https://www.rbwebpromotions.nl/
Ze zullen geen capaciteit hebben om 100/1000en extra monteur te laten rijden. Sneu dat je er niet tussen zit, maar hier valt ook wel wat begrip voor op te brengen toch? Je gaat dan kijken naar waar de meeste impact ligt.NECAnGeL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:24:
Inmiddels gesproken en sta op de lijst om om te ruilen, want ze kunnen niet inplannen. Ik zeg best handig bij ene bedrijf dat jullie een keer komen. pfff
[ Voor 6% gewijzigd door SirMemeAlot op 25-08-2026 15:52 ]
Ik heb zakelijk pro thuis en ik ga er van uit dat de enige reden dat ik alweer online ben is dat ik gisteravond al wist dat het stuk was (ging stuk terwijl ik gewoon bezig was) en dus vanochtend om 8:22 meteen nadat ik wakker werd aan de telefoon hing en dus nog redelijk vroeg er bij was.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat als ze duizenden modems moeten vervangen dat dat niet binnen een dag geregeld is.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat als ze duizenden modems moeten vervangen dat dat niet binnen een dag geregeld is.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dan heb je wel geluk gehad, ik ben al af en aan met Ziggo in contact sinds maandagochtend 10.30 en ze hebben hier nog geen oplossing aangebodenCyBeR schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:54:
Ik heb zakelijk pro thuis en ik ga er van uit dat de enige reden dat ik alweer online ben is dat ik gisteravond al wist dat het stuk was (ging stuk terwijl ik gewoon bezig was) en dus vanochtend om 8:22 meteen nadat ik wakker werd aan de telefoon hing en dus nog redelijk vroeg er bij was.
Weer een SMS update:
Beste klant,
We zijn gestart met het uitrijden van monteurs om de getroffen modems te vervangen. De vervangingen vinden gefaseerd plaats en kunnen enige tijd in beslag nemen.
Onze monteurs werken eraan om uw internetverbinding zo snel mogelijk te herstellen. U hoeft op dit moment zelf geen actie te ondernemen, tenzij wij rechtstreeks contact met u opnemen om toegang of een afspraak te regelen.
Onze excuses voor het aanhoudende ongemak. Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Ticketnummer: Niet beschikbaar
Classificatie: High
Status: Nieuw
Geraakte dienst(en): Vast internet
Impact sinds: 24-08-2026, 07:51
Eerstvolgende update: 25-08-2026, 15:52
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Zakelijk
mle.tech@ziggo.com
-----
Dear customer,
We have started dispatching technicians to replace the affected modems. The replacements will be carried out in phases and may take some time to complete.
Our technicians are working to restore your internet connection as quickly as possible. You do not need to take any action at this time, unless we contact you directly to arrange access or an appointment.
We apologise for the continued inconvenience and will keep you informed of the progress.
Ticket number: Not available
Classification: High
Status: New
Impacted service(s): Vast internet
Start time impact: 24-08-2026, 07:51
Next expected update: 25-08-2026, 15:52
Sorry for the inconvenience.
Yours Sincerely,
Ziggo Zakelijk
mle.tech@ziggo.com
Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Zojuist ook gebeld voor een zakelijke klant in Rotterdam. Aardige mevrouw aan de lijn! Vroeg hoelang ik moest wachten. Ging meteen meekijken.
Klant heeft ook een Ubee UBC1318ZG modem maar alle lampjes zijn nog groen maar het modem is niet te pingen. Ze gaf aan als ik deze nu ga resetten dan maak ik hem alsnog stuk.
Ubee zou ook weinig medewerking geven aan Ziggo. Verder hadden ze al naar licenties op de modems gekeken maar dat zou allemaal goed moeten zijn. Dus vandaar ook overstap naar Sagemcom modems.
Klant heeft ook een Ubee UBC1318ZG modem maar alle lampjes zijn nog groen maar het modem is niet te pingen. Ze gaf aan als ik deze nu ga resetten dan maak ik hem alsnog stuk.
Ubee zou ook weinig medewerking geven aan Ziggo. Verder hadden ze al naar licenties op de modems gekeken maar dat zou allemaal goed moeten zijn. Dus vandaar ook overstap naar Sagemcom modems.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ziggo ervaringen met betrekking tot coax, andere onderwerpen horen thuis in:
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- Overstappen, prijsvergelijking en aanbiedingen: [Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen