Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaringen met Canal Digitaal live TV app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:31
Naar aanleiding van nieuws: Canal Digitaal begint met aanbieden abonnement voor live-tv heb ik besloten om een abbonement te nemen voor deze service. Want fox sports eredivisie wil ik wel hebben voor de 14,95 euro!

Blijkt dat alleen het eerste kanaal in het abbonement zit. Dat is geen ramp. Ik zag dat je heel wat leuke muziek zenders erbij had. Dus dat maar proberen. Op het mobiel werkt het streamen fijn onderweg in de trein.

Thuis wou ik verder kijken naar muziek videos via mijn chromecast maar na een paar minuten knalt het eruit. Jammer, want dit heb ik met alle live TV apps ala Knippr en ziggo go. Kpn play werkte opzich wel Okay.

Vandaag de tweede dag. Nu word er gebufferd ipv dat de stream stopgezet word. Na een paar keer bufferen blijft het hangen. Dus in dacht van, laat ik de klantenservice bellen. Ik heb uitgelegd dat de stream eerst stopte na een paar minuten en nu dat het heel de tijd blijft hangen. "Heeft u al uw wachtwoord gewijzigd?" kreeg ik te horen. Ik vroeg me af waarom dat nou zin had. "dan kunt u wel in uw account komen.". Maar ik kan al in mijn account? "dit is toch echt de oplossing die we nu aanbieden".

Gelijk had ik er geen zin in en wou mijn abbonement opzeggen, wat alleen telefonisch kan. "dat kan niet, dat kan pas na uw proef periode'.

Lekker dan. Enige wat ik wou ik het probleem melden zodat ze er wat mee konden doen. Maar blijkbaar zit ik hier nu twee maanden aan vast. Ik hoop dan dan ze het probleem oplossen en gewoon fatsoenlijke streams kunnen aanbieden.

Dit is geen vraag naar gewoon om mijn ervaringen te delen met anderen. Wat zijn jullie ervaringen?

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
Ik kijk via ziggo met een 200 mbit lijn.

Andere services zoals youtube of Netflix werken wel fijn.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | BTO X-BOOK 15CL76 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• polopolo150
Vanavond voor het eerst sinds weken een avondje deze service proberen. Fox sports 1 heeft nu eindelijk nut om te kijken.

De overige fox sports kanalen had ik er eigenlijk wel graag bij gekregen. Bij de andere wedstrijd wel een doelpuntje te zien. Het "hoofd" wedstrijd gebeurd er nu niet zo veel.

Edit: het constant uitvallen van de video is gewoon niet gebeurd dit weekend. Denk dat ik morgen ga bellen om de abbo door te laten gaan.

polopolo150 wijzigde deze reactie 13-08-2018 01:09 (19%)

• polopolo150
Het moet niet gekker worden :(

Heb net mijn "gratis" CanalDigitaal kaart gekregen dat je bij de live TV abbo krijgt. Nou. Dat vind ik leuk. Alleen als ik mijn abbo opzeg dan moet ik hem ook terugsturen :(

Ik kijk een gegeven paard niet in de bek maar dit levert bij mij gewoon irritaties op.

• polopolo150
Ik heb bij mijn bomvol abbo nu ook Fox Sports 4! :D

Helaas kan ik niet programma's terug kijken. Dat zou echt verdomd interessant zijn geweest om legaal UFC te kijken.

polopolo150 wijzigde deze reactie 05-09-2018 18:18 (53%)

• polopolo150
Hebben meer mensen last van het kijken van Live TV via de website?

Laatste dagen krijg ik vaak de melding "Kan niet afspelen in huidige regio" als ik iets zit te kijken na een paar minuten. Ik bevind me echter gewoon in Nederland en heb geen VPN of iets anders aan. Zoekend naar mijn IP adres krijg ik gewoon een Ziggo IP adres te zien.

Nou denk ik eerder dat ik gewoon een hele verkeerde melding krijg. Misschien is er een buffer probleem of iets dergelijks. Maar ik ben ondertussen achtergekomen dat de klantenservice best noob is als het komt op technische problemen dus vertrouwen heb ik hier niet in. :-(

• polopolo150
@Jorgen van jouw lijst is het enige wat je kan kijken in de app Fox Sports 1. Dus 1 kanaal van Fox Sports.

De buitenlandse kanalen moet je echt bij een traditionele kabel abonement halen. Ziggo Sport totaal kan je via de website van hunzelf bestellen met losse wedstrijden en een abonement.

Wat je wel kan doen, mits je al satelliet apparatuur hebt, is deze abonement nemen en dan na een paar weken een kaart ontvangen waarop je het gehele satelliet programmering kan ontvangen.

• polopolo150
Ah. Nu kan ik alweer, naast Fox Sports 1, ook de tweede en vierde kanaal ontvangen.

Het staat ook nergens aangegeven of dat weer tijdelijk is of vast. :P Zou wel mooi zijn mocht dit vast worden.

• polopolo150
Klopt het dat je nu alleen maar maximaal 4 ipv 5 apparaten kan koppelen met Canal Digitaal?

Ik vind het sowieso vervelend dat dit bestaat. Bij Ziggo Go nog nooit zo'n melding gekregen. Ik heb liever een maximaal streams tegelijk dan dat ik iedere keer een apparaat moet uitloggen. Heb namelijk best veel apparaten hier staan. :P

• polopolo150
Heb trouwens via Facebook gevraagd aan Canal Digitaal of ze ook nog Fox Sports 3,5,6 toevoegen aan de LIve TV app. Antwoord is dat ze geen plannen hebben ervoor. :(

Is jammer. Zou graag de Amerikaanse sporten nog erbij willen hebben.

• polopolo150
Net mijn Bomvol abbo opgezegd en ga maar alternatieven proberen.

Hoe langer ik met Canal Digitaal lid was hoe beter het werkte. Heb laatste dagen urenlang via mijn browser gekeken en geen enkele buffer te pakken. Ook bij grote voetbalwedstrijden zoals de klassieker was Fox Sports nog te bekijken via de service.

Maar dat was het dan ook. Gebruikte het alleen voor Fox Sports en ik kijk graag internationale TV. (voornamelijk Amerikaanse) Dus kan beter opzoek naar iets dat nog beter bij me past. Ondanks dat ga ik wel tevreden weg. :)

• polopolo150
Toevallig vandaag meegemaakt dat een populair evenement ervoor zorgt dat je niet naar een zender kan kijken. Op dit moment is er Champions League op Veronica maar de pagina voor deze zender laad niet. De andere zenders werken wel. Dit probeerde iemand op mijn account via de browser. Vervolgens zelf geprobeerd en werkte het ook niet.

Toevallig keek ik al via Ziggo Go en dat werkt wel gewoon goed. Blijkbaar is Canal Digitaal populairder dan dat ik dacht. :P

polopolo150 wijzigde deze reactie 19-02-2019 21:39 (12%)

• polopolo150
Ook vanavond weer dat het buffert tijdens een voetbal wedstrijd. De Klassieker (Feyenoord - Ajax) waar ik op Fox Sports 1 kijk. Nogmaals had ik een stream van Ziggo Go ernaast (andere zender, Ziggo Sport met de andere klassieker Real Madrid - FC Barcelona) en die werkte prima. Nu met de Nederlandse wedstrijd geswitcht naar Ziggo en werkt wel als een zonnetje.

Kan deze service eigenlijk niet meer aanraadden als je er echt afhankelijk van bent voor dit soort momenten.

polopolo150 wijzigde deze reactie 27-02-2019 21:23 (13%)

• polopolo150
BliXem schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:23:
Meld je dit soort problemen wel even? Wellicht lossen ze het dan sneller op.
Klantenservice is nu dicht en 11 maart ben ik er weg. :P Ze zoeken het zelf maar uit.

• polopolo150
Weet iemand of de service is verbeterd sinds ik er weg ben gegaan? In de illegale circuit word ik soms ook niet echt helemaal lekker van hoe de kwaliteit is.

Gaat mij erom dat ik betrouwbaar naar sport kan kijken.Toen deze service wat populairder werd rond de jaarwisseling was dat namelijk niet het geval. Is dat nu beter? Voornamelijk bij de grote sportevenementen liet Canal Digitaal het liggen.

• polopolo150
Heb gevraagd bij de klantenservice maar ook voor de Live TV app abonnement is er alleen maar Fox Sports 1 en niet de andere Fox Sports kanalen. Dit was er vroeger wel.

Helaas is er dus geen legaal alternatief om wel deze kanalen te ontvangen via internet (only). Ben op deze manier definitief naar het illegale circuit gebonjourd. :-(

Edit: Kreeg na het sluiten van de chat een mail met de reactie dat dit veel wordt gevraagd en dat ik de website goed in de gaten moet houden. Hoop dat ze in deze gat in springen!

polopolo150 wijzigde deze reactie 11-09-2019 19:11 (21%)

• polopolo150
Darkz0rs schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:46:
@polopolo150 ik wil dus ook internet-only plus IPTV. Echter wil ik het draaien op losse android boxjes.
Dat kan dus ook in het illegale circuit. Dan krijg je een M3U bestand die je in een IPTV speler kan zetten. Soms kan je ook een eigen app van de provider gebruiken.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True