Ik hoop dat ik de mijne deze week krijg!! 🙏BasilFX schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 12:14:
[...]
Net in Duiven een foto gezien van een Marine Blue die desbetreffende medewerker gisteren (zelf) heeft afgeleverd, in Tilburg. Eerste wat mijn partner zei: da’s toch dezelfde kleur als de Model 3 die we nu hebben? Terwijl ze van deze foto zei: dat is gewoon zwart.
Eén kleur met vele gezichten! Kan niet wachten ‘m in het echt te zien, maar wel spannend.
Je loopt waarschijnlijk maar een paar dagen achter. Ik wed dat je het VIN-nummer maandag of dinsdag in de app krijgt.gdv75 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 22:02:
[...]
Die van jou is tenminste gemaakt en onderweg. Dat is minder stress dan alleen een vin in de api hebben en de rest nog onbekend met verwachte levering tussen 2-8 december
Is vannacht gebeurd 😉, nu de rest nog 🤞rivsoft schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:25:
[...]
Je loopt waarschijnlijk maar een paar dagen achter. Ik wed dat je het VIN-nummer maandag of dinsdag in de app krijgt.
Dank voor de foto's @jcraane ! Ik heb ook een LR AWD in Marine Blue besteld, maar 'echte' foto's bij daglicht nog niet gezien. Voor het eerst een kleur 'uit de folder' besteld zonder hem in het echt gezien te hebben.
Kan niet wachten tot ik de mijne krijg. (/besteld op 25-10, app zegt nu levering tussen 4 & 20 december). Alle accessoires die ik wilde zijn inmiddels binnen, nu de auto nog
Kan niet wachten tot ik de mijne krijg. (/besteld op 25-10, app zegt nu levering tussen 4 & 20 december). Alle accessoires die ik wilde zijn inmiddels binnen, nu de auto nog
Hier ook bij Enhance een stuk of wat black friday aanbiedingen gescoord waaronder de nieuwe Dash, een "Key Fob" besteld via ebay en ga nog een winterset regelen.[b]Astra schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:44:[Alle accessoires die ik wilde zijn inmiddels binnen, nu de auto nog
Nu nog een VIN-nummer, 9-11 besteld.
Model Y premium Awd met black diamond en wit interieur besteld op 11 okt 2025.
VIN vorige week gekregen.
Tot vanmiddag stond uiterlijke leverdatum op 4 dec 2025.
Nu opeens tussen 7 en 15 dec.
Ben benieuwd wanneer die komt.
Volgens het financieringsvoorstel dat ik gekregen heb met 0% rente moet de auto uiterlijk in december zijn geleverd.
Anders is het niet meer geldig.
VIN vorige week gekregen.
Tot vanmiddag stond uiterlijke leverdatum op 4 dec 2025.
Nu opeens tussen 7 en 15 dec.
Ben benieuwd wanneer die komt.
Volgens het financieringsvoorstel dat ik gekregen heb met 0% rente moet de auto uiterlijk in december zijn geleverd.
Heb Tesla daarover gesproken en volgens hem wordt de soep niet zo heet gegeten, die 0% zit wel snor. Overigens betaalt Tesla uiteraard de rente aan Santander, bij hun moet de schoorsteen ook roken.seildayu schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 18:14:
Commander wel besteld maar twijfel over de dash, die wacht ik nog even af. Heb liever dat het betere integratie heeft met Tesla (navigatie e.d.) zelf dan via Apple Carplay ondanks dat wij hier thuis allemaal iPhones hebben. Wat voor keyfob heb je besteld, ik wil de sleutel van de Tesla gewoon in de Apple wallet (achter op de iPhone) als reserve hebben terwijl ik de telefoon als sleutel ga gebruikenusername_ schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 18:05:
[...]
Hier ook bij Enhance een stuk of wat black friday aanbiedingen gescoord waaronder de nieuwe Dash, een "Key Fob" besteld via ebay en ga nog een winterset regelen.
Nu nog een VIN-nummer, 9-11 besteld.
Ik meld mij dan nu ook maar officieel in dit topic na een lange lijdensweg met de LM <> Tesla vanwege dat de vier jaar met mijn Polestar 2 voorbij zijn (heb hier het pilot/plus pakket en benieuwd hoe zich dat in de praktijk gaat verhouden met de AP van Tesla zeker in gevallen met slecht zicht als mist waar de Polestar dan nog sensoren heeft naast de camera's) .
15-09 - bestelling via de LM geplaatst voor een Model Y achterwielaandrijving standard range Deep blue metallic met witte bekleding en de trekhaak als accessoire om de bijtelling te verlagen
7-10 - Contact gezocht met LM omdat Tesla de blue metallic van de website verwijderd had en ik nog geen RN nummer had, ik moest vertrouwen hebben want alles was geregeld en ik zou spoedig meer horen. Hierna heb ik 2-3 x per week contact gezocht met LM voor een update omdat Tesla mij uiteraard niet verder kon helpen zonder RN.
3-11 - Bericht van LM dat de bestelling niet goed is gegaan en dat Tesla bij het opnieuw indienen de bestelling afgekeurd heeft (logisch aangezien er geen deep blue metallic meer was).
Hiertussen toch gaan kijken of ik alsnog een model Y zou willen (aangezien deze nu duurder geworden was doordat het alleen maar "premium" long range was geworden) of toch een andere auto via een van de eindejaarsdeals.
6-11 Toch de knoop doorgehakt met een nieuw contract met de LM met de clausule gegarandeerde levering dit jaar voor de Model Y LR RWD Pearl white en de trekhaak als accessoire om de bijtelling te verlagen
10-11 RN nummer ontvangen van Tesla en de model Y zichtbaar in de Tesla app
Verwachte levering staat op 11-31 december, op dit moment nog geen VIN
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 29-11-2025 18:59 ]
Zijn dat de Tesla mud flaps?jcraane schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:12:
Hier nog een paar meer foto's!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is ook niet zaligmakend zo te zien. Ik twijfel nog heel erg of ik die ook ga plaatsen. Vind het persoonlijk geen mooi gezicht maar steenslag op de achterdeur schijnt een issue te zijn bij MY. Zeker in deze (prachtige) kleur ga ik steenslag relatief snel en goed zien vrees ik.
Kleine vertraging. Ik denk toch dat ze eerst hadden gedacht dat ie op een andere boot stond.
Dus….
Zullen we gewoon weer met z’n allen hysterisch gaan doen over de leverdatum en of er nog updates zijn in de API?
Bij mij is het nog steeds stil.
Zullen we gewoon weer met z’n allen hysterisch gaan doen over de leverdatum en of er nog updates zijn in de API?
zijn er nog andere boten dan de hyperion ray ?
Bij mij net verwachte leverdatum een week verder qua begin dag maar 3 dagen eerder qua eind dag… dus niet heel negatief haha. Zal wel week voor de kerst wordenSquareOne schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:52:
Dus….
Zullen we gewoon weer met z’n allen hysterisch gaan doen over de leverdatum en of er nog updates zijn in de API?![]()
Check even de topic warning, daar staat onder andere de volgende link in:mainframecn schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:57:
zijn er nog andere boten dan de hyperion ray ?
https://whereboat.com/
Zie er daar nu 2, maar volgens mij heb ik er eerder wel eens 4 of 5 op die kaart gezien?
Bezemwagen is langs geweest. S3XY buttons e.d. horen hier niet thuis, dus ook eventuele wel of niet gefundeerde garantie problemen na gebruik van die buttons niet. Veder maak je een topic report aan als mensen offtopic gaan of zich anders misdragen en klim je niet zelf in de pen. In het topic vermelden dat je een report hebt gedaan is al helemaal niet handig, dat is alleen maar olie op het vuur.
Bij mij ook. In juni besteld voor december.. Nog geen VIN, geen kenteken.. Het boeit me eerlijk gezegd niet wanneer ze hem leveren, als dat kenteken er maar komt vanwege die belasting.SquareOne schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:52:
Dus….
Zullen we gewoon weer met z’n allen hysterisch gaan doen over de leverdatum en of er nog updates zijn in de API?![]()
Toch maar even de leasemaatschappij gemaild met de vraag hoe het ermee staat. Kan je in de app contact zoeken met Tesla of hoe doen jullie dt meestal?
Bellen met Tesla delivery met je RN bij de hand:F1xxer schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:22:
[...]
Bij mij ook. In juni besteld voor december.. Nog geen VIN, geen kenteken.. Het boeit me eerlijk gezegd niet wanneer ze hem leveren, als dat kenteken er maar komt vanwege die belasting.
Toch maar even de leasemaatschappij gemaild met de vraag hoe het ermee staat. Kan je in de app contact zoeken met Tesla of hoe doen jullie dt meestal?
Tel +31 13 799 88 14
Bij mij verzekerden ze me dat het dit jaar geleverd werd, eigenlijk het sms’je wat we gehad hebben vertelde ze, je bent toegevoegd aan het productieplan etc.
13-31 dec hier nu.
MY LR AWD diamond black, trekhaak op 31-10 besteld.
Staat nu bij alle modellen nog levering in dec 2025, ze durven wel. We gaan het zien, zou met de 2026 regels een procentje schelen over de eerste schijf.
Performance staat op januari 2026.username_ schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:27:
Staat nu bij alle modellen nog levering in dec 2025, ze durven wel. We gaan het zien, zou met de 2026 regels een procentje schelen over de eerste schijf.
Of het nu december of januari wordt, een verschil van maar 1% in de bijtelling.. Maak jezelf niet gek, gewoon lekker afwachtenF1xxer schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:22:
[...]
Bij mij ook. In juni besteld voor december.. Nog geen VIN, geen kenteken.. Het boeit me eerlijk gezegd niet wanneer ze hem leveren, als dat kenteken er maar komt vanwege die belasting.
Tesla vertelde me dat ze dat niet doen. Zodra een auto op kerel en wordt gezet, dan leveren ze de auto ook asap uit. Dus ze gaan hem niet vasthouden tot januari als hij al in december op kenteken wordt gezet.F1xxer schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:22:
[...]
Maar ze verwachte wel dat het een hele drukke maand wordt
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
:strip_exif()/f/image/jr35ZEZb26lkwdDfgZRRuF3E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a0zUOdsFcywicNjm1H9EMcTS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F8ci1LQ4mrfm0MA7d3TJNeqd.jpg?f=fotoalbum_large)