Ik weet niet welke Android TV OS versie en build je op dit moment met de 8010 gebruikt, maar mocht het een V14 versie zijn, en heb je de 8010 geen factory reset gegeven nadat je van een V12 versie afgekomen bent, dan zou dat al een oorzaak kunnen zijn. Die FR is eigenlijk een must na de eerste V14 update.Palomar schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 13:17:
Ik heb wel regelmatig dat het beeld van de stream stilstaat en het geluid doorgaat. Als ik dan even op back klik en hervatten doe dan is het weer goed (of een paar seconden terugspoelen en hervatten).
Ik gebruik een Andoid TV box van Nokia (8010). Ik heb hier bij andere apps (youtube, netflix, videoland, prime, disney etc. nooit last van). Box staat ook naast wifi punt en signaal is uitstekend. Ligt dit aan NLZiet? Hebben anderen hier ook last van? Of is dit een goede reden om toch eens een andere mediabox te kopen (bijv. Apple tv)?
Aangezien ik met een gelijkwaardig apparaat NLZiet stream, en het fenomeen nog niet gezien heb, buiten dat de bitrate wat lager ligt de laatste tijd (oorzaak NLZiet zelf), zou de oorzaak niet direct bij de speler zelf hoeven te liggen.
Testing, one, two ...