Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03
Vortex1701 schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:25:
[...]

Dus ik ben niet de enige, ik heb ook maar weer gedaan alleen dit keer geen bevestiging ontvangen...
Ook weer gedaan, en 1 minuut later een e-mail met de bevestiging dat mijn abonnement per 1 oktober a.s. overgaat op Canal+ Voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:17
hardware-lover schreef op zondag 14 september 2025 @ 16:19:
@Birdstrike, dan lijkt het mij duidelijk. Afhankelijk waarmee je kijkt, kun je een andere C+ kwaliteit aangeleverd krijgen. Blijkbaar zijn ze erg gecharmeerd van een Android TV OS 😁
Via Chromecast en de Android App krijg ik inderdaad wel keurig 1080p50 door. Op de iPad en laptop (mac/win) helaas alleen maar 720p25. Laat ik nou alleen op de iPad en/of op de laptop kijken. Wel jammer dit van C+. Voor mij wel een rede om naar iets anders om te kijken. Die 720p25 is echt niet om aan te gluren en echt niet meer van deze tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Birdstrike op 16-09-2025 15:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:17
Ik heb contact gehad met Canal+ en die bevestigen dat het helaas zo is zoals het is: 720p25 voor iPad/Webview en 1080p50 als je via Android TV kijkt.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Benieuwd of je straks wel toegang hebt tot de extra ESPN kanalen via ESPN Watch ... tot nu toe kreeg je dat alleen als je het ESPN pakket los afnam bij CanalDigitaal (las ik).

Edit: dat zal dan wel nog steeds niet het geval zijn zeker:
Met het nieuwe abonnement zijn de vier ESPN-zenders voortaan te zien voor hetzelfde maandbedrag van 15 euro. Het genoemde aantal van vier zenders geldt alleen voor kijken via de app van Canal+. Via satelliet zijn drie ESPN-zenders te zien.

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 18-09-2025 21:11 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

apis29 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:06:
Benieuwd of je straks wel toegang hebt tot de extra ESPN kanalen via ESPN Watch ... tot nu toe kreeg je dat alleen als je het ESPN pakket los afnam bij CanalDigitaal (las ik).

Edit: dat zal dan wel nog steeds niet het geval zijn zeker:

[...]
Dat lijkt gekoppeld aan een Disney abonnement, zie niets van C+ daarover terug.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:15:
[...]

Dat lijkt gekoppeld aan een Disney abonnement, zie niets van C+ daarover terug.
Dat is enkel een algemene login, nu 'toevallig' van Disney omdat ESPN onder de Disney groep valt. Bij de vorige provider kon ik hier wel gebruik van maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Wv-hdeLrS6ZC0iz517UfXVVA9Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KqAyxKLMNQHAGRdtDiQL2BYW.png?f=user_large

Om op de ESPN Watch site in te loggen heb je wel zo'n algemeen Disney account nodig (volgens mij had ik zelfs eerder een 'ESPN Player' account waarmee ik dit Disney account heb aangemaakt) maar om de zenders ook werkend te krijgen moet je vervolgens de stap 'TV-abonnement activeren' zetten door middel van het inloggen met je (via een re-direct) tv provider account.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxNkpNnoBd9eKVVUa4F5n05xLH8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i3xt5C1k9jXI4nIMF3OKxvgo.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1yQ5O4wsIWyGD8qDTN3TYTh2rg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Jt8OVsS6at6T9gT4QCscDRMW.png?f=user_large

(de volledige lijst aan provider opties)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEw73IrLkDPx4Ws95dzaK19NQZ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YWvcGnTbKsxc54eUVoF8PCKs.png?f=fotoalbum_large

En dan kom je (tot nu toe) enkel uit op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvrNq8rQJtb0u7DEtQEkoGB1_S0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/P0sGwz562g0KJMVSRSNqGtE2.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 20-09-2025 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zie in de PostNL app dat Canal+ mij iets toe gaat sturen? Ik heb niets besteld. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Een tijdje geleden, bij het aanpassen van de C+ streaming abonnementen i.v.m. ESPN was er ook sprake van ontvangst via satelliet.

Misschien een smartcard die nu wordt toegezonden naar de gebruikers die de gratis overstap naar het "nieuwe" C+ met voetbal hebben afgerond?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvdijk23
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:31
hardware-lover schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:00:
Ik zie in de PostNL app dat Canal+ mij iets toe gaat sturen? Ik heb niets besteld. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Een tijdje geleden, bij het aanpassen van de C+ streaming abonnementen i.v.m. ESPN was er ook sprake van ontvangst via satelliet.

Misschien een smartcard die nu wordt toegezonden naar de gebruikers die de gratis overstap naar het "nieuwe" C+ met voetbal hebben afgerond?
Inderdaad. Dus i.v.m. je abonnement aanpassing krijg je een CI module toegestuurd. Ik krijg morgen ook een pakketje en daarom even contact gezocht met Canal+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 20:20

Zyron

BWRAAAAP

Hier ook. Nouja, prima. Je hoeft hem niet te gebruiken, lijkt me.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gvdijk23 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:14:
Inderdaad. Dus i.v.m. je abonnement aanpassing krijg je een CI module toegestuurd. Ik krijg morgen ook een pakketje en daarom even contact gezocht met Canal+
Wat ik al dacht, een smartcard, geen CI module 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:22
@hardware-lover wat mij opvalt is dat canal+ veel meer kleur kent in de stream dan NLziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

stormfly schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:02:
@hardware-lover wat mij opvalt is dat canal+ veel meer kleur kent in de stream dan NLziet.
En de zender zelf maakt daarbij niets uit? Ik zal eens kritisch vergelijken 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
hardware-lover schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:07:
[...]

En de zender zelf maakt daarbij niets uit? Ik zal eens kritisch vergelijken 😉
Nee beide tests NPO Journaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

stormfly schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:12:
Nee beide tests NPO Journaal ;-)
Oké. Ik zie het niet direct hier als ik eerlijk ben.
Ik heb NPO 1 en 2 bekeken.

NPO2 vergelijking;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXfNJruc5AmYF6enA4ES4vVTR1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umWyEpEyHXIdgP1RnAd6tnXQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7d0n1-X3VGuxFOH54DQATi-GBg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPbNjKrlHFJ7vk04EUrpgpqC.jpg?f=fotoalbum_large
🤷‍♂️

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
hardware-lover schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:20:
[...]

Oké. Ik zie het niet direct hier als ik eerlijk ben.
Ik heb NPO 1 en 2 bekeken.

NPO2 vergelijking;
[Afbeelding]

[Afbeelding]
🤷‍♂️
Het is op de appleTV vooral met huidskleur, mensen bleken wat uit bij NLziet. Ik heb daar, toen ik nog KPN TV had, samen met NLziet getracht wat aan te finetunen maar zonder resultaat. KPN kent geen AppleTV app maar nu met Canal+ zie je wel het verschil op hetzelfde device.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@stormfly, mogelijk speler gerelateerd dus. Ik gebruik een Android TV speler.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Floddertje_
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 13:37
Ik stel mijn vragen maar even hier, want ik zit me wezenloos te zoeken maar kan het niet vinden. Wij hebben nu NLZiet en overwegen om op Canal+ over te stappen. Belangrijkste reden: even duur als het NLZiet-abonnement dat we nu hebben maar dan zitten BBC1 en 2 en 24kitchen er volgens mij bij. Maar als ik op de website van Canal+ het zenderoverzicht opvraag, wordt er een pdf gedownload met gegevens over o.a. een Canal+ Totaal-abonnement dat volgens mij niet meer bestaat. Wie wil mij het antwoord geven op de volgende vragen:

1) Welke zenders zitten er allemaal in het Canal+ Basisabonnement? Ik wil vooral weten of deze zenders er in zitten: BBC1, BBC2, 24Kitchen, Eurosport, CNN. Bij ons wordt eigenlijk alleen naar snooker gekeken als sport.

2) Kun je met Canal+ programma's opnemen? Of is er een andere mogelijkheid om programma's automatisch in een lijst te laten terechtkomen, waar je ze weer uit kunt laten verdwijnen als je ze bekeken hebt? Dat mis ik echt in NLZiet. Je kunt daarin wel series opslaan, maar je ziet dan niet overzichtelijk van welke serie er een nieuwe aflevering is geweest. Je kunt daarnaast wel losse programma's opslaan onder Later bekijken, maar dan moet je dat weer handmatig per aflevering van tevoren doen.

3) Kun je reclames van zenders als RTL doorspoelen bij terugkijken? Of worden die zelfs helemaal weggefilterd zoals in NLZiet?

Zijn er andere voor- en nadelen aan beide diensten die mensen die beide diensten hebben geprobeerd aan me willen vertellen? In ESPN zijn we dus niet geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@_Floddertje_ dit overzicht lijkt het duidelijk te maken? https://www.canalplus.nl/media/qloplorn/zenderlijst.pdf

ESPN is niet meer mogelijk sinds kort, dat is alleen nog beschikbaar voor oud abonnees die de overstap hebben gemaakt naar een speciaal "met voetbal" aanbod.

Opnemen is enkel mogelijk met het Totaal abonnement en dan enkel voor de zenders waarbij dat is aangegeven.

Edit: blijkbaar klopt dat overzicht toch niet meer 🤷‍♂️

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 01-10-2025 23:05 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:06

lordsnow

I know nothing

hardware-lover schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:38:
Opnemen is enkel mogelijk met het Totaal abonnement en dan enkel voor de zenders waarbij dat is aangegeven.
En volgens mij kan je Totaal niet meer afnemen. Dat werdt toch de nieuwe naam van het €14,95 abonnement voor de bestaande klanten die er voor kozen om niet naar het "Voetbal" (ESPN) pakket te gaan?

Als ik de site nu goed lees is er geen nieuw abonnement meer mogelijk waarbij je kan opnemen? Je hebt nu alleen "Start" en "Films & Series" als optie, zonder opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@lordsnow, het is tamelijk verwarrend zo. Uit het overzicht hebben ze ESPN weggehaald, zo lijkt het up to date, maar dat is het blijkbaar toch niet.

Maar als ze enkel de opties bieden die jij aanhaalt, dan hebben ze het wel heel erg uitgekleed 🥲

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Floddertje_
hardware-lover schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 22:38:
@_Floddertje_ dit overzicht lijkt het duidelijk te maken? https://www.canalplus.nl/media/qloplorn/zenderlijst.pdf

ESPN is niet meer mogelijk sinds kort, dat is alleen nog beschikbaar voor oud abonnees die de overstap hebben gemaakt naar een speciaal "met voetbal" aanbod.

Edit: blijkbaar klopt dat overzicht toch niet meer 🤷‍♂️
Ja, dat is dus die pdf waar ik het al over had en omdat Totaal ook al niet meer bestaat, vraag ik me ook af hoe het dan met dat opnemen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
_Floddertje_ schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 23:51:
[...]

Ja, dat is dus die pdf waar ik het al over had en omdat Totaal ook al niet meer bestaat, vraag ik me ook af hoe het dan met dat opnemen zit.
Het lijkt er inderdaad op dat met het verdwijnen van ESPN (voor nieuwe klanten), ook alle overige functies van Totaal (overige extra zenders, opnemen, twee streams tegelijkertijd) verdwenen zijn.

Al kan ik me dan weer niet voorstellen dat dat de blijvende oplossing is, want zo is het wel erg uitgekleed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TexMex schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:20:
Het lijkt er inderdaad op dat met het verdwijnen van ESPN (voor nieuwe klanten), ook alle overige functies van Totaal (overige extra zenders, opnemen, twee streams tegelijkertijd) verdwenen zijn.

Al kan ik me dan weer niet voorstellen dat dat de blijvende oplossing is, want zo is het wel erg uitgekleed.
Mijn gedachte ook. Contact opnemen met C+ over hoe dat nu werkelijk zit lijkt mij het meest logisch (@_Floddertje_).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Floddertje_
Oké, bedankt voor jullie reacties, dan zal ik C+ inderdaad eens vragen hoe het zit.

Edit: Heb via de chat contact gehad met een medewerker, ze bieden inderdaad alleen nog maar het Start-abonnement aan. Het waarom kon hij me niet vertellen. Bizarre beslissing.

[ Voor 51% gewijzigd door _Floddertje_ op 02-10-2025 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
_Floddertje_ schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:01:
Oké, bedankt voor jullie reacties, dan zal ik C+ inderdaad eens vragen hoe het zit.

Edit: Heb via de chat contact gehad met een medewerker, ze bieden inderdaad alleen nog maar het Start-abonnement aan. Het waarom kon hij me niet vertellen. Bizarre beslissing.
Gek inderdaad. Als ze hun zaakjes op orde hadden gehad, hadden ze juist nú kunnen profiteren van wat mogelijke NLZIET-overstappers. Maar op deze manier is het inderdaad niet echt aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkraats
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 20:13
En vreemd dat je met het abonnement maar 1 stream tegelijk mag. Al werken 2 tegelijk ook merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shopmill
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-10 22:40
Bij mij lijkt het erop dat de omzetting naar Canal+ Voetbal niet goed is gegaan. Ik heb de bevestiging in mijn mailbox maar mijn abbonement staat gewoon nog op Canal+ Totaal. Hebben meer mensen hier last van? Ik zit nu al meer dan 45 minuten op een medewerker te wachten in de chat

[ Voor 14% gewijzigd door shopmill op 04-10-2025 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

shopmill schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:51:
Bij mij lijkt het erop dat de omzetting naar Canal+ Voetbal niet goed is gegaan. Ik heb de bevestiging in mijn mailbox maar mijn abbonement staat gewoon nog op Canal+ Totaal. Hebben meer mensen hier last van?
Er staat idd "voetbal" bij mijn omgezette abonnement.

Totaal schijnt niet meer te bestaan als (af te sluiten) abonnement, maar als jij nog steeds ESPN kanalen kunt zien in het overzicht, en ze werken ook nog, dan moeten ze het misschien alleen nog als tekst aanpassen voor jou?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shopmill
De ESPN zenders doen het ook niet meer. Ik heb 2 weken terug nog een chat gehad met een medewerker omdat ik nog steeds mails bleef krijgen dat ik het kon omzetten. Maar ik kreeg het antwoord dat ik die kon negeren als ik het omdat ik me al had aangemeld. Ik ben benieuwd of ik nog een medewerker te spreken krijg vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 00:43

Froggy

...

Bij mij lijkt het erop dat de omzetting naar Canal+ Voetbal niet goed is gegaan. Ik heb de bevestiging in mijn mailbox maar mijn abbonement staat gewoon nog op Canal+ Totaal. Hebben meer mensen hier last van? Ik zit nu al meer dan 45 minuten op een medewerker te wachten in de chat
Hier precies hetzelfde. Afgelopen dinsdag de bevestigingsmail gehad met daarin de melding dat ik niets hoefde te doen. Wou vanmiddag voetbal kijken, maar helaas. "Upgrade" staat er als ik een ESPN zender wil afspelen. Klik je daar op dan gebeurt er helemaal niets. De chat is niet meer beschikbaar blijkbaar. Erg teleurgesteld in de service.

Voor de zekerheid uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar zie nog steeds CANAL+ Totaal staan. 8)7

Kijk je bij 'Help' staat er dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHJ42rbZXqwWcJV0ifOgfiTKy1o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gWbnMzUnHVlvHq3CVLvRUKDJ.png?f=fotoalbum_large

Opmerkelijk...

[ Voor 21% gewijzigd door Froggy op 04-10-2025 19:04 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heb je afgelopen 1 oktober ook een C+ mail ontvangen met daarin de bevestiging dat het overzetten naar C+ Voetbal succesvol was omgezet?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shopmill
hardware-lover schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:08:
[...]

Heb je afgelopen 1 oktober ook een C+ mail ontvangen met daarin de bevestiging dat het overzetten naar C+ Voetbal succesvol was omgezet?
Nee. Ik heb deze mail gehad nadat ik mij had aangemeld voor de omzetting

Bedankt dat je je tv-abonnement om laat zetten naar CANAL+ Voetbal.
Zo blijf je ook na 1 oktober kijken naar meer dan 75 tv-zenders, inclusief alle ESPN-zenders en films en series.

Je maandabonnement gaat in per 1 oktober 2025 en is maandelijks opzegbaar. Je betaalt € 14,95 per maand via de door jou gekozen betaalmethode.

Je inloggegevens blijven hetzelfde, dus je hoeft verder niets te doen om te blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@shopmill, ja, die heb ik eerder ook ontvangen.

Ik heb het nu over een specifieke mail dat het daadwerkelijk is omgezet, op 1 oktober ontvangen, de datum dat de verandering ook zou plaatsvinden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 00:43

Froggy

...

@hardware-lover Ik heb alleen deze gehad. Jij hebt dus nog een andere mail gekregen begrijp ik? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cC_c-XGQdqE6zwfkXrGQg9Xp4bQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KpymKYKmeDK5jtP7s6bOw2W6.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ah908BVl1r4c7E06DMtBYsInn2o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vihxiE210jESd12Gkhz6BK9C.jpg?f=user_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03
Froggy schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:21:
@hardware-lover Ik heb alleen deze gehad. Jij hebt dus nog een andere mail gekregen begrijp ik? [Afbeelding]
Zoals @hardware-lover al aangaf moet je op 1 oktober ook een e-mail hebben moet ontvangen met deze tekst : 'Je CANAL+ Voetbal-abonnement is geactiveerd'

Ik heb deze e-mail wel ontvangen en heb gewoon alle ESPN kanalen beschikbaar. Mocht je deze niet hebben ontvangen dan is je account niet omgezet. Contact opnemen met de klantenservice dus in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shopmill
Vandaag had ik meteen contact met een medewerker en ze hebben mijn abbonement omgezet. Eind goed al goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Floddertje_
Is dat Canal + Voetbal-abonnement alleen voor bestaande klanten, weet iemand dat? Het staat niet op hun website bij de abonnementinformatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
_Floddertje_ schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:37:
Is dat Canal + Voetbal-abonnement alleen voor bestaande klanten, weet iemand dat? Het staat niet op hun website bij de abonnementinformatie.
Ja.

nieuws: Streamingdienst Canal+ biedt geen ESPN-zenders meer aan voor nieuwe k...

[ Voor 36% gewijzigd door Hmmbob op 07-10-2025 13:53 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-10 07:54
Uhh ik heb een tijd canal plus gehad. Maar vorige week opgezegd. Gebruikte het niet veel voor de prijs. Nu krijg ik een mail van canal digitaal dat er een pakket naar mij onderweg is. Ik zie het ook op de DHL app. Geen idee wat dit is. Het zegt canal digitaal pakket. Iemand een idee wat dit is? Haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:27
lHybridl schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:48:
Uhh ik heb een tijd canal plus gehad. Maar vorige week opgezegd. Gebruikte het niet veel voor de prijs. Nu krijg ik een mail van canal digitaal dat er een pakket naar mij onderweg is. Ik zie het ook op de DHL app. Geen idee wat dit is. Het zegt canal digitaal pakket. Iemand een idee wat dit is? Haha
Vanwege die omzetactie met het ESPN voetbalabonnement (enkel nog bestaande gebruikers) sturen ze iedereen ook een smart card voor satelliet. Overbodig als je via de app kijkt, maar het kost niks extra of er veranderd voor bestaande gebruikers verder niks. Reden voor deze verzendactie is niet gegegeven, dus vermoedelijk iets contractueel met ESPN?

Bij jou zal de opzegging de verzending gekruist hebben. Volgens de mail blijft de smart card eigendom van de abonnee, dus verder ook geen gedoe met terugsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-10 07:54
Sempy schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:30:
[...]

Vanwege die omzetactie met het ESPN voetbalabonnement (enkel nog bestaande gebruikers) sturen ze iedereen ook een smart card voor satelliet. Overbodig als je via de app kijkt, maar het kost niks extra of er veranderd voor bestaande gebruikers verder niks. Reden voor deze verzendactie is niet gegegeven, dus vermoedelijk iets contractueel met ESPN?

Bij jou zal de opzegging de verzending gekruist hebben. Volgens de mail blijft de smart card eigendom van de abonnee, dus verder ook geen gedoe met terugsturen.
Ah goed om te weten. Bedankt voor de info
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste