Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Sinds afgelopen weekend NLziet genomen uit onvrede over de kwaliteit en het gebrek aan doorontwikkeling van de ontvanger van Digitenne ontvanger. Ook andere zaken bij Digitenne spelen er in mee.

Ik kan sinds afgelopen weekend namelijk in Midden-Groningen geen TV Noord meer ontvangen, omdat die weggedrukt wordt door TV Oost. Ik heb ontvangst van 2 zendmasten waarbij dat blijkbaar al een paar jaar een bekend issue is waar nog geen updates voor gemaakt zijn. Blijkbaar heb ik er nu pas hardnekkig last van.
Ook het feit dat een nog redelijk nieuwe Android TV de DVB-T2 insteekkaart al niet aan kan pleit niet voor Digitenne.
Verder in de nazomer altijd last van inversielagen in de lucht die dagenlang Digitenne verstoren.

Het niet kunnen ontvangen van TV Noord was de druppel. Ik wilde NLziet gaan uitproberen wanneer ik van DSL definitief over kan naar glasvezel, maar heb het nu dus naar voren geschoven (zijn wel bezig met de glasvezeluitrol in de gemeente). Tot nu toe bevalt NLziet dikke prima op wat kleine dingetjes na.

Vooral de manier van navigeren naar zenders is even wennen. Moet nu allemaal via een app die je eerst moet opstarten ipv direct te kunnen zappen. Maar ik kan hier wel mee leven.
Op Android telefoons en tablets mis ik een picture-in-picture oplossing. Als je snel even wat tussendoor wilt doen moet je nu dus je TV-programma missen.
Verder mis ik op alle platformen een mini-gids met info over het huidige programma en het volgende programma. Naar de ( i ) linksonder in beeld gaan is wat omslachtig.
Ook mis ik de functie om snel een zenderlijst te kunnen openen terwijl je naar een programma kijkt. Nu moet ik de hele tijd eerst terug naar de TV-gids. Dat zou dus nog praktischer kunnen.

In vergelijking met Digitenne is het wel heerlijk om live te kunnen pauzeren, programma's terug/vooruit te kunnen kijken en vooral flexibiliteit op welke apparaten je TV wilt kijken. Dat het ook iets goedkoper is dan Digitenne is natuurlijk ook fijn. Ik ga beslist mijn proefabonnement over laten gaan in een normaal abonnement en ik hoop dat NLziet nog wel door zal blijven ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemb2
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:15
Joen schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:17:
(..)
Ook mis ik de functie om snel een zenderlijst te kunnen openen terwijl je naar een programma kijkt. Nu moet ik de hele tijd eerst terug naar de TV-gids. Dat zou dus nog praktischer kunnen.
Als je in een browser kijkt, wat ik kan aanbevelen: gewoon een extra tab openen (Ctrl+T)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-05 18:53
willemb2 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:59:
[...]

Als je in een browser kijkt, wat ik kan aanbevelen: gewoon een extra tab openen (Ctrl+T)
Hij kijkt NLZiet op zijn tv dat is wel duidelijk aan zijn hele verhaal, ik doet het zelfde maar ben het gebruik van NLZiet helemaal gewend geraakt. Ik kom echter eigenlijk nooit in de tv gids omdat ik een erg gerichte kijker ben en ik meer de zoekfunktie gebruik of vertraagd tv kijk. Meestal weet ik al wat ik gaat kijken voor ik NLZiet opstart. Maar iedereen heeft zijn wensen en ook een verschillend kijkgedrag waardoor het voor NLZiet erg lastig wordt aan ieder zijn wensen te voldoen is mijn mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-05 11:48
Hier gebruiken we voornamelijk de "mijn series"
Geen live tv.
Mede vanwege reclame, maar ook uitzenduren die niet uitkomen.
Nu hebben we eigenlijk altijd wat te kiezen, zonder reclame...
Ik ben geen liefhebber van voetbal of zo, dus niet het probleem dat je wel live moet kijken. Anders ga je pas kijken als iedereen al de uitslag weet.

Maar dan dus ook geen hinder van hoe het kiezen van een zender al dan niet lekker werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:53
Joen schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:17:
..
Op android TV (Google Chromecast HD) kan dit door naar het het icoontje rechts onder in beeld te gaan door 2 keer naar onder te klikken en een keer naar rechts. Je krijgt dan niet alleen de zendernummers te zien maar ook een screenshot van wat op dat moment speelt. Ondertussen blijft de zender waar je naar kijkt gewoon actief.
Ik zie nu wel dat de layout daarvan is veranderd, eerst was dat subtiel rechts in het beeld, nu krijg je het zenderoverzicht links en beslaat het bijna de helft van het scherm, dat is minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:28
Morpheusk schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:04:
Ik heb sinds aantal weken last van dat ondertiteling automatisch aanstaat met NLziet icm Apple TV. Ook al staan ze uit…Wanneer ik bij de ondertiteling een keer switch tussen “Nederlands” en weer “uit” staan ze weer tijdelijk uit. Tot ik van zender wissel.

Irritante bug, meer hier last van?
Ja. Nog steeds.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Al de app eens opnieuw geïnstalleerd? In sommige gevallen wil dat wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gut, weer die ellendige oude meuk terug. Voor oude series hebben ze toch al SBS6 Classic?

Dus nu keert SBS9 terug bij (o.a.) NLZIET, maar kun je die paar wedstrijden alleen zien bij Viaplay TV en TV+ via Odido en Delta. Nou, daar bereiken ze natuurlijk veel minder mee dan via SBS9 wat bij iedereen in het basispakket zit.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ratzz schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 08:25:
[...]

Al de app eens opnieuw geïnstalleerd? In sommige gevallen wil dat wel eens helpen.
Helaas helpt niet, ik heb alle ondertitel opties uitgeschakeld in de settings, maar zit in NLZIET, want voorheen was er niets aan de hand.

[ Voor 17% gewijzigd door THE_BASE op 26-02-2025 18:31 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
ratzz schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 08:25:
[...]

Zojuist geprobeerd maar helaas. Echt bijzonder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
THE_BASE schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:23:
[...]

Helaas helpt niet, ik heb alle ondertitel opties uitgeschakeld in de settings, maar zit in NLZIET, want voorheen was er niets aan de hand.
Inderdaad, wat een vervelende bug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommelorus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-05 23:46
Ook hier de bug met ondertiteling dat getoond wordt terwijl bij de betreffende zender de ondertiteling op 'uit‘ staat.

Vooralsnog als workaround opgelost (in Apple TV instellingen)

Video en audio -> ondertitel taal op automatisch gezet
Deze stond bij op Nederlands.

• Friemel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 18:46

Friemel

Lekker bezig

Ik merk de laatste tijd dat de stream af en toe hapert. Het beeld staat dan een tijdje stil en gaat gelukkig wel weer verder. Dit had ik vroeger niet met chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Update voor Apple TV en probleem is hier in elk geval opgelost. Doen ze snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
ratzz schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:43:
[...]

Op android TV (Google Chromecast HD) kan dit door naar het het icoontje rechts onder in beeld te gaan door 2 keer naar onder te klikken en een keer naar rechts. Je krijgt dan niet alleen de zendernummers te zien maar ook een screenshot van wat op dat moment speelt. Ondertussen blijft de zender waar je naar kijkt gewoon actief.
Ik zie nu wel dat de layout daarvan is veranderd, eerst was dat subtiel rechts in het beeld, nu krijg je het zenderoverzicht links en beslaat het bijna de helft van het scherm, dat is minder.
Ah! Ontdekking van de eeuw! _/-\o_ Als ze de zenderlogo nu ook in zo'n rondje hadden gestopt was het duidelijker geweest dat je er op kan klikken. Dit snelmenu is inderdaad een beetje wat ik zocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remoteworks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03 19:48
hgwj1983 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:27:
Het lijkt er op dat ze nu elke dag de kijkgeschiedenis resetten ofzo? Het is vandaag gewoon opnieuw weg. Begin me nu wel echt te irriteren aan die mensen!
Ja hier ook in de browser. NLziet is echt een drama geworden sinds vorig jaar maart. Maar voor nu nog geen beter alternatief gevonden. Al meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Lossen het nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:22
Nlziet is alleen beschikbaar met stereo geluid? Vanavond eens aan het proberen gegaan en het geluid viel me nogal tegen tov Ziggo. Kon nergens iets van geluidsinstellingen vinden verder in de App. Wel geeft mijn Sonos aan stereo ipv dolby 5.1 als ik via mijn decoder kijk. Moet zeggen zou helaas een domper zijn op de kijk ervaring voor me.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemb2
Ik kijk alleen in de browser (Firefox - Windows), maar zie geen probleem. Met 2 programma's die ik vorige week deels bekeken heb kan ik zo verder waar ik was en volledig bekeken afleveringen hebben en rozerode streep eronder. Wel kijk ik alleen NPO, weet niet hoe het met de commerciële pulp is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
Louwke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:54:
Nlziet is alleen beschikbaar met stereo geluid? Vanavond eens aan het proberen gegaan en het geluid viel me nogal tegen tov Ziggo. Kon nergens iets van geluidsinstellingen vinden verder in de App. Wel geeft mijn Sonos aan stereo ipv dolby 5.1 als ik via mijn decoder kijk. Moet zeggen zou helaas een domper zijn op de kijk ervaring voor me.
Ik vind dat 5.1 geluid gewoon bagger, veels te veel mid en de achtergrond geluiden gaan bijna over het gesproken dialoog heen waardoor je volume eigenlijk altijd hoger gaat zetten. Ik heb daarom hier alles gewoon op 2.0 stereo vooral omdat dit voor het luisteren van muziek gewoon de keuze is. Er staat hier dan ook per dag meer muziek op dan dat er naar de tv wordt gekeken. De boel staat hier op S-Surround dus links voor en achter en rechts voor en achter en de center is daarmee gewoon mono, 2.0 stereo maar wel met het gebruik van alle 5.1 speakers, en de bass woofer is puur op de muziek afgesteld. NLZiet klinkt hier gewoon prima het dialoog is duidelijk niet te veel mid, achtergrond geluiden blijven waar ze horen dus op de achtergrond en de muziek komt geweldig naar voren. Kijk ervaring met NLZiet is hier prima, het geluid kan hier bijna fluisterzacht en dan nog versta je alles prima in tegenstelling met 5.1 surround waarbij dat erg lastig gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:57
Louwke schreef op zondag 2 maart 2025 @ 21:54:
Buiten het feit dat NLZiet geen 5.1 tot zijn beschikking heeft, zijn er überhaupt tv-programma's die in 5.1 worden uitgezonden? Dan snap ik wel dat NLZiet geen 5.1 ondersteunt. Als er geen zenders zijn die 5.1 uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ipje schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:55:
Buiten het feit dat NLZiet geen 5.1 tot zijn beschikking heeft, zijn er überhaupt tv-programma's die in 5.1 worden uitgezonden? Dan snap ik wel dat NLZiet geen 5.1 ondersteunt. Als er geen zenders zijn die 5.1 uitzenden.
Jawel, die zijn er, beschikken over meerdere geluidssporen, waaronder DD. Of dat ook in 5.1 is, dat zou ik moeten checken, heb de DVB-C handel nu niet aangesloten staan en NLZiet heeft de mogelijkheid simpelweg niet, dus voegt deze informatie uiteindelijk weinig toe.

Buiten dat, indien men een receiver gebruikt icm een 5.1 (of hoger) luidsprekersysteem, dan kun je er een pseudo surround effect op activeren 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
hardware-lover schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:15:
[...]

Buiten dat, indien men een receiver gebruikt icm een 5.1 (of hoger) luidsprekersysteem, dan kun je er een pseudo surround effect op activeren 😉
Even gedaan met NLZiet maar dan lijkt het net of ik in een soort van concerthal zit ineens. Ik heb een prima 5.1 receiver van Pioneer met een zeer goede speakerset van Denon. Maar mijn woonkamer ruimte is niet al te groot waardoor het onwerkelijk klinkt dus maar weer terug naar 5.1 Stereo met gebruik van alle speakers.

Maar is het nu echt nodig voor een streamings dienst als NLZiet om dolby surround aan te bieden met de zenders die het bied? Al die extras maken dan NLZiet enkel duurder en dan begint het eindeloze klaaggezang over de prijs.Men moet gewoon erg blij zijn dat er een betaalbare optie is voor de basis zenders vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:13
Vandaag blijft NLZiet hangen op een draaiend rondje op mijn LG G1 tv met Web OS. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Op alle Android apparaten werkt NLZiet prima, wat kan er aan de hand zijn?

Edit: Inmiddels is het spontaan opgelost, ik vermoed dat het een tijdelijke WebOs storing was. Volgens allestoringen.nl kampte NLZiet met problemen. De helpdesk was niet bereikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Rocketman op 10-03-2025 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remoteworks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03 19:48
willemb2 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:17:
[...]

Ik kijk alleen in de browser (Firefox - Windows), maar zie geen probleem. Met 2 programma's die ik vorige week deels bekeken heb kan ik zo verder waar ik was en volledig bekeken afleveringen hebben en rozerode streep eronder. Wel kijk ik alleen NPO, weet niet hoe het met de commerciële pulp is.
Kijk zelf met Safari browser. Maar idd. met Publieke en met Kijk films geen problemen. Tis al het andere wat problemen geeft.
Al heeft het een roze streep. Dan nog alleen starten vanaf het begin. Vaak ook even terug spoelen en weer waar je was gebleven wordt meestal niet toegelaten.

[ Voor 12% gewijzigd door Remoteworks op 11-03-2025 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retrey
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20:18
Ik heb nu al een tijdje de nlziet app in gebruik.

Npo en rtl werkt goed maar bij alles van kijk.nl krijg ik de melding: controleer uw internet verbinding.

Hoe kan ik wel naar rtl en npo programmas kijken en geen verbinding hebben volgens de app? Dat is natuurlijk onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemb2
retrey schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:38:
Ik heb nu al een tijdje de nlziet app in gebruik.

Npo en rtl werkt goed maar bij alles van kijk.nl krijg ik de melding: controleer uw internet verbinding.

Hoe kan ik wel naar rtl en npo programmas kijken en geen verbinding hebben volgens de app? Dat is natuurlijk onzin.
De app bedoelt waarschijnlijk dat je geen verbinding hebt met alle benodigde services.

Als je in de browser kijkt en op F12 drukt en vervolgens bij Netwerk kan je zien waar de daadwerkelijke videostream vandaan komt. Dan zie je bij het kijken naar NPO de stream van streamgate.nl komen. Als je naar Kijk kijkt talpatvcdn.nl

Als de kwaliteit van de Talpa streaming servers ongeveer overeenkomt met die van de inhoud van de programma's kan ik me voorstellen dat het nogal eens ehhh.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik gebruik nlziet op Android tv en het volgende doet zich altijd voor. 's Avonds kijken we nog iets, bijvoorbeeld Beau op Rtl4. Zet dan op een gegeven moment de tv uit. De volgende dag start je weer nlziet en dan komt een scherm in beeld om 'Beau' van de vorige dag verder af te kijken. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon live tv kijken wat er dan op is. Het kost dan ook tig keer klikken op de back knop om naar het startscherm van nlziet of de tv gids te komen.

Kun je nlziet op een of andere manier forceren om altijd met het startscherm te beginnen dat je ziet als je de app helemaal hebt afgesloten de vorige keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Palomar schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:34:

Kun je nlziet op een of andere manier forceren om altijd met het startscherm te beginnen dat je ziet als je de app helemaal hebt afgesloten de vorige keer?
Ja onder profiel is dat mogelijk, daar de optie uitzetten om op te starten bij het laatste programma volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ratzz schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:29:
[...]

Ja onder profiel is dat mogelijk, daar de optie uitzetten om op te starten bij het laatste programma volgens mij.
klopt, dat was ik vergeten te melden. Maar dan gaat ie direct de live tv starten. Zou op zich okee zijn, echter werkt die functie wat buggy. Soms werkt het nl. niet.

Zou het liefst iets hebben dat die nlziet app niet op de achtergrond draait en dus elke keer vers opstart. Maar zo'n functie kan ik niet vinden in Android TV.

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 13-03-2025 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Palomar schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:34:
Het kost dan ook tig keer klikken op de back knop om naar het startscherm van nlziet of de tv gids te komen.
Als je de back-knop wat langer ingedrukt houdt gaat hij in één keer terug naar het startscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Palomar schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:09:
[...]

klopt, dat was ik vergeten te melden. Maar dan gaat ie direct de live tv starten. Zou op zich okee zijn, echter werkt die functie wat buggy. Soms werkt het nl. niet.

Zou het liefst iets hebben dat die nlziet app niet op de achtergrond draait en dus elke keer vers opstart. Maar zo'n functie kan ik niet vinden in Android TV.
Vreemd, bij mij start hij dan gewoon op bij het beginscherm. Ik sluit wel altijd netjes NLziet af ondanks dat dat afhankelijk waar je je bevindt in de app een heel gedoe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
easyriider schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:25:
[...]

Als je de back-knop wat langer ingedrukt houdt gaat hij in één keer terug naar het startscherm.
goeie tip, ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ratzz schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:05:
[...]

Vreemd, bij mij start hij dan gewoon op bij het beginscherm. Ik sluit wel altijd netjes NLziet af ondanks dat dat afhankelijk waar je je bevindt in de app een heel gedoe is.
ik sluit hem niet altijd netjes af (druk op de home knop om daarna een andere app te openen). Juist idd omdat je dan tig keer op back moet drukken voordat ie echt is afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
Op mijn afstand bediening heb ik een "exit" knop.
Dan wordt die ook helemaal afgesloten, maar kan een Samsung dingetje zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
easyriider schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:25:
[...]

Zou mooi geweest zijn als dat werkte maar die optie werkt bij mij om de een of andere reden niet op android tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:42
Ik ben benieuwd, vanaf volgende week ga ik het ook proberen met NLZIET. Op dit moment heb ik DeltaTV maar daar heb ik de buik van vol en dus opgezegd. Betaal de hoofdprijs (15/maand) en vanaf 1 april kan ik niet meer spoelen in opnames van RTL. Dat ik niet meer door de reclames heen kan is een ding, maar soms wil je ook gewoon even vooruit of achteruit in een programma. RTL is nu de eerste, de rest zal wel volgen.

Aangezien we nog relatief veel reguliere TV kijken moet er wel een oplossing komen. Daarin ben ik uitgekomen bij NLZIET.

1 van de dingen die ik lastig vind om in te schatten is hoe ik dit ga doen met programma's die we kijken. DeltaTV neemt deze nu standaard op en enkel bij een nieuw seizoen moet ik nadenken. Ik gebruik de iOS App TVTime om een en ander bij te houden, maar die loopt regelmatig achter voor NL programma's heb ik gemerkt. Daar moet ik nog iets voor bedenken. Ook kan het zijn dat we ons kijkgedrag aan moeten passen en meer en meer op een andere manier programma's gaan kijken. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@Drardollan Met NLZiet hoeft je niets meer ‘op te nemen’, zij bewaren alles wat (rechten-)technisch beschikbaar is voor je op hun servers. En je kan dus van vele programma’s jaren aan seizoenen terugzien. Dus je maakt je programma’s favoriet en dan is het daar beschikbaar. Net als films etc. Maar onthoud dat NLZiet zich altijd houdt aan de contractuele rechten en dus content weer moet verwijderen volgens afspraak.
Maar de basisgedachte is dat dat je niets hoeft op te nemen, maar gewoon moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
RoRoNL schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:05:
@Drardollan Met NLZiet hoeft je niets meer ‘op te nemen’, zij bewaren alles wat (rechten-)technisch beschikbaar is voor je op hun servers. En je kan dus van vele programma’s jaren aan seizoenen terugzien. Dus je maakt je programma’s favoriet en dan is het daar beschikbaar. Net als films etc. Maar onthoud dat NLZiet zich altijd houdt aan de contractuele rechten en dus content weer moet verwijderen volgens afspraak.
Maar de basisgedachte is dat dat je niets hoeft op te nemen, maar gewoon moet zoeken.
Klinkt als een oplossing naar mijn hart, ik ben dat opnemen zo zat na al die jaren. Zo zat dat ik al regelmatig series zat te downloaden omdat dat minder moeite kostte. Aangezien dat mij tegen de borst stuit zocht ik een betere oplossing.

Aankomende maandag loopt mijn DeltaTV af, dan ga ik NLZIET aanslingeren. Denk dat het abo van 9,95 voor mij voldoende is (kijk nooit op meer dan 1 scherm), of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Drardollan schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:14:
[...]

Klinkt als een oplossing naar mijn hart, ik ben dat opnemen zo zat na al die jaren. Zo zat dat ik al regelmatig series zat te downloaden omdat dat minder moeite kostte. Aangezien dat mij tegen de borst stuit zocht ik een betere oplossing.

Aankomende maandag loopt mijn DeltaTV af, dan ga ik NLZIET aanslingeren. Denk dat het abo van 9,95 voor mij voldoende is (kijk nooit op meer dan 1 scherm), of zie ik iets over het hoofd?
Nee, je ziet niets over het hoofd.
Een idee; je kan NLziet nu al proberen, de eerste 14 dagen zijn kosteloos. En met dat account kan je al dingen ‘klaar zetten’ en kijken via de apps, en eventueel al op je tv via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
RoRoNL schreef op maandag 17 maart 2025 @ 14:19:
[...]

Nee, je ziet niets over het hoofd.
Een idee; je kan NLziet nu al proberen, de eerste 14 dagen zijn kosteloos. En met dat account kan je al dingen ‘klaar zetten’ en kijken via de apps, en eventueel al op je tv via de app.
Ik ben natuurlijk wel een zûnige Ollander hè 8) Die 14 dagen mogen vanaf volgende week gaan lopen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 15:55
Om nog toe te voegen: je kunt ook niets meer opnemen. Dus wel zo gemakkelijk: of je kijkt live, of je kijkt terug (als dat mag). Je kunt verder programma's (of individuele afleveringen) toevoegen aan je "Kijk Later" lijst en je kunt een serie aan je Series toevoegen, zodat je er niet steeds opnieuw naar hoeft te zoeken (via gids of met de zoekfunctie op naam).

Met het abo van 9,95 mag je trouwens op 2 schermen tegelijk kijken, dus wat dat betreft zou je zelfs het Basis abo van 7,95 kunnen nemen. Maar ik raad toch Premium (9,95) wel aan, dat scheelt reclame bij terugkijken voor RTL en KIJK programma's. En je kunt er dan ook programma's van RTL en KIJK mee "vooruitkijken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Heb momenteel als ik nlziet wil opstarten op mn tv. Zie ik alleen Nlziet in beeld. Heb een LG CX. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friemel
  • Laatst online: 23-05 18:46

Friemel

Lekker bezig

Wat is dat met die serie "Idioten op de weg"? Elke keer verdwijnen er een aantal afleveringen, totdat alles weg is. En een paar weken later komen ze beetje bij weer terug. En dat blijft zich steeds herhalen.
Wat is het nut daarvan?

Overigens heel leuk om af en toe een aflevering te bekijken, vooral het commentaar is heerlijk droog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:18
Drardollan schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:50:
Ik ben benieuwd, vanaf volgende week ga ik het ook proberen met NLZIET. Op dit moment heb ik DeltaTV maar daar heb ik de buik van vol en dus opgezegd. Betaal de hoofdprijs (15/maand) en vanaf 1 april kan ik niet meer spoelen in opnames van RTL. Dat ik niet meer door de reclames heen kan is een ding, maar soms wil je ook gewoon even vooruit of achteruit in een programma. RTL is nu de eerste, de rest zal wel volgen.

Aangezien we nog relatief veel reguliere TV kijken moet er wel een oplossing komen. Daarin ben ik uitgekomen bij NLZIET.

1 van de dingen die ik lastig vind om in te schatten is hoe ik dit ga doen met programma's die we kijken. DeltaTV neemt deze nu standaard op en enkel bij een nieuw seizoen moet ik nadenken. Ik gebruik de iOS App TVTime om een en ander bij te houden, maar die loopt regelmatig achter voor NL programma's heb ik gemerkt. Daar moet ik nog iets voor bedenken. Ook kan het zijn dat we ons kijkgedrag aan moeten passen en meer en meer op een andere manier programma's gaan kijken. Hoe hebben jullie dit opgelost?
We hebben een apart topic gestart om aanbieders van live tv te vergelijken: richard-5 in "[NL][Ervaringen / Discussie] Live TV streamen"

Serieuze kandidaten zijn tot. nu toe alleen NLZiet en Canal+ elk met zijn eigen voor en nadelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
richard-5 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 11:56:
[...]

We hebben een apart topic gestart om aanbieders van live tv te vergelijken: richard-5 in "[NL][Ervaringen / Discussie] Live TV streamen"

Serieuze kandidaten zijn tot. nu toe alleen NLZiet en Canal+ elk met zijn eigen voor en nadelen.
Ik ken het topic en had zelf een soortgelijk onderzoek gedaan. Canal+ is geen optie omdat je hier amper bij kan terugkijken en niet kan opnemen. Dus dat was al snel duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Drardollan schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 12:58:
Ik ken het topic en had zelf een soortgelijk onderzoek gedaan. Canal+ is geen optie omdat je hier amper bij kan terugkijken en niet kan opnemen. Dus dat was al snel duidelijk.
Offtopic, maar toch even reageren. De C+ streaming app heeft een opname functie, voor 1 jaar in cloud, echter niet voor het volledige zenderaanbod.

Edit: @Drardollan, RTL ❌, SBS opname mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 18-03-2025 14:48 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
hardware-lover schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 13:31:
[...]

Offtopic, maar toch even reageren. De C+ streaming app heeft een opname functie, voor 1 jaar in cloud, echter niet voor het volledige zenderaanbod.
Klopt, zenders van RTL en SBS vallen erbuiten. Zo heb ik tenminste telefonisch van Canal+ begrepen. En dat maakt het een zinloze dienst voor mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48

DON PAPA

Tweaker-fan

THE_BASE schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:23:
[...]

Ik had hier ook de laatste dagen last van bij NLZiet, steeds kreeg ik ondertiteling te zien terwijl het in het popup menu uitstond. Ik moest dan eerst de ondertiteling aanzetten en vervolgens weer uit om het weg te krijgen, maar als ik dan overschakelde naar een andere zender, kreeg ik weer automatisch de ondertiteling te zien. Ik heb het nu eindelijk helemaal weg gekregen door met de microfoon knop tegen siri te zeggen ondertiteling uit. Nu blijft de ondertiteling bij de Nederlandstalige programma's wel weer helemaal weg tot dat ik het zelf weer aanzet via het popup menu.

[ Voor 19% gewijzigd door DON PAPA op 18-03-2025 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBX1047
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05 12:29
Is er al wat bekend over dat NLziet de jaren 80 gaat verlaten en Dolby Digital+ (5.1) gaat doorgeven en/of streaming Atmos ?

Is al eens op het NLziet forum aangekaart ( waar is dat gebleven ?), maar dat is al 2-3 jaar geleden, en toen "werkte" zij eraan.......

Dat Stereo geneuzel is echt niet meer van deze tijd
🔊☹️🔊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
CBX1047 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 21:47:
Is er al wat bekend over dat NLziet de jaren 80 gaat verlaten en Dolby Digital+ (5.1) gaat doorgeven en/of streaming Atmos ?

Is al eens op het NLziet forum aangekaart ( waar is dat gebleven ?), maar dat is al 2-3 jaar geleden, en toen "werkte" zij eraan.......

Dat Stereo geneuzel is echt niet meer van deze tijd
🔊☹️🔊
Tv opnamens zijn toch altijd in stereo geluid?
Iets wat in stereo geluid wordt opgenomen door de tv producenten heeft geen nut om dat door NLZiet om te laten zetten naar dolby digital 5.1 of zelfs Atmos lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

edgarf28 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 07:01:
[...]

Tv opnamens zijn toch altijd in stereo geluid?
Iets wat in stereo geluid wordt opgenomen door de tv producenten heeft geen nut om dat door NLZiet om te laten zetten naar dolby digital 5.1 of zelfs Atmos lijkt mij.
Bij KPN en Ziggo wordt er bij een aantal zenders wel degelijk naast stereo ook een 5.1 audiospoor uitgezonden. Of de opnames daadwerkelijk in surround zijn of dat het geluid gemixt wordt tot surroundgeluid weet ik niet.

Hier kun je van Ziggo per zender de technische details bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 07:16:
[...]

Bij KPN en Ziggo wordt er bij een aantal zenders wel degelijk naast stereo ook een 5.1 audiospoor uitgezonden. Of de opnames daadwerkelijk in surround zijn of dat het geluid gemixt wordt tot surroundgeluid weet ik niet.

Hier kun je van Ziggo per zender de technische details bekijken.
Films hebben bij Ziggo iig wel echt 5.1 geluid. Op dat punt is nlziet een achteruitgang, maar aan de andere kant kijk ik eigenlijk nooit films via live tv ivm reclame.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiigamer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:40
NLZIET blijft zoals hier al eerder geopperd een budget-tv-dienst. Als je echt Dolby wil, zul je naar KPN of Ziggo moeten overstappen... en dan betaal je daar ook voor.

Bovendien wat edgard28 ook aangeeft, zijn veel (Nederlandse) televisieprogramma's inderdaad alleen in stereo opgenomen. Vooral de films en series op Veronica en RTL 7 hebben meerdere audiosporen, maar de meeste programma's nog steeds niet. Ook al wordt er vaak dan aangegeven door de apparatuur dat het dolby is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Hier weer jaartje NLziet verlengt. Gelukkig passen ze nu niet meer automatisch aan naar een maand abbo als je een jaar verlengt dat was de eerste keer namelijk wel. Diende je weer in te loggen om het naar een jaar te zetten.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 28-05 12:46
wiigamer schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:48:
NLZIET blijft zoals hier al eerder geopperd een budget-tv-dienst. Als je echt Dolby wil, zul je naar KPN of Ziggo moeten overstappen... en dan betaal je daar ook voor.
En ook via de reguliere tv aanbieders heb je natuurlijk helemaal niets aan iets als Dolby (Dolby wat dan, geen fatsoenlijke 5.1 en al helemaal geen Atmos?). Het is allemaal van bizar lage kwaliteit en veel semi 5.1 waar er wat upsampling is zonder enige toegevoegde waarde.

En waarom zou je nog naar iets als een film of serie met al die reclame gaan kijken via de reguliere tv kanalen....

[ Voor 22% gewijzigd door TweakGP op 23-03-2025 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Gisteren NLZIET geactiveerd en de eerste programma's gekeken. Ik heb eindelijk niks dan lof, het is snel en de kwaliteit is prima. Fijn dat je gewoon kan zoeken door alle diensten heen.

We hebben slechts 2 "uitdagingen" gevonden, als eerste dat je anders moet gaan zappen op de AppleTV (omhoog/omlaag wisselt geen zenders) en ik vraag mij af of ik notificaties krijg als er nieuwe afleveringen van iets zijn. Maar beide zaken zijn triviaal en het eerste gewoon een kwestie van wennen.

Zag dat ik van RTL ook kan vooruitkijken, nog niet geprobeerd. Maar is dat dan met of zonder reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jigalvh
  • Laatst online: 27-05 20:44
Drardollan schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:31:
We hebben slechts 2 "uitdagingen" gevonden, als eerste dat je anders moet gaan zappen op de AppleTV (omhoog/omlaag wisselt geen zenders)
Voor zover ik afbeeldingen gezien heb heeft de afstandsbediening van Apple TV nogal weinig knoppen. Maar eerlijk gezegd zap ik vrij weinig. Bijna alles markeer ik als "Mijn series" of "Kijk later" en gebruik die overzichten om te kijken naar waar ik op dat moment zin in heb.
en ik vraag mij af of ik notificaties krijg als er nieuwe afleveringen van iets zijn.
Op de home pagina is er een balk met Nieuw in Mijn Series. Daar staan nieuwe afleveringen (heel irritant: als er een aantal afleveringen of een heel seizoen beschikbaar komt staat daar de nieuwste aflevering, niet de eerste die je zou willen kijken)
Zag dat ik van RTL ook kan vooruitkijken, nog niet geprobeerd. Maar is dat dan met of zonder reclame?
Programma's die je vooruit kunt kijken zijn zonder reclame (VOD: Video On Demand). Voor de ultieme verwarring: als je een live programma kijkt is dat de versie met reclame. Na uitzending (vaak binnen een uur) wordt die vervangen door de VOD-versie (zonder reclame) als die beschikbaar is. Als je vooruit kunt kijken dan kun je die VOD-versie vinden onder Afleveringen. Voorbeeld: als je om 20:00 naar GTST wilt kijken dan krijg je via "Live kijken" de versie met reclame, ga je via "Afleveringen" naar de aflevering van vandaag dan krijg je de versie zonder reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBX1047
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-05 12:29
TweakGP schreef op zondag 23 maart 2025 @ 11:49:
[...]

En ook via de reguliere tv aanbieders heb je natuurlijk helemaal niets aan iets als Dolby (Dolby wat dan, geen fatsoenlijke 5.1 en al helemaal geen Atmos?). Het is allemaal van bizar lage kwaliteit en veel semi 5.1 waar er wat upsampling is zonder enige toegevoegde waarde.

En waarom zou je nog naar iets als een film of serie met al die reclame gaan kijken via de reguliere tv kanalen....
Niets mis met Dolby Digital Plus, prima kwaliteit, goed te streamen qua bandbreedte, en te voorzien van Atmos codec, echter niet object gestuurd.
Stereo (voor TV - film toepassing ) is niet meer van deze tijd 😡
Een zender (aanbieder) die ook films streamt neemt zichzelf niet serieus als je dit in Stereo doet, hoe je het ook bekijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door CBX1047 op 30-03-2025 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
Het gaat er natuurlijk niet om dat het kan... maar dat niemand van de zenders het fatsoenlijk doet.
Wil je een beetje fatsoenlijk geluid dan kom je gewoon uit bij de streamers of fysieke media.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jigalvh
CBX1047 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:14:
[...]
Stereo (voor TV - film toepassing ) is niet meer van deze tijd 😡
Een zender (aanbieder) die ook films streamt neemt zichzelf niet serieus als je dit in Stereo doet, hoe je het ook bekijkt.
Liefhebbers van films met meer dan stereo qua geluid kiezen vermoedelijk een andere aanbieder (luxueuzer streaming platform, fysieke media) dan een vrij goedkope aanbieder van algemene tv-kanalen. Hoewel bioscopen in Nederland meestal ook een pauze hebben vinden veel filmliefhebbers reclameblokken uitermate irritant. De meeste films zijn bij NLZIET (vanwege "rechten") niet lang na de uitzenddatum en al helemaal niet zonder reclame te bekijken. Filmliefhebbers zul je dus eerder bij een on demand streaming aanbieder vinden. Daar kun je vast ook een hogere resolutie en betere geluidskwaliteit kiezen.

Zelf heb ik niets aan meer dan twee kanalen geluid (tv produceert echt niet meer dan stereo). 4K beeld zou nog werken, maar gezien de kijkafstand denk ik niet dat ik het verschil zie (tekst en andere graphics worden al verbazend goed geschaald).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Penthe
NLZiet is een low budget aanbieder, dus als je meer wilt moet je elders zijn waarbij je voor al die extras natuurlijk ook extra betaald. Ook 4k ziet ik echt niet zo snel verschijnen bij NLZiet en als dat wel zo zou zijn gaat dat uiteraard gepaard met een flinke prijsverhoging. Ik zelf zit om al die extras niet niet te springen aangezien ik geen films kijk of series bij NLZiet dus 2.0 stereo is meer dan voldoende.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik gebruik NLZiet voornamelijk om nieuws, praatprogramma's en consumentenprogramma's te kijken. Dat werkt perfect en dan heb je aan Stereo meer dan genoeg.

Als ik films o.i.d. wil kijken dan stream ik die niet met NLZiet.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:56
Krijg nu een melding dat de app vanaf 1 juli niet meer wordt ondersteund op webos 3.5 (lg 55c7)

https://help.nlziet.nl/hc...ke-smart-tv-s-gaat-het--1

Echt jammer, maar zo traag als de app is geworden was het ook niet meer leuk.

Dan maar met de chromecast 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bulldock schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:41:
Krijg nu een melding dat de app vanaf 1 juli niet meer wordt ondersteund op webos 3.5 (lg 55c7)

https://help.nlziet.nl/hc...ke-smart-tv-s-gaat-het--1

Echt jammer, maar zo traag als de app is geworden was het ook niet meer leuk.

Dan maar met de chromecast 😏
Naar mijn weten wordt de app voor WebOS toch minder goed onderhouden dan voor andere OS platformen.

Ik kan me nog herinneren dat het onstellend veel langer duurde voordat de Kids profielen werden toegevoegd voor dat OS, zal mogelijk nog steeds minder goed van updates worden voorzien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
Onze Samsung TV vanavond ook die melding.
Maar is model dat 2015 geïntroduceerd is.
Dus ja, 10 jaar...
Er zijn zat apps die al eerder gestopt zijn.

Vrouwlief vond het maar vreemd terwijl ik het al eerder gezegd had dat dit moment eraan kwam.
Maar goed, vervang pas als het echt kapot is. Ook al zitten er in het beeld witte strepen...
Maar goed zal mijn tijd wel duren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
jwbokx schreef op maandag 31 maart 2025 @ 22:02:
Onze Samsung TV vanavond ook die melding.
Maar is model dat 2015 geïntroduceerd is.
Dus ja, 10 jaar...
Er zijn zat apps die al eerder gestopt zijn.

Vrouwlief vond het maar vreemd terwijl ik het al eerder gezegd had dat dit moment eraan kwam.
Maar goed, vervang pas als het echt kapot is. Ook al zitten er in het beeld witte strepen...
Maar goed zal mijn tijd wel duren...
Ach heb het zelfde met mijn vrouw, kan haar heel erg moeilijk overtuigen dat je soms moet upgraden ook al doet het oude het nog. Gelukkig lukte het laatst nog wel omdat ze problemen begon te krijgen met Netflix en ik haar vertelde dat een nieuwe Android box het probleem zou verhelpen. Met een beetje gemopper gekocht en gaf toe dat ik gelijk had naderland want alles werkt gewoon vlekkeloos.

Ik ben het wel met haar eens dat we nu in een wegwerp maatschappij leven en dat dit eigenlijk anders moet. Vroeger stond je wasmachine ook rustig 30 jaar en tegenwoordig mag je blij zijn dat deze na een jaar of 8 nog goed werkt en dan mag je gelijk nieuwe kopen want reparatie is duurder. Tot zover de ideeen van de groene denkers ;(

Ik vind een voordeel van NLZiet dat het zo lang als mogelijk is ondersteuning bied op je systeem maar ook NLZiet heeft dat echter niet allemaal in eigen handen waardoor sommige dingen onoplosbaar worden. Maar ben het wel met een aantal mensen eens dat NLZiet een beetje beter naar de wensen en klachten moet luisteren die de kijkers hebben om functies te verbeteren en de klachten te verminderen.

Zo is het nog altijd een rommel met de kijk geschiedenis bijv. altans hier wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Drardollan
Sowieso moet je je afvragen of je afhankelijk wil zijn van een app op je TV toch? Voor mijn gevoel was het een leuk experiment van de diverse producenten en zijn ze ondertussen ingehaald door allerlei andere oplossingen. Een simpele AppleTV of AndroidBox voorziet voor weinig geld ook in de behoefte en wordt veel beter en actiever onderhouden. Is ook een heel stuk simpeler om een app te ontwikkelen voor 2 platformen dan voor elke natte scheet die de TV fabrikanten bedachten qua OS. Dat sommige apps zoals @jwbokx aangeeft zelfs 10 jaar gedraaid hebben is eigenlijk een klein wonder.

Ken eigenlijk niemand meer die TV Apps gebruikt. Het zorgde voor veel problemen zoals snel geen updates meer, trage processoren in TV's en apps die maar half ontwikkelt waren.

Mijn advies, als dat gevraagd wordt, is altijd koop een TV voor het beeld/geluid en hang er een apparaat aan wat je eenvoudig en goedkoop kan vervangen voor alle diensten die je wil afnemen.

Dat gezegd hebbende wat meer ontopic, we hebben nu iets meer dan een week NLZiet en het bevalt ons goed. De kwaliteit is prima en de opties voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:17
Nouja, als je een Android/Google TV hebt is de kans groot dat alle apps gewoon zonder problemen blijven werken, dus dat doe ik al vele jaren. Werkt toch lekkerder dan een chromecast of een externe box.

Persoonlijk begrijp ik al heel lang niet waarom je nog een TV met een eigen (WebOS/Tizen) OS zou kopen, je weet gewoon dat dat problemen gaat veroorzaken en je d'r weer een externe box aan moet hangen om dat op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakGP
Overspark schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:44:
Persoonlijk begrijp ik al heel lang niet waarom je nog een TV met een eigen (WebOS/Tizen) OS zou kopen, je weet gewoon dat dat problemen gaat veroorzaken en je d'r weer een externe box aan moet hangen om dat op te lossen.
Omdat elke tv gewoon met een eigen OS komt..... niemand verplicht je het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Nouja, als je een Android/Google TV hebt is de kans groot dat alle apps gewoon zonder problemen blijven werken, dus dat doe ik al vele jaren. Werkt toch lekkerder dan een chromecast of een externe box.

Ook Android/Google op de TV is een eigen OS. Dus waarom je WebOS/Tizen "afkraakt" en die niet, dat begrijp ik niet zo goed.

Verder zie ik geen enkele meerwaarde, wat zou er precies lekkerder werken dan een AppleTV of AndroidBox? En dan dus niet streamend, maar gewoon een native box die autonoom werkt. Ik denk dat er in het gebruik 0 verschil zit, het zijn wat andere knopjes die je moet drukken misschien maar dat is het dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:21

Persoonlijk snap ik het wel. Ik heb geen kastje, de streamingdiensten die ik gebruik werken allemaal op WebOS. Naar tevredenheid. En als het niet meer werkt, dan zal er alsnog iets anders moeten komen. Maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvhemert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:20
Drardollan schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:31:
Verder zie ik geen enkele meerwaarde, wat zou er precies lekkerder werken dan een AppleTV of AndroidBox? En dan dus niet streamend, maar gewoon een native box die autonoom werkt. Ik denk dat er in het gebruik 0 verschil zit, het zijn wat andere knopjes die je moet drukken misschien maar dat is het dan ook wel.
Ik ben recent overgestapt van KPN TV met settop box naar AppleTV en heb hiervoor ook RaspPI's, Amazon FireSticks en de verschillende TV apps gebruikt (zowel op Philips als LG). Voorwat betreft de kwaliteit van TV streamen zit er geen/weinig verschil tussen de meeste oplossingen maar de belangrijkste reden om toch over te stappen zit wat mij betreft in de ervaring er om heen. Trage apps is bij mij thuis de no 1 ergernis, als deze dan ook nog eens vastlopen vanwege te weinig geheugen en een herstart nodig is dan gaat de lol er snel genoeg af. Als de jaren verstrijken worden de apps zwaarder, om dezelfde ervaring te behouden is een update helaas noodzakelijk.

Ik heb momenteel een Apple TV in de woonkamer en een Firestick in de keuken, het verschil is duidelijk merkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
fvhemert schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:29:
[...]

Ik ben recent overgestapt van KPN TV met settop box naar AppleTV en heb hiervoor ook RaspPI's, Amazon FireSticks en de verschillende TV apps gebruikt (zowel op Philips als LG). Voorwat betreft de kwaliteit van TV streamen zit er geen/weinig verschil tussen de meeste oplossingen maar de belangrijkste reden om toch over te stappen zit wat mij betreft in de ervaring er om heen. Trage apps is bij mij thuis de no 1 ergernis, als deze dan ook nog eens vastlopen vanwege te weinig geheugen en een herstart nodig is dan gaat de lol er snel genoeg af. Als de jaren verstrijken worden de apps zwaarder, om dezelfde ervaring te behouden is een update helaas noodzakelijk.

Ik heb momenteel een Apple TV in de woonkamer en een Firestick in de keuken, het verschil is duidelijk merkbaar.
Ik kan enkel spreken over ervaring met de AppleTV als AppleFanboy. Maar ik vind het een verademing, ik heb nog geen kastje van een provider gezien die net zo snel is als mijn AppleTV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fvhemert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:20
Drardollan schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:30:
[...]

Ik kan enkel spreken over ervaring met de AppleTV als AppleFanboy. Maar ik vind het een verademing, ik heb nog geen kastje van een provider gezien die net zo snel is als mijn AppleTV.
100% mee eens! Wel een saai apparaat overigens, alles werkt gewoon......:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
fvhemert schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:32:
[...]

100% mee eens! Wel een saai apparaat overigens, alles werkt gewoon......:)
Precies de reden waarom ik qua smartphone/tablet/TV een AppleFanboy ben (geworden) ;) Na jaren gezeik met telefoons en custom roms was ik er helemaal klaar mee. Sommige apparaten moeten het gewoon doen, zonder gedoe of gezeik. Al is het maar om de wederhelft tevreden te houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]
Diverse apps die simpelweg niet eens beschikbaar zijn indien het een TV is waarop Android/Google TV as OS(GUI) draait, zoals de F1TV app om er maar eens eentje te noemen.

Ik ben ook niet altijd even gecharmeerd van sommige externe Android (FireTV), of Android TV oplossingen, maar er zijn wel degelijk Android TV streamers te vinden die nogal wat "lekkerder" draaien dan welke Android/Google TV.

Het hoeft daarvoor niet altijd perse een Shield TV te zijn, maar indien het een streamer met fatsoenlijke specificaties betreft, dan draait het over het algemeen soepel en vlot.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jigalvh
De ervaring met de NLZIET app op WebOS is voor ons eigenlijk omgekeerd. In het begin liep de app na een aantal uren een soort van vast en werkte eigenlijk alleen de optie om de app uit het geheugen te gooien. Dat is na een tijdje opgelost en sindsdien werkt het al jaren (CX model) behoorlijk netjes. Ja, aan de kant van NLZIET zijn er bugs maar dat kom je in elke app/dienst tegen.

Het voordeel van een native app is dat je met eenzelfde afstandsbediening all apps kunt bedienen. Als ik kijk naar de afstandsbedieningen van de diverse "kastjes" als Apple TV, FireStick, enz. dan is die best beperkt. Bij de tv heb ik cursortoetsen, een "ok" knop, knoppen voor volume, programma ("zappen"), cijfertoetsen voor zenders, terug, afspelen, pauze, mute en nog een magic cursor door de afstandsbediening te bewegen.
De apps die we gebruiken zitten onder sneltoetsen (een van de cijfertoetsen ingedrukt houden) en dus is het wisselen daartussen ook te simpel.

Hoe doen gebruikers van zo'n kastje dat eigenlijk met de bediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

jigalvh schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:24:
[...]
Het voordeel van een native app is dat je met eenzelfde afstandsbediening all apps kunt bedienen. Als ik kijk naar de afstandsbedieningen van de diverse "kastjes" als Apple TV, FireStick, enz. dan is die best beperkt.
Je kan met de LG magic afstandbediening ook gewoon het AppleTV kastje bedienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jigalvh schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:24:
[knip]

Hoe doen gebruikers van zo'n kastje dat eigenlijk met de bediening?
Voor mij geldt, eigenlijk hetzelfde als jij nu doet. Er bestaat meer dan één geschikte afstandsbediening 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
Ik had al meerdere keren aangegeven om met mobiel of tablet te streamen. Er zit een chromecast in dus geen gezeur met apps die verdwijnen. Maar inderdaad alles met de afstandbediening is fijn.
We hebben al lang een harmony one en die blijft het doen... Dus meerdere kastjes of apparaten is geen probleem. Voor de audio wordt een aparte versterker met surround gebruikt. Maar toch gewoon 1 afstandbediening...
Dan is gaan streamen is dan wel lastiger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jigalvh
DON PAPA schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:04:
[...]
Je kan met de LG magic afstandbediening ook gewoon het AppleTV kastje bedienen ;)
Nu ben ik nieuwsgierig :) Luistert de AppleTV NLZIET app dan ineens ook naar de extra toetsen die op de LG remote beschikbaar zijn? Of is het enige voordeel dat je maar een afstandsbediening hoeft te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:17
Drardollan schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:31:
[...]

Ook Android/Google op de TV is een eigen OS. Dus waarom je WebOS/Tizen "afkraakt" en die niet, dat begrijp ik niet zo goed.

Android/Google TV komt niet van de makers van je TV en wordt door meerdere TV makers gebruikt, dus in die zin geen eigen OS.

Het voordeel boven een externe box is minder gedoe, een ingang meer beschikbaar, minder stroomverbruik, alles werkt direct vanaf de homepage van je TV, geen aparte afstandsbediening voor de box (alhoewel die meestal ook naar de TV AB luistert, maar toch), geen incompatibiliteiten tussen je box en TV (HDR, audio codecs), etc.

M'n vorige TV had ik jaren geleden aan een Shield hangen, maar dit werkt gewoon beter. Niet dat dit eeuwig ondersteund zal blijven natuurlijk, maar waarschijnlijk wel langer dan sommige andere oplossingen. En in het ergste geval moet ik in de toekomst alsnog terug naar een aparte box, dat blijft kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 14:33
hardware-lover schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:48:
[...]

Naar mijn weten wordt de app voor WebOS toch minder goed onderhouden dan voor andere OS platformen.

Ik kan me nog herinneren dat het onstellend veel langer duurde voordat de Kids profielen werden toegevoegd voor dat OS, zal mogelijk nog steeds minder goed van updates worden voorzien?
Mijn zoontje en ik zagen vanmorgen hetzelfde berichtje. Jammer. Vond de App nog niet heel handig. Traag (ligt dus wss aan hardware TV) en voordat je een zender hebt opgezet moet je eerst 4 menu's door, ik wil gewoon tv kijken en niet kiezen of ik vooraf aan wil starten of live wil kijken wellicht zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Fugitive2008 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:15:
[...]
ik wil gewoon tv kijken en niet kiezen of ik vooraf aan wil starten of live wil kijken wellicht zie ik iets over het hoofd.
Je kan bij de instellingen in de NLziet app kiezen voor "Opstarten met laats gekeken zender"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:27
Ondanks dat ik heel tevreden ben met NLziet ervaar ik 2 problemen.

Probleem 1:
Ik ervaar regelmatig lipsync problemen. Ervaren jullie dit ook?

Probleem 2:
Ik ervaar regelmatig dat als ik naar de gids ga na een paar uur de app niet gebruikt te hebben dat de gids op een andere datum/tijd start (vaak 1 dag geleden). Eerst heet het kopje "vandaag" en na een tijdje veranderd dit naar gisteren waardoor je in een oude gids zit te zoeken. Ervaren jullie dit ook?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

knorde schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:06:

Probleem 1:
Ervaren jullie dit ook?
Probleem 2:
Ervaren jullie dit ook?
Nee en nee
(ik gebruik de NLZiet app op de nieuwste versie AppleTV 4K)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ratzz
knorde schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:06:

Probleem 1:
Ik ervaar regelmatig lipsync problemen. Ervaren jullie dit ook?
Ik heb dat met name ervaren met de mi box bij de Google Chromecast HD TV heb ik daar geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
ratzz schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:32:
[...]

Ik heb dat met name ervaren met de mi box bij de Google Chromecast HD TV heb ik daar geen last meer van.
De nieuwe 2eGen Mi Box S met Google TV heeft daar helemaal geen last van, sterker nog er is met deze MI Box heel weinig te klagen, deze doet gewoon zijn werk. Ik heb deze al geruime tijd en wordt continu gebruikt met diverse streamings apps waaronder NLZiet en tot op heden nog geen enkel probleem kunnen ontdekken. Het is gewoon ongelovelijk stabiel. Ik herstart enkel de box na een aantal weken wel eens om het gheugen weer even vrij te maken. Maar doet hetzelfde met Windows en Linux computers, is gewoon een vaste gewoonte om fragmentatie binnen de perken te houden.

En met de opgespaarde MI punten koste de box 30 euro want tjdens en aanbieding gelden de punten ook en heb je extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
----

[ Voor 99% gewijzigd door edgarf28 op 04-04-2025 07:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Penthe schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 00:22:
[...]

De nieuwe 2eGen Mi Box S met Google TV heeft daar helemaal geen last van, sterker nog er is met deze MI Box heel weinig te klagen, deze doet gewoon zijn werk. Ik heb deze al geruime tijd en wordt continu gebruikt met diverse streamings apps waaronder NLZiet en tot op heden nog geen enkel probleem kunnen ontdekken. Het is gewoon ongelovelijk stabiel. Ik herstart enkel de box na een aantal weken wel eens om het gheugen weer even vrij te maken. Maar doet hetzelfde met Windows en Linux computers, is gewoon een vaste gewoonte om fragmentatie binnen de perken te houden.

En met de opgespaarde MI punten koste de box 30 euro want tjdens en aanbieding gelden de punten ook en heb je extra korting.
Nieuw? De 2e gen is alweer van 2023 hoor.
De 3e gen is op 25 maart jl. aangekondigd en komt binnenkort uit (https://www.notebookcheck...or-revealed.986381.0.html)

Maar de 3e gen heeft helaas nog steeds maar 2gb ram en zal ik daardoor nog steeds niet aanschaffen. Anno 2025 kan 2gb ram echt niet meer is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
edgarf28 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 07:03:
[...]Maar de 3e gen heeft helaas nog steeds maar 2gb ram en zal ik daardoor nog steeds niet aanschaffen. Anno 2025 kan 2gb ram echt niet meer is mijn mening.
Het is vooral de Mali-G310 GPU in de nieuwe S905X5M SoC die flink wat sneller is dan de Mali-G31 in de vorige generatie, die is belangrijk voor o.a. upscaling naar 4K.

https://www.arm.com/produ...-multimedia/gpu/mali-g310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
easyriider schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 12:34:
[...]

Het is vooral de Mali-G310 GPU in de nieuwe S905X5M SoC die flink wat sneller is dan de Mali-G31 in de vorige generatie, die is belangrijk voor o.a. upscaling naar 4K.

https://www.arm.com/produ...-multimedia/gpu/mali-g310
Ja oke hij zal vast wel een betere cpu en gpu hebben. Maar zo lang ze die blijven combineren met 2gb ram dan blijven de menus/apps traag.
Geef mij maar de komende Apple TV die eind van het jaar verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Overspark schreef op woensdag 2 april 2025 @ 00:53:
[...]

Android/Google TV komt niet van de makers van je TV en wordt door meerdere TV makers gebruikt, dus in die zin geen eigen OS.
Het is een OS specifiek voor de TV en als de support stopt omdat ofwel Android/Google of de TV fabrikant er geen zin meer in heeft dan ben je net zo goed het haasje. Ik beschouw elk OS op een TV als een eigen OS waar je te weinig invloed op hebt.
Het voordeel boven een externe box is minder gedoe, een ingang meer beschikbaar, minder stroomverbruik, alles werkt direct vanaf de homepage van je TV, geen aparte afstandsbediening voor de box (alhoewel die meestal ook naar de TV AB luistert, maar toch), geen incompatibiliteiten tussen je box en TV (HDR, audio codecs), etc.
Die paar watt per jaar heb je gelijk in, maar gaat nergens over. Ingangen is anno 2025 toch geen issue meer? Die afstandsbedieningen zijn inderdaad compatibel tegenwoordig en incompatibiliteit tussen box en TV? Dan moet je geen knakenspul kopen hoor, dan maak je dat niet mee.

Die homepage van de TV is vaak alleen maar traag en irritant. Maar ook een box start gewoon op met een homepage en daar kom je ook direct op uit als je de boel aan slingert (de homepage op de TV vereist over het algemeen een knop indrukken).

Nog steeds geen voordeel gezien van enkel de TV gebruiken, en als er al een voordeel is dan weegt dat nooit op tegen wat een extra box allemaal brengt.
M'n vorige TV had ik jaren geleden aan een Shield hangen, maar dit werkt gewoon beter. Niet dat dit eeuwig ondersteund zal blijven natuurlijk, maar waarschijnlijk wel langer dan sommige andere oplossingen. En in het ergste geval moet ik in de toekomst alsnog terug naar een aparte box, dat blijft kunnen.
Als de TV nu stopt met support voor het OS / app dan ben je klaar. Kan je de hele TV vervangen of alsnog een box kopen. Elke euro die je extra hebt uitgegeven aan de TV ivm het OS / app is weggegooid geld. Beter een zo dom mogelijke TV kopen en verrijken met een box naar keuze, die veel langer ondersteunt wordt en eenvoudig te vervangen is.

Wat mij betreft dan he :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:21
Drardollan schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:38:

Als de TV nu stopt met support voor het OS / app dan ben je klaar. Kan je de hele TV vervangen of alsnog een box kopen. Elke euro die je extra hebt uitgegeven aan de TV ivm het OS / app is weggegooid geld. Beter een zo dom mogelijke TV kopen en verrijken met een box naar keuze, die veel langer ondersteunt wordt en eenvoudig te vervangen is.

Wat mij betreft dan he :)
Daar ben ik het van harte mee eens. Maar zul je net zien dat je goedkoopste optie een Smart TV is. Ligt eraan wat je eisen en wensen zijn natuurlijk.

Hoe het bij ons werkt: TV aan. Even wachten. De '1' toets ingedrukt houden -> NL Ziet app start op. Klaar. Werkt prima. Geen home of menuutje ofzo nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
Kalentum schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:56:
[...]

Daar ben ik het van harte mee eens. Maar zul je net zien dat je goedkoopste optie een Smart TV is. Ligt eraan wat je eisen en wensen zijn natuurlijk.

Hoe het bij ons werkt: TV aan. Even wachten. De '1' toets ingedrukt houden -> NL Ziet app start op. Klaar. Werkt prima. Geen home of menuutje ofzo nodig.
Ik zet gewoon mijn AppleTV aan met 1 knop, dan kom ik automatisch in het hoofdmenu van de AppleTV (TV pakt direct de juiste ingang).

Maar het is geen probleem als de goedkoopste (of beter gezegd, beste optie) smart opties heeft. Die neem je gewoon "voor lief" en configureer en gebruik je niet verder. Heb je er ook nooit problemen mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jigalvh
Drardollan schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:38:
Het is een OS specifiek voor de TV en als de support stopt omdat ofwel Android/Google of de TV fabrikant er geen zin meer in heeft dan ben je net zo goed het haasje. Ik beschouw elk OS op een TV als een eigen OS waar je te weinig invloed op hebt.
Met elk device dat van software afhankelijk is heb je dit probleem. Alleen wat algemene devices kun je zelf van andere software voorzien.
De LG CX krijgt nog steeds software updates, dus wat dat betreft is LG niet een fabrikant die maar heel kort updates uitgeeft.
Die afstandsbedieningen zijn inderdaad compatibel tegenwoordig en incompatibiliteit tussen box en TV?
Daar heb ik nog een onbeantwoorde vraag over: is de app op de box beperkt tot de toetsen die de afstandsbediening van de box heeft, of krijg je met de AB van de tv ook ondersteuning voor de extra toetsen?
Het zou leuk zijn dat je met de AB van de tv bijvoorbeeld je Apple TV kunt bedienen, maar dan mis je wellicht wel al die handige toetsen die de AB van de tv wel heeft en die ontbreken op die van de Apple TV.
Die homepage van de TV is vaak alleen maar traag en irritant. Maar ook een box start gewoon op met een homepage en daar kom je ook direct op uit als je de boel aan slingert (de homepage op de TV vereist over het algemeen een knop indrukken).
Bij het starten toont de TV een homepage; althans een balk onderin met de apps in volgorde van gebruik. Na enkel seconden verdwijnt dat ding ook weer. Je kunt het met een knop oproepen, maar dat doe ik alleen om apps te vinden die ik nauwelijks gebruik. De meest gebruikte apps zitten onder sneltoetsen (een cijfertoets wat langer indrukken).
Nog steeds geen voordeel gezien van enkel de TV gebruiken, en als er al een voordeel is dan weegt dat nooit op tegen wat een extra box allemaal brengt.
Wat brengt zo'n box allemaal? M'n tv heeft de meeste apps voor streamingdiensten en wat er ontbreekt kan ik ook via AirPlay afspelen.
Als de box nu stopt met support voor het OS / app dan ben je klaar. Dan kan je box gaan vervangen. Elke euro die je hebt uitgegeven aan die box is dan weggegooid geld.
Als je gewoon een TV uitzoekt die qua beeld, features, prijs en bediening (dat laatste wordt te vaak vergeten) bij je wensen aansluit dan kun je daarna bedenken of je de eerste tijd met het OS van de TV uit de voeten kunt of dat je toch een device moet hebben voor de apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:23
Heb nu een LG G5 ipv een LG G2 en NLZIET hapert qua geluid elke zoveel random seconden. Maar minimaal 1x per 60 seconden.

Wisselen van wifi netwerk tussen 2.4/5/6ghz helpt ook niet.

Alle andere apps werken wel goed....

Snap er geen saus van...

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrme12345
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Weet iemand of de bekerfinale ook te zien is op NLZIET?

energienerds, gasloos, 11,5kWp, 14 kWh accu, EV, Atlantic WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:48
mrme12345 schreef op maandag 21 april 2025 @ 15:27:
Weet iemand of de bekerfinale ook te zien is op NLZIET?
Het is te zien op NPO1 dus ook op NLZIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Hatman schreef op maandag 21 april 2025 @ 15:37:
[...]

Het is te zien op NPO1 dus ook op NLZIET.
De KNVB beker wordt niet uitgezonden op NPO1 hoor. Alleen ESPN
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste