x per 1 tot max 2 jaar 5 filters (5 stappen) vervangen. Is paar seconden werk.
Filters kosten totaal circa 60 eurootjes.
Kurios schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:15:
[...]

Vandaar het 100Liter vat er bij ;)
Wat voldoende debiet levert om mijn Kränzle hogedrukspuit die tot 11L/min kan vragen te voorzien.

quote]schumi1986 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:28:
[...]

Ik gebruik al een aantal jaar dit.

https://www.carclean.com/...nisatie-water-filter.html

Niet goedkoop maar werkt echt perfect!
Gewoon tussen de buitenkraan en slangenhaspel aansluiten en spoelen maarrr :)
[/quote]

Werkt ook. Heb ik ook gehad. Maar in praktijk zeer zeker geen 0PPM en droogde niet zo volledig vlekkeloos (mineraal en kalkloos) als wat ik nu heb.
En was qua debiet niet toereikend om met hogedruk te doen wat ik wenste.
Ook maar tot 30 wasbeurten. Dan moest ik elke 4 maanden voor 100 euro een nieuwe kopen.
World Citizen schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:01:

- Je ramen
- Strijken
- Schoonmaken in huis
- Accu's vullen
- etc

Toffe ervaring/uitleg over jouw lab-samples etc!
Idd osmose water zoals ik het nu heb is zo fijn bij zo veel toepassing. Tot aan strijken en koffiewater.
Mijn vrouw proeft zelfs blind verschil.
Wasbox osmose haalt het idd niet bij wat dit echte 0PPM doet (met TDS meter gemeten). Dat wat uit wasboxen komt droogt absoluut niet streeploos. Zeker niet op een warme lak op een zomerse dag. Dit thuis absoluut wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Allewijn op 15-06-2024 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:18
@Allewijn

Vreemd dat jij minder goede ervaringen met dat filter hebt. Ik ken redelijk wat mensen die het filter gebruiken en iedereen is juist super tevreden. Zelfs als ik de auto niet nadroog zie ik geen enkele waterspot.

Jij wast blijkbaar jou auto 2x per week? :p ik zelf ongeveer 2x per maand en doe meestal zo’n 1 tot 1,5 jaar met de filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
schumi1986 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 08:21:
@Allewijn

Vreemd dat jij minder goede ervaringen met dat filter hebt. Ik ken redelijk wat mensen die het filter gebruiken en iedereen is juist super tevreden. Zelfs als ik de auto niet nadroog zie ik geen enkele waterspot.

Jij wast blijkbaar jou auto 2x per week? :p ik zelf ongeveer 2x per maand en doe meestal zo’n 1 tot 1,5 jaar met de filter.
Ik was de auto idd zomers vaker 2x per week en anders 2 autos per week (die van vrouw pak ik mee).

Mijn ervaring met het Aquagleam filter was ooit idd minder, maar wie weet is hij ondertussen wel verbeterd.
Ook kan het komen doordat het kraanwater hier standaard méér dan 200PPM is(!) (nu 211ppm)
Ik heb filmpjes gezien van reviewers die met kraanwater van 115ppm met de Aquagleam ook netjes naar ~2ppm gingen.
Dus kan wel perfect en sluit aan bij jouw goede ervaring. Maar niet op de hogedruk en voor mij net iets te vaak per jaar vervangen. Dus vandaar voor mij zelf nu een iets uitgebreider systeem.

Aquagleam haalde bij mij, door hoge startwaarde ppm in kraanwater in Zuid Holland hier, gewoon te weinig spoelingen.
Dit is op basis van Zwitsers kraanwater en dat is in de basis al véél zachter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLa0VJO5ctplkexbdwlgA4M0ioY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHbDbp9rwiLe3g5SiqNpFSSj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t15l7EBLLUb6FHvTEu0LJogdzIU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FksK0RrVSkpRYVF0qizPDhN0.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Allewijn op 15-06-2024 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Heeft iemand al langere tijd All Wheather matten van Ali in gebruik? En bevalt dat?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:19
Weer een hoop accessoires toegevoegd aan de nieuwe Model Y en sinds jullie het lijstje de vorige keer leuk vonden heb ik er nog eentje gemaakt! (wederom nee, niet gesponsord) ;)

-
1) Tafeltje achter het scherm | €13 | AliExpress
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tmu5BhDNhlnAhtJaXz4P-79yiB8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7wCAXOpY5MLRlE8uubcoEucF.jpg?f=fotoalbum_large

Wij hebben altijd tissues in de auto en er de doosjes bleven constant heen en weer schuiven op het dashboard. Dit is een van de weinige tafeltjes waar Europese tissue dozen in passen (ipv kleine Chinese) zonder zo'n bakje onder je scherm. Tafeltje heeft een klein magneetje en komt met 3m magneet stickertjes als je geen throwaway tissue doos hebt. Installatie d.m.v. magneetjes en het werkt perfect. Tevree

-
2) Zonnebril clip | €1,69 | AliExpress
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeUq6oFTvYsv7Pi-0xMlfQvlSMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uJkoiV8o3Bug6DHMlpgC4RRJ.jpg?f=fotoalbum_large

Een clipje voor mijn zonnebril. Het werkt, en grijs kleurt met het witte interieur. Afwerking aan de zijkant had wat beter gekunt maarja, voor die prijs kan je eigenlijk niet klagen :X

-
3) Magsafe telefoonhouder | €7 | AliExpress
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_OQkn2z0hEcZoVdEi3Q-Z8zVx9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kj6OlkIvY50FuRZIDRbkYZyj.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik mijn telefoon niet moet opladen heb ik deze liever in de buurt van het stuur dan in het daarvoor bedoelde vakje. Zit vast d.m.v. het onderste ventilatierooster en werkt. Telefoon zit goed vast (pixel 7 pro met magsafe case) en valt of trilt niet tijdens het rijden. Als je de telefoon in landscape zet achter je stuur krijg je geen ventilatie direct in je gezicht (wat voor mij een pré is) en dan kan je i.c.m. de commander van enhauto een instrument cluster voor je hebben wat opzich wel fijn is.

-
4) Achterbak en sub-achterbak matten | €33 + €14 | AliExpress
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLJRJlN_O5suhYgQzwg40lVa4IY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyJFAoYBXOmcr6QjKOWBFgS7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0tKuskmdXYBkaB0ijczmG0Yxxc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l0OspaWwrpvvbYfxLcIjjDry.jpg?f=fotoalbum_tile

Voor bescherming van de achterbak en het vak wat eronder zit toch maar 2 van die rubberen matten gekocht. Wilde geen €80-€100 betalen voor een setje op Amazon (die ook allemaal uit dezelfde fabriek komen) dus via Ali besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit. Bij ontvangst eventjes uitgerold en vlak gedrukt met wat gewichten en na 3 uur konden ze al de auto in. de klep van de achterbak blijft zonder problemen overeind als ik in de sub-trunk moet zijn :)

-
5) 2x hoofd- en 1x lendenkussen (Grijs) | €3 + €6 | AliExpress
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H765_p5PRT8QctaPFo-ziDv2DT4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OsbfaxKHOC48Nrz3uY2nPKPF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8B5aFg_s61qxxtHKTXs1vhXd8E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhIFY6u9KvhbEAUefWTSqImU.jpg?f=fotoalbum_tile

Passagiersstoel heeft geen lumbar support dus ik wilde een kussentje kopen voor mijn partner en er ook maar gelijk 2 hoofdkussens voor €3 per stuk erbij gedaan. Lendenkussen is comfortabel en past in het interieur, de hoofdkussens zijn wat aan de grote kant dus tijdens het rijden niet echt comfortabel. 1 Van de hoofdkussens was veel harder dan de andere dus via de klantenservice gekeken of ik een nieuwe kon ontvangen.

Door de (super over-de-top vriendelijke) klantenservice geadviseerd om een return/refund process te starten en kreeg direct mijn geld terug voor 1 van de hoofdkussens. Hoef hem niet retour te sturen en kan nu dus een nieuwe bestellen. Ga die andere eerst maar eens goed testen op een langere rit of ik hem echt nodig heb want ik heb nog een hoofdkussen van mijn oude MaxNomic stoel die een stuk meer low-profile is. Toch verassend hoe goed en snel de klantenservice werkte _/-\o_

-
6) Zonwering voor kamperen | €45 | AliExpress
Lijken van goeie kwaliteit en alle schermen passen in een kleine zak met een 30cm diameter. Gekocht voor het slapen in de auto op roadtrips. Lijken van goede kwaliteit en passen in de ramen zonder stickers of magneten dus dat is fijn. Nog niet goed getest (behalve een testfit) en het was goed donker.

-
7) Lost Horizon Air/Foam matras | $200 | Amazon US
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKcP3bqFKjzDTbxRy1-bE2_h4gg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmE4BcIzOhruWkPDiwTuWlyK.jpg?f=fotoalbum_large

Na wat onderzoek uiteindelijk besloten om dit matras te kopen om te kunnen kamperen in de auto. Dit is combinatie van lucht en foam en is erg comfortabel. Rolt erg klein op en past in de frunk of de sub-trunk. Dit leek een betere oplossing dan die matrassen met 3 opgevouwde delen of alleen lucht. De zak waar het matras in zit is lekker groot dus nooit dat gezeur dat het niet past als ik hem niet 'perfect' oprol. We waren toevallig in de VS dus konden hem daar bestellen want in Nederland zijn ze out-of-stock. 2 keer opgepompt en ook leeg laten lopen met behulp van een pompje en een zelfgemaakt adaptertje. Werkt perfect en is super comfortabel 8)

-

Daarnaast nog wat andere kleine dingetjes besteld zoals deze ventilatierooster covers voor onder de voorstoelen en zo'n microfiber spons €1 per stuk. Allebei snel en goed ontvangen en niks mis mee.

Als laatste ook nog een wat grotere en duurdere (€380) upgrade voor het achterlicht besteld via AliExpress wat wat langer op zich laat wachten omdat het per scheepsvracht verzonden wordt. Het artikel kan ik niet meer vinden op AliExpress maar de reviews waren goed. Zal dit waarschijnlijk pas over 2 maanden binnenkrijgen omdat de houthi's de boel een beetje zitten te verstieren in de golf van Aden maar we zullen het zien. Installatie lijkt niet heel ingewikkeld maar het resultaat is naar mijn mening wel heel mooi :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
hollandje schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:31:
Weer een hoop accessoires toegevoegd aan de nieuwe Model Y en sinds jullie het lijstje de vorige keer leuk vonden heb ik er nog eentje gemaakt! (wederom nee, niet gesponsord) ;)

-
1) Tafeltje achter het scherm | €13 | AliExpress
[Afbeelding]

Wij hebben altijd tissues in de auto en er de doosjes bleven constant heen en weer schuiven op het dashboard. Dit is een van de weinige tafeltjes waar Europese tissue dozen in passen (ipv kleine Chinese) zonder zo'n bakje onder je scherm. Tafeltje heeft een klein magneetje en komt met 3m magneet stickertjes als je geen throwaway tissue doos hebt. Installatie d.m.v. magneetjes en het werkt perfect. Tevree
Heb deze ook even gehad, maar m'n OCD vond 't toch wat te rommelig ogen als je aan komt lopen en die ontsierende doos tissues zit staan... ;) En het pastte niet samen met deze wat nettere oplossing:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxPBiYH6y5Bz3A0jJLvWlWF93lM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K7i0vSek7IWaQY9KGAhVTZLe.png?f=user_large
Super handig om portemonnee, sleutels, zonnebril en een pakje zakdoekjes uit het oog mee te nemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door connos op 15-06-2024 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
Wij hebben 3 kinderen in de leeftijd van 0, 2 en 3. Als we op pad gaan ligt de jongste in een Maxicosi, de middelste zit in een autostoeltje en de derde in het midden op de smalste stoelverhoger die verkrijgbaar is. Bij de middelste (met de stoelverhoger) komen we met de gordel niet bij de sluiting. Nu zijn we opzoek naar een verlengstuk dat er voor zorgt dat we er wel bij kunnen komen. We hebben verschillende universele gordelverlengers geprobeerd maar deze passen niet. Zijn er hier mensen die ook al tegen dit probleem zijn aangelopen? En hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandje
connos schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:06:
[...]

Heb deze ook even gehad, maar m'n OCD vond 't toch wat te rommelig ogen als je aan komt lopen en die ontsierende doos tissues zit staan... ;) En het pastte niet samen met deze wat nettere oplossing:
[Afbeelding]
Super handig om portemonnee, sleutels, zonnebril en een pakje zakdoekjes uit het oog mee te nemen :)
Fair enough, ik vind het persoonlijk niet super rommelig ogen. Misschien later wel, maar tot nu toe is het een ideale oplossing voor het hooikoorts seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLoe
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:49
Stetho schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 18:27:
nog maar 15 meter mee gereden. En dat beviel zeker.

Paar zaken die opvielen:

- naar voren met de linkerpook is toeter; anders dan op de stok staat en imho ook niet nodig.
- de stalks ogen wat lomp, maar dit komt waarschijnlijk ook omdat het stuur slanker is. (me don't care)
- de stalks zitten met de schroeven van de originele onder behuizing vh stuur vast en kan iets draaien.
(hiervoor heb ik een lucifer houtje tussen de ring gestoken de ring goed vastgezet. Dit is niet de schuld vd stalks maar van Tesla.)

[YouTube: Tesla stalks speling 1]

hier zie je de Tesla spie die de speling heeft:
[YouTube: Tesla stalks speling 2]
hier heb ik dus een lucifertje tussen gedrukt en daarna is het een stuk minder. (bijna weg)
Ik heb de inbus vd stuurbus goed vastgezet. Tesla draait deze niet goed genoeg aan blijkbaar.
Nu zit het stevig vast!
Cool hoor! Kreeg je nog importheffing en BTW op je bestelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stetho
nee, geen import gehad.
De verzending duurde wel lang (3 weken) en de handleiding is niet correct of kompleet.
Een clipje op de foto in de manual werd niet meegestuurd, maar bleek ook van Tesla en al aanwezig.
De video van Hansshow is beter. Zij verkopen ook hendels en die lijken gewoon gelijk.

De kabel leggen is het meeste werk. Als je het stuur een keer los hebt gehad dan weet je hoe dat gaat.
(heb het nog een keer eraf gehad om een schroef aan te draaien waarna het kapje er niet meer op kon omdat het stuur dan in de weg zat)

En: als iemand deze stalks ook wilt monteren dan wil ik best helpen.
Ik woon in Zeist.

[ Voor 7% gewijzigd door Stetho op 16-06-2024 09:52 ]

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Ik kom er vandaag achter dat teslamate sinds de 12-6 geen data maar krijgt, en offline staat.
Gisteren nog met de auto weg geweest.
Wat kan er aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Bij vorige autos heb ik al diverse keren lekke banden gehad en altijd enorm succes gehad met zelf dan de betreffende spijker/schroef er uit halen en er een prop in te schieten.
Ik heb altijd zo'n proppen setje (dus van die veters, vulkanisatie middel, de handvatvijl en de handvat proppenduwer, etc) bij me en lukte altijd.
Fijnste natuurlijk als het met wiel er af kan.
Bij vorige autos had ik dan ook altijd een schaarkrikje, moersleutel en 12v compressor er bij.
Bij mijn laatste Audi's zat dat altijd mooi standaard meegeleverd/ingebouwd.

Bij mijn MY zit niks.
Wil dat weer aanvullen.
Wat voor compressortje werkt nu goed? Ivm ~16v op de outlet. En wat voor klein noodkrikje werkt onder/op de Tesla dorpels, gewicht, etc?
Set moet wel klein zijn, zodat ik het goed uit het zicht in achterbak kan wegwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:18
Als compressor heb ik de accu-versie van Xiaomi in de achterbak liggen, gezien in de Tweakers adventskalender. Op te laden via USB-C, dus gewoon in de auto.
Linkje: https://nl.aliexpress.com/item/1005006071049483.html (ik heb versie 2, paar maanden terug gekocht voor €23)

[ Voor 9% gewijzigd door ingo92 op 16-06-2024 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandje
ingo92 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:57:
Als compressor heb ik de accu-versie van Xiaomi in de achterbak liggen, gezien in de Tweakers adventskalender. Op te laden via USB-C, dus gewoon in de auto.
Linkje: https://nl.aliexpress.com/item/1005006071049483.html (ik heb versie 2, paar maanden terug gekocht voor €23)
Ik heb deze ook al 1 jaar en hij werkt goed. Kan zonder problemen 4 banden oppompen met ongeveer 1 bar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltron
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:32
Allewijn schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:05:
Bij vorige autos heb ik al diverse keren lekke banden gehad en altijd enorm succes gehad met zelf dan de betreffende spijker/schroef er uit halen en er een prop in te schieten.
Ik heb altijd zo'n proppen setje (dus van die veters, vulkanisatie middel, de handvatvijl en de handvat proppenduwer, etc) bij me en lukte altijd.
Fijnste natuurlijk als het met wiel er af kan.
Bij vorige autos had ik dan ook altijd een schaarkrikje, moersleutel en 12v compressor er bij.
Bij mijn laatste Audi's zat dat altijd mooi standaard meegeleverd/ingebouwd.

Bij mijn MY zit niks.
Wil dat weer aanvullen.
Wat voor compressortje werkt nu goed? Ivm ~16v op de outlet. En wat voor klein noodkrikje werkt onder/op de Tesla dorpels, gewicht, etc?
Set moet wel klein zijn, zodat ik het goed uit het zicht in achterbak kan wegwerken.
Niet onderop de tesla dorpels. Je hebt jackpads nodig die op speciaal verstevigde uitsparing in batterijophanging passen. En het is zeer de vraag of een klein schaarkrikje voldoende hoogte oplevert.
Ik gebruik zelf een 3 tons garagekrik voor de bandenwissel.

e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mooi dingetje. 23 euro is wel een heel fijn prijsje.
Ik zal zoeken of ik hem ook voor die prijs kan vinden (en verschil tussen v1 en v2).
eltron schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:11:
[...]

Niet onderop de tesla dorpels. Je hebt jackpads nodig die op speciaal verstevigde uitsparing in batterijophanging passen. En het is zeer de vraag of een klein schaarkrikje voldoende hoogte oplevert.
Ik gebruik zelf een 3 tons garagekrik voor de bandenwissel.
Thuis gebruik ik idd ook een profi garage krik.
Maar ik zoek dus nu iets voor nood.
Ik ben me bewust van de jackpads/die punten.
Ik heb hem vorige week op een profi poetsbrug gezet voor een keramische coating. Had de jackpads van Tesla er niet bij (de Berlijnse Y versie heeft weer afwijkende versies van die passende pucks), maar was ook niet nodig want je kan met een brug prima andere rubberen blokken onder die 4 vlakke punten zetten.
Benieuwd welk nood krikje geschikt is/werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-06 11:17
Allewijn schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:44:
[...]

Mooi dingetje. 23 euro is wel een heel fijn prijsje.
Ik zal zoeken of ik hem ook voor die prijs kan vinden (en verschil tussen v1 en v2).
Vanaf maandag loopt er weer een actie bij Ali.
Scheelt weer wat centen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_asxCeIELydyCf-bx9wLtbmGN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/stPwblJgJ70tf1oaWvPXJC2e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
SpikeHome schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:38:
Ik kom er vandaag achter dat teslamate sinds de 12-6 geen data maar krijgt, en offline staat.
Gisteren nog met de auto weg geweest.
Wat kan er aan de hand zijn?
Ik heb de laatste dagen dat het wel/niet werkt.

Als het niet meer werkt helpt het om de auto 5 à 6 uur in slaap te laten zijn.

Herstarten met de knoppen op het stuur helpt niet.
Heb soms het idee dat de server dan overvraagd is.

Geen idee wat nu echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpikeHome
mjvdzwet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:00:
[...]

Ik heb de laatste dagen dat het wel/niet werkt.

Als het niet meer werkt helpt het om de auto 5 à 6 uur in slaap te laten zijn.

Herstarten met de knoppen op het stuur helpt niet.
Heb soms het idee dat de server dan overvraagd is.

Geen idee wat nu echt is.
Ik zie de ritten er ook niet meer bijkomen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
SpikeHome schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:05:
[...]

Ik zie de ritten er ook niet meer bijkomen namelijk
Gaat jouw auto in sleep? Of heb je altijd Sentry Mode aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpikeHome
mjvdzwet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:21:
[...]

Gaat jouw auto in sleep? Of heb je altijd Sentry Mode aan?
Nee geen sentry.
Voor de 12e werkte alles nog de 12 wel 20.1 ook gekregen.
Helaas veel het me pas vandaag op.
Gisteren nog weg geweest maar teslamate weervond niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
SpikeHome schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:33:
[...]

Nee geen sentry.
Voor de 12e werkte alles nog de 12 wel 20.1 ook gekregen.
Helaas veel het me pas vandaag op.
Gisteren nog weg geweest maar teslamate weervond niks
Hier werkt het sinds gisteren ook niet meer. Wel vreemd want ik heb 2024.20.1 op 11e al geïnstalleerd.

Het lijkt er op dat tesla API toegang aan het limiteren is :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rees
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 19:41
Iemand aanraders waar te kijken voor 20” velgen voor de M3H SR? Zijn er bepaalde merken die goed zijn of bepaalde leveranciers?

Qua banden kom ik na wat research op de Michelin Pilot Sport 4S zomerbanden. Die wil ik gaan afwisselen met all season banden, winterbanden lijkt me wat overkill voor die ene keer wintersport per jaar. Of vinden jullie de combi zomer en all season banden gek?
Gedachte is dat het niet vaak onder de 7 graden zal zijn en daarom all season beter zou kunnen zijn dan winterbanden.

[ Voor 13% gewijzigd door Rees op 17-06-2024 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpikeHome
Armo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:29:
[...]

Hier werkt het sinds gisteren ook niet meer. Wel vreemd want ik heb 2024.20.1 op 11e al geïnstalleerd.

Het lijkt er op dat tesla API toegang aan het limiteren is :/
Krijg je m wel nog aan de gang?
Ik dacht misschien de api van tesla aan te passen op teslamate.
helaas kan ik ook nergens vinden waar ik een nieuwe/andere kan invoeren.
Erg jammer dat het niet meer werkt zo net voor de vakantie.

klopt de yml file nog wel?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
version: "3"

services:
  teslamate:
    image: teslamate/teslamate:latest
    restart: always
    environment:
      - ENCRYPTION_KEY=[REPLACEWITHENCRYPTKEY]
      - DATABASE_USER=teslamate
      - DATABASE_PASS=[REPLACEWITHDBPASSWORD]
      - DATABASE_NAME=teslamate
      - DATABASE_HOST=database
      - MQTT_HOST=mosquitto

Ik dacht dat er een key moest staan?

[ Voor 26% gewijzigd door SpikeHome op 17-06-2024 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
SpikeHome schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:57:
[...]

Krijg je m wel nog aan de gang?
Ik dacht misschien de api van tesla aan te passen op teslamate.
helaas kan ik ook nergens vinden waar ik een nieuwe/andere kan invoeren.
Erg jammer dat het niet meer werkt zo net voor de vakantie.

klopt de yml file nog wel?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
version: "3"

services:
  teslamate:
    image: teslamate/teslamate:latest
    restart: always
    environment:
      - ENCRYPTION_KEY=[REPLACEWITHENCRYPTKEY]
      - DATABASE_USER=teslamate
      - DATABASE_PASS=[REPLACEWITHDBPASSWORD]
      - DATABASE_NAME=teslamate
      - DATABASE_HOST=database
      - MQTT_HOST=mosquitto

Ik dacht dat er een key moest staan?
Hier werkt het weer nadat ik teslamate een reboot (docker container herstart) heb gegeven. Wel eerst de auto “wakker” gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heeft iemand toevallig ervaring met aftermarket TPMS sensoren voor een Model 3 uit 2019? Ik heb een winterset overgenomen, maar daar zitten de Bluetooth variant in die niet compatibel is (2021+).

Ik kom bijvoorbeeld deze tegen op AliExpress

[ Voor 62% gewijzigd door Awoodentree op 17-06-2024 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Gelijk besteld en vandaag binnen. Installeren was 5 seconden werk. Een mooie plek om mijn zonnebril uit het zicht te bewaren en wel makkelijk bereikbaar. Thanks voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:28

Ethirty

Who...me?

Ethirty schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:17:
Ik zag laatst een filmpje over zo'n hidden hud achter je stuur in het ventilatie rooster. Net groot genoeg voor snelheid en indicatie richtingaanwijzer.

[Afbeelding]

Nou zit ik een beetje op Ali te kijken, maar er zijn een hoop dezelfde van wazige verkopers met slechte ratings voor een (te?) lage prijs? Maar bijv Hanshow uit de startpost is niet eens heel veel duurder maar ook niet op voorraad.

Iemand suggesties waar je dat enigszins betrouwbaar vandaan haalt?
Iemand ervaring met hud's in het algemeen of specifiek dit kleine soort?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpikeHome
Armo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 13:56:
[...]

Hier werkt het weer nadat ik teslamate een reboot (docker container herstart) heb gegeven. Wel eerst de auto “wakker” gemaakt.
Heb m ook herstart en vandaag weggeweest met de auto en de ritten stonden er weer in.

Zie wel dat na kort online de auto offline is verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Bedankt voor deze link.
Zojuist hebt ik ook v2 besteld.
Nu nog alleen een geschikt nood-krikje voor de MY vinden en dan heb ik alle tools om bij een lekke band zelf op locatie een prop te schieten.
Hoop het nooit nodig te hebben, maar vorige autos al 3x gehad en bij banden van vrienden ook al 2x. Prop hielp en lukte altijd.
Armo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 17:25:
[...]

Vanaf maandag loopt er weer een actie bij Ali.
Scheelt weer wat centen ;)

[Afbeelding]
Bedankt! Ik heb hem hierdoor zojuist voor maar 28,45 euro kunnen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:43
De warp velgen op de model 3 performance zijn echt dik. Ik vroeg me af of jullie deze al in replica's waren tegen gekomen dan wel als wieldop of velg met inleg voor 18 inch?

het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de velgen zonder 'inleg' https://www.greendrive-ac.../1483-tesla_model-model_3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evtje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-05 20:25
Allewijn schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:37:
[...]

Bedankt voor deze link.
Zojuist hebt ik ook v2 besteld.
Nu nog alleen een geschikt nood-krikje voor de MY vinden en dan heb ik alle tools om bij een lekke band zelf op locatie een prop te schieten.
Hoop het nooit nodig te hebben, maar vorige autos al 3x gehad en bij banden van vrienden ook al 2x. Prop hielp en lukte altijd.

[...]

Bedankt! Ik heb hem hierdoor zojuist voor maar 28,45 euro kunnen scoren!
Ook kunnen scoren 26.99 euro :) had ergens op een korting knop gedrukt.

Hyundai Ioniq Sep 2017-2022.Tesla MY Dec 2022 Daikin Emura 2 Jun 2014. Mitsubishi MHI SRK-25ZSX Jun 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:57
eippahc schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:55:
De warp velgen op de model 3 performance zijn echt dik. Ik vroeg me af of jullie deze al in replica's waren tegen gekomen dan wel als wieldop of velg met inleg voor 18 inch?

het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de velgen zonder 'inleg' https://www.greendrive-ac.../1483-tesla_model-model_3
Deze wellicht? https://www.tesland.com/n...aps-for-18-photon-wheels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:43
Ik bedoel de volgende (nummer 1 in combinatie met 8-16) https://i0.wp.com/drivete...ploads/2023/10/wheels.png.

in dit youtube filmpje wordt alles gedemonteerd van de nieuwe performance velgen YouTube: 2024 Model 3 Performance: How To Remove Aero Blades from 20" Warp Wh...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stetho
Stetho schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 18:27:

[Afbeelding]

nog maar 15 meter mee gereden.
Ik heb er nu een paar ritten mee gemaakt en het is echt super.
Schakelen en richtingaanwijzer is altijd intuïtief.
Auto-shift heb ik uitstaan en ik gebruik nu de knoppen op het stuur voor de knippers, TACC / AP en ruitenwissen bijna nooit meer.

Paar zaken die opvielen:
De knipperlichten hebben ook 2 standen op de hendel:
- klein stukje drukken is 3x knipperen
- helemaal doordrukken en het knipperlicht blijft aanstaan tot je het uit doet of de bocht door bent! :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Stetho op 18-06-2024 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Wellicht interessant voor mensen die een goedkoop koelkastje zoeken;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cd4hs2SoFvlufVAtpbyA1ksqxes=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UrajxHKcXUloMJcP8x2mSGks.jpg?f=user_large

https://nl.pepper.com/aan...oelkast-compressor-314215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherr
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-08-2024
Bestaat er ook een accessoire voor die lelijke stickers op het raam als je naar het buitenland gaat? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Sherr schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 11:06:
Bestaat er ook een accessoire voor die lelijke stickers op het raam als je naar het buitenland gaat? Iemand tips?
Na je vakantie weer verwijderen? Doe ik altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Vorige week is mijn MY in een Angelwax coating gezet.
Het resultaat is verbluffend en ik zal binnenkort verslag en foto's posten.

Ter voorbereiding heb ik ook de twee heupen van de pas 3 maandjes oude MY behandeld.
Die hadden nml al steenslag! Bekende kwaal...
Dus steenslagjes met matchende lak gevuld en daarna weg gepolijst.

Hierna PPF op deze beruchte zijkanten gezet.
Tip! -> dat moet je echt vanaf moment van aankoop doen! Inclusief spatlappen.

Nu had ik de spatlappen en PPF dubbel besteld (ik had velletjes ppf ineens vorige week snel nodig ivm coating, dus toen nog maal met versneld verzenden besteld).

Deze set is te koop.
En ik kan het echt elke MY rijder ernstig adviseren.

Kostte mij totaal 65,- euro.
Mag weg voor 50 inclusief PostNL verzending.

Hier de PPF aangebracht. Het was zo super makkelijk met deze kwaliteitsset. Alles er bij incl vloeistoffen. Denk max 10 minuten werk totaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1_zIYILrEWcxqcpVszOgrr0MBY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EYjDAkBFIFOYfl5gnNGkAQst.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uAjttndx7Ojr30LN-xiyfzTW_po=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g5Zz55Xuy0ZqO1fHQ2QY3PbQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Allewijn op 19-06-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:53
Allewijn schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 14:09:

Ter voorbereiding heb ik ook de twee heupen van de pas 3 maandjes oude MY behandeld.

Nu had ik de spatlappen en de PPF dubbel besteld (ik had de ppf ineens vorige week snel nodig ivm coating, dus toen nog maal met versneld verzenden besteld).

Deze set is te koop.

Hier de PPF aangebracht. Het was zo super makkelijk met deze kwaliteitsset. Alles er bij incl vloeistoffen. Denk max 10 minuten werk totaal.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ik heb wel interesse, berichtje gestuurd

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Verkocht aan @DarkHelmet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusterror
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:42
Allewijn schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 14:09:

Nu had ik de spatlappen en PPF dubbel besteld (ik had velletjes ppf ineens vorige week snel nodig ivm coating, dus toen nog maal met versneld verzenden besteld).

Deze set is te koop.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar heb je de matchende lak besteld? Ik heb binnen me eerste 3000km op de M3H echt een grote pit op de spiegel. Iedere keer als je langs loopt zie je een zwarte plek. Wil ik ook opvullen en polijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31

Sebazzz

3dp

Armo schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 23:13:
Wellicht interessant voor mensen die een goedkoop koelkastje zoeken;

[Afbeelding]

https://nl.pepper.com/aan...oelkast-compressor-314215
Dit is een linkdump - heb je ook ervaring met deze? Voor deze prijs kan dit bijna niet een compressor-based koelkast zijn maar gewoon zo'n standaard peltier-ding. Dit wordt echt niet superkoud.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
tinusterror schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:06:
[...]

Waar heb je de matchende lak besteld? Ik heb binnen me eerste 3000km op de M3H echt een grote pit op de spiegel. Iedere keer als je langs loopt zie je een zwarte plek. Wil ik ook opvullen en polijsten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsssB8rh5cbCsewdtlG1bF2zIWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jUVESLZtLi4YztYyaz3KypaS.jpg?f=fotoalbum_large

Autolakopmaat punt NL
Perfecte match qua kleur.
Laat je niet verleiden door van die dure setjes met drie stappen flesjes etc.
Gewoon deze. Ontvetten. Bolletje er op leggen. Uitharden. Eventueel met föhn. Dan polijsten. Ik zelf heb met korrel 3000 op een iniminie schuur blokje het kopje geschuurd tot het vlak is. Dan polijsten rondom en echt 99 procent weg!

[ Voor 17% gewijzigd door Allewijn op 19-06-2024 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusterror
Allewijn schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:16:
[...]

[Afbeelding]

Autolakopmaat punt NL
Perfecte match qua kleur.
Laat je niet verleiden door van die dure setjes met drie stappen flesjes etc.
Gewoon deze. Ontvetten. Bolletje er op leggen. Uitharden. Eventueel met föhn. Dan polijsten. Ik zelf heb met korrel 3000 op een iniminie schuur blokje het kopje geschuurd tot het vlak is. Dan polijsten rondom en echt 99 procent weg!
Bedankt voor je snelle reactie. Ga ik gelijk bestellen!!
Heb je enkel de lakstift gekocht of het reparatie setje? Zie dat in het setje net andere lak zit waardoor je geen blanke lak nodig hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door tinusterror op 19-06-2024 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
tinusterror schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:15:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie. Ga ik gelijk bestellen!!
Heb je enkel de lakstift gekocht of het reparatie setje? Zie dat in het setje net andere lak zit waardoor je geen blanke lak nodig hebt.
Alleen de lak gekocht zoals op mijn foto. Geen eens blanke lak nodig als je het doet zoals ik omschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Sebazzz schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:11:
[...]

Dit is een linkdump - heb je ook ervaring met deze? Voor deze prijs kan dit bijna niet een compressor-based koelkast zijn maar gewoon zo'n standaard peltier-ding. Dit wordt echt niet superkoud.
Linkdump? Waar heb je het over?
Nee, ik het er geen ervaringen mee want ik heb het niet nodig. Zag laatst wel iemand naar een goedkoop koelkast zoeken hier dus het is maar een tip.
Als iets goedkoop is betekent niet gelijk dat het slecht is. Je kan hem ook voor bijna het dubbele bij Amazon bestellen. En als je dan toch op Amazon zit neem dan ook gelijk een kijkje in de reviews voordat je van alles gaat roepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-06 22:06
Als accessoire kijk ik naar de opbergbakken van Tesla voor in de achterbak, echter geeft de website aan dat het niet compatibel is met de auto gekoppeld in mijn account. Heeft iemand die bakken voor zijn Model Y? Het betreft het volgende item: https://shop.tesla.com/nl...gbakken-kofferbak-model-y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
mistermol schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 08:24:
Als accessoire kijk ik naar de opbergbakken van Tesla voor in de achterbak, echter geeft de website aan dat het niet compatibel is met de auto gekoppeld in mijn account. Heeft iemand die bakken voor zijn Model Y? Het betreft het volgende item: https://shop.tesla.com/nl...gbakken-kofferbak-model-y
Zelf heb ik deze (TPE full kit) voor de M3H in gebruik.
Die bevallen heel goed.

Misschien heeft die shop (Tesy shop) ze ook wel voor de Y.

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: HW - 2,7kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:30
(jarig!)
Heeft er iemand een tip voor een hoes of tas voor het stockeren van de type 2 laadkabel?

[ Voor 4% gewijzigd door road rebel op 20-06-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-05 16:40
Vraagje naar een best practice:

Situatie: Mijn dochter en ik willen in de auto stappen (model Y). Ze rent voor me uit om alvast in te stappen en staat al bij de auto terwijl ik nog 20 meter moet lopen.
Hoe kan ik de auto voor haar ontgrendelen? Bij mijn weten zijn er twee opties:

- ze moet wachten tot ik in de buurt ben van de auto met mijn telefoonsleutel;
- ik moet snel mijn telefoon pakken, de tesla app zoeken, openen, naar Bediening navigeren en de auto ontgrendelen.

Beide niet erg handig, vind ik. Er is nog een optie: een "echte" sleutel kopen. Maar dat zijn weer kosten.

Hoe doen jullie dit?

---------

Als ik toch bezig ben nog één:
Je wil laden en staat achter de auto om de kabel uit de achterbak te pakken. Hmm vergeten om de laadklep open te doen.
Wat te doen? Terug de auto in om hem via het scherm te openen? :F

[ Voor 21% gewijzigd door BPTBPTBPT op 20-06-2024 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-06 22:06
BPTBPTBPT schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:05:

Situatie: Mijn dochter en ik willen in de auto stappen (model Y). Ze rent voor me uit om alvast in te stappen en staat al bij de auto terwijl ik nog 20 meter moet lopen.

- ik moet snel mijn telefoon pakken, de tesla app zoeken, openen, naar Bediening navigeren en de auto ontgrendelen.

Beide niet erg handig, vind ik. Er is nog een optie: een "echte" sleutel kopen. Maar dat zijn weer kosten.

Hoe doen jullie dit?

---------

Je wil laden en staat achter de auto om de kabel uit de achterbak te pakken. Hmm vergeten om de laadklep open te doen.
Je kunt toch gewoon op het klepje drukken? Of bedoel je de laadklep van de achterbak? Lastig zo met elektrische auto’s. 😅

[ Voor 3% gewijzigd door mistermol op 20-06-2024 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:39
Je kan gewoon op het laadklepje drukken inderdaad.
Heel handig als je van de zijkant iets wil pakken omdat je met je kont tegen de bosjes staat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40
heeft iemand een stel mooie privacy blinds gezien voor de model 3?

Zoiets als Afbeeldingslocatie: https://www.tesery.com/cdn/shop/products/side-door-window-shade-for-tesla-model-3-2017-2024-691608.webp?v=1704511076&width=600

maar dan niet dat hij aan het raampje haakt en misschien wat netter is weggewerkt? Scheelt weer het tinten van de ruiten.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 19:24

Hoe doen jullie dit?

---------

Vooruit rennende kinderen moeten idd even wachten. Alternatief is de widget op je homescreen van je telefoon zetten en daar met 1 druk ontgrendelen of een apple watch met Shortcuts (Opdrachten) gebruiken.

Laadpoort gaat, zoals reeds genoemd, gewoon open door op het klepje te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 19:24
justice strike schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:27:
heeft iemand een stel mooie privacy blinds gezien voor de model 3?

Zoiets als [Afbeelding]

maar dan niet dat hij aan het raampje haakt en misschien wat netter is weggewerkt? Scheelt weer het tinten van de ruiten.
Blinderen is 200-250 euro, veel mooier dan dit soort gare schermpjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-05 16:40
Op het laadklepje drukken. Dat wist ik niet. Ik ga het proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandje

Hoe doen jullie dit?

---------

Ik zou zeggen haar gewoon even te laten wachten of inderdaad een widget op je scherm. Scheelt weer de hele app openen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0A9q8OZE3R9p-0NpnmqKydCa1I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H4fAphPSAU0SeupD39JanTrL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40
Smobbo schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:44:
[...]

Blinderen is 200-250 euro, veel mooier dan dit soort gare schermpjes :+
opzich heb je wel gelijk, maar met een gordijntje heb je nog de optie om het open en dicht te zetten. Het was natuurlijk veel mooier geweest als het in de deur verwerkt was... maargoed dat is nu eenmaal niet zo.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RickvdT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:52
Van de week een rear entertainment screen ingebouwd. Zag deze nieuwe versie van 8.66" recent voorbij komen op Ali maar verzenden was niet mogelijk boven de 150 euro. Waarschijnlijk vanwege invoerrechten. Laatst met een kortingsactie was hij maar 133 euro en kon het wel. Ik moet zeggen dat het voor dat geld een leuke aanvulling is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VTlWOyU6OOXTUKM9wYbJGCfATA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Vht6l4WcF0JNKkDYpz0DETH.jpg?f=fotoalbum_large

Blijft natuurlijk android tablet met een schil en wat canbus functies maar de unit is verassend snel en alles wat je erop draait werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
RickvdT schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:08:
Van de week een rear entertainment screen ingebouwd. Zag deze nieuwe versie van 8.66" recent voorbij komen op Ali maar verzenden was niet mogelijk boven de 150 euro. Waarschijnlijk vanwege invoerrechten. Laatst met een kortingsactie was hij maar 133 euro en kon het wel. Ik moet zeggen dat het voor dat geld een leuke aanvulling is.

[Afbeelding]

Blijft natuurlijk android tablet met een schil en wat canbus functies maar de unit is verassend snel en alles wat je erop draait werkt gewoon.
Linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvdT
https://www.aliexpress.com/item/1005007013285370.html? en dan de MTS1

Als je op Tesla 8.66 zoekt vind je genoeg sellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
RickvdT schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:25:
[...]

https://www.aliexpress.com/item/1005007013285370.html? en dan de MTS1

Als je op Tesla 8.66 zoekt vind je genoeg sellers.
Past dit nog als er al een S3XY commander gekoppeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
Maurice- schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:36:
[...]

Past dit nog als er al een S3XY commander gekoppeld is?
Canbus kun je doorlussen dus dat is geen probleem. Alleen met beide achterin met twee verloopstukken wordt het een beetje krap bij het onderste kapje waar de canbus zit. Als de commander onder het ventalatiekanaal zit moet de unit er nog wel op passen. De Commander kan ook voorin, daar zit de mijne ook. Geeft nog meer opties ook als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
RickvdT schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:08:

[Afbeelding]

Nice! Hoe werkt dat met CarPlay etc? Overruled ie dan de speakers of moet je op het grote scherm audio van het achterscherm selecteren via Bluetooth oid? Het zou mij vooral gaan om de mensen achterin de achterste ventilatoren te kunnen laten bedienen. Zijn er ook functies die je kunt blokkeren zodat ze achterin niet je hele auto kan overnemen qua audio etc? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:53
Anoniem: 525104 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 11:18:
[...]

Na je vakantie weer verwijderen? Doe ik altijd :P
met vaseline erop plakken. is daarna weer makkelijk te verwijderen :)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvdT
Bjornson schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:08:
[...]

Nice! Hoe werkt dat met CarPlay etc? Overruled ie dan de speakers of moet je op het grote scherm audio van het achterscherm selecteren via Bluetooth oid? Het zou mij vooral gaan om de mensen achterin de achterste ventilatoren te kunnen laten bedienen. Zijn er ook functies die je kunt blokkeren zodat ze achterin niet je hele auto kan overnemen qua audio etc? 😅
Het apparaat heeft zelf geluid en je kunt een bluetooth koptelefoon connecten. Volgens mij kan je ook het apparaat met de auto verbinden middels bluetooth. Las wel dat daar een kleine delay in zit. Functies blokkeren heb ik zo snel niet gezien. Ventilatoren en audio kun je in ieder geval bedienen. Als je de Spotify app installeert en hetzelfde account instelt kan men achterin ook zelf muziek kiezen. Hindsight was dat niet zo'n goed idee :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
RickvdT schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:37:
[...]

Het apparaat heeft zelf geluid en je kunt een bluetooth koptelefoon connecten. Volgens mij kan je ook het apparaat met de auto verbinden middels bluetooth. Las wel dat daar een kleine delay in zit. Functies blokkeren heb ik zo snel niet gezien. Ventilatoren en audio kun je in ieder geval bedienen. Als je de Spotify app installeert en hetzelfde account instelt kan men achterin ook zelf muziek kiezen. Hindsight was dat niet zo'n goed idee :F
Dus dat ding heeft zelf een speaker? Of wat bedoel je met 'zelf geluid'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvdT
Bjornson schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:00:
[...]

Dus dat ding heeft zelf een speaker? Of wat bedoel je met 'zelf geluid'?
Yes heeft ingebouwde speakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopinChopin
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 08-06 22:43
Een vraag aan de gebruikers van de Tesla dakdragers: er worden stickers meegeleverd die je onder de vier bevestigingspunten plakt. Is dat nodig, of monteren jullie de dragers ook zonder die stickers? Ik wil ze liever niet laten zitten, dat ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 21:31
[...]

[Afbeelding]
Ik heb deze vandaag ook in mijn Model Y geplaatst. Ik vind wel dat je het goed hoort rammelen als je over een oneven weg rijdt. Heb jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusterror
Zojuist setje wielkapoen besteld via Ali!
Nu met code WESS12 kosten ze 79’euro
De new storm style zijn symmetrisch 👌🏼

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €178,18 | 4 Stuks Wieldop Ontwerp Voor Tesla Model 3 Highland 18 Inch Rechts En Links Wieldoppen Storm Stijl Wieldop Vervanging Accessoires
https://a.aliexpress.com/_EvTVd4T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

DjVe

Hatsaflats!

ChopinChopin schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:34:
Een vraag aan de gebruikers van de Tesla dakdragers: er worden stickers meegeleverd die je onder de vier bevestigingspunten plakt. Is dat nodig, of monteren jullie de dragers ook zonder die stickers? Ik wil ze liever niet laten zitten, dat ziet er niet uit.
Ik heb mijn dakdragers er net afgehaald na ruim een maand rijden. Ik heb de stickers niet gebruikt en ik zie geen schade. Het zetten van die haakjes is wel verschrikkelijk gepriegel. De volgende keer ga ik dat doen met een spray met zeepsop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:47
Heeft iemand nog linkjes naar fraaie vloermatten sets bij Ali? Gaat om een nieuwe 3.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16
kwaazaar schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:43:
Heeft iemand nog linkjes naar fraaie vloermatten sets bij Ali? Gaat om een nieuwe 3.
Geef net iets meer uit, en bestel er bij een europees bedrijf. Als je ‘fraaie’ matten wil, neem dan niet de goedkoopste, maar iets dikkere matten met een mooi stiksel.

https://www.automatten.nl...en,86,2.2098,2.15418.html

Neem hier de luxe of premium, en met een randje in de kleur van je auto.
Je bent geen fortuin kwijt en je auto ziet er echt beter uit.
In elk geval…. Je rijdt niet met van de rubberdingen rond.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Nevermind

[ Voor 182% gewijzigd door Armo op 22-06-2024 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopinChopin
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 08-06 22:43
DjVe schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:41:
[...]

Ik heb mijn dakdragers er net afgehaald na ruim een maand rijden. Ik heb de stickers niet gebruikt en ik zie geen schade. Het zetten van die haakjes is wel verschrikkelijk gepriegel. De volgende keer ga ik dat doen met een spray met zeepsop.
Dankje voor de reactie. Dat gepriegel herken ik. Twee keer de dragers in een week tijd erop gezet en nu al het rubber op twee plekken ingescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherr
DarkHelmet schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:33:
[...]

met vaseline erop plakken. is daarna weer makkelijk te verwijderen :)
Glijden ze er dan niet af wanneer de zon op de vooruit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherr
En iemand tips voor tablethouders voor de kids achterin? Ik zie ze voor 5 euro op Ali maar ook voor 30 euro op bol/amazon. Iemand ervaring?

[ Voor 42% gewijzigd door Sherr op 22-06-2024 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimFelten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:50
Sherr schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:42:
En iemand tips voor tablethouders voor de kids achterin?
Al eens eerder gedeeld hier, maar zeker tevreden met deze tablet houder. Mijn tab s7+ past er prima in en blijft goed zitten.
https://amzn.eu/d/08kOAgFa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherr
TimFelten schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:46:
[...]

Al eens eerder gedeeld hier, maar zeker tevreden met deze tablet houder. Mijn tab s7+ past er prima in en blijft goed zitten.
https://amzn.eu/d/08kOAgFa
Dank je! Helaas niet meer op voorraad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peerke 1960
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:11

peerke 1960

Blauw Eitje met trekhaak ( SR)

Ik heb zeer recent hier mijn kofferbakmat vandaan gehaald
https://www.justcarpets.nl/kofferbakmatten/Tesla/. Nederlands bedrijf, geproduceerd in Polen, dat wel.
Kwaliteit is op het eerste gezicht prima
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
thesystem schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:38:
[...]
Ik heb deze vandaag ook in mijn Model Y geplaatst. Ik vind wel dat je het goed hoort rammelen als je over een oneven weg rijdt. Heb jij daar geen last van?
Nee. Heb je dat rubber matje er wel in liggen?
Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.