Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
martslok schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:02:

150 km gratis Supercharging

Als gevolg van nieuw beleid in de sector moet uw voertuig worden vervoerd met een maximale lading van de batterij van 50%. Dit betekent dat de laadtoestand van de batterij van uw Model 3 op de leveringsafspraak lager kan zijn dan voor Tesla gebruikelijk is.

Ter compensatie van dit ongemak geven wij u 150 km gratis Supercharging*. U kunt uw Supercharging-tegoed enkele dagen na de levering bekijken in het gedeelte 'Refereren en verdienen' in de Tesla-app.

Meer informatie over het inwisselen van tegoeden.

Uw Tesla Team
Wow, meen je! Even de zoekfunctie misschien gebruiken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pattex
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-04-2024
Iemand ervaring met het omzetten van een bestelling binnen Tesla? Bijvoorbeeld een switch van bestelde M3 naar MY?

Na de recente prijsverlaging twijfel ik zeer sterk om te wisselen van mijn M3 RWD naar een MY LR… Ook benieuwd naar jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-06 00:05
Ik heb een witte m3 rwd met trekhaak in bestelling staan.

7-1 besteld
18-1 gegevens in account ingevuld
18-1 ook meteen VIN ontvangen

Levering staat nu voor 21feb - 4 maart

Op de website van Hoegh autoliners vind hij niks met mijn VIN. Is er verder nog een manier om erachter te komen op welke boot de auto staat?

[ Voor 37% gewijzigd door Angriebirdie op 18-01-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-07-2024
Angriebirdie schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:47:
Ik heb een witte m3 rwd met trekhaak in bestelling staan.

7-1 besteld
18-1 gegevens in account ingevuld
18-1 ook meteen VIN ontvangen

Levering staat nu voor 21feb - 4 maart

Op de website van Hoegh autoliners vind hij niks met mijn VIN. Is er verder nog een manier om erachter te komen op welke boot de auto staat?
Let goed op of je een letter O of een cijfer nul moet invullen als deze voorkomen in je VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Zaterdag 16 december model Y besteld, woensdag 20 afgehaald. Verliep heel soepel allemaal. Geen gebreken en weggereden op volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Sebazzz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 17:30:
Wel afspraak, nog geen kenteken. Misschien vanwege zakelijke lease?
Ik ontving afspraakvoorstel en later het kenteken per sms. En zakelijke lease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pattex schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:31:
Iemand ervaring met het omzetten van een bestelling binnen Tesla? Bijvoorbeeld een switch van bestelde M3 naar MY?

Na de recente prijsverlaging twijfel ik zeer sterk om te wisselen van mijn M3 RWD naar een MY LR… Ook benieuwd naar jullie mening?
Particuliere aankoop? Kun je gewoon aan laten passen door Tesla.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pattex
Inspired schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:09:
[...]

Particuliere aankoop? Kun je gewoon aan laten passen door Tesla.
Leaseauto😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 21:01

Sebazzz

3dp

Dat moet je met je LM regelen. Ik heb achteraf de kleur van zwart naar blauw veranderd toen bekend werd dat het het 2024 model werd.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-07 11:17
In opendata van RDW zijn er zo'n 100 Model 3's bijgekomen, deze data is niet helemaal compleet want het kenteken waar ik gisterochtend een SMS van heb gehad staat er bijvoorbeeld niet tussen, het daadwerkelijke aantal zal nog hoger zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-04 23:04
ik kan 29 januari mijn M3 ophalen. Prive gekocht. Heb nog geen factuur ontvangen voor de betaling. Voor de reserveringskosten van 500 euro heb ik die toen wel gehad.
Komt er nog een factuur of moet ik gewoon zonder factuur het bedrag overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-11-2024
bonjour schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:39:
ik kan 29 januari mijn M3 ophalen. Prive gekocht. Heb nog geen factuur ontvangen voor de betaling. Voor de reserveringskosten van 500 euro heb ik die toen wel gehad.
Komt er nog een factuur of moet ik gewoon zonder factuur het bedrag overmaken?
Er komt een eindfactuur, check eens je Tesla account op de website?

Edit: zojuist ook kenteken ontvangen

[ Voor 4% gewijzigd door Jackberry op 19-01-2024 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 08:45
Zo te zien zijn ze de Titus in Engeland aan het lossen (hij ligt al 2 meter minder diep)
Volgende halte Zeebrugge.met hopelijk mijn M3 er bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martijnh013
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-02 12:57
De leasemaatschappij zal waarschijnlijk niet enthousiast reageren op deze vraag lijkt me. Als je overweegt over te stappen naar de Model Y, is het wellicht handig om snel navraag te doen naar de mogelijkheden.

Wat heeft je doen besluiten om van de Model 3 naar de Model Y te switchen? Was je initiële keuze voor de Model 3 dan niet verkeerd? Voor zover ik het zie is de prijs van de RWD van de Model Y gelijk aan de Model 3, waarbij de LR 1000 euro (2%) voordeliger is. Wat heeft je weerhouden om in eerste instantie niet te kiezen voor de Model Y?

#nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Kenteken en meldcode vandaag ontvangen. Woensdag ophaaldag, vrijdag komen er wintersloffen onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
Pattex schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 18:31:

Ten eerste: waarom een Y in plaats van een 3, heb je de ruimte nodig? Voor het uiterlijk zou ik zeker niet switchen maar dat is een persoonlijke mening.
En dan van RWD naar LR. Had je eerder ook een M3 LR kunnen nemen.
Kortom, ik begrijp de switch niet.
Maar als jij er gelukkig mee bent, prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pattex
martijnh013 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:45:
[...]

De leasemaatschappij zal waarschijnlijk niet enthousiast reageren op deze vraag lijkt me. Als je overweegt over te stappen naar de Model Y, is het wellicht handig om snel navraag te doen naar de mogelijkheden.

Wat heeft je doen besluiten om van de Model 3 naar de Model Y te switchen? Was je initiële

keuze voor de Model 3 dan niet verkeerd? Voor zover ik het zie is de prijs van de RWD van de Model Y gelijk aan de Model 3, waarbij de LR 1000 euro (2%) voordeliger is. Wat heeft je weerhouden om in eerste instantie niet te kiezen voor de Model Y?

#nieuwsgierig
In eerste instantie was de MY LR geen optie binnen mijn leasebudget. Na de recentelijke prijsverlaging past deze wel binnen het budget. M3 LR valt ook buiten het budget. Voorkeur kwa uiterlijk gaat duidelijk naar de M3. Maar de MY LR heeft met Dual motors en grotere accu en ruimte (wat stiekem toch wel handig is). Vandaar dat er toch twijfel toeslaat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-07 15:48
Pattex schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:46:
[...]

In eerste instantie was de MY LR geen optie binnen mijn leasebudget. Na de recentelijke prijsverlaging past deze wel binnen het budget. M3 LR valt ook buiten het budget. Voorkeur kwa uiterlijk gaat duidelijk naar de M3. Maar de MY LR heeft met Dual motors en grotere accu en ruimte (wat stiekem toch wel handig is). Vandaar dat er toch twijfel toeslaat…
Ik zou 100% voor de MY LR gaan. Is gewoon een stuk meer auto voor het geld. Gewoon even Tesla bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-03-2024
NdyGen schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:27:
Zo te zien zijn ze de Titus in Engeland aan het lossen (hij ligt al 2 meter minder diep)
Volgende halte Zeebrugge.met hopelijk mijn M3 er bij.
Hij is onderweg. Hoop dat die van mij er ook op staat. Anders word het hopen op de titania. Mijn verwachte leverdatum staat op 10-24 februari maar dat word met de titania waarschijnlijk later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 10:13
Ben benieuwd wanneer de aflever SMS komt; heb inmiddels een VIN en aflevering op 22~30 januari staan (my rwd black/black)

[ Voor 9% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 19-01-2024 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 22-02-2024
jimbodinni schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:32:
[...]

Hij is onderweg. Hoop dat die van mij er ook op staat. Anders word het hopen op de titania. Mijn verwachte leverdatum staat op 10-24 februari maar dat word met de titania waarschijnlijk later.
Mijn leverdatum staat ook op 10-24 FEB.
Titania komt op 08-02 aan in Zeebrugge. Kan me niet voorstellen dat wij hem daarom eerder krijgen dan 08-02. Toch?

Lees op veel plekken dat de VIN ergens rond Madagascar aan de auto wordt gekoppeld en er dan nog +~ 30 dagen over doet om aan land te komen. Ik kreeg mijn VIN op 12 januari te zien dus mijn rekensom is dat de auto op de Titania staat.

[ Voor 19% gewijzigd door DonPoedersuiker op 19-01-2024 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
DonPoedersuiker schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:26:
[...]

Mijn leverdatum staat ook op 10-24 FEB.
Titania komt op 08-02 aan in Zeebrugge. Kan me niet voorstellen dat wij hem daarom eerder krijgen dan 08-02. Toch?

Lees op veel plekken dat de VIN ergens rond Madagascar aan de auto wordt gekoppeld en er dan nog +~ 30 dagen over doet om aan land te komen. Ik kreeg mijn VIN op 12 januari te zien dus mijn rekensom is dat de auto op de Titania staat.
Misschien houden ze rekening ook nog met de aflevering naar Tilburg. De m3 van mijn collega stond op het vorige schip en duurde daarna nog anderhalve week voor hij een SMS kreeg en mag hem nu de 29st ophalen. Dus het zou kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
jimbodinni schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:49:
[...]

Misschien houden ze rekening ook nog met de aflevering naar Tilburg. De m3 van mijn collega stond op het vorige schip en duurde daarna nog anderhalve week voor hij een SMS kreeg en mag hem nu de 29st ophalen. Dus het zou kunnen...
Dat hoop ik natuurlijk ook! Wat heb jij precies besteld en wanneer? Lijkt me alleen vreemd dat mijn VIN dan pas zo laat op de boottocht pas bekend werd terwijl ik al op 05-12 heb besteld via de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-fernando
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-01 12:24
jimbodinni schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:49:
[...]

Mijn M3 stond op de Hoegh Trapper en is 10 jan in Zeebrugge aangekomen. De eerste aflever afspraak kon ik pas op 8 feb inplannen, dat is 4 weken na aankomst in Zeebrugge 😞 en volgens mij ben ik niet de enige bij wie dit het geval is. Geduld hebben is een must…

[ Voor 8% gewijzigd door mr-fernando op 19-01-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
mr-fernando schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:54:
[...]

Mijn M3 stond op de Hoegh Trapper en is 10 jan in Zeebrugge aangekomen. De eerste aflever afspraak kon ik pas op 8 feb inplannen, dat is 4 weken na aankomst in Zeebrugge 😞 en volgens mij ben ik niet de enige bij wie dit het geval is. Geduld hebben is een must…
Heb bij de Trapper veel gelezen over vertraging bij douane, nasleep van de staking in Zeebrugge en het gebrek aan voldoende vervoer. Echt zuur dat het dan vier weken duurt voor je levering plaats kan vinden. Hopelijk gaat het bij de nieuwe boten sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
DonPoedersuiker schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:54:
[...]

Dat hoop ik natuurlijk ook! Wat heb jij precies besteld en wanneer? Lijkt me alleen vreemd dat mijn VIN dan pas zo laat op de boottocht pas bekend werd terwijl ik al op 05-12 heb besteld via de LM.
Ik heb een model 3 wit rwd besteld in juni. Mocht niet eerder uitgeleverd worden dan 5 januari ivm uitloop oude lease. Eerst had ik verwachte leverdatum tussen 7 en 17 januari maar deze is dus verzet. Op 11 januari een VIN gekregen. Maar wacht er nu al zo lang op dus zit echt te hopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
Ik heb een vermoeden dat mijn witte m3 rwd op de G Poseidon staat. Deze vaart nu bij Kuala Lumpur en heb al een VIN. Verwachtte aankomst is 20 februari in Zeebrugge en verwachte levering in de app is 19 feb - 4 maart. Het is jammer dat ik bij deze boot niet de VIN kan checken of hij inderdaad erop staat, zoals bij Hoegh wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budgetsherbert
  • Laatst online: 31-01-2024
Het leuke is wel dat je nieuwe model 3 met matrix LED komt. Ik lees net dat een gebruiker in Duitsland de update al heeft en zijn review is nogal positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Budgetsherbert schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 21:06:
Het leuke is wel dat je nieuwe model 3 met matrix LED komt. Ik lees net dat een gebruiker in Duitsland de update al heeft en zijn review is nogal positief
Het is mij niet uit de vertaling duidelijk wat een matrix LED moet zijn.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:09
Angriebirdie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 20:37:
Ik heb een vermoeden dat mijn witte m3 rwd op de G Poseidon staat. Deze vaart nu bij Kuala Lumpur en heb al een VIN. Verwachtte aankomst is 20 februari in Zeebrugge en verwachte levering in de app is 19 feb - 4 maart. Het is jammer dat ik bij deze boot niet de VIN kan checken of hij inderdaad erop staat, zoals bij Hoegh wel kan.
Bedoel je de Titania? Want die is nu bij Kuala Lumpur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
mytheory schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 22:47:
[...]

Bedoel je de Titania? Want die is nu bij Kuala Lumpur.
Titania is bij Zuid Afrika. G Poseidon is bij Kuala Lumpur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Angriebirdie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:03:
[...]

Titania is bij Zuid Afrika. G Poseidon is bij Kuala Lumpur.
Op de kaart is het toch de Titania.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cd5tcs0zbmBkQlV-m2f1p8Tc4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fy80gq50F3rt5T8AbVGwlV58.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Leuk om de bovenstaande posts te lezen. Ik ben ook door dat proces gegaan.
Mijn M3 stond op de Trapper en woensdag 24 januari is de aflevering in Utrecht.
Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
mytheory schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:15:
[...]

Op de kaart is het toch de Titania.
[Afbeelding]
Je kan beter een andere website gaan gebruiken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Angriebirdie schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:11:
[...]

Je kan beter een andere website gaan gebruiken 😉
Ja zag dat ie out of range was. Welke gebruik jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 08:29
mytheory schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:30:
[...]

Ja zag dat ie out of range was. Welke gebruik jij?
https://whereboat.com/

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldfje
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met inruil van een auto? Gisteren onze Tesla opgehaald, maar bij inleveren van onze oude auto kregen we geen vrijwaringsbewijs (we hadden nog een oud papieren kentekenbewijs). Volgens RDW moet je die krijgen omdat de auto nu nog op onze naam staat en wij nog verantwoordelijk zijn. Bij enig aandringen kregen we alleen de reactie dat we dan lang konden wachten en dat we binnenkort per mail zouden ontvangen. We hebben de auto maar achtergelaten, maar geeft toch geen fijn gevoel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LigeTRy
Voor de liefhebbers, ik heb de TS wat geactualiseerd. Er staat wat handige nieuwe informatie in die vaak als nieuwe vraag terugkomt in dit topic. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

LigeTRy schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:50:
Voor de liefhebbers, ik heb de TS wat geactualiseerd. Er staat wat handige nieuwe informatie in die vaak als nieuwe vraag terugkomt in dit topic. Doe er je voordeel mee!
Dankje, als je ook dit nog weghaalt, dan lijkt ie ook daadwerkelijk geactualiseerd ;) Anders heb ik toch de neigen om dingen te vragen.
Let op: De topicstart betreft voor nu grotendeels een 1 op 1 kopie van #1, is hier en daar wat achterhaald en wordt binnenkort geactualiseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Dit klopt volgens mij niet:
Je kan elke Tesla opladen bij een Supercharger, ook als er nog geen betalingsgegevens gekoppeld zijn aan je account (tot een zekere hoogte). Omdat je auto vanwege reguleringen vaak halfvol wordt afgeleverd, is er een kans dat je wat gratis supercharge tegoed ontvangt van Tesla.
In de app wilde ik een laadpas koppelen en dan krijg je de waarschuwing dat je hiermee niet je gratis supercharging kan activeren, dat moet je met je CC doen. Dat impliceert dat je in ieder geval CC als betaalmethode toegevoegd moet hebben voordat je je gratis supercharging kredit kan gebruiken @LigeTRy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
Sebazzz schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:18:
Dit klopt volgens mij niet:

[...]

In de app wilde ik een laadpas koppelen en dan krijg je de waarschuwing dat je hiermee niet je gratis supercharging kan activeren, dat moet je met je CC doen. Dat impliceert dat je in ieder geval CC als betaalmethode toegevoegd moet hebben voordat je je gratis supercharging kredit kan gebruiken @LigeTRy
Check, ik pas m aan, heb je verdere comments, zet die even in een DM, dat houdt het topic wat schoon. Zelf staat m'n tesla nog in Zeebrugge, dus ik heb alle 'oude' tekst nog niet helemaal kunnen verifiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Vanochtend bij Tesla in Rotterdam geweest, in het tijdsvenster van eind Februari tot medio Maart komen er zo’n 6 schepen onze kant op met op eenieder zo’n 3500 model 3’s.

Als je rond deze tijd besteld is de levertijd maximaal 4 weken met eventuele uitloop naar 6 weken bij uitzonderlijke gevallen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mytheory
Net bij Tesla Roermond geweest en mijn auto staat op de G Poseidon. Afleverdatum staat op 20 februari - 5 maart (Tilburg). Dus voor degenen met dezelfde datum, dikke kans dat die ook op deze boot staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bayra005
  • Laatst online: 21-09-2024
Eindelijk morgen m3 stealth gray 19 inch zwart van binnen ophalen. Op 19 dec. besteld. Ondertussen een volwaardige schipper geworden door het volgen van schepen. Mijn eerste accessoire zal kompas op het stuur zijn. Iedereen die nog wacht, heel veel sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03-2024
bayra005 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:55:
Eindelijk morgen m3 stealth gray 19 inch zwart van binnen ophalen. Op 19 dec. besteld. Ondertussen een volwaardige schipper geworden door het volgen van schepen. Mijn eerste accessoire zal kompas op het stuur zijn. Iedereen die nog wacht, heel veel sterkte!
Welke datum hadden ze je gegeven? Hier besteld op 10/10 via LM. Laatste update dat ik kreeg van tesla is “normaal 29/01, meneer”… maar dat is ondertussen al de 4e datum die ik krijg dus ik zal het pas geloven als ik erin zit 😅… ook een M3 Stealth Grey

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidas
Zo, heb de knoop doorgehakt, bestelling geplaatst bij mijn LM. Model 3 AWD in Solid Black, nu kan de voorpret gaan beginnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olovv100
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07 10:12
Davidas schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:21:
Zo, heb de knoop doorgehakt, bestelling geplaatst bij mijn LM. Model 3 AWD in Solid Black, nu kan de voorpret gaan beginnen. _/-\o_
Waarom zou je voor een niet-metallic kleur gaan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

olovv100 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:34:
Waarom maakt dat voor jou wat uit? :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
[...]

Gaat mij daar niet om, persoonlijk vind ik de auto in zwart het mooist, vandaar ook deze keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Slonzo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:37:
[...]

Waarom maakt dat voor jou wat uit? :F
Jouw reactie komt een beetje onvriendelijk over.
Misschien heeft olovv100 wel wat tips?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:14
Hier is de bestelling vandaag ook de deur uitgegaan. Model 3 RWD, blauw met zwart interieur en de 18" wielen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:35
[...]

Ik rij inmiddels bijna een jaar rond met een M3 Solid Black en de nachtmerrie verhalen op het internet en dit forum zijn overdreven. Ik heb nog altijd geen steenslag, krassen of swirls. Ik was hem wel gewoon met de hand.

IMO een van de mooiere kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegasuspiet
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-07 18:27
Kan mijn model 3 komende vrijdag 28 januari ophalen in Tilburg (particulier) (RWD ultra red)
Hoe lang moet het te betalen bedrag van te voren op hun rekening staan ?

[ Voor 5% gewijzigd door pegasuspiet op 22-01-2024 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackberry
pegasuspiet schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:24:
Kan mijn model 3 komende vrijdag 28 januari ophalen in Tilburg (particulier) (RWD ultra red)
Hoe lang moet het te betalen bedrag van te voren op hun rekening staan ?
2 dagen van te voren geven ze aan op de website, zie je account. Stuur betaalbewijs naar het mailadres dat daar staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegasuspiet
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-07 18:27
Jackberry schreef op maandag 22 januari 2024 @ 14:19:
[...]

2 dagen van te voren geven ze aan op de website, zie je account. Stuur betaalbewijs naar het mailadres dat daar staat
Een ander vraagje, kan mij huidige model 3 enkele dagen later pas verkopen, neem aan dat ik onder mijn account 2 auto's kan hebben staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
pegasuspiet schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:28:
[...]

Een ander vraagje, kan mij huidige model 3 enkele dagen later pas verkopen, neem aan dat ik onder mijn account 2 auto's kan hebben staan ?
Ja is volgens mij geen probleem, als je via de website inlogt kun je een 2e auto koppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
Vandaag even langs tesla Den Haag gegaan. Mijne witte model 3 staat op de Bess. En staat voor aflevering gepland bij hun op 19 februari. Duurt nog even maar weet nu wel echt een beetje wanneer ik hem kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pattex
jimbodinni schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:37:
Vandaag even langs tesla Den Haag gegaan. Mijne witte model 3 staat op de Bess. En staat voor aflevering gepland bij hun op 19 februari. Duurt nog even maar weet nu wel echt een beetje wanneer ik hem kan verwachten.
Welle leverwindow zie je in de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
Pattex schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:46:
[...]

Welle leverwindow zie je in de app?
Tussen 10 en 24 februari. De Bess komt aan in Zeebrugge op 14 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Rogar schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:53:
Hier is de bestelling vandaag ook de deur uitgegaan. Model 3 RWD, blauw met zwart interieur en de 18" wielen.
Zelfs het VIN staat al in de app… Levering tussen 19/2 en 4/3 🥳🥳🥳

Zijn er nog andere rederijen waarbij je oo VIN kan zoeken behalve Hoegh?

[ Voor 11% gewijzigd door Rogar op 22-01-2024 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry-
  • Laatst online: 21-01 16:04
Iemand toevallig recent de M3 RWD Solid Black 19 inch zwart interieur besteld? Enig idee hoe lang de levertijd is? Ik heb mijn auto met standaard wielen geannuleerd gezien ik toch van gedachten ben veranderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenski93
  • Laatst online: 02-04 13:34
Hallo mede-(on)geduldigen! :)

Werd vandaag keurig gebeld door Tesla om even te controleren of de samenstelling van mijn bestelling klopte en voor nadere info over de levering, hieruit kwam het het volgende:

- Mijn auto staat op 'Bess', welke nu even 'out of range' is op MarineTraffic maar volgens ' WhereBoat!?' ongeveer bij Mauritius moet zijn morgen.
- Bess vaart de inmiddels welbekende 'Kaap-route'. Vanwege gezellige toestanden rondom de Rode Zee.
- Zonder nieuwe tegenslagen is deze 12-2 in Southampton en 2 dagen later in Zeebrugge
- Gaan uit van 7 dagen voordat de auto is overgebracht naar Tilburg
- Met het inplannen van de afspraak gaan ze uit van ophalen in week 9, zit het mee wellicht eind week 8.
- Kans is aanwezig dat er door hun een dag en tijd wordt gekozen en gecommuniceerd per SMS
- Mocht dat nou niet uitkomen dan was het een kwestie van reageren op de SMS en dan werd je teruggebeld om iets anders te plannen.

Voor de volledigheid:
- Betreft een zakelijk voertuig via leasemaatschappij
- Bestelling op 5 januari, VIN ontvangen 11 januari
- Verwachte leverdatum app: tussen 10-2 en 24-2
- Samenstelling: Pearl White, RWD, 18" , Autopilot

We kunnen wat bootjes uit de 'favorieten' halen haha, had mijn geld in beetje ingezet op Titania maar zo zie je maar. Succes iedereen met het geduldig afwachten en alvast veel plezier met het nieuwe speelgoed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angriebirdie
Rogar schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:13:
[...]

Ik heb dezelfde leverwindow, als het goed is staan ze op de G Poseidon!😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Angriebirdie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:14:
[...]

Ik heb dezelfde leverwindow, als het goed is staan ze op de G Poseidon!😎
Ow hoe ben je daar achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
Rogar schreef op maandag 22 januari 2024 @ 22:49:
[...]

Ow hoe ben je daar achter gekomen?
Ik weet het niet 100% zeker, maar de G Poseidon's aankomst datum komt het meest overeen met onze leverperiode. Daarnaast was er nog een andere tweaker hier die ook deze leverperiode heeft, en hij hoorde van Tesla dat zijn auto op de G Poseidon staat. Dus ik ga daar dan eigenlijk ook maar vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Angriebirdie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 23:22:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker, maar de G Poseidon's aankomst datum komt het meest overeen met onze leverperiode. Daarnaast was er nog een andere tweaker hier die ook deze leverperiode heeft, en hij hoorde van Tesla dat zijn auto op de G Poseidon staat. Dus ik ga daar dan eigenlijk ook maar vanuit.
Die komt 21/2 aan is de planning. Dan zou ik eerder verwachten dat ze op de boot er voor staan.
Ik wacht het wel gewoon geduldig af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLs90
  • Laatst online: 27-03 21:50
Jonazzty schreef op zondag 21 januari 2024 @ 23:11:
[...]

Welke datum hadden ze je gegeven? Hier besteld op 10/10 via LM. Laatste update dat ik kreeg van tesla is “normaal 29/01, meneer”… maar dat is ondertussen al de 4e datum die ik krijg dus ik zal het pas geloven als ik erin zit 😅… ook een M3 Stealth Grey
Hier ook rond die datum besteld, m3 stealth grey en telkens uitgesteld, al meer dan 10x. Na toekenning VIN rond Nieuwjaar, normaal vorige week dinsdag op te halen in Hasselt naar normaal vandaag... en nu gisteren weer week uitgesteld. Zucht. Ik begrijp echt niet dat er anderen zijn die half december besteld hebben en zij al eentje hebben mogen komen ophalen, dat kunnen toch nooit stealth grey's zijn dan?! Verjaar de 26ste, dus het zal een laat verjaardagscadeau worden dan zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 14:59
Ik meld me hier ook maar even:

27.12.23 SEPP aangevraagd
27.12.23 Besteld bij Telsa (Model 3 RWD, black)

xx-xx VIN nummer ontvangen
03.12.23 Departure date
10.01.24 Arrival date
16.01.24 SMS ontvangen voor inplannen afspraak
01.02.24 Ophaalafspraak in Tilburg

Nu heb ik nog een aantal vragen:

Kan ik aan de hand van het VIN nummer ergens mijn kenteken opvragen?

Bouwjaar van de auto is blijkbaar ergens in 2023, krijg ik dan bouwjaar 2023 of 2024? (particuliere aankoop en kan invloed hebben op de latere verkoopprijs)

Ik heb in december '23 de SEPP subsidie aangevraagd maar de tenaamstelling gebeurd pas in 2024. Moet ik dan mijn eerste aanvraag annuleren en een nieuwe aanvragen of kan deze gewoon blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
nLs90 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:24:
[...]

Hier ook rond die datum besteld, m3 stealth grey en telkens uitgesteld, al meer dan 10x. Na toekenning VIN rond Nieuwjaar, normaal vorige week dinsdag op te halen in Hasselt naar normaal vandaag... en nu gisteren weer week uitgesteld. Zucht. Ik begrijp echt niet dat er anderen zijn die half december besteld hebben en zij al eentje hebben mogen komen ophalen, dat kunnen toch nooit stealth grey's zijn dan?! Verjaar de 26ste, dus het zal een laat verjaardagscadeau worden dan zeker?
Ook via LM. bij jou? of privé? Indien LM, welke? ... Ik heb gisteren Tesla gebeld uit nieuwsgierigheid en ze wisten mij te vertellen dat het nog altijd op 29/01 staat én dat er nu zelf al een uur bij stond. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het nu de goede kant uitgaat. Het enige wat nog kan misgaan is dat de LM ertussen zit. Want aan de telefoon zei de advisor "je kan hem ophalen op 29/09 in Drogenbos" .. Maar via LM wordt hij normaal gewoon netjes op kantoor geleverd. Dus dat vind'k toch nog een beetje vreemd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
Bobo221 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:49:

Kenteken wordt pas bekend zodra je auto is ingeklaard, deze ontvang je op dat moment per sms. Volgens mij is er geen snellere manier, simpelweg omdat ie nog niet bekend is zolang de auto niet is ingeklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLs90
  • Laatst online: 27-03 21:50
Jonazzty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:51:
[...]

Ook via LM. bij jou? of privé? Indien LM, welke? ... Ik heb gisteren Tesla gebeld uit nieuwsgierigheid en ze wisten mij te vertellen dat het nog altijd op 29/01 staat én dat er nu zelf al een uur bij stond. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het nu de goede kant uitgaat. Het enige wat nog kan misgaan is dat de LM ertussen zit. Want aan de telefoon zei de advisor "je kan hem ophalen op 29/09 in Drogenbos" .. Maar via LM wordt hij normaal gewoon netjes op kantoor geleverd. Dus dat vind'k toch nog een beetje vreemd..
Alphabet en ik had al 3x een datum en uur maar telkens een week verzet, telkens de dag ervoor. Mijn vorige auto hebben ze toen ook voor de deur afgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:13

MazeWing

The plot thickens...

Bobo221 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:49:
Ik meld me hier ook maar even:

xx-xx VIN nummer ontvangen
03.12.23 Departure date
10.01.24 Arrival date

Nu heb ik nog een aantal vragen:

Bouwjaar van de auto is blijkbaar ergens in 2023, krijg ik dan bouwjaar 2023 of 2024? (particuliere aankoop en kan invloed hebben op de latere verkoopprijs)

Ik heb in december '23 de SEPP subsidie aangevraagd maar de tenaamstelling gebeurd pas in 2024. Moet ik dan mijn eerste aanvraag annuleren en een nieuwe aanvragen of kan deze gewoon blijven staan?
Nee, je hoeft geen nieuwe aanvraag te doen. Je SEPP-aanvraag moet binnen 18 maanden aangevuld worden met definitieve kenteken, etc. Mits je aanvraag natuurlijk wel goedgekeurd is...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
nLs90 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:31:
[...]

Alphabet en ik had al 3x een datum en uur maar telkens een week verzet, telkens de dag ervoor. Mijn vorige auto hebben ze toen ook voor de deur afgezet.
buh. Dat klinkt niet echt goed :-p ... Hier via ALD. Ik ben eens benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasonv
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03-2024
ik zit met een vraagje..

ik heb gekozen voor renting via bank,.. maar die doen moeilijk :D

Ik heb dit correct ingegeven op de site v Tesla... Krijg ik dan nog steeds het factuur te zien op het overzicht?
Of krijgt enkel de bank dit via mail?

(Momenteel zie ik bevestiging en aanbetalingsfactuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-fernando
Vraag over de SEPP.
Ik heb in december een M3 besteld, maar niet direct de SEPP aangevraagd. Dat wil ik nu doen, maar als voorwaarde wordt gesteld dat de datum waarop de overeenkomst (bij bestelling van het voertuig) is ondertekend door beide partijen op of na 01 jan 2024 valt.
Hoe zit dat bij Tesla is de bestelovereenkomst ook meteen de koopovereenkomst?

Wellicht weet één van jullie het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Ik heb m'n Ultra Red met trekhaak binnen. Trekhaak zit er los bij in een tas. Onderop zit een klep waarachter alles zit om hem aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:53
mr-fernando schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:27:
Vraag over de SEPP.
Ik heb in december een M3 besteld, maar niet direct de SEPP aangevraagd. Dat wil ik nu doen, maar als voorwaarde wordt gesteld dat de datum waarop de overeenkomst (bij bestelling van het voertuig) is ondertekend door beide partijen op of na 01 jan 2024 valt.
Hoe zit dat bij Tesla is de bestelovereenkomst ook meteen de koopovereenkomst?

Wellicht weet één van jullie het antwoord.
Ik had ditzelfde probleem. Mid december besteld, in de SEPP voorwaarden gelezen dat ik binnen 6 weken de SEPP aanvraag moest doen. Toen ik dit op 9 januari wilde doen (op de eerste dag dat de subsidie aangevraagd kon worden) bleek dat niet meer mogelijk.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik ergens overheen heb gelezen, maar ben er tegelijkertijd van overtuigd dat ik alles goed deed :+ . Helaas ben ik er tijdens de koop ook niet op gewezen door Tesla. De Tesla dealer vertelde dat ik niet bepaald de enige was in deze situatie...

Tesla heeft dit opgelost door een nieuw order aan te maken zodat ik een nieuwe koopovereenkomst krijg. Het oude order komt te vervallen en de €500 komt terug, al zit ik er al een paar weken op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Rogar schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:13:
[...]

Zojuist ook gebeld door Tesla Tilburg om te feliciteren en de order te bevestigen.
Ze konden niet aangeven op welke boot de auto staat, wel dat deze eind februari aankomt.

Wel op mijn verzoek de aflevering laten aanpassen naar Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
chielmi schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:41:
[...]

Ik had ditzelfde probleem. Mid december besteld, in de SEPP voorwaarden gelezen dat ik binnen 6 weken de SEPP aanvraag moest doen. Toen ik dit op 9 januari wilde doen (op de eerste dag dat de subsidie aangevraagd kon worden) bleek dat niet meer mogelijk.

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik ergens overheen heb gelezen, maar ben er tegelijkertijd van overtuigd dat ik alles goed deed :+ . Helaas ben ik er tijdens de koop ook niet op gewezen door Tesla. De Tesla dealer vertelde dat ik niet bepaald de enige was in deze situatie...

Tesla heeft dit opgelost door een nieuw order aan te maken zodat ik een nieuwe koopovereenkomst krijg. Het oude order komt te vervallen en de €500 komt terug, al zit ik er al een paar weken op te wachten.
Als je hem vorig jaar gekocht hebt, had je gebruik moeten maken van de 2023 regeling. Deze kon je aanvragen tot 27 december uit mn hoofd. Je kan geen auto die gekocht is in 2023 aanmelden voor SEPP van 2024.

Fijn dat Tesla nieuwe order voor je wil maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:53
@Jackberry Klopt, het was mijn fout. Ik heb klaarblijkelijk de instructies op de SEPP site onjuist geïnterpreteerd. Gelukkig kon Tesla helpen, omdat ze mij totaal geen instructies hadden gegevens dat ik dit in de laatste 2 weken van December direct had moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
Jackberry schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:52:
[...]

Als je hem vorig jaar gekocht hebt, had je gebruik moeten maken van de 2023 regeling. Deze kon je aanvragen tot 27 december uit mn hoofd. Je kan geen auto die gekocht is in 2023 aanmelden voor SEPP van 2024.

Fijn dat Tesla nieuwe order voor je wil maken!
Goed dat je dit zegt! Ik heb hem op 27 dec 2023 besteld (ook nog eens na de SEPP deadline). Naar welk nummer heb je gebeld? Ga ik ook maar eens doen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
chielmi schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:41:
[...]

Nou ik heb net naar Tesla Den Haag gebeld en ze konden niks voor mij betekenen. Ik kan de order wel annuleren en vervolgens een nieuwe inschieten maar dan ben ik de 500 euro aanbetaling kwijt. Bovendien dan geen garantie dat de leverdatum van 7 feb dan gehaald wordt. Met welke Tesla vestiging heb jij contact gehad @chielmi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
  • Registratie: Oktober 2004
bustertje schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:31:
Ik heb m'n Ultra Red met trekhaak binnen. Trekhaak zit er los bij in een tas. Onderop zit een klep waarachter alles zit om hem aan te sluiten.
wil je hier foto's van plaatsen?

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Als het goed is wordt vandaag mij Tesla besteld door de LM (Multilease). Volgens mij handig als ik ze zelf nog even bel om de auto vast aan mijn account te koppelen?
Tesla site zegt 1-4 weken, maar heb het gevoel dat het eerder 4 wordt dan 1 als ik dit topic volg.

Ik hou jullie op de hoogte!

Bestelde uitvoering:
Model 3 RWD Ultra Red
Standaard velgen (ga de doppen eraf halen) en standaard zwart interieur zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:56
Rhndy schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:36:
Als het goed is wordt vandaag mij Tesla besteld door de LM (Multilease). Volgens mij handig als ik ze zelf nog even bel om de auto vast aan mijn account te koppelen?
Tesla site zegt 1-4 weken, maar heb het gevoel dat het eerder 4 wordt dan 1 als ik dit topic volg.

Bestelde uitvoering:
Model 3 RWD Ultra Red
Standaard velgen (ga de doppen eraf halen) en standaard zwart interieur zonder trekhaak.
Die van mij 2 weken terug besteld via de leasemaatschappij.
Vandaag kreeg ik pas een RN nummer en leveringsdatum 1-9 maart.
Hou dus rekening met meer dan vier weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Nou eindelijk mag ik vandaag om 17:00 uur "mijn" nieuwe model Y ophalen in Groningen. Wat duren die laatste uurtjes lang...

14 dec besteld, model Y /RWD /Wit /Zwart interieur.
18 dec RN ontvangen
10 Jan afleverings afspraak gemaakt (kon 16e al maar ivm contract huidige leasewagen uitgesteld naar vandaag)

Nog een paar lange uurtjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartieMan
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-06 20:37
Rhndy schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:36:

Bestelde uitvoering:
Model 3 RWD Ultra Red
Gisteren heb ik ook bevestiging van de LM gehad dat mijn Tesla besteld is! Ze vermelden erbij dat ik rechtstreeks bericht van de leverancier ontvang over de aflevering van de auto. Toch vraag ik me ook af of ik er zelf nog achteraan moet gaan voor het koppelen van het account?

Bestelde uitvoering:
Model 3 RWD Deep Blue, standaard velgen en standaard zwart interieur, geen trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-04 23:04
kolibrie23 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:38:
[...]

Nou ik heb net naar Tesla Den Haag gebeld en ze konden niks voor mij betekenen. Ik kan de order wel annuleren en vervolgens een nieuwe inschieten maar dan ben ik de 500 euro aanbetaling kwijt. Bovendien dan geen garantie dat de leverdatum van 7 feb dan gehaald wordt. Met welke Tesla vestiging heb jij contact gehad @chielmi ?
ik heb hetzelfde, auto 6/11/2023 besteld, ophaalafspraak al gemaakt voor as maandag 29/1/2024. Deze week factuur eindbetaling gekregen en vanochtend ook kenteken dus ik dacht ik ga de SEPP even aanvragen. Maar daar is dus een koopovereenkomst van 2024 voor nodig. Nav dit forum Tesla Tilburg benaderd, eerst telefonisch en men zou uitzoeken wat kon. Ik was toch in de buurt dus ook nog even langs gegaan. Daar zeiden ze dat ik niet de enige was, ze hadden de vraag nog uitstaan dus konden op dat moment niets doen.

Maar order kon sowieso geannuleerd worden en dan opnieuw bestelling doen. Zij konden dan ook helpen om snel een auto (hopelijk de al aan mij toegewezen auto) te koppelen aan de nieuwe bestelling.
Net mail gehad dat aanpassing van de bestelling niet mogelijk is en dat deze dus geannuleerd moet worden en nieuwe bestelling moet volgen. Ze gaan mij morgen bellen om hierbij te helpen. Of ik dan ook de 500 euro aanbetaling kwijt ben weet ik nog niet. En ook niet of het gevolgen heeft voor de ophaalafspraak!

Morgen update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budgetsherbert
Zojuist sms met kenteken ontvangen.
28-12 particulier besteld
09-01 aangekomen in zeebrugge
16-01 afspraak ingepland voor eind januari
25-01 sms met kenteken ontvangen
31-01 (hopelijk) ophalen auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-fernando
Budgetsherbert schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:20:
Zojuist sms met kenteken ontvangen.
28-12 particulier besteld
09-01 aangekomen in zeebrugge
16-01 afspraak ingepland voor eind januari
25-01 sms met kenteken ontvangen
31-01 (hopelijk) ophalen auto
Dat is mooi snel gegaan :-)
Maak je aanspraak op SEPP subsidie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pattex
Yeas SMS ontvangen 16 februari ophalen. Was eerste levermoment. Betreft een M3 RWD Stealth Grey, 19inch, trekhaak en zwart interieur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 14:59
Vandaag ook SMS ontvangen met het kenteken:

xx-xx VIN nummer toegewezen
03.12.23 Departure date
10.01.24 Arrival date
25.01.24 SMS met kenteken ontvangen

Wel grappig dat de bouwjaar van de auto duidelijk 2023 is maar dit vervolgens nergens terug te zien is bij de RDW data:

Datum inschrijving voertuig in Nederland 24-01-2024
Registratie datum goedkeuring 24-01-2024

[ Voor 33% gewijzigd door Bobo221 op 25-01-2024 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
Yes, ook SMS gekregen. Mag hem 19-02 afhalen

Dan ga ik er van uit dat ie op de TITANIA staat, op de BESS wordt het wel heel krap om hem op die dag in Tilburg te hebben.

Besteld 11-12 via LM

[ Voor 48% gewijzigd door NdyGen op 25-01-2024 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budgetsherbert
mr-fernando schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:33:
[...]

Dat is mooi snel gegaan :-)
Maak je aanspraak op SEPP subsidie?
Helaas. Ik kwam er te laat achter dat je in 2024 geen aanvragen kan doen van een voertuig dat in 2023 is gekocht. Heb ook geen zin om nog een maand of twee te wachten op levering als ik iets wijzig. Ik ben overigens niet van plan om de auto langer dan 3 jaar te houden. Hij verliest te veel waarde na de eerste 3 jaar imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
NdyGen schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:32:
Yes, ook SMS gekregen. Mag hem 19-02 afhalen

Dan ga ik er van uit dat ie op de TITANIA staat, op de BESS wordt het wel heel krap om hem op die dag in Tilburg te hebben.

Besteld 11-12 via LM
Wanneer heb jij je VIN gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartieMan
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-06 20:37
SmartieMan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:17:
[...]

Gisteren heb ik ook bevestiging van de LM gehad dat mijn Tesla besteld is! Ze vermelden erbij dat ik rechtstreeks bericht van de leverancier ontvang over de aflevering van de auto. Toch vraag ik me ook af of ik er zelf nog achteraan moet gaan voor het koppelen van het account?

Bestelde uitvoering:
Model 3 RWD Deep Blue, standaard velgen en standaard zwart interieur, geen trekhaak.
Update: zojuist ingelogd op de Tesla app met mijn werkmail. Daar zie ik mijn bestelde M3 netjes staan, en er is ook al een VIN toegewezen. Verwachte levering 24 feb - 9 maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NdyGen
jimbodinni schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:54:
[...]

Wanneer heb jij je VIN gekregen?
ergens rond nieuwjaar, keek ergens begin jan en toen had ik een vin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Vandaag ook een vin en een sms voor aflever afspraak ontvangen.
Besteld 24 januari volgens de app (9 januari besteld via de portal van Leaseplan en het hing lang voor akkoord bij mijn werkgever).
Afleverdatum 9 februari (kon al vanaf 7 februari maar kwam niet uit).

Dit ging wel erg snel!

[ Voor 7% gewijzigd door dimocash op 25-01-2024 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
dimocash schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:39:
Vandaag ook een vin en een sms voor aflever afspraak ontvangen.
Besteld 24 januari volgens de app (9 januari besteld via de portal van Leaseplan en het hing lang voor akkoord bij mijn werkgever).
Afleverdatum 9 februari (kon al vanaf 7 februari maar kwam niet uit).

Dit ging wel erg snel!
Zo zeker, er is nog hoop voor mij haha. Welke uitvoering heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Rhndy schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:12:
[...]

Zo zeker, er is nog hoop voor mij haha. Welke uitvoering heb je besteld?
Tesla Model 3 standard range white 18"

Die lijken dus gewoon op voorraad te staan.
Pagina: 1 ... 10 ... 64 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.