• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33
Apart, want ik krijg nu en al eerder dat ze niet naar nederland verzenden.

• Pedro_Newbie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:17
Lord Anubis schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 17:20:
[...]

Apart, want ik krijg nu en al eerder dat ze niet naar nederland verzenden.
Heb je wel voor Ship to Europe gekozen bij het filament overzicht. Je kunt in de Global store bestellen maar ook in de Duitse store. Links onder kan je op het wereldbolletje drukken om de Duitse store te kiezen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOZUlyaqbd6B6uBXugi_c5ryfxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SbBd1H3bRLQpX3aVNxRGZMse.png?f=fotoalbum_large

En de Duitse Shop
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yEr0E12qzf3MTCR5pRyMMQhh8Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VnjATrYjJGDdxHAI8oLbA59v.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Pedro_Newbie op 24-04-2026 17:36 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Pedro_Newbie schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 17:13:
En momenteel supersnel verzonden en bezorgd, op 22 april besteld en vandaag de 24e bezorgd.
Meteen nog maar even 4 rollen ABS besteld, daar hadden ze helaas alleen nog maar Rood, Wit, Zwart en Grijs van in voorraad.
Ik heb dnek ik een stuk of 10 rollen Sunlu bestelt, gewoon om even te kijken hoe dat print, daarnaast nog een zooitje kleuren via Bambu zelf die nu opeens op voorraad waren :)

In totaal 25 rollen onderweg "Oops". Misschien toch tijd om wat meer vacuum zakken te halen enzo :d

/offtopic
En mijn BIQU plates zijn binnen :D Eentje is er gewoon als cold plate, de ander wil ik gaan gebruiken voor ABS/TPU met de tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 24-04-2026 17:51 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:36
Pedro_Newbie schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 17:32:
[...]

Heb je wel voor Ship to Europe gekozen bij het filament overzicht. Je kunt in de Global store bestellen maar ook in de Duitse store. Links onder kan je op het wereldbolletje drukken om de Duitse store te kiezen
[Afbeelding]

En de Duitse Shop
[Afbeelding]
Echt veel kleuren hebben ze daar niet op voorraad. Ik heb daar al vaker gekeken als alternatief voor Bambu PETG HF, dus zoek ik PETG Rapid.
Alleen wat basiskleuren en zwart en wit missen.

Wel apart dat de fabrikant zelf zo weinig voorraad heeft. Al is dat bij Bambu niet anders.
Merken als Polymaker zijn veel beter op voorraad, maar ook een stuk duurder.

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
rinkel schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 22:14:
[...]

Echt veel kleuren hebben ze daar niet op voorraad. Ik heb daar al vaker gekeken als alternatief voor Bambu PETG HF, dus zoek ik PETG Rapid.
Alleen wat basiskleuren en zwart en wit missen.

Wel apart dat de fabrikant zelf zo weinig voorraad heeft. Al is dat bij Bambu niet anders.
Merken als Polymaker zijn veel beter op voorraad, maar ook een stuk duurder.
Sunlu kun je ook nog wel bij ec3d.nl halen. Al is het daar wel 5 euro duurder per rol dan bij Sunlu zelf.

Wat ook interessant is, veel Bambu PLA wordt door Sunlu gemaakt. Dus de kwaliteit is in ieder geval net zo goed vaak. (Bambu Matte PLA is dan weer hetzelfde als Panchroma Matte van Polymaker)

YouTube: MotorcycleGeek

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste