https://tesla.we.gs/o/d3c2a913ee9e
Kan dat achteraf ook nog?pdidi schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 12:10:
[...]
Als je via een referal een Tesla besteld krijgen beide 1000 gratis Supercharging-kilometers (dat moet je dus daarom ook altijd doen)
Zojuist mijn MY Premium AWD opgehaald! 
Er stonden in Utrecht 3 vrachtwagens vol met Tesla's te lossen, dus dat belooft veel goeds voor iedereen die nog zit te wachten.
FSD was direct geactiveerd.
Hierbij wat foto's van de nieuwe aanwinst.
Naast zijn oudere broer (mijn Model Y uit 2021):
Binnen, met de FSD-video aan:
:strip_exif()/f/image/tg0unMr68zBM994ZKhf551aq.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog wat foto's van de levering:
Er stonden in Utrecht 3 vrachtwagens vol met Tesla's te lossen, dus dat belooft veel goeds voor iedereen die nog zit te wachten.
Naast zijn oudere broer (mijn Model Y uit 2021):
![]() | ![]() | ![]() |
:strip_exif()/f/image/tg0unMr68zBM994ZKhf551aq.jpg?f=fotoalbum_large)
![]() | ![]() |
Tesla ordermonitor: open orders, productie en RDW-registraties: tesla.we.gs.
ik kwam dit draadje toevallig tegen.
De wagenparkafdeling van mijn werk heeft na 17 juli, maar voor 26 aug., mijn Tesla model Y standard wit besteld.
Met die informatie heb ik ook even gekeken op de TOM website.
Nou vermoed ik dat een van de lopende orders die van mij is
maar wat houdt in het als er als locatie onbekend staat? Kan dat eventueel direct bij de klant zijn?
De wagenparkafdeling van mijn werk heeft na 17 juli, maar voor 26 aug., mijn Tesla model Y standard wit besteld.
Nou vermoed ik dat een van de lopende orders die van mij is
maar wat houdt in het als er als locatie onbekend staat? Kan dat eventueel direct bij de klant zijn?
Jouw bestelling wordt er pas ingezet zodra jij je hebt aangemeld via de Boring Order Tracker app en vervolgens bij More > Integrations > TOM kiest en koppelt. Locatie "onbekend" is een synchronisatie fout van de developer van de Boring app, dit is opgelost in de laatste versie.R0bb3rt schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:23:
ik kwam dit draadje toevallig tegen.
Nou vermoed ik dat een van de lopende orders die van mij is![]()
Tesla ordermonitor: open orders, productie en RDW-registraties: tesla.we.gs.
Gaaf! Ik heb net een afspraak gemaakt voor komende vrijdagmiddag om mijn MY in het grijs op te halen!DunaxNL schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:19:
Zojuist mijn MY Premium AWD opgehaald!
Er stonden in Utrecht 3 vrachtwagens vol met Tesla's te lossen, dus dat belooft veel goeds voor iedereen die nog zit te wachten.FSD was direct geactiveerd.
Naast zijn oudere broer (mijn Model Y uit 2021):Binnen, met de FSD-video aan:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding] [Afbeelding]
aah dan zal ik hooguit een beetje kunnen inschatten aan de hand van de lijst die er staat.DunaxNL schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:25:
[...]
Jouw bestelling wordt er pas ingezet zodra jij je hebt aangemeld via de Boring Order Tracker app en vervolgens bij More > Integrations > TOM kiest en koppelt. Locatie "onbekend" is een synchronisatie fout van de developer van de Boring app, dit is opgelost in de laatste versie.
Wagenpark heeft deze direct bij Tesla besteld en hiervan is nog niks aan mijn account gekoppeld. En zal niet in kunnen loggen met het account van wagenpark denk ik
Achteraf niet. Heb zelf gebeld en enige mogelijkheid was de bestaande order annuleren (met €250 teruggaaf) en een nieuwe plaatsen. Dat heb ik gedaan (dezelfde dag toen). Geld netjes terug gekregen, al duurde dat wel eventjes.
Ah helaas, mijn auto staat al klaar.SXForce schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:51:
[...]
Achteraf niet. Heb zelf gebeld en enige mogelijkheid was de bestaande order annuleren (met €250 teruggaaf) en een nieuwe plaatsen. Dat heb ik gedaan (dezelfde dag toen). Geld netjes terug gekregen, al duurde dat wel eventjes.
Overigens voor de geïnteresseerden de timeline van mijn order:
Besteld: 20-05-2026, Tesla Model Y Premium Long Range, Pearl White, Black interior, 19" Crossflow wheels, Tow package
20-05-2026: verwachte levering 15 - 30 juni
22-05-2026: verwachte levering 31 augustus
26-05-2026: verwachte levering 14 juni
04-06-2026: verwachte levering 3 augustus - 4 september
31-07-2026: verwachte levering 14 - 30 september
13-08-2026: verwachte levering 4 - 30 september
24-08-2026: verwachte levering januari 2027 - februari 2027
een week lang geen leverwindow
02-09-2026: verwachte levering 21 oktober - 21 december
03-09-2026: VIN in BOT app
08-09-2026: verwachte levering 15 september - 25 september
14-09-2026: VIN in Tesla app
15-09-2026: Afspraak gemaakt in Tesla app voor levering 17 september
Totaal 121 dagen van bestelling tot aan levering.
Besteld: 20-05-2026, Tesla Model Y Premium Long Range, Pearl White, Black interior, 19" Crossflow wheels, Tow package
20-05-2026: verwachte levering 15 - 30 juni
22-05-2026: verwachte levering 31 augustus
26-05-2026: verwachte levering 14 juni
04-06-2026: verwachte levering 3 augustus - 4 september
31-07-2026: verwachte levering 14 - 30 september
13-08-2026: verwachte levering 4 - 30 september
24-08-2026: verwachte levering januari 2027 - februari 2027
een week lang geen leverwindow
02-09-2026: verwachte levering 21 oktober - 21 december
03-09-2026: VIN in BOT app
08-09-2026: verwachte levering 15 september - 25 september
14-09-2026: VIN in Tesla app
15-09-2026: Afspraak gemaakt in Tesla app voor levering 17 september
Totaal 121 dagen van bestelling tot aan levering.
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
/f/image/D1QyxkkKcB9iW3bcQp2nWEB0.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/nauw5QSGVWEvQmEAM5AZVWYC.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/CxDJBqdlIXczjQ1qLAUyWJfN.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/D9kb17pOR2LoV5of3BNjm0J6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/RDIRYHzsqSQyaRycqALQ1XxU.jpg?f=fotoalbum_tile)