• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:30
Ach, zo heeft iedereen wel wat.

Bij de ene breekt PLA niet, bij de andere als ze er naar kijken.

Bij mij is het altijd alleen Esun wat breekt. Er is iets met dat PLA van hun wat het kwetsbaar maakt. Elk ander merk werkt altijd perfect

Verder print ik het gehele jaar door PLA in een garage zonder isolatie en nooit gedoe ermee. Het kan 0 graden zijn daar tot 40 graden. Luchtvochtigheid schommelt ook alle kanten op.

Of de A1 + AMS Lite is een beest of jullie hebben zwakke printers :+

Alleen met PETG gedoe. Dat pak ik ook niet meer op totdat ik ooit besluit een droger te kopen.

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:01
Hortz schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:14:
Ach, zo heeft iedereen wel wat.

Bij de ene breekt PLA niet, bij de andere als ze er naar kijken.

Bij mij is het altijd alleen Esun wat breekt. Er is iets met dat PLA van hun wat het kwetsbaar maakt. Elk ander merk werkt altijd perfect
Bij mij ook, als het afgebroken is, gaat het opnieuw invoeren in de AMS prima, maar laat ik het na die print zitten, na een tijdje, breekt het vaak af in de AMS, soms op meerdere plekken. Dit is een partij die ik van een gestopte shop binnen NL heb gekocht, maar alleen daar heb ik die problemen mee. Met Bambu filament nog niet gehad sinds 2024.

Dan wil je wat gaan printen omdat zoonlief weer iets leuks heeft gevonden, sta je eerst die AMS weer uit elkaar te halen. De 2 schroefjes zet ik al niet meer vast ....... :*)

• RemcoAR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:28
Voor alle mensen die op zoek zijn naar een goeie deal voor filament: GEEETECH heeft op het moment hele goeie deals via AliExpress. Combineer zo'n deal met de coupons die er nu zijn en cashback via cashbackxl of iets vergelijkbaars en het is helemaal spotgoedkoop.

Voorbeeldje deze super deal voor PETG. 10kg zwart of wit voor €51 met coupon, zonder cashback. Verzending vanuit DE, dus geen bijkomende douane kosten. Dat is €5,10 de kilo voor de mensen zonder rekenmachine!

https://a.aliexpress.com/_Eul06k2

Als je geen 10kg nodig hebt, via die link gewoon ff op de store naam klikken en je ziet alle deals die ze hebben. Goedkoper dan dit heb ik het zelf nog nooit gezien. Beetje jammer dat ik net een week of wat geleden 10kg PETG gekocht had...

RTX 4090 / 9950X / 7800C34 32gb / Custom waterkoeling

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste