Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaringen met Canal Digitaal live TV app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:30

franssie

Save the albatross

(jarig!)
Ah ik was aan het nadenken om /een topic te starten.

mijn ervaringen tot nu (3 uur lid)
1) activatie ging mis, kon niet inloggen op de app maar wel op de site. Most bellen met de klantenservice die een product aan mijn profiel heeft toegevoegd (een smartcard nummer) waardoor het nu wel werkt.
2) Het voetbal zag er erg onscherp en haperig uit, andere zenders lijken wel erg scherp.
3) De app werkt eigenlijk veel beter dan verwacht. Zappen gaat via het zender overzicht en redelijk vlot. En nog beter, als ik een zender opzet dan kan mijn vriendin als je ook verbonden is met dezelfde chromecast in haar app ook zappen en pauzeren. Een beetje zoals met Netflix dus.

Ik kijk de gratis maand nog even aan voor nu denk ik dat ik volgende maand mijn edpnet (digitenne) abonnement ga opzeggen.

De WAF was overigens erg hoog (ooh deze zender ook en deze en ooh deze - digitenne heeft geen heel groot aanbod) en ze fietste zo weg op de app.

edit: ik kijk HD over een Telfort 9,7mbit lijntje.

Alleen zou ik de eredivisie graag willen ruilen voor de F1 maar soit.

edit2:
Ik keek even naar de bandbreedte gebruik in mijn Fritzbox en dat ziet er wel tamelijk opmerkelijk uit.

download gedrag CD

Zal morgen eens testen hoe Netflex met die bursts omgaat op een tweede HD TV met google chrome.

[Voor 15% gewijzigd door franssie op 06-07-2018 18:28]

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• voorstad
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:07
DanielAlm schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:48:
Tja dit lijkt wel ergens op. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden:

Aan: 'Canal Digitaal'
Onderwerp: RE: abbo op nieuwsbrief?

Het zou fantastisch zijn als dat zo zou zijn. Niet dus. Als bijlage een screenshot. Het gaat dus nogmaals, zoals ik schreef, om “Android TV”. Het kan in dit geval de mi box zijn maar ook een televisie met Android TV als systeem. Android TV verschilt van Android enkel wat betreft de interface. Dat vraagt om een relatief kleine aanpassing. Vandaar mijn grote teleurstelling dat jullie dat niet doen. Jullie concurrenten (NL ziet, Ziggo, e.d.) ondersteunen allang deze mogelijkheid! Denk eens aan alle abonnees die jullie erbij zouden gaan krijgen want op fora wordt er veel om gevraagd!!!

Van: Simon - Canal Digitaal
Verzonden: donderdag 12 december 2019 09:36

Je hebt een scoop

Kun je kijken of je de app in de store van je tv kan vinden?

--
Simon van Canal Digitaal.
Ik zag dat de app vandaag was geupdate. Kan 'm helaas nog niet in de store van mijn Mi Box S vinden.... (gecheckt rond 12:00 uur).

https://tweakers.net/ext/f/9ugf4VMRuAQHugHI9xSWXxvV/thumb.png

[Voor 6% gewijzigd door voorstad op 12-12-2019 13:02. Reden: plaatje toegevoegd]

• videopionier
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 31-03 02:23
Darkz0rs schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:13:
Ja hier werkt het nu ook aardig. Echter pauzeren werkt niet op me tv (wel in de app) beeld kwaliteit is sinds gisteren ook acceptabel. maar reclames niet kunnen spoelen vind ik wel echt een ding.....
Ik heb ook gekeken vandaag, ik zie geen verschil. Het is nog steeds 25p helaas. Dit is van NPO 1 HD:
Bandbreedte NPO1 HD
Ik heb het zelf ook even getest op de Sony TV. Werkt inderdaad niet. Is voor de DVBc en DVBs tuners.

Een pionier is iemand die als een van de eersten een bepaald gebied betreedt, zonder gebruik te kunnen maken van de ervaring van anderen.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True