Voor degenen die overwegen om een proefabonnement op Canal+ te nemen:
DOE HET NIET !
Mijn ervaring: in april gratis proefabonnement afgesloten. Direct op dezelfde dag weer opgezegd per einde proeftermijn. Dat doe ik altijd bij elke streamingdienst, dan kan ik zelf kiezen of ik weer wil verlengen. Prima, bevestiging per mail gehad dat opzegging was doorgevoerd.
Begin juli (dus twee-en-een-halve maand) verder: ineens dik 35 euro van mijn rekening afgeschreven! Ik dus in de chat met Canal+. Nou dat kostte wat moeite maar uiteindelijk gaven ze toe dat het hun fout was. En dat ze het met terugwerkende kracht zouden rechtzetten. OK, foutje maken kan, prima. Maar toen (begin juli) bleek dat terugbetaling eind augustus of als ik pech had eind september zou plaatsvinden..... whaaat?
Nee dat kan echt niet anders. Helaas pindakaas. Ook niet na meerdere keren via verschillende wegen proberen. Ondertussen heb ik via mijn creditcard maatschappij een chargeback aangevraagd, in de hoop dat dit de terugbetaling versneld. Ben benieuwd.
Oh ja: wil je lachen, google dan even op "Canaldigitaal reviews". Met name de meer dan 400 reviews op Trustpilot (prachtig gemiddeld cijfer van een 1,2

) laten zien dat ik helaas niet de enige ben. Wees gewaarschuwd.