bedankt ga ik dat doen.Apen staart schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:43:
[...]
gewoon bellen met je SC. In keuzemenu kan je voor afleveren nieuwe auto kiezen en dan uitleggen
Er zijn enkele interne verbeteringen bij de modellen van mei versus september, zoals een upgrade van de warmtepomp, hardware-aanpassingen, enzovoort. Ik volg de discussies hierover op een Duitse website en er is veel te doen om deze wijzigingen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe belangrijk je dit vindt: sommigen maken zich er niet druk om en rijden gewoon in hun nieuwe auto, terwijl anderen echt de allernieuwste versie willen. Nogmaals, ik deel slechts de informatie waarover ik beschik.Apen staart schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 09:17:
[...]
Dan zou hij ook geen black headliner hebben. Ik denk dat het safe is om te zeggen dat je ook een 16 inch scherm hebt
De ervaringen verschillen nogal. Ik las dat sommige mensen een laag bod kregen, maar bij mij was het juist hoger dan het eerste bod. Ik had het ook al binnen 24 uur binnen! Het bod was 1 week geldig en ik heb de auto opgehaald vlak voordat het bod verliep.l2emco schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:16:
Wij hebben een voorraad model Y gekocht (Standard) en leveren onze gebruikte auto er op in met dus de 5.000extra bonus.
Vandaag alle fotos ingestuurd die je via de Tesla app met instructies moet maken, hoelang duurt dit gemiddeld? Iemand enig ervaring hoelang het duurt voordat je een definitief aanbod krijgt voor je inruil auto?
En hoe viel dit jullie kwa aanbod, viel dit erg tegen of viel het mee of meer dan verwacht?
We kunnen zaterdag de nieuwe auto al ophalen maar ben bang dat het aanbod dan nog niet klaar is, iemand dit ook gedaan?
Leuk, bedankt voor het delen! Ik ga iets lokaal op mijn laptop draaien en dit uitproberen.maartenbres schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 08:35:
[...]
Als je wat technisch aangelegd bent kan je gratis een worker laten draaien op Cloudflare die voor jou checkt en een push notificatie stuurt wanneer er een preconfigured wagen in stock is.
https://github.com/GewoonJaap/tesla-stock-notifier
Heb je zo een link hiervan?kimivi schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 10:15:
[...]
Er zijn enkele interne verbeteringen bij de modellen van mei versus september, zoals een upgrade van de warmtepomp, hardware-aanpassingen, enzovoort. Ik volg de discussies hierover op een Duitse website en er is veel te doen om deze wijzigingen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe belangrijk je dit vindt: sommigen maken zich er niet druk om en rijden gewoon in hun nieuwe auto, terwijl anderen echt de allernieuwste versie willen. Nogmaals, ik deel slechts de informatie waarover ik beschik.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Zowel de 1756566-00-D als de P103 1946103-20-C zijn de vernieuwde 16-inch QHD-schermen. Heb ik ook in mijn showroom Model Y.knny schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 07:19:
[...]
[Afbeelding] Raar dat deze wel op 15,4 inch blijft staan. Ik zie ook dat dit de LG 5L batterij is ipv die nieuwe 5M. Nu nog harder gaan twijfelen of ik niet nu een auto koop voor bijna nieuwprijs met verouderde hardware…..
Auto is van mei 26
Je hebt wel de 5L batterij zo te zien maar of dat nu echt scheelt
[ Voor 5% gewijzigd door Breadrun op 18-09-2026 11:38 ]
14 x 450Wp met Enphase, Gasloos met Panasonic Aquarea L-Serie 5kW + 280L Boiler, Zendure SF2400 Pro 11,04kWh
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.