Ah ik was aan het nadenken om /een topic te starten.
mijn ervaringen tot nu (3 uur lid)
1) activatie ging mis, kon niet inloggen op de app maar wel op de site. Most bellen met de klantenservice die een product aan mijn profiel heeft toegevoegd (een smartcard nummer) waardoor het nu wel werkt.
2) Het voetbal zag er erg onscherp en haperig uit, andere zenders lijken wel erg scherp.
3) De app werkt eigenlijk veel beter dan verwacht. Zappen gaat via het zender overzicht en redelijk vlot. En nog beter, als ik een zender opzet dan kan mijn vriendin als je ook verbonden is met dezelfde chromecast in haar app ook zappen en pauzeren. Een beetje zoals met Netflix dus.
Ik kijk de gratis maand nog even aan voor nu denk ik dat ik volgende maand mijn edpnet (digitenne) abonnement ga opzeggen.
De WAF was overigens erg hoog (ooh deze zender ook en deze en ooh deze - digitenne heeft geen heel groot aanbod) en ze fietste zo weg op de app.
edit: ik kijk HD over een Telfort 9,7mbit lijntje.
Alleen zou ik de eredivisie graag willen ruilen voor de F1 maar soit.
edit2:
Ik keek even naar de bandbreedte gebruik in mijn Fritzbox en dat ziet er wel tamelijk opmerkelijk uit.

Zal morgen eens testen hoe Netflex met die bursts omgaat op een tweede HD TV met google chrome.
mijn ervaringen tot nu (3 uur lid)
1) activatie ging mis, kon niet inloggen op de app maar wel op de site. Most bellen met de klantenservice die een product aan mijn profiel heeft toegevoegd (een smartcard nummer) waardoor het nu wel werkt.
2) Het voetbal zag er erg onscherp en haperig uit, andere zenders lijken wel erg scherp.
3) De app werkt eigenlijk veel beter dan verwacht. Zappen gaat via het zender overzicht en redelijk vlot. En nog beter, als ik een zender opzet dan kan mijn vriendin als je ook verbonden is met dezelfde chromecast in haar app ook zappen en pauzeren. Een beetje zoals met Netflix dus.
Ik kijk de gratis maand nog even aan voor nu denk ik dat ik volgende maand mijn edpnet (digitenne) abonnement ga opzeggen.
De WAF was overigens erg hoog (ooh deze zender ook en deze en ooh deze - digitenne heeft geen heel groot aanbod) en ze fietste zo weg op de app.
edit: ik kijk HD over een Telfort 9,7mbit lijntje.
Alleen zou ik de eredivisie graag willen ruilen voor de F1 maar soit.
edit2:
Ik keek even naar de bandbreedte gebruik in mijn Fritzbox en dat ziet er wel tamelijk opmerkelijk uit.

Zal morgen eens testen hoe Netflex met die bursts omgaat op een tweede HD TV met google chrome.
[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 06-07-2018 18:28 ]
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

:strip_exif()/f/image/U6Jz2oUGtmWlLdU5H4VZ7uDn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q6ssX1sMCTgKihvE0laszzrp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IefcAeNkKiSvOUyxAZhrLdWy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HCT8DdOhRqrZgIMDs4e0sJuS.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/MoKG8UEsPcLIQ640MKsSS1vx.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nJC16ojSZNq7uxYLQBMycAb0.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7lTfOqwVWhMFcg8dEXHVyZwH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ve10hvemDNlKLdoTVUHtQ2Gk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f46mz7xfo5uaUIyWHHcT1Wwo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KqAyxKLMNQHAGRdtDiQL2BYW.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/i3xt5C1k9jXI4nIMF3OKxvgo.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Jt8OVsS6at6T9gT4QCscDRMW.png?f=user_large)
/f/image/YWvcGnTbKsxc54eUVoF8PCKs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/umWyEpEyHXIdgP1RnAd6tnXQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uPbNjKrlHFJ7vk04EUrpgpqC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gWbnMzUnHVlvHq3CVLvRUKDJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KpymKYKmeDK5jtP7s6bOw2W6.jpg?f=fotoalbum_large)