3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC
Volgens mij is PETG van nature glimmend. Bij de meeste fabrikanten zal het glimmend zijn.Leviathius schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 15:17:
[...]
De PETG van Azurefilm is glimmend trouwens (heb zelf ook 10kg+ in het zwart hier liggen). Neem dat mee in je overweging
Bambulab is daarin een uitzondering.
Dat is wel mijn mening. Als je een keer een groot project hebt of je weet waar je sweet spot ligt kan je altijd nog een keer een pallet bestellenAziraphale schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 22:23:
@Ravhin Als ik dat zo lees, dan kan ik dus eigenlijk beter eerst nog filament per rol bestellen tot ik er uit ben wat ik het prettigste vind werken? Ik heb nu namelijk al wel PLA en PETG, maar mijn zwarte PLA is bijna op en toen zag ik die aanbieding vam Azurefilm. Alleen zijn dat dus Super Packs van 10 rollen en dan moet je dus eigenlijk (denk ik) wel een idee hebben voor een wat langere periode.
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Als het niet glimt, dan is er iets bijgemengd dat geen PETG is. Ergens is het wel jammer dat er geen ingrediëntenlijst bij het filament zit. Je wil eigenlijk weten wat je print.rinkel schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 23:19:
[...]
Volgens mij is PETG van nature glimmend. Bij de meeste fabrikanten zal het glimmend zijn.
Bambulab is daarin een uitzondering.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!