Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• buis37
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:20
R2D2NL schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:04:
Is er een manier om in de API te lezen of de LM er een lever block/restrictie aan heeft gehangen?
Dit heb ik in de API staan:
"deliveryOnHold": "Your Delivery is on hold",
"deliveryOnHoldDescription": "According to your wishes, your delivery is on hold, if you want to cancel the delay, please contact your delivery advisor",
"deliveryOnHoldForUnlock": {
"description": "According to your wishes, your delivery is on hold until ##deliveryDueDate##",
"descriptionWithoutDate": "According to your wishes, your delivery is on hold",
"ifYouAreReadyToTakeDelivery": "If you want to take the delivery as soon as possible, please tap “I'm Ready for Delivery”"

maar je kan beter tesla een mailtje sturen, mijn lever restrictie is namelijk niet meer actief maar bovenstaande staat nog wel in de API.

• ChrisInTheCloud
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 08:36
Gister de model Y opgehaald in Utrecht. Helaas aan de rechterkant overal krasjes. Voorscherm, motorkap, rond beide deurgrepen en op het achterscherm flikke krassen.
Er stonden 5 model y binnen en 4 ervan hadden ook krassen. Teleurgestelde mensen.

Ze boden aan die van mij te poetsen. Tot 3x toe omdat de poets jongen 2x de verkeerde kant had gepoetst. Na het poetsen nog 2 kleine krasjes zichtbaar dus nu onder garantie.

De jongen die poetst doet dit in een winterjas met metalen rits en metalen ritshangertjes bij z'n jaszakken. Viel me op toen ik een tik hoorde toen hij gebukt over m'n auto stond. Aangegeven maar er word met een lege blik naar je gekeken alsof je hun aanvalt.
Ongelofelijk dit...
En dan wordt er gezegd, ja meneer zwart is een kleur waar je alles op ziet....

Controleer dus echt heel goed de lak van je auto!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Nyls schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:11:
Dag allen! Ik dacht ik doe eens gek en heb een MY Performance Ultra Red besteld. Zwart interieur, geen trekhaak.

Op 28-10 besteld door LM
28-10 verwachte leverdatum nov 2025
31-10 verwachte leverdatum 27 nov - 31 dec
17-11 verwachte leverdatum nov 2025
18-11 sms: productieplan
18-11 verwachte leverdatum 26 nov - 31 dec

Sindsdien is het stil, ook geen VIN of whatever. Ik ben een beetje pissig want de delivery advisor beloofde me een levering eind november, ik zit vanaf 2 december zonder lease auto en ik weet niet voor hoe lang ik iets anders moet regelen.

Aangezien de datum nu ook in de delivery window zit toch maar even gebeld, ook omdat ik in de API zie: “ According to your wishes, your delivery is on hold, if you want to cancel the delay, please contact your delivery advisor”

Volgens Tesla niks aan de hand, ik kan “ieder moment een sms krijgen en een week na die sms kan je hem ophalen”. Lijkt me sterk, als ik de info etc zie hier.

Iemand anders een delivery window dat deels terug gaat in de tijd?
Op dit moment niet, maar ik heb op een eerder moment ook een leverdatum (volledig) in het verleden gehad.

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:37
ChrisInTheCloud schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:24:
Gister de model Y opgehaald in Utrecht. Helaas aan de rechterkant overal krasjes. Voorscherm, motorkap, rond beide deurgrepen en op het achterscherm flikke krassen.
Er stonden 5 model y binnen en 4 ervan hadden ook krassen. Teleurgestelde mensen.

Ze boden aan die van mij te poetsen. Tot 3x toe omdat de poets jongen 2x de verkeerde kant had gepoetst. Na het poetsen nog 2 kleine krasjes zichtbaar dus nu onder garantie.

De jongen die poetst doet dit in een winterjas met metalen rits en metalen ritshangertjes bij z'n jaszakken. Viel me op toen ik een tik hoorde toen hij gebukt over m'n auto stond. Aangegeven maar er word met een lege blik naar je gekeken alsof je hun aanvalt.
Ongelofelijk dit...

Zou het polijsten nooit (meer) door hen laten doen. Resultaat is vaak slecht (swirls, die zie je de eerst volgende zonnige dag) en je bent direct iets van je blanke lak kwijt. Verlies nemen en direct door naar een vakman.

• rivsoft
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09:05
ChrisInTheCloud schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:24:

Ongelofelijk dit...

Oh wow. Zo triest om te zien. Mijn auto wordt ook in Utrecht afgeleverd. :O

• R2D2NL
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 09:20
buis37 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:19:
[...]

Dit heb ik in de API staan:
"deliveryOnHold": "Your Delivery is on hold",
"deliveryOnHoldDescription": "According to your wishes, your delivery is on hold, if you want to cancel the delay, please contact your delivery advisor",
"deliveryOnHoldForUnlock": {
"description": "According to your wishes, your delivery is on hold until ##deliveryDueDate##",
"descriptionWithoutDate": "According to your wishes, your delivery is on hold",
"ifYouAreReadyToTakeDelivery": "If you want to take the delivery as soon as possible, please tap “I'm Ready for Delivery”"

maar je kan beter tesla een mailtje sturen, mijn lever restrictie is namelijk niet meer actief maar bovenstaande staat nog wel in de API.
Aah ja dit staat er bij mij precies zo. Is volgens mij standaard dat dit bij iedereen (zonder block) zo staat als ik het goed begrijp. Thanks

• Job1985
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 10:12
Volgens mij klopt de productie en levering aardig met wat Tesla zelf aangeeft bij het nabellen van je bestelling.
24-10 MYLR RWD besteld, toen werd aangegeven dat de productie van dit type eerste week December zou zijn. Ik zie nu veel AWD's geleverd en ingepland worden en langzaam VIN's van RWD LR's toegewezen. Dat laatste komt dus overeen met wat Tesla een maand geleden al aangaf. Bij mij nog geen VIN helaas maar heb goede hoop en maak me totaal geen zorgen over levering dit jaar.

• n0hh
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Maurice- schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:34:
[...]

Zou het polijsten nooit (meer) door hen laten doen. Resultaat is vaak slecht (swirls, die zie je de eerst volgende zonnige dag) en je bent direct iets van je blanke lak kwijt. Verlies nemen en direct door naar een vakman.
Daar had ik dus ook al naar geïnformeerd na het lezen van twijfelachtige ervaringen met het poetswerk van Tesla. Zegt ook wel genoeg dat ze een dag na aankomst bij de vestiging aan klanten uitleveren. Die auto's worden over de weg getransporteerd dus komen alles behalve schoon aan. Waarschijnlijk wassen ze alleen.

Heeft een van jullie nog een goed adres in de regio Utrecht? Ik heb één offerte opgevraagd (poetsen gecombineerd met glascoating) en die was 1400 euro incl. btw. Dat klonk als veel geld maar geen idee in hoeverre dat marktconform is.
Pagina: 1 ... 94 95 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.