Inmiddels heb ik mijn MY RWD (MCR) nu een klein maandje. Door de zonnige dagen van afgelopen week tot mijn schrik pas ontdekt dat de auto echt vol met hologrammen zit. Vooral de motorkap is een drama op pootjes. Service-verzoek ingeschoten bij Tesla en ze zeggen dat ik langs kan komen, maar ondertussen ook de leasemaatschappij aan de jas getrokken omdat ik eigenlijk weinig vertrouwen heb in dat het nu wel goed gepolijst wordt door die gasten in Tilburg. LM geeft aan hier een officiële klacht van te maken omdat het geen stijl is zo nieuwe auto's af te leveren. Hopelijk kan ik hem naar een vakman brengen, want het is echt doodzonde. Krijg aan de lopende band complimenten over de kleur (zeker in combinatie met de 20" Induction-wielen), maar als het licht er verkeerd op staat zie je mensen denken: die lullo heeft zeker met een schuurspons lopen poetsen.
Tip voor wie zijn auto nog ophaalt: check ook buiten bij zonlicht je nieuwe Tesla, want binnen in de hal en bij bewolkt weer zie je de hologrammen absoluut niet. Op de foto lijkt het overigens nog mee te vallen, in het echt ziet het er nog rampzaliger uit.
Tip voor wie zijn auto nog ophaalt: check ook buiten bij zonlicht je nieuwe Tesla, want binnen in de hal en bij bewolkt weer zie je de hologrammen absoluut niet. Op de foto lijkt het overigens nog mee te vallen, in het echt ziet het er nog rampzaliger uit.
:strip_exif()/f/image/WG6Eg5tTX3bAC1bf4dLUONQm.jpg?f=fotoalbum_large)