Leuk verhaal en ik moet zeggen hoe ze alles aan elkaar hebben geknoopt is een hele mooie oplossing/idee.
Maar je moet wel ruim wonen om alles kwijt te kunnen. Geld verdienen op de energiemarkt gaat steeds moeilijker worden, iemand moet geld verdienen en dat is niet de burger. Dus ben benieuwd wanneer den haag / netbeheerders in gaan grijpen om dat terug te draaien.
Leuke designs, maar het is voornamelijk wit dus hip... Ik zit ondertussen nog met een afbladderend frontje. Gelukkig zijn de nieuwe van gepolijst metaal. Boeien. Ja, nieuwe warmtepomp versie, wat gaat dat doen met de oude. Nog een jaar of twee met vervangende onderdelen, maar daarna komt het advies zult u niet overstappen naar ons nieuwere model.
Jammer dat er niet een paar tweakers op het podium zijn gevraagd, jammer dat de aftersales niet benoemd zijn, jammer dat de servicelevel niet is aangegeven hoe ze dat gaan verhogen.
Mooie presentatie, zal vast de nieuwe quatt ontdekkers over de streep zetten, maar ik ben nog niet overtuigd. Geen zin om mijn hele eco systeem van quatt afhankelijk te gaan maken. Leuk als die toko omvalt, dan ben je echt de sigaar.
Maar laten we het positief benaderen, nu alles is uit ontwikkeld hebben ze vast tijd om naar de oude frontjes te kijken, de servicelijnen weer op te tuigen en te zorgen voor goede aftersales. Toch @
marijnflipse ?
ZH, 2 onder 1 kap bj.1900, enkelsteens, 95m2. 12 radiatoren (2 wk met speedcomforts). Dak-/vloerisolatie, HR+(+), 4,5kW Quatt, Lyric T6, 9x Yingli 245