Cyb schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 12:22:
Hebben jullie ook dat om de zoveel tijd NLZiet de afspeelposities wist? Waardoor je niet meer kan zien welke afleveringen je al hebt gezien, en waar je voor het laatst gepauzeerd bent. Super irritant.
Ook irritant is als je met de muis in het browserwindow komt, de gehele video wordt geshadowed.
Blijft een slechte website.
Ben inmiddels al een jaar in contact met de klantenservice van NL Ziet!
Er zijn problemen zoals het roze label " Nieuw aflevering" of "Nieuw Seizoen" die worden al heel lang niet meer getoond op mijn apple tv. Ook heel lang werd er geen status van de afgespeelde afleeveringen bijgehouden of ineens weer op ongezien stonden zoals je zelf hierboven omschrijft.
Dit is sinds enkele weken bij mij eidelijk opgelost. Hopelijk is het niet weer zover dat het kapot is.
Het antwoord dat ik op alles krijg is "Het is een bekend probleem en we lossen het zo snel als mogelijk op" als je dan vraagt waneer het werk staat ingepland of wanneer de verwachting is dat het opgelost gaat zijn krijg ik alleen maar te horen "We kunnen hier niks over zeggen onze developer probeert het zo snel als mogelijk op te lossen."
Het fustreert mij enorm dat er voor mijn gevoel achter de scherm geen klap gebeurt en dat alles weg gewuifd wordt. Verder wil ik er helemaal niet slecht over praten, buiten de genoemde problemen werkt het gewoon weg altijd! echter zou er nog wel wat verbeterd kunnen worden.
Het enige wat ik jullie zou willen vragen bij problemen direct de klanterservice spammen tot het opgelost wordt. Voor mijn gevoel is dit de enige manier om er beweging in te krijgen.