Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 25-09 11:50
Tomas_ schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:27:
Vandaag mijn MY RWD LR 19" zwart/zwart trekhaak opgehaald (HW3).

Besteld door werkgever op 6 juni, door LM op 10 juni. opgehaald 21 juni ivm 20.000 km
kreeg hem mee met 80%, alles zag er perfect uit. Ik was met 10 minuten de deur weer uit.

Eerste indruk: Een stuk langzamer dan mijn model 3 LR. Wat een verschil en wat snel is de 3LR. (470 vs 350 pk) Eigenlijk een beetje belachelijk haha.
Dit is toch meer relaxed cruisen wat ook beter voor mijn rijgedrag is ;-) Dit is echt goed genoeg.

Verder mooi ruim en heerlijk die kofferbak met grote opening. De badeend bij het afsluiten van de auto maakt hem wel af wat mij betreft.

19" genomen omdat er toch stoepranden worden geraakt en custom zwarte covers er op. Heb twee beginnende bestuurders thuis dus krassen krijg je toch.

Had nog wat ruimte in de lease en heb de s3xy knob en twee buttons er bij gedaan en wat all weather matten en wat kleine dingen.

Al met al weer zeer tevreden.
Dat vermogen klopt niet helemaal hoor, maar geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 14:57
mistermol schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:40:
[...]

Dat vermogen klopt niet helemaal hoor, maar geniet ervan!
Wat klopt er niet dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denbach
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 03-10 21:19
mistermol schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:37:
[...]

Heb je het over private lease? De lease via Tesla is van ALD, niet Ayvens. De voorwaarden van Ayvens zijn heel wat interessanter dan die van ALD. Maar, je hebt eerst 14 dagen bedenktijd, pas daarna wordt de auto besteld. In mijn geval heb ik mijn bestelling bij Ayvens geplaatst op 17 mei, waarna de auto op 10 juni is besteld bij Tesla.
ALD en Leaseplan zijn onder de gezamenlijke naam Ayvens verder gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
mistermol schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:37:
[...]

Heb je het over private lease? De lease via Tesla is van ALD, niet Ayvens. De voorwaarden van Ayvens zijn heel wat interessanter dan die van ALD. Maar, je hebt eerst 14 dagen bedenktijd, pas daarna wordt de auto besteld. In mijn geval heb ik mijn bestelling bij Ayvens geplaatst op 17 mei, waarna de auto op 10 juni is besteld bij Tesla.
ald bestaat niet meer sinds 3 weken en is nu Ayvens (samen met leaseplan)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:52
.

[ Voor 98% gewijzigd door Maurice- op 21-06-2024 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
Denbach schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:42:
[...]

ALD en Leaseplan zijn onder de gezamenlijke naam Ayvens verder gegaan.
Ach, natuurlijk. Dom van me. Desalniettemin ff goed die voorwaarden checken als je private lease doet. Ik weet niet wiens voorwaarden ze nu over hebben genomen. Ik kan er op allerlei manieren van af, via ALD alleen als je de pijp uit ging. Maar goed, die risico’s kun je zelf natuurlijk checken en overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mistermol
Er zijn geen officiële cijfers qua vermogen, het hele internet staat vol met allerlei getallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:42
mistermol schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:52:
[...]

Ach, natuurlijk. Dom van me. Desalniettemin ff goed die voorwaarden checken als je private lease doet. Ik weet niet wiens voorwaarden ze nu over hebben genomen. Ik kan er op allerlei manieren van af, via ALD alleen als je de pijp uit ging. Maar goed, die risico’s kun je zelf natuurlijk checken en overwegen.
Thanks, ga ik doen! Met 14 dagen bedenktijd ga ik een levering vóór einde van de maand niet halen natuurlijk. Jammer, maakte het een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Gommert69 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:14:
Hangt af van welke MY je wilt bestellen. Als ze die op voorraad hebben, dan zou je voor 30 juni moeten kunnen rijden. Die van mij heeft 3 weken levertijd en dus ik rijd niet voor 30 juni helaas.
Gaat om een standaard zwarte Model Y RWD, dus die voor de SEPP subsidie in aanmerking komt.

Als ik het via de site van Tesla doe, dan moet ik alvast de aanbetaling doen van 500 euro. Daarmee zou je zeggen dat de boel al gelijk in gang gezet wordt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
Exception schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:34:
[...]

Gaat om een standaard zwarte Model Y RWD, dus die voor de SEPP subsidie in aanmerking komt.

Als ik het via de site van Tesla doe, dan moet ik alvast de aanbetaling doen van 500 euro. Daarmee zou je zeggen dat de boel al gelijk in gang gezet wordt, toch?
ALD / Ayvens valt onder Keurmerk Private Lease, daar is de wettelijke bedenktijd van koop of afstand verplicht. Het is mogelijk om daar afstand van te doen door langs te komen op een van hun kantoren en daar een contract te tekenen. Maar ook daar gaat meestal al een week overheen voordat je terecht kunt. Eerst moet je door de toetsing heen die ook circa 5 werkdagen duurt. Dus al met al is dat al bijna 2 weken. Daarna kan de auto besteld worden, maar dan haal je dus ook de 30ste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
mistermol schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:57:
[...]

ALD / Ayvens valt onder Keurmerk Private Lease, daar is de wettelijke bedenktijd van koop of afstand verplicht. Het is mogelijk om daar afstand van te doen door langs te komen op een van hun kantoren en daar een contract te tekenen.
Ik lees in andere topics hier op Tweakers dat Athlon de mogelijkheid biedt om online van de wettelijke bedenktijd af te zien. Zijn wel wat oudere Posts, dus ik ga ze morgen maandag maar eens bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mistermol
Exception schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 23:48:
[...]

Ik lees in andere topics hier op Tweakers dat Athlon de mogelijkheid biedt om online van de wettelijke bedenktijd af te zien. Zijn wel wat oudere Posts, dus ik ga ze morgen maandag maar eens bellen.
Zou mooi zijn als het je nog gaat lukken! Succes ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Ik was nog teruggebeld door Tesla, en de 20.000 km zijn 3 jaar geldig. Dit staat nu ook in de voorwaarden van de actie op de site.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27MXymG2eP3ySMT7J4ArRx6lBaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oywWuiEq36Odn2cH2afjYq9y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Tomas_ op 22-06-2024 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Tomas_ schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 06:35:
Ik was nog teruggebeld door Tesla, en de 20.000 km zijn 3 jaar geldig. Dit staat nu ook in de voorwaarden van de actie op de site.

[Afbeelding]
Ben benieuwd wat er bij mij komt te staan. Op het moment dat ik bestelde, stond dit niet in de voorwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bartjeee schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 17:54:
Ga as. maandag een M3 RWD ophalen in Tilburg. Afgelopen woensdag het kenteken zichtbaar geworden in de app. Nu geeft echter mijn verzekeringsagent aan dat ze het kenteken niet kunnen vinden in het systeem (ASR). Iemand hier ervaring mee?
Uiteindelijk hebben we hem gisteren door kunnen zetten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas_
Jasper schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 09:55:
[...]

Ben benieuwd wat er bij mij komt te staan. Op het moment dat ik bestelde, stond dit niet in de voorwaarden.
Dit staat bij mij, inclusief de eerste 150km bij aflevering.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzxJ08cO1w_6O8GEV9AJ-UoGxbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3KvATPw49oqigNT9ZtHxjJtF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Tomas_ op 22-06-2024 12:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpmmlOK3-H6BOeOZzLoASYUgSDE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJd1iFH59DP2cgpieFmVDZyr.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag moet het gaan gebeuren. Ik ben benieuwd. :)

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
Vissa66 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 08:04:
[Afbeelding]

Vandaag moet het gaan gebeuren. Ik ben benieuwd. :)
Idem! Om 14:00 mag ik. Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Have fun! We zien de foto's wel verschijnen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Veel plezier bij het ophalen! Ik was vandaag ook aan de beurt om 12:30, maar mijn afspraak voor het ophalen van de MY RWD LR. Maar helaas was de levering vertraagd. Hij was nog niet in Nederland :-(

Woensdagmiddag herkansing!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 17:01
LeBrun schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:08:
Veel plezier bij het ophalen! Ik was vandaag ook aan de beurt om 12:30, maar mijn afspraak voor het ophalen van de MY RWD LR. Maar helaas was de levering vertraagd. Hij was nog niet in Nederland :-(

Tesla heeft jou benaderd om te laten weten dat de auto er nog niet was?

Ik heb mijn afspraak staan voor woensdag a.s. 12.30 nl.

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeBrun
Skyrunner schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:14:
[...]

Tesla heeft jou benaderd om te laten weten dat de auto er nog niet was?

Ik heb mijn afspraak staan voor woensdag a.s. 12.30 nl.
Ja vrijdag kreeg ik een sms dat mijn leveringsafspraak geannuleerd was. Dat ik woensdag om 16u in Utrecht terecht kon. Ik heb gebeld en elk tijdstip op woensdag was prima voor een nieuwe afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:22
Die van mij staat nog in Zeebrugge, gaat vandaag op transport zei de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
ravenstein schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:42:
Die van mij staat nog in Zeebrugge, gaat vandaag op transport zei de medewerker.
Ik had een leveringsafspraak afgelopen vrijdag.
Donderdag einde middag werd ik gebeld dat ie niet door kon gaan.
Hele lading stond nog in Zeebrugge.

Ik vroeg hoe zoiets nou kan. Deze lading zou door de douane zijn geselecteerd voor een steekproef waardoor het allemaal langer duurt.
Maandagavond zou het transport naar Tilburg plaatsvinden voor mijn auto.

Baal er flink van, je kijkt er natuurlijk echt naar uit en ik had mijn auto net die donderochtend al weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTINOH
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 30-06-2024
Morgen mag ik mijn blauwe m3h ophalen. Deze auto is door de leasemaatschappij besteld op 12 juni. Dus zou moeten voldoen aan de voorwoorden voor 20k km gratis superchargen. Ik zie in de Tesla app of via mail echter nog niks over de actie. Weet iemand of die pas na delivery in de app zichtbaar worden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomas_
LeBrun schreef op maandag 24 juni 2024 @ 10:08:

Ik kwam ze vanmorgen tegen op de A1 ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VkBHJnQ5NnuYCOR1on6Sx3WZrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2a4lm3Amv4k0Knu6AWkz7LB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmateurVinoloog
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-10 09:50
MARTINOH schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:33:
Morgen mag ik mijn blauwe m3h ophalen. Deze auto is door de leasemaatschappij besteld op 12 juni. Dus zou moeten voldoen aan de voorwoorden voor 20k km gratis superchargen. Ik zie in de Tesla app of via mail echter nog niks over de actie. Weet iemand of die pas na delivery in de app zichtbaar worden?
Bij mij stond het er na delivery. De Tesla mevrouw in Tilburg zei dat je het pas per 1 juli zou kunnen zien, maar dat klopte niet - het is bij mij in ieder geval gewoon al beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door AmateurVinoloog op 24-06-2024 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-10 17:18
Tomas_ schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:34:
[...]

Ik kwam ze vanmorgen tegen op de A1 ;-)

[Afbeelding]
Hey dat is mooi. Daar zou de mijne op kunnen staan!
(Quicksilver)
Hmm....alleen RWDs?? :'(

Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Gommert69 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:52:
[...]

Hey dat is mooi. Daar zou de mijne op kunnen staan!
(Quicksilver)
Hmm....alleen RWDs?? :'(
Alleen de achterste twee. ;-)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 11:29
Keurig afgeleverd. Werdt niet moeilijk gedaan over het ter plekke betalen. Ze wilde de auto zelfs al op naam zetten en meegeven tot ik zei dat de betaling nog niet gedaan was. :+

Volle accu, geen swirl, krasje of defect kunnen vinden. Was even een flinke rit naar Hengelo en weer terug, maar kon ik meteen mooi ervaren hoe de auto rijdt op lange stukken. Tot nu toe geen klagen! Al meerdere leuke reacties gehad op de auto.
👍
Het eerste dat gaat gebeuren is PPF, ramen tinten, detail/coating en de logo's zwart. Dan is hij zoals ik hem hebben wil. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KhTeSm3fXzIT9ggsUH--3fLKptY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNXAqBLvflMrheVpZHU4Jzpp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAmM2boNqnfS9OzGH3CyLTNwNNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i2xd3WBsWl60pybQ8hLM16I4.jpg?f=fotoalbum_large

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Vissa66 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 16:26:
Keurig afgeleverd. Werdt niet moeilijk gedaan over het ter plekke betalen. Ze wilde de auto zelfs al op naam zetten en meegeven tot ik zei dat de betaling nog niet gedaan was. :+

Volle accu, geen swirl, krasje of defect kunnen vinden. Was even een flinke rit naar Hengelo en weer terug, maar kon ik meteen mooi ervaren hoe de auto rijdt op lange stukken. Tot nu toe geen klagen! Al meerdere leuke reacties gehad op de auto.
👍
Het eerste dat gaat gebeuren is PPF, ramen tinten, detail/coating en de logo's zwart. Dan is hij zoals ik hem hebben wil. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
echt heel dik!!! geniet ervan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shinken82
  • Laatst online: 11:25
Ik klik op een vooraf geconfigureerde Model 3 en er staat "Dit voertuig is niet beschikbaar voor de postcode van uw registratieadres." Weet iemand wat dit betekent? Slaat nergens op dat die auto niet beschikbaar is voor een bepaalde postcode. Ik moet namelijk heen om de auto op te halen en niet andersom.

https://www.tesla.com/nl_...=new&redirect=no#overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
A.s. zaterdag om half 10 kan ik de mijne ophalen. Nog net op tijd voor de 20.000 km

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasper
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZX0Bdrvy4RlR6JhZsXtGLB3Y9qY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3LOyxPktEKArQdtmbqlAUW9Q.jpg?f=fotoalbum_large

w00p, hier ook opgehaald vanmiddag. Ziet er prima uit, kon niets raars ontdekken, muv een missende USB stick in het handschoenenkastje. Gelukkig hadden ze die liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierrymans
  • Laatst online: 17-09 20:07
shinken82 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 17:15:
Ik klik op een vooraf geconfigureerde Model 3 en er staat "Dit voertuig is niet beschikbaar voor de postcode van uw registratieadres." Weet iemand wat dit betekent? Slaat nergens op dat die auto niet beschikbaar is voor een bepaalde postcode. Ik moet namelijk heen om de auto op te halen en niet andersom.

Had ik ook, aangezien je hem toch in Tilburg moet ophalen had ik de postcode van het tesla center daar gedaan, dan kan je gewoon door.
*edit: of probeer eerst de postcode van een teslacenter "in de buurt".

[ Voor 4% gewijzigd door Thierrymans op 24-06-2024 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
Thierrymans schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:57:
[...]

Had ik ook, aangezien je hem toch in Tilburg moet ophalen had ik de postcode van het tesla center daar gedaan, dan kan je gewoon door.
*edit: of probeer eerst de postcode van een teslacenter "in de buurt".
Bedankt voor de tip, ik heb de postcode gebruikt van Tesla Den Haag, Utrecht en Tilburg. Helaas geeft de website bij alle drie de postcodes aan dat de auto niet beschikbaar is voor mijn postcode. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
shinken82 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 19:56:
[...]

Bedankt voor de tip, ik heb de postcode gebruikt van Tesla Den Haag, Utrecht en Tilburg. Helaas geeft de website bij alle drie de postcodes aan dat de auto niet beschikbaar is voor mijn postcode. Erg vreemd.
Gebruik deze pagina: https://www.tesla.com/nl_...plh&zip=2551%20BD&range=0 Vanuit daar lukt het mij wel.

[ Voor 3% gewijzigd door mistermol op 24-06-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
Lukt ook niet. Ik snap er echt niets van. Voorheen, 2-3 weken geleden, kreeg ik altijd resultaten van Tesla Centre Utrecht, maar sinds vorige week opeens niet meer. Ik heb verschillende browsers gebruikt, geen adblockers of iets dergelijks. Erg vreemd allemaal.

Toch bedankt dat je mee wil denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidBelgium
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-09 14:21
2 juni in de Arval app de witte M3LR besteld. 11 juni is bestelling eindelijk richting Tesla verzonden.
Normaal zou deze de 26e op te halen zijn, maar Arval heeft pas afgelopen vrijdag de inschrijving aangevraagd... Hierdoor kan Tesla de auto niet woensdag afleveren...

Hopelijk kan ik de auto komende vrijdag ophalen, of ik verlies mijn 10.000 gratis europese kilometers. :'( (Helaas krijgen we in België 10.000km ipv 20.000.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:31
shinken82 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:39:
[...]

Lukt ook niet. Ik snap er echt niets van. Voorheen, 2-3 weken geleden, kreeg ik altijd resultaten van Tesla Centre Utrecht, maar sinds vorige week opeens niet meer. Ik heb verschillende browsers gebruikt, geen adblockers of iets dergelijks. Erg vreemd allemaal.

Toch bedankt dat je mee wil denken!
Gewoon doorgaan klikken en niet de knop onder de postcode bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
Weet iemand of de Mobile Connector bij de nieuwe model 3 is inbegrepen? Vanochtend besteld, zodra laatste documenten gereed zijn kan ik hem afhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easy-cloud schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:19:
Weet iemand of de Mobile Connector bij de nieuwe model 3 is inbegrepen? Vanochtend besteld, zodra laatste documenten gereed zijn kan ik hem afhalen!
Is nog steeds inbegrepen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denbach
Helaas door een wijziging in bestelling geunmatched .. nieuwe verwachte lever termijn is augustus / oktober. Zwaar teleurgesteld, nu eerst maar zien hoe en wat de importheffing gaat betekenen. Afhankelijk van de uitkomst mogelijk de order voor de m3 annuleren.

Straks eens informeren bij Tesla over hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
Denbach schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:58:
Helaas door een wijziging in bestelling geunmatched .. nieuwe verwachte lever termijn is augustus / oktober. Zwaar teleurgesteld, nu eerst maar zien hoe en wat de importheffing gaat betekenen. Afhankelijk van de uitkomst mogelijk de order voor de m3 annuleren.

Straks eens informeren bij Tesla over hoe en wat.
En een voorraad model? Er is nog best veel op voorraad, wat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denbach
easy-cloud schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:18:
[...]

En een voorraad model? Er is nog best veel op voorraad, wat had je besteld?
Model 3 standard range, wit exterieur, zwart interieur met achteraf trekhaak. Niks bijzonders maar gewoon lastig dat het via de leasemaatschappij is .. denk ook dat er daarom geen voorraad model inzit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
Denbach schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:20:
[...]

Model 3 standard range, wit exterieur, zwart interieur met achteraf trekhaak. Niks bijzonders maar gewoon lastig dat het via de leasemaatschappij is .. denk ook dat er daarom geen voorraad model inzit helaas.
Mijn vorige leasemaatschappij wilde er wel aan meewerken, maar niet allemaal inderdaad. Je kan ook zelf tesla bellen of ze deze willen koppelen (die is nieuw en geen demo):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denbach
easy-cloud schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 10:23:
[...]

Mijn vorige leasemaatschappij wilde er wel aan meewerken, maar niet allemaal inderdaad. Je kan ook zelf tesla bellen of ze deze willen koppelen (die is nieuw en geen demo):
Ik geef de hoop op, merk dat in dit geval de leasemaatschappij (Ayvens) en Tesla te groot zijn er voornamelijk langs elkaar werken, wellicht is de meest eenvoudige weg me te berusten in de situatie.. net als dit voorraad model, daar zitten dan de duurdere velgen onder, alvorens daar afstemming en goedkeuring over is geweest zijn we twee weken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 08:46
Ik heb gisteren ook mijn nieuwe auto afgehaald in Tilburg. Buiten wat vreemde vlekken op de voorklep was er niets aan te merken op de auto, wel was die erg slecht gewassen.

De vlek op de klep is tijdens de levering eruit gepoetst, echter heb ik ik nu in de volle zon dus last van flinke hologrammen (erg moeilijk goed op de foto te krijgen, de hele klep zit onder), de eerste service aanvraag is dan ook al ingediend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajyZd9eukPsie-wOYiZ8jkD91z4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XazgEcbteAXiHXhPLTLI5K6i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:17
Falconey schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:16:
Ik heb gisteren ook mijn nieuwe auto afgehaald in Tilburg. Buiten wat vreemde vlekken op de voorklep was er niets aan te merken op de auto, wel was die erg slecht gewassen.

De vlek op de klep is tijdens de levering eruit gepoetst, echter heb ik ik nu in de volle zon dus last van flinke hologrammen (erg moeilijk goed op de foto te krijgen, de hele klep zit onder), de eerste service aanvraag is dan ook al ingediend.

[Afbeelding]
Dit is toch niet te accepteren? Los van dat je een auto bij de levering nog even laat poetsen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
turkeyhakan schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:18:
[...]

Dit is toch niet te accepteren? Los van dat je een auto bij de levering nog even laat poetsen........
Natuurlijk niet, helaas is het alleen te zien als de zon er recht op staat, met een lampje zag ik er binnen helemaal niets van en kwam er pas achter toen ik de auto thuis aan de lader had.

Overigens lijkt het na wat zoeken hier en op het Carclean forum wel vaker te gebeuren bij Tesla.

[ Voor 10% gewijzigd door Falconey op 25-06-2024 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Falconey schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 14:21:
[...]

Natuurlijk niet, helaas is het alleen te zien als de zon er recht op staat, met een lampje zag ik er binnen helemaal niets van en kwam er pas achter toen ik de auto thuis aan de lader had.

Overigens lijkt het na wat zoeken hier en op het Carclean forum wel vaker te gebeuren bij Tesla.
Het komt inderdaad erg vaak voor. Sterkte met het oplossen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravenstein

[Afbeelding]
Da's ook de reden dat ik heb aangegeven om mijn nieuwe tesla niet te poetsen / wassen / whatever (aangegeven absoluut niet door de wasstraat te halen, maakt me niet uit hoe smerig ze hem opleveren)
Ik doe het zondag zelf wel.

Hier is iemand volgas met een rotary aan de gang gegaan, binnen in de hal zie je dat niet. maar in direct zonlicht...

[ Voor 4% gewijzigd door ravenstein op 25-06-2024 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucLey
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16-05 19:30
Er gaan er een paar hun levering voor eind juni niet meer zien gebeuren. Vrachtwagen met Tesla’s betrokken bij ongeval op E34 in St-Gilles-Waas
https://www.hln.be/sint-g...tsomkeer-maken~ad398f0fb/

[ Voor 36% gewijzigd door LucLey op 25-06-2024 15:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:21
Aan de foto’s van het ongeval te zien zal alles wel nog binnen de fabriekstoleranties vallen en na een snelle polish de deur uit kunnen :+

Alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk balen zoiets :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mistermol
Ik heb vandaag m’n Model Y AWD LR opgehaald. 4km op de teller, 80% batterij. In- en exterieur kunnen schoner, maar dat fix ik zelf dan maar. 20.000km verscheen vanzelf in de app.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• easy-cloud
Vrijdag om 13:30 mag ik mijn nieuwe model 3 performance ophalen in Den Haag, nu al zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
LucLey schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 15:49:
Er gaan er een paar hun levering voor eind juni niet meer zien gebeuren. Vrachtwagen met Tesla’s betrokken bij ongeval op E34 in St-Gilles-Waas
https://www.hln.be/sint-g...tsomkeer-maken~ad398f0fb/
Dat zal wel meevallen hoor. Bij Y's is het bijna vandaag besteld en morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
turkeyhakan schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:43:
[...]Dat zal wel meevallen hoor. Bij Y's is het bijna vandaag besteld en morgen in huis.
Was het maar waar. Hangt echt van de configuratie af. Bij mij 3-5 weken..
LR AWD Quicksilver
De info op de website over de levertijd is misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 23:46
Gommert69 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 12:16:
[...]

LR AWD Quicksilver
Ik heb 24 Juni besteld Zaterdag ophalen. :o

Model Y RWD + trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommert69
maddog03 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:46:
[...]
Ik heb 24 Juni besteld Zaterdag ophalen. :o
Model Y RWD + trekhaak
Zoals ik zeg. Afhankelijk van de configuratie….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
Gommert69 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 12:16:
[...]

LR AWD Quicksilver
Aah wat een tijden hè. Een paar jaar geleden was de levertijd van m'n Audi Q4 30 tot 50 weken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online

[Afbeelding]
Bedoel je die witte wazen?

Bij mij precies hetzelfde.
Tilburg Ultra Red.

Op verschillende plekken krasjes, maar ook rare vlekjes die je er niet zo afkreeg. Daar gepolijst maar nu in de volle zon ook van die wazen erop. Nog niet met een doekje geprobeerd maar die haal je er zelf dus niet zo af?

Aflevering vond ik teleurstellend.
Batterij 18%. Best wat dingen in de lak en op de bijrijdestoel zat een grote vlek die er wel redelijk afging.
Al met al allemaal dingen die ze echt wel van te voren kunnen zien en zo lever je mij betreft echt een nieuwe auto af. Ik had er in ieder geval hogere verwachtingen van.
Ook als je vraagt om wat dingen weg te polijsten doen ze alleen de dingen die je zelf aanwijst.

Tesla onderscheid zich met hun product maar duidelijk niet met user experience op locatie.

2,5 uur daar geweest + nog omrijden en superchargen, in totaal meer dan 3 uur bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Riesjard schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:09:
[...]

Bedoel je die witte wazen?
Ja, als je die ziet onder de volle zon (of met een goede lamp) dan hebben ze er met een polijstmachine en veel te grof polijstmiddel aan gezeten.

Ik ben vanochtend even bij een detailer hier in de buurt langs gegaan, die heeft met een lakdikte meter getest hoeveel ze er bij Tesla af hebben gehaald. Op een aantal plekken zoals de deuren, kofferbak, etc. is de lakdikte 100-120 micron, op de voorklep is het op sommige plekken nog maar 50-60, meestal rond 80 micron. Tesla heeft dus 30-50% van de blanke lak eraf geschuurd.

Volgende week ga ik naar een Tesla service center, maar ze gaven nu al aan dat ze "opnieuw proberen te polijsten en kijken of het daarmee is opgelost", ik ben bang dat er dan vrijwel geen blanke lak meer op zit dus dat ga ik niet accepteren. Eigenlijk wil ik dat ze de klep opnieuw spuiten of helemaal vervangen met een nieuwe uit de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falconey schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:46:
[...]

Ja, als je die ziet onder de volle zon (of met een goede lamp) dan hebben ze er met een polijstmachine en veel te grof polijstmiddel aan gezeten.

Ik ben vanochtend even bij een detailer hier in de buurt langs gegaan, die heeft met een lakdikte meter getest hoeveel ze er bij Tesla af hebben gehaald. Op een aantal plekken zoals de deuren, kofferbak, etc. is de lakdikte 100-120 micron, op de voorklep is het op sommige plekken nog maar 50-60, meestal rond 80 micron. Tesla heeft dus 30-50% van de blanke lak eraf geschuurd.

Volgende week ga ik naar een Tesla service center, maar ze gaven nu al aan dat ze "opnieuw proberen te polijsten en kijken of het daarmee is opgelost", ik ben bang dat er dan vrijwel geen blanke lak meer op zit dus dat ga ik niet accepteren. Eigenlijk wil ik dat ze de klep opnieuw spuiten of helemaal vervangen met een nieuwe uit de fabriek.
Oh damn! Dat is echt niet best... En dan voorstellen om nog even wat te polijsten ;w
Wens jullie veel succes.. Wat dat betreft is het bij Tesla nog steeds niet helemaal in orde.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skyrunner
Gisteren was het zover... Ik mocht me melden bij de (gigantische!) vestiging van Tesla in Tilburg om mijn M3LR op te halen, hoewel afhalen een betere omschrijving is :-P

RN-nummer en ID, "uw auto staat op A7", doorlopen en daar staat-ie dan te glimmen. Even gecontroleerd, maar vooral alvast genieten van een schitterende auto. Helaas "maar" 73% accu, ruim voldoende om thuis te komen (en vandaag weer werk, ca. 170km).

Wát een auto! Codenaam "Spaceball One" (if you know, you know).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TAh8yOQ5urZ_3jZ8rm9rt4HU_3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/57mc1Mx7bafV7Zp4ikJhzAu8.jpg?f=fotoalbum_large

(no pets were harmed in the making of this photo).

[ Voor 9% gewijzigd door Skyrunner op 27-06-2024 10:57 . Reden: More cats, more joy :-) ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice-
Skyrunner schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 08:28:
Gisteren was het zover... Ik mocht me melden bij de (gigantische!) vestiging van Tesla in Tilburg om mijn M3LR op te halen, hoewel afhalen een betere omschrijving is :-P

RN-nummer en ID, "uw auto staat op A7", doorlopen en daar staat-ie dan te glimmen. Even gecontroleerd, maar vooral alvast genieten van een schitterende auto. Helaas "maar" 73% accu, ruim voldoende om thuis te komen (en vandaag weer werk, ca. 170km).

[Afbeelding]

Gefeliciteerd!

[ Voor 5% gewijzigd door Maurice- op 27-06-2024 11:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LeBrun
Ik heb gisteren mijn MY LR in het rood opgehaald! O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2t7u8vC4o5f_wf2JRCiXkWGlDuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N4GRuuXqzTjPkVMbmGLQGic8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m55IWQLJ6Gmb6Ben2mS0zHzHg-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1nYno2tQnZQLzdl4rqtqfQqT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Ik heb geen issues kunnen ontdekken met de lak of grote panel gaps oid. Enige is dit minuscule vlekje wat ik er niet af krijg. Maar om daar nou een service request voor aan te maken..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Peksyp3S8fyhpDnLc4yH00S_7NM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHWyKzwjWnb0DyYKVb6KhLor.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB400
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-09-2024
easy-cloud schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:21:
Vrijdag om 13:30 mag ik mijn nieuwe model 3 performance ophalen in Den Haag, nu al zin in!
Welke samenstelling had je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
LeBrun schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:04:
Ik heb gisteren mijn MY LR in het rood opgehaald! O+
Super mooie kleur! Vind het jammer dat die niet voor de M3 mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusterror
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 15:06

[Afbeelding]

Hey bij jouw zie ik het ook :). Ohjee denk je. Maar zie tussen de voor en achterdeur kleur verschil op de panelen. Heeft mijne ook last van. Eergister ervoor langs geweest bij Tesla. Valt binnen de tolleranties.
Mocht het in de loop van de tijd door verkleuring nog meer gaan afwijken kan je weer een service request aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tinusterror schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 12:55:
[...]

Hey bij jouw zie ik het ook :). Ohjee denk je. Maar zie tussen de voor en achterdeur kleur verschil op de panelen. Heeft mijne ook last van. Eergister ervoor langs geweest bij Tesla. Valt binnen de tolleranties.
Mocht het in de loop van de tijd door verkleuring nog meer gaan afwijken kan je weer een service request aanmaken.
Heeft mijne ook maar enkel te zien als de zon op een bepaalde hoef er op schijnt, heel bizar.
Heb er trouwens geen service request voor gemaakt want ik dacht dat het aan mijn ogen lag :+ Zal 100% binnen de toleranties vallen, aangezien je het echt amper kan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
[...]

Met alle respect maar daar ga je toch niet mee akkoord? Welke toleranties? Het is makkelijk praten over Tesla-toleranties maar dat boekwerk zou ik wel eens willen inzien.

Ook bizar dat de onderdelen blijkbaar separaat worden gespoten. Dat is vragen om ellende.

@turkeyhakan hier smul jij ook van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
MB400 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:12:
[...]

Welke samenstelling had je besteld?
Ultra Red uit voorraad gekocht, heb jij er ook 1 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice- schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:34:
[...]

Met alle respect maar daar ga je toch niet mee akkoord? Welke toleranties? Het is makkelijk praten over Tesla-toleranties maar dat boekwerk zou ik wel eens willen inzien.

Ook bizar dat de onderdelen blijkbaar separaat worden gespoten. Dat is vragen om ellende.

@turkeyhakan hier smul jij ook van :+
Het is zo onduidelijk dat ik het pas na 2 weken zag. Kan ook zomaar het lichtinval zijn. In de schaduw zie je namelijk 0 verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusterror
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 15:06
Ik zag het eerlijk gezegd voor het eerst toen mijn vriendin een foto in de familie whatsapp plaatste. Met kijk onze nieuwe auto. En nu blijf ik ernaar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
[...]

Denk dat het de foto en/of lichtinval is, want mij valt het niet op (en ik heb, in alle bescheidenheid, veel aandacht voor detail), plus dat deze lak multilayer is (?)....

Wel gezien dat 1 zijcamera ietwat slordig aan het paneel is gelijmd (lijmsporen zichtbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 09:23
Gisteren in Hengelo mijn MY LR quicksilver opgehaald. Het was er ook lekker druk met afhalen maar toch namen ze voor mij voldoende tijd. De auto zag er top uit. ze gaven aan dat ze sinds kort zelfs helemaal gepoetst werden.

Eerste ervaring: Wat een machine! Echt fijn. De software is echt een feest! zeker in vergelijk met de VW ID3 die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
tinusterror schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 14:17:
Ik zag het eerlijk gezegd voor het eerst toen mijn vriendin een foto in de familie whatsapp plaatste. Met kijk onze nieuwe auto. En nu blijf ik ernaar kijken
En succes met het ontkennen van (beunhaas) schadeherstel als je de auto ooit als occasion aanbiedt. Particulier zou ik er absoluut niet mee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice- schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:01:
[...]

En succes met het ontkennen van (beunhaas) schadeherstel als je de auto ooit als occasion aanbiedt. Particulier zou ik er absoluut niet mee akkoord gaan.
Denk dat het allemaal wel meevalt. Het lijkt meer op lichtinval. Althans bij mij. Als je hem ziet onder de carport zie je namelijk geen verschil maar op sommige foto's zoals deze dan weer wel.

Als het echt zoals dit was geweest was het wel een ander verhaal;
https://teslamotorsclub.c...nt-shade-of-white.293853/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2024 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:03
tinusterror schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 14:17:
Hier een hele thread erover;
https://teslamotorsclub.c...t-mismatch-survey.197101/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:50

DjVe

Hatsaflats!

Vandaag een MY LR RWD Cherry/20 inch Induction opgehaald. Helaas nog wel HW3 ondanks VIN 433671. Eerste ervaring naast een 2023 MY RWD: stukje stiller en prettige bandjes (Prosport EV).

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LxgpQw4/20240627-154756.png

Prachtige kleur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
DjVe schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:25:
Vandaag een MY LR RWD Cherry/20 inch Induction opgehaald. Helaas nog wel HW3 ondanks VIN 433671. Eerste ervaring naast een 2023 MY RWD: stukje stiller en prettige bandjes (Prosport EV).

[Afbeelding]

Prachtige kleur!
Mooiste kleur!

Ik mag morgen een zwarte AWD ophalen in Utrecht. Schrok nog even want Tesla belde dat de auto later komt….. nu ‘s middags ophalen ipv ‘s ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82

Is de auto al van de stekker? Of mag je de auto nog laten opladen tot 100% (als je wil wachten)?

Als na de controle je toch wat ziet, bv. een krasje, moet je dat gelijk gaan melden bij diegene die jouw had geholpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:50

DjVe

Hatsaflats!

shinken82 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:15:
[...]

Is de auto al van de stekker? Of mag je de auto nog laten opladen tot 100% (als je wil wachten)?

Als na de controle je toch wat ziet, bv. een krasje, moet je dat gelijk gaan melden bij diegene die jouw had geholpen?
In Utrecht staan er een paar wagens aan de lader. Ik kreeg die van mij mee op 50%. Ik mocht de auto zelf inspecteren (liep iemand mee om hem aan te wijzen). Vragen/opleverpuntjes mocht ik aan die persoon stellen (liep weer naar binnen). Bij naar buiten rijden wordt er nog een kleine controlle VIN/kentekenbewijs gedaan door iemand.

Ik was binnen 5 minuten klaar en onderweg met de nieuwe wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MB400
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12-09-2024
easy-cloud schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:44:
[...]

Ultra Red uit voorraad gekocht, heb jij er ook 1 besteld?
Nice, zag hem idd staan. Heb zelf een witte in bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
DjVe schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:35:
[...]

In Utrecht staan er een paar wagens aan de lader. Ik kreeg die van mij mee op 50%. Ik mocht de auto zelf inspecteren (liep iemand mee om hem aan te wijzen). Vragen/opleverpuntjes mocht ik aan die persoon stellen (liep weer naar binnen). Bij naar buiten rijden wordt er nog een kleine controlle VIN/kentekenbewijs gedaan door iemand.

Ik was binnen 5 minuten klaar en onderweg met de nieuwe wagen.
Bedankt voor jouw reactie. Is wel interessant om te weten haha.....dit is zo anders dan bij de traditionele autofabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30
[...]

Tussen de 80 en 115 micron zijn ook mijn waarden zonder gepolijst te hebben, dus dat is niet heel ongewoon. Maar 50-60 is wel bizar laag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom regelmatig een rode tegen in Ermelo.
Hele mooie kleur! Ik had achteraf misschien liever rood gehad maar ach. Overweeg toch om hem te wrappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
LeBrun schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:06:
Ik heb geen issues kunnen ontdekken met de lak of grote panel gaps oid. Enige is dit minuscule vlekje wat ik er niet af krijg. Maar om daar nou een service request voor aan te maken..[Afbeelding]
Kunnen ze zo vervangen. Is bij mijn Y aan beide kanten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
DjVe schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:25:

[Afbeelding]

Prachtige kleur!
Jammer van de HW3, verder mooie auto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyrunner
shinken82 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:15:
[...]

Er heeft niemand mij aan lopen sporen te vertrekken, integendeel.... Maar of ze je een paar uren laten blijven weet ik niet.

Sowieso inderdaad schade/gebreken direct melden. Ik had enkel wat beschermfolie hier en daar, vergeten te verwijderen, auto was ook niet heel netjes schoongemaakt. 1 Zijcamera wat slordig aan het plaatwerk gelijmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diego1981
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 21-03 06:46
Vandaag zou ik mij M3 op mogen halen in Tilburg. totdat ik gisterenavond een smsje kreeg dat de levering vertraagd is en nu a.s. zondag op mag komen draven.

Nog maar een aantal dagen geduld hebben dan. Had er graag dit weekend al wat ritjes mee willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 14:02
diego1981 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 09:28:
Vandaag zou ik mij M3 op mogen halen in Tilburg. totdat ik gisterenavond een smsje kreeg dat de levering vertraagd is en nu a.s. zondag op mag komen draven.

Nog maar een aantal dagen geduld hebben dan. Had er graag dit weekend al wat ritjes mee willen maken.
Heb je nog geluk met zondag. Als 't maandag was geworden dan had je jouw 20.000km gratis Supercharger gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decal1981
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-12-2024
Iemand een idee wanneer de volgende batch M3P zou toekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
  • Laatst online: 27-11-2024
Decal1981 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:53:
Iemand een idee wanneer de volgende batch M3P zou toekomen :)
Ben ik ook benieuwd naar!

Heeft iemand al iets gehoord over de prijswijziging van de Model 3 Performance vanaf 1 juli? Komt die er? En geldt dit ook voor orders die al tijden terug (ik 23 april) zijn gemaakt? :)

Nu ook nog hopen dat de FSD transfer die in Amerika tot eind augustus er is, ook naar Nederland komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Furr op 28-06-2024 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decal1981
Furr schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 15:08:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar!

Heeft iemand al iets gehoord over de prijswijziging van de Model 3 Performance vanaf 1 juli? Komt die er? En geldt dit ook voor orders die al tijden terug (ik 23 april) zijn gemaakt? :)

Nu ook nog hopen dat de FSD transfer die in Amerika tot eind augustus er is, ook naar Nederland komt.
In de app staat er bij mij Juni-Juli, vroeg mij af of dit wat klopt... pas besteld op 21/06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
  • Laatst online: 27-11-2024
Decal1981 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 15:11:
[...]

In de app staat er bij mij Juni-Juli, vroeg mij af of dit wat klopt... pas besteld op 21/06
Die klopt! Totdat 'ie wordt gewijzigd en niet meer klopt. :+

Mijn order stond oorspronkelijk op mei/juni. Nu al een maand juli/augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Niet online
[...]

Ik heb vandaag mijn Tesla in de zon zien staan en zie op alle plekken waar ze hebben gepolijst precies hetzelfde effect. Ik heb ook een serviceaanvraag gedaan. Op fotos idd niet goed te zien. Ik krijg de plekken met een doekje niet weggepoetst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkkvYCD7mLT6iRlt4GI5iejH_G4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NhaeXE7Blzw2gdQuEa1Vl4Ln.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decal1981
Furr schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 15:17:
[...]

Die klopt! Totdat 'ie wordt gewijzigd en niet meer klopt. :+

Mijn order stond oorspronkelijk op mei/juni. Nu al een maand juli/augustus.
Dan hebben ze mij het tesla center iets wijs gemaakt, ging zeker geen probleem zijn voor eind Juli. Er was nog een boot onderweg werd me gezegd
Pagina: 1 ... 29 ... 80 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.